-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #65598 üzenetére
Nekem az emelő kell, a keréktartó állvány, kerékkulcs, és a kompresszor. Autómosó szett.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #65598 üzenetére
Ez teljesen korrektnek hangzik. Vannak szabályok, elmondja előre, tudod mire lehet számítani. Kérdés, hogy a gyakorlatban hogyan zajlott volna.
-
z123456789
addikt
Érdekes ez a becsnepper. Anno én is kommunikáltam vele. Behozott autóról beszéltünk. Az alku úgy szólt, hogy előre le kellett volna tenni valamennyi gempát. Ő felhívott volna az autó mellől, és elmodta volna szóban, hogy milyen állapotban van, mennyibe kerül stb. Amennyiben nem felelt volna meg nekem ezek alapján, ment volna tovább, egy másik kiszemelthez, és minden ilyen visszautasításom 10 000 Ft-ba került volna, vagy mi. Nekem is megvan az e-mail, de most sajna nincs sok időm leírni. Ha érdekel valakit, akkor bemásolom a szöveget. Mondjuk az nem ennyire csalódás, mint Szentkutié. Kicsit szigorú, de valahol meg lehet érteni...valahol. (Mármint az én esetemet.)
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #65596 üzenetére
Sajnos ez egy nagyon kényes dolog is. Hiszen a vásárlókból él, ha nincs vevő, neki sincs bevétele. Persze ettől még lehet tisztességesen csinálni valamit, és nem hülyére venni egyből minden vásárlót.
Én is félig a kereskedelemben vagyok, napi szinten beszélek betérő emberekkel, akik tanácsot kérnek. Nagyon sokan nincsenek benne bizonyos témákban, ami másnak meg egyértelmű, ilyenkor segíteni kell őket, vagy kicsit terelni/vezetni, de nem átverni vagy hülyének nézni... Viszont sokan gerinc nélkül csinálják, csak a profit számít, aztán amikor a vevő meg visszajön 10 nap múlva, hogy hát ez nem jó, akkor elhajtja.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
brumi1024
veterán
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Köszi a sztorit, ez így elég szomorú. Eddig bort iszik vizet prédikál.
(#65583) joamilestoné: +1 a régiekre.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #65583 üzenetére
Stump is eléggé értett hozzá.
Egyetértek, nekem is jobban bejött a régi gárda.
Az újak közül Rézmonyó, akiben van némi spiritusz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #65575 üzenetére
Bármikor Aktuális átömlesztések, meg ami épp kifogyott itthon:
-GLICOSAM ALU G12
-GLICOSAM fékfolyadék DOT4
-lánckenő olaj
-MOL Dynamic Essence 5W40
-Re-Cord 2T (általában 2-3 minőségű osztályú is van otthon, JASO FB és FD is szokott lenni, jobbikból most épp van még )
-olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő (aktív szenes)
-ioncserélt víz -
mdani01
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #65583 üzenetére
Mondjuk Gobolyos iszonyat szarazan tud irni neha, de a hozzaertes tenyleg adott. Az ujak tenyleg gyengek, Rudi mondjuk legalabb nem akar kiafaszagyereket jatszani, mint Sturcz es Lendvai, hanem tanul alazattal. Egyebkent senki nem ugy kezdi, mint ahogy egy 40 eves Karotta vagy egy 50 eves Csikos ir, amivel nincs is baj, ha az arc sem szelesvasznu.
-
K Norbi
addikt
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #65583 üzenetére
Andróczi Balázst kihagytad, az előbbi felsorolásodból.
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #65574 üzenetére
A TC is megy lefele, az új szerzők siralmasak. A Lendvai hipszter gyerek tökéletes indeksz újságíró lehetne, autós cikket meg még én is jobbat írnék. A Rulettkerék is messze a leggagyibb az összes közül.
Ez a Lendvai, Sturcz, Perkó, Máth teljesen tehetségtelen banda.
Winkler, Karotta, Csikós, Papp és Göbölyös jó, nekik legalább van stílusuk és értenek is hozzá (Winkler nem annyira, de a cikkei jók). Zách közéleti cikkei is érdekesek.
De az újak nevetségesen szarok.
-
-v-
addikt
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Ehh, micsoda egy c***** ez is
-
sfefe
addikt
Amugy nem igazan ertem az egeszet..... Meg hat eleg vicces ez az ugy.
Szerintem meg tok egyszeru a dolog szabalytalan volt az illeto vagy sem? Igen? Akkor fizessen nem tok mindegy milyen kameraval keszitettek, rendorsegi vagy kozeteres kamera tok8...
Most ezzel azt mondjak mindenki szarjon a kreszbe es mehet amerre akar na ez vezet kaoszhoz!
Azokat sem ertem akik picsognak meg a 16. csekk utan. Mire megkaptak a 16. csekket addig mar reg megkaptak az elsot tehat tudtak, hogy szabalytalan amit csinalnak csak beleszartak na az ilyen megerdemli a buntit minimum. ( sot aki sportot uz belole annak meg tobbet, ismerek olyat aki leszarja a kreszt behejtani tilos nem erdekli mert neki arra van dolga es rovidebb. nem hiaba van pesten ekkora kaosz)
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
barnam_
nagyúr
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Király, tetszett!
Amúgy lehet, hogy az átlagnál egy fokkal intelligensebb, mint kollégái; de sajnos kutyából nem lesz szalonna.
-
F_Zolee
veterán
Jogosság az egy dolog de az inkább a lényeg, hogy most kamera által van-e bünti? Mert a levélben azt írták a koszteres fényképezett le. Na persze hétvégén egy se dolgozik. És ezek a cikkek meg arról szólnak, hogy mivel kamerás a buli így ez a része nem feltétlen jogszerű. De még a jó isten se tudja biztosra állítani csak dobálóznak azzal, hogy ne fizesd meg. Az más kérdés, hogy milyen gerinctelen az eljárás. Még a rendőr se büntet meg ennyire helyszinen szerintem. Ezek meg mire fel... Na mindegy talán lesz még a napokban történés ezzel.
Ja közben látom a cikket amit linkeltél. Akkor van remény.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #65573 üzenetére
Pontosan mik is? Mesélj
-
BigBlackDog
veterán
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Mindenféle negatív előítélet nélkül, sőt igazából nem is Neked válaszolva, amit én gondolok;
valahogy ez a TC tök jó kisszakmaiautós portál. Sok cikk, írás. Számomra mondjuk inkább a személyes beszámolók az érdekesek, magukkal ragadó tartalmak (pl. Foltos története, stb.). Van az internetes felületük, azon keresztül mutatnak egy képet az embernek. De valahogy csomó olyan véleménybe belebotlok, hogy más csatornákon azért nem ennyire rózsaszín köd árad. Végül is elég sokan olvassák őket, meg tudnak mozgatni tömegeket. Jó és rossz értelemben is. Lehet, hogyí beeeeeeis könyvjelzőzöm az oldalukat. -
hacki87
senior tag
Mindenki nyugodjon meg en mannol-t vettem 10w40 xD es mar be is toltottem
-
szentkuti11
addikt
Na srácok, hazaértem, szóval akit érdekel a sztorim a Becsületesnepperrel, az olvasson tovább, akit nem, az nyugodtan ignorálja a hozzászólást, új Opel és Merci témában ezúttal sajnos nem tudok okosat mondani, szóval inkább hallgatok.
Mielőtt elkezdem a konkrét eset ismertetését, szeretném megjegyezni, hogy szakmailag abszolút felkészült embernek tartom Istvánt, olvastam minden publikációját a Totalcaron, kimondottan kedvelem az Égéstérben, és összességében biztos vagyok benne, hogy igazi kereskedőnek való alkat. Ettől függetlenül nem tartom különbnek a többinél az alapján, ahogy ügyfélként kezelt.Történt az úgy, hogy nagyjából egy éve autó nélkül maradtam, ekkoriban kezdtem ismerkedni az E36-okkal, mivel jó tapasztalataim voltak a bajor márkával és egyébként is bejön a típus. Aki ismeri a(z el)használt BMW-k piacát, az tudja, hogy milyen állapotúak futnak belőlük az utakon, illetve még inkább eladósorban. Ettől függetlenül biztos voltam benne, hogy találok jót, ezt pedig két dolognak tudtam be: egyrészt nem érdekelt, milyen motorral veszem meg, ha az megbízható és jó állapotú, másrészt pedig nem sajnáltam a kínálat krémjéből válogatni, igyekeztem a 150 eurós, éppen berendszámozott osztrák darabokat elkerülni. A dízelt alapvetően kerültem, viszont jókat olvastam a 18tds-ről, és nagyon biztos voltam benne, hogy ha valamire a Becsületesnepper azt mondja, hogy ritka szép állapotban van és teljesen rozsdamentes, akkor az megfelel a valóságnak, illetve megéri azt a felárat, amit István kér érte. Csak miheztartás végett: még aznap vettem ugyanilyen autót 400 000 forintért, nagyon jó állapotban, gyári fényezéssel, kevesebb kilometerrel, jóllehet benzinmotorral. Ez akkoriban nagyjából az átlagár volt, 500k-ért már simán beleféregettek tds-ek, szóval körülbelül 200k-val a derékhad fölött volt hirdetve. Készítettem képernyőfotót is!
Felhívtam egy pénteki délelőttön, ő vette fel, természetesen udvariasan kérdeztem rá a legfontosabb dolgokra, nem volt túl bőbeszédű, viszont mindenre bizalomgerjesztően válaszolt, ekkor még teljesen biztos voltam benne, hogy minden rendben van. Utólag egyébként nevetek magamon, ekkor még egyértelműen nem voltam E36-expert, simán kiszúrhattam volna az after-market lámpákat és hűtőmaszkot és a gyáritól eltérő árnyalatot, talán ebben bízott, amikor félrevezetett? Mindegy! Időpontot egyeztettem vele kora délutánra, ehhez képest körülbelül fél órát megcsúsztunk a városi forgalom sanyarú viszonyai miatt, így őt akkor már nem találtuk ott, néhány perc lézengés az elhagyatott telepen, és megjelent a nepper úr fiatal kollegája, aki hozott nekünk egy kulcsot, hogy meg tudjuk nézni az autót.
Azt hittem, hogy elsírom magam. Félre ne értsen senki, egy 243 000 km-t futott, közel 17 éves autótól nem vártam, hogy tökéletes állapotban legyen, de ez a Compact olyan messze volt a hirdetésben említett ritka széptől, mint dobostorta az ütőtől. Nem vagyok egy fényezés-guru, tehát ha én azt mondom, hogy egy narancsos fényezés zavar, akkor az nagyon narancsos, rétegmérőt persze nem kaptunk hozzá, saját mágnessel tudtam csak nézegetni, amennyire lehetőségem engedte, de teljesen egyértelmű volt, hogy se nem gyári, se nem minőségi fény került rá. Kinyitottuk a kocsit, bent többé-kevésbé rendben voltak a dolgok, azt mondom, hogy állapotának és korának megfelelő, kis cigiszag rémlik, de még bőven kitakarítható-kiszellőztethető mennyiségben.Nagy levegő, nézzük körbe még egyszer: sárvédőíveken itt-ott indul a rozsda, küszöb még úgymond elmegy (nem rozsdamentes, de elmegy), a tetőn ellenben csúnya karcok, a műanyag-fülek egy része letörve, nem passzol tökéletesen az utólagos első lámpa, és hátra még nem is láttunk eleget, mert úgy állt a kocsi. Beindíthatjuk? Persze! Akksi elő, kicsit lassan kezdte el tekerni, kettőt köhögött, aztán simán beindult, két mellékzöngével: egyrészt háromféle hibát villogott ki a karácsonyfa a műszerfalon, másrészt tolt maga mögé egy nem elhanyagolható korompamacsot. Kérdeztem, hogy régóta áll-e, mert akkor ez utóbbi nyilván nem feltétlenül végzetes, a reakció igenlő volt, a próbakörre való rákérdezés azonban egyből elutasító hangnemet hozott magával. Nem , semmiképpen. És miért?
Figyelem! Próbaút egyféleképpen lehetséges: ha István úr a telephelyen van és megegyezett az árról a vevőjelölttel, addig egy métert sem. Tehát ha érdekelt volna a kocsi, akkor vagy helyben kifizethetem és akármilyen egyéb baj után mehetek a fenébe, vagy megvárom a hétfőt és mehetek még egyszer,, hogy a vételár letétbe helyezése után egyáltalán kipróbálhassam az autót. Egyébként nem zárás előtt fél órával, hanem körülbelül kettővel értünk oda előbb. Ezen annyira kiakadtam, hogy most le sem írom mennyire, a lényeg, hogy elköszöntünk udvariasan és távoztunk. Tegye fel a kezét, aki emlékszik, hogy egy ilyen lyukrafutás után mit csinált Becsületes úr egy német neppertelepen, az Égéstérben történő elmondása alapján. Ha valakinek nem lenne meg: „Elmentem hátra telefonálni, és utána az egyik autónak véletlenül megnyomódott a sárvédője, nem tudom, hogy mi történhetett.” Mi ilyet nem tettünk, de még csak gondolatkísérlet szintjén sem merült fel bennem. Csak az, hogy rendkívül csalódott vagyok.
Az eset után már tét nélkül – hiszen még aznap megvettem egy másikat, szemfülesek tehát észrevehették: zsebemben volt a pénz, nem tesztpilótaként mentem oda – írtam egy levelet neki. Mivel nem kértem engedélyt, hogy módosítatlan formában közöljem, így leírom két nappal később érkezett válaszának tartalmát, így reagált aggályaimra: nem írta, hogy gyári lenne a kocsin a fény, nem tudja, hogy én ezt honnan vettem. A sárvédőíveken csak kis repedés van, egy felületkezelés után hibátlan (nem tudom, hogy ez hol meríti ki a rozdsamentes állapotot és még egyszer mondom, nem láttam az alját). A karcot a tetőn nem találta, a lökhárító repedését azután vette észre, hogy én mondtam neki (ennyivel jobb szakember lennék? nem hiszem.), a vészjelző-lámpák állás közben gyulladtak ki, meg fogják oldani, és egyébként meg azt miért nem írtam le a levelemben, hogy a csomagtartóban ott van egy új szett kuplung. Nem indulhattam el a kocsival, szóval nem tudom, hogy ezt miért írta le külön, sejtem, hogy azon a környéken sem volt minden rendben, márpedig hasonló futásteljesítmény mellett már a kuplung jellemzően kettőstömegűvel együtt jön, ami inkább nagyobb költség.
Ennyit dióhéjban. Egy jó nagyban. Ezeket azért írom le ilyen bátran ekkora távlatból, mert írásos feljegyzés van róla, ami csak szóban hangzott el (például, hogy miután megmondtuk, hogy ezt ugyan itt hagyjuk, a kereskedő srácnak pedig szimpatikusak voltunk, röviden elmesélte, mekkora feltámasztott hulladék volt ez még nemrég, ezzel kapcsolatban azonban inkább nem írok konkrétumokat).
Tudjátok mi fáj a legjobban? Hogy pont ő az, aki azt kommunikálja a videóival és a cikkeivel, hogy egy autót kipróbálni nagyon fontos dolog, és ő is egyértelműen kipróbálja a kocsikat vásárlás előtt, ahogy azt videónaplójában megörökítette, még akkor is, ha amúgy 500 kilometerrel arrébb, 1000 euróval olcsóbban vesz meg végül egy másik 159 Ti-t. Ez szerintem egy borzasztóan fájdalmas kétszínűség, amitől én alapvetően rosszul vagyok.Egy gondolat zárásként: előtte voltunk több kereskedőnél, Budapest leghírhedtebb, fertőzöttnek mondott környékeit jártuk be. Ilyen hozzáállással sehol nem találkoztunk a próbaút szempontjából. Egyébként a Becsületesnepper valóban udvariasabb figura, sok egyéb jót azonban nem tudok mondani róla. Ja, igen, tudom, hogy neki ez egy filléres fos, és így is néz rá, ettől függetlenül köbö 50%-kal a piaci átlag fölött volt, ami nagyon sok. Az egyik legdrágább E36 Compact TDS-ről beszéltünk.
Ha valamit kuszán, érthetetlenül írtam le, kérlek szóljatok!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #65414 üzenetére
A kollégám is benézte, bementem megnézni vele a felvételt és valóban ott van egy balra kanyarodni tilos tábla (sőt még az is ki volt táblázva, hogy kamerával megfigyelt terület) ő meg bőgázzal kanyarodott ki balra.
Sajnos jogos a bünti.mod:
richie900812: Nincs visszaható hatály, tehát azok így jártak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
K Norbi: #csakamotul
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
nagyúr
#csakminosegicucc
Igazából ha vannak annyira jók, mint a ahogy mondják, akkor megéri. Nem sokkal drágább mint egy átlagos. Kb 1000-1500Ft különbség, egy évben egyszer nem ver földhöz.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #65559 üzenetére
Neeem,
pékszerelő csak így olcsóbban kijövök.Saint: Ne is mondd, rémálmomban se jöjjön elő...
mod:
gzbotii: Szintén zenész?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mindenki nyugodjon meg, megjött a szajré: kép
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #65535 üzenetére
Ki lehet cserélni hibátlan bontott nem bőrre is, biztos van aki elcserélni 1 az 1ben, nem egy nagy kaland...
Ja igen aki veszi nincs ilyenre idő, akkor strorno. Marad az opel, egyszerű megoldás, ha neki megéri azt a 1,5M-t akkor hajrá, egy ilyen oktáv amortizációjával szemben.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
válasz Richard! #65549 üzenetére
Az szép ... annyiból vásárol 3 ugyanolyan autót
Szerintem jobban jár ha meglátogat egy bontót !
Nem véletlenül ilyen olcsók ezek, hogy merészel valaki ilyet venni ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-v-
addikt
válasz #94529552 #65530 üzenetére
Mivel ebből él, nyilván a saját haszna érdekli van esetleg valami negatív tapasztalatod vele?
(azon kívül, hogy nem szimpatikus, vagy nem neked tetsző ajánlatot adott vagy nem akart alkudni az autója árából stb. stb. konkrétan lukrafutásra gondolok, vagy olyanra ami a "becstelen" jelzőt indokolja)(#65547) szentkuti11: jöhet mindenképpen, akár privátban is
Egyébként elég arrogáns fasznak tűnik, azt aláírom, meg azt is, hogy eléggé túlárazza a dolgait.[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Az előbb volt az autószerelőmnél egy csávó, A6 C5 2.4 Multitronic.
Váltófelújítása lesz, potom 3500€-értAzt hiszem elkezdek félretenni...
Ma kezdődik életed háralévő része
-
gzbotii
nagyúr
válasz szentkuti11 #65545 üzenetére
Engem érdekelne.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
szentkuti11
addikt
válasz molnarpeter #65522 üzenetére
Becsületesnepperrel kapcsolatban egyébként van sztorim, ha gondoljátok, valamikor leírom hosszabban, de azért így, hogy beszéltem és találkoztam is vele, illetve egyik portékájával, nem feltétlenül gondolom különbnek akármelyik kereskedőnél.
-
pit stop
addikt
Ez elég borsos ajánlat.
PSA autó márkaszervíz: olajcsere, szűrőcserék, gumicsere, plusz két lengéscsilllapító cseréjével munkadíjjal megállt 120 alatt.Tsebacsi : Vedd meg az Astrát. Aztán pár év múlva lesz egy kiváló használtautó vételre
Na de komolyan a gondtalanság és az érveid egyértelműek; és ha valakik nem vesznek új autót akkor nem lesz használt se...
Én mondjuk szintén Leont választanám inkább, de az már izlés kérdése.A kisebb kombikat mondjuk nem annyira értem, Fabia méret környékén. Amikor én voltam vétel előtt szemeztem Fabia-val is pl., de csapott végűt kerestem - csak kombi van, egy két még undorítóbb szedánt kivéve.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #65535 üzenetére
Legjobb. Én ültem be a Death Valleyban egy egy órás túra után a napon álló, fekete műbőr üléses Passatba. A külső hőmérő kellemes 50 fokot mutatott, az ülést szépen sütötte végig a nap, a kormányt pedig nem tudtam megfogni. Mondjuk a motornak esélye nem volt kihűlni, de a szerencsétlen klíma és a hűtőventi is rendesen megküzdött a hőmérséklettel, mindkettő folyamatosan maxon járt.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tboldi #65532 üzenetére
Ez már lefedi akkor.: skoda_octavia_rs_2.0_cr_tdi_dsg_navigacio._76e_km
(#65533) Tsebacsi
Akkor indulj a fentebbiért. Téma lezárva.(gurulós szék, még a poloba is befér)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Nagyon sokszor kell. Nyaranta sokat megyünk balatonra kempingbe hétvégén, oda kell a cucc. Síelni járok ha tudok, oda is kell a hely. Ha lesz gyerek x éven belül, kell. Bármit szállítok/veszek, az már nem fér be a kesztyűtartóba. Legutóbb gurulós széket vettem. Ha nem civic-em van, aminek fel lehet hajtani az ülését, akkor bukó lett volna, nem tudom elhozni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Polo? Jólvan hagyjuk
Vili: írtad a kopasz milyen részletekkel vállal. Ha nem találok az útvonalán belül autót, bukó. Ha mire kiér és elviszik, bukó, és még 1-2 dolog volt ami miatt bele se kezdtem. Nem nekem való.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #65523 üzenetére
már ne is haragudj meg, eszem ágában sincs megbántani, de kicsit terhelni kellene a kollégákat akik helyettesítenek.. esetleg képezni, hogy ne Te dögölj bele a munkába, mert nem mered otthagyni őket, és nem tudod kivenni a szabid! EZ a munkáltató felelőssége alapvetően, de nyilván igényes vagy a munkádra, így a Tied is egy kicsit!
Keresgesd csak azt az autót, ne add fel...
-
Speeedfire
félisten
F_Zolee érdeklődött valamelyik nap ez iránt, ha jól emlékszem. [link]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
Ebben lehet valami, de még mindig nincs megoldva a hogy lesz időm használtautót keresni, és éppen elkapom-e a jó ajánlatot idejében... Meg nincs rá gari, hogy valaki 3-4 évesen eladja valamiért a hibátlan autóját (oké megunja ő is, de megint az első pont: megtalálni ezt és időben megvenni).
xeon.szabi: óránként 5 perc pihi
Jaffa: Nem nagyon van helyettesem, ha kiesek valami miatt, akkor olyanok ülnek le a helyemre akik nem tudnak x dolgot, és elcsesznek valamit. Utána nekem kell helyrehozni, és vért pisálunk a pénzügyesekkel/vezetőkkel hogy ne legyen nagyobb baj.
A lízing nem buli, a végén nem az enyém az autó, jóval nagyobb a havi részlet, stb. Utánanéztem, nem nekem való, nem tudom leírni az adómból sem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #65515 üzenetére
&Jaffa75: nem is a murvás nepperekre gondolok, de pl a szóba került becsnepper, és hasonló kategóriás kereskedőknél többet ér a jó hírnév. Ha ez a kisebb százalék, utána kell járni, de ahogyan az autónak. Véletlenül pont tudok amúgy egy helyet, ahol betartják Komolyra fordítva a szót, pl. egy pontatlanul feltöltött hirdetésnél volt egyszer reklamáció, közös megegyezéssel rövid úton zárult. Nem alattunk futnak az autók, állapotfelmérés márkaszervizben is csak 99%, a maradék 1% hibára amúgy is ez lenne a korrekt, ha hagynánk időt a rejtett bajoknak előjönni.
Megintcsak más tészta: otthon a gépek nem mindig vannak 100%-os állapotban, mert ha az időjárás úgy dönt, meg kell kaparni a föld hátát, ha csúszik a kuplung, akkor lendületből. Viszont ha komoly az érdeklődés, egy-két hét is rámegy, mire nyugodt szívvel engedjük el a masinát[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Mit szólnátok egy húsvéti topiktalihoz? Akkor végre én is itthon leszek és fel tudok "buszozni" pöstre
(#65520) [vilike]: :<
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Magnum_
nagyúr
az Vevőnek kell bizonyítania, hogy az Eladó tudott a hibáról. Namost egy használt, már nem garanciálsi autónál bizonyítsa be az eladó.
a dezsvírem ügyvédként nem lépett fel az eladó ellen, amikor közbeszólt a motorfelújítása, fentiek miatt.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #65513 üzenetére
nem olyan eccerű az, ha igény van rá, kifejtem, bár úgyis tudjátok (de most nincs időm. )
I humbly and respectfully decline™
-
Jaffa75
őstag
válasz molnarpeter #65513 üzenetére
szerintem ennél sokkal könnyebben bizonyítható (pl.: óratekerés) dologgal kapcsolatban sem hoztak elmarasztaló határozatot (1 óratekerés miatt volt) . Szerintem ez a behajthatatlan kategória a használt autókra vonatkozóan!
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #65492 üzenetére
Megbizni egy embert, hogy szerezzen neked fain hasznaltat 4M-ig es szamolja be a civicet? Becsnepper ugyis nagy hondabuzi, egy telefont megerhet legalabb. Igen, van riziko a hasznaltban -tudnek meselni-, de erre a fajta "kenyelemre" havi 120ezret kidobni (torleszto+ertekvesztes leosztva 4evre) szerintem is luxus. Egy fiatal, leellenorzott hasznaltat megvenni aron felul (beszerzoi munkadij miatt) meg mindig sokkal kisebb buko, mint beulni egy ujba. Foleg, hogy az uj auto az full racionalis dontes lenne, mig hasznaltbol lehetne olyat is valasztani, amiben pici plusz is van, igy adott esetben a hibakat is jobban el tudnad nezni. Arrol nem is beszelve, hogy barmelyik markanal addig szamitasz, amig kifizetted az autot, a garancialis hibak intezese mindig szopas es az egyre nagyobb volumenu termeles es egyre bonyolultabb autok miatt egyre nagyobb eselyed van arra, hogy belefuss... szoval ez a negy evig nincs vele gond se allja meg a helyet szerintem.
En egyebkent biztos egy nagyon fasza allapotu autot vennek mondjuk harom millaig, mert akkor marad is a zsebben, akar oregebbet is egy-ket evvel.
Az a baj, hogy egymassal osszeegyeztethetetlen dolgokat szeretnel es nem feltetlen valid ervekkel akarod meggyozni magadat arrol, hogy jo lesz az uj astra. Ami persze jo lehet, csak szamolj azzal, hogy kiurited a zsebed plusz hitel, ha ellopjak stb, ertekvesztes, elromolhat az uj is, stb stb. Van kockazat itt is es azokat is figyelembe kell venni. -
lenko
aktív tag
válasz szőröscica #65508 üzenetére
A megadott feltételekkel olyan M pakettes E90-et lehet venni 325i, vagy 330i-t, hogy megszólal. 50-60e km-el.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #65508 üzenetére
Venni is fog, de már ugye megvette az éves bkv bérletet...
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #65492 üzenetére
Semmit. Használnám a Kuvikot még 3-4 évig aztán vennék egy K AStrát az újkori árához képest bagóért hangosan röhögve azon a címeres ökrön aki bukott egy csomó-csomó lóvét és még várt is 3 hónapot a kocsira.
Érted az első 3 hónap értékvesztése a legnagyobb cserébe egy kirakatüvegen át nézegetheted a kocsit és ha éppen nem más vevőjelölt fingik bele akkor bekucorodhatsz a hátsóülésére.
Nagy buli...Nem vagy lépéskényszerben. Egyszerűen unod a Kuvikot ezért cserélnéd ezt értem én de nekem ez nem érne meg évi kb 800k-s felárat.
De ha mindenképpen másik autót akarsz akkor ránéznék a lízinges vonalra. Valószínűleg árban kb ugyanott lennél mint egy újjal cserébe legalább a biztosítás meg a szervizköltség nem a tiéd.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
félisten
válasz Tsebacsi #65495 üzenetére
Gondolom a navi és a szenzor a legnagyobb szűrő rajta. Azért én egész MO-n néznék, nem csak pest és környéke. pl lemenni D.újvárosba vagy Sz.fehérvárra nem egy nagy kaland, de M3-ason/M1-esen Győr és Debrecen sincs messze.
Ha így se találsz, akkor valóban marad az új autó. Vagy visszább veszel az igényekből.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #65497 üzenetére
Repülő is jár, ~2óra az út oda. Fél1 kor indult a repülő nappal. 18h-kor már jöttem vissza az autóval. Hajnal 4-re visszaértem. Majd kicsit később, de mentem dolgozni 9 környékén.
(#65498) joamilestoné
Piros szélű rendszám árát utaltam ki (már rajta is volt az autón mikor mentem), majd mellékeltem a repülőjegy bizonylatát, kb. ennyi. Ilyen 70-80e km-es pár éves szervízkönyves autóknál német kereskedőnél nehogy már gondok legyenek. Én nem vizsgáltattam át sehol, vittem egy szimpla hibakódolvasót, max. fél óra alatt átnéztem, és ennyi. Ismerem a márkát/típust elég jól.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest