-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Jofi81
őstag
Ki lett cserélve a két hátsó elektromos ablakemelő. A problémám annyi, hogy a jobb oldalit nem tudom betanítani, hogy automatán is működjön, hiába tartom nyomva kattanásig vagy akár másodpercekig. A bal oldali tökéletesen működik. Van ötlete valakinek? G Astra.
-
-
Declare
őstag
Igen, ez ezzel a baj megtalalni egy ilyen nem egyertelmü, nehezen körülirhato hibat, amit raadasul nem is mindig produkal a kocsi....bahh...legnagyobb cumi.
Itt is akarmi lehet a hiba, turbo, valamilyen vakumcsö, egr, gazpedal jelado, valami szirszarszenzor.....
(#48544) haddent hidegen ütes vagasrol nem volt szo, az mindennek rossz, mindig tüzforron viszont amiben nincs turbo nyugodan lelöhetö szvsz....ha jo a hütöventi...ha nem kifut a viz, annyi baja lesz
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #48557 üzenetére
Jövő évben tervezem beszerelni az olajhőfok, olajnyomás, és generátortöltés mérőt. Érdekes hogy a műszerek ára nagyjából 3 ezer forint, eddig egy műhelynél érdeklődtem ott nettó 90 ezret mondtak.
Egyedül az olajhoz kell egy adapter ennek ára 6 ezer forint kb. erre ráköthető több szenzor is így a gyári rendszerhez nem kell hozzányúlni teljesen független az autótól. Töltésvisszajelző meg 2 kábel. Behúzni pepecs meló, de nettó 90-ért elpepecselek vele(#48558) Jofi81
Sajnos az hogy ugyan abból az autóból van semmit nem jelent. Én egy cikkszámot feltétlenül ellenőriznék. Ha ez stimmel, akkor lehet tovább nézni a hibalehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Igen így már jobban hangzik Egyébként érdekes ez a téma, mert ma már azért ezek az olajok, az a Liqui Molly, az én Mobil1 ESP -ém, a Castrol 0w30, ezek szerintem már annyira brutálisak, hogy iszonyatosan hamar elérik az üzemi viszkozitást és átjárják a motort. Sőt... van egy tippem, hogy ezeknek itt Magyarhonban nem is lenne szabad soha elveszteniük azt, szinte. Persze ettől még magát a blokkot nem árt érzéssel melengetni, mert ne mbiztos, hogy szerencsés ha felül még jégcsapos belül meg 6000 -en kalapálnak az izzó szelepek
F_Gergely szerinted ez benyás Hastrába is belemegy? OBD2. Majd dobsz linket esetleg?
Declare na mostmár majd egyszer kipróbálom üsse kő De még soha az életben nem vettem észre, hogy leállítás után a venti még ment volna. De ennél sokkal lényegesebb, hogy a víz is kering? Azt kétlem, ugye az nem elektromos, hanem a motor hajtja. Ha nem keringetni a vizet akkor mégis mi értelme van a radiátot lehűteni, ha a blokkban ott rohad a forró víz?
AMD Power ez 2 darab, full első szett? Csak mert akkor kb. biciklire drágább, azonnal csapj le rá
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez ennyiért elég jó árban van nem?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Petyyyyy #48565 üzenetére
Szerintem is. Főleg így ,hogy gyári. Még egy pár mailt el fogok küldeni ez ügyben is. De szerintem jövőre mikor lesz a kötelező csere a fékeket is ki fogom cseréltetni a gépen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz Jofi81 #48563 üzenetére
Nem tudom a motorhoz mennyire férsz hozzá, főleg a hátsó ajtónál, elsőnél még csak csak...
Maga a komfort igazából csak annyit csinál, hogy amikor nyomva tartod a gombot akkor az elektronika letestel, és egészen a végállásig megy az ablak.Amikor bezárod a kocsit és magától felhúzza az ablakokat, gyakorlatilag ugyan ez történik. Én eddig csak akkor találkoztam olyan esettel mint a tied, ahol nem gyári, hanem utólagos modul lett berakva.
Kábelezés jó? Nincs megtörve valahol a vezeték?(#48562) haddent:
Persze, de mondom egyenlőre a tervezési fázisban vagyok, olajhőnél nem mindegy hova kötöd, nameg kérdés hogy bekössem a gyárira, vagy teljesen függetlenül a gyáritól kössem be. Még megálmodom. A műszerek mutatósak lesznek fekete hátlappal, szeretném a "gyári" kinézetet fenntartani ahogy eddig is. Decemberben érkezik az irmscher óraegységem, majd ahhoz fogom hozzáhangolni hogy megegyezzen.
Ezek a műszerek bármibe berakhatóak bár benzinesnél max a töltésvisszajelzőnek látnám értelmét.Én eddig egyszer jártam úgy hogy leállítottam a motort és ment a venti még pár percig. Ez inkább benzinesre vagy olya dizelre jellemző ahol a hűtés alulméretezett. Nálam a dupla venti miatt gyakorlatilag sose tudtam 90 fok főlé vinni még klímával sem. Dugóban volt 95 fok de ennyi. Nagyon jó a vectra hűtése, és szinten is tartja, és semmi hangja nincsen. Tesom toyotájának olyan hangja van ha bekapcsol a venti mint egy felrobbanni készülő turbina
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #48562 üzenetére
nyaron ha csak az ember gurul a varosban utanna akkor is be szokot kapcsolni, majd sasold meg ilyenkor hüvösebb idöben, meg kell dolgozni az eredmenyert
nem kering a viz, csak azert fujja a ventillator, hogy ne forrjon fel a viz. ennyi a celja. Ismerösünknek egyszer szetcsuszott a csatlakozo a ventillatorban es megallas utan par perc mulva atment gözmozdonyba a kocsi elegge beparazot, de semmi baj nem törtent. Csatit javitottak, viet potoltak, mai napig semmi baja. Szerintem ha nincs turbo es nincs intercooler, ott tök mind1 hany fokos a viz.....csak fusson ki ez a celja a ventinek.
Turbos autonal sem a viz a kerdes, hanem az olaj. Valamiert a turbo/intercooler erzekeny a hömersekletre es ha nem jar a motor, nem kering az olaj, felforrosodik tulzottan es hamar eldobja a pacskert....miertet ne kerdezz, nem vagyok gepesz mernök, igy is tulteljesitem ezzel a sajat autoszerelöi szintemet
-
Petyyyyy
addikt
Ha esetleg bővebbet szeretnétek tudni a járgányotokról, itt (is) érdemes megnézni az adatlapot: [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #48570 üzenetére
B vekis kérdez B vekistől: Az első ülések alatt van olyan széles lapos "cső" amin keresztül hátra van vezetve a hűtés-fűtés levegő.Nekem ez épp hogy működik,pontosabban,ha a ventit a legmagasabb fokozatra kapcsolom,akkor érezni,hogy"immel,ámmal" jövöget hátra a levegő.Normál állapotban nem érzek semmi légáramlatot.Ez normális?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #48573 üzenetére
valoban? En is ugy tudtam, hogy a vizpumpat a vezerlessel együtt a motor forgatja Szoval ha bekapcsol a hütöventillator, akkor megy a vizpumpa is?
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #48574 üzenetére
Attól függ, amit te mondasz fűtés cső, az a lábteret fűti, elviekben ott akkor megy rendesen a meleg ha a lábra állítod a fűtést. Nálam digitklíma van, ő vezérli hogyan fűt, de egyenletesen fűti fel az autót, legtöbbször nem tudom megmondani hol jön a meleg mert mindenhol egyenletesen áramlik. Próbáld ki hogy csak lábtérre állítod a fűtést és nézd meg úgy jön a meleg. Hasonlítsd össze a vezető ülésnél ott mennyire jön a lábnál a meleg. A kettőnek egyformán kéne mennie.
Ha nem egyformán megy akkor a terelőlapátok nem működnek megfelelően, de azt szétszedni... Totál a középboxot ki kell szedni, marha nagy meló.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #48575 üzenetére
A motor áll,a venti forog,hűti a hűtőben lévő hűtővizet.A lehűtött víznek kissebb a térfogata mint a forró víznek ezért nyomáskülönbség van.A lehűtött vizet a motorban lévő melegebb kiszorítja és ez mindaddig fenn áll, míg a folyadék hőmérséklete ki nem egyenlítődik.,ezért kering. (a vízpumpának ehhez semmi köze)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
Jajaja, hogy igy...en most keringes alatt a keringetest gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
válasz haddent #48562 üzenetére
Engem is érdekelne pl. az olajhőfok, vettem is egy "blútúszos" OBD2 csatit, de pont az olajhőfokot nem mutatja. Most azért mert nincs az Astra H-ba, vagy csak buta a kiolvasó progim (egyelőre ingyenes)? Az akku töltést viszont a rejtett menüben meg tudod nézni.
A visszahűtésről meg annyit, hogy alapjáraton a jól felforrósodott motor csak a venti bekapcsolásával hűl vissza a mi autónknál 105-108 fokról 102 körülire, ezt tapasztaltam az elmúlt héten is 5-10 fokban budapesti közlekedés után.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #48581 üzenetére
Asszem angalógnál 4 fokozat van össz tehát az normális ha ott hangos. Digitálisnál 9 fokozat van 3-4 nem is hallod, 7nél lehet hallani.
Elöl és hátul nagyjából azonosnak kell lennie, nem lehet különbség a kettő között. -
F_Gergely
őstag
Ezzel szépen rendbe teszem az ülés alatti csatlakozókat (jelenleg wago-val van) és igy még egyszerűbb kiszedni meg berakni. Zseniális
Van belőle 2 pin-es is azt meg majd a hátsó ülésfűtéshez berakom. Imádom az eBay-t -
Declare
őstag
válasz tboy93 #48585 üzenetére
jah....en automosas, waxolast szivesen megcsinalom (bar gutaütest kapok a frissen felfedezett, "na itt is nekinyitotta valaki az ajtot" felfedezesektöl ....de ennyi.
Multkor irtam, lehet nem lattad, de jo lett a hifi cucc, szepen megcsinalta, akit ajanlottal mndjuk a csomagtartoban az erösitö azert böki a csörömet, de jobb hely nincs neki
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #48585 üzenetére
Elektronikával elvagyok, egyébként ez kb 15 perces meló
Egyre inkább othonosabban mozgok az autóvillamosságban, azt sajnálom, hogy nincsen fütőtt zárt garázsom, már rég rommá tuningoltam volna a kocsit.
Most az utólag beépíthető műszerekre kattantam rá, na meg jön majd nyáron a hifi is. Meg hátra akarok automata napfényrolót is
Ötletem van dögivel, meg időm is lenne csak hely nincsen ahol tudom szerelni. -
Petyyyyy
addikt
Elfelejtettem megnézni van-e TC button a két littyós dízelben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz F_Gergely #48587 üzenetére
Mi most a hétvégén kábeleztük hifi miatt az off kocsit, ennyire még sose volt darabokban a verda Szombaton úgy mentem haza, hogy nem volt bent csak sofőr ülés, ajtókárpitok, kézifékbox, fűtésbox, küszöb műanyagok stb. mind ki volt pakolva.
(#48586) Declare Én is nála voltam most hétvégén Nekem az egyik erősítő befér az ülés alá, másik ülés alatt hangváltók, táposztók a kézifék boxban, de a második erősítő már nekem is a csomiban lesz sajna.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #48589 üzenetére
Nálam ez nyáron lesz, de kb ugyan ez. De akkor már le lesz szigetelve is, kap új műszerfalat stb. Ez egy másfél hónapos project lesz.
Erősítő nálam a kesztyűtartó mögött lesz egy, ez hajtja az ajtókban lévőt, a mélyládához tartozó meg hátul lesz a láda mellett a csomagtartóban. A besüllyesztésén még gondolkodom. -
nagyúr
válasz F_Gergely #48590 üzenetére
Nekem csak az ajtók és a csomi lesz szigetelve. Az ajtók külső lemeze már kész, a belső lemezt még nem szigeteltük, mert az ajtókárpit építésnél csak útba lenne. Holnap viszem ide a gépet, csinál a muksó két szép ajtópanelt, aztán még egy kis bitulap, beállítás és szólhat az első szett - merthogy a második erősítő és láda még várat magára
A zx450 sajnos esélytelen hogy elférjen a műszerfal alatt, amúgy sincs sok hely és az erő se kis darab. Csomiba viszont a másik erő reményeim szerint befér a pótkerék mellé, úgy csak a láda venne el helyet a csomiból, amit ha speak-on csatival szerelek akkor elég egyszerű ki-be pakolni
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #48591 üzenetére
Szépen dolgozik az ember, megnéztem a galériát. Én mondjuk nem tudnám ilyenhez vinni, mert nem az én két kezem munkája lenne. Ajtópanelből meg nekem bejön a gyári. Pl nem vagyok kárpitos de adig szenvedek a ragasztóval meg a kárpitanyaggal mig olyan nem lesz mint ami tetszik.
Rengeteget olvasok, azután ami érdekel
Ugyan igy vagyok a hifivel, ez elektronikával meg szinte bármivel ami érdekel. -
nagyúr
válasz F_Gergely #48592 üzenetére
Elhiheted nekem is bejon a gyari, csak nem fer be a hangszoro moge Konkretan a karpit es a leengedett ablakuveg kozott nincs eleg hely, illetve a gyari hangszoro luk a lemezen tul kicsi. Sajnos en nem ertek a borozeshez, inkabb szakira bizom, o a cnc geppel pikk pakk kimarja az mdf karikakat, aztan szepen leborozi ahogy kell.
-
AMD Power
titán
Ezt írta vissza az egyik alkatrész beszerzőm.
Az alábbi fékerőszabályzót tudjuk: utángyártott 12800 Ft/2 db (kizárólag 2 db lehet venni, és kötelező párban cserélni, mert a vizes úton nagyon nagy baleset lehet)
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
félisten
Sziasztok!
1.7DTI Isuzu blokkon lehet tisztitani az egr szelepet?
Valoszinu ez lesz a gondja. Kb 10 evig hetente egyszer legalabb kiegettem, ha nem voltam vele varoson kivul, akkor is. Marciusban korhazban voltam es csak varosoztam vele, a kiegetes elmaradt, egyszer elkezdte, hogy nem jott meg a turbo nyomas, csak gondolkodott, aztan megugrott es ment mint a szel, a sarga kodot pedig kidobta. Na ezt azota jatsza, hol semmi baja es vilagit a sarga, hol nem vilagit es semmi baja. Vagy nem is az egr a gond. Megy muszakira jovo heten. Legtomegmerore is gondoltam, viszont az ha megkampul, akkor nem javul meg es romlik el ujra.
A turbonal nincs valami szelep ami ezt okozhatja? Mert kiporog mikor olyanja van, akkor is, csak erotlen, viszont mikor jo, akkor olyan mint regen, semmi rendellenes zorej, fust stb, ebbol gondolom, hogy nem romlott el veglegesen az a valami.
Koszi!
[ Szerkesztve ]