-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Szvsz. nem okozhat ilyen gondot, ha nem pörkölöd ki rendesen hetente/havonta egyszer. Ha hónapokig csak járőrözöl vele a városban 2-3-ban alapjáraton, akkor is elég egy rendesebb vágta míg beállnak a szelepek és magához tér.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
félisten
-
Petyyyyy
addikt
A nagyfőnököm most épp hasonlóval küzd/küzdött, azzal a különbséggel, hogy nála EGR szelep csere után (egy Kia Sportage-ben) kezdett hasonlót alakítani a gép. 1-2-ben indokolatlan apró rángatások, néha nagyobbak, erőtlenség, megemelkedett fogyasztás. Már vagy 2 hónapja vizsgálják agyba-főbe, de még semmi kézzelfogható.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
félisten
válasz Petyyyyy #48603 üzenetére
Hetfon viszem muszaki atnezesre, kivancsi leszek mit mondanak. Miota megvan a helyi opel szervizbe hordom. Nalam nincs rangatas, mikor meg szokott jelenni a turbo, odaig nincs valtozas, ott viszont vagy megtortenik a "csoda" , vagy gondolkodik egy darabig es utana kilo es kidobja a hibajelet. Pl ma semmi gondja nem volt, a hibajel vegig vilagitott, moci gond nelkul tette a dolgat.
-
AMD Power
titán
Nekem még mindig ő a kedvenc de nem dízelben és főleg nem automatában!
Csendes erősítés – Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI aut. (2015) teszt
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
Tipikusan ez a tünet,ha haldoklik,vagy behalt az oxigénszenzor (lambdaszonda).Ő okoz ilyen rendellenességet.Könnyen le tudod ellenőrizni,hogy rossz e.Húzd le a lambdaszonda csatiját,és pár napig járjál vele igy.Persze az ecu jelez hogy probléma van (sárga lámpácska) de ha a kocsi sokkal jobban megy, nincsenek váltakozó hol megy,hol nem időszakok,akkor meg is van a hibás cucc.
(valszeg kopogásérzékelő hibakód is lesz tárolva,de nem ő a bűnös)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz mohabá 007 #48607 üzenetére
Koszonom az otletet, tudnal segiteni, hogy hol talalom ezt a csatlakozot? Kiprobalnam amit irtal. Corsa C - rol lenne szo. A hibakodok engem nem zavarnak, marcius ota igy jarok vele, csak tenyleg jo lenne tudni, hogy miert csinalja.
-
félisten
válasz mohabá 007 #48607 üzenetére
Azt olvastad, hogy dizelrol van szo? Csak a kopogaserzekelos resz miatt kerdezem.
-
mohabá 007
aktív tag
Hát ez az! Olvastam az EGR-t,MAP-ot,és elmentem a benzines vonalra. Visszaolvasva vettem észre,hogy dízellel van gond,Én meg benzinesről írtam.Módosítani,törölni már nem tudtam,lejárt a szerk idő.Mégegyszer bocs,vedd úgy hogy nem szóltam.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #48613 üzenetére
A tervezők meg úgy gondolták,hogy ezzel a motorral baj nem lehet,szerelni nem kell,gondozásmentes.
Ezért úgy hátra nyomták,hozzáférhetetlenné tették,hogy valszeg a szerelők rémálma lesz.
érdekes még a vízhűtéses turbó,de lehet,hogy csak nekem.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #48614 üzenetére
fater tizenéves isuzu-jában is vízhűtéses turbó van, így a GM vonalon nem annyira újdonság.
-
yanagawa35
csendes tag
Sziasztok! Segítségeteket kérném. Hogy tudok Astra J-n ablakmosó magasságot állítani? Most inkább a tetőt mossa, mint az ablakot.(2011-es évjárat, 1.6 LET) Előre is köszönöm.
-
Kickass
őstag
Volt egy kis meló a géppel kapott új olaj meg vízhűtőt. Orrán száján folyt már a víz
Köv. projekt az új téli gumi, Hankook W 452 I*CEPT RS megrendelve.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #48618 üzenetére
Az általam beszerezhető lehető legolcsóbbat vettem most utángyártott Loro márkájú, lengyel.
Mindennek megvan a helye, legalábbis gondolom, a szerelőm szólt volna ha valami nem stimmel. De az előzőt megkaptam amit kiszedett az öreg, nem maradt benne semmi.tboy93: Vaciláltam a Matador, Barum Apollo trió között. Aztán valamiért elkerülte a figyelmem, hogy ez is ugyanolyan árban van. Megrendeltem, szerintem ha megérkezik fel is rakatom egy füst alatt.
-
realmadrid
aktív tag
válasz Calogero #48610 üzenetére
Én is feleslegesnek tartom, minek az az állandó botozás ? És a vele járó kuplung mizéria.1.4-es H Astrámban hiába rakom vissza, nem lő ki így sem-úgysem. Nagy köbcentis vagy sport autóba lehet, hogy van értelme, de ezekben a városi, bevásárlós autókba nem nagyon látom értelmét én sem. Amcsiban a nagy dögök is általában automaták. Ha egy árban lennének, tuti, hogy automatát vennék.
A sas nem vadászik legyekre
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #48621 üzenetére
Mindegyiknek megvan a varazsa. Jo a valtogatas is neha, de baromi kenyelmes tud lenni az automata is, ha eppen arra vagyik az ember.
Azt meg ugye nem szabad elfelejteni, hogy nem a 80'as eveket irjuk, amikor ugy valt az automata, hogy pörög 5000en a motor 3 masodperce, majd atdobja a következö fokozatba, ugy, hogy nyekken az ember feje . Azert ezek a sportos dgs es tarsai valtok, amiket a kormanyrol kezzel is nyomkodhat az ember, szerintem allati jok nem beszelve, hogy ertelem szerüen nehany tized masodperc a valtas, amivel egy kezi valto ma mar nem versenyezhet
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #48622 üzenetére
nem beszelve, hogy ertelem szerüen nehany tized masodperc a valtas
nono, ott is a szerkezetnek kell gondolkozni, bár a fokozat mentes automatánál nem is veszed észre a váltást. nem tudom, hogy ki hogy vált, de azért ha sietek, 1mp váltás, vagy az alatti is megvan, az automata sem vált gyorsabban(még a dsg sem, a fül is csak egy ficsőr)....
próbáltad már a tiptronicot? megfőzöd a kv-t váltás közben, olyan lassú...
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #48622 üzenetére
DSG váltót én is elfogadnék DE és itt jön a de...
Automata váltós autóval marha sz@r vontatni akár utánfutót akár egy lerobbant autót. Behúzni egyáltalán nem tudod, elhúzni még eltudod...
Kényelmes meg minden de nem kéne, pont a felsoroltak miatt.
A másik hogy a motorféket mint olyat felejtsd el, az hogy ötödikből visszarakod 3-asba vagy kettesben kihuzatod és berakod utána 4esbe.
Azért nem véletlen hogy a nagybetűs amerikában feláras a manuális váltó. Ott az automata az alap felszereltség. -
Vedro
tag
Sziasztok, F Astrában bal oldalon van 2 vak kábel nagyjából a ködlámpa és annak kábele magasságában (2 db 2 eres), valakinek esetleg nincs ötlete, hogy mi lehet az? Ja és a jobboldalon ugyanez nincsen, tehát semmi ötletem nincsen.
Illetve az ABS lámpa néha kigyullad, aztán mikor leállítom a kocsit és újraindítom már nem világít. Esetleg ötlet, hogy ezt mi okozhatja?
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #48624 üzenetére
Pedig lemaradnak arról a jó érzésről, amikor manuális váltóval váltasz Az egyik legjobb dolog a világon
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #48623 üzenetére
Olvasd el ezt a cikket [link]
Akár kevesebb, mint egy tizedmásodperc alatt fokozatot vált. Ennyi idő alatt senki nem tud egy hagyományos váltóval váltani. Ezért is alkalmazták Le Mans-ban először, mert gyorsabb, mint Jacky Ickx vagy Derek Bell.
Automatabol a mostani mitsu outlandert vezettem, meg a ceges q7 es, az tiptronic. Pontos automata valtotipusokban nem vagyok otthon . Viszont a kormanyvalto mindegyiken volt es az nagyon szerethetö, ket kez a kormanyon es azt csinalsz amit akarsz, nem kell elengedni, valtas meg padlon allva is azonnal megtörtenik....nekem nagyon tetszik
(#48624) F_Gergely ezt nem ertem mire irod. Pont ugyan ugy tudod kezelni, mint a manualis valtot. Ha atteszed manualba, oda kapcsolsz ahova akarsz.
(#48629) F_Gergely jah, olyat nyilvan nem tudsz....ketszer rahuzol es ott vagy 2 böl 4ben teny ha nem tudsz anelkül elni, hogy 2 böl 4 be valts, akkor felejsd el az automatat
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #48628 üzenetére
Én úgy tudtam automata váltónál csak le fel tudsz lépkedni a fokozatok között, tehát 2-esből nem tudod rögtön 4.-be vagy 5.-be tenni a váltót hanem szépen fel kell váltogatnod.
Ugyan ez visszafele 5.-ből nem tudod 2.-ba tenni hanem egyesével kel leváltogatnod.
Ezek akkor már megszüntek? Hogy választod ki a fokozatot? -
Vedro
tag
válasz F_Gergely #48629 üzenetére
Bocsi, hogy beleszólok, de pl bolygóváltósnál, és DSG váltónál is, ha beletaposol, akkor nem egyet vált vissza, hanem 2őt vagy akár hármat is, amíg el nem éri a maximális engedélyezett fordulatot, és aztán vált föl. Ugyanez van akkor ha elveszed a gázról a lábadat, egyből fölvált a max fokozatba, mivel elektronikusan nyomatékvezérelt, és mindig az aktuális nyomatékigényhez szükséges fokozatba kapcsol, persze figyelembe véve a fogyasztást is vagyis, ha nincs nyomatékigény (pl. szépen lassan gyorsítasz, nem sietve) akkor szép nyugodtan váltogat föl. Ez tapasztalatom szerint a Tiptronicra is igaz.
(Választ várnék majd azért a kérdésemre )
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #48624 üzenetére
elhúzni sem mindegyiket, főleg nem hosszabb távon! trálerre fel, garázsba betolás igen, több km-en húzni nem szabad! amúgy vontatással, utánfutóval nincs gondja, normálisan rakja felfelé és lefelé, meg gombnyomásra(tiptronicnál is van ilyen) nem vált el, a halál f@száig is pörgetheted. ki van az találva, csak az automata az első gazdánál jó, ismeretlenül véve egy pénztemető, előbb-utóbb megdöglik, de míg egy kuplungozás 100ezer max, egy autómata még ha régi is több százezres tétel....
motorfék amúgy azzal is van, igaz nem 5ből vissza 3 ba, henem szépen leváltogat és úgy(tehát ésszel, nem zsiguli stílusban kilinccsel előre).
(#48628) Declare : persze mint írtam is, vannak pl a fokozat mentes váltók is, aminél észre sem veszed a váltást. de pl a tiptronic és a minden féle átírata nem ilyen! a dög drága vasakban van, csak azt nem a bérből és fizetésből élő állampolgároknak találták ki, mer a váltó maga egy astra árába kerül....
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #48629 üzenetére
Easytronicnál is ha a gázpedált lepadlóztad akkor simán visszakapcsolt akár 4-ből 2-be is automata módba.
A 4-2 nél maradunk akkor manuál módba kétszer - felé húzod a kart és már vissza is váltottál 2 fokozatot.
Felfelé nem próbáltam a váltást.A mostani autómnál meg egyiket se próbáltam ki. Berakom D-be oszt kész Mondjuk ebbe már van "erő". Az Astra elég vérszegény volt.
diablo1984: Nálam az Easytronicnál volt a motortérben egy "kapcsoló" és ha azt elfordítottad akkor mehetet a húzatás. Automata váltó javítása költségesebb,de ha megfelelően van használva/karbantartva akkor nem vészes. Én is azt vallom hogy automatát csak újonnan.
[ Szerkesztve ]
-
-
gban
Közösségépítő
F Astrásokhoz (de esetleg másokhoz is) lenne egy kérésem.
Nézzétek meg nekem hogy 1 óra bekapcsolt fényszóróval való közlekedés után (vagy akár hamarabb is) langyos - meleg-e az indexkar fölötti kormányoszlop-burkolat.
Írtam, cseréltem, és nálam melegszik, és nem tudom, előtte is ilyen volt-e, vagy készül kigyulladni az új.Postázást nem vállalok.
-
-
-
AMD Power
titán
Valamit tud a gép.
Az új Astra tegnap elnyerte az autók Oscarját, a német Arany Kormánykerék díjat! Az AUTO BILD és BILD am SONNTAG magazinok olvasóiból, autóipari szakértőkből és hírességekből álló zsűri külön kiemelte, hogy az új Astra olyan felszereléseket hoz le a kompakt szegmensbe, amelyek korábban csak magasabb kategóriákban fordultak elő.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Biztos velem van a baj ,de ez nekem 1 milliót így ebben a formában biztos nem érne meg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48644 üzenetére
Hm. Szerintem simán.. ez egy kultuszautó, nagyon kevesek (köztünk számomra) számára, de éppen ezért jó kultusz A leírás eléggé kihagyja a motort, váltót stb., de azt lehet a leírtak alapján feltételezni, hogy "gyári". A kasztni az semmi, és javítása benne van az árban. A futóművek meg a tömödős hülyeségek a motornál javítva, cserélve. Röviden: leírás alapján 1 misiből egy tökéletes Omega.
Most így leírva lehet, hogy sok az az 1M, dehát nem is tudom... minden felújítva? -
gban
Közösségépítő
válasz haddent #48642 üzenetére
Igen, indexkart.
A reflektor kapcsoló miatt azon megy keresztül a delej a lámpákba.
Vagyis igen, tompítottnál - azért annál is van átfolyó áram meg teljesítményfelvétel bőven.
Viszont én heti minimum 6 napon használom az autót, 12 éve.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz haddent #48645 üzenetére
Haverom apja ilyet venni anno újonnan. Szintén kombi méreg zöld színben. Akkor nagyon nagy szám volt 1999-ben. De nekem 1 milliót akkor se érne meg.
Ebből viszont jó lenne egy 5 ajtós 1 milláért!
[TESZT] Mennyire lehet jó családi utazóautót faragni egy Opel Corsa 1.4 Turbo-ból?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48647 üzenetére
Na nekem ez nem kéne. Lehet felőlem turbó és 1.4 még nem is a világ vége, ráadásul a turbóval igen kemény lóvakat ki lehet terelni a mezőre, de annyira keskeny kis nyomoronc.. ehh..
szerk. 1.4 turbó benzin hogy lehet 100 ló? Az nagoyn kevés, turbó nélkül is megvan annyi? Elírás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- Nyaralás topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000