-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz B-L-A-C-K #71099 üzenetére
2,85 hoztam el, a gumik állapota számomra cseresek, a nyari 5 éves a telei meg 7, bár szép állapotban van. 86e km valós vagy folyamatosan sumakoltak vele, de ezt nem hiszem. Magyar kocsi, minden számla meg van, de tényleg. Céges kocsi miatt nem kellet még egy harmadik is. Végig néztük, vannak hibái, amit meg kell majd csinálni, de inkább apróságok.
Belül nekem nagyon extra érzésem van
A motor félelmetes, minden értelemben, csöndes, de ha oda lépsz és meg csak nem is nagyon, akkor morogSzerencsére van benne rablasgatlo tobb is.
Luck Dragon: igen, kiderült, hogy működik az csak új izzó kell bele, legalábbis eddig így fest, de majd akkor lesz fix, ha ki is cserélik.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
B-L-A-C-K
titán
válasz amargo #71103 üzenetére
Évjárat? Opelnél alvázszám alapján csekkolás volt?
Az a motor tényleg jó, egyszer vezettem ilyet 1.6T-ben, nekem nagyon tetszett. Belseje kicsit hasonló mint az Insigniának, az elején nekem is furcsa volt a sok gomb de megszoktam, és tetszik.
Akartam kérdezni hogy ez navis nagy kijelzős e, de gondolom nem, mert akkor tartót nem keresnél, illetve ülések sportülések vagy sima? Ha sima az nagyon eltudja rontani az összhangot, sportülések viszont nagyon kényelmesek.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz B-L-A-C-K #71104 üzenetére
2011.11 hó, az a fura, hogy több helyen 2012 írnak pl forgalmi, volt csekkolas alvázszám alapján. sport ülések vannak benne a vezető oldalon ilyen comb támasz is van. Nem navis, sima cd? 400 van benne, amugy jobb szeretem a wazze-t.
Megnézem amit küldtél, nem tudom nem-e esne ki?Ui es cosmo csomagos.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
B-L-A-C-K
titán
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #71093 üzenetére
Nem mondám ,hogy csúnya. Az eleje és a belseje tetszik. A hátulja már nem.
Visszatérve a Lacettihez. Írtam az egyik Nagyon akciós alkatrész beszerzőmnek. Ezt a választ kaptam tőle a Lacetti-el kapcsolatosan.
Köszönöm érdeklődését. Az a baj, hogy a Lacetti-hez, ha valami komolyabb alkatrész kell, akkor az elvileg beszerezhető, de nagyon drága. Sok minden csak gyáriban érhető el a Daewoohoz, Chevrolethez. Az általános alkatrészek (szűrők, fék......stb.) ezek természetesen vannak utángyártottban is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz AMD Power #71108 üzenetére
Mi pont ezt írtuk meg neked. Látod mások is így vélekednek, te tudod hogy mit választasz, de inkább maradj a G-nél. Bagy B Vekinél. Vagy 1.4-es H-nál. Igaz utóbbi 1M-ből csak sok Kilométerest lehet találni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
beg
veterán
válasz AMD Power #71108 üzenetére
Csábítóan olcsó maga az autó, de a fogyasztás és az alkatrész miatt inkább hanyagolnám. Ugyanez volt annak idején a Rover-el is. Gombokért lehetett venni miután megszűntek, aztán ment a jajjgatás, hogy drága az alkatrész. Lehet kapni, csak nem mindegy mennyiért.
Ennyiért egy szalon állapotú G Astra vagy B veki ahogy a kolléga mondta előbb, vagy leharcolt H Astra/C veki. Én az előbbiek közül merítenék Azokból is inkább kombit néznék ha most kellene keresnem.
(A G szedán csomagtartóajtaját csapkodnám hetekig annak a mérnöknek a kezére aki ekkora nyílást tervezett hozzá hogy alig férnek be rajta dolgok )
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #71109 üzenetére
Igy már ennek tükrében eldőlt a dolog. Lacetti nem lesz. Főleg ,hogy tegnap pont az Opel Gombosos haverral voltam edzésen. Ő is a G Astra Classic II mondta a kettő közül.
beg
B Vectra nem "jó" nekem. Külsőre tetszik. Csak nincs belőle 2005 utáni.
Sedant én Semmiből nem vennék.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
K Norbi
addikt
válasz zolikaDB #71113 üzenetére
Helló mintaboltból vettem mindig [link] tényleg durván hamisítják, vagy ami még jó webshop [link] Ők közvetlen Importőrtől kapják.Mobil 1 Castrol stb
Kikeresem ki a Magyarországi Forgalmazó, pl Mobil 1 nél a Lubexpert Magyar Importőr.
Aztán írok nekik egy e-mailt, küldjenek egy listát kikkel állnak közvetlen kapcsolatba, ajánlanak egy Webshopot is.(#71054) zolikaDB Én eddig Castrolt használtam, egy ideje az ismerőseim panaszkodnak rá.
Mobil 1 az isten most szerintük.. Hát nem tudom kipróbálom és elválik.Csak a magyar szerelők jó része még a turmixgépbe is 10W-40-et öntene, mert az van a legjobb áron.
Ebbe van igazság
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Jó ideje, hogy keresek már F Astra Cabrio-t, nagyon nehéz jót kifogni, már 3-at néztem meg idén, mind katasztrofális volt, ami a költségeket illeti. Aki esetleg ilyesmiben gondolkozik, kösse fel a gatyáját.
-
Chiftain
aktív tag
válasz motoflug #71118 üzenetére
Lehet hogy hülyeség, de egy f astra cabriót én is elfogadnék. Csak csináltatnék ra kemény tetőt hogy "coupe" legyen. Micsoda játszós autó lehetne! Na azt bírnám imádni...
De ez már ott megbukott hogy ahogy írod is, alig lehet olyan cabriót találni ami értelmes állapotban van. -
beg
veterán
Gyájj dik, hát má röpüllőt is csinyál a zopel? [link]
Ha kabrio, akkor csakis egy ilyen ahogy itt kinéz elejétől a végéig:
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #71123 üzenetére
F-böl talán már a kora miatt Sem feltétlen egyszerübb jót találni, bár abból egy 2 literes biztos feelinges, az a Motor is nagyon jó.
Barátnömnek egy fél éve vettünk dojcséknál egy G Cabrio-t, szintén javaslom az 1.8-cas motort, azon kívül, hogy talán az egyik legkevésbé panaszos Motor, már eröben sem rossz opció, megfelelöen mozgatja a G kasztnit.
Elsönek megnéztünk egy ilyen bézs ( vaj, kinek mi ) börrel szereltet, de hamar elment töle a kedvünk, akárcsak annál, amit linkeltél, elég lehangólóan tudnak kinézni mostanra, plusz nyilván törödésigényesebb, mint mondjuk egy fekete.
Egyébként G-nél elgondolkodnék azon is, hogy magadnak lösz egyet Németböl, elég sokat hírdetnek, tényeg olyat tudsz választani, ami megfelel az igényeknek. -
-
beg
veterán
ADAC 2017 nyárigumi teszt: [link]
Legolcsóbb lett az 5. legjobb 195/65/15 kategóriában épp csak lemaradva a holtversenyes 2. helyről
Úgyhogy ha úgy nézzük a 3. legjobb lett. (Esa-Tecar Spirit 5 HP gumi)[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szada85
aktív tag
Pedig milyen meglepö, hogy akkoriban a Lumma és az Irmscher is csinált DTM kiadást a G-hez. ( Akkoriban mutatta be az az Opel az Astra G OPC X-treme [variánsát], meg talán O´Conner is akkor már lefüstölte böven az Eclipse-et az RX-7 ellen, tombolt az örület.
@WP14:
Persze, tudom, de egy Cabrioba szerintem nem feltétlen kell a LET. ( meg Caravanba se, nem is értem, minek volt olyanom - #merazcsakfelelötlenség, #családicaravannesziszegjenLehet elönynek felhozni, hogy jobban hallod a fújtatást-sziszegést, - mondjuk nem vagyok Cabrio tulaj, csak ballasztként elvisz a jobb1-be asszony - de nekem/nekünk a cabriozás arról szól, hogy lenyitott tetövel 80-110 között kényelmesen utazgatunk a kisebb föutakon.
De, kinek mi persze, nyilván egy LET-esnél se szorítanám el a nyomáscsöveket emiatt, csak nekünk az 1.8 is tökéltesen elég az élvezetes cabriozáshoz. -
Szada85
aktív tag
Én ezt abszolút megértem, ugyan a LET-et már eladtam, de a leendö Technika sem lesz vérszegényebb, csak más lesz a konfiguráció. Már csak találni kellene egyet, hétvégén megint megnézek kettöt, aminél remélhetöleg nem fog el rögtön az ideggörcs/ hányinger, vagy ezek kombinációja..
Viszont érdekes módon, a cabrioval soha nem sietünk, annál minket tökéletesen kiszolgál az a tinédzserkorú 125 Ló, ha meg játszani kell, arra ott a Gsi.
-
Szada85
aktív tag
Alapvetöen én is a teljesen gyári állapotot tudom értékelni, ugyanakkor - hangúlyozottan!! szerintem, és nyugodtan vállalom a savazást, kövezést ezért - attól, mert ezek is Jóskának számítanak, nekem tökéletesen hozzák a kor hangulatát ( mindamellett, hogy akkoriban meg Volt mindenki örülve egy ilyenért ), és simán élnék egyet a mai napig ( mondjuk egy szigorúan gyári állapotú mellett sokadik autónak ):
[Akár egy ilyen Mattig],
[Akár egy ilyen Rieger] szériás Kadettet.Lehet #Jóskasimogatózni, vagy hogy maradi vagyok, öregszem, vagy csak szimplán bolond ( egyezünk ki ezek kombinációjában ) , de attól mert ömlik ma a sztensz, meg a csémbör mindenhonnan, attól még ezeknek is megvan a maguk csodálatos varázsa, söt, még azt is meg merem kockáztatni, hogy több embert vonzana egy ilyen Mattig Kadett egy kiállításon, mint a 23., BBS-es, lufis sablon Eharminnegyvenhat.
-
Szada85
aktív tag
Én jelenleg egy megbízható, kis fogyasztású, olcsón fenntartható, racionális autót keresek...
így egy C Vectra GTS 3.2 V6-ot próbálok becserkészni.És hiába van fenn jelenleg olyan 70 db, azok fele Automata ( nem kell ), a maradék jó része gázosítva van ( nem kell ), az így fennmaradó autók 20%-a lelakott ( nem kell ), ergo a megmaradt kis százalékból próbálom megtalálni azt, ami felszereltségben ( legalább Xenon, Digitklíma, fél/egész bör ), és állapotban is megfelel, sajnos már többet néztem, de egyelöre egyik sem felelt meg a kritériumoknak. Amiket most megnézek is viselnek magukon némi korból fakadó szarkalábat, de a karcok, horzsolások javíthatók, ergo müszakilag kell tiptopnak lenniük, és máris meglenne a nyertes.
-
amargo
addikt
Egy Continental prémium contact ra beneveztem.
A nyári első gumik lelakottak voltak, a hatásoknak még van 1-2 szezonjuk a gumis szerint, érdemes meghirdetni? Ha nem, én ott hagyom őket..Ui ma 18 fok volt, én már nyarira cserelek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
veterán
válasz Petyyyyy #71137 üzenetére
Bár a gumis topikban már megkaptam a pofámra vagy hatvanszor, hogy a 100 lovas B-re miért nem jó nekem a Dunlop BlueResponse (ami még sok is, mer'há' béemwére is jaauuu), leírom ide: nézd meg a Yokohama Advan Fleva-t, mielőtt döntesz. Hétfő óta van az autón, de valami besz@rás ez a gumi. Ilyen csendes abroncsaim még sohasem voltak, igaz, messze ez a legdrágább az eddigi (nem túl tág) palettáról. A 66 decibel önmagáért beszél. Tapadásról egyelőre nem nyilatkoznék, a 200 kilométer, amit bele tettem, kevés lenne ennek megítélésére, pláne, mert nem is forszíroztam friss gumi lévén a dolgot, de nem tűnik rossznak. Sőt.
Ami az OPC Extreme-t illeti: minden idők egyik legvagányabb Opelje, szerintem. A Sirályszárny persze b_zis, de hát valamivel el kellett cseszni, különben ráborították volna a megrendelők a kaput a gyárra.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz amargo #71140 üzenetére
Itt ma reggel is -2 fok volt, napközben sem volt több mint 8. Minden évben egyre hamarabb indul a nyári gumi őrület csak nem értem a miértjét. Áprilisig senkinek sem fog elkopni a téli gumija, cserébe ha jönnek a mínuszok és jönni fognak akkor az ember nem esik le az útról.
Redmi Note 7
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
válasz #45553408 #71147 üzenetére
Köszi, meglátjuk.
trassher: Itt éjjel is 4 fok volt, nappal meg 14-18. Nappal kozlekedek leginkább. Ha meg még is, max nem ülök autóba.
Én sem szoktam ilyen korán váltani, de most elég meleg is van és most időm is van elintézni.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”