-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
válasz mohabá 007 #71699 üzenetére
Hát a tartályban ma néztem nincs benne víz, viszont használtam az ablakmosót kb 2-3 hete; akkor biztos volt még benne.
-
bandi0000
nagyúr
Sac/kb mennyibe fájhat egy vonóhorog felszerelés F-re?
annyira reklámozzák, hogy utána lehet járni a km óra állásnak, az opel szervizbe mennyit kérhetnek ezért vagy van alternatív megoldás erre?
Xbox One: bandymnc
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bobalazs #71701 üzenetére
Nagy valószínűséggel hűtőkörből kezdi el engedni a vizet,de még csak pár cseppet pötyög.Ez a kis veszteség a tágulási tartályban szemre még nem látható.Neked akkor kezd el csepegni,ha a motort beindítod,(beindul a hűtővíz keringés,elkezd melegedni,nő a térfogata,nő a nyomás)
Attól még,hogy a motort beindítod,a tartályban az ablakmosó szivattyú magától nem indul be,vizet is csak akkor szív,ha sprickolsz. A víz meg magától nem megy hegynek fel.A műszerfal rész,(ha egyáltalán arra van elvezetve)ahonnan neked csepeg a víz meg magasabban van mint az ablakmosó szivattyú a tartályban.Ha az ablakmosó csöve engedi a vizet,az engedi ha jár a motor,és akkor is ha nem.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Chesterfield
őstag
Erre senki nem tud semmit mondani?
Legalább egy szervizet javasoljatok akkor Debrecenben, nem hátrány, ha a Böszörményi út környékén van.
köszönöm
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Chesterfield #71709 üzenetére
Azt írja, hogy "Motorvezérlő rendszer / elindulásgátló" az ikon jelentése
Nem merült le tök véletlen az elem a kulcsban?
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Szada85
aktív tag
válasz Chesterfield #71709 üzenetére
Továbbra is világít ez a hibajelzés a müszerfalon, vagy miután újraindítottad, és beindult, utána már nem?
Már csak amiatt kérdezem, mert ha azóta nem világít, akkor sajnos a szervíz is csak tapogatózni fog, én is jártam így a G-mel, csak ott a " motorhütés/klímavezérlés - négyzetben kis ventillátor ikon - villant fel, és torpant meg az autó, majd mikor elvittem szevízbe persze nem produkálta a hibát, pedig mentek is vele pár kört, így eléggé meg voltak löve Ök is.
Ahogy írták is, a hibaikon a " motorvezérlö/indításgátló " bibire utal, esetleg - ha van - próbáld meg a második kulccsal is az autót, hogy azzal is csinálja-e, esetleg cserélj elemet, ahogy javasolták is, lehet immo gond van.
Ilyen random leállást barátnöm G-je is csinált, igaz, ott elöjel nélkül lett karácsonyfa a müszerfal, mint kiderült neki a fötengely holtpont jeladója vacakolt, kicseréltem, és azóta jó.
-
Chesterfield
őstag
Kicseréltem az elemet, és így sem jó, a pótkulccsal sem.
Menet közben egyszer felvillan a jel, és leáll a motor.
Utána újraindításkor egy kis tekerés után beindul megint, megy egy darabig, majd megint ugyanez.
Szóval nem világít folyamatosan. -
Digital
addikt
Sziasztok Urak!
Véleményeteket szeretném kérni erről az autóról. Ma megyek megnézni, mit figyeljek rajta?
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Chesterfield #71712 üzenetére
Mivel a motorvezérlő rendszer,ecu cicózik,valszeg van "tárolt hibakód" akkor is,ha a lámpácska nem világít.Te is ki tudod villogtatni,ahhoz még nem kell szerelőhöz vinni.[link] Az obd csatid a kézifékkar alatt van.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz Digital #71713 üzenetére
Szia.
Ha ennyire kiemelik a vezetett szervízkönyvet, akkor azon idözz el alaposan, hogy tényleg rendesen vezetett, vagy most színezték ki. Mivel Magyar autó jó lenne a rendszerben is megnézni a szervízeket ( Opel Wallis-os az autó, és az Opel Gyulai hírdeti ), bár ennél nem tudom pontosan most mi az utolsó állapot, kiadják-e, vagy csak tulajjal, stb.
Nem túl acélos képek, de ami nekem szemet szúrt, az a 9-es képen a BC hibaüzenet. Ha jól látom, akkor alacsony hütövíz-szintet jelez. A késöbbi belsö teres képen már a sima BC megy, idöközben átnyomák/feltöltötték, ki tudja.
Tartályba belelesnék ezek után, plusz a próbakör után alá, nem szívárog-e valahol.Meg a vezetöülés lapján az a színes folt nem tudom, hogy csak a tisztítás utáni állapot, vagy esetleg koszos. Plusz a képeken nem látszik, hogy a csomagtartóban megvan-e a roló ( a képeken nincs legalábbis )
-
Digital
addikt
válasz Szada85 #71715 üzenetére
Kb ezeket vettem észre én is.
A roló esetleg azért van kivéve mert van hozzá egy garnitúra kerék még. A hibaüzenet nekem is szemet szúrt, a képek valóban elég homályosak. A tulajra rá fogok kérdezni hogy tudnék-e beszélni vele.
Nem tudom miért vesz valaki benzines autót, mikor éves szinten kb 30e km-t megy."barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Petyyyyy
addikt
válasz Digital #71716 üzenetére
Nincs az kőbe vésve hogy éves km mellé milyen üzemű motort kell venni. Lehet, hogy városon belül suhant napi 100km-t - azt is figyelembe kell venni hol autózik ennyit.
Meg nem mindenki a tervezett km alapján választ benzin és dízel közt, akadnak függők.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Digital #71716 üzenetére
Esetleg, mivel magyar autó, ha van Ügyfélkapu hozzáférésed, egy Km állást meg lehet ejteni, csak, hogy minden passzol-e.
Simán lehet csak, hogy nem dízel párti a tulaj, nem akart turbóval, egyebekkel vacakolni, csak egy szög egyszerü szívómotort szeretett volna, vagy jellemzöen városi szaladgálásra használta az autót ( azért úgy is összejön a km hamar ), ezek azok a pontok, amik sosem derülnek ki, vagy legalábbis ritkán kap az ember erre öszintén kielégitö választ.
Mondjuk bennem az szokott ilyenkor megfogalmazódni, hogy mivel egy márkakereskedés árulja, ezért nagyon durva, horrorisztikus hibája nem szabadna legyen, elvégre melyik kereskedö szeretné a hírnevét egy hibás, ócskább autó miatti esetleges per miatt kockáztatni, tehát azt gondolnám, hogy tényleg átnézett állapotban hírdetik, hogy magukat is biztosítsák. De persze lehet, hogy rosszul gondolkozom.
-
Szada85
aktív tag
Ezt meg csak úgy itthagyom, gondolván azokra, akiknek a hétfö délelötti munkavégzés már az egész hétre betette a kaput ( nekem is, hogy Volt idöm ezt így lepötyögni ), így korai ebéd utánra egy kis élménybeszámoló.
Egy hét együttlét, és pár felcsigázó kép után gondoltam írok néhány sort is a benzinfalóról, hátha másnak is megjön - vagy épp elmegy - a kedve az ilyen megfontolatlan, irracionális autóktól.2002 év végén látta meg a napvilágot, miután az 1934-es születésü Frank aláírta, és leadta az extrákkal körbeikszelt megrendelölapot. Frank nem aprózta el, egy végigdolgozott élet lezárásaként járt neki egy kis izgalom, így nem vacakolt, amikor a motorvariánsok közül behúzta az X-et a 3.2V6 mellé.
Elvégre mégis 211 Le, és cirka 300 Nm-rel ga(rá)zdálkodhat, ha oda kell érni az unokákhoz, akkor oda kell érni, nahh...
A váltónál sem volt remegett a keze, hiszen tudta, hogy az 5 sebességes automata minden, csak nem ehhez a motorhoz való jó döntés, a kézivel pedig szemrebbenés nélkül el lehet gurítani 5 fölé is a pénteki közös Wurstozás után a nyugdíjas klub elött.Mivel Frank adott a kényelemre, ezért nem volt kérdés a klímacsomag ( kétzónás digitklíma, hátsó- és hátsó oldalsó naproló ), a tempomat, az ülésfütés, hiszen ebben a korban már nem árt a deréknak, ha finom meleg fotelben lehet brümmögtetni a hat hengert, a xenon, az esöérzékelö, és a parkradar sem elöl és hátul, elvégre elég nagy ez a hajó, sosem árt a vigyázó radar. Ahogy az autóra vigyázó gyári riasztó sem, hiszen egy felextrázva mégiscsak harmincezer €-n túli autóról beszélünk, jobb a békesség. A rádiónál az arany középutat járva az NCDC2013 mellett döntött, majd hozzácsapott még 1-2 apróságot, mint a fényre sötétedö belsö tükör, és az elektromosan behajtható külsök.
Aztán picit elgondolkozott, szüksége van-e a teljes börbelsöre, mígnem a Silversotne kiadás kékesszürke betétei, és az ehhez passzoló kékes huzatú ülések megbabonázták, így végül ezt választotta. Valami azonban hiányzott neki, ami egy kicsit fiatalosabbá teszi az egyébként elegáns autót, így akadt meg a szeme az Irmscher I-line katalóguson, 3 perccel késöbb, pedig már a csomag része volt az Irmscher hütörács, és a 17-es Irmscher Star felnigarnitúra is. Így történt, hogy az autó nem is egy mezei Opel szalon átadójában várta a nagy napot, hanem egy Irmscher kereskedés kapuján gurult ki...
Ahol aztán az elsö 9 évben minden szervízt az elöírásoknak megfelelöen el is végeztetett Frank, amit a szervíz lelkesen dokumentált is a szervízkönyvben. Aztán 10 évvel késöbb az autót megörökölte a menye, aki további 3 évig vitte tovább családon belül a Vectrát, egészen cirka 100.000km-ig, amikor is megvette a harmadik tulaj, akiben cirka másfél év után tudatosult, hogy ez bizony nem hordozza a német prémiumtrió presztízsét sem az Autobahnon, sem a haverok elött (mondjuk ez az Ö nyomoruk ), így beszámíttatta egy E60-ba, így került kereskedönkhöz, ahonnan aztán meglátva, és körbenézve teljesen megbabonázott, és eljött velem.Az autóban jelenleg 120e Km-van, végig vezetett szervízkönyv, kezelési könyv, összes gyári kulcs, CarPass kártya, az összes Irmscher kiegészítö jóváhagyó papírja, plusz a korábbi tulajok "törzskönyvei", amiböl tökéletesen látható a történet kezdete.
Persze ma már a Km relatív, mint ahogy szervízkönyvet is bármelyik óvodás rajzol, de ha csalt a dolog, akkor borzasztó ügyesek.Külsöleg egy öszinte autó, tökéletesen követhetö rajta a 15 év alatt bekövetkezett morális hanyatlás az emberiség viselkedésében ajtórányítások, pici karcok formájában, valamint a jobb elöl lévö horzsolásban, amit egy szintén figyelmes közlekedötárs kreált egy "jól sikerült" parkolással.
A szépség relatív, sokak szemében a C Vectra elsö generációja nem a formatervezési iskolapélda, maga a GTS forma sportos, így ezüstben nekem nagyon bejön, a fekete hátteres fényszórók, plusz az Irmscher rács pont annyit sportosít, ami jó. Egyedül a hasmagassággal tudnék valamit kezdeni, ha elfáradnak a mostani gátlók, akkor valószínü kap majd valami szolid csökkentést. Amivel mondjuk valószínü a mostani komfort is csökkenni fog, de valamit valamiért.A belsöben kiütközik a világosabb kék kárpit idövel szemben vesztett csatájának eredménye, ami mondjuk egy szakértö kárpittisztítással orvosolva lesz. Ezt leszámítva minden kapcsoló gyárin klattyan, az ajtók elegánsan, tompán puffannak csukáskor, érezni, hogy van benne anyag, mondjuk ezt a gyári 1500+ kg-os súly is igazolja. Az ülések kényelmesek, a hely tágas széltében is, és fejben is rendben van, nekem ez volt az egyik döntö kritérium, ami miatt a G-röl váltottam, ebben nagyon jól elférek. A kezelöszervek jól kézre esnek, az ülésfütés télen finom lesz, a parkradar pedig sokszor hasznos, különösen hátul, nagyon jól rá lehet tenni bármire az autót ez alapján. Eltéröen sípol elöl-hátul, szóval ügyes.
De, hogy ne legyen már ennyire szirupos az egész, egy pici kritika is. A kormányt tengelyirányban el tudnám viselni hosszabb állítható úttal, valamint az ülölap pont annyival rövidebb, amit egy combtámasz csodává tenne, de ugye nincs.
Illetve a csipogások, azok, amiket szokni kell, ha berakom a kulcsot, de nem vagyok bekötve pittyeg, emellé ha rükvercben van az autó a parkradar rögtön csipog, néha csak kapkodom a fejem, de mondjuk egy egy sztenderdizált beülési-indítási rituáléval meg lehet oldani, ez inkább az én nyomorom.
A hátsó sor is tágas, mögém sem ( 190cm ) csak gyerekek tudnak ülni, egy normális méretü ember mögé pedig saját maga is kényelmesen elfér. A csomagtartó ahogy írtam jól pakolható, 4 15-ös alufelni, egy kisebb börönd, meg pár szatyor simán befér, próbáltam.És akkor az autó szíve-lelke, a motor. Ugye 3175 köbcentivel gazdálkodunk, az abból kinyert 211Le 6200-nál érkezik, míg a 300Nm-es maximum már 4000-nél seggbe rúg. A karakterét már most imádom, gyakorlatilag 1000-res fordulatról is elgurul, városban könnyen lehet vele gurigázni is, nyilván innen elrúgni butaság, de 2000-töl már érezhetöen tol, viszont itt még hangja sincs.
A hang, és a boogie 3000-töl köszön be, meglepö módon kicsit olyan, mint egy VTec, nem tudom, hogy gyári a program rajta, vagy Frank kérésére az Irmscher csomag bekúszott az ECU-ba is, mindenesetre, 3-tól olyan vidáman indul el, hogy ott már csak vigyorogni lehet, meg figyelni, mert gyorsulnak az események, és azért ahogy ez a széf elkezd gurgulázva törtetni, van abban valami paraszt..
Plusz erre rátesz a V6 trombitálás is, ami csak fokozza a hangulatot. Áhh, borzasztó, nahh...Nagyon eszeveszetten nem bactattam még vele, egyrészt a vezérléscsere is érik, 66e-nél volt cserélve, ergó erösen aktuális ( ezt meg is kapja április végén a hazaútkor ), addig pedig nem szívesen bántom, másrészt a rajta levö M+S Goodyear gumik sem nagyon tudják felvenni a kesztyüt, így mikor a lámpától túl nagy gázzal próbáltam eltolni neki egyszer, akkor csak a müszerfal diszkózott, csóri elektronika meg küzdött, hogy valahogy levigye a tapadást az útra...
És a végére hagytam a -nyilván sokaknak- legérdekesebb részt, hogy marad-e másnak is benzin a városban, vagy megissza-e mindet??
Nem pont így terveztem az elsö hetet, de sikerült belepörgetni egy cirka 2500km-t egy váratlan 1 napos hazalátogatás miatt, szóval volt város és autópálya is. Az autót 10,7-es átlagot mutató BC-vel vettem, a hazaút során ( Németo.: 140-150, Ausztria/Magyaro.: 130-140 között óra szerint, erös forgalomban, sok lassítással-gyorsítással ) lemászott 9,4-re, tehát ha egy nyugisabb napon pályázik az ember, és nem prémiumokkal kergetözik, akkor szerintem 9 környékére, esetleg 9 alá is be lehetne süllyeszteni, persze akkor nincs V6 zene-bona. A visszaút alatt picit dinamikusabban vezetve 9,7-en áll a BC, nyilván egy hét alatt nem mondom, hogy szürjünk le messzemenö következtetéseket, de az iránnyal én elégedett vagyok. A Caravannak 9,5 volt az átlagja egy év után, ha a Vectra megáll 10-10,5 körül a nehezebb kasztni, a szívómotor miatti több pörgetés, és a motorhang miatti nyomkodások miatt, az nekem tökéletes.
-
amargo
addikt
válasz Szada85 #71720 üzenetére
Én ilyen jól biztos nem tudom megírni a dolgokat, de 3-4 hete én is vigyorogva ülök be a kocsiba, de nem csak azért, ahogyan megy, hanem az egész összkép.
Ami egyből szembe jött, hogy a V6-od kicsivel eszik többet mint az 1.6 T, ami azért viccesNem gondoltam volna, de ezzel a 180 lóval piszok élhető ez a teknő.
Gratula az új játékszerhez ismét!Ui te segítettél az A16LET-el kapcsolatban, nem tudod itt mikor kell vezérlést cserélni? pár honlap szerint csak 150e km vagy 6 év.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Doggy dog
senior tag
Üdv urak!
Z16xep 5 sebességes váltó,elvileg F17
Kell e olajat cserélni a váltóban,semmi problémám vele!
Van csereperiódus?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #71722 üzenetére
F17? Azt hittem az is F18.
Másfelől viszont pont múlthéten beszéltünk a váltóolajcseréről szerelőmmel. Azt mondta az Opel állásfoglalása szerint örökéletű a váltóolaj. Ennek fényében nincs is csereperiódus. Ettől függetlenül mi cseréltük, noha tökéletesen tiszta volt a leengedett folyadék is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #71724 üzenetére
Azt ugyan nem tudom, de nagy tétben mernék fogadni, hogy az enyémen ez volt az első váltóolaj csere és most 318 ezernél tart (óra szerint). Szervóolaj ugyanez, azt sem szokták cserélni soha, de nem bírok magammal, azt is cserélni fogjuk - lehet épp ma.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz amargo #71721 üzenetére
A gratuláció viszont jár, és még a fényszóróval is szerencséd Volt, szóval duplán jól jártál!
Én erre írtam korábban is, hogy mindenkinek más a gyors/erös, de azt gondolom, hogy az átlagos utazáshoz, közlekedési szituációkhoz ez a sáv ( 180-200 ) böségesen elegendö, rengeteg tartalékkal.
Ahogy néztem, és írtad is, 6 év, vagy 150 Ezer km-t írnak mindenhol a vezérmüszíjra, én erre azt gondolom, hogy mindenki a saját lehetöségei, büdzséje alapján kell mérlegeljen, hogy kiszámolva megvárja ezt az intervallumot, vagy gyakrabban megejti a cserét, mert azért egy ilyen szerelés nem egy 10 Ezer Ft-os mutatvány, viszont ártani biztos nem árt, ha gyakrabban cserélik.
Esetleg ( nem tudom mennyire lehet hozzáférni, meglesni ) a vezérlés burkolatot le lehet pattintani, picit széthúzni, és belenézni, hogy a szíj mennyire viseltes, ha a fogak látszanak, akkor azok milyenek, közelröl még nem láttam A16LET-et, szóval csak tipp, de a Gsi-nél meg tudtam csinálni.
Én mondjuk - talán túlzottan is - maximalista vagyok, ezért eddig minden autóvásárlásom után lecseréltettem a vezérlést is az elsök között, én nyugodtabban (alszok) vezetek azzal a tudattal, hogy az is vadonat új.
Persze megint más, ha számlával/szervízkönnyvel/emberáldozattal igazolható módon mondjuk 10 Ezer Km-rel korábban cserélték ki, akkor lehet, hogy nem rohannék cseréltetni, de pl most nézem a 3.2-re is 8 év, vagy 120 Ezer Km az intervallum, nekem 66-nál cserélték, ettöl függetlenül én ki fogom cseréltetni, egyszerüen mert megnyugtat a dolog ( plusz azért ahogy számolom, a 8 év is lassan lecseng ). -
|AP|
veterán
Jelenleg ILYEN, 195/55 R15 téli gumi készlet van az Astrán, ezzel lett véve még decemberben. Nyári garnitúra így nincs is hozzá, most lenne időszerű venni.
Nem igazán vagyok otthon gumi témában, ezért kérnék pár tanácsot, márka, méret ügyben...
Nagyon kis virslinek néznek ki ezek a mostaniak, de szerintem csak attól, hogy valamiért meg van emelve az egész kasztni, fogalmam sincs miért, már így vette a főnököm (céges kocsinak).
Szóval márkában, méretben, ti mit ajánlanátok? 195? vagy szélesebb? 55? vagy magasabb? -
Petyyyyy
addikt
Ott kezdődik a dolog hogy van e nyári felnigarnitúra és ha
nincs, mikor leszigen mekkora?Eztán veszed a kézikönyvet és kikeresed a nyári köpenyek gyári nyári méretét. Ha szerencséd van, ott lesz a váltóméret lista is, ha nem akkor online is ellenőrizheted.
Télre jó a virsli, nyárra váltanék 16-17" és szélesebb gumikra. A márka nehezebb dió, ebben maradnék pártatlan.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #71733 üzenetére
Emiatt is írtam, hogy itt igaz az általános érvényü szabály, a gyakrabban jobb, máskülönben minden embernek magának kell ezt eldöntenie, hogy betartja a gyári elöírást, vagy gyakrabban megengedheti, vagy - talán a legritkább, de persze mindenképpen legszerencsésebb eset -, ahogy Te is jártál, pont elötte cserélt vezérléssel veszi az autót.
Mondjuk az mostanában tünt fel - nem tudom, hogy ez más márkáknál is megy-e - Insignia OPC-k nézegetésekor, hogy egyre többet hírdetnek szintén így, hogy " friss vezérléscserével ", vagy esetleg " új fékekkel ".
El tudom képzelni, hogy a telített piac miatt próbál akciózni a tulaj, hogy az elég széles kínálatban egy kicsit vonzóbbá tegye az autóját. Mindenesetre érdekes. -
amargo
addikt
válasz B-L-A-C-K #71725 üzenetére
Ezek alapján szíj. Már jött egy jobb válasz.
(#71727) Szada85: A fényszóró valami nagyon jó cucc benne és tényleg iszonyat "mák" volt vele, sajnos ezután ez lesz az alap mérce nálam..
Köszi az oldalt, mert így összeszedve nem találtam meg és kétes infók alapján nem tudtam tervezni, hogy akkor mennyire sürgős a csere.
A 6 év most év végén fog eljönni (2011/11), így nyáron cseréltetem még a külföldi utak előtt. De előtte még végig túrom a számlákat, mert a sráctól mindenről kaptam, meg kinyomtattam a szerviz előéletét is. Bár nem egy nagy tétel, amennyire megnéztem (igaz nem is kevés).[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Szada85
aktív tag
válasz amargo #71736 üzenetére
De ezt ne úgy írd, mint egy negatív dolgot, igenis a jót nem szabad lejjebb adni.
És mondjuk a fényszóró az pont az a terület, ami nagyon is fontos dolog, így ott érdemes is a lehetö legmaximalistábbnak lenni.Én is ezért ragaszkodtam a Xenon-hoz a Vectrában is, a hazautak eleje vagy vége mindig sötétben történik, és hatalmas a különbség a sima halogén és a Xenon között, ami autópályán nagyon (is) nagyon hasznos. El tudom képzelni, hogy az újabb kanyaros, LED-es, lézeres csodák pedig még brutálabbak, talán egyszer majd azt is megtapasztalom.
Persze nem napra van kiszámolva a szíj élettartam ( bár a tervezett avulás korában már semmin Sem lepödik meg az ember ), ergo ha többet mész vele Sem fog pont 150 ezernél elpattani, de azért ha hosszabb, külföldi utakat terveznék, én is szinte biztosan kicseréltetném, csak, hogy fel se merülhessen gondolati szinten Sem az úton, hogy bármi baja lehet.
Kicsit talán ez is fújja a maximalizmusom szélkerekét, hogy nekünk is egy hazaút cirka 1000km csak oda, emiatt is szeretem müszakilag top állapotban tudni az autómat én is. -
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Végre én is tulaj lettem: astra h gtc 1.9 cdti 150 le / 320 nm.
2005, 195000 km, szerszvízkönyv, cserélt kuplung és kettőstömegű, ids+, bixenon, stb.
Viszont csak 1 kulcs volt hozzá, így csináltattam még egyet, ami viszont nem bicskakulcs, és nem is rádiós. A kérdésem az lenne, hogy ezzel a kulccsal csak a vezető oldali ajtót tudom bezárni, a jobb oldalit és a csomagtartót hogyan tudnám? -
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #71735 üzenetére
"Mondjuk az mostanában tünt fel - nem tudom, hogy ez más márkáknál is megy-e - Insignia OPC-k nézegetésekor, hogy egyre többet hírdetnek szintén így, hogy " friss vezérléscserével ", vagy esetleg " új fékekkel "."
Ez kb ugyan az mint ennyi meg annyi km van a kocsiba, közbe meg az igazság 10ből 9x nem az, vagyis bele írja a hirdetésbe ez meg az volt cserélve, de közbe valószínű nem tükrözi a valóságot...
Én se azért hittem el mert mondta a tulaj, hanem mert volt róla számla, ami ráadásul magyar szakszervizes volt, így le is tudtam magam csekkolna egy márkakereskedésben hogy valóban így volt e, és egyezett, azaz így 100%-ig kizárható volt nem kamuzik. De sajnos ha nincs nyoma a javításoknak, csak szóbeszéd, annak biztos nem hinnék, azaz ha kivolt cserélve ha nem, újra meg kell lépni. Mikor kerestem kocsit 10 ből 9 akart leszívatni, tényleg nevetséges ami ott megy. -
válasz senzaj #71745 üzenetére
Szia, gratulálok. A vezető oldalit a kulccsal simán rá zárod az ajtót, majd az anyós felől behajolva a középkonzolon lévő központi zár gombját tessék megnyomni, majd becsukni az ajtót, akkor automatikusan lezár minden.
Ez minden kialakítású H-astránál működő funkció.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Digital
addikt
válasz Markizmark #71739 üzenetére
Találtunk hazafelé jövet egy másikat! Pont nem olyat mit szerettünk volna, de első látásra szerelem...
Metál fekete, 1.6-os Twinport, de csak 105LE, Nincs benne tempomat, csak CD30-as fejegysége van. Olasz származású, a szervizkönyve 44.000-ig van vezetve... 102.000km-el... 2006-os évjárat, az eszem szerint több lehet benne legalább 50-el...DE
A motor hangja, a kocsi kinézete kívül-belül patika, épp azok a kis hibák vannak amik egy ilyen futásteljesítményű autónál lehetnek. Gyári 17-es gyári alufelniken. Lehet ő lesz az...!"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Automobilista 2
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ingatlanos topic!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest