-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #88449 üzenetére
En is poliroztattam, poliroztam, de sz@r. Astra G.
Amire gondoltam: [link]
Ez ugyanaz, mint a gyari xenon, DE nem kell atalakitani a csatlakozokat, es ebbe H7/H7 megy. Valojaban "tuningfenyszoro".
A gyari xenonba ugye D2S/H7 es H7 tavfeny.Vagy lesz Depo, sima.
Te most milyen szekeret hajtasz?
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Hétvégén megyünk megnézni egy B Corsa X10XE motorkódos gépet. Mire kell figyelni ezzel kapcsolatban? Olvastam hogy láncos, mennyire tartós ez a lánc? Cseréltessem azonnal, vagy lesz észrevehető csörgése ha csereérett? Olaj 5w30 - 5w40?
A rozsda melyik részén jellemző? Azt mondta az eladó hogy bár hihetetlen, de tán nem rozsdás...
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #88601 üzenetére
Ahogy nézem van dpo-s is ebből (csak kevésbé fekete) [link]
A garancia, és esetleges visszaküldés miatt (pl.: nem tetszik) én inkább a depo-tól venném meg.
Ez sima projectoros fényszóró maga a vetített kép lehet nagyon szép, kb mintha xenon lenne, csak ez elektromosan állítható és nem kell hozzá fényszóró mosó.
Kell tenni egy próbát, én sima halogént vettem a Vectrába annó, én nagyon megvoltam vele elégedve, Osram izzóval gyönyörű szép képe volt.Szombaton vettem autót, pont ma írattam át okmányirodában. C Vectra 1.9 dízel, kombi 2008-as évjárat.
-
Markizmark
addikt
válasz Vesztor87 #88602 üzenetére
Miért akarsz 3 hengerest?
Amúgy a láncoknak 99%-ban nincs csere intervallumuk, de hanyagolt olajcserékkel vagy nem bele való olajakkal el lehet őket koptatni.
Biztos, hogy fogsz lánchangot hallani, én még nem hallottam olyan opelt aminél ne lenne zajosabb.
Nehéz lesz megmondanod, hogy jó vagy nem. Ha esetleg egyenetlen az alapjárat az lehet a lánc miatt is.Egyébként én inkább vennék egy 4 hengeres 8 szelepest, C12NZ, X12SZ motorral. Ezek szíjasok és jóval egyszerűbbek.
Egészen máshogy viselkedik, mint a 3 hengeres. Szerintem ...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
xpknight
csendes tag
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy találkozott e már valaki az alábbi hibával amit egy 2002 es opel vectra c 1.8 as produkál.
Random időpontokban felvillan az aksi lámpa majd a műszerfal összes mutatója bezuhan 0 ra, mintha nem lenne beindítva. Az abs és az esp elkezd világítani majd a szervó is elmegy, aztán egyszer csak visszatér az egész. Ha abban az állapotban amikor nincs visszajelzés leállítja az ember a motort és megpróbálja újraindítani gyújtásnál egyből világít az aksi abs esp (el se alszik) és kulcs elfordításra összesen kattan egyet és semmi nem történik.
Itt egy videó a hibáról pontosan ugyan ezt produkálja az enyém is:
https://youtu.be/9iXkmz54i5QMi lehet a probléma? Esetleg CIM modul?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Szada85
aktív tag
válasz xpknight #88605 üzenetére
Elég valószínü, hogy a CIM modul kezd rakoncátlankodni, tekintve, hogy elég sokmindennel kapcsolatban áll a modul.
Elöfordul Vectrácnál az, hogy a müszerfal teljesen elsötétül, mutatók leesnek, olyankor csak a müszeregység csatija szokott a ludas lenni, de nálad több tünet is van.De pontos diagnózist egy diagnosztika tudna adni, a megfelelö software-rel (nem tudom, hogy erre is jó-e a népszerü Op-Com klón, még nem próbáltam) hamar kiolvasható, ha a CIM döglödik.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #88604 üzenetére
Csongrád megyében, Makón lakom. Az asszonynak 5 ajtós Corsát nézegettem (többek közt), és ezt az egyet találtam itt 70 km-es körzetben, ráadásul azt mondja a gazda hogy nem rozsdás, műszakilag rendben van. Ezért. 2. autó lessz csak.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Vesztor87 #88602 üzenetére
A B Corsa még sajnos elég rohadós volt, így -bár csúnyán hangzik- tényleg bárhol felütheti a fejét.
A kerékjáratok müanyag burkolata alatt szokott talán a leghamarabb (ezt a müanyagot lepattintva tudná csak az ember látni), mivel ott is meg tud állni a szmötyi.Kopogtasd végig a küszöböket, a hangjából meg tudod állapítani, hogy fémesen kong, vagy purhabosan nem.
Ajtókat kinyitva, csomiajtót, az alsó peremeket végig tudod nézni, az is jellemzö Opeles rozsda-góc, kerékjáratokat meglesni belülröl amennyire van mód. Illetve én biztos alácsusszannék, és a padlót is megkocogtatnám, mennyi anyag van még benne. -
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #88602 üzenetére
Nekem csak láncos autóm volt. Normál esetben sose kell cserélni, ha rendesen van az olaj cserélve mivel az keni.
A lánc ha megnyúlik, vagy kopott, egy igen jellegzetes, semmihez sem hasonlítható csörgése van nem tudod eltéveszteni. De ez nagyon ritka, ami meg csörög és ennyire elhanyagolták azt ott is kell hagyni mert igénytelen a tulaj. De a láncos motorokat én pont ezért szeretem mert sose kell velük bajlódni plusz van előjele (hangja) ha cserélni kell.
Az már más kérdés hogy a mostani új láncos motorokra ez mennyire nem igaz és hiába láncos 100 ezrenként cserélni kell a vezérlést, de ez már másik történet.(#88605) xpknight
A videó alatti kommentekben is mindenki a CIM modult irja mint hiba, ez sajnos típushiba.
Bár a videót feltöltő azt írja, eladta az autót már nem javítatta meg, szóval az nem derül ki pontosan mi volt a baja. De a testpontokat és az akkumulátort kizárhatjuk. Én is CIM-el kezdenék.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz F_Gergely #88612 üzenetére
Huhhuhhhuhhh, na ezzel így óvatosan.
Ha nálad még a 14 éves konstrukció újnak számít akkor lehet, de max 2000 előtti autókra lehet igaz ez az állítás. Utána bőven cserélgethető a lánc, mert gatya maga a lánc is és a feszítő is. Nem a kenés miatt kell az olaj, hanem az olajnyomás a láncfeszítőhöz
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88613 üzenetére
Én még úgy tudtam/tanultam, hogy a motorolaj keni a láncot, és ha a láncnak nincsen megfelelő kenése sokkal jobban kopik mint üzemszerű környezetben.
Én olyan 2005-2006-tól mondanám, hogy óvatosabban a lánccal, de utána kell nézni csoportokban a pontos típusnak
Bár őszintén szólva én csodálkoztam, mikor hallgattam a tapasztalatokat, és mondják, hogy láncos vezérlés és 100 ezer után csere... Vicc! A lánc lényege pont az hogy nem kell hozzányúlni, karbantartásmentes - erről kéne szóljon, csak ugye rohadtul nem így van..(#88614) zolikaDB
Bent vagyok, az alkatrészes csopiban meg legalább1 éve már[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
-
Sanki
addikt
Reggel volt 1 kis afférom a garázskapuval és az autóval, aztán a kapu nyerte a meccset, tolatás közben beakadt az anyósülés oldali visszapillantó és kifordította.
A felső burkolat eltört, az alsót nem tudom.
Felsőről kép
Alsóról kép 1, alsóról kép 2 (szerintem ott a pirossal karikázott rész eltört).Valahonnan hiányzik még esetleg darabka?
Jól látom ezen ábra alapján, hogy a műanyag burkolatok cserélhetőek úgy, hogy átrakom a mostani elektronikát (a mozgatás működik rendesen)?
-
Declare
őstag
1,6dizel opel insignia kombi video a speedzone tol, ha valakit erdekel eleg jo kis verda
-
stickermajom
addikt
Utólag vajon mekkora szívás FlexOrganizer sínszettet beszerelni a kocsiba? Rendelésnél kihagytam, most már bánom, mert nincs egy nyamvadt akasztó ahova egy szatyrot felakaszthatnék. Bevásárlás után borul minden össze-vissza.
Cikkszám alapján a sín 34k Patacsinál, 500 körül vannak az akasztók. Nincs erre valami kici occó kínai megoldás?
-
Petyyyyy
addikt
válasz stickermajom #88625 üzenetére
Kérdezd meg a Csergőt nincs-e rendezőjük elfekvőben - kimondottan így kérdezd meg, mert az elfekvő/kifutó/kallódó darabokat gombokért adják. Hátránya, hogy néha a szomszéd országokból hozzák meg, de annyit megér. Illetve FB csoportban árulnak ritkább cuccokat is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
budapesten inkabb 13. kerulet kornyeken megbizhato jó szereleőt tudna ajanlani valaki?
eves szerviz atnezes, aztan meg a16xer astranal hide inditasnal van ey kis rovid kerrego hang amit megnezetnek...inkabb valami opel szaki kellene
elore is koszonm!
b. -
Tikakukac
titán
válasz F_Gergely #88629 üzenetére
Az a baj fényképpel, de még a videóval is, hogy a fénygép és az emberi szem az korántsem 1:1 arányban mérhető.
Már mondom, hogy olyan durva fehéregyensúly kompi van ezeken a fotókon, hogy csuhaj
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88630 üzenetére
Nézd, én nem vagyok fotós, ahogy volt én úgy fényképeztem.
De a célom az, hogy szemléltessem milyen a lámpa minősége, és mekkora a differencia az övéhez képest.
Tudom miről beszél mert ismerősömnek is G astrája van, és ugyan ilyen ótvarul világít, és borzasztóan zavaró, hogy semmit nem látsz éjszaka.
Én mikor kicseréltem a fényszórót, és mentem haza éjjel a nulláson azt hittem ég a refim, de nem, az a tompított volt. Látványosan nagy volt a különbség az új és a régi gyári között. -
Tikakukac
titán
válasz F_Gergely #88631 üzenetére
Ha fotós vagy sem tudod megoldani, mert ez nem így megy
Mindegy, jobban világít, de fényképre és videóra ne adjon sokat soha senki, semmiben. Színhőmérsékletben pedig aztán végleg semmit.
Van rá műszer, az tökéletesen beméri a fényerősséget és ad egy konkrét számot. Ugyanígy mindenre másra is.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88632 üzenetére
Persze, nyilván, meg minden mérhető.
Csak bemész egy bárdiba, egy unixba és azt mondod hozzatok ide egy TYC egy DEPO egy VALEO és egy gyári GM-et, menjünk be egy sötét szobába aztán kezdjük el nézni a vetítési képet, meg hoztam műszert körbe röhögnek.
Nekem a saját tapasztalatom az, hogy sokat segített mikor vetítési képet néztem új és nem 20 éves gyári fényszórókról, és láttam hogy mekkora a a különbség.
Én azokra a tapasztalatokra, véleményekre szoktam támaszkodni, amiket mások megosztanak, és elvileg ez a fórum is erről szól.
Lehet én értem félre, de valamiért mindig úgy érzem próbálsz kötözködni teljesen feleslegesen. -
Tikakukac
titán
válasz F_Gergely #88633 üzenetére
Lámpatestekben nem vagyok kompetens, de más területen teszteltem és tesztelek eleget.
Itt mindig egy jó boltot kell keresni aki kicsi reklámért kölcsöndobja az adott tesztkészüléket vagy akármit. Gondolom van lámpabuzi is, aki ezekre gerjed, van hely is, meg kell csinálni a tesztet. A gond, hogy itt elég durva már a szórás gyártásban, ezek a sorok nem az ISO teljesítése miatt dübörögnek, hanem az ár maximálisra gyalulása a cél.
Ez a baj a tapasztalatokkal, hogy én meg opelforumról láttam hogyan néztek ki azok a ködlámpák is, amit itt is beajánlottak Depo/Tyc alól és konkrétan mintha ezüst kályhafestékkel fújták volna azt a foncsort úgy hámlott és fénye sem volt, üveg meg, hagyjuk.
Ezért lenne faja, ha ezek ki lennének méricskélve és lennének számok a kezünkben. Ez a "szép a kijelző" "jól szól a hangszóró" "elég gyors" kifejezések testvére ebben a formában. Szubjektíven, király.
Nem kötözködni akarok, csak magabiztos állításokat, objektív ténymegállapításokat. Ez a jobban világít, mint az előző. Oké. Az előző milyen szintről mennyivel? Érted? Nekem csak ez a bajom ezzel. De lehet velem van a baj, lassan egy évtizede méricskélek a szakmában és én vagyok hozzászokva ezekhez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
OPiiPO
veterán
-
F_Gergely
őstag
válasz OPiiPO #88635 üzenetére
Hát ezt már sajnos nem tudom neked tutira megmondani, mert először nightbreakert használtam, aztán azt beraktam a refibe tompítottba meg Coolblue offroad verziója került, próbáltam most rákeresni de ahogy nézem most coolblue boost néven fut.
De nem tudom a fénykép készültekor a tompítottban melyik volt. -
-
Petyyyyy
addikt
válasz stickermajom #88638 üzenetére
Sőt, egy kört a Cromax is megér cikkszámokkal. Ők időnként a webes áraknak is alá tudnak szaladni, ha sikerül jobb beszállítót találniuk.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #88642 üzenetére
Én sima halogént vettem (projectoros nem volt pedig volt fényszórómosóm is), és mivel betört a lámpám elég SOS-ba kellett fényszóró, igy ez volt a leggyorsabb megoldás.
Nekem ilyen volt: [link]Más:
Erősen az a gyanum, hogy a kuplung kinyomócsapágy beszart, igy ez csere, aminek nagyon nem örülök, de ha nem kell kuplungot meg lendkereket cserélni azt még megemésztem...
De majd csak jövőhéten megy szerelőhöz az autó addig leparkoltam... -
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88645 üzenetére
C vectra 1.9DT
Most nézem csergőnél a LUK lendkerék meg kuplung szettben 180 ez még emészthető...
Bár szerintem kuplungból kap eredeti gyári opelt, lendkerékból meg Sachs-ot. De elméletben csak a csapágy rossz, de nyilván ez csak akkor derül ki ha látja a szerelő milyen állapotban vannak a tárcsák. -
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
c vekiben szerintem 1,9-esből csak a cdti-k voltak, 120 és 150 lóval. a dti-ket kisteherautókba tolták, mert valahogy nem rémlik a 2,2 dti-n kívül más motor benne ami adagolós lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest