-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz molnarpeter #88287 üzenetére
LED lámpa nem melegít, a tompított nem olvaszt le semmit
Bezzeg a Skodával úgy elindultam, hogy vastagon hagytam a havat a lámpán, és vártam, mikor olvasztja le a prémium H7 (GE 120%-os cucca) ereje XD
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #88293 üzenetére
Mert...
-kotortam mint egy idióta
-nem volt előttem senki
-állandóan jegesedett a fényszóró, kivéve ahol a tompított leolvasztotta
-volt pár cm hó, alig/nem látszottak a terelővonalak, ebben talán segített volna (nyilván nem)meg persze mert bunkó vagyok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Luck Dragon #88299 üzenetére
Úgy tűnik tényleg kellett neki egy kis melegség, mostmár magától jön,megy.
Meg a hátsó keréknél potyogtak a "finomságok"[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88303 üzenetére
Akkor erősen irány a szerviz, mert erősen beb@szna, ha befagyna a fék és csapágy vagy bármi más nagyon max -10 fokban. Földön nincs ilyen Napközben elmész valahova akkor meg tréler vagy viszel hősugárzót?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #88306 üzenetére
user error nem lehetett? ne érts félre, de ez hihetetlenül hangzik... kézifék ki volt engedve? sebességbe tetted?
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #88307 üzenetére
Lehet hogy user fail volt, bár önmagamat nem tudom figyelmeztetni ilyenkor.
Majd kiderül este, mert most melóba eljutottam. De majd hazafelé kiderül. :S
Kézifék nem volt behúzva. Rűkibe tudtam csak kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88306 üzenetére
Fogalmam sincs, még ötletem sincs, de még hallani sem hallottam ilyesmiről. Egyszerűen lehetetlen.
Mikor hasonlóra gyanakodtam egy új Niva volt az alany ami 3 hete nem ment és csillaggarázsos volt -8 fokban. De aztán ott is elég hamar kiderült, hogy csak a srácok nem tudták, hogy szovjet vas nem nyugati és ennek bőséggel kell gázt adni és engedni a kuplungot az égig. De még az sem bírt lefagyni. Meg egyáltalán mi fagyna meg. Még ha vízzel locsolgatod és jegesre vagy minden sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #88308 üzenetére
Nekem is volt hasonló. Még tavaly ősszel belementem egy 20-30 cm mély 10 méter hosszú tócsába. Innentől kezdve néha olyan érzés volt mint ha beszorulna a kézifék, de 1 kattanással megoldódott. Mindig csak reggel csinálta. Egy nap mikor nem tolatva álltam a parkolóban, hanem orral, tehát másnap tolatva kellett kiállnom nem tudtam elsőre. Én is 3000 körüli fordulattal próbálkoztam, nagyon lassan engedett a fék annyit, hogy tudjak menni. Fék csere lett a vége, mert túlzottan megerőltettem a féket.
Tehát se tél, se fagy nem volt, még is valahogy a hátsó dobfékhez befolyt víz okozott némi gondot.
-
beg
veterán
+1
Dobfékben a fékpor+pára/kondenz+fagyás be tudja szorítani a betétet. Off fhanszia autóval jártam már úgy ki télen a parkolóból, hogy a jobb hátsó kerék csak 100m után engedett ki. Kéziféket csak 20%-os lejtőn használok[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
Most hogy irod, hasonlo nekem is volt a H astraval.Ott tarcsa volt hatul is, de azelött csinalta, mielött cserelve lett. Mondjuk olyan nem volt, hogy nem tudtam elindulni, de olyan volt, hogy nem indult elsöre es egyet kettöt kellett "hintaztatni" rajta mire felengedett.
Fek ellenörzes nem art +1
-
pockhome
senior tag
válasz zolikaDB #88244 üzenetére
Igen, lehet szerzek én is egyet valahonnan...
Mennyibe kerül a kulcstanítás/párosítás szerelőnél?
Mert ha mondjuk 10-ért veszek egy op-comot (racigbazár pld) de a 2 kulcs tanításának 5-6ezer darabja akkor nem éri meg elvinnem szerelőhöz, plusz legalább ezt is megtanulom.Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
válasz Declare #88313 üzenetére
Helyzet jelentés, este is és ma reggel is tökéletes volt minden, mintha mi sem történt volna.
Az autó most volt amúgy ellenőrzésen, most volt szelepfedél cserén, akkor a fékeket nem említették.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
válasz ricsi8800gt #88317 üzenetére
-
HoaryFox
Topikgazda
Elvittem ma a kipufogós bácsihoz az autót, mert nagyon hangos volt már, kifújt.
Eredmény: katalizátor után, hátsó dob előtt mindent IS cserélni kell, ami flexicsőből, középdobból, meg egy kis plusz csőből áll, 37ezer lesz a móka.[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
K Norbi
addikt
De jó ezeket a régi filmeket nézni GM - OPEL Astra F
-
ArthurShelby
addikt
válasz K Norbi #88321 üzenetére
Csak bele tekertem, de ez a bunkó hang mindent visz.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
manokaki
addikt
Hallottam , hogy abban az esetben ha a motorolaj habos ( a hütőviz által ) mert valahol átszivárog , nem feltétlen a hengerfej tömitésnél történik ez a dolog , esetleg valakinek van más ötlete hogy ez még hol fordulhat elő ? Mivel egy hengerfej tömités nagy és sulyos beruházás lenne számomra
Opel Astra G 1.2 16v 2004évj. ( 120,000 km )
Attila
[ Szerkesztve ]
Attila
-
Tikakukac
titán
válasz diegho #88328 üzenetére
Néztem, hogy a hosszbordás szíj repedezett. Igen, másfél évtized lassan elnyírogatja. Mondtam muternak épp otthon voltam, hogy olyan 3000-3500 forintos a cucc, kicserélem majd. Ha te azt a hangnemet hallottad volna
Már inkább nem is mondok semmit, megveszek mindent, kicserélem és kész. Amíg valami nem romlik el vagy lesz zavaró, addig minden forint pocsékba megy. Legalábbis ez az elképzelés. Pedig anyám, ennél kevesebb alkatrészt kérő és olcsóbban fenntartható autó nem nagyon van. De van akinek ez trauma Pedig 2 hetente elröppen majdnem 2/3 tank benzin
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz molnarpeter #88330 üzenetére
Istenem, ha ott tartanánk már, de tényleg. Amikor bzdmeg látom valamelyik nap is, hogy a 3 háztömbnyire, köbö 80-100 méterre is kocsi beindít, villanykapu nyit, kiállás, kapu visszacsuk, majd utána ugyanez vissza is... mert fodrászhoz is azzal kell menni. Oldalakon keresztül tudnám sorolni, hogy emiatt mennyi mindent kellett már cserélgetnek meg javítanom. Arról nem beszélve, hogy egy Budapest távval többet tudok autózni a verdával ha épp vidéken vagyok, csakis azért, mert ha 2 egymás mellett lévő boltban van dolgom, akkor én nem állok át egyik parkolóból a másikba, hanem átmegyek lábon 20m-t.
Ezeket beleküldeni az ember fejébe lehetetlen. Szóval villanyautózás, kérlek gyere már.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #88330 üzenetére
Azz már nagyon rég óta elavult [link]
Nevetséges ez a világ, már nem itt kéne tartsunk réges rég óta.
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #88333 üzenetére
Amit még mindig mosolyogva ki kellene tudnia adni bárkinek, akinek autója van, akár évente többször is.
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #88335 üzenetére
ami ugye lehet nem is lenne több 20k-nál. Ezen kár rugózni, ez ugyanolyan fillérb@szás mint a 100k-t kell költeni az autóra, inkább lecserélem, nem baj, hogy az átírás és a szűrők, vezérlés, vízpumpa, folyadékok cseréje már több, mint 100k lenne - ha megcsináltatná ugyebár, de hát minek az - aztán 1 év múlva jön ugyanez a történet, mert megint költeni kéne rá, hiszen semmi kötelező nem lett megcsináltatva.
-
diablo1984
veterán
válasz diegho #88336 üzenetére
20e-ből még a munkadíj sem jön ki, de a kiveszem a hengerfejtömítést és rakok bele egy újat és a régi csavarokkal lehúzatom, az egy taknyolás nem jó megoldás.
A minimum, az új hf tömítés+új csavarok, síkra húzott hengerfejjel! A hengerfejhez szét kell kapni a motort, az munkadíjra egy szűk 40es, ha más gépműhelyben van a hengerfej a síkra húzás miatt, akkor már a szelepvezetők és szelepszár szimmeringek cseréje nem ördöngős beruházás, illetve ha szar a szelep, akkor az is cserés!
Ja utána még egy olaj és olajszűrő cseréje is minimum követelmény!
20 ezerből az alkatrészt nem igazán veszed meg, az meg a csomagtartóban hordozva nem megoldás semmire![ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #88335 üzenetére
Nem szeretés kérdése. Ha cseréled és veszel egy 2 millás kocsit, ott meg ugyanez lesz dupla ennyi is. Ez a sokat kell költeni a kocsira és akkor veszünk másikat, amire legalább ennyit kell költeni majd, de legalább tele van ismeretlen faktorral esete. Sokan csinálják, de, hogy miért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #88337 üzenetére
Pár éve nem kell fizetnem az alkatrészért, kb 1 éve pedig a munkáért is olyan összegeket fizetek, hogy inkább le sem írom, mert 1 napért nem fizetek annyit, mint más 1 óráért. Igazából nem tudom mi mennyi konkrétan, de egy hengerfejezést biztosan ki tudok hozni 20k alatt mindennel, sőt.
-
diablo1984
veterán
válasz diegho #88339 üzenetére
Te lehet, de egy átlag ember aki nem autószerelő ès fizetnie is kell az alkatrèszekèrt az nem, taknyolva is minimum 40 ezer forint ès abban csak egy hf tömítès van ès munkadíj.De az taknyolás, vagy jó lesz, vagy rosszabb is akár, a blokkba tört hf csavarról nem is beszèlve....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz manokaki #88326 üzenetére
A motorolajba hűtővíz akkor tud kerülni, ha a hengerfej tömítés rossz, vagy repedt a hengerfej. A beszívott levegő páratartalma lecsapódik, (vízzé válik), ez keveredik az olajjal, megnő az olajszint. (rövid városi úthasználat)
Az olaj habosodása nem csak víztől lehet.!
"...Hallottam , hogy abban az esetben ha..." (zenészek játszanak "hallás" után) Neked mik a konkrét tünetek? Mit, hol néztél meg?
Amúgy mi a motorkód?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
manokaki
addikt
válasz mohabá 007 #88344 üzenetére
A motorkod Z12 XE !
A motorolaj betöltő sapkán ha kicsavarom habos ( világos barna szinü a hab ) az olajszint ellenőrző pálcán ha kihuztam az is habos volt !
A hütővizből kb nyáron 40 km megtétele után 3-4 dcl hiányzott , mindig annyit kellett rátölteni , most télen ez mondjuk 60-70 km-re nőtt , tehát 6 km-ként 3-4 dcl-t kell rátölteni , ez kb 1,5 éve megy igy..
Most cserélték az olajat , olajszürőt , szelepfedél tömitést kb , 30 km-rel ezelött elvileg át is mosták a motort , most várom hogy a hab megjelenjen ujra az előbb emlitett részeken
[ Szerkesztve ]
Attila
-
siletto
tag
válasz manokaki #88348 üzenetére
Az a helyzet, hiába olcsó az autód, a fenntartása attól nem lesz elenyésző árú.
Leginkább az autózásba való bekerülési költséged alacsonyabb csak, ha régi járgányod van, a pénzt így is-úgy is rá fogod költeni. Az újabbra ritkább, de nagyobb tételekben, a régebbire aprábban, időnként egy-egy százezres nagyságrendő tétellel.
Ha ez tényleg nagyon komoly érvágás, inkább azon gondolkozz, hogy tudod mellőzni az autót, ne azon hogy de most akkor kell új csavar vagy sem, kell hengerfej síkolás, vagy jó az úgy.
Nekem azt mondta annak idején az oktatóm, nézzem meg a vételárat. Ha azt csak kínkeservesen tudom kikuporgatni, az autó fenntartása sem fog menni gyomorgörcs nélkül.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88347 üzenetére
Egész jól bírja akkor, ha már másfél éve húzódik. Az enyém 3 hónap alatt kinyúlott az első tünet után, ami kb 3500km-t jelentett. Mondjuk nekem nem ette a vizet, csak belebüfögött. Az első tünet nyár közepén az egyenetlen alapjárat volt, valamint indításkor meg-meg szaladt 1-1 hengermél a tekerés. Ősszel pedig egyik nap kurutyolt a radiátor, másnap már egyik henger átcsattogott a másikba, aznap hazafelé meg is állt, 2 henger kompressziója 0 lett.
Nekem F astrán 55-ben megállt a dolog komplett vezérlés cserével, síkolással, összes új tömítéssel, munkával együtt. 1 hetet volt ott az autó. Vidéki kis műhely, tele munkával ... azóta mentem vele 4000-et, ha szar lenne már kiderült volna gondolom.
Most éppen úgy hallom csapszegesedik egyre inkább ... kövi olajcserénél leveszem a kartert és megnézem mennyit kottyan a dugattyú a hajtókaron.Amúgy a hűtővíz és az olaj még a vizes olajhűtőben is tud keveredni, egyik motornál ez típushiba is.
De neked nincs olajhűtőd...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest