Aktív témák

  • mikikol10

    csendes tag

    válasz SunMount3r #101786 üzenetére

    Érdekes módon, az Xbox app és az Xbox eszközön a Cloud alkalmazásba is ugyanaz a hiba, a FB Xbox Series csoportjába láttam, hogy, három másik Digi-s társunk is ugyanezt a pixelesedés problémát jelentette, míg ugyanaz a poszt alatt megjegyezte pár Telekom-os és Vodafone-os, hogy nekik teljesen megfelelően működik. Bár tenni nem igazán tudok mit, hiszen már egyszer kihívtam a Digi-s szerelőt, kijött, és látta a hibát, de a saját mérőjével jó volt a net, és igazából csak át dugta a kábelt egy másik portba az épületbe, aztán nem igazán érdekelte, hogy a hiba tovább is fennált, az ő mérője volt csak érdemleges. Nem igazán várok így ettől sokat, de gondoltam jelzem, valószínűleg nem a te készülékedbe van a hiba, hiszen így már fixen vagyunk 5-en.(aztán valószínűleg többen, csak mindenki elengedte)

Aktív témák