-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #193585 üzenetére
Valószínűleg eltörött a pöcök, csere az is. Az ilyeneken egyébként kivagyok, miután megcsinálta a bajt, már önjelölt kárszakertőt játszik...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
Lesz, amilyen lesz, meg ha nem lesz mekaful, akkor is szebb lesz, mint a sorhatost900ig peldanyok.
Szoval jelenleg nem $ kerdes, hogy legyen sorhatos E90 FL, de egyszeruen elkeserito, hogy ide tenyleg nem kell draga auto (meg ugye ott a ceges auto remenye), azon meg jobban fajna (ezen is faj kelloen es tenyleg minden automat megreccsentik itt a varosban
Amugy direkt csumpikat hasznalom es nem a smartot. Szoval ha a smarttal mentem volna ma, akkor az kapott volna (bar ott a nagy muanyag elemek miatt meg nagyobb lehetett volna a kar)
Boldi:
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Nordik
őstag
Március 31ig van rendezve az első fél évem a kötelező biztositasbol. Április 7-8 körül ha befizetem a következőt az nem probléma ugye? Ha jól értelmezem akkor a határidő után még 60 napom van befizetni. Ez tényleg így van és nem is számolnak fel semmilyen plusz költséget?
-
Magnum_
nagyúr
válasz F_Zolee #193582 üzenetére
XIII.ker, de mindegy, teljesen vakon volt a károkozó. Már rég álltam, és vagy 2 mp-e nyomtam a dudát, de úgy néz ki a videón, mintha elengedte volna a féket, hogy az én autóm állítsa meg
Aztán jött az embere szép nagy fekete 10 éves prémiummal, hogy ez karcolás, nyugodtan simogassa csak, hogy ott a horpadás, mozgassa az index lámpát, hogy mozog. Ők csak karcolást írnak alá.
Erre durrant el az agyam: nem elég, hogy felvétel van (és amerre kanyarodott, gyalogos kelt át, tehát más is volt a károkozónál), de mondtam, hogy oké, én sérülést írok, mert ez sérülés, mindegy, mekkora a mértéke, foglalkozni kell vele, de ha így állunk hozzá, akkor betolom a legdrágább BMW szakszervizbe, hogy még jobban fájjon és ha nem lesz aláírva, akkor másik fórum előtt folytatjuk... ne ő kárszakértsen, bízza rá a kárszakértőre.nyugodjak meg. de akkor miért bsz fel? Persze a videón látszik, hogy már tette is fel a kezét a károkozó, hogy bocs-bocsi.
Persze alá lett írva, én pedig 10 percen belül már be is jelentettem.
Megpróbálom a héten letudni a kárszakértőt, holnapra lehet, hogy már ki is lesz adva (hívtam nyilván a biztosítóját), meg elősegíteném a járványügyi védekezést, hogy majd én elmegyek a kárszakértő telephelyére, ne kelljen már várni rá.rbalint88: nem repedt az index, de mozog kissé a helyén.
ha van Bp-en bevált horpadásjavító (akár megvárós, ha nem megvárós, akkor limo zónán belüli), kérem szórjatok meg az infóval!
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Teodor52
senior tag
Megnéztem, és az autógyártók által ajanlott adalékocsomagokkal ellátott üzemanyagot preferálják, de egy másik videóban a prémiumot ajánlják azonban nincs határozott kijelentés milyen rendszerességgel.
A mol oldalán 4 üzemanyag fajta látható ebből 1 eu-s 95-ös, és a 100-as ez lenne a prémium. Azt szeretném még megkérdezni, hogy nem csak a mol hanem a Shell, és az Omv részéről melyik az az üzemanyag ami az autógyártók ajánlásának eleget tesz(mi látható az általam linkelt képen?Még valami: gondolom a leírtakat nem a prémiumra éretted, hanem a csak a teljesítménycsomagot tartalmazó üzemanyagokra?
-
MC Pite
veterán
Tisztelettel megjegyezném, hogy az MPI motorok is dzsuvásodnak, kokszosodnak, lustulnak, tuti te is találkoztál a jelenséggel.
Ez esetben miért fölösleges a jobban adalékolt benzin?
Van mérhető különbség átlagos használat esetén a sima és az adalékolt között fogyasztásban. Rendesen kikormolva a sima benzin is le tudja mosni, de átlag juzer ilyet nem tud, amire azt hiszi kikormolás, az lófütty plusz terhelés.Teodor52: Minden 3. elégvátlag használat/mpi motornál. GDInél sűrűbben.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Magnum_
nagyúr
Ezt most olvasom. Ez lenne a terv, elotte polir meg oettyezes. Aztan jo az ugy.
El sem adom (ha nem lesz rendes ceges netan), jo ez ide torni zuzni.I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teodor52 #193573 üzenetére
Ha megnézed a TC-os mesterkurzust ami erről szól kb megválaszol mindent. Összefoglalva:
MPI motor esetén: szívósor kokszosodás nincs emiatt nem kell, EGR (ha van) nehezebben kormolódik le, elvileg jobban keni az injektort az adalékos de ha nem magasnyomású akkor kb nem számít érdemben, nem nő tőle az élettartam (mert eleve előbb rohad szét minden más körülötte).
FSI: szívósor kokszosodási hajlam erősen csökken, injektort jobban keni, ha magas nyomású még akár érezhető élettartamnövekedés is lehet, egr-t segít tisztán tartani (ha van).
TDI: CR rendszer meghálálja, halkabb egyenletesebb működés, DPF lasabban telik meg és ha van EGR az is hosszabb életű lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Nézegettem a you tube-on a premium üzemanyagokkal kapcsolatos videókat és az eu szabványt teljesítő üzemanyagon túl van még 2 további üzemanyag (benzin) amik közül nem tudom, hogy melyiket ajánlanátok hatásfok, tisztántartás, élettartam szempontjából egy pl 10 éves autóhoz, ami motorjának kompresszióviszonyát figyelembe véve 95-el beéri?
Érdemes rendszeresen tankolnunk ilyen anyagokat vagy pedig elég minden 3-ik tankolás(teljes)?
Dízelnél, ahogy neztem nincs az eu szabvány és a prémium közti átmenet vagyis a járműgyártók által ajánlott plusz adalékokkal ellátott üzemanyag így marad a prémium.
A kérdésem a dízeles autóra is értendő?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #193571 üzenetére
Nope, még Bubira sem fér fel a 19", nem hogy a Jazzre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Szolnokra a 4-esen végigmehetek Pest megyei matricával ugye?
#nincsbennetarcsi
-
bandus
veterán
21-én mondtam fel a biztosítóval a szerződést, ma visszakaptam a maradék pénzt, de beszarás, hogy képesek voltak a postával kiküldeni, nem pedig visszautalni, mi ez a kőkorszaki megoldás. az állandó lakcímemen nagyszüleim laknak és ők vették át a "káeshátúl"
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
Én vagyok az egyetlen, aki még nem kapott egyik autóra sem súlyadó csekket?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Peter.70
addikt
válasz stickermajom #193549 üzenetére
Ja, hogy Te a községre gondoltál, én a tóra
-
veterán
-
Magnum_
nagyúr
Ma reggel egy bmw-s nem tudta megugrani a balra nagy ivben kanyarodast elsobbseg adassal.
Teljesen mindegy, mennyire serult, kijavitasa ugyanannyiba kerul, mintha jobban horpadt volna.
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
Ez fasza amúgy, csak akkor esetleg a másik oldalon is csinálhatnának valamit, hogy ne így kelljen előállítani a TÜV papírt [link]
Fel kell oszlatni az nkh gittegyletet, kirúgni onnan mindenkit a picsába, aztán megnézni valami ennél egy fokkal kevésbé balkáni országban egy jól működő rendszert hogy esetleg hogy kéne ezt úgy csinálni, hogy ne egy fos legyen az egész.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
#okosműszaki
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nincs valakinek olyan ismerőse, aki ismer olyat akinek van olyan infója, hogy hol lehetne beszerezni Astra F-hez normális első ülést?
Már nagyon odavan a derekam, amikor beleülök. 10km után már fáj a derekam. És hát ugye fiatalabb nem leszek, de legalább öregszem.
Egyszerűen nem találok olyat, ami megfelelő lenne.
Megnéztem egy Vectra B deréktámaszos ülést, az nagyon jó lenne... lenne, ha a nem lenne teljesen más a sín. Leglább egy hónapja próbálom a neten... (Persze a Vectra A lehetne, de hát az is olyan régi. hogy nem igazán van értékelhető darab).Vagy hagyjam a fancba, és próbálkozzak meg valami gyógyárnával?
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
Átvettem a levelet, valóban a gépjárműadó az, és valóban 2x5500 Ft 11285 helyett. 👍
-
veterán
válasz stickermajom #193530 üzenetére
Nyilván a 12 Voltost, ahogy Qru sejttette. Mondjuk annál az autónál elolvastam azért a kezelési útmutatót is, biztos ami biztos alapon.
-
Qru
MODERÁTOR
-
czappa
aktív tag
válasz Dluinet #193525 üzenetére
Egy ilyen van: Colentris SMART MULTI 10A
-
rbalint88
addikt
válasz czappa #193522 üzenetére
En eddig egyszer toltottem ugy, hogy levettem a sarut. Akkor is csak azert, mert torott volt az auto es a nyitott ajto miatt allandoan porgott az agya. Ha csak atlag toltes kell, mert sokat all, azt egy vezerelt toltovel nyugodtan intezheted a helyen. Lidl/Aldi akkutolto is hibatlan, nekem is olyan van.
-
Doki16
addikt
válasz czappa #193516 üzenetére
Nem kell csak ajánlatos. Én múltkor az ajtópanelt vettem le a Passat B8-ról és ahhoz is kell hibatároló törlés, de még azt is beírja hibának ha lemerült az elem a távirányítóban.
Nincs további tennivalód, azzal a kocsival. Egyébként azért kell törlés, mert áramvesztés miatt tele lehet a kocsi csomó vezérlője kommunikációs hibával.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz czappa #193513 üzenetére
Milyen márka, milyen típusa? Ha VW akkor kelleni fog neki egy hibatároló törlés. Nem a lecsatlakoztatás módjával van a gond, hanem azzal, hogy áram nélkül maradt az autó. A mai modern kocsik már nem szeretik ha elmegy az áram. Azért tapasztaltál ilyen dolgokat, mert újratanul mindent.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
czappa
aktív tag
Sziasztok,
Akku tötltés.
Utólag olvastam el a kezelési útmutatóban, hogy előszőr a negatív pólusról kell lecssatlakoztatni, utána a pozitívról, én fordítva csináltam. Visszaszerelésnél volt kis szikra (visszszerelelésnél fordított a sorrend, tehát megint nem jól csnáltam).Utána beindítottam az autót és égve maradt a szervó kormány lámpája. Újraindítás, vagy csak a gyújtás le/fel kapcsolása nem oldotta meg. Elindultam velel és elmúlt, újraindítás után sem jött elő.
Ez a hét közepén volt.Tegnap használtam egy picit az autót és két további jelenség volt. Egyszer az ablakemelő nem működött autómata módban (végig nyomnom kellett a gombot), utána meg szólt a rádió és egyszer csak volt egy pukkanás és a rádió kakapcsolt. Utána be lehetett kacsolni és látszólag minden rendben, jó az ablakemelő is és nem világít a szervó lámpa sem.
Kérdésem: Tönkre tehettem valamit? Elmúlnak ezek a jelenségek maguktól, vagy aggódjak.
Másik autóban most vettünk akksit, megkérdeztük az eladót és ő azt mondta, hogy mindegy milyen sorrenben csatlakoztatjuk le / fel a pólusokat.
Valaki el tudná magyarázni, mit számit a sorrent?
Előre is köszönöm. -
aero.
veterán
válasz focvis #193500 üzenetére
igen, GS430 (volt), porki jól emlékszik.
Integrale: ebben nem kételkedem, saját szememmel is láttam már, hogy van ilyen.
Az én dög disznóm stabilan 9 körül tartja magát, bezzeg németországban 160-200 körül ingázva is 8 alatt evett oda-vissza ...brumi1024 kíváncsi leszek az R miként reagál rá, 7-eshez előírás (focvis?), ha nem tetszik neki, kapja a 100-ast (itt nincs 98)
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz pècsimunkás #193504 üzenetére
nincs mit, mondjuk még nem mélyedtem bele, csak a térképet raktam ki, de nem is nagyon kell más nekem szerintem
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
brumi1024
veterán
Ha esetleg nem lenne elég a hörcsögpofa, hátul is érdekessé lehet tenni az új M3/M4-et az egyedi kipufogó elrendezéssel.
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest