-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #194586 üzenetére
Nekem a Focus/Kuga a Suzuki/Dacia és a többiek között van. Ceed a felsőbb részben van vizuálisan és tapintásra, működésre is.
Ha hozzá vesszük a működéskultúrát, tovább nyílik az olló. Engem (és autóra kevésbé fogékony kollégákat is) a Kuga kiidegel pár dologgal(közepes felszereltség, 2.0 dízel összekrék manuál váltó, elektromos kézifék).Hármas korábbi, F30-as BMW-nél én is írtam hogy kurvára nem prémium minőségi, hanem törökszedános minőségi szint volt (és működési kultúra, fényszóró, ablaktörlő, navi, klímavezérlés vagy szinte bármiben). Helyenként ótvar, szemre is csúnya műanyagok, borzasztó műbör (mint a korábbi Daciakban, csak más színű). Sajnos az ergonómia is pocsék volt. Az hogy jobbkormányosan egy csomó mindent nem csináltak meg normális jobbkormányosra, az külön szégyen.
Azt hogy vezetni milyen volt az automata 320d-t, le se írom, mert elharapják a torkomat, de röviden, nem jó.
Szerintem nem viccből írta Cactus, csak nincs rajta a propelleres szemüveg, amin át a legtöbb ember nézi. Nem tudnak elvonatkoztatni, és ugyanazt jobbnak látják egy drágább embléma mögött.
Több cikket újraolvastam utána, aztán kiderült hogy fulloskat tesztelnek, más fék, más futómű, más kormányzás, más motor(menedszment), más huzatok, stb stb.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #194597 üzenetére
Teslával az az egy baj van, hogy hivatalos szerviz, ha jól tudom még mindig nincs itthon, ami azért jelent egy plusz pár órás elfoglaltságot alkalmanként.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194595 üzenetére
Ez nem mai fotó és nem is a legjobb, - nem látszik az ajtó, pedig az is megér egy misét -, de a műszerfal körül is tele van kemény műanyaggal, ahogy a kormány közepe is az, nem bőr. Ez az első F széria (3as). Tele műanyaggal, a váltója kb. új kora óta finoman rázkódott, ha hozzáértél a kezeddel (Rack szerint ez rendben van). Nyilván lehet magasabb felszereltséggel "bőrt" belevinni, de akkor megint ott vagyunk, hogy az nem lesz a közelében egy octaviának.
Sajnos nem találtam a több képet a saját archívumomban erről az autóról, pedig lehetne mutogatni pár dolgot.
Az alacsonyabban számozott prémiumokban szerintem egyáltalán nincs kiemelkedő, prémium beltér, pl: egy A3tól sem esel hasra, ahogy szerintem egy hármas bímertől sem. Persze, nem egy lada/dacia, de na. Az audi pl: A6 és onnan fölfelé tud olyat mutatni, amire még a konkurencia is csak néz, mert az tényleg szép.
Egyébként lehet focvis fogja meg jól a dolgot, 11 milkáért tartogassa csak a kereskedés, olcsóbb az olaj a fókába és annál már legalább tudod, hogy mire lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Tsebacsi #194595 üzenetére
Tsebacsi!
Engedd meg, hogy egy hsz-ben reflektáljak, alkossak véleményt az elmúlt 2-3 nap hsz-folyamáról!
(Maximális respect mellett irányodban. )11 mikiért száradjon a kereskedőkre az összes 1.5 TSI Octavia, Golf, stb, 8-9-ért pedig az összes 3 hengeres fostömlő.
Helyette:
Akkor inkább vegyél 11-12-ért RS-t.
Vagy tölts időnként 1-1 liter (3000 Ft) olajat a Fókába.
Vagy tényleg vegyél egy kicsit használt frankó autót.
Vagy 15-ért egy alig használt Tesla Model 3-at.Nem tudok mást mondani.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194592 üzenetére
Ezt mondjuk elmondhatod a BMWről is.
Octavia L&K? Bár azt nem tudom, hogy van-e új belőle. Illetve nekem anno bejött a mondeo vignale változata is. Kívülről egyik sem mutatja nagyon, hogy extrább, de beltérben jobbak a hagyományos társaiknál.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bandus
veterán
válasz Tsebacsi #194582 üzenetére
[link] totalcaréknak anno nem igazán jött be az adaptív csillapítás, azt írták valószínűleg jobb a sima csatolt lengőkaros hátső futómű. ezzel szemben a golfban valami bonyolultabb megoldás van a 150 le-s tsi mellett. nem tudom ez érezhető-e egy kocasofőr számára, mint amilyen pl én is vagyok, de ezek alapján én ezt az extrát nem is kérném bele.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #194582 üzenetére
Szerintem hasonló lehet az érzésünk műszerfal terén, az a jó, amit vonalzóval rajzoltak. (Skoda, VW, BMW, Mazda 6)
Az előző hozzászólásomhoz még annyit, hogy ugye ez O3, abban független a hátsó futómű, az O4-nél meg talán csak egy szint fölött, szóval nem biztos, hogy ugyan úgy van hangolva.CactuS: nekem a fényezéssel nincs baj, inkább a fényszórón a felverődések miatti pöttyöződés a meglepő. Mint amit homokszórtak. 12e km után.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194582 üzenetére
Nem fogdostad a műanyagokat? Ég és föld a focus és a ceed a műanyag terén. Amúgy egy Mustang 5.0 kéne neked, az nekem is csodát tett a porckorong sérvemmel, kinyújtotta, szépen el tudtam lazulni benne.
Octaviánál nekem 2 dolog maradt meg: a lakkozás elég kényes a kavicsokra, gyorsan pattog, illetve jellemzően az első lengéscsillapítók elf*ssák magukat olyan 50-60k körül. Egyébként nem rosszak. A térérzet szerintem sokat tud dobni a minőségi érzésen, és octiáviánál azért nagyobb a bodé. Viszont ahogy mondtam az 1.5 TSI sem volt érzésre vállalhatatlanul lomha. A DSG-s változatok kapcsolgatása engem mondjuk idegesített az eCVT után.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #194580 üzenetére
Passatban próbáltam a gyári elektornyosat, ott nem esetem hanyatt a tudásától. Tulaj is mondta, hogy az első pár napban nyomkodta azóta normal-ban van, ha vmi ritka szar úton megy akkor átnyomja comfort-ba és ennyi.
DRL: Nem led-es az zavarta meg sztem a rendőrt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz 6030D #194576 üzenetére
Nekem is ez jött le, beülök egy Ceed-be (KIA-ba, mínusz Új Sorento) és nem érzek minőségi előrelépést a Fókához képest. Oké biztos van, de az rejtve van előlem. De a dizájn se...
Meg a Skoda legalább rugózott, sok új gyártó kezdi felvenni ezt a - feszesre húzom a futóművet, hogy sportosnak hasson aztán közbe lófing csak ráz - stílust ami nem jön át fájós gerinccelMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
A legtöbb frekvenciaszelektív csillapító jó, és akár közel van az aktívokhoz (vagy jobb is attól, mert ez ütési sebesség függvényében dolgozik, nem a mód függvényében). Még a Picassoban is fasza volt, pedig nem egy sportautó .
Más kérdés hogy miközben autóknál csillagászati árban mérik(sokszor), meg hypeolják, bringáknál (normális rugózó elemekben) alap, és pár szaros megfurkált vékony lemezről beszélünk (részben) plusszba oszt kész. Jó jó, a know how az a jó behangoláson van/lenne egy-egy autóhoz.Qru: A rendőr is ember, és jellemzően ők sem tudják az előírásokat.
tboldi: Vanank tényleg feledékenyek, akik ködben, sötétben (főleg város) is DRL-el mennek, azaz ha az nem lenne, akkor full sötét autóval közlekednének. Hogy nem veszik észre hogy 1, nem látnak (igaz, úgyis 2 csíkot világít el a legtöbb user) 2, hogy nem bassza ki a szemét az erősebb műszerfalvilágítás, vagy annak a hiánya?
stickermajom: A céges autók 90%ában van automata világítás (a vezetői autók 98%ában). A vezető(in)k 80%ban kézzel kapcsolnak tompítottat az automata világításkapcsolós autókban...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Magnum_
nagyúr
Szomszedom dizel passatjan sok olaj kifolyt, a hiba megvan, de alapos motormosas kellene Bp-en, kb meg ma. Van tippetek?
I humbly and respectfully decline™
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #194569 üzenetére
Nekem anno a Ceed volt célkeresztben, mert az interneten az Octavia nem fért bele a 6 millióba (régi szép idők, mi? ). Nekem az tetszett a koreaiban, hogy jó nagy puttonya van, hely van benne, viszont a tablet nem tetszett, illetve a lekerekített dolgok a műszerfalon. Az O3 bele nekem jobban bejön, az asszonynak sem tetszik a Kia embléma, úgyhogy nem kell hallgatnom, hogy miért ezt kaptam.
Após viszont vett egy fullos XCeed-et (1,4T, 9,5 m Ft, 2019 augusztusi rendeléssel), amiben ha ülök, akkor még mindig nem az van, hogy hú, ez több, mint másfélszer annyi volt, mint a Skoda, hanem hogy "hmm, szép, de nekem nem jön be". Após szereti, de azért amikor először ült az Octaviában, akkor az első megjegyzése az volt, hogy ez rugózik, az XCeed nem (a futóművön kívül 16 " vs 17").Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #194574 üzenetére
Engem pont a DRL miatt vett ki a rendőr legutóbb Bubival. Azt mondja miért helyzetjelzővel megyek (éppen akkor értem be a településre)? Mondom ez a nappali menetfény. Mutatom, hogy le van kapcsolva a lámpa. Adjam rá a helyzetjelzőt. Mondom nézze meg most világít hátul is a lámpa. Ok, kapcsoljak tompítottat. Ok. Megállapította, hogy gyárinak tűnik (szó szerint ezt mondta) és elengedett. Na most nekem a lámpatestben van benne gyárilag a nappali menetfény, tehát nem egy ilyen utólag oda mókolt Osramos cucc...
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz bulikavagyok #194484 üzenetére
Ja, hogy szervizcsomag, értem (mármint általában másutt úgy hívják a kötelező karbantartásos szervizcsomag).
Én a garikiterjesztést számolgattam a mienkre (mármint van rá, így vettük) - de sokáig nem fogom azért szervizekbe hurcolni.
Kolondrum: Egy óvatos százalékot tudsz mondani fogyicsökeknésre? Lehet hogy vótmá, csak átsiklottam.
AMD Power: Home officeról gyorsan be kellett érniük a céges Skodákkal melóba
Tsebacsi: Egy négyes Oktávot inkább érzel minőséginek mint egy Ceedet ha jól értem? Úton, menet közben is? Nem rosszak a Skodák, hármas oktival elvagyok, négyesben nem ültem, de pár nagyobb új Skodáról azt olvasom nem annyira masszív mint a korábbiak. Alig várom már hogy ilyennel is menjek . Meg hogy elvigyék innen végre a Kugát, mert addig csak ez a lélekvesztő szokott szabad lenni...
Amúgy sose ültem még egy ötösben sem, de uccsó előtti hármasban nekem minden volt, de minőségérzetem az semmi. Törökszedános kivitelezés, vagy azt alulmúló helyenként. Nyilván nem a semmiből lett a legnyereségesebb (3-4 éve) egy ilyen relatív kis autógyártó ilyen rohadt nagy kínálattal is.Tudjátok mit láttam ma? Talán az elsőt hónapok óta...
Egy új (hibrid) Vitarát, m e n e t j e l z ő v e l ! Nem tompítottal égette a retinát (sajnos mint pár modellnél, ennél is rohadt sok a szórt fény, meg elég hamar világít a másik szemébe, nappal is fáj). Igaz lakotton belül volt, vagy feledékeny is lehetett. Munkanaponként jellemzően 5-10 ilyen Vitarával találkozok, és hát ugye japánautósok amúgy is khm, konzervatívabbak, plusz aki olcsó autót vesz 5,5-h-ért, amúgy sem biztos hogy mindenből (beleértve kresz és köhém rendeletek) up to date... 99,9%ban tompítottal mennek, nappal, mindenhol is.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194571 üzenetére
Mond el neki a számokat, amiket írtam. Szvsz nem ér annyit a propeller az autó orrán, de ez tényleg attól is függ, hogy ki mennyire kényes a belsőre.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194562 üzenetére
Nem akarlak befolyásolni, de mi flotta szinten már elengedtük a focusokat és helyette ceedeket használunk, ahol lehet. Nem véletlenül.
BBDnek jó a tippje. Lexus?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194557 üzenetére
Minek? Hogy ne zabálja az olajat.
5-öshöz nem ér fel, de szerviz költséget tekintve sem lesz olyan, csak töredéke. Egy új autó ára csak egy dolog, ha egy 5 éves periódust nézel az eladással együtt. Másrészt Sokdából RS nélkül is simán megugrod a 10 (12) milliót egy perc konfigurálás után, sőt, és abban is lesznek hiányosságok érzetre egy bömbihez képest.
Amit keresel és árban megfelel, az valószínűleg egy használt prémium, de annak a fenntartása szinte tervezhetetlen és baromi költséges egy nem prémiumhoz képest. Szóval vagy a banán lesz rohadt sok, vagy a majom fog alkalmazkodni a picit fapadosabb beltérhez.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #194558 üzenetére
Ez mind csak feltételezés
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
-
nagyúr
válasz CactuS #194555 üzenetére
A KIA-val mint írtam az a bajom, hogy beülve nem éreztem azt a marha nagy minőséget az árért, még talán a Sorento-ban igen, de egy 5-öshöz nem ér fel
Az XCeed szóba se jön, kicsi. A Ceed kombi max, a Proceed azzal a fenékkel szép lehetne, de nem jön be, és krvára nem praktikus.
A Ceed kombi meg ugyanaz, mint a Focus, akkor minek adjak ki érte 9M Ft-ot?
Kezdünk visszakanyarodni a Skoda felé[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bandus
veterán
válasz Tsebacsi #194554 üzenetére
ez teljesen egyéni preferencia kérdése, én a saját oldalamat írtam le, szívesebben látom azt a zsetont valamilyen befektetésben jelenleg elég szép hozamokat el lehet érni. ráadásul az autót is alig használom bár ha jól értem te azért minden nap mész vele.
covid ide vagy oda, ez sem fog örökké tartani én magam szívesebben költeném a különbözetet majd utazásra, 4-5 mihályból elég fasza helyekre el lehet jutni, elég hosszú időre
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bandus #194553 üzenetére
Mi szoktunk kérni visszavásárlási garanciát az autókra a márkaképviselettől. BMWnél amikor utoljára hallottam, akkor a 10 millás 3-ast, 3 évesen 3 milláért vették vissza garantáltan - a km futásra nem emlékszem, de az se volt magas. Azért 3 évesen többért eladod, de az értékvesztés jelentős az ilyen autóknál.
Octavia minden szempontból pénztárca kímélő opció és belsőre sem annyira gázos szerintem, mint mondjuk egy Fabia. Mondjuk én tényleg nem igénylem a nagy luxust, szóval egy nagyobb audiban vagy merciben is csak bólintok, hogy ez szép, de hatalmas költségekbe nem verném magam azért, hogy a varrás egyenesen fusson a bőrön a fenekem alatt
Tsebacsi: Kiában ültetek mostanában? Xceed? Belsőre nagyon egyben vannak a kategóriához képest, nem használnak kopogós műanyagot és műszakilag sincsen általában sok meglepetés bennük az első 100-150k km alatt. És crossovercoupé vagy mi a franc a meghatározása, nem batár, de a futóműve nem veri le a vesédet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bandus
veterán
válasz CactuS #194552 üzenetére
azzigen
esetleg egyébként egy értékvesztést is érdemes számolni, mit érhet a 8 éves bmw majd 4 év múlva, illetve mit a 4 éves octavia. ez utóbbi esetén én arra tippelek, hogy elveszíti az újkori értékének kb. a felét, tehát olyan 5-6 millió körül lehet majd eladni, de a bmw-t nem tudom hova tenni, hogy az több lesz-e vagy kevesebb. minden esetre nagyon fájóak ezek az összegek, én biztosan nem fizetnék ennyit autóért, annyi minden más hasznosat lehet csinálni abból a pénzből
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194547 üzenetére
Amit most hirtelen látok - szerencsére majdnem minden bömbi kifutott nálunk - 320 GTre hátsó fékbetét csere éppen becsúszott 100k alá egy picivel. Első betét + tárcsa 260k volt. Szerintem megkaptad a választ.
Nem garanciális már nincs, mióta egy korban kifutott 3-asnál (100k alatti km mellett) komplett kormányművet kellett cserélni 7 számjegyű összegért, nagyon vigyázunk erre.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #194543 üzenetére
A hátránya az lehet a BMW-nek: amit Bitpork írt (Adjam el a gari lejárta előtt picivel) az még egészen rendben is lenne, de utána vajon bele akarnék-e ülni egy oktávba vagy bármibe ami nem prémium?
Igyekszem utánanézni az alkatrész/szervizáraknak a BMW esetében, ha mondjuk csak kopókról van szó.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #194539 üzenetére
Azt ígérik, olyan mint egy adaptív csillapító. Háááát... Tesztet még nem olvastam róla. Vállad be.
Állítható sárga Konit néztem, szettben 195k lenne, ültetőrugóval együtt 264k. Bár haver most vett a Foresterbe 2 gyári hátsó csillapítót 280k-ért, ahhoz képest mondjuk kimondottan olcsó. Csak kéne rá akkor még TÜV spry, mert ez a sárga szín messziről árulkodik, hogy nem gyári. De a StronFlex ugyanez. Mondjuk ott legalább +50% felárért kérheted feketében sárga helyett...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #194536 üzenetére
A segge gyönyörű, de az orra már ezeknek is kiábrándító.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #194519 üzenetére
Vadász, vadász te sz*pni jársz ide. Ismerős?
Szerviz költség terén határozottan érezhető különbség lenne a két autó között, nem egy kategória.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
12e Ft, pici hiba maradt benne, ennel jobban azon a ponton nem lehet kihuzni, de a sracot egyebkent ajanlom.
I humbly and respectfully decline™
-
Paxker315
addikt
válasz Kickass #194509 üzenetére
koszi . Megnézem. Sajnos a "shit happens", és, most nem csak magamnak okoztam gondot. De hát ez ilyen, naponta ~háromszámjegyűször hibázik az ember, csak néha a kontextus miatt egyes hibák súlyosabbnak tűnnek
Remélhetőleg azért egyhavi bevételből fedezhető ami azért is lenne fontos, mert, a zajszigeteléssel még nem végeztem, még, van ráfordítható keretem, amit nem csoportosítok át...
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz stickermajom #194496 üzenetére
en is, raadasul feherrel pedig se teruleti kepviselo nem vagyok se kozepesen sikeres bar en tenyleg nagyon nyugodtan kozlekedem, szoval biztosan nem en voltam.
btw ma megneztem, hogy egy eleg fapad giulia is beleferne a keretbe bar az mar azt hiszem 180 le az alap benzinmotorral is, arra mar sok a cegauto ado
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #194519 üzenetére
Ez igen jó vételnek tűnik, nekem is megakadt már rajta a szemem! Csak én a mai napig 530e-t kerestem. Amúgy most egy kívülről tök ugyanilyen autóra alkudozok, ami egy kicsit fiatalabb/felszereltebb, de árban nagyon odébb van. Szval elgondolkodtató... Plusz tegnap megcsodálhattam egy pont ugyanilyen M pakettes 330i-t is, úgyhogy most már az is birizgálja a fantáziámat. Az új (M-es) hármasok mellett a "előző ötösök" kicsit elavultnak tűnnek már nekem.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz szabonagyur #194533 üzenetére
Legalább 2 évvel előbb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
félisten
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #194527 üzenetére
Őstermelőire váltottam ki a tenyésztői engedélyt is anno, lol.
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #194519 üzenetére
Hát, ha máséval lehet csapkodni a csalánt, akkor én a BMW-t választanám Neked. Az új Octavia legyen mondjuk hasonló, mint ami nekem van, ez a bömbi meg újabb, mint a főnök F10-30d-je volt. Az 5 évesen is jelentősen kellemesebb volt, mint egy új Octavia, szóval ez sem lehet olyan rossz.
stickermajom: az egész országot, home officeból.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kickass
őstag
válasz Tsebacsi #194519 üzenetére
Ha az már letisztult meddig akarod megtartani akkor én az alapján dönteném el (de leginkább még akkor se )
kb 2 évig - BMW amig tart a selection gari
3 vagy 3+ év - SkodaBenne van még a fillérbaszó faktor is, az Oktáv fenntartása nem annyi lesz mint egy 5er BMW fenntartása, de ugye egy új Oktáv nem is fogja azt adni amit egy ilyen BMW.
Igazából két totál más világ felhasználásban is, sok sikert a döntéshez.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
6030D
őstag
Ma megtankoltam a céges Octaviát és fél literrel kevesebbet evett, mint egy hónappal ezelőtt, pedig meg sincs csippelve. Mondjuk melegebb van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kickass
őstag
válasz Paxker315 #194491 üzenetére
Kuvikfalvát még sose hallottam még pedig csak 3 éve költöztem Debrecenből.
Ja egyébként Pénzes Lajos az Alma utcában, olcsó mondjuk nem lesz.
molnarpeter: 2 autónál szezononkénti cserére bőven kiadja a matek, főleg ha nem kell szezon előtt a hihetetlenül elfoglalt gumisokra várni, plusz másra is jó lesz
ivana: nem a gumissal van a gond, bár én általában magamnak cserélem, hanem az egyéb szerelőkkel ha épp olyan dolog van aminél le kell vegyék a kereket
Zizmand:
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #194500 üzenetére
X6 van most, X7-re akarom, nézegettem már de amíg nincs rendes M-es belőle addig várok.
Az octavia rs szaladgálósnak van mellé.[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz Kickass #194483 üzenetére
Nekem volt 220-as és akksis ütvecsavarozóm is, a 220-as érezhetően erősebb, de nem volt olyan, amit az akksis sem csavart volna ki 2-vel több ütéssel. El is adtam a vezetékeset, sokkal kompaktabb, mobilisabb a 20 voltos, részemről nagyon ajánlott.
Most hétfőn pedig veszek egy ilyen akksis lámpát: [kép] Több helyen dícsérték, hogy nagy a fényereje, nem zavaró a színhőmérséklete, mágneses, az akksija is sokáig bírja, szerintem 4 ezret megér.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest