-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #100851 üzenetére
ez is 1.4 C14NZ ...majd nyáron ránézek műszaki környékén ügyfélkapun, hogy készültek-e róla új képek dumáltunk a sráccal, 22éves kora ellenére 2 gsi-n túlvan, van egy corsa-ja, amit meg akar építeni nagyobb motorral és kellett neki egy opel mindennapokra szaladgálósnak, így bukkant a miénkre...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #100842 üzenetére
5 éve kértem árajánlatot kárpitostól F Astra kombira. 18k-ért egy általam választott textillel megcsinálták volna profin. Most se lehet 30k-nál több. Szerintem ennyit megér. Én végül eladtam a verdát, tehát nem csináltattam már meg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
csoszogi
tag
válasz Tikakukac #100848 üzenetére
Igen a farostba vagy mibe tűztem, ferdén, sima kínai gombostű kézzel.
mephi666: Mivel megnéztem előtte pár videót, láttam mekkora meló megcsinálni, panelesként meg esélytelen, hogy hol csináljam (max a nappali, de akkor még most is takarítanám a szivacsdarabokat...), kárpitoshoz meg nem akaródzott vinnem, maradt ez.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #100861 üzenetére
Jaja, full korrektek voltak... ilyen eladót/vevőt kívánok mindenkinek... szerintem még a városból is alig értek ki, mikor lejelentettük biztosítást is lemondtuk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Bocsi az ismeretlen zavarásért
2048028 cikkszámú csavart (Z16XEP moci, EGR szelep) szerintetek hol tudok polcról, tutira beszerezni jövő hét közepéig? Bármi titkos tipp esetleg?
Örök hálám!
(Mellesleg a birtokomban van egy C14NZ F Astra is, amint végre jut rá időm, gyakrabban nézek erre majd! )Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Earl_Muttley #100865 üzenetére
Bontó ilyet lehet ingyen is odaad, ha veszel amúgy mást. Nade miben különleges és eltérő egy normál metrikus csavarhoz képest? Csak mert inkább csavar boltban kezdeném a kört mintával, ha amúgy hozzá lehet férni adott fejjel a helyén.
[ Szerkesztve ]
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz molnarpeter #100866 üzenetére
Nem különleges semmiben, csak nem lehet a mintát roncsolás nélkül kiszedni, így biztosra mennék.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
peet137
tag
válasz Earl_Muttley #100867 üzenetére
És mivel tervezed kiszedni? Nekem ugyan Z16XE1 motoros az Astrám, de eddig a 4 EGR csavarból csak 2t sikerült kiszedni, azokat is elég sok szívás árán. A másik kettőnek a feje annyira odavan, hogy még a torx fejet se sikerült beleerőszakolni...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Earl_Muttley #100865 üzenetére
2048028 cikkszámú csavar = torx csavar, M6X45mm. Ebből kell 2db,
és kell 2db rövidebb: = torx csavar, M6X20mm.
Ha nincs torx-os kulcsnyílású, jó a sima dugókulcsos is. [kép]
5mm-es a dugókulcs.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz mohabá 007 #100869 üzenetére
Ha ezekkel az infókkal bemászok egy csavarboltba, tuti olyan hosszút, stb fognak adni, mint szükséges? Eddig sose volt ilyen gondom.
peet137: Annyira nem vészes a helyzet itt, belemegy a torx, csak egyből nyal is, így a visszaszerelés kb esélytelen.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Earl_Muttley #100870 üzenetére
Igen. Ha nincs pont ekkora, veszel hosszabbat, levágod
-
Gaga_30
tag
válasz Earl_Muttley #100870 üzenetére
Z14XEP-n nekem kijott gond nelkul es vissza is mentek a csavarok. Nem emlekszem pontosan a meghuzasi nyomatekra de nem volt egy magas ertek.
-
addikt
Rohadt nagy mákom volt a reggel. Ahogy beértem melóba (pont megálltam a helyemen) óvatos gőz csapott fel a motortérből. Motor leállít, víztartály check -> full üres Most kimentem, h öntök bele kis vizet (lássam hol folyik) de abban a pillanatba már ki is folyt alul valahol. Gondolom az a vastag cső lesz ami a szívósor alatt fut és mindjárt a motorba megy - majd otthon aláfekszek - ha haza vontat valaki Na ha ez a cső 5 perccel hamarabb pukkan el - mikor még csapattam befele - lehet ugrik a motor
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
peet137
tag
válasz mohabá 007 #100869 üzenetére
és ebből milyen csavart érdemes beszerezni? Én a 45-ösöket már megvettem, mert azt sikerült kiszedni/lemérni, tényleg akkorák, mint a 7zapon jelzettek. (apropó, az az oldal megszűnt, vagy csak én nem tudom valamiért elérni a napokban?) Vettem végül 8.8-as horganyzottat és 10.8-as barnítottat. Ez utóbbitól kicsit tartok, mert ez lenne a tuti, de nem biztos, hogy szerencsés, ha a csavar erősebb, mint a blokk anyaga... Ha valami félremegy, inkább a csavar szakadjon.
-
,
addikt
válasz body007 #100873 üzenetére
Nekem így főtt meg a motor, csak nekem a hűtő oldalán a műanyag rész repedt el függőleges irányban kb 15 cm hosszan. Csapattuk a verdával, épp egy sor kielőzésére készültem, visszaváltottam, padlógáz, de alig akart gyorsulni az autó. Na mondom mi ez? Nézem a visszajelzőket, de semmi gond, látszólag minden rendben volt, semmi hibára utaló visszajelzés, a hőfok is oké. Viszont az autó csak nem gyorsult. Félreálltam az első adandó helyen (következő település), de addigra már a 100-zal haladó sorban a tempót csak közel padlógáz mellett tudtam tartani.
Néztem a kiegyenlítő tartályt, de csont száraz volt. Vártunk, hogy hűljön kicsit, rátöltöttem, de ahogy öntöttem, úgy ömlött is kifele a víz a hűtő oldalán lévő műanyagon keletkezett résen.
Hűtőfolyadék szintjelző nem volt az autómban, a hőfokjelző meg nem tudott mit kezdeni a helyzettel, mert nem volt víz, ami közvetítette volna felé a motor hőjét, így látszólag rendben volt a hőfok is, miközben a valóságban meg mégsem. -
addikt
Fúúú basszus, akkor Te mentél vele rendesen víz nélkül
Remélem ezzel nem lesz semmi. Egy dombon kell feljönni a melóhely előtt - ott még volt benne rendesen akarat. A domb tetejéről meg gurulás lefele (és vissza váltogatás), pár száz méter és megálltam. Gőz a motortérből de nekem a víz mutató fent volt (egyből ránéztem, h láttam a gőzt).[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
,
addikt
válasz body007 #100876 üzenetére
Mentem igen, mert nem tudtam, hogy gond van. Gőzt nem láttam sem én, sem a párom. Ha nem akartam volna épp előzni, akkor azt se vettem volna észre, hogy nincs meg a szokásos erő, mert ahhoz, hogy 100-zal gurulgasson az ember a sorban, ahhoz nem kell igazán nyomni sem neki.
Vízszint jelző nekem nincs, a hőfokmutató meg azon az értéken maradt, mint amikor még utoljára volt benne víz. -
peet137
tag
válasz molnarpeter #100880 üzenetére
Sajna nincs hely. Még a "külső" torx fej sem fér el, pedig az a legtartósabb kivitel a tapasztalataim alapján...
Sima imbuszfejűt vettem végül, mert torx fejet nem találtam helyben, postát meg nem vagyok hajlandó fizetni 4 db csavarért -
BlackDemon
csendes tag
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogyha a légtömegmérőről lehúzom a csatlakozót, lehet-e érzékelni teljesítményben ha gond lenne vele? Ha visszadugom a csatlakozót dob-e hibakódot utána, mert anélkül járt a motor előtte? Köszi előre is. Z16XEP
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Már jó régen írtam ide.
Valószínűleg a közeljövőben lecserélem az olajzabáló rozsdakupac F astrámat, bár nincs szívem eladni, de 3 autó nem kell (asszony szerint...).
Szóval vennék H astrát vagy B zafirát, mindenképp 1.8 benzinmotorral.
A kérdés csak az, hogy mit kell tudni a hagyományos automataváltós verziókról?
Belefutottam egy ilyen hirdetésbe és elgondolkodtam, mivel ez nem a robotizált szinkronváltó, hanem régimódi automata. Egyébként manuális vonalon indult a keresés, de atomkényelmes a céges automata VW.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
csoszogi
tag
válasz Markizmark #100885 üzenetére
Én messze se vagyok szakember, de az F Astra még a szerelőm szerint se volt olajzabáló, az ezt követő modellekhez képest. Mindig ezzel példálózott, hogy ez volt az utolsó olyan Opel motor ami alig ette az olajat.
-
Markizmark
addikt
válasz csoszogi #100886 üzenetére
Amelyik nem eszi az persze nem eszi. Ez többet kér már, mint 1l/1000km. Szelepszárszimeringes, indítás után pár méterig szúnyogirtás van. Ha megcsináltatom, akkor már az egyik csapszeges dugattyút is meg kéne csinálni, és akkor már rendesen ki is kéne hegeszteni. GTK.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #100887 üzenetére
Bontott motor? Mondjuk lehet így is megvenné valaki, nyilván pici pénzért.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz BlackDemon #100884 üzenetére
Ha MAF ról lehúzod a csatit, dobja a: P0100 = Légtömeg- ill. légmennyiség mérő áramkör hiba hibakódot. Csatit visszadugod, hibajelzés megszünik. Tárolóban marad a hibakód, de idővel elfelejti.
Úgy szokták letesztelni, hogy lehúzod a csatit, és ha jobban megy a motor akkor a MAF al van gubanc, ha lehúzod és semmi változás akkor a MAF jó.
Ha hibás: túlfogyaszt, teljesítmény csökken, károsanyag kibocsátás növekedés.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #100889 üzenetére
Egy petákot nem teszek bele, és időt sem. Megy amennyiért megy.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
Opel Astra K, Corsa F ill. Crosslanddal kapcsolatban tudnátok nekem tanácsot adni (ha fellelhető valahol a neten egyáltalán), hogy hol keressek, hol tudnék utánanézni a kötelező szervizperiódusoknak ill. ezeknek az árainak?
Új autókról lenne szó.... ill. a fogyi adataik, hogy alakulnak? Mennyire reális az amit megad a gyártó pl.?köszönöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
BlackDemon
csendes tag
válasz mohabá 007 #100890 üzenetére
Köszönöm szépen az információt, akkor azt hiszem teszek egy próbát vele.
-
gban
Közösségépítő
válasz BlackDemon #100893 üzenetére
Némi tapasztalati adalék a szenzorhoz, illetve a lehúzásához, igaz, A16XER esetén.
Nagy gázra berángatott alacsony fordulaton, később kiderült, trafósor volt.
Viszont a rángatás megszűnt amikor a légtömegmérőt lehúztam, igaz, picit lomhább is lett az autó.
Úgy tűnik, ilyenkor átkapcsol vészüzemre, ezért tűnt úgy hogy a légtömegmérő okozza a rángatást, közben pedig csak más, biztonságosabb vezérlési módra váltott.Postázást nem vállalok.
-
szabonagyur
félisten
-
zgospel
őstag
válasz zsolt19900 #100892 üzenetére
Szervizperiódust a kézikönyvből, innen letölthető: [link]
Árakról a kereskedések oldalain, és a hasznaltauto.hu-n.
Valós fogyasztási adatokról pedig a spritmonitor.de oldalon.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
embe
nagyúr
Ma kicsit mérgelődtem.
Autóztam 150 km.-t, 1,5 óra ( pénz + idő ) hogy megnézzem ezt a D-s Corsa-t. Úgy mentem oda, hogy megveszem, ha nincs valami egetrengető hibája.
"Műszakilag tökéletes" - írja. Rohadjon meg!
A kiegyenlítő tartály gyakorlatilag fáradt olaj gyűjtő volt. Nem hittem a szememnek. Belenyúltam, és nem olajos víz volt benne, hanem FEKETE olaj. Csípőből mondta a "kereskedő", hogy 190e km.-nél ez természetes, meg semmi baja, ő már ment vele 200 km.-t. Vagyis tudott a hibáról. Telefonon érdeklődtem, meg sem említette hogy ez "jelenség, állapot" van.
A retek ott is hagyott nem is magyarázkodott, nem is győzködött, nem próbálta rám beszélni ezt a "hibátlan" autót.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz szabonagyur #100899 üzenetére
De volt. Megnéztem párat. De nem fogott meg egy sem, vagy az ár, vagy az állapot miatt.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe