-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz HoaryFox #100948 üzenetére
Becsületesneppert többször meg akarták kérni, hogy ugyan már reklámozza a Carverticalt. A válasz előtt utánuk nézett.
Végül nem reklámozta őket [video]Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
Jóideje szenvedek a kopogásérzékelővel....
Annak a vezérlője(?) lehet esetleg hibás?
Na és ha igen, akkor az hol található? Vagy hogyan csatlakozik ez és hova.... ha egyáltalán ez lehet a gond....)
x16szr motorkód, f Astra sedan , 2000-es kiadású.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
mephi666
nagyúr
válasz -=RelakS=- #100951 üzenetére
jaja, ezt mondtam, hogy a Kopasz videói jók róluk ...mondjuk belefutottam valami nagyarcú attilas2-be is yt-n, aki meg izomból reklámozza őket és neki is ment kicsit (mondjuk reklámoz ő mindent és mindenkit... Kopasz meg csak a saját bizniszét, szórakoztató formában)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zgospel
őstag
válasz M0ng00se #100953 üzenetére
Te pénzed, de ezek feleslegesen drága cuccok ehhez az autóhoz. Egyébként egy akármilyen Dexos2 minősítésű 5W30 olaj jó lesz bele. Az utántöltögetés miatt én a helyedben 5 literes flakont vennék.
Viszonyításképp az 5 literes GM 5W30 7-8 ezer Ft körül mozog. 10 ezrenként lecseréled aztán hello. De ha mindenképp valami márkás kell akkor Fuchs és Motul 5 literes kanna is kapható 12 ezer körül.Szűrőből is egy nevesebb utángyártottat a gyárihoz képest féláron megkapni, sőt, Bosch van a Cromaxban 1100 Ft körül, az durván a negyede annak amit kinéztél.
Légszűrőt és pollenszűrőt cserélj még szerintem.
A váltóolajcserét én megejtettem pár hónapja, de amint leengedtem belőle a régit rá is jöttem, hogy felesleges időtöltés volt. Lebeszélni ettől függetlenül nem akarlak róla, ha van kedved meg időd akkor hajrá, de ha nem cseréled akkor sem lesz semmi Nincs belőle jóféle, a gyári GM olaj kell bele, plusz a hozzávaló tömítés, illetve tömítőpaszta és menetrögzítő.
#100954 Zotyatv ezeket a "nem volt vele bajom" kommenteket nem tudom hova tenni. Amikor ezt a motort tervezték ilyen teljesítményszintű olajok még nem is voltak. Szép is lenne, ha egy átlag felhasználó labormérések nélkül ki tudná mutatni olaj és olaj között a különbséget egy hétköznapi felhasználás során (nem pályanapozol vele).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #100951 üzenetére
Követem, Speedzone-os srácok még nyomják, de nálam automatikus skip a videókban a CV-s rész.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
addikt
válasz zgospel #100956 üzenetére
Én is átalltam (most fogok a cserénél) a "drága" fuchs gt-ről mannol-ra (pedig az is kevesebb mint felébe volt mint amit venne a kollega), és inkább dupla annyit veszek mert úgyis megkajálja egy csereperidus alatt... A mannol-nak is megvan minden minősítése. Nem hiszem, h a 20 éves motornak bármi baja lesz tőle
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zgospel
őstag
válasz M0ng00se #100964 üzenetére
Igen.
Ami érdekes, hogy most ahogy rányomtam a linkre láttam, hogy már API SM minősítéssel írják, miközben nekem van itthon még tavalyról egy ugyanilyen kanna ami API SN matricával van. Azt nem tudom, hogy az olajon változtattak-e, vagy a besorolások változtak, mindenesetre az SM is 2010-től van, szóval bőven túlteljesíti ami gyárilag elő lett írva anno ehhez a motorhoz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bercsi
aktív tag
válasz F_Zolee #100969 üzenetére
2.1m, itt volt helyben kecskeméten. Brahiból mentem el megnézni, nem rohadt az alja a kritikus pontokon, a motorja is szépen járt*, működtek az extrák is így elhoztam. Az órában 123k van, az autóban nem tudom mennyi
Elég szép a belseje, alig van karc vagy kopás, szóval még az is elképzelhető hogy tényleg ennyi van benne.*azóta megláttam hogy a hűtővíz tartályában pici olaj van, remélem nem nagy a baj
Este rakok fel róla képet.
-
addikt
Sziasztok, most az olajszintemmel van gond, legalábbis az autó szerint. van benne egy sárga kis olajoskanna hullámos vonallal aláhúzva, ez villan fel kb 15 km pálya után, a szint viszont rendben van. Gyakran hibásodnak meg ezek? Jól értem hogy le kell szedni hozzá az olajteknőt?
És nem is olcsó a szenzor..
Z16XE1 H Astra5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #100967 üzenetére
API SM - 2004 től, API SN - 2010 ben került bevezetésre. [kép]
Eddig a műanyag kannás olajokon (1 - 5 lit) csak API SM jelöléssel találkoztam, de van fémdobozos, amin API SN jelölés van.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zgospel
őstag
válasz mohabá 007 #100980 üzenetére
[link] innen szedtem az évszámot. Akkor ez az oldal nem jó?
Ma nem vagyok otthon, de holnap lefotózom a flakont, SN van rajta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Markizmark
addikt
-
addikt
válasz mohabá 007 #100981 üzenetére
Na, akkor csak jó lesz az a mannol bele
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #100984 üzenetére
Mannolt még mindig nem tudom hov rakni. Van otthon egy rakat cucc tőlük, de az olaj az, amit max a fűnyíróig mertem bevállalni. Féktisztító, kencefice, menetrögzítő van minden vacak, de az olaj az, aminél érzek egy kis okosítást, főleg ez a Dexos minősítés volt ami erősen kavart.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Ez a Liqui Moly olaj jó lehet Z18XER-be?Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #100987 üzenetére
28595 Ft az 5 liter
Dexos2-t írja, tehát elvileg jó bele, bár csak ajánlás, nincs hivatalos minősítés, mint a Mannol-nál.
Amúgy Mannolt használok jó ideje, korábban az F-ben, most a J Astrában, semmi gondom nincs vele.Postázást nem vállalok.
-
ivana
Ármester
válasz Markizmark #100987 üzenetére
Úgyis megeszi Nem kell bele ilyen fancy.
-
Markizmark
addikt
Nem sajnálnám rá, ha tényleg jó. 10w40 Liqui moly-val hajtottam az astrát, azzal volt a legcsendesebb. Úgy tűnik jó állapotú a zafira motorja, évente ennyit megérdemel, ha ezzel legalább 5 évig jó autó lesz.
Most ez nem nagyzolás, de nekem a Mannol nem jött be. Kicsit csattogósabb volt vele az astra, de mivel zabálta az olajat így kb mindegy volt. Próbáltam bele Castrolt, Valvoline Maxlife-ot, Eneost, stb. Ezek közül a Liqui Moly volt a legjobb, fülre.Másik szempont, hogy az Zafira nem fog menni minden nap, kb csak hetente. Szeretném elkerülni az indításból adódó kopást. Ugye ilyenkor nagyon le tud csorogni az olaj a hengerfalról, stb. Az MoS2 adalék pedig talán segít ebben.
ivana:
Gondolod eszi?[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #100991 üzenetére
Persze, nem lebeszélni akarlak én sem, és úgysincs sok hasonló tapasztalat szerintem a topicban, tehát még hasznos is ha valaki ilyen kategóriáról is tud véleményt mondani.
Amúgy a Kauffernél a literes bő 2000 Ft-tal olcsóbb, az 5 literes meg 10 ezerrel
Mannol meg fentebb volt téma, arra írtam, nem gondoltam véletlenül sem hogy miután kinézed a legdrágábbat, meggondolod magad és a legolcsóbbat veszed mégis[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
ivana
Ármester
válasz Markizmark #100991 üzenetére
1.8-as ecotec? Csoda lenne, ha nem enné
-
toompa
őstag
válasz Markizmark #100991 üzenetére
Az astrádba sem sajnáltad a 10w40-es olajat, ami nem bele való és köztudott hogy hamar kinyírja a motort.
Oké hogy azzal a legcsendesebb. -
Markizmark
addikt
Dehogynem.
De volt benne 5w40 is télen.
10w40 volt a gyári olaja is.
De egyébként nem azért eszi az olajat mert szar a blokk, hanem szét vannak kopva a szelepvezetők, és kiverték az új szimeringeket is. A blokknak semmi baja, szét volt bontva.
Szóval ez a duma, hogy a 10w40 " köztudott hogy hamar kinyírja a motort" már meg is dőlt.
Egyszer hengerfejes lett, a gyári HF-et síkolás után nem tudták visszatenni, túl sok jött le belőle. A bontott HF-en meg szarok a szelepvezetők, ami azután derült ki, hogy használni kezdtem.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #100997 üzenetére
Akkor oké, csak mindig meglepődök az ennyire határozottan állított 'tényeken'.
Nekem is olyan volt, 13 évig, 16 évesen adtam el, 10w40-et kapott mindig, a motorjának pedig semmi baja nem volt 250k után sem, nem kopogott, nem csörgött semmi.
És nem is ette az olajat, az éves / 10k km utáni olajcserék között semmit nem kellett rátölteni.
Még jó hogy nem tudtam ezt a köztudott tényt és a gyári értékűt tettem bele.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- DIGI internet
- További aktív témák...