-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #146399 üzenetére
Na milyen jó, hogy megyek meló után Debrecenbe Velem nem tolsz ki
Ablaktörlőt nem felejtetted el kihajtani?
ON: Megjött a K&N szűrő, bele is pattiontottam, morgósabb lett a hangja és jobb a gázreakció.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Peter.70
addikt
-
MasterMark
titán
válasz mohabá 007 #146392 üzenetére
Amit nézel az sok évvel ezelőtti kép, már nem olyan az átkelő. Nem vág át a zebrán, meg lett cserélve melyik oldalt van a zebra. (Ettől függetlenül a biciklisnek van elsőbbsége ott is.)
Nem a zebrán hanem bicikliúton megy át. Szabályosan. Az autósnak ott az elsőbbségadás kötelező tábla a bicikliútra is.
Így néz ki most. Ha megnézed mindkét oldalt a zebra után rakták a bicikliutat, hogy jobban védje.
Az a felfestés pedig semmire nem kötelezett régen.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Reggie0 #146377 üzenetére
Az autó már akkor ott van a kerékpár út szélén, amikor a kerékpáros még a túloldali kerékpár úton van. Majd a kerékpár útról szabálytalanul letér, és nagy sebességgel a zebrát átvágva közlekedik. [kép]
Ha lassabban, szabályosan közlekedik nincs váratlan helyzet, mivel az autónak előbbségadási kötelezettsége van.
A kerékpárúton, az úttest széle előtt,a saját sávjában haladó kerékpárosnak vannak ezek a felfestések.
[kép]
Ez mire kötelezi a kerékpárost? (gondolom nem viccből van az ott.)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
nagyúr
válasz EQMontoya #146376 üzenetére
Eegen, az egyik fő rendszer borult le az ótépénél, volt is némi rohangálás a mérnököknek.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
gzbotii
nagyúr
Az egyetlen lehetséges magyarázat
Kp téma: BP-n belül 0-5.000Ft között szokott nála lenni, sokszor hetekig inkább 0. De hosszabb útra pont azért nem megyek el legalább egy 20as nélkül, amit rbalint88 írt (trailer, gumis, vagy vidék)
(#146386) stickermajom: engem még Apple Pay is szívatott meg, sehogy nem akart menni az autentikáció. Harmadik szerencsétlenkedés után elővettem a kártyám.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
Óbakker, mennyit gondolkodtam a helyes válaszon!
A szimulátorr is csak régen, forgalommentes vidéki útvonalon próbáltam.@ kisza : En igyekszem az 1000 Ft feletti tételeket kártyával fizetni, de nem indulok el otthonról 20-30 K kp. nélkül. Van egy cimborám, ő meztelennek érzi magát, ha nincs nála 300 K.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #146375 üzenetére
Nem gáz, nekem gyárilag is fekete a szőnyeg és alatta a kárpit is a világos belső mellé. Csak figyelj mit küldenek, nekem Foresterbe való szőnyeget adtak...
Igen, ki kell venni alóla a szövetszőnyeget és annak a helyére patentolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sugarforce
addikt
válasz MrSealRD #146358 üzenetére
"Könyörgöm neki is van fék..."
Vagy csak Ő is olvasta a topikot és nem akart a kék osztrigába menni
Viccet félretéve, rühellem az ilyet mindegyik oldalról, akár gyalogosan, akár bringával, akár kocsival közlekedem. Egyszerűen túl sok a hülye. Elég sokat bringázok, de mivel nem vagyok a saját magam ellensége és mással sem akarok kibaszni, nem hajtok bele így egy kereszteződésbe, pláne ilyen szituba, hogy látom ott jön több autó is. Kicsit tényleg provokálós szaga van a dolognak. -
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #146375 üzenetére
Ha neked patenttel rogzitheto a szonyeh, akkor erdemee kivenni a szonyeget, hogy rogzuljon a gumi.
I humbly and respectfully decline™
-
Reggie0
félisten
válasz MrSealRD #146358 üzenetére
A video alapjan elegge ugy tunik, hogy a zebranal meg lassitott az auto, aztan kicsit ragyorsitott. Nyilvan nem nezett jobbra, a lassulas alapjan a kerekparos meg jogosan gondolta, hogy megall. Az az ominozus ratekeres joval az utkozes elott 6 masodperccel tortent, az olyan 40 meter ezzel a sebesseggel, meg boven messze volt. Amugy nem latszik jol a kepen, ott meg lejt is az ut a kerekparnak, mig az autonak emelkedo. Szerintem mire rajott a kerekparos, hogy nem fog megallni az auto es nem is nez oda a sofor, addigra mar tuljutott azon a ponton, ahonnan meg kello tavolsagra meg lehetett volna allni.
A kerekparos szimplan hulye, mert megbizik a tobbi kozlekedoben. Amig nincs szemkontaktus, addig inkabb azt kell feltetelezni, hogy nem fog megallni. Azt meg nem hinnem, hogy egymast neztek, mikor osszementek.
-
EQMontoya
veterán
Ma olyan szep folklornak voltam szemtanuja...
A fel orszagban lehalt a kartyas fizettes 11 korul. Auchan kut, kifele meno sor, mindenki ul a megtankolt autojaban, senki nem tud fizetni. Persze a sor vegen allok anyaznak, hogy miert nem halad az eleje, mert ok meg nem realizaltak, hogy ok sem tudnanak fizetni.
Az onkiszolgalo kp-val mukodott. Szerencsere pont volt nalam 10k.
Igy is jobbos kutrol kellet tankolnom.Same rules apply!
-
MasterMark
titán
válasz Magnum_ #146362 üzenetére
Nézegettem mik vannak, sima gumiszőnyeg, nem rossz, de nincs bézsben. Látom alul dizájn gumiszőnyeg megnézem, hmm nem rossz van bézs, tök jól néz ki. Aztán rátaláltam a hótálcára, baromi jól néz ki, védi a kardánalagút kárpitját is, de 49 ezer Forint. Pedig nagyon tetszik.
Bézs kárpitnál a fekete gumiszőnyeg nagyon rossz? Most bézs univerzális van, de utálom mert sehogy sem jó.
Láttam vannak árnyékolóik is, kár hogy az enyémhez nincs.
szerk.: Látom van patentos gumijuk is, ilyenkor ki kell venni alóla a gyári szövet szőnyeget?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
CactuS
Arcképgyáros
Gajdán tanár úr dupla kuplungos automata videóját láttátok? Én bírom az öreget, hogy tök érthetően össze tudja foglalni a dolgokat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #146367 üzenetére
Hát igen mióta kaptam én is, azóta a mondi ott rohad a garázsba max hétvégente indítom be, de az se minden hétvégén pláne így hogy egész héten vezetek a fenének sincs kedve hétvégén is.
(#146366) focvis:
Bászki én ilyenkor olyan szinten magam alatt tudok lenni, ha mondjuk megpadkázom a felniket vagy egyéb hülyeséget csinálok, hogy van napok kellennek hozzá hogy túl tegyem magam rajta. -
veterán
Elkapott a nátha, tegnap itthon maradtam, holnap is ezt tervezem, de ma délután muszáj volt bemennem dolgozni...
Komolyan mondom, piásan jobban vezetek, mint taknyosan. Egyszer megpatkáztam a jobb első felnit egy parkoló-sorompónál jegyhúzáskor; utána 10 perccel meg a bal elsőt párhuzamos parkoláskor. Mindezek előtt, majdnem elindultam a töltőhöz csatlakoztatott kábellel.Még kész szerencse, hogy egyelőre csak 1 szett felnim van, így nem sikerült még felújíttatnom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #146364 üzenetére
Ilyenje van az egyik szomszédnak is valami dízellel. Pontosat nem tudok, csak annyi ragadt meg, hogy 3-4 hónapot állt a szervizben (motor körül volt valami nyűg, meg ?légrugóval? is volt teendő). Jó, mondjuk az már van 4-6 éves a rendszám alapján.
De szerintem a c30 után élvezni fogod a magasabb üléspozíciót és a belső méreteket.
-
Doki16
addikt
Akarok venni valami jóféle csomagtértálcát és gumiszőnyeget. A Google a barátom tudom, de elsősorban most személyes tapasztalatok érdekelnének. Van valakinek már jól bevált minőségi tálcája vagy gumiszőnyege? Honnan érdemes rendelni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
Sziasztok!
Valaki véleményezné az aláírásomban található Google Drive kontentet?
Az említett dátumig nem rakom fel hahura és addig módosítani is tudok, ha olyan észrevételetek van.Köszönöm szépen előre is! Remélem ez nem ütközik a szabályzatba.
"Less but better" - Dieter Rams
-
MrSealRD
veterán
válasz Reggie0 #146353 üzenetére
Az első mondattal egyetértek... A másodikat nem értem... 30-as szakaszon 20 miért baj? De mindegy nem ez a lényeg...
A videó minősége nem túl részletes ilyen távolságról ezért nem érzékelteti reálisan a biciklis sebességét, és pozícióját az autóhoz képest. Az autó amikor elhalad a macisajtja mellett, a biciklis még nincs olyan távolságra, hogy az elsőbbségadás értelmezhető legyen... Vagy a híd közepére is adjam meg?! De oké, ezen is át lehet lépni.
Látszik, hogy nem ment gyorsan az autó...a biciklis viszont annál inkább...sőt még rá is tekert közvetlenül az átjáró előtt. Könyörgöm neki is van fék... simán megállhatott volna... Ennyi erővel megállok a bicikli út szélén sunyiba aztán mikor jön egy autó gyorsan nekihajtok oldalról és akkor hívom a rendőrséget, hogy jujj nem adták meg az elsőbbséget...Ha oldalba kapok egy autót biciklivel akkor az azt jelenti, hogy az autó hamarabb volt abban a pozícióban mint én... És mivel elég alacsony sebességgel haladt a sor még nagyobb az az időablak amikor a a biciklisnek észlelnie kellett volna, hogy akadály van előtte...
Egyébként gyakran járok itt, és nem túl szerencsés hely. Sokan a balról jövő autós forgalmat figyelik pedig ahhoz a sávhoz semmi közük amire a kikanyarodás történik.
HA KRESZ oldalról nézem akkor itt csak az autós lehet a hibás... engem inkább a realitás miatt érdekeltek a vélemények... Olykor a szabályozás nem fedi le megfelelően az ilyen élethelyzeteket.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
K Norbi
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #146342 üzenetére
Hibazott az autos - a kresz szerint mindekepp -, de mondjuk ugy finoman, hogy a bringas nem konnyitette meg a helyzetet (igazi szuicid kamikaze idiota volt). Bringaztam eleg sokat, igy SOHA nem mentem be keresztezodesbe. Ez egy tankonyvi lofaszert hazhoz menes volt.
-
nagyúr
válasz MasterMark #146344 üzenetére
Minimális tolerancia beleférne mindkét fél részéről, hiába a biciklisnek van elsőbbsége, azért itt fékezhetett volna, nem kellett volna megállnia sem, és nem lenne most itt vagy 30 "felesleges" hsz, sem a cikk a semmiről. Szerintem...
Sajnos rühellem közlekedés közben mind a motorosokat, mind a bicikliseket (helyesbítek, a nagy részüket, akik parasztok), ja és sok autóst is Szóval mindenkit!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MasterMark
titán
válasz kisza25 #146345 üzenetére
Nem a bicikliút miatt van elsőbbsége, hanem a tábla miatt. A "mi lenne ha" nem értem miért lenne releváns.
Ha nem megy, képzeld úgy, hogy az rendes út. (Amúgy annak számít.) Ha autó fordul ott jobbra, és neked jobbról jön akkor is elsőbbsége van a hipotetikus esetedben, mindegy hogy előtte honnan fordul hova.
szerk.: Minden normális ember lassítani aki nem akarja elüttetni magát. Pláne ha nincs szemkontakt az autóssal, és látod hogy nem lát, nem fog megállni.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
K Norbi
addikt
Mennyi itt az OFF hsz
-
kisza25
félisten
válasz MasterMark #146340 üzenetére
Ok itt a tábla miatt egyértelmű, de a tábla nélkül csak akkor lenne elsőbbsége, ha jobbról jön, viszont itt párhuzamosan halad, majd jobbra fordul ilyenkor mi lenne? attól, hogy fel van festve kerékpárút még nem lesz elsőbbsége.
Visszanéztem többször, mint a kamikáze megy le jobbra a biciklis.
Na mindegy ide lámpa kellene szerintem, mert így életveszélyes.
Én is sokat bringázok, tutira megállnék, vagy nagyon lelasítanék mielőtt itt átmegyek
K Norbi: a tiéden kívül nem látok off hsz-t[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #146342 üzenetére
2m-el eléd bevág valaki 20-30kmph-val, kicsit nehéz lereagálni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #146337 üzenetére
Én továbbra is inkább a biciklist tartom hibásnak. A Suzukis lassít, a mögötte érkező Audi utol is éri, messzebb még egy bringás, elindul, arra nem számít, hogy 25-30 közötti tempóval, jelzés nélkül ráfordul az úttestre.
Mint valami kamikaze pilóta komolyan."Bad reklám is reklám too"
-
MasterMark
titán
válasz kisza25 #146338 üzenetére
(2) A másik jármű érkezési irányától függetlenül elsőbbséget kell adni az útkereszteződésben
b) az olyan útról érkező járművel, amelyen az útkereszteződés előtt „Elsőbbségadás kötelező” vagy „Állj! Elsőbbségadás kötelező” jelzőtábla van, a keresztező - illetőleg a kiegészítő táblán vastag vonallal jelzett - útról érkező jármű részére;
(3) Útkereszteződést járművel csak olyan sebességgel szabad megközelíteni, hogy a vezető eleget tehessen elsőbbségadási kötelezettségének és e tekintetben másokat a jármű sebességével ne tévesszen meg.gzbotii : Igen. Ez sincs ott még, nem a zebráról van szó, a kerékpár út mellette van.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #146337 üzenetére
Ki nincs ott? Az autó az átjárón?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #146336 üzenetére
ezt mondom én is, hogy már esélye nem volt, mivel nem jelezte, hogy arra jön, ráadásul elég gyorsan.
Amúgy erre a kerékpárút áthalad az autóforgalmon és nekik van elsőbbségük hol van a KRESZ-ben, mert nem találtam ide vonatkozva semmit, csak ezt:
Az 54. § (4) bekezdése két tilalmat tartalmaz, majd külön mondatban ad utasítást e két tilalom esetén elvárt közlekedési magatartásra:
(4)Kerékpárral
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni
nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia.a kerékpárral áthajtónak a kijelölt gyalogos-átkelőhelyen nincs áthaladási elsőbbsége a keresztező jármű-forgalommal szemben,
mivel a gyalogos-átkelőhelynél a közlekedők nem számítanak (és nem is kell számítaniuk) kerékpáros forgalomra, kerékpárral hajtva a gyalogos-átkelőhelyeket kis sebességgel és fokozott figyelemmel kell megközelíteni,
aki át kíván hajtani, köteles a keresztező járművek részére elsőbbséget adni, és csak annak veszélytelensége esetén, a gyalogosok zavarása nélkül hajthat át,
a másik lehetőség a kerékpár áttolása, ebben az esetben a kerékpárt toló ember gyalogosnak minősül, ezért elsőbbsége van a keresztező jármű-forgalommal szemben.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gzbotii
nagyúr
válasz EQMontoya #146324 üzenetére
Itt van, amikor a bicikli behajt az útkereszteződésbe. Látszik, hogy a piros Suzuki már az átjárón van. Hogy lehetne/kellene ilyen esetben elsőséget adni? Főleg, hogy a bringás is a haladt vagy 20km/h biztos (szerintem többel is).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #146333 üzenetére
Nagy sebességgel halad, nem jelzi, hogy merre tovább, ráadásul szerintem az SX4 lassít, nem jelez, gyorsít, oldalról elkapja a bringás.
Elég sokat bringázok, ilyen helyzetekben lassítok, nem teljes gőzzel megyek át, mert én vagyok a sérülékenyebb."Bad reklám is reklám too"
-
bitpork
nagyúr
Halkan jegyzem meg h a biciklisnek nem is kell feltétlenül tudnia a kresz-t itthon, ugye...
Szóval aki számít a forgalomban résztvevőktől bármi másra mint hibára, az téved és maga hibázik - szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz EQMontoya #146324 üzenetére
Itt járok nagyon sokat, rengeteg bringás van mégis tolerálják egymást az autósokkal, de nehogy már megvárjam amíg Óbudáról mindenki átjön a hídon, ráadásul ez nagy sebességgel ment a versenybringával ... illetve az autósok itt nem tudom miért akarják megadni az elsőbbséget a baloldalról érkező autoknak mert ott elég sok óriási beton cölöpök vannak, az a sáv ott szabad és lehet jobbra kanyarodni megállás nélkül (ha nem jön jobboldalról a bringás) de ott nekik van egy kanyar autóból nem látod ha jön
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
EQMontoya
veterán
[link]
Az ut mindket oldalan kint van az elsobbsegadas kotelezo, es a bringasavra vonatkozo jelzes.Viszont igy a kep alapjan mindenkinek ajanlom figyelmebe, hogy ez a keresztezodes 2014-ben meg LAMPAS VOLT. Ami nyilvan sokkal egyertelmubb helyzetet teremt, mint a bringautas-macisajtos megoldas.
Same rules apply!
-
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #146327 üzenetére
szerintem a biciklisnek zebrán áthaladva csak akkor lesz elsőbbsége, ha leszáll a bicikliről, hiába kerékpár utat köt össze az út
a másik, hogy nem is jelezte, hogy arra akar menni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #146326 üzenetére
Bocsanat, de kurvara nem gyalogatkelo. Van az autosnak tabla, hogy bicikliutat keresztez, es macisajt. Szoval a bringas atmehet bringan, es akkor is elsobbsege van.
Azt alairom, hogy a bringas nem jelezte az iranyt. De 3 bringas jott jobbrol, az autosnak meg kint volt a tabla, hogy bringautat keresztez. ide igy behajtani eleg felelotlenseg volt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Miert is volt hibas?
Kint van az autosnak a bringas keresztezodes tabla? Kint.
Jott jobbrol biciklis? Csak vagy harom.
Szetnezett? Nem.Engem is utottek hasonloan, annyi kulonbseggel, hogy ott a bringauton nem volt elagazas, csak az auto fele mehettem.
Es pont az a baj, hogy ha azt latod a bringarol, hogy az autos lassan kozeliti meg a keresztezodest, akkor feltelelezed, hogy meg is fog allni.
Ha gyorsan jon, akkor tudod, hogy idiota, bekapcsol a vedelmi reflex, es megallsz. De ha 5-tel jon, nem szamitasz ra, hogy telibe kur.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #146317 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
Még az jutott eszembe, hogy a CC+-ok is tök jól tapadnak a komolyabb betétek ellenére is. Egy-egy erősebb fékezés során már előre készülök arra, hogy el fog kattogni az ABS, de nem nagyon szokott. Legalábbis 15-30 fokban, nagyobb hidegben biztosan másképp lesz.
-
MrSealRD
veterán
Szokásos gumicsont: [link]
Megnéztem full lassításban... Hát nem tudom. Egy araszoló autó amibe oldalról érkezik láthatóan nagy sebességgel egy biciklis... Irányt nem jelez...de anyázni azt tud. Én ezt nem érzem az autós hibájának... ha a lökössel találkozik a biciklis az egyértelmű. De itt mintha a biciklis provokálni akart volna.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tboldi
nagyúr
válasz outsiders #146316 üzenetére
Motoroknál szoktak érte szólni, csak innen a félelem.
És nem is a száguldozás miatt lenne jó, hanem azért, mert gyárilag olyan a Jazz fékpedálja, mint a szivacs. Jobban szeretem, ha határozottan működik, a sárga EBC-k valamelyest segítettek is ezen, de még lehetne fejleszteni.Amúgy pont ma reggel volt egy kissé necces szitum, sajnos kicsit elbambultam valamelyik irányba, közben az előttem lévő megállt a zebránál, én meg győztem taposni a pedált. Szerencsére nem volt semmi gond, kb. egy méter még volt az autóink között, de a gyári nyúlós betétekkel nem biztos, hogy maradt volna ennyi, mint a sárga EBC-kkel.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz tboldi #146315 üzenetére
Úgyis bevonják egy plusz réteg műanyagvédelemmel, kérd feketével, úgy nem feltűnő Nem hiszem, hogy fékcsöveket nézegetnek egyébként műszakin, de ha ilyenektől férsz akkor megbízható szerelőnek add le a kocsit, hogy ő vigye műszakira, velük nem szoktak akadékoskodni. Egyébként cirka 80 lóra nem kell erőlködni szerintem ilyenekkel, főleg ha nem száguldozol. Ha durranna a gyári cső akkor már fémre cserélném, az racionális természetesen, annyival nem drágább.
Qru: amúgy se hajtod, hova fékezz... Én is motorfékkel oldom meg a nagyját, köszi állandó összkerék, kb alig lehet vitorlázni vele sebességben.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz outsiders #146313 üzenetére
Jó lenne nekem is a fém fékcső, de műszakin biztosan basztatnának érte.
Igen, tudom, van más is, amibe beleköthetnek, de a fékcsöveket nem cserélem vissza egyszerűen 30 perc alatt.A Motul RBF660 meg elő van készítve, csak időt kéne valahogy szakítani a cserére, az meg nemigen megy most.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
"Fékrásegítő dob" vagy mi a fene (brakebooster) ami cserés talán (enyémnél így lenne), egyébként plug and play a cucc. Viktor szerint nem ad érdemi javulást csak a nagy brembo fék. Többire felesleges költeni. akkor már előbb egy fém fékcső szett plusz EBC cuccok mindenhova, meg jó Motul fékfolyadék.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #146306 üzenetére
Aham, ebben nem voltam biztos de így már tiszta. Nekünk FL 1.2i van az (már) tárcsafékes hátul.
Amúgy Bubin elég vicces a fék méretezése: elöl hűtött 277x24, hátul tömör 286x10 (a WRX-en meg elöl 294x24, hátul meg ugyanaz a 286x10-es) tárcsák vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Torrent meghívó kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest