-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #1996 üzenetére
Igazatok van hülyeséget írtam. Télleg nem védték le, de a TDI-t pont azért védték le mert tanúltak a hibából.
[Szerkesztve]OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
-
Integra
titán
nem igazán érdemes a vw termékek típusmegjelölésével foglalkozni, mindegyik tökugyanazt a motort takarja, semmi különbség.
nagy parasztvakítás az egész.
főleg a seat-ra igaz, amelyik a leonból csinál 5 féle ugyanolyan autót, csak más megjelöléssel. rárak egy nagyobb felnit aztán már kész is az überfasza sportautó, LOL...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#16741888
törölt tag
Csak zárójelben mondom, meg érdekességként, hogy akár a Honda is csinálhatna egy Civic GTIt mert a VW annak idején nem védette le a GTI nevet, mert nem gondolták hogy ennyire sikeres lessz. Aztán amikor mások is elkezdték hasnálni, már nem tudták. vagy már levan védve nem nincsen asszem még mindíg...
-
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1985 üzenetére
Tudom mi az a GT, és a GTI is ugyan azt jeleniti csak meg van toldva egy I-ve ( Injection). Az is egy mási kdolog, hogy melyik autó GT és melyik nem. De a GTI legendává nőtte ki magát, és ezt akarja kihasználni a VW, amikor a Seat piacra dobat a maga sportos Leonját, akkor azt se nebezte Cupra-nak, hanem külön nevet adott neki.
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
GT=gran turismo, azaz hosszu utazasok megtetelere alkalmas, nagy teljesitmenyu auto. ha az eredeti jelentest veszed figyelembe, akkor a GT TDI tokeletes nevvalasztas. mas kerdes hogy a golf kategoriaban a GTI teljesen mast jelent. de mondjuk igazi GT-nek mondjuk a Maserati Quattroportet neveznem csak.
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
-
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1974 üzenetére
De akkor ne is nevezzék GT TDI-inek, találjanak ki neki külön nevet, engem csak ez zavar, hogy a GTI nevét akarják használni arra, hogy eladják a ''sportos'' dizel autójukat.
B.Kox :nekem is tetszik a formája.
De viszont ez nem : Bővebben: link, az új Bora, a régi sokkal jobban tetszett.
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
Az új citroen C6:Bővebben: link Nekem naon bejön kívül, belül.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #1974 üzenetére
Ne igyál rá mérget, haverom apósa 50fölött van, és 400lovas Imprezaval közelekedik, és aktiv klubtag, minden buliban és autós örültségben benne van.
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #1973 üzenetére
ide probaltam kilyukadni en is. nem a gti-seknek keszul a dizel gti. bar ha nagyvaternek egy bika kocsi kell amivel repeszthet az autopalyan, akkor nem feltetlenul egy spoileres ultetett kocsit vesz mint a gti. es itt kerultem sajat magammal ellentmondasba gti-be lehet nem olyan nyero de egy osztallyal feljebb szerintem mindenkepp van letjogosultsaga. marmint a dizelnek
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
#16741888
törölt tag
Igazad van, de ez a mostani trenddel összefügg, egyszerűen röhögnöm kell, a sok tunignújságban, van porba ültetett, agyonspoilerezett, ''stríítrécinges'' autó.
Amikor a teljesítményhez érnek akkor 75ló....
Na az ilyenektől hánynom kell. A mostani Vw depoban is van egy Golf I a gazdája szinte mindent átvett a GTI testvrérétől, merthogy ez nem egy GTI hanem egy 1.6diesel volt. Aztán rájött mekkora segg és visszacsinálta az egészet, de a Scirocco sportkormány az megmaradt, mondván mekkora gizda ő...
Tehát ezzel azt akartam mondani ,hogy nyilván a piac ''teljes'' lefedése a cél, pl. egy ilyenben el tudok képzelni egy 50éves urat, akihez közel áll a diesel, és elmondhatja magáról hogy GTIben ül.
vagy a fiatal strítrészinges gyereket, akinek csak jól el kell kenni a száját... Egy olyat mint amit fent vázoltam.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #16741888 #1964 üzenetére
ez így van, csajozásra jó a tt, másra nem igazán.
ja és még valamire. mikor rohadt nagy a dugó és teszem azt az árpád hídon a jobb sávból a legbelsőbe kell átsorolni hogy balra tudjak kanyarodni, akkor fél perc alatt átjutsz, mindenki beengedi. bármikor bárhol bármilyen terror forgalomban beengedtek vele, gátlástalanul ki is használtam...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zoley[HUN] #1965 üzenetére
''amig nem probaltad ne alkoss velemenyt''
kb két évig csak vw konszern autókkal foglalkoztam, úgyhogy elég átfogó véleményem van róla, és a te két szép szemedért meg eme csodálatos dízel oktatásodért biztos nem változik meg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1967 üzenetére
Itt nem a dizellel van a gond, hanem hogy egy GTI-be egyszerűen nem való, hogy nézni pl ki a Civic Type R i-CDTi, elég sokan ferdén néznének rá, még Integra is.
-
zoley[HUN]
tag
lattal te mar soros hatos dizelt 6000 1/percnel? nem hiszem. pedig jobban megy mint egy integra. de erre probaltam celozni az elobb. mercedes e-klasse, bmw 5, audi a6. ezek a nagybetus AUTOK. pl egy 530d. nem feltetlen neveznem traktornak. es azt hiszem azt se lehet ra mondani h abszolut nem sportos. ez nem az a GTI erzes, de hidd el nekem, hogy ez sem egy utolso. nem porog a motor 4500 felett, de nagyon huz. ha neked meg olyan sokat szamit h 4250-en vagy 8250-en all a mutato, azert en nem cseszegetlek. mindenki csinalja azt amit szeret
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
B.Kox
tag
válasz zoley[HUN] #1965 üzenetére
Akkor inkább olvass traktors forumokat... Ott Olvashatsz eleget az alacsony fordulaton leadott nyomatékról. És akkor nem kell mosojognod a tudatlan sportautórajongókon akik a fordulatszám bűvöltében tengetik nyomorult életüket.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
zoley[HUN]
tag
válasz Integra #1961 üzenetére
pumpe duse fostalicska... amig nem probaltad ne alkoss velemenyt. meg a mai dizeleket b@szogatni se kell szerintem. elismerem h egy dizelt nem lehet 8250ig huzni, de nincs erre feltetlen szukseg. viszont sokkal kozelebb allnak karakterisztikaban az idealis nyomatektarto motorhoz is mint a benzinesek. az meg h alacsony fordulatszamon is szep hangja legyen, megoldhato. meg hat 2 literes dizelben a vw-nal en jobbat nem tudok. az elozo dizelek sikertelensege pedig nem jelenti azt h ez is szar lesz. eleg sokat fejlodtek a motorok azota. egyebkent kozlekedesmernok hallgato vagyok. neha egesz jokat tudok mosolyogni a forumokon
+ amit a GTI fan-ok és az újságirók szidtak - nem feltetlen ugyanaz a vasarlokozonsege a benzines es a dizeles valtozatnak, igy alapveto koncepciokulonbseg is lehet, ezert nem is meglepo ha nem tetszik a benzines vasarlonak
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
Type-R
őstag
Nem rosz ez az Audi TT Quattro Sport se :Bővebben: link, nem ártott neki ez az optikai csomag, mert már egy kicist unalmas volt a formája.
-
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1958 üzenetére
Illetve meghagyja a tuningcégeknek, a turbósítást
Végülis mindenki jól jár, a vásárló mert nagyobb teljesítményt kap turbo nélkül, a tuningcégek is, mert lesz melójuk bőven, sőtt még ők maguk is jól járnak szerintem mert ezt a motort, szerintem minimális költségekből hozták ki a turbóhoz képest.
nem is baj hogy nem turbos. -
#16741888
törölt tag
-
Type-R
őstag
A VW nem bit magavál: Bővebben: link, ezek nem normálisak, már megint egy dizel GTI.
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #1949 üzenetére
Sztem először nézd/hallgasd meg eztBővebben: link a rövid kis videjót, és utána morogj hogy nics turbó meg ilyenek...
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
_Volkovy_
nagyúr
kérdezi anyám mi ez,mondom új audi sportverzió,elmondom 420 le,megy mint a golyó,erre megszólal hogy milyen szép,venne egyet.
apám meg bravo hgt-t akart venni a múltkor,esetleg alfa gtv-t.a történethez hozzátartozik hogy mindketten 45-el járnak városban,és 100-al közúton.
jajjj.420le,és azért jó,mert szép.mondja ezt az az ember,aki egy padlógázt nem nyomott még életében?ilyenkor basz agyon az ideg.
ennyi,vége a mondókámnak -
#16741888
törölt tag
''A hagyományokhoz híven a típus később kombi karosszériával is elérhető lesz.''
De ez pontosan hogy nem a hagyományokhoz való ragaszkodás.(
Az összes RS2-4, kombi volt, csak 1-2Sondermodelt csináltak belőle, szó szerint 1-2t, a 2esből például 4et.
és hol van a turbo?
Gyerekek, mi lesz itt, mert az a turbo elő fog jönni, az utcai tuningokban, és lesznek itt még 6-700 nitrovel, 8-900lovas gépek is. 2mpes gyorsulással.D
de akkor is miért kellett belebaszni azt a fetupírozott régi motort Nem volt jó az a régi 2.7 turbo? meg 2.3 turbo? -
Type-R
őstag
Itt az új RS4-es: Bővebben: link, végre egy normális Audi.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
illusiON
őstag
pipec sti, bár látom ezt sem hagyták gyári alakjában Másnak se müködik az exvitermini vagy csak nekem nem?
( : no woman no cry : )
-
Type-R
őstag
Lamborghini Concept S: Bővebben: link
-
escie
őstag
-
Type-R
őstag
''RUF Rt 12: a legvadabb 911-es
Akár 650 lóerővel
A Porsche talán legismertebb tuningcége, a RUF a legújabb 911-esre is elkészítette saját átiratát. A tuning folyamán 530 és 650 lóerő között változhat a teljesítmény, de az egész autót áthangolják ehhez az erőtöbblethez.'' Bővebben: link -
Type-R
őstag
''Autók tiniknek, 14-16 éves kortól
Nem csak a Smart létezik
Teljesen legálisan léteznek olyan autók, amelyek már 14-16 éves kortól is vezethetőek. A szupermini kategóriában tehát nem a Smart az egyetlen induló, ráadásul ezek a kisautók is teljesen jól néznek ki.''Bővebben: link
Relmélem nálunk ezek nem kerüélnek bevezetésre, nem nagyon szeretnék látni elöttem 45-el döcögő 14-16 éves gyerek egy ilyen superminivel. -
Type-R
őstag
-
Integra
titán
számomra ezek semmilyen, értéktelen dolgok, autók, nincsen benne semmi művészet, semmi eredeti, semmi ami egy márka technikai fejlettségére utal, ami miatt az büszke lehetne rá. bár a mai tulajok 99%-át ez nem érdekli csak legyen benne jó sok le meg nm aztán slussz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
V.ki
aktív tag
válasz zoleeE 13 #1923 üzenetére
így:
[L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=70346&start=1920[/L]
ez lesz belőle:
Bővebben: link
Megelőztek
Bocsi
[Szerkesztve] -
zoleeE 13
tag
LollR fiam LollR
-
zoleeE 13
tag
Bővebben: link
tennap ezt akartam megmutatni
[Szerkesztve]LollR fiam LollR
-
a_tesz
Korrektor
válasz heihachi #1919 üzenetére
ej, ez aztán büntet! asszem megvan az új háttérképem, köszi!
206kW(280LE)/6400
412Nm/4400
szép adatok. kevésnek sok, soknak kevés, vagyis pont megfelel. haj, ha egy ilyet hajthatnék... bár az 1390kg kicsit soknak tűnik, ahhoz képest, hogy versenyautó-alap. de nem hiszem, hogy érdekelneスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
zoleeE 13
tag
help hogy lehet azt irni hogy bővebb link mer igy nagyon rosszul van beirva
LollR fiam LollR
-
zoleeE 13
tag
irogatok mer egy csomo jó kocsit találtam ezt nézzétek meg
http://www9.online.rtlklub.hu/cgi-bin/a5/imager/bigpic.cgi?image=http://www.a5.hu/kepek/0502auto//050215gumball250_n.jpg&id=xTABLE_IDLollR fiam LollR
-
zoleeE 13
tag
http://autotuning.lap.hu/
ezen az oldalon sok jó tuning cuccot illetve sok kocsikat lehet találni
(pl:hifi,tuning........)LollR fiam LollR
-
zoleeE 13
tag
nem olyan jó oldal de van rajta egy két tuning cuccos
LollR fiam LollR
-
heihachi
addikt
Nem olvastam ell minden hsz-t, de ez a kocsik királya (szigorúan) szvsz:
2005 Subaru Impreza WRX STi spec C TYPE RA
Bővebben: link"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
zoleeE 13
tag
http://www.adttuning.fw.hu/
vki nézte ezt az oldalt??
[Szerkesztve]LollR fiam LollR
-
#16741888
törölt tag
Bocs srácok megint jövök az Audival de ezt látnotok kell(ha még nem láttátok)
Bővebben: link -
Integra
titán
ez a focus is tökugyanolyan költségcsökkentéses húdekomoly verda.
már motort fejeleszteni sincsen pénzük, inkább átrakják a másik márka motorját és rárakják a ford jelvényt.
na ezt rühellem.
(mondjuk jelen esetben egész jó lett a volvo motorja, már mentem vele, tetszik)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Type-R
őstag
Jaj az Opel Astra OPC-nek, és a VW Golf GTI-nek, mert itt Ford Focus ST220 Bővebben: link
-
Type-R
őstag
válasz Integra #1900 üzenetére
''Jelentősen csökkent a VW-csoport nyeresége
A német autógyártó óriás túlteljesítette legutolsó előrejelzéseit, de ez korántsem nevezhető jó hírnek. A cég üzemi nyeresége mintegy 12%-kal, 2,015 milliárd euróra csökkent 2004-ben a 716 millió eurós nettó bevétel pedig 29%-kal kevesebb, mint a tavalyelőtti eredmény. Egyedül a forgalom és az eladott autók száma nőtt valamelyest: 2004-ben 88,96 milliárd euró folyt be, 4,9%-kal több, mint egy évvel korábban, miközben a csoport 5,079 millió autót adott el világszerte, ami 1,3%-os növekedést jelent. 2004 elején a cégnél még arra számítottak, hogy a 2003-as számokhoz képest további növekedést érhetnek el, de már az év közepére nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem fog menni. A tavaly júliusban kiadott pesszimista előrejelzést azonban sikerült túlteljesíteni. A profit visszaesése elsősorban az erős eurónak és a németországi gyárak magas bérköltségeinek tulajdonítható. A helyzet javulását a VW-nél a ForMotion fantázianevű költségcsökkentési akciótól várják, amit az egykori Chrysler-igazgató, Wolfgang Bernhard irányít azzal a céllal, hogy évente milliárdokkal tegye olcsóbbá a cég működését. ''
www.totalcar.hu -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1898 üzenetére
Igazad van, minimum, egy leggyorsabb modellnek kéne megtenni...
Meg valami tartást adni az egésznek, mert így tényleg olyan mint egy TT2. Sajnos, én nagyon sajnálom a VWt mert az AUDi mellett az eggyik kedvencem, ezért én hajlamosabb vagyok egy picit hendikeppel kezelni.
Csnálják, de adjanak neki stílust.... -
Gismo
addikt
Hali!
Hallottam egyszer 1 oan lehetőségről, hogy 2 évre lehet autót kölcsönözni/lizingelni (vagy nemis toom mi az!) összesen asszem 50K-ért! Csakhogy! Ez ien reklámautó, tehát az a cég fizeti az autó használatát akinek a reklámja van rajta! Ti ienről hallottatok? Mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatba?
PLZ! Infókat róóóla!
THX! -
Integra
titán
végleges a gm-fiat bukta Bővebben: link
ez elgondolkodtató (amennyiben ez így igaz):
''A konfliktust az okozta, hogy a Fiat vezetése - miután jó áron pénzzé tette a GM-részvényeit - megpróbált további milliárdokat kisajtolni amerikai partneréből cserébe azért, hogy eltekintsen az eladási opciótól. A huzakodás hosszú ideig tartott, közben a határidőt kétszer is módosították, először egy évvel, majd újabb egy hónappal kitolva a kérdéses szerződési paragrafus életbe lépését. Végül a Fiat mostanra elérte a célját, de csak azon az áron, hogy a GM-el való együttműködés folytatásának lehetőségét is végleg eljátszották némi azonnali haszonért.''
valahogy ez a mentalitás ott van az olasz verdák minőségében és mentalitásában is
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest