-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz tboldi #38995 üzenetére
volt ebben egy kis tulzas azert persze, de nekem altalaban ez a tapasztalatom, hogy Györ es környeken kicsit dinamikusabb a vezetes....nyilvan a Bp az mas vilag megint, de a nagy Magyar atlaghoz kepest. En györben sokat vagyok, nagyon csipem azt a varost.... bar Füred es Kecskemet is a best listámon van....raadasul a gokart palya Kecskemeten, nagyon allat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #38993 üzenetére
Nekem volt egy évig "ingyen" tagságim de szerencsére nem használtam semmire.
Egy C4-es Szlovák család HR-be ment nyaralni és a határ előtt letérdelt a remek
DCiHDi technika. A csóka nem tudott magyarul, angolul makogott kicsit segítséget kért tőlem a parkolóban. Kihívtam neki a sárág angyalt. A sárga manus se szlovákul se angolul nem beszélt így én fordítottam.
Mondta a sárga ha kötünk klubtagságit a helyszínen 10k-ért akkor a klubtagságiban benne van a trélerezés 1x20k-ig, ha nem kötünk akkor 20k-ért viszi be. Szlovák manus kifizette a klubtagsági (ami az én nevemre ment term). Mindenki jól járt. A Szlovák megúszta 10k-ból a 20k-s fuvart nekem meg lett egy éves tagságim ingyen.mod:
EQMontoya: "BP-n kívül szerintem mindenhol tötymörgés van."
Óriás +1! Agyphast kapok ha vidéki városban kell közlekednem. Pl Fehérváron szoktam attól a sok tötyögő baromtól...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #38995 üzenetére
Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
BP-n kívül szerintem mindenhol tötymörgés van.
Miskolc, kétszer két sáv, külsőben 38, belsőben gepárdszédítő 40, kormány 10 óra 10 percnél fogva, enyhe patakok jelennek meg rajta a facsarási erőtől. Ülés koppra közel húzva, térd a nyakban, de így közelebb van a fejünk a szélvédőhöz, aztán döbbenetesen száguldunk. Eredmény: városi fogyasztás 11l az 1.4-es Thalia-val, mert minden 300 méteren megfog az 50-re hangolt lámpák valamelyike.
Én meg idegbajt kapok, és hiába villogsz, hogy legalább a külsőbe takarodjon ki, ha már nem megy, nem érti...Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz Declare #38977 üzenetére
csak sarga lampanal, mar azert kezdjen gurulni az autod, mert ha nem, akkor kapsz egy kis figyelmesztetö dudat, hogy mit alszol .
Az elmúlt egy évben elég sokszor jártam Győrben, ezzel még nem találkoztam, pedig én mindig csak zöldre váltás után indulok el.
Amit viszont észrevettem, hogy hiába megyek én is a belsőben többel, mint a megengedett (50 helyett 60-65), ha megszűnik a szélső sáv, akkor az ott közlekedő teherautó/busz mindig le akar tolni. Személyautókra annyira nem jellemző.Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
Kivéve Mosonmagyaróvárt.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #38991 üzenetére
Ja, ő akart rábeszelni kezdőautónak valami hajó méretű citroen evasionra ? Megneztem neten mekkora auto. Hat akkor meg se kutyam se macskam nem vot h ekkora auto kelljen
Vagyis kutyam volt meg van is de ő elfért a suzukiba is hatul
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
barnam_
nagyúr
Van értelme Magyar Autóklub tagnak lenni? Milyen előnyökkel jár?
OTP ügyfélként egy évre 9900 Ft, az nem sok pénz, ha hasznos.Néztem a weboldalukat, de nem tudtam eldönteni.
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #38985 üzenetére
Az elsőnél sajnos a sofőr, aki PH-s emberke is volt, elhunyt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomcsi23
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #38983 üzenetére
Láttuk persze, meg az újabb
alkotástrombolást.Montoya: Hát akkor is max olvasná de írni nem tudna rá. Nagyon közel volt ahhoz, hogy végleg kipontozza magát a fórumról.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Jah tudom de nem is kozuton szeretnek vele emberkedni. Engem var a csalad haza
Akik meg kozuton rangatjak egy DC2 bajszat annak lathattuk az eredmenyet a kozelmultban is (lsd Integra topic CRX-en)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #38966 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz EQMontoya #38971 üzenetére
Legjobb, amikor tempomattal megyek pályatempón, és akkor kezd el púposkodni, aztán kisorolok előle, közben jön az érdi emelkedő és visszalassul.
Declare: ö meg mindig bevart es amikor melle ertem, brutal modon elrugta
Egy bekapcsolt notit mindenféle görbékkel és számokkal nem láttál az anyóson?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38975 üzenetére
ezzel igy maximalisan egyetertek
(#38974) Snoop-y nincs baj a versenyzessel ...csak azt is lehet esszel, meg esz nelkül. Pont multkr irtam le, amikor valami eleg komolyan motorizalt 5 ös bmw szivatott ejszaka, kb üres autobahnon, en mentem a 190-200 körüli max tempommal, ö meg mindig bevart es amikor melle ertem, brutal modon elrugta magat es elhuzott....ezt eljatszotta vagy 3x
z123456789 Györ amugy tenyleg jo csak sarga lampanal, mar azert kezdjen gurulni az autod, mert ha nem, akkor kapsz egy kis figyelmesztetö dudat, hogy mit alszol . Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
(#38978) tomcsi23 nem, de igazabol nem fajt, mert akkora erö fölenyben volt, ha opc ben ültem volna se lettem volna sehol
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Elektrosokk #38972 üzenetére
Egyetértek, (#38973) Declare veled is. Még annyit, hogy labancoknál meg hűen Laudához, mindenki forma egyes pilóta. Elmúlt két napban kétszer jártam kocsival osztrákoknál, mindkétszer volt ledudálás pályán. Olyanért, amit ha osztrák rendszámmal csinálsz, teljesen természetes, ha nem, akkor menj anyádba! De nem probléma, imádok magyarul elküldeni a k. anyjába minden idegen nyelvű paréjt, 140-nél lehúzott ablakkal és szerencsére a kocsim is megy annyira, hogy minimum kellemetlenséget okozok pár 1.2 dízelnek. (És itt nem célpont a dízel, csak egyszerűen imádják a nyomatékos kocsit, mást sem vesznek, és a világ urai egy 1.2 Poloban. ) . Ezzel szemben otthon jobban szeretek pályán menni, vagy még akár Győrben is szeretek közlekedni, kevés a negatívum. Bár pénteken megyek Békéscsaba mellé, lesz időm, alkalmam megtapasztalni tájegységek vezetési kultúráit.
Ja, és én soha nem használom a villantót, max, ha ki/át akarok engedni valakit. Duda meg max akkor amikor a csajom már legalább 10 percet ver az indulásunk időpontjára, és még mindig nem találja a kijárati ajtót.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38973 üzenetére
Persze, ha a seggembe áll, tud gyorsabban menni, de ha 100 méter távolságból annyi idő alatt ért utól, ameddig megelőztem az 5 kamionból álló sort, akkor kivarhatja a 6.-at is, mert elnézve a tempóját, addig kemény egy métert és 20 centit verne rám.
Az nyilván más, ha valaki 200m üres helyre b...ik kihúzódni, azért egy idő után én is villogok, de ha látom, hog az illető ésszerű határok között befejezi a manővert, akkor nem kezdem el levillogni és a seggébe sem állok bele, 20-25km/h sebességkülönbség gyorsan elkopik motorfékkel. Főleg, hogy a kulturáltabbak azért gyorsitanak is előzés közben, ha látják, hogy valaki gyorsan jön hátulról.
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #38973 üzenetére
En mindig elengedek mindenkit oreg vagyok mar a versenyzeshez. Meg mondjuk ez nalunk nem is divat annyira. Szepen nyugiban megvarjak mig lemegyek nincs dudalas villogas
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38971 üzenetére
Jo nem tisztaztuk a parametereket sorry Valoban vannak hülyek pro es kontra....a tömött palyan villogo es cikazo, aki veszelyes mindenkire es nagy küzdelmek aran elörebb tud kerülni 2 autoval.....de ugyan ilyen irritalo amikor megy a belsöben 130-140 el es nem hajlando kimenni, mert 6 km re lat egy masik teherautot is.
Ha a seggedbe all, akkor valszeg tud gyorsabban menni, ora szerint 200 at 1,6 tol felfele viszi kb minden auto (dizel/benzin), persze ahhoz padlozni kell es idö kell ha ilyen van miert nem engeded el, had menjen azt csok.....egy üres autopalyan mondjuk lehet jatszani, azzal baj nincs
En pl ha sietek otthon is megyek 150 tempomattal (picit alatta) es sokszor talalkozom ilyen önerzeteskedö emberekkel, hogy megyek a belsöben melleerek es egyre jobban csökken a különbseg, majd kb felgyorsul a tempomra, vagy nyom egy köveret es elhoz par 100 meterre....aztan persze visszalassit, megint utolerem....es igy megy....se megelözni nem tudom (gyorsabban nem akarok menni), se bealni möge.....agygörcsöt kapok az ilyenektöl. Ezert fakadt ki ez az elöbbi hsz belölem
iRico Szembe tünö nagyon a közlekedesi moral, ahogy megyek hazafele....itt Hamburg környeken valoban peldas a moral....akarmilyen bmw/audi sem villog, mindenki azonnal kihuzodik a külsöbe ha van eleg hely stb...(nyilvan mindenhol vannak barmok). Aztan a cseheknel mar megjelennek a villogo agressziv bmw k (pont most volt, hogy egy agressziv A5 audi volt a mozgo trafi....en tempomattal mentem, nem erdekelt, de az elöttem menö A6 kombit beletolta a gyorshajtasba, aztan par km rel kesöbb latom, hogy a leallosavban villog benne a kek lampa, mögötte, meg cashel a nemet audis). A szlovakoknal megroszabb egy picit a helyzet, aztan otthon meg kezdödik a belsö savban alvas, villogo octavias, cikazas...eleg szomoru
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
veterán
válasz EQMontoya #38971 üzenetére
itt magyarországon kissé primitív a közlekedési kultúra. Már Én is nehezen tudom visszafogni magam. pár hete a Lidl parkolóba egy 60 év körüli nagymama elémtolta a bevásárlókocsit, megállok hogy megvárom erre a szembejövő ürge meg nekiáll nekem integetni hogy nem fér el, nem vagyok egy agresszív állat, de ki akartam szállni hogy helyretegyem csak barátnőm visszafogott.
A másik egy benzinkuton történt ahova be akartam fordulni mert javították a sávot elöttem, lelassítottam (30-as tábla volt) de ahogy megállt a kocsi észrevettem hogy a rossz oldalon szeretnék bemenni mert innen csak kifelé jövő forgalom van, a mögöttem lévő Honda terepjáró a kb 5 másodperc miatt nyomta már a dudát. Egyedül voltam kiugrottam a kocsiból és megkérdeztem tőle hogy mi a k.. a.. dudálsz?? szerintem meglepődött mikor meglátta mekkora vagyok. De nem ez a lényeg. Februárban voltunk franciarszogbán, egy ismerős aki ott él találkozott 2 arab ismerősével, és megálltak rögtön a bevásárlóközpont parkolója felé nyíló bekötő úton. középen. folyton jöttek a kocsik, de mindenki kikerülte őket amíg beszélgettek, még a rendőrök is. nem volt duda meg az anyázás...
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38968 üzenetére
Lehetni lehet, persze, de ha valakinél 3km/h-val vagy gyorsabb, és láthatóan ennél sokkal gyorsabb nem is tudsz lenni akkor sem, ha két lábbal nyomod a gázt, akkor miért kell villogni meg beállni 30cm-re a másik hátsójába?
Ha valaki jön 180-nal, akkor még van az a szitu, amikor megértem, hogy villant egyet, mert nem akar lelassítani feltétlenül. De ha a sebességkülönbség marginális, akkor ez tényleg nem más, mint emberkedés.
Same rules apply!
-
Elektrosokk
veterán
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38950 üzenetére
Miert van arra szabaly, hogy 200 lo alatt nem lehet gyorsabban menni, mint 140? Ha valaki alszik a belsöben pont nem erdekel, milyen auto, mekkora motorral, ha en gyorsabban akarok menni en is levillogom.
Nem ertem otthon miert van ebböl presztizs harc. Ha az 1.6 dizel octavia 180 al akar menni az miert faj? Valszzeg azrt, mert nem ö tankolja, idöre megy, dolgozik, megeri neki kockaztatni egy trafipaxot. Haveromnak is van 1,6 octaviaja, 5 sebesseges, siman lehet vele 180 tempomattal haladni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #38966 üzenetére
Mit jelent a rendes terepjáró?
3 zárható difi, felező és jó nagy hasmagasság, rövid túlnyúlások (jó terepszögek).
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz brumi1024 #38932 üzenetére
(#38914) BigBlackDog
Egy hetesek, Rain-X is van fent, de inkább a Rain-X-et "használom", mert a vezető oldalon pont szemmagasságban veri telibe a csíkot, rohadna meg!(#38928) brumi1024
OK, kösz.
Ez brutál okádék ez a sár.(#38932) brumi1024
Mit jelent a rendes terepjáró? -
zolynet
veterán
válasz Snoop-y #38877 üzenetére
Én már régóta drukkolnék.
Állj a sarkadra és döntsd már el!!!Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
Nyáron mentem előttem egy MX-5 NB a Mátrában felfelé. Mikor meglátta hogy megérkeztem mögé akkor vérszemet kapott és odalépett neki. Meglepett mennyire megy az kis dugasz. Picit gyorsabb voltam nála de csak azért mert előbb tudtam a gázra lépni kanyarból kijövet de annyival nem hogy elmenjek mellette (bár ehhez nem volt úgy sem hely).
brumi: Opel, mit vártál?
rbalint88: Kormival egyszer próbáltam hegyen gyorsan menni de viharsebesen elengedtem a témát. S-ban vagy manuálban nincs gond a váltóval de annyira orrnehéz, hogy lehetetlen gyorsan kanyarodni vele.
EQMontoya: Bögre IS-ében van fül és az nem pofázik bele, ha tiltáson forgatod akkor ott forog amíg nem váltasz. Kormiban a dsg felvált ha eléred a rev limitet, manuálisban módban is.
"elkezd kivillogni az 1.6 H Astra a belsőből 140 körül, különösen mókás jelenet" Jah meg a 1,6 TDI-s területi képviselő az Oktávval.
Na olyankor szoktam visszahúzni 4-esbe és parketta. Aztán villoghat...
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Nem tudok dönteni. Tönkrement az ablakemelőm.
Utángyártottat vegyek vagy bontott gyárit? Árban kb egy szinten mozognak.Seat Leon 2004
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38950 üzenetére
pálya... ne is mondd. ma mentem rajta 12km-t (M5 befele Kakucstól M0-ig), mögöttem altatásból ébredező műtött kutya, nyilván nem racsingol az ember. erre fasztra szedánnal beáll a seggembe és villog, mert mi az, hogy én követési távolságot tartok, mikor telített a sáv előttem... lehet idegállapota került, hogy nincs klíma és kifújta a szél az agyát a fülén, de akkor is, faszom. aztán kiderült, hogy azért nem haladunk, mert egy A6-ban "aludt" az ember a kormánynál 110-zel a belsőben és cseszett kimenni, amikor többszáz méter volt a kamionok között... nyilván mindenki kikerülte jobbról, mert világát nem tudta.
váltót is lehet amúgy "csipszelni", dsg-nél hozzá is kell írni a motorhoz, ha húzzák. vezettem "golf5gti dsg"-t gyári programmal és csak motortuningolva utána, hát eléggé kiesett a ritmusból tényleg.
komolyabb autó. ugyanmár, az csak egy golf
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #38947 üzenetére
Ahogy mostanság elnéztem, autópályán 1-2 komolyabb géptől eltekintve, mint a Tiéd, nagyobb Audik, stb., leginkább néhány hülye majom megy 160-nal, áttolva a gázpedált a tűzfalon. Tényleg nem értem néha az embereket, 1.4-1.6 szívó benzines autóknak miért kell 150 fölött tolni?
Az meg, amikor elkezd kivillogni az 1.6 H Astra a belsőből 140 körül, különösen mókás jelenet.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38948 üzenetére
Mentem egy párral, családban van több. Ameddig egyenesen gyorsítasz, lassítasz, addig jók, tényleg.
Finoman pakolnak, és meglepően gyorsan.Gond inkább akkor van, ha hirtelen valami mást kéne csinálni, mint ami eddig történt, mondjuk 2-3 fokozatot visszaváltani, vagy mondjuk nagyobb fékezéshez kettőt visszaváltva motorfékezni. Ott azért van gondolkodás meg tanakodás.
Füllel váltogathatót nem vezettem még, az biztos jobb valamivel, főleg, ha tényleg nem pofázik bele, hogy mit csinálsz. Sajnos elég soknál volt az a kritika, hogy igenis belepofázik meg felülír.
Brumi: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja - gyári adatok alapján azért nem. Youtube-on sok mindent láttunk már. És ha még tudja is, az azonos gyorsulás közel sem elég kitakarítani valakit a belsőből.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38945 üzenetére
mentél már hegyeset automataváltós autóval? nyilván nem egy normális automatán eleve ott kezdődik, hogy tudsz kézzel váltani és/vagy van sportmód. automataváltó =/= lusta, önfejű szarral. automataváltó=szabad kéz és láb.
rég nem ott tart már a technika, hogy az automata felcsapja 4.-be amilyen hamar csak tudja, városban meg keveri az atf-et ész nélkül. sportprogramban vagy leginkább kézi módban flepnivel váltogatva annyi "hátrányod" lesz, hogy nem hagy hibázni a gép, de amúgy nem pofázik bele. nekem saját részre csak az 1.8t tiptronic passat volt és még az a viszonylag buta váltó se volt lassító tényező. egy sokkal jobban hangolt dsg, pdk vagy a robotizált kuplungos selespeed meg sokkal komolyabb liga, ott hagyja ütni a limitert, abszolút nem pofázik bele. ugyanúgy tudsz mindent csinálni, mint a kézivel, csak nem kell a botért nyúlkálni és a kuplungon ugrálni. szóval racionálisan egyre nehezebben védhető a kézi váltó, de ha csak annyit mondasz, hogy mert te azt szereted és pont, abba nem lehet belekötni csak ne akard megmagyarázni -
veterán
Bocs, magamból indultam ki - más a felhasználói profilunk, én főleg autópályázom.
@brumi1024: anno jártam Izlandon (akkor 1 ISK = 3 HUF volt, a sör ára nominálisan akkor is egyezett); a helyi menők teátrálisan lecsökkentik a guminyomást a turisták szeme láttára ha terepre mennek, ilyen tanácsot nem adtak?
@EQM: nem láttam még mx-5-öt a gyakorlatban 160-nal menni. Legyen akkor 1.4-es az a Skoda , órán 215-öt tudott az enyém. De mint Vilinek írtam, mások veszik, más célra, nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Haldexes, de nem ettől tartok, hanem a véletlenszerűen kigyulladó lejtmenetvezérlő- és a checkengine lámpa miatt. A kölcsönző csak annyit mondott, hogy akkor hívjam őket ha 3 hibalámpa ég. Egyébként csak pár kisebb patak és sok földút volt, semmi extrémet nem vállaltam be ezzel. A legtöbb felföldi utat (sziget közepe) csak megfelelő felszereléssel és technikával ajánlják, látszik itt, hogy ki van felkészülve rá. Amikor szembe jön a G Merci emelt futóművel, a hátán ásóval, plusz két benzintankkal, hátul gleccserjáró gyalogfelszereléssel akkor egyértelmű hova készülnek.
EQMontoya: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja. Az RS Oktáv eléggé más liga, ha gyorsulást nézünk.
Focvis: Minden alkohol brutális most a pluszadók miatt. Ilyen tanácsot nem adtak (mondjuk montiztam, így onnan megvan ez az ismeret), de nem egyszer láttam az ominózus műveletet.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38940 üzenetére
Azért ha sikerül 4 helyett 2-be váltani, ott van baj. Vagy a sofőrrel, vagy a váltóval.
Egyébként én pont azt szeretem a kéziben, hogy kontrollom van, dönthetek, hogy motorfékkel megyek, gurulok, magas fordulaton hagyom kigyorsításhoz vagy felváltok.
Szerintem akkor is beszorul szerpentinen a zabszem, ha az automata épp nem oda vált, ahová Te gondoltad...focvis: azért az 1.8 NB-t maximum RS oktávval takarítod a belsőből.
Nem olyan sok a 144 ló, de 1100 kilóhoz és a pici légellenálláshoz képest azért sok. Nem véletlen a 8 körüli 100-as sprint sem, a vége is bőven 200 fölött.
Az NC 2.0 160 lova meg végképp elég.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz79 #38908 üzenetére
Ebay.com -> karcher 10m keresőbe -> price&shipping: lowest first, ennyi volt a linken. A legolcsóbb postával együtt 25.5 GBP lengyelektől.
(#38915) kornelka: méterre vehető ablaktörlő gumicsík?
(#38916) Tsebacsi: úgy valahogy, először az adaptert érdemes leszedni, aztán középtájt le lehet fejteni
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38933 üzenetére
azért én bármikor bedobnám a manuális váltót egy jó automatáért cserébe. amikor a vezetés 90%-ban közlekedésről szól és ül az ember a dugóban, akkor nekem valahogy a váltás-kuplungolás nem a vezetés élményét jelenti, hanem egy felesleges nyűgöt... arról nem beszélve, hogy egy hegyi szerpentinen, amikor tényleg keni neki az ember, akkor jól jönne egy harmadik kéz váltogatni, ha "időre" autózol. legalábbis sokszor egészségesebb két kézzel fogni a kormányt, amikor át kell fogni vagy ellenkormányozni akár. szóval ez a kézzel kavarni a fokozatpörkölt' kicsit ilyen avíttas-macsós berögződés, objektív érveket nem nagyon lehet felhozni ellene.
* plusz egész addig buli egy hegyes menetnél kézzel váltogatni, amíg hirtelen nem lesz több szükséged a kezeidre a kormánynál és véletlen 140-nél 4. helyett 2-be sikerül visszaszúrni. azt minden nagyon szereti...ja focvis a héten beülhetsz az Alfába, ma két órán keresztül porszívóztam és kárpittisztítóztam a belét
-
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #38928 üzenetére
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
Azért az egy másik kategória, nekem a vezetési élményhez azért hozzátartozik a váltogatás.
Ettől függetlenül biztos eszement jó egy Ferrari, és kárpótol a vényolc üvöltése. Ugyanakkor élek a gyanúperrel, hogy elsírnám magam, ha N-be kéne rakni az automatát egy tisztességes gázfröccshöz a vár alatti alagútban.vilike: +1, én sem.
Nem véletlen, hogy egy IS200 vagy egy E46 320i-325i annyiba kerül, amennyibe. Nem a prémiumság az oka.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #38851 üzenetére
Zsebvulkán, lunda, gröndlandi szánhúzó kutya, hó... felírtam. Esetleg még valami apróság?
Qtya123: Alapvetően egyezőek az árak számra... csak a helyi pénz 2,3 HUF
Qru: Hóval eddig nem volt találkozási lehetőség közúton, sokkal inkább a víz a probléma
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz diablo1984 #38922 üzenetére
Hát vagy sport(os) autó, vagy automata...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
Rokonsagban van ket E46, egy FL elotti, a masik mar a legutolso evjarat. Elobbibol azon kivul, hogy kiszakadt a hatso futomu, semmi rozsda, szinten szabadteri.
A masik szinten rozsdamentes, az is szabadteri auto, raadasul Irorszagban, allando eso es para."Bad reklám is reklám too"
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Kollégámnak 98as e46 van, nap mint nap látom és nulla rozsda. Többet áll a szabadban, mint garázsban.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #38914 üzenetére
Ha nekem sikerült, neked is fog. Valahogy szét lehet csúsztatni és úgy lehet megfordítani ha jól emlékszem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #38914 üzenetére
civire nehogy vegyél
végigkarcolja az üveget minden, ami nem gyári, vagy a rá való bosch. -
BigBlackDog
veterán
Bosoko témában kérdeznék egyet, ha már olyan sokan szponzorálják a márkát és talicskaszámra kapják a ropogós bankjegyeket az ajánlásokért.
Szóval sikerült egy pár Bosokot még tavaly beszerezni a családi Zafira A-ra. Minden rendben is van, még nagyjából szépen is töröl, viszont ezen a szerencsétlen kocsin kétfelé áll az ablaktörlő (tehát alulról-középről indulva, két szél felé töröl). Viszont a lapátokon lévő spoilerekből az egyik pont fordítva van így fent és autópálya tempónál ugrál kicsit, nem töröl rendesen. Esetleg meg lehet valahogy fordítani ezt a spoilert (több embertől is hallottam már igenleges választ, de akárhogy nézem, nem jövök rá, hogy hogyan)?
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #38909 üzenetére
én a múltkor egy megan2 kombi hátsó ívére csodálkoztam rá, több helyen le volt pattogva a festék az élen, passz hogy miért, de ott jóféle horganyzott lemezt láttam, a rozsda sem fogta. a lagunám még nem ilyen, annak a hátsó ív alja és a küszöbvég találkozásánál csipás, ajtók, első sárvédő hibátlan, pedig 17 éves már a járgány és az osztrák hegyekből jött!
-
Krisz79
őstag
válasz molnarpeter #38771 üzenetére
Valami hiba van a linkeddel.
Valójában jó lenne a K5 vagy a K7 sorozat tömlője is, 7,5m már ideális hosszúság.
2 pisztoly van hozzá. 1 a gyári ipari és a hobbi K5-K7 -é.
Igy az olcsóbb tömlő is megfelel,hiszen a gép 50%-os terheléssel van használva!http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Skillet
addikt
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Jah, csak ugye gurigát írtál
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Pontosan.
10.000/db a gyári sárvédő, 15-20-ból megvan a fényezés.
Amúgy a küszöbök is rohadnak, nem sokkal később, mint a sárvédők.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest