-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Ilyen rohadt erős dollár mellett lassan újra 400Ft lesz a 95-s benzin ára.
-
szőröscica
addikt
Ó, Istenem, bár ne lenne lakáshitelem, holnap megvenném.
-
Rivaul
addikt
válasz Snoop-y #9297 üzenetére
Nem tudom. Én már csak a darabokat láttam a földön. Sztem tegnapi lehetett. A lámpa méretéből ami a bokorba volt sztem tranzit féleség lehetett. Ami valószínű is mert pl a GLS csak 2 sarokra van, és néha fáradt arcok vezetnek ahogy látom
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Buster17
addikt
Ablaktörlőből milyen márkát? Valeo, flenor vagy denso?
-
Qru
MODERÁTOR
Nem kell bemutatnod őket, ott vettem a Hondámat én is anno. Csak addig hordtam oda amíg élt rá a gari. Arra se vennék mérget, hogy valóban cseréltek mindent amit előírás szerűen kell...
mod:
TaaT: Ezt sosem értettem, minek kell az ilyen alkatrészeken filléreskedni. Egy vízpumpa nem egy nagy költség ha viszont megdöglik akkor az kellemetlen. Márkatárs is 180k-t fizetett a vezérlés cseréért de a kb 5k-s vízpumpát már nem cseréltette le mondván jó az még. Pff...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Őszintén, nem csodálkoznék rajta. Felhívtam őket vásárlás után (honda éles), megkérdeztem, hogy volt-e cserélve vezérlés. Csávó kikereste az adatbázisból, azt mondta 121k-nál volt. Nekem evidens hogy ilyenkor cserélünk mindent, ezért nem is kérdeztem rá, hogy pontosan mit cseréltek. Utána az egyik szerelőm aki nappal ott dolgozik kinyomtatta nekem a szerviztörténetét a kocsinak. Ebben csak a szíj van felszámolva, görgőt, vízpumpát nem látok.
Egyébként elég trógerek ebben a márkaszervizben, néhány hete vettem egy új faceliftes lökőst, felpróbáltuk haverral és hát igencsak rácsodálkoztam néhány dologra. Azt tudtam, hogy csattant hátul az autó és új lökőst kapott, ez fel is van tüntetve a szerviztörténetben + alatta ott van hogy "szerelési anyagok". Na ez az a tétel ami egyenlő a totális lehúzással, konkrétan ezek a kurv@k semmilyen tartó műanyagot nem cseréltek le, az autó oldalán lévő műanyag sín tartó elemeiből 5/4 törött, a lökösőn lévő tartókonzol törött, 4 tartópatent félig törött Úgyhogy majd amikor rakom fel az új lökőst vehetek 20k-ért különböző műanyag szarokat.
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, az láncos. Ősök MK1 Puntója.
mod:
tboy93: Görgőt nem cseréltek? Csak nem... Az kb olyan mint fogkrém nélkül fogat mosni.
A szíj akkor is öregszik ha nem használod a kocsit azért van idő is megadva nem csak km. Rá kell nézni ha repedezett akkor cserés, ha nem akkor még kicsit tolható a csere. De nem érdemes spórolni rajta mert ha elszakad nagy kárt okoz a motorban (összeveri a hengerfej a szelepeket és maga a hengerfej is sérül tőle).
Nálam pl 5 év vagy 100k km van megadva gyárilag.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ha már vezérlés Az én verdámban 121k-nál volt cserélve a szíj (a többit nem tudom biztosan, a szerviztörténeten csak ez van feltüntetve, úgyhogy gyanítom a pumpa és a görgők még gyáriak) 2010-ben. Jól tudom, hogy 120k km vagy 6 év a csereintervallum? Mondjuk 30k km-el lecserélni a vezérlést vicces lenne
-
Qru
MODERÁTOR
Vezérlés lecserélve, alig 30k km-el szaladt túl a gyári csere perióduson...
Havernak most szakadt el az érdi emelkedőn, nála drága mulatságba csapott át a hanyagság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
nagyúr
válasz VegyesTamás #9270 üzenetére
Oh van olcsóbb is [link]
Meg lehet hogy felesleges ebbe a motorba már az 5W30, és eldöcögne a 10W40-el is ahogy a melós kettesgolf teszi.
Viszont én 2évente (legsűrűbb most volt, 1,5év) cserélek olajat, oda meg azért már kellhet a minőségi cucc.
Give them hell Ukraine!
-
VegyesTamás
senior tag
van 0W-30as BMW-s olaj 8600ft/l rendeljek neked? vagy ink mobil super 3000 0W-30 5910 ért literje?
Nem arról van szó, hogy nem tesz neki, jót, csak a gyárnak jól működött a teszten a 10W-40es miértne működne neked is ugyan olyan jól? Úgy értem van egy szint amit hiába emelsz nem lesz jobb..ez olyan mint a fordulatszám-teljesítmény...egy idő után nem ad le több erőt hiába növeled a fszámot
Példa arra, hogy jóbb anyaggal is lehet problámát okozni:
Samara kijött ötös váltóval, elég sok olaj kell a váltóba (3,6 l) oroszok tisztába voltak vele, hogy ez így kva drága lesz ha hajtóműolajjal kell tölteni, megcsinálták úgy, hogy 10W40es kelljen bele. Pár okos, meg egy két fiatal szerelő, beletöltötte a hajtóműolajat, mert vagy azt hitte az kell bele, vagy azt mondta...hűűű ez jó lesz ám bele..mert ez jobb.
Eredmény: a sűrű olaj nem tudta rendesen kenni a5 5. sebesség csapágyát...a váltó besült. Szóval csak óvatosan
tomii: ez király megy is ki a műhelyfalra
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
-v-
addikt
válasz MunezXBK #9261 üzenetére
Hát jah, 140 tartásához már kell egy 45-55 lóerő kb., az a motor meg összesen tud 60-at 6200-nél ... és 140-nél forog 4500-5000 körül, az egyszerűség kedvéért csak simán visszaosztva mondjuk 43 - 48 lóerőt jelent 4500 - 5000 között, szóval ez barátok közt is padlógáz Ilyen fordulaton meg padlógáznál még egy ilyen kis motor is tud kajálgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En nem ismerem azt a kocsit, motort semmit. Viszont ilyenkor mindig felmerül bennem a "valami nem stimmel". Szoval, hogy egy 1.1 es benzin motor, 5-5,5 liter körül fogyasszon autopalyan....hat az kb jobb, mint az en 1.7 dizelem, amit azert vettem, hogy autopalyan jol fogyasszon nekem 130-140 tempomattal eszik 6 litert kb.
(#9240) AMD Power Detto....8l siman
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz VegyesTamás #9246 üzenetére
Köszi szépen a részletes leírást, nagyjából igyekszem majd ezt követni.
-
tomiii.
aktív tag
Ezt ma találtam, minden pontja igaz
Story of my life:
Ezekkel a tényekkel szerintem mindannyian tisztában vagyunk! grin emoticon
1. Mindegy, hogy mit ejtesz a motortérbe, az biztosan nem fog a műhely padlóján landolni.
2. A villáskulcs csak akkor csúszik meg a csavaron, ha a kezed közelében egy éles kiálló tárgy van.
3. A szerelés végén mindig marad egy felesleges csavar.
4. Egy leeső alkatrész annál messzebb esik, minél kisebb.
5. A menetirány spontán megváltozhat bármikor.
6. Tömítetlenségi probléma sohasem akkor jelentkezik, amikor szemmel tartod, hanem csak abban a pillanatban, amikor épp félrenézel.
7. Eltörhetetlen alkatrészek illetve szerszámok nem léteznek.
8. A leejtett szerszám mindig pontosan oda esik, ahol a legnagyobb kárt tudja okozni.
9. A frissen lakkozott felület pontosan addig vonzza magához a rovarokat, amíg nedves.
10. Egy hiba, amely hetekig bosszúságot okozott, pontosan abban a pillanatban megszűnik, amint behajtasz a műhely területére és azonnal visszatér, ahogy elhagyod a műhely területét.
11. Az a csavar, amire amúgy is nehezen lehet rátekerni az anyát, az mindig a legnehezebben hozzáférhető helyen van.
12. Szombati szerelések alkalmával az autó működéséhez elengedhetetlen alkatrészek mindig 14 óra után mennek tönkre.
13. A sárvédő szélén hagyott csavarhúzó mindig a motorháztető lecsukásakor az elengedés pillanatában jut eszedbe.
14. A hibakeresésnél a megoldást mindig az adja, aminek az adott hibához a legkevésbé sem lehetne köze, de végső elkeseredésedben mégis megpróbálod.
15. Az a szerszám, amit egy telefonhívás pillanatában éppen használsz, az a hívás végeztére örökre eltűnik.
16. A mindentudó okoskodók mindig abban a pillanatban lépnek be a műhelybe, amikor valami nem sikerül vagy épp megsérülsz. -
8th
addikt
-
TaaT
nagyúr
válasz szőröscica #9252 üzenetére
Hát, nem tudom, fura... Valahogy ez a kia jobban testszik ennél... [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz VegyesTamás #9250 üzenetére
A technika fejlődik, sztem még nem is volt 5w30-as olaj amikor 2001év második felében legördült az autóm Szlovákiában. Gyárilag 10w40-est tölthettek bele valszeg. Ehhez képest 2006-óta csak 5W30-as megy bele, és a 0W30-as is elférne. Kitudja, lehet legközelebb már az lesz.
Give them hell Ukraine!
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #9252 üzenetére
Ezt már én is nem 1x néztem. Brutálisan jó lett. Eleje, hátulja.
-
szőröscica
addikt
A Kia egyre jobban érzi a formatervezést
5 évvel ezelőtt egészen bátran ki mertem volna jelenteni, hogy sosem kellene Kia, de igazából már az Optima is tetszett, az új Ceed GT verziója is király, a Sorento kb. az egyetlen ma kapható SUV, amit hazavinnék, és most ez. Brutál! Csak kár, hogy mindbe olyan pici motort raknak.
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9250 üzenetére
Nyilván a 0W a legjobb, de ár-érték arányban szerintem egy belépő 5W40-es olaj a nyerő. 5 liter Elfet lehet kapni 7-8 ezer forint között, ami bagó. Ráadásul egy ilyen pici motorba gondolom elég kb. 3 liter, szóval alig-alig dobhatja meg egy olajcsere árát, cserébe kedvezőbb hidegindítási tulajdonságot, alacsonyabb kopást biztosít.
Nem azt mondom, hogy tegyen bele valami über szuper 0W30 olajat, de egy 5W40 full szintetikus tényleg alig drágább egy 10W40-nél.
[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
válasz szőröscica #9249 üzenetére
mehet a 0w is...de minek? ha egyszerűen a gyár ezt írja elő? évekkel többet megy az autó tőle? nem...-20 foknál van tartósan hidegebb itt? nem...akkor? Mindenki azt hiszi, (tiszt a kiv.) ha beletolja a jobb olajat, kész le van tudva, az autókímélés, minden király...közbe szétrohad, üt a tárcsa, szelepfedél tömítésnél szivárog az olaj, váltóban soha nem volt olaj cserélve, két gömbfej lóg, egy csapágy búg...
nem neked szól, ne vedd magadra...csak ez már
3,5 megy bele...kedvezőbb hideg... igen..de annyival nem lesz jobb tőle, mintha mindenre kompletten odafigyelünk.[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9248 üzenetére
Nyugodtan mehet egy teljesen szintetikus 5W40 is, azt is olcsón lehet már kapni.
-
Rivaul
addikt
válasz VegyesTamás #9246 üzenetére
10w40 a saxo. Tudom hogy nem úgy megy de ha láttad volna azokat a szűrőket te is egyetértenél
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Szerintem ezen nincs mit változatni, a jól bevált 15k km vagy 1 év az olajcsere (15W-40 olaj) +levegő, olajszűrő, (pollen ha van ) minden második olajcserénél ü.a szűrő, (nagyjából a legtöbb gyárnak ez az előírása) és mi ilyenkor át is nézzük a kocsikat futóművileg stb...
ha nem rég vetted fékekre vezérlésre érdemes költeni, amúgy az 1.1 -nek 90k km a vezérlés csereintervallum.Rivaul: azért a szemmel jónak látszó dolgok...na nem csak a "kövek" meg hatalmas por miatt vannak a szűrőcserék ezt te is jól tudod MANN szűrő egy nagyon jó döntés, többet ér egy jó szűrő és egy közepes olaj mint egy olcsó szűrő meg egy drága olaj.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #9242 üzenetére
Gondolom neked igényli. A saxoba nagyon magasan van a szűrő ház és az is úgy hogy minimális valami juthat csak be oda. Én egy olyan udvarba álltam ahol porzós volt a 20m behajtó de mégy így is újnak hatott a 10-es szűrő. 20-nál is duzzogva kellett cserélni és természetesen nem az ára miatt. 1200ft a szűrő hozzá... Ha felesleges akkor egyszerűen az. (total quartz-ot kapott mann oszűrővel 9-10ekmenként) Nem a spórolásról szólt a dolog.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #9239 üzenetére
Jól tetted! Nekem is mondjuk a 320km km 8000Ft. Szóval nem egy tétel. De én kocsmába nem járok és nem dohányzok.
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Én évente egyszer elviszem őket átnézetni. Műszaki előtt is, hogy ne kelljen meglepődnöm...
MunezBXNem cserélek minden olajnál pollent sem. Nem hiszem hogy minden típusnál kötelező lenne a levegő és pollen csere is. Kialakítás függő hogy hol ajánlatos. A saxok nem ilyenek az fix.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
nagyúr
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
6év és kb 20e km [link]
Kifújva még jónak tűnik de azért már ezt is érdemes cserélni. 1400ft volt az új. [link]
"De akkor alapvetően ilyenkor érdemes az egész autót átnézetni"
A fogorvosok is ezt mondják, a legjobb megelőzés a rendszeres átvizsgálás.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
"Poweredék helyében el sem vállaltam volna az autót. Mekkora negatív reklám már ez nekik, hogy jó ideje ők reszelik a hangyászt de még mindig megbízhatatlan."
Az elején mondjuk rohadt nagy reklám volt nekik mert 2hét alatt haladt náluk annyit az autó mint az előző bandánál 1év alatt.
És azt se felejtsük el hogy az alkatrészek nagyon nagy részét karotta vásárolta össze még korábban, E36 kormánymű ami nem forog vissza nullára, ITB-k amiket senki sem tud beállítani, angol pedálgép ami egy erősebb fékezésnél elhajlik, valami (talán nissan) hátsó híd ami már vagy 2x szétesett stb Ezekkel powered áki már nem tud mit kezdeni.
Karotta igazából elméletben, meg papíron építgeti az autót, csak ez nem mindig egyezik a valósággal.
Mondjuk manapság elég kevés hangyász poszt születik így nincs akkora negatív reklám.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
Nem ezt mondtam. Engem ugyanúgy átbaszarintottak volna. De elviszi az autóját "A" helyre majd onnan átviszi "B" helyre ahonnan kisvártatva továbbviszi "C" helyre? Ez így nem működik, egyszerűen nem működhet. Magát szívatja mert mindenki visszafelé a másikra mutogat, hogy mi miért szar mit nem így vagy úgy kellett volna miközben ő szakadatlan hordja a pénzt a projectbe és szemmel láthatólag nem igazán úgy haladnak a dolgok ahogy elképzelték. Poweredék helyében el sem vállaltam volna az autót. Mekkora negatív reklám már ez nekik, hogy jó ideje ők reszelik a hangyászt de még mindig megbízhatatlan.
Meg is írom.
(#9230) tomiii.: inkább egy mainstream tucat e30 amit fülig érő szájjal egész nap rugdoshatok mert meg sem kottyan neki mint egy olyan egyedi pályaautó amit csak a boxban lehet mutogatni mert ezer sebből vérzik - még mindig.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Kicsit régebbi szeretett téma de visszakívánkozik...
Ugye bevezették szépen az ematrica rendszert. Erre rá 2-3 napig nem is lehetett vásárolni online. Elindítottam a folyamatot, szépen le is vonta a pénzt de a végén persze hibát generált az oldal. Igazolást le lehetett tölteni, hogy jövőre jár le a matrica.
Erre ma véletlen észrevettem a számla kimutatáson, hogy 23-án visszautalták a matrica árát. Pedig nem kértem a törlést, mert nem vették ki azt a szakaszt a fizetés alól ahol járok.
Nem kicsit felbasz ez a rendszer, hogy ennyire szerencsétlenek tudják üzemeltetni.
Aztán a végén még a bírságot is majd lehet a nyakaba akarják varrni ez alapján(még nem kaptam)...[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
értem én, hogy jól megy, de túúúúl mainstream.
Nem tudom, hogy csőváz építésben, hogy remekelne a Red Sun, de, ha motor, akkor inkább RMS. Red Sunban az a jó, hogy mindenük van raktáron kb, de, ha tud várni az ember 1-2 hetet, akkor vannak cuccok olcsóbban is, bár ekkora összegeknél 1-2 tízezer forint nem oszt, nem szoroz.
Ki tudják választani szopórollert, az biztos
-
trassher
addikt
Akihez vinném profi, nem ma kezdte, láttam már jó pár munkáját. Festékpöttyösek az elemek így nem kell fényezni csak polírozni. Inkább vinném olyanhoz akinek ismerem a munkáját mint sem egy ismeretlenhez.
Amíg nem beszéltem a céggel addig nem csinálok semmit. Előbb legyen tisztázva hogy az ő saruk.MunezXBK: Pontosan
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Kártalanítós topicot nem találtam így hátha itt tudtok mondani valami okosat. EON trafóházat festettek a lépcsőházunk előtt múlt héten. Az autóm beszállta a festék. (jobb hátsó ajtó, jobb hátsó panel, csomagtérajtó, hátsó szélvédő). Paravánt nem használtak. Ezek alapján nyugodtan mehetek az EON-hoz verni az asztalt? Autókozmetikusom azt mondta szerinte igen, testvére menyasszonya is így járt. Ott felajánlották hogy megcsináltatják és ha nem tetszik az eredmény oda viszi ahova akarja és fizetik a számlát.
Redmi Note 7
-
Rivaul
addikt
válasz MunezXBK #9219 üzenetére
Felesleges minden 10ekm-nél cserélni bennük. Még 20-nál is olyan mint ami alig futott. Én is csináltam az elején aztán a második saxonál rájöttünk hogy nem kell. Olyan a kialakítás hogy felesleges.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
8th
addikt
válasz tomiii. #9217 üzenetére
Unalmas, unalmas. Hosszú évek óta stabil az autó 2m5s-t fut a ringen. A hangyász nem tudom mennyit de nem hiszem, hogy nagyon sokkal gyorsabb lenne feltéve persze ha körbeér egyáltalán.
Totalcarék állandóan a vezetési élményről papolnak, hogy csak az számít. Az E30 is pelyesúly (300hp+ szívó)orrmotor + rwd mint a hangyász. Akkor? Egy kutya.Ha pedig valaki mindenképpen japán autót akar tunnerolni mert az a fejlövése az ne kísérletezzen és tologassa műhelyről műhelyre a kocsiját hanem vigye el a Red Sun-hoz és kész. Ja, hogy ott kőkeményen zsebbenyúlós a móka? Lehet, de ahogy feljebb is megjegyezték: aki majmot tart annak legyen pénze banánra is. Súlyos igazság.
mod: Azért az mennyire cink már, hogy két ember akinek bő másfél évtizede az autózás körül forog az élete ennyire be tud menni az erdőbe. Hangyász + Cougar.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9218 üzenetére
Légszűrőt is olajcserénél cseréljük.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Milyen időközönként érdemes egyébként "átnézetni" az autót?
Úgy értve, hogy mondjuk most a vásárlás után csináltattam egyet, cserélték, amit kell.Rivaul kolléga az ajánlotta:
olajcsere 10.000 km-enként olajszűrővel
levegőszűrő csere 20.000 km-enkéntTehát akkor ilyenkor (mondjuk 20.000 km-enként mindig érdemes átnézetni, vagy elég mondjuk a kétévente esedékes műszaki előtt?
-
8th
addikt
válasz tomiii. #9159 üzenetére
Ide vezet ha a totál elvakult fanatikus japán autó buzéria mértéktelen exhibicionizmussal párosul. Villantós Datsun kaszni meg a f@xom közben meg egy pályanapot nem bír ki az évek óta sokmillióból reszelgetett űber csúcstechnika. Vicc. Mások töredék pénzből hasonlóan potens autót raktak össze (Pl.: Ponya E30 M5). Lehet, hogy nem lehet vele a boxutcában úgy villantani mint a "hangyásszal" viszont rendesen össze van rakva és működik.
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9214 üzenetére
Nekem is 1.1-volt. Csak én szerettem pörgeti mert kifejezetten lehetett. Ha 2-2.2-nél elváltasz az neki az ideális és akkor eszik a legjobban.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Ezeket el is olvasom.
(#9210) Declare
Igyekszem karbantartani, tehát amire szüksége van, azt megadom, de azért feleslegesen nem szeretném széthajtani, csak azért, hogy 15 perccel előbb érjek oda valahova.(#9212) Rivaul
Na, azért 8,5-öt nem akarok, én városban 3000 alatt elváltok, ha nincs rendkívüli eset.Meg ez ugye 1.1-es benzines.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
Hát igen, a sebesség növelésével exponenciálisan nő a fogyasztás. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Híresen keveset fogyasztanak. Főleg a az 1.5d de az más tészta. Én 5.5-öt mértem minden egyes alkalommal 110-130 közti ingázással pályán.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Neha egy kis kormolas viszont nem art neki Ha jol karban van tartva tartos 4000 fölötti fordulatnal sem lehet baja egy benzinesnek....csak hat ott a fogyi azert mar gazos
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Declare #9208 üzenetére
Igen, ez reálisnak is tűnik, mert ma érzésre is gyorsabban mászott a mutató, pedig "csak" 100-zal mentem.
Persze, nem is pályázós autónak kell, szóval ez nem gond, csak megerősítésképp kérdeztem, hogy nem csal a megérzésem.
Egyszer egy 1.3-as régi Swfittel volt hasonló élményem, 200 km autópálya után majdnem üres volt a tank (persze, ez most túlzás), meg is lepődtem, holott ez érthető.
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
100 körül van az ahonnan elegge elkezd nöni a fogyi. Plane ugye a kis köbcentinel. Autopalyan 7 liter az siman realis szerintem is
(#9201) [rvilike] Na, pont itt tartok en is Hogy a fenebe tudok vajon tovabblepni? Valakinek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Gps is be volt lőve természetesen. 805kg a kaszni és gyárilag 60 ló, +kifejezetten jó formatervezésileg is (nem úgy mint a bot roverem ). Nekem teljes kipuff rendszer volt alatta. És volt időm kihúzatni. A másiknak 182 volt a vége de azon egyel kisebb kipuff volt. Az átlagért sry, félreértettük egymást
BomiBoogie110 és 130 között ingadozva 5.5-re ki lehet hozni nyáron 2 személlyel, ha nem mész följebb és jobb üzemanyagot kap akkor 5l.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest