-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #95686 üzenetére
Ha ír egy meghatalmazást akkor eljárhatsz helyette.
mod:
gzbotii: Ha már hátranyíló ajtó, akkor inkább egy RX8.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
nagyúr
válasz Termi16 #95598 üzenetére
Nekem kimondottan bejön az i3.
Belső is tetszik, valami új, érdekes. És az is, hogy minden újrahasznosított. Na meg a hatra nyíló, hátsó ajtók .
Pedig nem vagyok sötétzöld, valahol szeretem a környezettudatosságot.Ja, meg TDI a király
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Kis technikai kérdés autóeladás utánra: valaki íratott már át autópályamatricát az eladott autóról másik autóra, aminek nem ő a tulajdonosa? Azt tudom, hogy saját névvel simán megy, de én asszony autójára iratnám, és jogi értelemben nincs köztünk kapcsolat.
-
EQMontoya
veterán
Azért a TC-nél is elmentek már otthonról...
1400 kilóra 200 ló meg 330 mókus legyen már elég.Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #95673 üzenetére
Annyit sajnálok rá, ami elektronyos és nálam alap beugró az az i3, ami hazsnáltan 7 milla felett van, egy Amperát meg nem veszek 3.5-4M-ért ami tud 50km-t, otthon nem is tudom tölteni a lakásnál. Egy normális 6-os golfot meg ki lehet fogni fél év múlva akár 2 milláért is.
122 lovasnál maradok akkor ha zat mondjátok, emlékszem az 1.2Tsi céges 105Ló volt, és az is mindenre elég volt.
focvis:
Azt mondom azt még bele is férne, ha csak azt veszem alapul hogy napi 20km munkanapokon, az egy hónapban 400km, 1 évben ~5 ezer km, szóval ha 150 ezerrel kifogok egy normálisat, és tegyük fel nem is megy 250 ezret a váltó hanem csak 200 ezret, az akkor nálam 10 éve... Addig lehet meg se lenne.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Ide is beírom, hátha mondtok okosat:
Még kicsit távlati terv, de szeretek előre utána járni a dolgoknak...Év vége körül szeretném lecserélni a jelenlegi családi kocsinkat (Opel Insignia), egy városi mászkálósra. Napi ~20km-re kellene valami majd. VI-os Golfokat nézegetem (3 vagy 5 ajtósban) 1.4Tsi DSG Automatába (122-160Le) 150e km alatt. Ezeket érdemes nézegetni vagy felejtő? Asszonynak pár éve volt céges 1.2Tsi kézi váltós, szerettük, meg nem volt vele semmi baj...
-
hacki87
senior tag
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #95664 üzenetére
Ezzel alapvetően egyetértek, annyi kitétellel, hogy egy ilyen öreg és ritka autóhoz nem biztos, hogy itthon bármennyi pénzért találsz embert, aki ért hozzá.
Szóval amit mondasz, az igaz, ha 1-es Golfot akarsz pl. restaurálni, azt lehet így. Ezt nem biztos.Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #95663 üzenetére
Ilyen autot ketfele mentalitassal lehet tartani. Az egyik, amikor van penz lovera, megkeresed a megfelelo szakembert es megfizeted, kerul amibe kerul. A masik megoldas, hogy megtanulod az autot, beszerzed hozza a gyari szerelesi utmutatot es van egy olyan muhelyed, ahol meg tudod magadnak csinalni. Sajnos itthon az utobbinak az elfajzasa van leginkabb, hogy se tudas, se megfelelo szerszam, de majd csak megoldjuk valahogy...
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #95662 üzenetére
Nagyon cool és nagyon kéne, de nem mernék belevágni. Ez az a fajta autó, ami nagyon ritka, nagyon kevesen is értenek hozzá... Ha nem vagy képben, akkor iszonyat méretű roller lesz.
Persze, ha jó és összeáll, biztos hatalmas feeling, jó kis gép lehet, és tényleg kipróbálnám, de bele nem vágnék...Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz xEon1337 #95655 üzenetére
Én minden héten Pápára járok, de a sok kamion miatt az M7-et választottam eddig onann 710, majd 8-a és 83-as... Elvileg hamarosan (vagy már sikerült is) átadják a Várpalota elkerülőt, így csak Fehérvárig kell mennem az M7-en, után a 8-as gyorsforgalmi jó Veszprémig... na a körgyűrű ott is halál...
-
veterán
válasz xEon1337 #95655 üzenetére
Annyival egészíteném ki, hogy a belföldi forgalom java (legyen 90+%) Győrig megy, onnan vagy Győrbe, vagy Sopron, Szombathely, Pápa irányába letér, így a Győr - országhatár szakasz jelentősen kisebb terhelést kap.
@EQM: ha,menni kell, hát menni kell... (nácziwágen kell)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #95650 üzenetére
Ez azért van, mert legelőször ha minden igaz Tatáig volt megépítve az autópálya a 70-es években és azóta nem végeztek rajta komoly, érdemi felújítást!
A győri rész a rendszerváltás körül épült meg, az országhatárig meg 96-ban vitték el. Szóval 20-25 évvel frissebb ezen a részen a pálya, ezért nincs még olyan állapotban.Sajnos majdnem minden hétvégén meg kell tennem a Győr-Budapest távot oda-vissza és már gyűlölöm a vezetést úgy ahogy van. A külsőben a kamionok és a kátyúk miatt nem lehet kényelmes, pihentető 120-al haladni, a belsőben meg még 150-el is tolnak sokszor, ami szerintem sokkal fárasztóbb, meg zabál a kis benzines mint az állat. Nagyon kellene már a három sáv..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
veterán
válasz BigBlackDog #95650 üzenetére
Kb. egy hónapja mentem végig az M1-en, a belső sáv OK, a külső úgyis tele kamionnal.
Nem ekkora forgalomra tervezték; azóta meg az egész Balkán itt megy keresztül. -
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #95650 üzenetére
Az esetek 99,8%-ában csak a Móvár-Győr szakaszon járok, régen mentem már ennél tovább.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Tessék: egy nagyon nyomós indok a légrugó mellett
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Arni9010
aktív tag
-
i-sti
senior tag
Az M1 valóban így néz ki vagy sarkítás egy kicsit?
Ilyet csak orosz videókban láttam.(#95643) sky11: 1.2T?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
pècsimunkás
addikt
válasz B-L-A-C-K #95639 üzenetére
Rendeltem egy ilyet is !
Ha megjön a porszívó is ,akkor lassan be sem férnek a takarító cuccok az autóba . 2-3 hete raktam rendbe az autómat , mutattam az egyik kollégámnak a képeket . Tetszett neki a végeredmény .
Nagyjából egy időben vettük kb 1 éve az autókat , csak ő Civic kombit vett , én Aurist . Aztán hülyéskedett , h csináljam meg az övét is - mondhatni faszázzuk ki az ő autóját is . Mondtam , ok de egyelőre elmaradt , mert először hidegek voltak , most eső ,hétvégén -ami jön nem jó neki , majd egyszer talán ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz pècsimunkás #95632 üzenetére
Kíváncsi leszek, várom a beszámolód...
-
pit stop
addikt
válasz Termi16 #95606 üzenetére
Azt, hogy nem költesz rá semmit, és öt év után is csak 28k az éves szervíz azért kezeljük fenntartásokkal...
Itt van Saint példája - néhány dologra azért csak kiderül időben, hogy figyelni kell. Aztán sok tulaj tényleg komolyan veszi, hogy semmire nem kell, és használtan majd ugranak bele emberek - közben meg gtk rövid időn belül a gép(#95626) Arni9010: Attól is függ, hogy hányszor voltál már. Hell Kart-nál legalábbis azért kapsz regisztrációs kártyát, hogy ha látják, hogy sűrűbben jársz, és van tapasztalatod, akkor alapból csavarják fel neked a gépet, ha meg elsőre, akkor meg teljesen vissza van fojtva, hogy ne tedd tönkre se a gépet se senki testi épségét.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
bitpork
nagyúr
válasz pècsimunkás #95627 üzenetére
Semmit nem érnek. Kaptam ajándékba Bosch -t- az első próbálkozás után kuka.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
pècsimunkás
addikt
válasz B-L-A-C-K #95630 üzenetére
Berendeltem azt amit linkeltél .
Néztem azt is , de a 10 eurós csábítóbb volt . De , megnéztem még egyszer mindkettőt , azért amit linkeltél komolyabbnak tűnik , azt a 7 euró pluszt meg kibírom .
Majd megírom mi lett , hétvégén ki is próbálom remélhetőleg . Szerintem ki írom ide , hátha mást is érdekel .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz pècsimunkás #95627 üzenetére
Majd privádban írd már meg milyen, ha normálisan szív veszek én is.
Mondjuk akkor már egy ilyen inkább.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz proof88 #95628 üzenetére
Egyetértek. Szerintem tök jó móka, ha megbeszélitek előre, hogy néha nézzetek hátra is, és engedjétek el a másikat. Lehúzódni van hely bőven, előzni viszont valóban necces. Plusz pont, hogy all you can move kártyát elfogadnak, így az első 8 perces kör ingyen van.
Más: nekem pedig szerda este (fingers crossed, hogy minden adminisztráció sikerüljön egy nap alatt), egy törésmentes, teljesen gyári fényű, 80 ezret futott, Opel Dunában bevizsgált, gyöngyházfehér Ampera fog begurulni az udvarra. Elengedtem a bordót.
-
proof88
addikt
Szerintem azért egy próbát megér, legalább lesz tapasztalatod az ottani villany kartokkal. Pedig maga a légkör jó egyébként, sokat jártam oda. Előzni tényleg nehéz, mert szűkös a hely sok helyen, de ha nem versenyezni hanem csak köröket róni mész, akkor azért el lehet lenni, csak el kell engedni az embereket hogy legyen előtted tiszta ~10-15 mp távolság aztán csapatod amig utol nem éred őket. Ráadásul szoktak kék zászlózni is itt, bár az már az előtted lévőn múlik h mennyire ügyesen enged el téged.
Viszont most hétvégén kinyitottak a kültéri gokart pályák is, szóval lehet már aszfalton is csapatni.
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Használ valaki autós kis porszívót ?
Ezt néztem : [link] nem egy eget verő összeg , lehet berendelem .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Arni9010
aktív tag
Pár hónapja voltunk utoljára és egy baj van a villanyosokkal, hogy minimum erőre vannak állítva
A kormány alatt van a kulccsal állítható teljesítménykapcsolójuk, és a 3 állásból a legalsóra voltak tekerve.
Baromi lassúak a benzinesekhez képest amik itt voltak előtte. (Tényleg nagyon bent maradt a füst, de nagyobb élmény volt). Nem tudom azóta feljebb nyomták-e a teljesítményt.[ Szerkesztve ]
-
V911
tag
Sziasztok! Tanácsot kérnék járműszerelvény összeállításhoz. Az alapötlet 1500 kg-os ponyvás utánfutó, melyet legalább 5 személyes mikróbusszal vontatok, esetleg 2-3 személyes furgonnal.
Mivel a a jogositványom csak "B" kategóriás, így - tudomásom szerint - a jelenlegi szabályozás szerint csak olyan szerelvényt vezethetek, aminél a szerelvény össztömege 750 kg össztömeg feletti utánfutónál nem haladja meg a 3500 kg-ot, 750 kg alatti utánfutó esetében pedig a 4250 kg-ot.
Tehát ha az utánfutóból nem adok lejjebb akkor max 2 tonnás autóval vontathatom.
Persze felmerülhet a részemről 2500 kilós autóval 1000 kilós utánfutó, illetve mindenféle megoldás érdekel, a szempont az lenne hogy minnél nagyobb hasznos köbméter, a suly kevésbé mert az árú nem nehéz jellegű inkább nagy.
Szóval furgon/mikróbusz tipusok érdekelnének, árban alsókategóriás, használtan vásárolt, de ne annyira hogy végül többe kerüljön a szervizzel együtt, mint egy drágább ilyen vontatási feltételekkel.
Köszi(Bérelhető variáció is érdekel, 1000, 1500 kilós utánfutót tudok bérelni, na de milyen bérelhető furgonokkal húzhatom "B"-vel?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
Termi16
őstag
válasz brumi1024 #95619 üzenetére
Szerintem nem értetted meg, amit irtam
Az A3 alapból kb annyiba kerül, mint egy villanyos, de nem villanyos. Akkor?Szóval 11,5-ért tudja azt, amit 11,5-ért az A3 tud, és még legyen villanyos is?
Meg ugye 9,6-ról beszéltünk és innen még 400k a full extra, semmi más nem kérhető bele plussza, és akkor igazából 10 misinél vagyunk.Értem, amit mondani akarsz, neked az A3 jobban megfelel. Másnak meg nem feltétlen.
De azért a végéhez tegyük hozzá, hogy ha azt hozná 11,5-ért, amit egy A3 hoz beltérre és extrákra, akkor már megrendeltem volna. Szóval jahh, végülis ez lenne a best deal.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95606 üzenetére
Hightech egy A8 a level 3 önvezető funkciókkal, meg az egészen komoly adatfeldolgozást végző futóművel, az, hogy egy egészen régóta elérhető hajtási technológiát tesznek egyébként egy hagyományos kompaktba annyira nem teszi modernné. Vagy ott az i3 ami az anyaghasználatát tekintve hightech.
Nézzünk egy ennyiért kapható 3ert vagy egy C osztályt: ugyanúgy ingyen van a szerviz, jelentősen csendesebb (igen, alapjáraton a benzines változatoknak nem fogod hallani a hangját, haladva pedig nincs szélzaj).
Jópofa dolog a villanyautó, nekem is szimpi, de 11,5m-ért legalább azt várnám el, amit egy A3 tud.
-
i-sti
senior tag
Aurisból illetve vele azonos kategórában levő autókból van plug-in hybrid?
Novum Forum Siculorum
-
Bad Pritt
félisten
Aha, vele szemben dolgozom és oda járok pár emelettel feljebb kondiba is, nekem tetszett, mikor kipróbáltuk. Túl sok összehasonlítási alapom nincs alapvetően (Silverkart-ba jártam régen párszor), ismerőseim szerint árban sem vészes a többi helyhez képest.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Qru
MODERÁTOR
A G1 Gokart Centert próbálta már vki? Igaz csak villanyos de kollégám dicsérte...
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
tuningosokat vegzálnak yt
kár, h nem látni miylen az első autóeladó: vadi új soundcore motion+
-
Termi16
őstag
válasz brumi1024 #95605 üzenetére
De minden ami új, annak felára van. Ez ráadásul hightech.
Most a villanyautó új.
Lehet, hogy neked ez nem ér semmit, nekem óriási plussz. Nem füstöl, nem büdös, hangtalanul suhan. Ezeket a dolgokat nem feltétlenül tudod pénzben mérni. Ráadásul elromlani kis túlzással nem tud, nincs vesződés szervizzel. Ez utóbbi már anyagiakban is bőven mérhető. A leaf-hez az első 5 szerviz dijtalan, tehát elméletben 5 évig nem költesz rá egy forintot sem, esetleg gumit veszel. Aztán pedig a hivatalos márkaszervizben 28 000 lesz egy teljes éves szerviz. Az nem hangzik azért rosszul szeintem
De ha azt nézed csak, hogy mikor fogja majd pénzügyi alapon megérni megvenni egy új villanyos autót, akkor térjünk erre vissza 2025 körül, de a tévedés jogát fenntartom és adott esetben a dátumot 2030-ig kitolhatjuk!
Szóval nem szabad a kompaktokhoz hasonlitani árban, mert egyszerűen nem véletlen, hogy annyival drágább.
Én szerettem annó, ha a legújabb\legbikább vga volt a gépemben, pedig nem feltétlen használtam ki. De attól még jó érzés volt és abban az 1%-ban amikor pont kellett, akkor meg "életet mentett".
Jahh ami nekem nem szempont, azt kihagytam. De engem pl pont nem érdekel, hogy milyen hangja van (sőt, inkább ne legyen ), Bécsbe meg nem járok, de ha mégis, akkor arra az évi 2-3 alaklomra nyaralással meg mindennel együtt tudok bérelni is valamit.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95604 üzenetére
De ezek alapvetően kis autók (kicsi, mint méretbeli jelző, nem mint szupermini), a kompaktok azért messze vannak a nagytól. Kompakt 11,5-ért, aminek még minőségbeli problémái is vannak, nem nagy fun, nincs sor5/6 vagy szép hang...hát nem tudom, ez minden, csak nem jó ár-érték arány. Értem, hogy villany, fancy, modern meg minden, de végtelen idő alatt hozza vissza az árkülönbséget egy 6 millióval olcsóbb SX4-hez képest mondjuk, és ugyanúgy meg vagy lőve, ha el kell menni Bécsbe.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz brumi1024 #95603 üzenetére
Ezzel egyet tudok érteni, de a Leaf-et nem nevezném kis elektromos autónak. Teljes értékű kompakt 2,7-es tengelytávval és 400 liter fölötti csomagtartóval, szóval azért nem egy eUp, Ion, Smart stb kategória.
Ha ennek a kategóriának hozna az átlagát minőségben, az bőven jó lenne...
De ha ár/érték arányban nézed, akkor még mindig a legjobb vétel talán, ha új elektromos autóról beszélünk.
Egyelőre nálam nem ütötte meg a szintet, ami azért is szomorú, mert nincs más, ami ennyit elmenne és hasonló áron meg lehetne kapni.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95602 üzenetére
"nem tudja hozni azt a minőséget sem a Leaf" - Nem akarja inkább, meglovagolják az újdonság erejét. A villanymotor egy kicsit egyszerűbb szerkezet, mint egy modern turbóbenzines (az szigorodó szabályok mellett főleg). Ettől függetlenül sokallom az összes kis elektromos autó árát, 11,5-ért már 3ert, A4-et lehet kapni, ott pedig nagyon-nagyon csúnya lenne, ha 80-nál szélzajra kellene panaszkodni (ami amúgy nagyon igaz az Up-ra is, az A3 konkrétan 180-nál csendesebb, mint az 110-nél).
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz Magnum_ #95601 üzenetére
Persze, ezt irom én is, hogy nekem ez igy megfelelő lenne hatótávban. Csak a körités lett túl gagyi talán :S
Persze meg lehet érteni, a Golf, Focus, Ioniq hármas mind drágább és jóval kisebb a valós hatótávjuk, valahol indokolt, hogy olcsóbban nem tudja hozni azt a minőséget sem a Leaf.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Autós topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Magisk
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest