-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
RAiN91
őstag
válasz MasterMark #231476 üzenetére
Nem, biztosan turbó. Nagyon sok másik autónál is hallom, pl. 1-ben nyomnak egy közepes gázt a parkolóba, kinyomja a kuplungot, és hallani, hogy esik le a fordulatszám valami forgó alkatrésznek, ami a turbó. Csak nekem eddig nem lehetett hallani.
-
veterán
válasz stickermajom #231495 üzenetére
Én mostanában nem szoktam Waxolni, de lehet ideje elkezdeni újra..
Kb két órával előtte volt megmosva, de igaz siettem a pályán ezért is ilyen “szép”…
[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Fékcsőben van különbség az egyes gyártók között vagy bármelyik jó lehet, ami a típushoz való?
A bal hátsó gumicsövet ki kell cserélnem, viszont gyári nem igazán érhető el, viszont van ABS márkájú raktáron Kovácséknál.
Van vagy egyáltalán lehet ezeknél olyan nagy különbség egy gyári/TRW vagy egy utángyártott, kevésbé neves márka között?
(Eléggé képben vagyok alkatrészek terén, de ez a kérdés kifogott rajtam).Köszi a segítséget!
Üdv, Balázs
-
Peter.70
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz dnelb #231485 üzenetére
Március elején mosattam le gépi mosóban a kocsit, vidékre mentem temetésre és eleve ez volt a terv öltönyben. Az úton elkapott egy jó kis havas eső is.
Előtte Karácsonyt követően volt lemosva a kocsi, szintén vidéki út után első sorban az alvázról lecsapatni a sót. Bár száraz volt a hó, de a só porzott az M5-ön.
Szerintem kézzel kb 1,5 éve nem volt lemosva a kocsink és így csak kb 4-5 gépi mosás volt ebben az időszakban.
Valamikor a tavasszal elvittem egy autókozmetikába belső takarításra, ott is csak annyira mosták le kívül, hogy legyen értelme belül ablakot pucolniuk. A műszerfalról valami mikroszálas ronggyal letöröltem a port a múlt héten, a szőnyegeket kellene kiporszívózni, de belül kb ennyi.A gépi mosás hátrányát én is látom a 20+ éves kasztnin is, illetve az alaposság terén is. Ha minden igaz, péntek délután lesz időm, a Savoyában lévő mosót néztem ki egy egy fullos kézi mosásra. Onnan a Camponához kell mennem, hátha megszárad nagyjából ezen a távon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kisza25
félisten
válasz Puma K #231487 üzenetére
Amikor már megkeményedett a feje a kefének, már majdnem olyan
Amúgy kézzel hamarabb lemosom
De biztos jobb, mintha nem mosnak elő és nem törölnék utána, meg aki tényleg csak arra használja az autót, hogy A->B jusson és amúgy utálja ezt az egész macera autómosást, annak tökéletes.
De Facebook-on nagyobb sikere lenne a bejegyzésednek, mint itt, az autót kedvelő emberek közöttAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Puma K
nagyúr
válasz dnelb #231485 üzenetére
Aki arra jár és nincs ideje kézi mosóba vinnie az autót az a legolcsóbb gépi mosástól kezdve az über top waxos történeten át minden esetben egy olyan szolgáltatást kap, aminél előmossák majd a gép lemossa az autót végül szárazra törlik az autóját.
Ennyi a történet lényege, de látom már felesleges volt bármit is írnom.
Ez a gépmosó félelem olyan mintha gillette penge lenne minden szál végén és azzal karistolnák az autót... meg mintha 1x 1 évben nem férne bele ha siet az ember és nem akar retkes autóval megjelenni...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
veterán
válasz stickermajom #231483 üzenetére
Nem voltam elég gyors a törlésnél..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Puma K
nagyúr
Budapesten a Hűvösvölgyi út 118-nál lévő OMV kúton ha a gépi mosóba viszed az autót, akkor egy muki előtte magasnyomásúval átmegy az verdán majd a gépi mosás végén egy lányka áttörli finomszálú ronggyal az ajtókat és ablakokat.
Extra pénzt nem kérnek a gépi mosás adott programján kívül, de persze jattot adtam nekik.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
egy hónapja jött elő, hogy gyorsításnál, váltás közben, mikor kinyomtam a kuplungot, enyhén hallom a turbót. Nem fütyülős hang, inkább ilyen forgó hang, és esik a fordulatszáma. Ilyenkor már rossz a turbó? E46 320D-ről van szó. Jól megy, ugyanúgy, ahogy eddig. -
nagyúr
Ezt toltuk le ma, azt kell mondjam nagyon faja volt, főleg ugye az 500-as út, ami a ?híres? Black Forest High Road része. Mi Baden-Baden-ből indultunk. Motorosoknak inkább ajánlott, de a legtöbb helyen 50-es és 70-es korlát van. A 28-as úton van csak 100-as korlát, ami meg azért vicces, mert az egy relatíve szűk szerpentin míg az 500-as meg széles.
Ja és a rendőrök utaznak a gyorshajtókra meg a hibbantabb motorosokra.
Nem egy Glossglockner, de azért eléggé bejött.
[link]Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Gergőke88 #231453 üzenetére
Az "alkalmazások" között van olyan, hogy átlagfogyasztás; oszlopdiagram, mellette jobbra írja az átlagot, tippre minden indítás után nullázódik.
Szép a pázsit is. 👍
Legközelebbre jó tipp az útvonal, köszönöm.
Boldi: Jó a sárga, de talán kényesebb a pirosnál.
bandus: Ha csak nem a szemed káprázott. 🤷♂️😎
-
tboldi
nagyúr
Nekem még a padlizsánlila is tetszik, de asszem, azt is 3 naponta mosnánk, mint a sötétbarna Ypsilont.
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #231448 üzenetére
Én ma toltak egy Kecskemét-Zsámbék-Bajna-Tát és vissza kanyart.
Zsámbék után megcsinálták szépen az utakat, érdemes elmenni arra is. Jah meg Bajna-Hereg szerpentin….
Nagysap után van egy kihalt parkoló, ott lehet forogni kedvedre….
Az a funkció megvan, hogy leállítás után kiírja az átlagfogyasztást arra a “szakaszra”?
Lemostam, elraktam pihenni -
tboldi
nagyúr
válasz focvis #231448 üzenetére
Én legszívesebben sárgában (Helios yellow) választottam volna a Jazz-t, sokkal jobban tetszik, mint a piros (Milano red).
Ez egy újabb generációs darab, de ez a fotó adja vissza a legélethűbben az árnyalatot, ugyanilyen a régebbi gen. is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #231440 üzenetére
Színesben nagggyon sárga, jobb így mindenkinek.
bandus: Sárga és P-s.
Evvan Srácok, magamnak és a feleségemnek vettem. 🤗
kisza25: Meglátogattuk délután régi baratainkat, most volt náluk konyhafelújítás, 4,2 M, egy 60 m2-es lakásban. Nagyon büszke voltam a utána a feleségemre, hazafelé azt mondta, 4-ért inkább egy roadster kéne neki, mint új konyha. 😍
Gergőke múltkor írta, hogy nyitott tetővel izgalmas a x80, oda-vissza kipróbáltuk, kicsit hangos, ja. Nem volt hiszti.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #231438 üzenetére
Már csak egy színes film kellene abba a fotóapparátba.
szerk.: Valahol itthon megvan még a velem egyidős, 35 mm-es Kodak, elő kéne túrni. 🤔Csak kár, hogy nem működik a motorja.
[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Budapest és környékén (Érden lakom) tudtok esetleg olyan karosszéria festőt, aki pár kisebb karcolást szépen és normális áron tudna javítani? Annyira sajnos mélyek, hogy festeni kelljen, eladás előtt áll a kocsi, akkor javítanám, ha szabad szemmel nem lesz látható (zavaró) a festés. Nem a sumákolás a célom, csak pár sérülést vevőriasztónak gondolok.A legdurvább egy horzsolásnak kinéző, 6x7cm területen elhelyezkedő "heg", sajna rányitottam az ajtót a kerítésre, aminek rozsdás éle volt. Lehet egyébként hulyeség és így kéne eladni (ezirányú véleményeket is szívesen fogadok), de azért inkább javítanám. A kocsi 3.5-3.8m közötti értékkel bír.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #231409 üzenetére
Nálunk az Ypsilon azt csinálja, hogy a mutató még a skála felénél jár csak, de mégis belemegy 35 liter a 47-es tankba.
A Jazz meg a háttérben figyeli az indítások számát és a köztük megtett km-eket, és mindig mást mutat. Ha csak rövideket mész vele, később szól, hogy tankolni kéne, nem kelti a feszültséget feleslegesen, ha viszont hosszabb utakat mész, akkor hamarabb kongatja a vészharangot, mert a következő kút is messzebb lehet.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz fant0mi #231419 üzenetére
tboy: innen hatulrol igen, de lehet csak jobb pl a gumi, meg azert a motorzaj is alacsonyabb, de belulrol ettol fuggetlenul akkor sem egy kategoria a ketto, hogy nekem a golf eleg jol felszerelet ez meg egy alap valami."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
bandus
veterán
epp egy oktavban vagyok most utas, egy eves, 50k km, a 150 lovas dizel dsgvel. azert halkabbnak erzem mint a golfot, de csak 2100at forog 150nel. viszont a jobb hatso ajto mar nem mukodik, nem tudok nyitni belulrol, es az ablaknal se megy a fel-lehuzas
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #231416 üzenetére
Béemvét kell venni, kész...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Petyyyyy
addikt
Heti fogyi: 0 liter.
Nem lett villanyos, csak a héten fent pihen a garázsban.Egyik barátom 2-es Octaviaja járt nálam belső takarításon.
1.4 magabiztos és úgy néz ki mint egy krumpli, viszont a 3km-es hazaút azonnal világossá tette miért szereti annyira, akinek ilyen autója van. A váltó-kuplung páros oktatófilmbe illően finom, a zajszigetelés meglepően jó, a belső méretek pedig elképesztőek. Nagyon pozitív csalódás volt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
veterán
Ha kihagytad a Vadvirág éttermet Kozárdon, legközelebb pótold, megéri (becsszó). Lehet, hogy oda megyünk ma (vagy Tatára vagy Esztergomba vagy valami ilyesmi).
Két tankolásom átlaga a sárga Fiattal 7,71. Városban tiprom, autópályán inkább 120-130 - pont fordítva mint a Golffal.
Érdekes, a BC kb. 1 literrel többet mutat. Az üzemanyagtank mutatója nem lineáris, alig ír 80-90 km hatótávot és negyed körül a mutató, aztán belemegy ~30 liter a 45-ös tankba - nem tudom, ez Mazda vagy Fiat hülyeség-e. A tankolás végén elég sok benzint bele lehet még szuszakolni, csepegtetni, ha nem én rontom el a tankolással, úgy teljesen elégedett vagyok a fogyasztásával.És úgy tűnik, nem eszi az olajat, vagy nem számottevő mértékben. (Hétfőn cseréljük a benne lévő 1 hónapos, 2 ezer km-t futott, de gyanús specifikációval megvert Seleniat Motulra.)
-
lazac_
tag
Van, Honda Citybe raktam. A gyárinál egy fokkal sötétebb maga a tükör, ezt kifejezetten szeretem. A napellenzők között nem fér el, szóval az anyós oldalit ha le akarja hajtani az ott ülő, akkor belepiszkál vele a tükörbe. Egyébként nem akart soha leesni vagy lebilleni. Mai fejjel lehet, hogy tennék valahová egy kapcsolót, hogy rükvercben is tudjam deaktiválni, mert nagy ritkán jobban jönne a tükör funkció.
-
molnarpeter
nagyúr
Furgonba szereltem be ilyesmit, valami pillanatnyi elmezavara volt amikor sokáig nem volt használva egyszer, de amúgy pár éve volt már, tudtommal azóta is működik rendben. Leg-leg-legolcsóbb verziót rendeltem, linkeden "D" vagy "H" jellegű kamerával, hogy könnyű legyen tömítés ügyileg a beszerelés (csati miatt kell a nagy furat mindenképp, szóval kábelt szólóban problémásabbnak éreztem volna, így viszont rendesen lehet gumiból stb vágni alá karkát vagy ilyesmi ).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #231403 üzenetére
Jó lesz, nem eszik az sokat ez az S Cross ha nem sietős. 42 óra egy Suzukiba zárva
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
senior tag
Használ valaki ilyen olcsó Alis visszapillantó tükörre felszerelhető LCD-s tükröt? Szeretnék tolatókamerát a Focusba, de nem akarom a gyári fejegységet cserélni, ennyit azért nem ér meg a dolog számomra.
Van vele valami gyakorlati tapasztalat? Nem tudom, hogy ez érné meg jobban vagy a tolatóradar inkább.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest