-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #42760 üzenetére
Kamuztak, minden hibakód eltárolódik. Ha van rendes kiolvasójuk akkor látniuk kell.
xeon.Szabi: GTR Hibrid
roberto211: Mindig vannak ilyenek, itthon is. Időnként meglepődöm én is mikkel kóstolnak be a lámpánál. CT200h a kemény 136 lovával és 1,6t súlyával...
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #42794 üzenetére
Nekem bevált kombináció az ATE tárcsa, és TEXTAR betét.
Előző autómon is így volt, mostanin is, semmi nyekergés, sípolás, sírás, NINCS.
Fékerővel is elégedett vagyok.Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #42795 üzenetére
(#42795) diablo1984
Azt írtam volna, hogy a tárcsára kente? :-/ Nem hiszem hogy oda kente. Nem értek hozzá, de szerintem a betétekre kente.
...meg akkor már fékezni sem kell vele gondolom, mert nincs értelme.(#42797) MunezXBK
A betét volt Textar? Vagy a tárcsa is? Mióta használod? -
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #42794 üzenetére
Textarom volt nekem is, TRW-re váltottam.
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #42794 üzenetére
tárcsát kenni pasztával?
ha nyikorog zsírozzátok be, utána nem fog nyikorogni és kopni sem úgy fog.....
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Más:
Kinek milyen féktárcsa/betét kombinációja van? Textar betétjeim vannak (tárcsát sajnos nem tudom), 2014-ben lettek felrakva, de nyüsszög. Szerelőm kikente valami kerámiás pasztával, hogy így talán nem fog nyekeregni, mert a betétek/tárcsák nincsenek elkopva, de ugyan az. Sok helyen nyomatják az EBC-ket, és ha az tutira nem adja meg magát egyhamar, bele is vágnék. De érdekelne, hogy mások szerint van-e olcsóbb megoldás ami ennyire tuti sláger jelenleg?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz focvis #42777 üzenetére
Atya ég gyerekek, épp a napokban mondtam, hogy a Honda mostanában okádék egy formákat csinál. Annyira futurisztikus szarok vannak, hogy nem igen tudnék még az amcsi változatból sem lőni magamnak tetsző formát. Pedig azok korábban még menekülő útvonalat jelentettek az európaiakkal szemben. Hol van már az 5Gen-es Coupe Civic sportos vonala? De ugyan ez jellemző a többi japóra is. Még jó, hogy nem vagyok rizsrakéta mániás, és kész leszek váltani valami nyugati márkára bármikor, ha így haladnak.
-
z123456789
addikt
válasz xEon1337 #42764 üzenetére
Elvileg van nem? Nem beszélek labancul, nem értem a cikket, de mintha itt arról írnának, hogy 2016-ban lesz hibrid.
-
Integrale
veterán
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aero.
veterán
Ez se maradjon ki akkor
-
-v-
addikt
-
válasz B-L-A-C-K #42732 üzenetére
Nos egyre jobban szeretem. Mindig van egykét újdonság ami.pozitívan hat. Példaképpen Szekszárd,Dunaújváros, Budapest vonalon oda és vissza, három fővel, két nagy bőrönddel és kisebb csomaggal, klímával 6,5/100 átlag fogyasztás jött ki. Ami egy ilyen "apróságtól" meglepő volt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42771 üzenetére
Járna a buksi simi, de nem osztunk ki semmit, mert te nem érted.
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #42769 üzenetére
Akkor ugy latszik nem erted.
Jon mogotted nagymenőbe valami 1.4es csoda ami mar tiltashataron letud teged villogni. Tegyuk fel kimesz a kozepsobe mert kepzeld nem vagyok paraszt es kb azonnal elengedem ahogy tudom ha normalis az illető s halad.
De az milyen mar h kimegyek visszamegyek a belsobe s belassit elottem ugy h menni nem lehet Gondolom ilyenkor is envagyok a kötsög meg a vezetni nem tudom s nem a masik mi? Ugyan kerlek...
Aztan van a masik ahol tenyleg normalis autoval jonnek kb 200al levillognak de mire visszamegyek mar 3km el arrebb van. Ezeket meg tisztelem is h milyen kiralyul megy a verdaja.
De ezekkel a gyokerekkel szembe aki levillog utana meg lassitgat hagy ne en legyek mar a kotsog meg a versenyzo meg a vezetni nem tudo. Tudom itt mindenki jobban vezet a masiknal de akkor is.
Rbalint: Igaz igaz de azert az emlitett autok kozul erosebb.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42766 üzenetére
Nem a need for speed-et játszod. A refi azt jelenti, engedj utamra és ne legelj a belsőben, ha gyorsabban jövök és üres a külső, nem azt hogy race van.
Az ilyen rágyorsításokat meg felejtsd el, nem menő, nőj fel, mielőtt megütöd magad. Előbb tanulj meg rendesen közlekedni, és ne tanítsd a többieket hülyeségre.
Nem sokszor siettem életemben, de mindig akadt egy-két gyökér aki félre értette a helyzetet. És ha ténlyeg sietsz, nem vicces a sok idióta fékezgető, gyorsítgató, tanítóbácsi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42766 üzenetére
Mit kerestél a belsőben, ha ki lehetett menni a külsőbe? Ezt soha nem értettem, aztán már tudtál 170-el is menni, mert rosszul esett hogy refiztek. Csak gratulálni tudok.
Vegyél egy rendes autót, de előtte tanulj meg vezetni is. A szabályokkal kellene kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #42766 üzenetére
az a baj ezzel, hogy mindig van egy még erősebb és azért nyugaton az 1.8-as lagunával is eléggé a tápláléklánc alján vagy itthon meg kb a közepén, csak sok a nyúlbéla, aki nem meri tolni neki.
-
roberto211
őstag
Nekem osztrák palyan volt hasonló elmenyem mikor megvolt még az 1.8lagu II .
Eloszor g astra tette a fejet h ő 140nel belsobe kb belem jon refivel.
Kulsobe ki vissza egy, padló,mar nem volt olyan nagy ember 170utan.
Masik ami poen volt. 1.4es 5ajtos 7g kuvik szinten ugyanez.
Hallottam ahogy daral a motor osztrak palyan ,egesz sokaig birta,jobban mint gasztra de valahogy 190-95 nel mar nem akarta nyomni
Ezek olyan emberek h "majdenmegmutatomanagyautosnakegynéggyel".. Laguval ilyeneket orrba szajba szivattam. Magam melle engedtem utana meg elzuztam stb stb. Ha ertelmes autoval vagyok szeretem a versenyt felvenni veluk Lehet en vagyok a hulye .sot biztos h felveszem a kesztyut de igy legalabb van esely arra h legkozelebb nem eemberkedik
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #42762 üzenetére
A kerekiv illesztest is javitja majd ha telibe fujjak?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
őstag
Vasárnap jöttem hazafele és itt Győrnél az autópálya lehajtón éppen egy magyar rendszámos Nissan GT-R volt előttem, ZÖLD rendszámmal. Ez hogy a francba lehetséges? Tudomásom szerint nem létezik hibrid belőle.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #42758 üzenetére
Hülyeség, hogy ha nem világít, akkor nem tudják kiolvasni... vegyenek rendes diagot. Egy ilyen összetett rendszernél nem találgatunk, mert annyi minden lehet, hogy azt felsorolni is sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz Mágus2 #42755 üzenetére
Az a baj,ha épp nem világit,nem tudják kiolvasni. Legutóbb akkor vittem be,amikor villogott,tehát nem folyamatosan,akkor a részecskeszűrő miatt sirt,hogy nem tudta befejezni a regenerálást.Mert ilyen 2 km-es szakaszokat mentem..
De ez most más lehet,mert folyamatosan világit..
Általába mik szoktak lenni a hibajelenségek? valamelyik jeladó,vagy EGR szelep? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #42754 üzenetére
Ki kell olvasni a motorvezérlő hibatárolóját. Biztos nem javította meg magát.
Kitt, mi ez a check engine már megint? Bocsi Májkül, csak fáj a fejem...
-
Remekelek28
őstag
Nem tudjátok létezik olyan,hogy valami hibát regenerál a kocsi? Kb 1 napig 100 km ig a diagnosztika lámpa folyamatosan világitott. De mintha mondta volna egy szervizes,hogy van olyan hogy valamilyen hibát javit a rendszer.Ez létezik? Pont akkor nem tudtam szervizbe gurulni vele,azóta nem csinálja.. Kiáról van szó.
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #42725 üzenetére
Vagy szalomozo paraszt módjára kerülgeted a totymorgőket, de legalább haladsz és nem állsz meg állandóan, vagy állandóan beszopod.
Láttál engem?
Én imádom a Hungáriát, mindig lehet versenyezni valakivel, és keresztbe kasul kikerülgetni a töketleneket
Mondjuk óra szerint 90-nél sincs még bünti a 70-es helyeken, talán ezért nem is jött még csekk -
Tomi0703
addikt
Hali!
Öregapám Astrája unokatesómé lett, üzembetartóival. Papa vett másik kocsit, minden elintézve, unokatesóm is megkötötte a biztit stb., öregapám is az újra. Mivel netrisken én intéztem az öregnek eddig a biztosítást, van valami dolgom? Vagy automatikusan megszűnik?
Szerk.: Közben látom a netrisken keresztül lehet nekik üzenni. Megszüntetem a szerződést, van egy ilyen. Ennyi lenne?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lorcsi #42738 üzenetére
a 318d nem a legjobb konstrukcio, de a 320d jo egy lanccsere, meg szelepfedel javitas utan, a 325d/330d pedig a kategoria egyik legjobbja talan. Nem igen fogsz olyan dizelt talalni, ami ennyi idösen beülsz es mesz gondtalanul
A dizel az ilyen....költseges, ha keveset mesz vele....ha sokat akkor is, csak akkor megeri
az a 116i az pedig megint nem jo konstrukcio. 120i asszem abban is pl kifejezetten jo
(#42747) rbalint88 volt egy ilyen sejtesem, de most lusta voltam ranezni a motorkodra
mod2: megtettem, valoban ugyan az....akkor meg nem kell betojni, meg kell neki adni, amit meg kell, aztan have fun...utanna kell nezni, par dolog van vele, amit javitani kell, utanna jo az, dinamiuks, erös es bitang jol fogyaszt akinek meg nincs penze bananra, annak nem kell a bmw meg nem kell a dizel...sajna ez ilyen jatek
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz z123456789 #42742 üzenetére
Őszintén szólva nem is tudom, össze lehet-e objetíven hasonlítani, meg itthon nyilván jóval többet vezetek .. de azért sok év óta arra is évente többször, ez csak ilyen "érzés" - incidensek mindenhol vannak nyilván.
De lehet ja, másnak mások a tapasztalatai. -
Qru
MODERÁTOR
válasz lorcsi #42738 üzenetére
Igen, nincs túl jó híre az újkori bmw-knek megbízhatóság terén. Nem ok nélkül.
Melack: Ha a mostani is félszinti akkor told bele simán.
tboy93: Már nem bíznak a kocsiban. Gariban cserélték de akkor is...
Ráadásul csak a rosszat, tehát elsőre 3-at cseréltek csak, majd miután kész lett 1 héten belül újra szedték szét és a 4.-et is cserélték.#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lorcsi #42723 üzenetére
Unokatesómék most próbálnak megszabadulni a 116i-jüktől. Elég sok probléma volt vele, eszi az olajat 100k km után (igaz ez már az újabb N43 122 lóerős változat) de a pontot az i-re az tette fel amikor 120k km után mind a 4 injektor behalt. Illetve elsőre csak 3 aztán 2 napra rá a 4.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #42717 üzenetére
No igen azok durva arcok.
Pedig egyszerű lenne a megoldás. Ha az autópályás rendőrök nem csak a höküket vakarnak egész nap, hanem dolgoznának is elég hamar rendet lehetne tenni a fejekben és a pénztárcákban is.
Az elfogó autók is kb csak dísznek vannak...rvilike: Mk1-es 116i-k úgy suhantak el a belsőben hogy csak néztem, ha nem is 2 kilóval de 180-al tuti mentek.
deicide: Igen, erről már beszéltünk a múltkor. Szerencsére már nem járok arra, az ottani projekt kifutott végleg. Egyszerűen folyamat agyf@szt kaptam a tötyögőktől.
Melack: Most milyen van benne? Mert keverni nem szabad. Ha le is engeded az olajat marad benne pár dl a régiből. Na most a félszintetikus meg a szintetikus ha találkozik az felhabzik könnyen ami kenési problémához vezet rgo szétcseszheted a motort. Szóval ha most szintetikus van benne akkor ne tegyél bele félszintit.
Egy sima Castrol, Mannol szintetikus jó bele ha nem elég olcsó a gyári.
#nincsbennetarcsi
-
Melack
veterán
Nubira III KLAN 1.6. benzines Opel motorral: motorolajból mehet bele a félszintetikus? Most több helyen is azt hozza a rendszer, mint ajánlott olajat. GM/Daewoo/Chevrolet által elfogadott.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #42727 üzenetére
Milyen az Astra, szereted?
-
Snoop-y
veterán
En ilyenkor nem csinalok semmit nem fekezek (nem akarok balesetet okozni meg akkor sem ha valaki proszto) viszont ha tehetem lemegyek szepen
Voltam Mo-n 2 hete elszoktam en a sok idiotatol. Repterrol kifele mar a parkolo kijaratnal levillogtak baszki aztan keresztben megelozott egy tunying Golf ugy hogy majdnem elkaszalta a kocsi orrat...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
lenko
aktív tag
válasz Skillet #42720 üzenetére
Dehogynem szoktak villogni(jogtalanul), tegnapelőtt 6-oson ahol 70es tábla van, mindig 80-82 tempomattal megyek, Külsőbe voltak max. 70el ha mentek, beér mögém valami leon, az utólagos sufni xenonnal, villog mint a barom, ahogy megérkezett mögém kb. 100-110el jöhetett.
Miért kell villogni ha nem tudok kimenni, és miből gondolja, hogy miatta gyorshajtani fogok? Vagy besatuzok valaki mögé.
2villogás után 2 fékpöckölés jár az ilyennek. Ezt eljátszotta 3x, aztán a legelső lehetőségnél kimentem a külsőbe.(Ha nem villog is kimegyek autómatikusan)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
-
stickermajom
addikt
válasz Skillet #42720 üzenetére
Oké, nem divat a városban villogni. Akkor hogyan jelezzem, hogy haladnék, és feltartja a sort? Ha belemászok a seggébe még jobban berág, illetve balesetveszélyes. Dupla zárón nem előzöm meg, mert még nem vagyok huligán.
Az ok-okozat itt a gond. Ha nem tart fel, akkor nem kell villogni jelezvén az előzési szándékot. Nem érzem nagyobb parasztságnak a villantást városon belül/kívül, akárhol, mint az önkéntes rendőrködést/feltartást. -
EQMontoya
veterán
-
lorcsi
veterán
durva, hogy mekkora rizikó a 3as
az 1-es sem egy nagy eresztés..főleg ekkora összegérteladó: vadi új soundcore motion+
-
knightba
csendes tag
Sziasztok!
Budán keresnék megbízható profi helyet polírozáshoz, faágkarcok javítása miatt. Tudnátok ajánlani valamit? -
Skillet
addikt
válasz stickermajom #42714 üzenetére
Tudom, hogy végtelenül egyszerű, utolérsz valakit, aztán lehúzódik. Ha paraszt, akkor nem... de a levillogás nem a városba való!
Sajnos sok helyen én is kénytelen vagyok a belső sávban menni, mert a külső az kritikán aluli, nem fogom szétcseszni az autót. De ha jön valaki, látom, hogy haladna, akkor addig kimegyek, aztán vissza.
De -városban- villogni sosem szokott senki, -itthon- sehol...
Nem divat.
Szóval erre csak azt mondom, ha ettől valaki berág, nem csodálkozom.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-v-
addikt
válasz Skillet #42711 üzenetére
Persze, mert ez a magyar reakció hogy nekem mit szabad, nekem mihez van jogom .. fel se merül, talán 70-es táblánál valaki nem 60-nal akarna menni, akár mehetnék 70-nel is, vagy ha üres a jobb szélső akár le is húzódhatnék, fájdalommentesen lehetne alkalmazkodni a körülményekhez, úgy hogy mindenkinek jó legyen.
Ha nincs ilyen opció, lásd épp előzök, és előttem is vannak tehát amúgy se tudnék menni, akkor igen, jöhet a b opció, hogy itt most a kurva anyádat villogsz, mert tényleg nekem van igazam.
Rossz a sorrend, ahogy az emberek agya be van drótozva itthon. Itt számít sokat a megszokás, milyen társadalom, miben nő föl valaki, emiatt más kint.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
kis fity-fütty 116i-k
Vigyázz, az újak már 1.6-os turbók, oda ne köszönjenek a bubunak
Másik kedvenc amikor előzök pályán és villog. Jó banyek látom, hogy jössz de most nem tudok hova menni mert éppen előzésben vagyok.
Pont ugyanaz a jelenség ez is = basszunk a másikra, senki sincs a világon rajtam kívül. A tötymörgő meg a seggedben jövő villogó gyökér pont ugyanaz a fajta; az, aki nem hajlandó tudomást venni róla, hogy más is van rajta kívül a világon, és rájuk figyelni kéne, esetleg alkalmazkodni. Fut náluk valami ostoba statikus program, az hogy a külvilágban mi történik meg kik veszik körül, milyen helyzet, az vagy nem érdekli - mert itthon mindenki azt érzi mindent megtehet - vagy fel se fogja.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Skillet #42711 üzenetére
Ugy kell közlekedni, hogy ne villogjanak nyilvan ha a tömött M7 en villog a barom, az megint mas....bar ott is hozzatartozik, hogy hanyszor van az, hogy kihuzodhatna kettö auto köze valaki a belsöböl de nem teszi....mert ott 3 km mulva ugyis vissza kell jönni....akkor ö a belsöben marad....na ilyen itt a Nemeteknel nem nagyon van....ezt megeszik "it is a jungle...eat or be eaten"
(#42713) Qru persze, innen indul....csak azt nem tudom, otthon mi kellene, hogy erre az utra lephessünk...amig primkok es agressziv majmok uraljak az utakat, abba szocializalodik a következö generacio nezd meg az orosz youtube videokat....aztan ugy nagy atlagban a nemetet....mi gyönyörüen a kettö között helyezkedünk el
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #42709 üzenetére
Ezt velem legutóbb Fehérváron játszotta el az 1,4 Kuvikos helyi menő arc. Direkt beállt a kalapos Swites mellé 40-el, ne tudjak menni. Szívbaj nélkül kikerültem őket és letojtam a záróvonalat. Tudom huligán vagyok.
mod:
Másik kedvenc amikor előzök pályán és villog. Jó banyek látom, hogy jössz de most nem tudok hova menni mert éppen előzésben vagyok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #42708 üzenetére
Én a rendőrautót itthon is megelőzöm 140-el is akár, úgy sem csinálnak semmit.
Bajoroknál voltam, ott is van limit less szakasz. Nyilván egy S3-al nem állok le izomzni de ez egy 1,6-os H Opel kombi volt.
Persze a kis fity-fütty 116i-k is pödörtek 200-al.
Összességében kevesebb a komplexusos ember kint, meg eleve máshogy vannak szocializálódva én ebben látom a fő különbség okát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #42709 üzenetére
Embere válogatja, én mondjuk pont nem tolerálom a városon belüli "levillogást", autópályán még hagyján...
Erre én sem reagálnék jól.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #42709 üzenetére
Nekem villognom se kell.
-
stickermajom
addikt
válasz Snoop-y #42705 üzenetére
A belsoben utazo emberkek meg ha rajukvillantasz akkor lemennek es annyi (sose csinalom mar oreg vagyok nem sietek )
Pont tegnap voltam részese egy ilyesmi szituáció magyaros verziójának városon belül. Siettem volna, rávillantottam egyet a tyuningszivikre, hogy légyszi mennék. Semmi agresszió, letolás, csak egy villantás.
Egyedül volt a belső sávban, kb. a külsővel megegyező tempóban. (70-es táblánál olyan 60-65..) Erre mit csinál? Pont annyit gyorsít, hogy beérjen egy külső sávban menőt és ott fékez, hogy szigorúan a külső autó mellett maradjon és véletlenül se tudjak menni. Köszi..(#42710) MunezXBK Általában ha meglátják a veséket, akkor előlem is lehúzódnak, de van egy két csakazértse ember.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat ha Nemetföldön volt az a D rendszam, akkor tolhatod eleinte igen szürrealis erzes volt 160 al megelözni, az elöled lehuzodo rendörautot amugy mindig azt mondom az ilyen "bezzeg Nemetorszagban is.." tipusu mondatokra, hogy Nemetorszagban több, mint 80 millio ember el...amiböl ugyan ugy megvan az a par % primitiv, tusko tajparaszt, mint minden orszagban....csak van ahol ez a reteg komolyabb elnyomast kap, van ahol jobban ki tudnak bontakozni
"jön rá, hogy ő tulképp ennyivel nem akar menni és félreáll." na ez az...nem tudom megerteni....ha gyorsabban akar valaki menni, az miert faj? vagy miert menö az aki megelöz valakit a palyan? Nyomni a gazt, egyenesen tartani a kormanyt ehhez nem kell sok tehetseg egy 1.6 os szivobenzinnel is lehet menni 200 al
-
-v-
addikt
Szerintem sokkal stresszmentesebb osztrákoknál pályázni mint itthon.
(kivéve M6 )(#42708) Declare: csak van ahol ez a reteg komolyabb elnyomast kap, van ahol jobban ki tudnak bontakozni
Igen, ez a lényeg szerintem.. nem is feltétlen az elnyomás, a megszokás, a környezet.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az szimpi volt, hogy senki nem mászott a nyakamra és nem mennek bele életveszélyes előzgetésekbe mint nálunk. Nyilván vannak ott is hülyék meg bénák de összességében a pályát leszámítva valóban kultúráltabban közlekednek.
Mondjuk indexelni nem szoktak azért az nem veszélytelen (se az osztrákok se a németek)...
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Nalunk ilyen nincs szerencsere (marmint visszaelozgetes) aki menni akar azt hagyjak menni. Mondjuk tolni sem szoktak szepen megvarjak amig kikerulok valakit. A belsoben utazo emberkek meg ha rajukvillantasz akkor lemennek es annyi (sose csinalom mar oreg vagyok nem sietek )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
-
Snoop-y
veterán
Boyracerek vagytok
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
deicide
veterán
válasz Declare #42699 üzenetére
Mennyi ilyen szar@pel megneelőzzönmár-ral találkozom pályán (javarészt SUV és sztereotip márkák). Utolérem 150 körül belsőben, de nem akar félreállni, inkább elkezdni nyomni. Aztán némelyik 180 körül, némelyik csak 200 után jön rá, hogy ő tulképp ennyivel nem akar menni és félreáll. Van a bunkóbb fajta, az meg felgyorsít, míg úgy érzi, hogy az neki már elég, de nem áll félre, azokat sajnos jobbról kell megelőznöm...
Szóval igen, a pályázáshoz is kell egyfajta magadra erőszakolt nyugalom, hogy ne harapd ketté a kormányt fél óra után.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest