-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #92898 üzenetére
Ezen vitatkozhatnánk naphosszat, de felesleges. Annyit jegyeznék csak meg, hogy nem a motor/motorozás veszélyes önmagában, hanem a többi gyökér közlekedő teszi azzá. Ez véleményem szerint ugyanúgy igaz minden járműfajtára, de még a gyalogosokra is.
Szegény Kiss József színész (Tyson az Argo c. filmben) is tegnap halt meg, mert elütötték, mikor a zebrán ment át.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #92891 üzenetére
Ha amúgy is hozattok konténert akkor érdemes még belepaszírozni, hogy ki legyen használva a hely. Nem olcsó muri egy ilyen kör.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Tsebacsi #92893 üzenetére
Amint elhagytam a mankót, mentem is megcsinálni a korlátlan A-t.Már egyszer mentem egy 20 km-es kört ezzel a Dukival (csak az facelift előtti volt), azóta szerelem van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #92892 üzenetére
Jézus lavina indul el itten mingyá, azt lesz GTI villany meg Jazzhybrid én meg pöfögöm tovább a benyát a Fókával
tboldi meg újra halálközeli élményt akar egy jó kis Ducatival Én be lennék szarva ha azon lennék túl mint Te!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #92890 üzenetére
Teljes villany átalakítással német forgalomba helyezésen át vezet az út, a zöld rendszámra viszont kíváncsi leszek. Egyszer váltottunk pár üzenetet emberünkkel, felmerült a Golf hátsó tengelyére utólagos plusz villany beépítése, de ahhoz túl olcsó az autó (km költségre és kis hatótávú villanyhajtás értékéhez mérten is) - ez esetben sunnyogás lett volna kb az egyetlen opció
500e-t nézegettem én is, Kanadából lenne bejáratott szállítási csatorna, onnan már egy karnyújtás az USA import. Traktort is kéne venni, amellé meg befér a konténerbe
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #92888 üzenetére
igen. kíváncsi vagyok, hogyan, miként, mennyi idő alatt kap ződ rendszámot, én nem vágnék bele egy ilyen projektbe.
egyre jobban terjednek nálunk a zöldek, már valaki fiat 500e-t is vett, vannak priusok, amperák és Volt + a céges e-autók, lassan menni fog a harc a belső töltőkért (igazgatóságnak külön van, lehet, hogy délutánonként igénybe merném venni azokat HA lenne plug-inem )
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #92881 üzenetére
Van az 2-3 kategória is.
Apum ragaszkodik ahhoz az autóhoz, az eddigi első és egyetlen új autója, ami eddig soha nem hagyta cserben. De az is igaz, hogy a WagonR-ért nem kapnánk annyit. Ignis-motoros GLX klíma nélkül és 127k km-rel, 7-800k lehet az értéke, míg a Jazzért a dupláját megkapnánk.
(#92882) tboy93: Már a főnöke is mondta neki, hogy ez érzelmi zsarolás, amit csinál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #92878 üzenetére
3 autóra nincs szükség (meg hely sincs), apum nem akar megválni a WagonR-től, úgyhogy a Jazz mindenképp menne.
És lehet, hogy maradok az eredeti tervnél. Ebben az esetben viszont marad a Jazz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nekem polished metal metallic kell (micsoda fantáziadús név ), semmi más. Szerintem ez áll a legjobban az autónak.
Az S-Cross-t meg indigókékben választanám.
(#92875) tboy93: Túl kicsi. Az újra kíváncsi vagyok, de az is kiesik emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz molnarpeter #92860 üzenetére
Náluk 5680ft lenne 2db H7-es Cool Blue Intense és 2db W5W Cool Blue Intense.
Nem tudom megéri-e.. vettema Lidlben 1400-ért 2db Xenon Look sajátmárkás izzót, de még nem teszteltem, valaki használt már itt olyat?Mert ha jó a színe akkor nem veszek osramot most..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #92867 üzenetére
De az csak egy bevásárlókocsi, nem autó.
Még jó, hogy az első 10 évében német Jazzemet már az első magyar tulajtól vettem.
(#92869) bitpork: Egyetértek.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz tboldi #92866 üzenetére
Egyébként ez egy kérdés, és valóban lehetne indokolni egy környezetkárosítási kompenzáció néven. De az hogy bepötyögnek 1 a4-s nyomtatványnak megfelelő adatot számítógépbe, ennyibe kerüljön?
No meg a vagyonszerzési illeték. Mintha nem arról lenne szó h a már adózott pénzem alakítom át azonos értékben fizikailag. Tök úgy hangzik mintha minden autó csak növelné az árát és kellene 2-3 család 10 éves összefogása hogy vagyont szerezz. Közben meg a lófszt: a lúzerekról húznak le még egy bőrt, akik amúgy is mozgatják a költségvetés, kereskedelem és szolgáltatás szekerét - mindezt egy elértéktelenedő eszközzel ami elhasználódik.MOD
(#92868) molnarpeter: már ott is van regadó
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mr_kickass #92865 üzenetére
Ha északon laksz, tudsz tenni ellene (SK rendszám) csak vicc
-
mr_kickass
tag
válasz bitpork #92864 üzenetére
Hasznalt - koszi.
tboldi: igen, elkepeszto. Az auto aranak kozel harmada az allam sarca ezen esetben. Valamennyi reszet indokoltnak es logikusnak tartom (kevesbe kornyezetkimelo, mint a mai benzinmotorok, hajlando vagyok ezert "buntetest" fizetni), mas resze viszont teljesen indokolatlan, undorito lehuzas. Sajnos tenni nem tudok ellene, ez van, ezzel kell egyutt elni.
-
bitpork
nagyúr
válasz mr_kickass #92862 üzenetére
Így van. Sajnos a topik TIRjét már nincs aki karban tartsa, de az alapok jók benne.
Hozzá kell tennem, hogy ez alapvetően használt autóra van. Bárki aki újat akar behozni szembesülhet még pár kérdéssel de a helyileg illetékes vámparancsnokságon telefonon mindig megmondják a tutit.(#92863) tboldi: Én Teddyre asszem 410k-t fizettem.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz mr_kickass #92862 üzenetére
Azért durva, hogy egy zsír új autónak fele-, vagy harmadannyi a forgalomba helyezése.
-
mr_kickass
tag
válasz bitpork #92856 üzenetére
Szia!
Koszi a tippet, ki is neztem az adatokat:
Ezekre a koltsegekre szamithatok akkor, illetve ezen felul eredetisegvizsgalat dijara, igaz? Ez meg nincs benne a kalkulatorban, de ha jol tudom, januar 1-tol mar kotelezo.
A linkelt topikban hivatkozott cikkben mar nem volt leirva a magyar ugymenetnel, hogy pontosan milyen
lehuzasokdijak vannak meg, ezert kerdeztem ra konkretan. -
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #92859 üzenetére
amugy kommersz e61
Arról pedig tudjuk, hogy soha egy fillért nem kér.
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #92857 üzenetére
Akkor nem csak én éreztem azt, hogy ez a trombitálós durrogás nem annyira buli
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bitpork
nagyúr
válasz mr_kickass #92851 üzenetére
Szia!
Fusd át a Milyen autót vegyek topik TIRjét ahol találsz kalkulátor linket is.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #92825 üzenetére
Jobban! Főleg ha M5, ilyen szomszédbosszantó hanggal.
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
Saint_!
TC - Opel Ampera használtteszt (habár a Lendvai klaviatúrájából)
-
mr_kickass
tag
Sziasztok!
Forgalomba helyezes teljes koltsegerol van valahol osszefoglalo informacio? Kulfoldrol behozott autot szeretnek honositani, erdekelne, mi a pontos sorrendje az ugyintezesnek, es hol mennyi adora, jarulekra, illetekre es dijra kell szamitanom.
Jelenleg nemet-magyar ketnyelvu adasveteli, ervenyes nemet exportrendszam, es az auto osszes nemet papirja (sajat nevre szolo) az, amivel rendelkezem.
Mindenfele segito jellegu hozzaszolast elore is koszonok!
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
A Top Gear forgatásán hamuvá égett a Renault egyik újdonsága, az Alpine A110-es sportkocsi.
Ciki...
mod:
Tsebacsi: Ki intézi? Ha te akkor kárszámmal a biztosítót. Ha nem te intézed hanem a márkaszerviz akkor meg őket és majd ők hívják fel a biztosítót. Gyorsabb ha ők intézik. Általában tejelnek az ügyintézőknek, így az ő ügyeik előrébb vannak véve mint a mezei polgároké.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Még választ sem kaptam, hogy el van-e fogadva valami, vagy nincs. Sőt, a vétkes fél hívott, hogy nem lehetne-e, hogy ő fizesse zsebből és ne a biztosító?! Mondtam, hogy ezzel lehet kicsit elkésett
Amúgy kit hívjak fel? A Ford szervizt, ahova vittem szemléztetni?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
choco01
addikt
válasz MunezXBK #92829 üzenetére
Én tiszta fehérnek érzem.. Egy baratom vett H7-nek először én is azthittem kékes lesz de olyan fehér mint a kinai jégfehér ledes helyzetjelző.. Ehhez kéne találnom tartós helyzetjelzőt és akkor vennék én is..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
nagyúr
Qru vagy aki ebben benne van: Mennyi idő alatt dönt a biztosító? Egy hete volt a szemle, de még nincs infó. Szóljak rájuk vagy legyek türelmesebb mert lassú víz partot mos?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #92826 üzenetére
A cégautó-keretbe nálunk éppen nem fér be.
És ha kérsz egy Leafet, mit csinálsz a mellé kapott benzinkártyával? Muszáj venned valami elcseszett benzintemetőt (minimum 6 henger), amiben gyorsan el tudod égetni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #92825 üzenetére
Céges Leaf mellé
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #92813 üzenetére
Amugy basszus, jobban nez ki az E61 mint az F11. Nezegettem most Mobilen a faceliftelt 550-eseket, 18 ezer euroert csodaszepek vannak, masszirozos ulessel, night visionnel, kormanyfutessel, acc-vel, keves futassal.
Kovetkezo eloleptetesnel be kene vallalni egyet.
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92823 üzenetére
Nyilván trollkodás volt, de szerintem manapság az a csoda, ha valamilyen konstrukció 200 fölött nem pénznyelő és nem eszik olajat/vizet/stb...
Előfordul néha, de sajna ezekből van kevesebb.És azt azért vegyük bele a képbe, hogy aki MX5-öt vesz, az alapvetően rugdosni fogja, nem autópályán, 120 tempomattal kerül bele ennyi.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92795 üzenetére
A lakatolás drága, persze. Viszont lehet rá számítani, azért látod, ha rügyezni kezd... Persze, rámegy 300, ez tény.
200 feletti olajevés? Well, A BMW-sek már a gondolattól gyönyörködnek, hogy csak 200 felett... No meg olasz autósként sem merném ezt felemlegetni.
Kuplung munkahenger? Hát, azt illik cserélni tárcsával együtt afaik.
Tény, nem fél millióra van méretezve, de úgyis második autó, nem ezzel mész sem napi 100km-t dolgozni, sem világ körüli útra.Az NC más, ott az első évjáratoknál tényleg volt para, asszem csak az 1.8-as mocival, de az valami 2007 közepéig nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
choco01
addikt
válasz molnarpeter #92816 üzenetére
Ezeknek is szép semleges fehér fenyuk van? Mint a Osram Cool Blue Intense izzonak? A Led felejtős?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
nagyúr
válasz bitpork #92818 üzenetére
Just kidding, tudod hogy imádom az Öregem mergáját és az E39 is atom volt. De nekem korosan az ilyen autók több bosszúsággal járnának, mint örömmel. Nincs elég időm mojolni velük. Ha lenne a Fóka mellett egy 540i, az asszony itthagyna mint eb a szaharát, mert a szombat-vasárnap azzal telne hogy tekeregnék valahol vele vagy pucolnám-egyebek. Ha meg nem, akkor feleslegesen van, hiába tartom. Szóval vagy asszony vagy másodikautó hobbi a részemről. Irigylem azokat, akik a kettőt szintbe tudják hozni.
OFF(vagy ON): Beszarás, hogy fellőtték a FH-vel a Teslát. Ez a Musk az élő Tony Stark És hogy ezek raketták vissza is jönnek és leszállnak egy megadott pontra...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bitpork
nagyúr
válasz Tsebacsi #92811 üzenetére
Lehet. De nézd a másik oldalát. Nem tudsz v nem akarsz kiadni 20+milliót, de mégis szeretnéd életedben kipróbálni ami másnak az első fingás előjog? Van lehetőséged venni az új ár 10-20%-n egy nagy vasat és a magad tempójában szépen felhozni a saját magad által elvárt szintre?
Miért baj ez?Nekem ma kicserélték a szeleptömböt a légrugónál - kb 3 óra volt. Tavaly volt pumpa csere. Most megnézzük mit csinál, és ha nem javult akkor jönnek a légrugók. Lesz egy autóm amihez nem kell ezen a téren hozzányúlni a következő 10 évig. Hozzá kell tennem, hogy a légrugó is pont olyan kopó és cserélendő alkatrész mint a kettőstömegő uh nem is ajvékolok ha hozzá kell nyúlni. Ja és azt is meg kell említenem, hogy a teljes rendszer egyösszegű cseréje nem éri el a 2k€-t , németből 2 év német garival- szóval nincs szó csilliókról.
Azzal kapcsolatban meg h mennyire érek rá... van amikor a család okán Szegeden(és perem) belül megvan egy nap alatt a 110+ km. Csak akarat kérdése minden
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok!
Nem olvastam végig az egész topicot, lehet már volt kérdés, és válasz is jött rá, de felteszem, hátha válaszra lelek.
Vettem a hetekben egy B corsát, és a gyári rádió van benne (igen, kaptam hozzá rádiókódot meg minden ), és ugye a gyári ISO csatlakozó van benne, ami nem egyezik az általam beleszerelni kívánt rádióval. A kérdésem az lenne, hogy található-e ehhez készített csatlakozó átalakító, mert szétvagdosni nem akarom a gyári kábelt. Kerestem, viszont 2004-től felfelé találtam csak ilyen csatlakozót.
A válaszotokat előre is köszi! -
hacki87
senior tag
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #92799 üzenetére
9.0
Ezért ennyit szopni azzal az autóval
-
bitpork
nagyúr
válasz BigBlackDog #92809 üzenetére
Erről szoktunk páran itten röfögni, hogy egy idős prémium akkor is az ha idős! Sokkal többet nyújtottak akkor, és sokkal többet nyújtanak most is. Minkét esetben magasabb ráfordítás mellett.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
Ma volt szerencsém városi rövidebb távon utasként egy MK4 Mondihoz (2.0 dízel). Anno, Civicből átülve maga volt a mennyország, de, így az S60 után már inkább visszalépésnek érezném (persze, jó autó, nem "lehúzni" akarom). Futóműve sportosabb, nem annyira jött be, mint a Volvoé. Érdekes, hogy viszonylag fiatal, 2012-es példány volt, de zörgést már hallani benne (kb. a 10 éves Volvo is tud csak "ennyire" zörögni, ha jobb formában van). Ülése kemény, nekem kényelmetlen volt (ilyen területen a Civic is jobban bejött). Motorzaj kb. annyi, mint az S60-ban (csak a Mondiban ugye a 4 henger dízeles kerregését hallani), viszont a futóműzaj, gumizaj szerintem több kicsivel, illetve a szomszédos sávokban elhaladó kocsik zajából is több szűrődött be. Viszont belső méreteit tekintve (elől, hátul, puttony) még mindig eléggé korrekt ajánlat szerintem egy ilyen Mondi.
Viszont amit nem értettem, hogy 60-70 km/h-nál miért 5. fokozatban van kínozva a motor 1200-1300-as fordulaton. Hallani és érezni is lehetett, hogy morog, de legalább nem is annyira megy.
(#92805) Morris: Grat hozzá! Sok kellemes utat hozzá!
(#92804) Mágus2: Akkor 100 környékén már illik visszapakolni 5-be?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #92806 üzenetére
5370-nél veszi el a naftát, viszont 1700-2700 között 320Nm.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #92799 üzenetére
Az a váltó egyáltalán nem hosszú. Nálam 1600@100, na az már hosszúnak számít.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #92799 üzenetére
Omega is ilyen, bár az 250 körül elfárad.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #92799 üzenetére
340?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield V
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asszociációs játék. :)
- Nintendo Wii U
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest