-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Mertem ma egy 0-100-at, a gyari ertek 8.8. Semmi trukkozes, nem volt feken allva gazadas, egyszeru kickdown.
Az app szerint 9.0 lett, ellenben a 0-60mph csak 8. Szoval tudja meg a gyari ertekeket. Kicsit jatszottam is, ugye hatosban 115-tel kb 2300-at forog, igy nem csoda hogy lomha, ez full utazofokozat, az elmeleti vegsebesseg 340km/h ora lenne vele. De 115-nel vissza lehet tenni harmasba meg, es elforog 140-ig, ott pedig azert eleg jol megy mar, de negyesben is van benne ero errol a temporol.
Szoval a konkluzio maradt, ami volt - megy ez, csak forgatni kell, es azert tunik nagyon lomhanak, mert keves a nyomatek es hosszu a valto.
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #92797 üzenetére
Akkor várok arra is, mint a nyomatékkulcsra.
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92788 üzenetére
Emliti benne a szerelo, hogy mind eszi az olajat 200 felett, az NC csapagyasodik, ha csereled, akkor is. Rohad mindenhol, nyulvany, ajtok, csomagterfedel, sarvedok, valamelyiknek a kuplungmunkahengere szall el.
Azert ez nem olyan lista, amire azt mondanam, hogy orok eletu alomauto, amire nem kell kolteni. Csak a lakatolas elvisz egy vagyont..."Bad reklám is reklám too"
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Ennél jobb helyet nem találtam a kérdésnek.
Mitsubishi fronton mik a tapasztalatok, milyen a GPS / TomTom update policy?
Az újabb térképekért szervízbe kell menni(=fizetni érte), vagy esetleg egyéb módon is megoldható?[ Szerkesztve ]
yo
-
schumi
aktív tag
hali
kipufogós kérdésem lenne
ha nem tipusspecifikus kipufogót teszek fel, esetemben egy Invidia q300ast, akkor azt vizsgáztatni kell vagy mi alapján lesz legális, ill. gondolom műszakin kiszúrnák . ?Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92785 üzenetére
Azt a videót én is megnéztem, de így sem emlékszem másra.
Beázni tud, ha eltömődik a levezetője, de ez 0Ft-ból egy üvegmosó kefével karbantartható.
Rohad a nyúlvány, küszöb, hátsó ív.
Berohadnak a futóműállító csavarok.
1.8-ac mocinál érdemes időben cserélni néhány tömítést, meg vezérléssel együtt 1-2 dolgotKb. ennyiről tudok. 1.6 NB van családban is, cimborámnak is, utóbbi azért küldve is van olykor rendesen, a mechanikával (hajtáslánc, futómű), elektronikával egyiken se volt soha semmi para.
Az MR2 inkább roller, ha 2003 előttit veszel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92783 üzenetére
A TC-s MX5 fejtagiton nem ezt hallottam.
A Punto elso generaciojaval nincsenek komoly bajok, nem tudom, honnan jott ez az info. Illetve azt is vedd figyelembe, ha ma is futo peldanyokbol indulsz ki, hogy a legfiatalabbak is 20 evesek, a legoregebbek meg 26.
"Bad reklám is reklám too"
-
bbubby00
őstag
válasz gooool #92728 üzenetére
MX5. Eddig 30ezret koltottem ra 6 honap alatt.
Ebben volt egy jo minosegu ngk gyertyakabel csere, meg egy olajcsere.
Hatul hajt, 2ules, teto lejar, penzt nem ker, csak 4-500km-kent egy teli tank
Rozsda az van, de minden 20eves autonal talalsz[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92779 üzenetére
Te azt latod, hogy valami olasz, az = nem megbizhato.
Nem feltétlen, de tény, hogy óvatosan közelítem. Viszont a Punto, aminek az alapjaira épült, sem a megbízhatóság szobra, szóval ennek okán erős kétségeim vannak.
MX-5 megbízhatóságával egyébként nincs gáz, csak rohad. Út szélén hagyni nem fog, váratlan kiadások nem nagyon lesznek. A rozsda csámcsogását úgyis hallod előre.
Same rules apply!
-
choco01
addikt
válasz MunezXBK #92780 üzenetére
Neztem ezt a Thomy Fóliát de hát 25 ezret nekem nem ér egy fólia.. Amik meg ebayen vannak azok gondolom annyira nem védenek..ezt a lakkot néztem.
400as majd 1000es majd 2000es papirral csiszoltuk aztan poliroztuk 48 majd 35 mikronos pasztaval aztan gyapjú koronggal. Szerintem szép lett..
És ha 2-3 év múlva megint bemattul akkor már újból nem lehet polírozni ugye?
[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Tomics
addikt
Ha a márkaszervíz túltöltötte a motorolajat (szerintem kb 1-2 decivel a nívópálca állása alapján) abból lehet gond?
15 ezer km alatt egy csepp sem szokott fogyni (Suzuki Swift), szóval ezért kérdezem
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92739 üzenetére
Megbizhatosaggal nincs gond, mondjuk ilyen teren az MX5 sem egy jo valasztas.
Elol hatul fuggetlen felfuggesztes, jo motor, szep megjelenes. Nem hatul hajt ez teny, es a jo peldanyoknak eleg magasan van az aruk.Te azt latod, hogy valami olasz, az = nem megbizhato.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
choco01
addikt
Hali.
Felpolíroztuk ma a Skoda lámpáit, nagyon komoly mint ha új lenne..
Szerintetek érdemes rá venni valami átlátszó fóliát hogy megvedjem az újabb mattulastol? Néztem alin meg ebayen fóliát de nem tudom melyik a jó..van aki vett már ilyen célra?
Vagy valami más megoldás az UV védelemre?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Qru
MODERÁTOR
-
i-sti
senior tag
válasz Termi16 #92772 üzenetére
Igen, a legfelső szint csak Bose és bőr. Nem ér annyit az a plusz. Amúgy is a B&O a legjobb.
60kw akku csomag jobb lesz de az már megint plusz pénz.
Én nem járok olyan sokat. Napi 2x20 km ingázás. Hétvégenként pedig néha összejön 60-100 km.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bbubby00
őstag
Ahoj!
Reg jartam erre skacok. Lesz valamikor osszeroffenes??Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Termi16
őstag
Én úgy vagyok ezzel, hogy ez azért bőven luxus. Új autó, nem is éppen olcsó....de én meg inkább egy ilyenbe ülnék mint egy öreg v8-ba. Persze ez egyéni preferencia részemről.
Sose azt nézem, hogy mennyi benzint spórolok meg, vagy hogy most még épp 1-2 évig ingyenes a parkolás, hanem hogy lenne egy fasza autóm ami valszeg nem romlik el, csendes, komfortos és szinte nulla karbantartást kér, mellette pedig tele van mindenféle menő kütyüvel és még megy is.
Nekem is a 3. vagy a legmagasabb felszereltség kéne belőle, utóbbiban igazából csak Bose+félbőr van plusszba talán.
Az önerő kb kijönne a mostani 2 autóm árából, a finanszirozása meg nagyon baráti.
Viszont azt is benne van, hogy ez még azért egy kicsit kompromisszimos hatótáv ha mondjuk rokonlátogatásról beszélünk, szóval mégiscsak lehet jobban megéri megvárni az év végi verziót.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
EQMontoya
veterán
Nem kapkodnám el nagyon ezt a villanyautó kérdést, addig lesz a sok zöld rendszám, meg ingyen parkolás, meg ilyesmi, ameddig nem vettek elegen, aztán utána majd ráültetnek szépen mindenkit a rollerre.
Persze, ha valaki ingázik 2x30km-t naponta, annak megérheti.
Same rules apply!
-
Gorneck
legenda
válasz EQMontoya #92764 üzenetére
Felénk verőfényes napocskás idők voltak...15 fokkal...most pár napja van ez a nagy semmi...mint autós (99 óta) vmi életveszély, tompaság, álmosság, levertség...minden kijön az emberen...nem nagyon szeretem ezt az időjárást főleg nem mikor be kell csüccsennem a kocsiba, hogy elvigyen melóba (néha szószerint is érthető).
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
i-sti
senior tag
-
-
Termi16
őstag
válasz szőröscica #92758 üzenetére
Én is erre várok, de lehet, hogy megveszem a simát, nekem az is elég lenne igazából.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
Ez hol? Most indulok, ha ilyen.
(#92750) [vilike]: "ebben a tesztelt 6gt-ben hogy nez mar ki a bal egyben a bor? Mar most ki van ulve meg rancosodik"
By design ráncosodik, de ez a komfortülés sajátossága, ha nem kell a 19 irányban állíthatóság, akkor feszes lesz a bőr rajta.
Ettől függetlenül már egy korábbi videó miatt is említettem, hogy szerintem túl sok helyen alkalmazták a 20 évvel ezelőtti olcsó gyártás- és összeszereléstechnológiát a Model 3-nál. És ezen nem segít az, hogy egy épkézláb darabot nem tudnak legyártani csak 6 hónap csúszással.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz tboy93 #92742 üzenetére
Nem, hála az égnek, a jobb hátulja lett karcos, meg a felni, egy dobozos VW volt, elbambult, ki akart sorolni mögém a legbelsőbe, csak még nem mentem el mellette teljesen. Egyikőnk sem ijedt meg, ezért nem volt semmi, szépen leálltunk a Váli pihenőben és lepapíroztuk.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
Mondjuk a nemet premiumgyartok szinvonala alatt nem tudom mit ertunk, hogy egy ket labon jaro gtk mind, amiben gariido utan minden szethullik, vagy a belteret ami lehet csilivili es parasztvakitas ujonnan, de hasznaltan az is szetkopik, lemallik, geci gyorsan kiderul rola, milyen hitvany fos...ebben a tesztelt 6gt-ben hogy nez mar ki a bal egyben a bor? Mar most ki van ulve meg rancosodik .. Az am a szinvonal, cserebe majd a motor meg a valto meg az osszes letezo elfillerbaszoskodott parasztvakitas is szethullik majd benne
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Semmit nem szennyez, ott nincs elovilag amit karosithatna barmi es szennyezesnek minosulne, ember sincs akit esetleg zavarna a szemet, anyag meg van epp eleg a vilagurben, egy kis plusz vas meg egyeb elfer ott.
Azzal egyetertek, hogy inkabb nekam adhatna, ahelyett hogy karbamegy a picsaba, en elhajtanam itt a matraban[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #92687 üzenetére
Erre tenyleg jo lenne amugy egy leaf. Ok a futomu meg a szelzaj hangosabb, de mivel motorzaj nincs, ezert ilyen kisebb meg nem premium kategorias autok kozul pont a villany az, ahol nem teped ki a hajad a premium utan, hogy milyen gagyi meg hangos. Menni meg mondjuk 2x ugy megy az uj leaf
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #92735 üzenetére
Varta lett (céges, ócsó legyen, azt se tudják milyen van benne)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz bitpork #92740 üzenetére
Racsing nem, de továbbra is határ felett szoktam autózni, ha nincs forgalom és nincs velem a család. Mindenek ellenére még nem dobtam el a gépet sosem, egyszer nekem jöttek pályán 140-nél sávváltásnál, meg egy emelkedős körforgóban gurult belém egy öreg papi, a saját hülyeségeimet megúsztam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #92691 üzenetére
A sima i3-ra van amúgy most egy nem rossz lízingajánlat a honlapon.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Hulye kerdes kovetkezik.
Korabban jartam erre, hogy a 2-es Lagunam mire csereljem, vegul meglett a csere, haver elvitte az gepet, en pedig egy elso gazdas 2,0dCi 3-as Lagunaba ultem at (nem kombi). Jo gep, erzesre es a valosagban is jobban megy, stabilabb is, bar mindenkepp ismet a racionalitas gyozott ugy erzem...
Eppen ezert ha az Isten is ugy akarja, akkor nyaron vennek valami jatszos autot hetvegere. Nem lenyeg milyen extrak vannak, csak legyen mosolygos es legyen benne 2 ules, minel olcsobban. Es lehetoleg otthon is szerelheto legyen, olcso fenntartassal.
Ti ilyen esetben mit vennetek?Üdv, Balázs
-
nagyúr
Exide-ot néztem, a Varta mintha nem lenne ajánlott, ugye!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Srácok SOS kéne tudni milyen akksit vegyünk a céges Focus-ba. 3 generációs 1.6TDCI start-stoppos.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
i-sti
senior tag
válasz szőröscica #92712 üzenetére
Miért kell ész nélkül szennyezni a világot/környezettet?
Mi értelme van egy autót kilőni?
Egyetértek az űrkutatással meg a kolonizációval a Marson.
De itt az nem tetszik, hogy autót amit előállítottak (értsd a Föld erőforrásait használták fel az előállításához) ok nélkül "megsemmisítenek".Novum Forum Siculorum
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #92714 üzenetére
Pandával okosan, rozsda jellemző mint a punto-nál, a szervója 60k km-enként elhullik, aztán érzékelő csere 60-80k huf-ért. Tompítottnál is el szokott menni valami és az is pár tízezer Ft-os tétel, a futóműve meg nem a világ legstrapabíróbb anyagából készült... Egyébként csajos, könnyű vezetni és parkolni vele, keveset fogyaszt.
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #92712 üzenetére
19:30-kor indul helyi idő szerint a stream.
-
szőröscica
addikt
Ma vegre kilonek egy Teslat az urbe.
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy start-stoppos autó akkuját lehet tölteni "buta" töltővel? 2016-os Opel Vivaroról van szó. Tavaly november végén le lett állítva a kocsi, legközelebb január közepén volt beindítva, teljesen lemerült (GPS nyomkövető, rablásgátló, üzemanyagszint figyelő is van benne). Ekkor a kolléga felrakta tölteni, kb 8 órán keresztül, ment rendesen, de mostanában megint nem indul reggelente, pedig leállítás előtt 60+ km mennek vele folyamatosan. Esetleg a LIDL-ös töltő jobb megoldás lehet?
-
i-sti
senior tag
OFF:
Kezdek én is bekattanni mint focvis az első GTI-vel.
Tegnap lemostam az autót, szépen elraktam a garázsban, sikerült úgy haza érni falura hogy egy csöpp sarat nem vert fel a kerék (nagy piros pont nekem). Erre délután 7 fele elkezd hullani a hó.
Örültem is, kocsi lemosva, kint havazik, pár napig amúgy sem kell kivinnem, hogy ne legyen latyakos.Erre este szól édesapám, hogy menjek az Audival mert neki kell a Solenza.
Hát nagyon boldog lettem tőle.
Éjszaka rosszul aludtam, forgolódtam. Felkelés után és amíg beértem munkába ideges/stresszes voltam, hogy mocskos, saras, latyakos, sós lesz az autó.
Most lent áll a parkolóban és kb negyed olyan mocskos mint tegnap mosás előtt.Ez így nem normális. Csak egy használati tárgy, de...
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest