-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #89250 üzenetére
Na, várjunk egy kicsit! Jól értem? Szóval, van egy biztosítéktábla, ami mellé raknak egy olyan biztosítékcsipeszt, ami nem alkalmas az ott levő biztosítékok kiszedésére, de, létezik alkalmas csipesz, azt viszont nem mellékelik? Ennek mi értelme?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Az meganeomat ma hozhattam el a szerelőtől, picit több mint egy hónap alatt kétszer hagyott cserben úgy hogy nem indult el. Másfél év alatt háromszor. A hiba ami miatt elvontatták az az volt hogy nem volt meg a megfelelő üzemanyag nyomás. Résolaj veszteség méréssel kezdtek, akkor kiderült hogy a 3-mas porlasztón nagyon rossz értéket mértek. Felküldték Győrbe mind a négyet, ott kiderült hogy a negyedik sem működik megfelelően. A két rossz porlasztó megjavítása után, autóba vissza és szerelő elvitte próba utakra az autót. Többszöri indítás hosszabb távok után úgy volt hogy felhív és mehetek az autóért. De tartott egy kisebb pihenőt és tett még egy próbát és megint nem indult el. Ekkor diag és ismét nyomás problémát jelzett. Aztán rámértek fizikálisan és az érték úgy megfelelő volt. Üzemanyag nyomás érzékelő csere után indult az autó, valószínű fals értéket közvetített.
Robbal már beszéltünk erről telefonon és itt is szeretném neki megköszönni hogy próbált segíteni a lerobbanásom után. Próbálok most már nem a nagynyomású szivattyú hibára gondolni és nem félve indulni el az autóval.
Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki számára érdekes lehet.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
110-es, mint neked, azaz Conti.
... de amit leművelt már a kolléga "azindekszmegánklubfórumon". Hiába, ez egy xar francia, német ? alkatrészekkel.
A félre diagnosztizálás(vagy néhány furimányos nehezen beazonosítható hiba) sok ember életét megnehezíti.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #89255 üzenetére
Áh, köszönöm!
Szerk. Akkor 86os.
Én nem úsztam meg csere nélkül, sütés után is volt kettő 0 Kohmos, kettőt sikerült 310Kohmra kihozni.
Valamilyen szinten érthető.
Ott maradsz x és y között nem egyszer, valószínűleg engem is szét@€# az ideg.
Nekem 435 + 130-ba volt a csúcs és vezérlés. Rettentően baráti áron.
Komplett fék, gázpedál, érzékelőket nem írom.
Szerencsére Rob szól, ha b+ készül, mégha fájdalmas is, fel tudsz rá készülni.Szerelőket hagyjuk
Most ragasztotam vissza csomi alatti rekeszbe a hangszigetelő lapot, nem fért bele az 1.05 millióba + 2db patenttal egybe....mondtam, klónozni kell Robit. Nincs mese. 1 megyébe 1. Pesten kettő.
Többiek mehetnek salgót szerelni, tisztelet a kivételnek!.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
prandris
tag
M2 1.6 egy rövidke 30km után 10 perc parkolás után indultam volna, de csak tekert de azt rendesen. Stop majd ismét Start egyből indult. Még nem volt ilyen. Kezdődő fhp hibára számítsak?
-
flymi
addikt
Elsőre rossz biztosítékot cseréltem ki, elszámoltam magam, de megoldódott a szivargyújtó probléma.
A biztosíték egyik lábának végén volt egy hangyaf@ßnyi elhajlás. Fordítva visszatéve tökéletesen műkszik, még cserélni se kellett.Háromba kellett hajtanom magam, hogy hozzáférjek...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Zol01
tag
Köszi! Nem tudom hol járt, nincs semmi infóm erről.
Delphi rendszer, 86 lóerővel ahogy Rob is írta(#89255) Forceberg Semmi baj, nem én vagyok az. Soha nem xaroztam le a Francia autókat, még az enyémet sem. Annak ellenére sem hogy már lassan a vételár ráment javításokra. Szerethető autó, és arról hogy ilyen állapotba került hozzám, sem az autó, sem pedig a Franciák nem tehetnek. Nyílván elgondolkodtam azon hogy elkellene adnom, de így ilyen állapotban nem sóznám rá senkire, a másik hogy mi a biztosíték arra hogy nem ilyen vagy még rosszabb állapotú autót fogok ki. Meg amikor kiderültek a gyengeségei akkor megfogadtam hogy helyrehozom, annyira amilyennek minden autónak lennie kellene.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Oks, csak kíváncsiskodtam
Urak, M3 "gyári" fejegység, közepen kijelző, semmi navi. [Ő lenne az]
Feltoltam rá a 3.1.0.27-et.
MP3-ak 1-2 ugyanúgy nem játsza le, max annyi, hogy nem dobja vissza a gyökérkönyvtárba, a következő számot kezdi el játszani.
A gyári könyvecskében nem találtam, mekkora a max pen-drive amit fogadni tud, illetve mekkora bitsűrűséget képes még lekezelni USB-ről? -
t.imi
addikt
Köszönöm fiúk!
320 meg sem nyekken 32-es penen, konvertáltam mindent 128 kilóra. Holnap meglátjuk. -
Plero
aktív tag
F4R (2.0 16V) motor mind okoskerekes?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
angyalpc2
aktív tag
Ha valakit érdekelne a Clio5 PH2
https://www.youtube.com/watch?v=beu--BaxcugModernebb lett, hogy szebb is e...nos
-
vzsryl
nagyúr
Laguna III 2.0 benzin M4R.
Váltóolajat és benzinszűrőt milyen sűrűn érdemes cserélni?
Gyertyákból mi a javasolt?
Szerintem a műszaki előtti (augusztus) lengőkar cserénél kap egy nagyobb szervizt.
Tud valaki Bonyhád-Szekszárd, esetleg Pécs környékén olyan szervizt/szerelőt, aki rendelkezik rendes diaggal, és nem márkaszerviz? Jövő pénteken még a Balaton környékén is jó lenne vagy 14-én késő délután Ecser környéke is. (A nagy szervizt a saját szerelőm csinálja vagy félig én, tehát csak a diag érdekelne.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gergo5991
őstag
Renault megane 3 1.6 16v benzin
[link] szerintetek mi az a nedvesseg? Eddig mindig csontszaraz volt a kocsi, igaz eldugult a vizleengedo az ablaktorlo alatt, szervizbe mar van idopont egyebb dolgok elvegezesere is, lehetseges hogy onnan azhatott be?[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89276 üzenetére
110ló? Mert ha igen, a szolenoid(ami körül trutyi minden), annak van egy szimmeringje, hajlamos ott olajpárát ereszteni. A kábelének ott van a szívosor felsó sarkában kiképzett vájatában a helye, nem alatta.(bár ez szervesen nem a képre válasz, de rend a lelke mindennek)
-
angyalpc2
aktív tag
Pörgettem a mobil.de-t
és találtam egy Megane 4 GT-t Nem a Line, hanem a fullos elvileg, mert a GT felirat is az orrmaszkon, hátul 2 nagy kipufogós
Csak hogy nem a klasszikus 1.6TCE 205 Le hanem a csak 165Le
Jobban utána nézve tényleg létezik gyengébb verzió. M5Mt a motorkód.Mi lehet a különbség a Le-n kívül? Más az okoskerék? vagy a dugattyú stb?
Valamint a GT-ben mi ami gyenge pont, a motor(mint az 1.2-ben?) az EDC 4 control más?Van valakinek GT-je? normál pályás országutas használat mellett (nem megőrülve)
YT videókról 5 és 6,5 liter simán kijön...ami 205 Le motortól nem rossz... szívó 1.6 nem tud ennyit.Valamint mennyire kényes az EDC és a 4control rendszer?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #89280 üzenetére
Én nem értem ezt a rengeteg wiki meg innen onnan vett infót, de eddig nem akartam belevaúzni.
De egy dolog biztos soha ne hidd el, hogy egy gt-vel 8liter alá bárki is be tud menni.Van az ismerettségben 3 db , ők kenik is!
Ezért nem is tudják 10liter alá vinni.
De aki hímestojásként bánik vele és őszinte az is elismeri, hogy 8 liter alatt nincs élet egy GTvel.Renault power
-
dussy
őstag
válasz rob210 #89283 üzenetére
Tökéletes igaz.
Nem pont a lenti motor, de Clio3 GT -vel 8.5l az átlagom az utolsó 2000km-en. Hiába a 6os kézi váltó 130nál kb. 3500at forog, olyan mintha egy 5ös lenne rövidebbre darabolva. Az autó karaktere teljesen a vezetés élményre van hangolva, kicsit nehezemre esik nyugodtan közlekedni: a gázreakció elég 'éles, futómű feszes - imádja a kanyarokat.Tök vegyes használat (pálya, város, M0) általánosságban normálisan vezetve 7500km teljes átlaga 8,25l/100km, ahol a legjobb érték 7,5l a leghosszabb 10,1l.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
hermanyi
addikt
válasz Gombinyó #89285 üzenetére
Nekem az van grand scenic de a 7 litert etetem vele . Városozást ez sem szereti . kb felesben megyek pálya és lakott terület . Fogyasztást nem nagyon szoktam nézni , ha tankolni kell akkor tankolok .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
gabor9991
őstag
10+ éve én is elhittem ezt ezért vettem egy szívó benzinest.
Az eltelt évek alatt mentem ezzel az autóval durván 150 ezret ehhez eltankoltam durván 1500*7 liter benzint.Ha egy dizelt veszek akkoriban amivel 7 helyett 5 literrel jártam volna akkor most 3000 liternyi gázolaj ára lenne a zsebemben amit nem égettem volna el, ebből szerintem mindent is meg lehetett volna idő közben javittatni és még nem is lennék mínuszban. -
vzsryl
nagyúr
válasz gabor9991 #89288 üzenetére
Ez attól függ, hogy mikor kapod el a dízelt. Ha egy CR-t úgy használsz 150k km-en keresztül, hogy pont beleesik a DPF/kéttömegű/turbó/magas nyomású problémakörbe, akkor hamar szállnak a fél milliók vagy több…
Összességében nagyjából ugyanott van az ember.
Azt kell megvizsgálni, hogy képes-e az ember a dízel mellett félrerakni a fogyasztásból megmaradó pénzt. Ha nem, akkor inkább vegyen “egyszerűbb” autót.
Illetve fontosak a preferenciák is. Inkább 1500-3000 közötti fordulaton érkező erőre van szükség, vagy “délutánira” (4-től 6-ig). Vagy minek kedveli jobban a hangját. Pl. én 2,5 éven át sem tudtam megszokni a traktorhangot. Stb…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mycso
Topikgazda
válasz angyalpc2 #89280 üzenetére
Szia, bár az 1.6tce nem tudom, hogy hogyan fogyaszt, illetve látom már többen válaszoltak.
Ami biztos, hogy 1.8tce + edc, normál használat mellett 8l és felette, rugdosva 9++
8l alatti fogyasztást biztosan lehet vele produkálni szélsőséges körülmények között, de 6litert senki ne várjon tőle.Tök azonos felhasználás mellett, nálam kb. 2 literrel eszik többet, mint a 2.0dci. (kb ez az összetétel: 20% pálya, 50% országút, 30% város)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabor9991
őstag
válasz vzsryl #89289 üzenetére
Épp most vagyunk túl egy másik autó, egy offos dízel motorfelújításán.
5 éves 200 ezer sincs benne és fel lett újítva a hengerfej, új gyűrű és csapágygarnitúra lett beszerelve, munkadíjastól valahol 7-800 között lesz az amennyibe került.
Autós portálokon gyakran riogatnak kettőstömegű cseréjével is, ma egy luk kuplung szett ehhez a kocsihoz 150 ezer és szerintem 50-60 körül bele is szerelik.
Turbó felújítás 100 körül lehet, porlasztó felújítva darabja 50-60 lehet, dpf tisztítás 40 körül, így mindent összeada ha minden egyszerre térdelt le ami csak a dízelben van jöhet még egr hiba is és nagynyomású szivattyú is,, akkor el tudok költeni 600-1M között rá de utána 250-300 ezer km-en keresztül ezekkel nagy valószínűséggel nem lehet gond.
És 250 ezer km alatt amennyi megspórolható az több mint amennyit rá kell költeni szerintem. -
Zol01
tag
Srácok megint nem indult az autó.
Velem volt ismerősöm, indítás közben elkezdte pumpálni és nagynehezen indult. Haza értem leállítottam, tettem egy próbát és nem tekert kettőt sem és ismét indul. Megint azt írta hogy ellenőrizzem a befecskendező rendszert.
Annyi észrevétel hogy mikor pumpáltuk és közben tekert, szinte összeesett a pumpa. Nem tudom ez normális-e vagy sem.
Most már tényleg kezdek elkeseredni -
Zol01
tag
válasz gixxergabi #89294 üzenetére
Az nem tudom mert én indítottam. Viszont csak sima pumpálás után is lehet látni hogy visszafele megy buborék. Nem is kicsi. Ebben csak Rob tud majd segíteni, mert rajta kívül az összes szerelő elment mellette, azzal az indokkal hogy azt kidolgozza, meg hogy ez dci-nél normális
-
forceberg
veterán
válasz gabor9991 #89291 üzenetére
Nálam M2 kacsa és L3 kombi van 1.5dCi-vel, 400e km alatt ezek mennyit is spóroltak az üzemanyagon?
Több milliós a tétel. Nem, hogy pár ilyen-olyan felújítást, hanem komplett autók árait...(#89292) Gombinyó: ez a rákölti a különbözetet tételt a dízeltől rettegők terjesztik. Bele lehet nyúlni persze, de sok belenyúlás miből ered?
Nem átnézetten megvett, vagy jócskán visszatekert órás autókból.
Az nekem ne xardízelezzen, aki 8-10 éves behozott dízelt vesz, amiről elhiszi, hogy 80 ezret futott mindössze.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
szebe
addikt
Nem volt célom ekkora vita generálása, szimplán arra szerettem volna rávilágítani, hogy nem univerzális megoldás az 1.5 dci, ha "szempont a fogyasztás".
Kinek nem szempont a fogyasztás? Szerintem senki sem a pénztárcája ellensége.
Kereshettem volna én is az 1.5 dci-t de minek? A városi rövidtávokkal csak kinyírnám, annyit meg nem megyek, hogy kiautózzam a különbséget. Biztos vagyok benne, hogy sokaknak kiadja az esetleg problémák ellenére is."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Somatom
veterán
Sztem ez nem jó matek. A dízelek fogyasztása kevésbé nő a terheléstől, mint a benzineseké. Egy kicsi, városi autóba nem praktikus a dízel. De, mennyit fogyasztana egy benzines Espace, ha húznia kéne egy lakókocsit, vagy trélert? A 4000 Km -t milyen időszakra számoltad? Havonta? Én cirka 2000 Km -t megyek havonta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Elite: Dangerous
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kiakadtak az európai chipvezetők az USA, Kína és az EU követelésein
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest