-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
válasz norbert1998 #94297 üzenetére
ez messze áll tőled.
-
Atesz08
tag
Sziasztok ! Megane 1 2001év, 1,6 16V. Gyújtást ráadom, indítóznék és semmi. Egyszer már volt ilyen, de kb a 6. indításnál beindult. Azóta rendben működött, most megint nem indít.
Csend, semmi nem történik. Mi lehet a baja ? -
Sirus86
tag
Az olyan 150-200 Eu itt. En mezei autoszervizekre gondoltam. Anno a Modus bal oldali hatso rugotorese, es hatso fektarcsa par csere volt 3000 Euro egy Renautl markaszervizben (ket eve). Csak klima diagot akartam, de nem engedtek haza vele, meg tarilerel sem. Annyiert vehettem volna masik autot...
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Jaded
őstag
Szépen hangzik az 5 év gari, de amikor a beltér hullik szét itt-ott, majd közlik hogy ja, x csak 10e km-ig, y csak 20e km-ig, z csak 30e km-ig garanciális, akkor csak pislogtam. Kérdeztem hogy ezek hol vannak feltüntetve, akkor csak a hallgatás jött.
Nyilván kopó dolgokon nem rugózok, az jogos hogy csak x ideig garanciás. De amikor a légbeömlő csak úgy széthullik magától és közlik, hogy ez csak 30e km-ig garis, akkor felmegy a pumpa (bőven 5 éven belül volt). Erősen hatni kell rájuk, hogy történjen valami. De ez nem hiszem hogy csak a Renaultra jellemző manapság.Renault Megane IV Limited
-
Atesz08
tag
Erre nem volna ötlete másnak ?
Megane 1 2001év, 1,6 16V. Gyújtást ráadom, indítóznék és semmi. Egyszer már volt ilyen, de kb a 6. indításnál beindult. Azóta rendben működött, most megint nem indít.
Csend, semmi nem történik. Mi lehet a baja ? -
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #94292 üzenetére
mert egy neves műhelyben csináltatta idén januárban a cserét, nem is kevés pénzért.
Ne becsüld le a te műhelyedet, ami már híres neves
azért egy scenic 1 már sokat látott, ettől még persze lehet jó
Rabló szervizek vannak már szinte mindenhol, szar munka de legalább drága. -
Kronos3000
senior tag
Nálunk a munkagépekkel is ezt csinálják. Gari idő alatt, még az olajcserét is nehezen végzik el, ha egyéb baj van, hetekig ki sem jönnek. Aztán lejár az egy év és szívunk tovább mi, meg a saját szerelőink vele. Bármi baj van, megpróbálnak gépkezelői hibára hivatkozni. A céges autók szintén ilyenek, elketyeg valahogy a gari időben utána megy tönkre az összes.
Wasabi...
-
-
Veron
addikt
válasz Kronos3000 #94318 üzenetére
ez csak erősíti bennem a 2 éves garikiterjesztés utáni vágyat, legalább szalmaszál van addig amibe lehet kapaszkodni.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
den89
tag
Pont az jön le a hozzászólásokból, hogy ahol lehet kihúzzák magukat alóla a cégek. Én ezért tuti nem fizetnék pluszban, esetleg ha sokat mész az autóval és 5-6 év alatt beleraksz 120-150 ekm-t, az alatt már előjöhet olyan dolog, ami miatt szükséges/érdemes/lehetséges garanciában javíttatni. Ráadásul garancia idejéig (tudtommal) márkakereskedésbe kell hordani az autót, ahol mindent bő 2x annyiért csinálnak, mint más szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
PHEV Megane kombi mennyire lomha autópályán? Megláttam ezt a darabot és elgondolkodtam, hogy jobb lenne-e új Arkana helyett.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tycon
tag
Na, megjavítgatták az autómat. Részecskeszűrő újra csere, nyomáscsövekkel, légzsák ütközésérzekelő csati jav. fűtőventillátor vezérlés már vezérel, izzógyertyák cseréje(azt nem én vettem), hosszbordásszíj, vezérlőszíj, gumitárcsa csere. Alkatrészeket vittem/adtam (~150e). Csütörtöktől tegnapig csinálás. Szerelő kér 128 ezret. Teljesen normális. És ebben benne van a trailer szállítás is, mert azt mondta, kifúj a részecskeszűrő, kigyulladhat, ő nem viszi el csak trailerrel.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Mezga Aladár
veterán
Ugyan ez volt nekem is. Nálam még az fhp jeladó csatlakozója is cserélve lett.
Egyik nap leállt és nem lehetett indítani.
Pár nap múlva tökéletesen indult és soha többé nem volt vele gond.
Rob210 akkor azt ajánlotta, hogy a motortérben levő nagy piros gombot nyomjam meg.
Ez az üa rendszer megszakító gombja és baleset esetén aktiválódik a rendszer. -
dj79
senior tag
válasz Mezga Aladár #94330 üzenetére
Hát ez az, az volt a sztori, hogy tesco, motor leállít, kártya bentmarad, zene szól, ablakok lent, ember 30 másodperc alatt kiszedett egy csomagot az egyik automatából, azóta meg csak forgat az önindító…
-
norbert1998
nagyúr
Ez egy 1.6 szívó + hibrid 158 ló.
Nem ismerem. Corolla kombi 1.8 szívó + hibri 122 lovassal mentem. Az száámomra abszolút szörnyű volt.Aki meg ezres Swiftből ül át, annak meg rakéta. Szerintem lehet, hogy a legjobban akkor jársz, ha nézel gyorulás videókat vagy akár ki is próbálod. Mert neked kell megfeleljen, ne másnak.
-
Veron
addikt
válasz norbert1998 #94332 üzenetére
összehasonításképp: 1.2T 116 LE (chipelve 140 LE) kombi Corollám van
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
szebe
addikt
Ha tudsz, akkor kérj egy tesztvezetést/próbakört. Turbósból szívóba átülni nem lesz élmény, de hátha kompenzál valami az elektromos hajtás. Aztán el tudod dönteni, hogy neked az úgy jó-e.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #94336 üzenetére
Ebben én nem tudok segíteni.
Ki kell Olvasni egy normáis renault kompatibilis diaggal.
Utána van miről beszélni.
Vezérlést ellenőrizni, hogy minden értéken van - e.
Renault power
-
senior tag
válasz rob210 #94253 üzenetére
Sajnálatos módon nem jártunk sikerrel. Légkulcs helyett egy Parkside ütvecsavarozót sikerült szerezni, viszont megmozdítás helyett inkább csak el*baszta az egész csavar fejét (mondjuk eddig se volt szép a sok próbálkozás miatt). WD-40, csavarlazító, rozsdaoldótól kezdve szinte kapott mindent is, de semmi. Már rendesen látszik a csavar illetve a gömbfej teteje is olyan szépen le lett maratva a rozsda. Alá volt neki támasztva direkt emelővel is, semmi, ütögetve is lett, akkor is semmi. Lehet mi csinálunk mindent szarul és tényleg könnyedén kijönne ez az egy csavar, de sajna nem autószerelőnek tanultunk. Kifúrást meg minden ilyen egyebet inkább el is vetettem, nekem elég volt most az egészből. Szerencsémre azért még így nem a legjobb menetekkel is fognak a csavarok (rá lehet őket ugyan úgy tépni mint a másik oldalt meg plusz biztonság kedvéért kaptak egy kis ragasztót), de azért mégis csak jobb lett volna lecserélni az egész kerékagyat a francba. Mondjuk arra még rá kellene jönnöm hogy pont ezen az oldalon miért lóg ki kicsit jobban a kerék mint a másik oldalt.
"Arra figyelj, hogy a féltengelyt ki ne húzd, ha ez a bal oldal de kép alapján az."
Anyósülés oldalán volt ez a szerelés, ha jól olvastam angol fórumokon akkor ez a veszély a vezetőoldalon van, de ha nem majd úgyis kijavítasz.
"Talpasgömbfej 2 féle van más a kónusz arra figyelj!"
Meg is vettem mindkét félét (mert tudja tök melyik kellene) és tényleg különböznek. Ahogy elnézegettem nekem lehet a 16-os van amihez pont nem adtak csavart, bár nem mintha most szükség lenne rá.
"De ezt én simán kiszedném úgy, hogy a talpas nem sérül."
Én ezt el is hiszem, jó lett volna ha nekünk is sikerül de hát nem jött össze.
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #94338 üzenetére
Ebből csak újat és itt a delmannál a legolcsóbb jelenleg.
Renault power
-
laca891
aktív tag
rob210
Kuplungcsere 1,2-es szívó Sandero esetén. Nem esedékes, csak érdeklődök. Zsiráfemelőm és aknám van. A motort és a váltót felfelé ki lehet emelni ? Nekem így egyszerűbbnek tűnik, mint levenni a bölcsőt...Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz laca891 #94343 üzenetére
Kivenni a motort egyszerűbb mint levenni a bölcsőt?!
Ezek azok az utolsó mondatok amikor még járt a motort.
Szerintem egy motor ki be sokkal keményebb dió mint egy bölcsőt leakasztani.
Már csak a veszélyességi szintjét nézve is.De te tudod és persze igen fölfelé billent e emelve is kijön a motor váltó.
Renault power
-
tycon
tag
Na, ma megkaptam a felszólítást, adjam el a Lagúnát. Úgyhogy eladó. Mivel ez nem adásvétel topik, ezért erről ennyit. 18 éve szolgál. És rendben van. Csak a fiam levetette az Avensist. Két autót meg nem tartunk. Van sok könnycseppes emoji?
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
-
South Velen
addikt
Sziasztok,
Ez az intercooler csövem felső oldali csatlakozása a
motorhoz/turbóhoz.Gondolom nem normális ahogy kinéz, meg hogy tiszta olajsár.
Típushiba, hogy szar ez a cső, ahogy olvastam. Már újan is párádzik némi olaj belőle ahogy olvasta, de azért gondolom nem ennyi
66 ezer-be kerül ami kicsit pofátlan, de gondolom eljött az idő cserélni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest