-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
-
#89309696
törölt tag
Muter is ilyen, nyomja a féket és rángat a kocsi majd lefullad.
Nekem a legelső automatánál se volt ilyen gondom, hogy pedált kerestem, annyira a DNS-embe van ivódva. De még az automata-kézi váltogatással se volt gondom sose, pontosan tudom melyikben ülök. A legelső automatás köreim is vajsimák voltak.
Kéziváltót viszont továbbra se tudok használni, mint egy vérbeli blfsz. És már húszezer Km körül járok és vagy 10 féle autót vezetek közben az 5 év alatt az autócserék is vajsimák egyik nap egyik, másik nap másik. Semmi izé nincs benne, de hát ja a sorszámozott kar középen az.... Nálam kettőstömegű nem húz le 100 ezer-nél többet.[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
válasz molnarpeter #172200 üzenetére
Szia,
Előrébb jutottunk a hiba okát illetően, a kocsihoz való bal+-os akksival sem indult be.
Valószínűleg itt azzal van baj, hogy akksicsere után nem a riasztó távirányítójával lett nyitva/zárva és emiatt riaszt, viszont ez eddig azért nem volt világos, mert a duda már egy ideje nem működik, és a riasztó hangja maga a duda volt, amikor még működött, de már nem működik egy ideje.
Onnan lehet így hang nélkül tudni, hogy riaszt, hogy az index is villog, az elakadásjelző is (anélkül, hogy a gomb be lenne nyomva), valamint a középkonzolon lévő security feliratú piros led is villog, gyújtás ráadása után is.
A távirányítót már régóta nem használjuk, mióta néhány alkalommal ok nélkül elkezdett össze-vissza riasztani, amit sosem tudtunk igazán, hogy sikerült megoldani, próbálgattunk mindent, aztán egyszer csak abbahagyta, mondanom sem kell, az egész város figyelmét magunkra vonva, mivel iszonyat hangos a duda, amit ugye riasztásra is használ.
Rákeresve egyébként a Toyota távirányítókra a google-n egyáltalán nem találtam hasonló távirányítót, és mivel nem is magába a fő slusszkulcsba vannak beépítve a gombok, hanem külön van, Toyota felirat nélkül, valamint a kormány melletti műszerfal részen is van egy nem gyári piros led, ezekből arra következtetünk, hogy ez egy utólagosan beszerelt riasztó lehet (használtan vettük, így nem tudtuk eddig biztosra).
Megtaláltam Garvisoron az autómentéssel és Toyota szereléssel is foglalkozó Ódor Autócentrumot, amelynek az autómentésre kirakott számának felhívásakor biztosítottak (gondolom a traileres), hogy meg lehet javítani távirányító nélkül is egy ilyen hibát, de aztán ahogy beérkezett az autó, felhívott maga a szerelő, elmondtam mi a hiba és erre azt reagálta, hogy ha ez utólagosan beszerelt riasztó, ezzel nem tudnak mit kezdeni, mert ez már elektronika. És amúgy is csak hétfőn lesz idejük ránézni.
Emiatt muszáj volt utánanéznem, hogy mitévő legyek, találtam is egy ilyen trükköt távirányító nélküli orvoslásra:
1. Bedugni a slusszkulcsot
2. Gyorsan a Run pozícióból az Off-ba 5x elfordítani
3. Start pozícióba fordítani és elindítani a kocsitEz elvileg kiiktatja a riasztót és lehetővé teszi a motor elindítását, mivel jelenleg akksicsere után maga a riasztó az ami nem engedi a motort beindítani.
Közben természetesen a megoldottam, hogy a távirányító is felkerüljön vidékről hozzám, ezzel az ottani szerelőnk szerint működni fog úgy, hogy egyszerűen kinyitom vele a kocsit és bezárom.
Ha viszont ez a 2 megoldás sem működik, keresnem kell egy olyan szerelőt, aki foglalkozik elektronikával, és gondolom ezek közül is olyat, aki Toyota elektronikával.
Garvisoron kerestem ezt is, a Piros Autószervizt adta ki, van valakinek tapasztalata ezzel?Az Ódor Autócentrumból 16 km-t kellene ebben az esetben trailereztetni a Piros Autószervizbe, melyik trailer szolgáltatást ajánlanátok erre? 12.000 Ft-ért vállalja az Ódorral szerződött traileres.
Vagy esetleg van bárkinek bármilyen tippje, hogy ki tudna segíteni ilyen utólagosan beszerelt, nem gyári riasztós problémában?
(#172202) EQMontoya : megnéztem ezt a Toyotech hibrid autószervizt, de úgy látom, hogy ez hibridekre specializálódott, a Yarisom viszont diesel, de azért köszi.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
válasz tboldi #172379 üzenetére
Szintén így tettem ma délután!
Pont ilyet kerestem már tavaly is... végre minden szempontnak megfelel. Köszi a tippet kisza25!
anorche1 : Van értelme. Tavaly volt egy egyszerű változata ennek amit itt most körbe örülünk mind. Az akkor szétszakadt idén még nem volt időm keresni újat... Jelentős a hőmérséklet különbség. Egyrészt a kormány, műszerfal és a kárpitok sem melegszenek fel annyira. Én utcán parkolok és nincs árnyék... Minden túlzás nélkül mondom, hogy indulás előtt 10 perc szellőztetés meg klíma megy, hogy egyáltalán be tudjunk ülni. Éget az ülés...és minden felület amihez hozzá lehet érni. Mivel a felületek sugározzák kifelé a meleget még a benti levegő is forróbb és lassabban hűl le...
Ha felteszel egy ilyet, akkor azért kevésbé rossz és gyorsabban lehet behűteni a belteret.[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
válasz anorche1 #172381 üzenetére
A fekete műanyagok nem lesznek 70 fokosak csak 50, később mállik le a műanyag, a légbeömlők sincsenek annyira átforrósodva a klíma könnyebben kezd el hűteni. De az utastér levegője az majdnem változatlan, nagyon kicsivel hidegebb, de gyakorlatilag ugyanúgy egy dögmeleg autóba ülsz be amiből rögtön ki akarsz szállni.
Az egész autót le kéne takarni ilyen fényvisszaverőssel, úgy már talán komolyabban is működne.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Hát ma nagyon meleg volt bssza meg, megsütött engem is. Megyek a motorral, mögöttem kocsi, nem nagyon akart megelőzni bár közel volt úgyhogy kellett volna neki, úgyhogy indexelek neki menjen, de csak nem előz meg. Elkezdek kicsit lassítani, félrehúzódni, index még kint, de ő is lassít. Hát mondom megállok teljesen és elengedem akkor úgy, intettem is neki még gurultam közben. Megálltam teljesen az út szélén, hátranézek mondom wtf ő is megállt csak néz rám. Akkor látom, hogy én hülye ökör marha balra indexeltem végig. Csak tudnám miért, mikor jobbra akartam.
Kinyomtam aztán el is tipliztem onnan, utána már megelőzött a kocsi is. Nem csodálom.[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
Megint a biztonsagos tereles az M1-en.
hábm bábm
-
grizlisandor
veterán
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #172376 üzenetére
A bakonyszentlászlóin kint voltam én is, mint néző, voltak szép pillanatok
anorche1: sokat ér, a műszerfal nem forrósodik fel, így az autóban nem lesz annyira dögmeleg, mint nélküle lenne. Ehhez még egy sötétítés B oszloptól hátrafele és egész jó is vagy, csak ne állj a kocsival É-D irányba, mert akkor oldalról ugyanúgy besüt a nap
jozsi252: objektív felelősség, nincs pont
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
Nem tudjátok véletlenül hogy büntetőpont akkor is jár hogyha nem állítottak meg, tehát nem szabtak ki helyszíni bírságot, hanem csak a fix trafi kapott le? Mert ugye fix trafi esetén nem állapítható meg a vezető személye, csak akkor ha megállít a rendőr.
iPhone 16 Pro Max
-
tboldi
nagyúr
válasz anorche1 #172381 üzenetére
Nem tudom, most vettem életemben először, még csak ezután jön a tapasztalatszerzés.
szerk.: Na, meg mostanság fél óránál többet nemigen áll az autó napsütésben, emiatt nem is tervezem olyan gyakran használni, csak ha úgy adódik, hogy mégis több időt ácsorog, akkor van mihez nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #172377 üzenetére
Igen, akartam is írni egy szösszenetet erről, ha már megadatott a dolog.
A két autó:1999-es Mazda MX-5 NB 1,8, Torsen sperr, klíma
2001-es Toyota MR2 mk3 1,8 VVT-i, sperr, klímaAlapvető különbség ugye a középmotoros elrendezés, ami miatt kétszéles a felni/gumi páros is, ez alapvetően sok mindent meghatároz érzéseim szerint. A kormánya sokkal könnyebb, mint az Emikszé, hiszen elöl nem sok súly nyomja a tengelyt, emiatt kanyarban még tanulni kell, hogy miként kanyarodjak (kell jobb gumi is, mert a mostani nem az igazi), baromi közvetlen, de sokkal könnyebb túlkormányozni, mint a Mazdát.
Kanyarban a gázelvételnél kiegyenesíti a kanyart...tehát vagy gáz nélkül nagyanyóba kanyarodsz vagy nyomod neki végig, akkor a sperr behúzza, nagyon jó az egyensúlya, bár a Mazda alatti Tein stabilitása azért hiányzik, elférne egy kicsivel kevesebb dőlés, de ezen lehet itt is javítani.
A beltér nagyobb, magasabb emberek is kényelmesebben elférnek benne, állítható magasságában az ülőlap és a kormányoszlop is, ami nagy segítség, szó szerint a padlón lehet helyet foglalni, Nem mellesleg a szélzaj is kisebb, nem kavar úgy be a szél, pedig volt nagy szélfogó az Emikszben is. A váltó hasonlóan kattanós és rövid, bár más az érzet, hiszen itt bowdenes a szerkezet, nem közvetlen a fogaskerekeket rakod arrébb.
A motor varázslat...bár még nem érzem 100-asnak, de így is meglepő amit produkál, gyanítom a VVT-i és a 100 kg súlykülönbség ami segít, de hiába a barom hosszú váltója (100-nál 2800-at forog, szemben a Mazdával, ami 90-nél tartott 3000-nél...) alulról is igen kellemes nyomatékot produkál, lehet vele előzni, nem feltétlen kell olyan hevesen visszagangolni, hogy bármi is történjen.
Összességében ad olyan élményt, csak másképp, mint az MX-5, nem annyira magától értetődő az első perctől kezdve, hogy ezzel Fittipaldi lehetek büntetlenül, mert kevésbé engedékeny. Pl. jómagam is még eddig 2x mertem rálegyezni a gázra kanyarban, hogy megindítsa a seggét, míg az MX-5-nél az volt a csoda, ha nem így tettem. Persze ez idővel változni fog, teljesen jóindulatúan csinálja, amit csinál, és azért annak van egy feelingje, amikor mögötted morog a blokk
Ja és ami nekem fontos:
A rozsda teljes hiánya és a szintén átgondolt japán tervezés miatt alapvető szervizes feladatokat gyerekjáték végezni rajta (értsd: futómű kiszedése kompletten, hosszbordás csere, olajcsere, fékek, beltéri elemek).Úgyhogy ha valaki ezen gondolkodik én bátran merem ajánlani, de csak miután volt MX-5-öse, mert a klubélet ott létező dolog és nagyon bírom őket, csomó jó haver/ismerős lett már ennyi idő után is, amit nem kívánok megszakítani, szerencsére ők is szívesen látnak ezzel is bárhol.
Az MR2 itthon ritka, klubélet is visszafogott, ha vidéki vagy, akkor szinte nincs is, viszont ez is drágul és nem mellesleg odakint is van értéke, ami azért az MX-5-nél nem feltétlen jellemző.Nagyjából ennyi első levegőre.
tboldi:
Ezeket megnézem, köszi!vilike:
Eddig 2:0..[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
tboldi
nagyúr
válasz gooool #172375 üzenetére
Én támogatom az ötletet, más is van ilyen elvetemült.
A videók leírásában megtalálod a módosítások listáját, már ami a motort illeti.Amúgy egy másik ötlet: 1.6-os szedán Swift, összkerekes verzió, amiből ki kell hajítani az első féltengelyeket, meg a viszkokuplungot, így kapsz egy RWD hajtást.
Plusz az egyliteres váltója a legrövidebb, kicsi pályákra, ahol nincs nagy maximális sebesség, oda az lesz a jobb.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Nos az MX-5 nemrég elment, így már csak az MR2 maradt, amit itthon szépítek/építek, amivel igen sokat tanulok és szerencsére a rozsda hiánya miatt minden szépen lejön/kijön.
De felmerült az e heti Parc Fermé adásból az ötlet haverral, hogy meg kellene próbálni a Suzuki Swift rallycross OB-t, de legalábbis kellene egy régi Suzi, amit kibelezünk, itt-ott kis okosítás, semislick és irány a nyílt napok világa low cost költségekkel.
Mit gondoltok mennyire elborult ötlet a dolog?
Egy 3 ajtós bódé a cél, 1,3-as motorral, aminek kiszednénk a belsejét, plusz minden mást, ami nem kell, maradna két ülés (az anyós természetesen opcionális), sportkormány, merevítések (haver hegesztő, össze tudjuk dobni, nyilván nem lesz homológ, de nem is kell).
Filléres alkatrészek (és a könnyű otthoni szerelhetőség miatt) és karosszéria elemek okán sokkal inkább merném ennek rúgni pl. Kakucson, mint a Toyotának, hiszen ott egy jó gumiszett fáj annyiba, mint itt egy komplett donor autó.Hülye vagyok teljesen, vagy merjek belevágni?
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
MrSealRD
veterán
válasz Salex1 #172359 üzenetére
Van ott több fotó...csak görgetni kell. Egy ismerősöm is így nézte... Aztán észrevettük hogy ott lehet görgetni egy kis részén. Nagyon hulladék a felület. De rajta leszel..
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #172365 üzenetére
Valoszinuleg nem figyelt, igy a tukorbe se nezett, 6 masodpercnel mar latszik, hogy eleg gyorsan kozelit az elotte levohoz. Mondjuk a dashcamesnek meg nem atjutasi lehetoseget kellene keresnie, hanem megallni es megnezni, hogy nem tortent-e szemelyi serules.
6030D: Ez egy Passat B9 inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz MasterMark #172365 üzenetére
Igen, megállt a sor és félre rántotta. Mondjuk az az ideiglenes korlát is érdekes, hogy meg sem mozdul, ahogy átrepül rajta a CC.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MasterMark
titán
válasz Brandynew #172364 üzenetére
Mindegy lett volna ha indexel is.
Az indexelés nem jár semmilyen előjoggal, attól még a másik sávnak elsőbbsége van. Nem kapsz azért elsőbbséget mert indexelsz.
Egyébként ahogy nézem ütközést kerül el, mert előtte megálltak. De így is szabálytalan, mert akkor nem tartott elég követési távolságot.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Salex1 #172359 üzenetére
Nem szokták elérhetővé tenni csak azt/azokat a képet ahol egyértelműen beaznosítható az autó. Maga a gyorshajtás tényét rögzítőt - ha ettől eltérően van rögzítve, azt külön kell kérned. Majd kapsz egy elmosódott képet vagy olyat amin nem látszik a rendszámod de ott lesz a 116 km/h-s mérés.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
őstag
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Salex1
őstag
Kaptam tegnap egy gyorshajtás csekket. A levélben írják, hogy 116-al mentem 90 helyett (csak egy előzés idejéig). Viszont a neten látható 3 kép egyikén sem szerepel a pillanatnyi sebesség, ki van húzva. Támadható ez, vagy hagyjam a fenébe?
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Üdv.
Ford Focus MK2-be szeretnék üléshuzatot, de valami minőségibbet, mint a Tesco-s és társai. Ki milyet ajánl? Elsősorban fekete érdekel. Néztem az emagot, de a kínálat nem ütötte meg azt a bizonyos mércét. -
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #172345 üzenetére
amúgy megrendeltem, október 6-ig vállalták, hogy ideér
molnarpeter köszi a linket[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
-
parandroid
félisten
Pontosan. Egy hete vezettem az automata mazdát, amikor visszaültem a manuális minibe, és nem értettem, miért fullad le a pirosnál. Azóta figyelek rá. Mini amúgy elég nehezen tolerálja a leeső fordulatszámot, szóval lassabb kanyarodásoknál is figyelni kell.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #172343 üzenetére
Igen, csak mindenhonnan 4eFt szállítással, annyiból már vehetek komplett kart, meg törlőt, csak már abban sem vagyok biztos, hogy ez való rá (kar)
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MrSealRD
veterán
válasz Brandynew #172337 üzenetére
Én az Alpin6-ot rendeltem tőlük tavaly. Magyarul kevésbé tudnak...de árak jók és minden simán ment. Gumik rendben voltak.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Ami jött az ilyenhez való, de az enyémen nem ilyen van, hanem mint a robbantott ábrán
Az enyémen meg ilyen van
(Link javítva)
Valószínűleg kart cseréltek, csak nem jót raktak rá[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Brandynew
őstag
Köszi, megvan! https://gumidot.hu/
Vagy csak szerintem baromi olcsók itt a gumik?
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Magnum_ #172327 üzenetére
Nem, alvázszámmal megnézve is az való rá ami jött, a robbantott ábrán amúgy ami van, az való rá, de cikszám alapján meg az jött, de az mégse olyan
Mivel ez gyári alkatrész még vissza sem lehet küldeni, csak ha raktáron volt (ez amúgy úgy volt így vissza vette, de valami nem kerek)Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
-
Brandynew
őstag
Rendben, köszi.
Más: múltkor belefutottam egy webáruházban, ahol nagyon olcsón lehetett gumiabroncsokat rendelni, a székhelyük valahol a szlovák határ közelében volt. Tudja valaki, melyik lehetett? Most nem találom, pedig a fórumon többen is jó véleménnyel voltak róla.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Brandynew #172329 üzenetére
Érdemes megbeszélni velük előre, hogy pontosan mit akarnak beletenni és akkor ez elkerülhető (és tudni fogod mit kell utántölteni). Én pl mindig magam viszem az olajat, mert a szaki jó de nem tribológus ezért állandóan az 5W40-et erőltetné a 0W30/5W30 helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Brandynew #172318 üzenetére
Egyeztesd le a szervizzel előtte, van ahol nem szeretik, van ahol nem is lehet hozott anyagot beletetetni és a legtöbb helyen ha te magad viszed az olajat/alkatrészt akkor magasabb óradíjat számítanak fel (mert az alkatrészen nagyon sokat keresnek a szerelők, 40-50% kedvezménnyel veszik de veled a listaárat fizettetik ki).
Ennek ellenére érdemes magadnak vinni mert akkor tuti a megfelelő olaj lesz a kocsiban (főleg ha ott állsz a sarkukban amíg cserélik).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz Magnum_ #172321 üzenetére
Meghozták kódszám stimmel, csak nem ez való rá
Ilyen jött
és ilyen kelleneAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
-
Brandynew
őstag
Olajcserére hogy mentek? Ha van egy olaj, amit szeretnék használni, akkor vigyek belőle egy 5 literes kannát és kérjem, hogy abból töltsék fel, miután leengedték az előzőt?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #172310 üzenetére
MOL Botondra gondoltam. De reméljük, hogy ez az olajfogyi a következő olajcsere után sem fog rosszabb lenni.
Mondjuk engem még mindig furdalna a kíváncsiság, hogy hogyan tűnhetett el annyi olaj korábban. Ha akkor megesett és nem sikerült a szerviznek kideríteni az okát, akkor máskor is összejöhet.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #172309 üzenetére
Chat Botond?
(#172311) Magnum_ : 15k-ra vetítve valóban. De a gyártó ezzel nem fog foglalkozni az emberke (szervizes) szerint sem és ismerős szerint se. Ezvan, eladó
(#172312) BigBlackDog: Nincs kiderítés, ez volt a teszt, mivel 1200km alatt nem evett számottevően, így nincs mit keresni szerintük. Detsz Ól Folksz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Tisztelt Nagyérdemű,
a Fóka 1200km alatt 1-1,5 deci olajat evett, nincs miről beszélni, nincs itt semmi látnivaló, mindenki haladjon tovább, marad minden a régiben
Köszönöm a figyelmet!
Ugyanitt kiváló állapotú Ford Focus kombi eladó, jelige: 530e kell vazzeg
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
őstag
válasz tboy93 #172303 üzenetére
Én a céges BMW-vel csináltam meg az olaszoknál 500 km egyben vezetés után, hogy a parkolóban gyorsan be akartam tolatni, de jöttek mögöttem, és hamar-hamar kuplung és Rrrr.... pufff. Főnököm úgy hátranézett, azt hitte nekünk jött valaki. Mondjuk bennem is megállt kicsit a vér. 8 hónapos volt a közel fullos 530d, én meg 3 hete voltam a cégnél.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz tboy93 #172300 üzenetére
én is kétszer vezettem, már egész jól megszoktam, hogy pihen a bal (8-10km), aztán hirtelen úgy döntöttem, hogy akkor itt lemegyek jobbra - úgy ráugrottam a kuplung helyére (szerencsére én nem a fékre), szakadtam a röhögéstől már indult a kezem is, hogy behúzom 2-be
(1.4 Tsi Golf Sportsvan (?) volt, dsg-vel, tetszett )"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest