-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Tikakukac #99500 üzenetére
Mentem vele egy 30-as karikát, dimbes dombos utakon, aztán 200 km pálya, eddig érezhetően könnyebben indulok el álló helyzetből és lekopogom még nincs hibakód. (szegény üzm keverék)
Most kutatom az alapjáratot, mert az nem változott, még mindig ugrál.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Jofi81
őstag
Múlt héten ki lett cserélve a klímakondenzátor. mert lyukas volt. Méregetett valamit az ember a kompresszor körül is, nem tudom, hogy végül kiszedte-e. Működik is, hideg van, viszont az anyósülés előtt áll a víz, odafolyik a kondenzvíz. Visszavittük, szerinte el van dugulva, majd szétszedi, kitisztítja. Nyilván nem ingyen. Na most nekem egy kicsit gyanús, hogy előtte soha nem történt ilyen, most pedig, hogy nála volt, rögtön odafolyik az összes víz. Lehet, hogy ő nem rakott össze jól valamit, vagy tényleg csak véletlen egybeesés? Az igazsághoz hozzátartozik, hogy idén még nem nagyon klímáztunk, egyrészt mert hideg volt, másrészt nagyon kevés volt már a gáz.
-
Tikakukac
titán
3 összetevős volt nálunk: egyszer a szívósor csere után. Érezhetően nagyobbat ugrott a gépmadár. Aztán az EGR. Az az alapjáratot meg az alapjárattól felstartolást tolta meg, végül egy kicsit a fojtószelep-takker, de azt szerintem csak beképzeltem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
rumos XIII
aktív tag
iOS-ra ki milyen alkalmazást használ, ami kommunikál az OBDII-vel?
-
zgospel
őstag
válasz Jofi81 #99502 üzenetére
G Astrámnál ugyanez volt, 4x lett elvileg szétszedve és takarítva mire jó lett, de szerintem eleinte csak a lefolyót tisztították. Állítólag van egy tálca ahol összegyűlik a kondenzvíz és ha oda kosz kerül akkor eltömődik a lefolyója. Elvileg alulról hozzá férni és le lehet bontani. Azt kell jól kipucolni és utána jó lesz, utána büdösödni sem fog.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #99496 üzenetére
Itt inkább a Te stílusoddal volt gond, illetve, hogy néha write-onlyban maradtál a beszélgetésünk közben.
De semmi gond tényleg, ezt a folyamot befejeztem részemről, nem offolom tovább a topikot.
A tanulságot mindenki levonja magának és megy minden tovább.Ennyi, nincs harag.
-
addikt
CONNECTOR,INDUCTION MANIFOLD TO SERVO HOSE
6-os pontA lukas kesztyűs haver 3.40-körül veszi le
Egyébként 2 oldalról összenyomod aztán meg húzod lefeleMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
toompa
őstag
válasz rumos XIII #99504 üzenetére
Torque? Androidot telepítettem, de ha jól rémlik, ott volt az ios progi is. Használd a dobozon lévő qr kódot.
-
-
Lacko32
tag
Hoho, obd2, melyik kici kinai opcom társalog 2018-ig ezekkel a tyúkólakkal? Kellene egy, ha már eddig ilyen okos eszközök nélkül éltem
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
addikt
válasz mohabá 007 #99515 üzenetére
Jaja, azok is dugig voltak.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Gaga_30
tag
Én is töltögetek utána, de nem vészes egyáltalán, bár az én motoromban kb 25 k km van a felujítás óta, illetve ez 5w30. Eneos volt benne egyszer, abból is kb ugyanannyit kellett utántölteni, nem vettem észre különbséget az üzemeltetés során.
Anyós B Corsajaba megy 10w40 GM, na az 25 évesen nem zabálja az olajat, nincs is motorikusan semmi gondja, csak kasztnikusan..
Fura ez, hogy valakinek szó szerint zabálja, van akinek meg két olajcsere között abszolút nem kell utántölteni.. -
-
BaKeSZ87
senior tag
Sziasztok!
Ilyen lamellákat szeretnék venni, tud esetleg valaki lelőhelyet?
Helyben kérdeztem egy autó kulcsokkal, zárakkal foglalkozó cégnél, nekik van minden, de nem adnak el, ellenben gondolom kb 15-20.000-ért kicserélnék szívesen 2 max. 3 perc alatt, de ezt az opciót kicsit rablásnak érezném. Ideiglenes megoldásként kivettem a három legjobban kiálló lamellát, így maradt még bent 7, szépen akadás nélkül jár, de csak az lenne az igazi, ha a kopottakat ki tudnám cserélni újra, vagy legalább is nem kopottra.
-
ricsi8800gt
addikt
Valaki cserélt ilyen szűrőt H Astrán?
[kép]Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz Gaga_30 #99521 üzenetére
Nyilván a Google kör már megvolt ( prohardver fórumon vagyunk... ). HU46 és HU100 lamellát találtam, viszont ez egyik sem.
Másik zárbetét vásárlása...
1. Minek ha semmi baja a zárbetétnek, csak pár lamella kopott benne
2. Nem biztos, hogy pont van benne annyi és olyan számozású lamella amire nekem szükségem lenne
F Astrámnál annó eltört a zárbetét végén a szár ami a gyújtáskapcsolót fordította. Ott egyértelmű volt, hogy új zárbetétbe átlapátoltam a gyári lamellákat, azóta is szépen működik a gyári kulccsal. Itt is az lenne a cél, hogy maradjon a gyári kulcs, csak a kopott lamellák helyére kerüljenek újak.
Szóval ha valaki tud olyan boltot ahol árulnak Opel gyújtás zárbetéthez lamellát, de mondjuk Google készülékkel nem lehet őket megtalálni, mert nincs weblapjuk vagy nem webshopként üzemelnek hanem csak mint pl "autózár javítás" stb. az ne tartsa magában. -
BlackDemon
csendes tag
Üdv mindenkinek! Egy Astra G 1,4 B az alany, tegnap kiszereltem az akkumulátort tölteni, ma reggel visszaraktam, minden működik, csak a műszerfalon a sárga kulcsos autó piktogram világít azóta. Ez normális, szerelővel kell kilövetni, vagy van valami megoldás rá ezen kívül? Előre is köszönöm ha valaki tud infóval szolgálni.
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz Gaga_30 #99524 üzenetére
Aha.
Még az jutott eszembe, hogy a kopott lamellákból reszelni olyat ami szintén elkopott, csak kisebb. De az megint csak kényszer megoldás és nem lesz három kopottból három jó, csak kettő. 9, 8, 5, ezek vannak elkopva. Kopott 9-ből még lehet 8-as, kopott 8-ból 5-ös de egy 9-es még akkor is hiányozna. -
addikt
válasz ricsi8800gt #99522 üzenetére
Kell hozzá egy ilyen fogó ha ez a kérdés:
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zgospel
őstag
válasz ricsi8800gt #99522 üzenetére
Amit linkeltél nem H Astrához van.
Benzines H Astrán nem kell cserélni, egyébként nagyon macerás, mert a tankban található, ha jól emlékszem az üzemanyagpumpa része. Sok mindent bontani kell hozzá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ricsi8800gt
addikt
válasz body007 #99532 üzenetére
Ha a tankba van akkor nem cserélem,csak azért akartam cserélni mert kitudja volt e az cserélve és lassan nálam van a kocsi 4 éve és gondoltam akkor csere,hűt nem lesz akkor,Ő gyertyát hány KM után ajánlott ? hamár bennem van a cserélhetnéki láz
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Ablakos
őstag
válasz BlackDemon #99525 üzenetére
Gyújtás nélkül benyomod a fékpedált és a napi km számláló gombját, és ez után teszed rá csak a gyújtást. Így tudod nullázni a szervíz intervallumot.
-
Fandango
veterán
Visszatérve az olaj témára, én pár hónapja cseréltetettem az olajat, Eneost vettem. Előtte végig GM volt használva a H Astrámba.
A szerelő srác (H, J Astra, Insignia bontással és szervízeléssel foglalkozik) akihez vittem azt mondta, hogy szerinte a Liqui Molly a legjobb. Neki azért elhiszem, ha már kívül belül ismeri az autó típust.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz ricsi8800gt #99533 üzenetére
Benne van a kocsid manuáljában. Általában 40-60 ezret szoktak megadni gyertyacserére a legtöbb típusnál, de nem tudom a tied melyik motor és mi az előírás ahhoz. A legjobb ha kinyitod a könyvét és megnézed, ott le van írva minden amit időszakosan cserélni kell egy szép táblázatban.
Amit linkeltél videó az nem H Astra, szóval nem is értem hogy jön ide Gnél nagyon egyszerű a csere és érdemes rendszeresen cserélni, olcsó és kb 5 perces művelet. Hnál nagyon macera, a H Astra csoportban sem csinálja senki.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz Gaga_30 #99534 üzenetére
Azért kösz
Úgy néz ki meg van a kulcstípus, HU43. Régebbi modellekben volt. De lamellát nem találtam hozzá, szóval lehet, hogy mégis új zárhengert kell venni, hogy lamellákhoz jussak.zgospel
Ami a manualban van az a gyári gyertyára vonatkozik, és az emberek nagy része nem gyárit tesz bele.Ha nem tudni, hogy mikor került bele a mostani, én kicserélném. Ha lehet tudni, akkor utána kell nézni a típusnak, mit ír a gyártó, mennyit bír.
-
Tikakukac
titán
válasz Fandango #99539 üzenetére
Lehet. Csak sajnos ezen tapasztalatok nyomán tudunk minimum 3 márkaszervizről amik tolják a 10W olajokat ezerrel a Z14XEP és társaikba is. Mert "öreg" meg "sokat futott" stb.
Aláírom, hogy sok szaki sokat lát, csak valamiért 1990-ben megragadtak és mindegy mi van, az úgy jó, mert úgy volt régen is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz BaKeSZ87 #99540 üzenetére
Anno már a zárral, lamellázással én is szívtam.
Végül bontóból szereztem be kulcsot+zárat. Ami nálam lényeg volt, hogy a kulcson ami szám van, olyan típusú zárad van (nálam a szár bevágásával volt gond). Szerintem a szám határozza meg a lamellák típusát is (Pl D1, D2, D3... lamellák), csak a lamellák mennyisége és pozíciója változik (pl d3-ból nem egy, hanem 3darab van, és a d2 nem elöl, hanem hátul van: ezekben térnek el szerintem az ugyanolyan számú kulcsok).Röviden: szerintem bontóban vegyél egy hasonló számú zárat.
szerk: a képeden nem látszik, hogy a lamellák milyen számúak (pl d1, d2...), valószínűleg a jelölés a másik (hát)oldalán van
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Fandango
veterán
válasz Tikakukac #99542 üzenetére
Egyrészről akit én mondok nem egy márkaszervíz, hanem egy bontással és szervízeléssel foglalkozó ember, aki éppen Opelre specializálta magát. És nem egy idősebb emberről beszélünk, hanem egy harmicas paliról, szóval nem ragadt meg a 90-es években.
Én ismerem, te meg valószínüleg nem, akiről szó van. -
Tikakukac
titán
válasz Fandango #99544 üzenetére
Gondolhatod, hogy egy márkaszerviz mennyire van Opelre specelve, ha valaki, akkor ők tuti
Nyugodtan lehet LM fan emberem, biztos igaza van. Egy 20 éves szívóbengába ne kelljen már ilyen szintre menni. A Zambelli, hogy azt tolja, mert EVO meg Suzka turbo meg egyéb okosságokban utazik, na azt megértem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Fandango
veterán
válasz Tikakukac #99545 üzenetére
Nagyon bírom, hogy te ennyire okos és jártas vagy dolgokban, és mindig azt szeretnéd, hogy neked legyen igazad, mert csak.
Elengedem ezt a dolgot, én csak leírtam a véleményem hátha valakinek használható információval bír, esetleg segítheti a döntését, de neked ebbe is mint sok más dologba csak bele kellett állnod.[ Szerkesztve ]
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz ArthurShelby #99543 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...