-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
-
Gabis
őstag
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #99050 üzenetére
F17 önmagában nem mondja meg az áttételt. C vagy W, 355-419-ig van a végáttétel.
De jó eséllyel C394, az 3800 körül forog 130-nál."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #99054 üzenetére
konosz faty ma rekkel.
szerk.: ja nem, teknap este vótá' a'.
A dörrög Zultán...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
adorjant
senior tag
válasz Tothgera30 #99050 üzenetére
Szokásos XER dolgokra lehet készülni, szelepfedél membrán, a változó vezérlés alkatrészeiből biztosan jut olyan, amit majd neked kellene cserélni
Egyébként a szokásos CIM modul hiba, kábelszakadás az ajtóban, amire számíthatsz.
Váltó sajnos elég rövid, igen, így tudják lendületben tartani ezeket a fordulatra éhes motorokat. -
Zolabol
tag
Sziasztok.
A váltókulisszát mivel szoktátok zsírzani? Próbáltam szilikonzsírral, de az túl hígnak bizonyult. Most Isoflex Topas NCA 5051 van rajta, de ez is túl híg lesz szerintem
Illetve hogy tudom szétszedni hogy kibírjam tisztogatni azt a gömböt?
-
AMD Power
titán
Elnézést nem ide akartam írni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #99064 üzenetére
venni kell 2 kiló bőrös kacsahájt... kisütni fokhagymásan-sósan a töpörtyűt, az elején leszedett tiszta zsírból pedig egy evőkanállal le kell csorgatni a váltókaron a gömbig
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zolabol
tag
válasz mohabá 007 #99064 üzenetére
Köszi a linket, de nekem ilyen a kulisszám (lsd csatolt kép)
Gondolom ezt másképp kell szétszedni.
(A kép nem az enyém, internetről szedtem le)Kacsazsír? De most komolyan, ami nem annyira képlékeny, jó a kenése és nem kezdi ki a műanyag alkatrészeket
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz mohabá 007 #99064 üzenetére
De jó ez a összefoglaló, köszi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz body007 #99068 üzenetére
Én is kiszedtem, mert a karnak oldal irányba volt egy kis kotyogása. A gömbrész volt ovál alakban 1.5 mm-t megkopva. Mivel a gömbnek volt olyan része ami eredeti méret volt, láttam, hogy a zsugorcső nem lesz jó, túl vastag. Ezért fogtam egy "kerékpár" belsőt és azt húztam rá a gömbre. Szépen passzosan ment a helyére. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
DjDanee87
addikt
Üdv
mitől gyulladhat ki menet közben a motorolajszint jelző a műszerfalon, ha van elég olaj? (Astra H Z16XER)
Tegnap reggel mentem Pestre az M3ason és kigyulladt sárgán a visszajelző. Következő pihenőnél kiálltam, vártam 5 percet és a pálca szerint maxon volt az olajszint. Utána újraindítás után nem jelent meg, folytattam az utam. Visszaúton sem volt semmi gond délután.
-
zgospel
őstag
válasz DjDanee87 #99071 üzenetére
Egyszer én is jártam így, aztán utánaolvastam a H Astra csoportban. A jeladó ha egyszer bejelzi az alacsony szintet akkor az újraindításig úgy marad. A pálcán a valós olajszintet 2-3 törlés és újranézés után látni. Illetve ha mondjuk csak a nívó feléig van, akkor is már simán be tud jelezni. Ha a tényleges felső szinten tartod az olajat akkor biztosan nem fog jelezni.
A másik eshetőség az a jeladó vagy a csatlakozó meghibásodása, de ezt jóval kevesebben írták. A legtöbbeknek ugyanaz volt mint nekem is, rátöltöttem utána és azóta nem jelzett.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz DjDanee87 #99073 üzenetére
Nálam is hasonló volt, szinte maximumnak láttam elsőre, aztán ahogy törölgettem már csak a felénél volt. Nem tudom hogy lötykölődik odalent, de az egész pálca alsó negyede olajos szokott lenni. A G Astránál ilyen nem volt, ott csak a szintjelző része volt olajos mindig.
A lényeg hogy feltöltöttem maxra és azóta nem volt ilyen. Ennek már jó fél éve.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gabis
őstag
Sziasztok! Találtam egy olyan Z14XE motorkódú C Corsa-t, amit végre el is mennék megnézni. Tudtok tanácsot adni mi az amit mindenképpen megnézzek, teszteljek stb? Előre is köszönöm.
-
Tikakukac
titán
Szokásos kisszerviz megvolt, plusz a szelepfedél tömítés, de a kedvencem az a fűtőmotor kiszedése és szétszedése volt. Ez sem kis türelemjáték. Cserébe valóban erősen ráfért némi kenőanyag pótlás, meglátjuk most mennyit bír az ellenállás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
Valaki esetleg szivargyújtó körül cserélte már a (világító) gyűrűt? Ez lenne a gyári.
Viszont a fenti 10k-s ár helyett, vajon jó lehet a ford-os gyűrű, ami 1.2k? -
DjDanee87
addikt
Írtam pár napja, hogy kigyulladt az olajszint jelző menet közben, de nem volt kevés az olaj.
Most mentem egy karikát a kocsival a hétvégén, és utána ismét megnéztem a szintet.
Pálca szerint nem kevés továbbra sem: 5 perccel megállás után
25 perccel megállás után
Többször kihúztam - töröltem, mindig ugyanazt mutatta.Mégis mitől jöhetett elő akkor a kis kanna a műszerfalon?
-
ricsi8800gt
addikt
válasz DjDanee87 #99079 üzenetére
Normális olaj szintet a napi első indítás előtt kell nézni, amikor minden olaj a deknibe van, az hogy te igy nézted az felealeges, mire vissza folyik minden olaj az több idő, Az hogy ki villan az olaj szint jelző az pasz, ha jó a szint akkor nem kellene ki villani neki
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #99080 üzenetére
Ezt a butaságot nagyon ne terjeszd.......ez már nem a Lada korszak (nem megbántva a Ladákat).Javaslom tanulmányozni az autó kezelési útmutatóját! 😉
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #99083 üzenetére
Ez úgy működik, hogy igen, üzemmeleg motor, fogod, leállítod majd 10 perc múlva megnézed a szintet. Szépen pálca ki, törlés, vissza majd megnézés.
De mint ahogy mindig olvasni-olvasni-olvasni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Tikakukac #99085 üzenetére
Aham és teszem fel ha te üzem meleg motornál nézed a szintet és alacaony akkor öntesz rá olajat, persze ami sűrűbb és nehezebben folyik le, ez jót tesz neki. Nem okoskodni akarok, mindenki úgy nézi ahogy akarja, Én napi első indítás előtt és ha kell öntök rá, eddig soha nem villant ki a kis kanna, jó ha kevés értelem szerű, de ahogy a kollégának úgy nem villant ki, ott más gind van, plusz nehézgépkezelő vagyok, és ahogy ott tanultam mindig minden folyadékot napi első indítás előtt ellenőrizni, kocsi miben másabb? De mindenki úgy csinálja ahogy neki jó
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #99086 üzenetére
Semmit nem tesz neki. Örülök neki ha nehézgépkezelőként megtanultál dolgokat. Gondolom akkor ha kimész meg tudod különböztetni a kocsidat a homlokrakodótól egy parkolóban. Nem értem miért kéne úgy üzemeltetni mind a kettőt ha közük nincs egymáshoz.
És nem, nem úgy csinálja mindenki, ahogy neki jó, hanem ahogy a gépkönyv vagy üzemeltetési leírja. Itt így kérik. Ha neked nem tetszik az nem gond, de attól még nem lesz igaz amit írsz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zolabol
tag
válasz mohabá 007 #99069 üzenetére
Szia.
Köszönöm a segítséget, sikerült kitisztítani, és bezsírozni, nagyon passzentos lett.
Igaz csak ilyen zsírom volt otthon, de specifikáció szerint jó ez is: Isoflex TopasKövetkező lépésem a váltóolaj csere lenne. Az olaj specifikációját, mennyiségét megtaláltam, viszont magát a teknő tömítését sajnos nem.
Ismernem kellene a váltó fajtáját, f13, f17, f18.
Na ezt honnan derítem ki?köszi
-
vzsryl
nagyúr
válasz ricsi8800gt #99086 üzenetére
A 2.0 CRTDI CFFB-nél üzemmeleg motor leállít + 3 perc. Így kell nézni a nívópálcáját a gépkönyv szerint. Tényleg nem 30 évvel ezelőtt vagyunk, hogy csak hidegen lehet nézni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gban
Közösségépítő
Senki ellen és senki mellett, de nem ugyanannyi ha leállítod, vársz, megnézed, vagy reggel hidegen megnézed?
Közte mi történik? Áll az autó, áll a motorja, hova lesz közben az olaj / honnan jön olaj a pálcához?
Azért várunk meleg motornál hogy lecsöpögjön mind, le is csöpög szépen, megnézzük, oké.
Reggelig ha akkor nézzük meg hidegen, mi lesz vele? A hőtáguláson kívül, de az gondolom nem jelentős.Postázást nem vállalok.
-
Tikakukac
titán
Senki ellen és senki mellett, de nem ugyanannyi ha leállítod, vársz, megnézed, vagy reggel hidegen megnézed?
Nem.Közte mi történik? Áll az autó, áll a motorja, hova lesz közben az olaj / honnan jön olaj a pálcához?
Tényleg be kell mutatni, hogy hova tűnik még az olaj azon kívül, hogy szépen megy a járatokon?
Azért várunk meleg motornál hogy lecsöpögjön mind, le is csöpög szépen, megnézzük, oké.Nem, nem csöpög le mind.
Reggelig ha akkor nézzük meg hidegen, mi lesz vele? A hőtáguláson kívül, de az gondolom nem jelentős.
Van még egy pár hely, ahol el tudja engedni a motor az olajat, pölö nézzük ezt a fura olajszűrő házat. Csak kezdésnek már ugrik 1-2 deci, ami reggelig lemegy, de 10 percig nem.Nem kell okosabbnak lenni senkinél, nem véletlenül ez a procedúra a kocsiknál és amikben nincs pálca, ott is egy ideig járatni kell, hogy tőkétől megkezdve minden megteljen és legyen egy valóban reális kép
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
,
addikt
válasz DjDanee87 #99079 üzenetére
H Astrát nem ismerem, de ezek szerint van külön olajszint visszajelző, meg külön olajnyomás visszajelző is a műszerfalon? Nekem pl. B Vectránál nincs, csak olajnyomás visszajelző van, ha az kigyullad, akkor az olajnyomás nem megfelelő, ami nem egyenlő azzal, hogy az olajszint túl alacsony.
-
zgospel
őstag
Van külön szintjelző is, igen, narancssárgán világít a műszerfalon a piktogramja. Ha egyszer bejelez, akkor újraindításig úgy marad.
ricsi8800gt manuálból másolva:
"Ellenőrzéskor a gépkocsi álljon
vízszintes felületen. A motornak
üzemi hőmérsékleten kell lennie, és
legalább 5 perce legyen leállítva."
Ha vársz reggelig és hidegen nézed, akkor a "távolabbi" helyekről is lecsöpög az olaj, és magasabbnak fogod látni a szintet mint ami.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gban
Közösségépítő
válasz Tikakukac #99092 üzenetére
Értem, kösz a részletes infót.
Én mindig leállítás után nézem ahogy kell, csak elgondolkodtam a fentieken.AMD Power:
igaz minden az enyémre is amit ott írnak:
- átlagfogyasztás 7,6
- bal külső tükörlap rezgett mint a veszedelem, nem látszott benne semmi, vissza lett ragasztva szélvédő-ragasztóval, azóta hibátlan
- féknyereg tartója kikopott picit
- ülésem oldalsó lenti borítása eltörött, én azt hittem csak engem nem bír de ezek szerint soványaknál is simán eltörhetPostázást nem vállalok.
-
g.peter23
tag
Sziasztok!
Menetrögzítő kamerát tervezek a kocsiba (G astra 1.4) . [link]
A szivargyújtóm ki van cserélve USB-re, amiről egyszerre csak 1 telefont tudok tölteni, így oda nem szeretném csatlakoztatni.
Milyen igényes, de egyszerű megoldás van a tápellátásra(autóvillamossági szakemberhez fogok fordulni mert én nem értek hozzá)?
Köszi -
gban
Közösségépítő
válasz g.peter23 #99098 üzenetére
Lehet egyszerűbb és olcsóbb az usb-t kicserélni dupla usb-re.
Ahogy nézem, ehhez is szivargyújtóba való usb átalakítót adnak, plusz egy sima usb kábelt, vagyis nem egyszerű simán bárhová bekötni.
Nem utolsó szempont az áramtalanítás kérdése, nem tudom éjjelre benne hagynád-e mint felügyeleti eszköz.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tikakukac #99092 üzenetére
"...Van még egy pár hely, ahol el tudja engedni a motor az olajat, pölö nézzük ezt a fura olajszűrő házat. Csak kezdésnek már ugrik 1-2 deci, ami reggelig lemegy, de 10 percig nem..."
Tényleg fura ez az olajszűrő ház. Az okosok tettek bele egy visszafolyás gátló szelepet, ami megakadályozza, hogy az olajszűrő házból lemenjen az olaj az olajteknőbe. Ha le tud menni, rossz a visszafolyás gátló szelep.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )