-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #99751 üzenetére
az a baj, hogy panel mellett nem tudom emelni a kocsit szűrőket meg apróságokat lecserélek én is, de komolyabb művelethez nem jó hely az utca.. (plusz attól is tartani kéne, nehogy a dakoták leömlőstől vigyék a katalizátort egy óvatlan pillanatban)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peet137
tag
válasz body007 #99748 üzenetére
Milyen telót raktál végül? Még az előző nissanomon volt csere, állítólag gyári minőségű Monroe-ra, de annyira megváltozott tőle az autó viselkedése, hogy az borzalom. Néztem ide Sachs-ot, Kyb-et, Monroe-t, melyiket érdemes? Ill csapágyból mire esküsztök? Őszintén szólva én eddig Febi alkatrészekben még sosem csalódtam, egyik autómnál sem, ide is azt néztem. Ha jól sejtem, a szilentnek hívott műanyag gyűrű ilyenkor szintén csere, ugye?
-
addikt
válasz peet137 #99754 üzenetére
Telókat Bilstein-t. Nekem is sz@r volt a jobb eleje így én se tudom, h milyennek kellene lennie de ezek még ránézésre is komolyabbak mit a gyári (sachs), vastagabb becsúszószárak pl.
Csapágy: kompletten lett ott cserélve minden Reinweg-re - de, h miért arra azt már megnem mondom
Innen jött (már nincs nekik):
első toronyszilent+csapágy+rugótányér Opel
Febi-t (bilstein) én is preferálomMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
FoLey-v
addikt
Hogy mennyire macerás az első lengéscsillapító csere? Én elsőnek fogtam neki hát inkább a berohadt csavarok azok amit hátráltatott meg ugye a rugó összenyomást.
Ja igen a krokodil emelő egy kalap volt,mert alig emelt. Két emelővel szórakoztam meg téglákkal,de azóta vettem bele hidraulikus olajat bele. Most vettem stabilizátor rudat is,mert amikor forgatom a kormányt kicsit ropogás hangot hallok,pedig minden jól meg lett húzva. Na mindegy majd ha nem lesz ilyen kánikula újra megnézzem.
Hátsó lengéscsillapító csere gyerekjáték volt,de a rugó és tányér már nem.[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
ncc1701
veterán
Opel Insignia, 2011 A20DHT mocc. A motor olaj %-ot mi alapján tippeli meg a vas? Van benne valami érzékelő, vagy a számítógépe kalkulálja ki az özemmód/használat alapján valami algoritmussal?
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz body007 #99744 üzenetére
1. Igen
2. Igen
3. Nekem el volt szakadva a jeladó kábele és néha letestelt, akkor villant be. Széthúztam, azóta is úgy van. A bal első kerékjáratban találod.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
ncc1701
veterán
válasz kutyman #99761 üzenetére
Fura. Tavaly novemberben cseréltem benne olajat, azóta került bele kemény 900km, és most 37%-ot ír. A nívót kihúzva még csak nem is annyira sötét az olaj, mint a dízeleknél általában.
A kérdés, h higyjek-e neki. Sok jelentősége mondjuk nincs, mert most épp torpan a vas nagy gázra, és szervízbe akar menni. A Ricsitől pedig kaptam egy szeptemberi időpontot, úgyhogy addig nem mozdul a kocsi. Akkor meg már olajfelszívó cső tömítés is lesz, az meg olajcserével jár együtt úgyis. -
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #99767 üzenetére
Majd megkérdezem. Ugye most nagyobb gázra torpan a kocsi, szerencsére harmadik autó, így nem gáz, ha nem használom. Csak kicsit b@ssza az agyam, h szeptember elejére kaptam nála időpontot, így most gyakorlatilag nyaralni mehetünk a yaris+swift kombóval 1 kocsi helyett. Tiszta vicc, h ebben az országban nincs más, aki ért az insigniákhoz.
-
HoaryFox
Topikgazda
Hát elment a B Veki Sajnos nem tudtam annyiért eladni, amennyiért szerettem volna, de talán olyan emberhez került, aki még foglalkozni fog vele.
Remélem holnap már meglesz az új Veki, csak az már C lesz[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz HoaryFox #99769 üzenetére
Ejj, ez a gyereknek is jó lett volna. Mennyiért ment el ha nem titok?
Nem tudtam hogy árulod.
Egyszerűen csak olyan autókat találni amit inkább meg se nézünk ilyen-olyan okból
Amit meg megnéztünk, azoknál 1 perc alatt kiderült hogy felejtős.
Nézünk már mindent, G Astra, Polo, meg mindent ami szembejön, de a fő cél valami Opel lenne.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
senior tag
válasz HoaryFox #99769 üzenetére
Képalapján szép állapotú .
Nekem is volt egy sötétzöld b vectra. Nagyon szerettem, remek kis kocsi, sajnos azonban a bosch áldásos munkájának gyümölcse, a VP44 adagoló miatt eladtam. 2 * romlott el, egyszer menet közben, egyszer pedig nem indult.EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
#41445376
törölt tag
Sziasztok!
Volt és jelenlegi Insignia A facelift előtti tulajok, járatos szerelők, annyit szeretnék tőletek kérdezni, hogy az autómataváltóval kapcsolatban mik a tapasztalataitok?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Megkérlek, áruljátok el, hogy hogyan lehet kitorolni a muszerfalrol az "INSP2" feliratot?
2007-es Opel D Corsáról van szó. Köszönöm
-
toompa
őstag
Gyújtás nélkül nyomd be és tartsd benyomva a napi számláló nullázó gombot.
Add rá a gyújtást és továbbra és tartsd benyomva az Opel napiszámláló gombját.
Ha jól csinálod, akkor rövidesen el kezd villogni a kilóméteródon az InSP felirat, majd kis idő múlva négy kis vízszintes vonás "----" jelenik meg a helyén.
Továbbra is nyomd be az Opel km óra nullázó gombját addig amíg a kis vízszintes vonalak helyett újra megjelennek km értékek. Ekkor engedd el a napi számláló gombot és örülj, mert kész is vagy![ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
G astra kuplung csere mellett van javasolt karbantartás, csere? (ha már szétszedték, legyen ez is meg, vagy nézzünk rá)
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
válasz toompa #99782 üzenetére
Igazad volt, a csomagtartó ajtaján is ki volt égbe a féklámpa. Amúgy kicseréltem az üzemanyag szűrőt is, mert az INSP4 feliratot is irta és utána néztem, s azt mutatta, hogy azzal van a probléma. Viszont csere után még mindig mutatja a műszerfalon a feliratot. Azt hogyan tudom eltüntetni, vagy arra van más is?
-
toompa
őstag
Próbáld most az insp-t eltüntetőt. Ha nem működik, akkor lehet hogy egy kis hasznàlat után eltűnik. Várj egy kicsit. Ha ez sem, akkor keress egy szervízt vagy diagnosztikást aki törli.
Én ezért vettem egy 800 forintos obd2-t, mert azzal elvileg lehet hibakódot is törölni. Még nem kellett kipróbálnom.
Más ötletem nincs, benzines az autóm. -
Pikaa
aktív tag
Rendben, köszi.
Másik dolog a klíma. Hogyan tudnám leellenőrízni, hogy tökéletesen működik-e? Én úgy érzem, hogy nem fúj eléggé hideget.
-
mephi666
nagyúr
a klíma eléggé érdekes dolog: autóban nincs sok tapasztalatom vele, főleg csak a józan ész... érthető, ha kinti 35+ fokból beülve és 20 fokra beállítva nem hűti le 1perc alatt az utasteret... azt mondják nem is érdemes ennyire levenni, hogy 15 fok legyen a kinti-benti levegő közt a különbség... (max 8-10 fokot ajánlanak) ...gondolj bele, hogy állsz a napon órákat, az utastérben minden felforrósodik és utána ezek "hősugárzóként" működnek és a klíma ellen dolgoznak... én úgy szoktam ezekben a 35 fokokban, hogy beülök és percekig lehúzott ablakokkal járok, amivel valamennyire kiszellőztetem az utasteret... ha tehetem, útvonalból is olyat választok ahol megállás esetén fák alatt vagyok... ha már kiszellőztettem, akkor belövöm erre a 20 fokra a klímát, feltekerem az ablakokat és belsőlevegő-keringetésre kapcsolok... nagy melegekben is ilyenkor már nem maxon indulnak a ventilátorok, majd pár perc alatt lehűtik annyira az utasteret, hogy szépen visszavesz a fordulatból ha nem szellőztetnék és nem segítenék a klímának, akkor pörgetné a ventiket vagy 10 percig maxon és akkor sem éreznék jelentős javulást a levegő hőmérsékletében
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mohabá 007
aktív tag
Egy próbát megér. Hátha...
"...InSP figyelmeztetés eltűntetése Opel Astra H típuson.
Dízel Astra H típusok esetén másképp kell kiütni. A gomb hosszú nyomásakor elkezd villogni az InSP felirat. Ekkor rá kell lépni a fékpedálra, és ekkor jelenik meg a 4 vonal. Ezután nem kell tovább nyomni sem a pedált, sem a gombot!..."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
,
addikt
De egyébként fogsz egy hőmérőt, és a klímát a leghidegebbre állítva 10C fok alatti hőmérsékletnek kell jönnie a szellőzőrácsokból. (Egyszer a B Vectrámon megnéztem, hogy mi a leghidegebb, amit nyomni tud: 4,5C. Próbaképpen lehűtöttem úgy az utasteret, hogy már kívülről bepárásodtak az üvegek.)
-
Pikaa
aktív tag
Visszaterve a hatso feklampahoz, kozepen ami van a csomagtarto ajtajan. Kicsereltem, mert lampastol lehet kapni, s ugyan ugy nem vilagit. Letezik a biztositekkal lenne baj?
Valakinek van egy 2007es opel d corsa biztositek tabla kiosztasrol kepe?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz toompa #99784 üzenetére
Lehet, hogy bennem van a hiba, szerintem ez fölösleges, semmi értelme nincs.
Ha élő hibakód van, dobja a sárgát, hiába törlöd,újra jelezni fog.
Ha tárolt a hibakód,nem dob sárgát. Mivel nem élő, a motor normálisan üzemel, idővel magától törli, elfelejti.
A légzsák hibát ezzel törölni nem lehet. Akkor meg minek?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Pikaa
aktív tag
válasz mohabá 007 #99792 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
Végül a kábel volt megszakadva, így a INSP2 felirat is eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
Még egy ucsó kérdés , ha már ilyen aktív a topik.
Hideg indításnál kb. 10 ms a kipuggo feher fustot fuj ki es a fordulatszam szokdosig. Csupan 10ms-ig! A porlaszton kiul lehet mas problema? Valaki megnezte, es állítólag "pisilnek" a porlasztok(4bol 3 "pisil"). Ilyen esetben erdemes felujitatni, vagy cserelni?
Opel D Corsa 1.3 Diesel (90 lovas) autoról van szó.
-
mephi666
nagyúr
Nem vagyok guru, de a fizikai-kémiai folyamatok aránylag világosak: a fehér füst nem gőz véletlenül? Ha fekete lenne, akkor az olaj lenne, de a fehér vizet jelent... ha keveset jár a kocsi, megállhat a kipufogóban: ezt hosszabb úttal ki lehet belőle takarítani és ez a jobb eset... ha az égéstérbe kerülne hűtővíz, akkor az nem csak indításnál jelentkezne, hanem folyamatosan és párosulna jó fagyállószaggal
(De az okosabbak majd kijavítanak... én 100-150km folyamatos főutat javasolnék, hogy tisztuljon a kipufrendszer... már ha nincs más probléma)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
toompa
őstag
válasz mohabá 007 #99791 üzenetére
Igazából az asszony Corsájához vettem hogy ne kelljen a villogásból totózni a hibakódot. Csak gondoltam ha bármi hibát dob az Astrám is és megszűntetem a hiba forrását, akkor nem minden esetben tűnik el a hibakód.
De ha azt mondod hogy idővel eltűnik, akkor tényleg csak a Corsához van értelme.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Azt alapjárati keverékképzés "hibának" gondolnám. Mondod, h 10 mp és megszűnik. Kb. annyit dúsíthat most a melegbe. Nálam reggel van, h rá se dúsít - beindítom és egyből 800-on az alapjárat
Van ott olyan, h beszívott levegő hőmérséklet érzékelő meg valami vízhőfokérzékelő. Ez a kettő tuti befolyásolja az alapjáratot
Én ezeket kicseréltem alapból, pár száz / ezer forintos tételek. Ha jól mérnek abból baj nem lehetMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
HoaryFox
Topikgazda
Nem titok, sajnos csak 300 mátyásért sikerült eladni. Képek alapján valóban jónak tűnik, de a klíma már nem működik, valahol ereszti a gázt, nem lehet látni kívülről, szóval megbontással lehetne megcsinálni, az meg sok lóvé. Meg sajnos több helyen újra felütötte a fejét a rozsda, nincs kedvem tovább szenvedni vele. Szerettem, de el kellett engednem
Deeeeee már meg is van az utód
2008 februári, tehát eléggé a gyártás vége felőli C Vectra, 1.8 benzin, mekafull CID kijelző, tempomat, ülésfűtés, 4 el. ablak, bőrülések, projektoros halogén lámpa, esőérzékelős - intervallumos ablaktörlő, CD 70 Navi fejegység, 17" gyári alukerekek, elektromos napfénytető, kétzónás digitklíma, na, szóval kevés dolog van, ami nincs benne
ŐT 1,85 millióért vettem, vagyis fogom venni, mert csak foglalóztam, volt már honosításon, de még át kell íratni + rendszám, kövi héten meg pont kivették az éves szabijukat (egy házaspár viszi a kereskedést), szóval majd 19-én szerződéskötés, 21-én pedig át is vehetem az autót[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Futás, futópályák
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...