-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Két "érdekességet" tapasztaltam a Corsa E kocsimmal kapcsolatban. Tegnap reggel újra be kellett állítani rajta az időt és a dátumot. Valamiért "elfelejtette", de azóta tudja. A másik dolog pedig a hőmérséklet. Ma reggel - a megszokott helyen - nem jelezte ki a hőfokot. Egy nagy semmi van ott, ahol ez az adat szokott lenni. Azóta párszor indítottam már az autót, de egyelőre nincs változás.
Van ennek valami behatárolható - akár hardveres - oka, vagy egyszerűen szórakozik a gép?Köszönöm előre is a válaszokat!
Normális vagyok. Megmondták a hangok is.
-
gban
Közösségépítő
válasz P1eTr0 #99603 üzenetére
Kapcsolódó kérdés, nekem amióta nálam van a J Astra (2016, és a legelső szériás, 2009-es gyártás), azt csinálja az óra hogy néha nem ugrik a nap, pár hónap alatt összeszed 2-3 nap csúszást a dátum, míg az idő pontos marad.
Nem tudom van-e jelentősége hogy sok nap után indítom be vagy naponta használom, erre még nem jöttem rá.
Mi lehet az oka? A legelső software?Postázást nem vállalok.
-
vzsryl
nagyúr
Mindig nézegetem a hahu-t, hogy képbe legyek a piaccal, és az Astra-kat folyton csekkolom, mert népszerűek. Tegnap este belefutottam ebbe: [link]
Szerintem ez egy kincs, és ahhoz képest nem is drága. Remélem jó gazdát találnak neki.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
A fluxuskondenzátor kezd rendetlenkedni és ilyenkor éjszakánként visszaugrik 1-1 napot az autó a múltba
99605: ezt megnézve asszem lentebb árazom a miénket
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
vzsryl
nagyúr
válasz diablo1984 #99607 üzenetére
Ez már nem feltétlen az a kategória. Ez szebb állapotú, mint a 7 éves Superb-em 120k km-rel, pedig az is patika. Erősen elgondolkodtam rajta, holnap lehet rácsörgök a mukira.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
válasz vzsryl #99608 üzenetére
Befektetésnek? ha tényleg patika, pár év és mehet rá ot rendszám, majd vissza hahura?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
Hehe, volt egy telefonos érdeklődő... az első:
-ennek 250 az ára?
-igen (erre mit mondjak? annyi van kiírva, látatlanba meg ne alkudozzunk már)
-oké (kinyomta)[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Light Yagami
junior tag
Sziasztok! Csak bejelentkeznék. Pár napja vettem egy G Astrát, szép ezüst ("szürke") színben 148k km-rel, nagyon szép állapotban! Belül az autó gyakorlatilag patika állapotú, kívül egyáltalán nincs rozsda, ami elég nagy csodának számít. Májusban volt a forgalmi vizsgám, ez az első autóm. Egy szerelő barátom ajánlotta kezdő autónak (vagy ez, vagy egyes Focus). Eddig imádom nagyon, főleg a klímát benne.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Light Yagami #99611 üzenetére
Ha már klíma szóba került, nektek hogy megy? Nálam városban lampatol lampaig azért elég keves tud lenni(2000-es fordulaton kezd huteni), autopalyan fix 4000 fordulaton jol hut de nem tudom ez normalis e. Tavaly lett feltoltve de akkor nem is volt ilyen meleg.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
mephi666
nagyúr
Hát ezekben a 35-40fokokban dolgozik rendesen... indulás után ablak le, majd miután az égető levegő kimegy, akkor ablak vissza és kapcsolom csak be 20 fok fölé és belső keringetéssel együtt hűtöget... érzésre hűthetne kicsit jobban is: jó hideget nyom, de a 60fokra felforrósodott utastér ellene dolgozik rendesen... (most lett töltve és megcsinálva a klíma 2 hete) ...úgy fel szokott melegedni az utastér, hogy Fittipaldi-módra váltok 1 pillanat alatt és 2 ujjal kormányzok pár percig indulás után pár percig
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
8th
addikt
válasz vzsryl #99605 üzenetére
Hirdetésből: "Értelmiségi emberek hívását várom. Köszönöm." Rögtön ez a videó ugrott be erről.
Néhány hónapja dobta fel a yt ezt a videót. Jól áll neki ez a szín nagyon. Ezredfordulón a Szabadszállási AKK-ban szolgálati autóként volt két darab ilyenünk a sofőrök azzal hurcolták a fejesek seggét ha rendezvényen kellett megjelenniük vagy hivatalos ügyet intéztek. Utcán azóta sem nagyon láttam ilyen fényezéssel astrát.
-
vzsryl
nagyúr
válasz mephi666 #99609 üzenetére
Nem adnám el, főleg akkor nem, ha még OT-t is kapna. Első autóm F Astra volt, nagyon szerettem. 2. autónak kellene a 2005-ös fostalicska Almera helyett. Aztán ha a pénztárcám is úgy engedi, illetve nagyobb házba tudunk költözni, akkor 3. autó lenne, amit csak nyáron vennék elő, és nagyon vigyáznék rá.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diablo1984
veterán
válasz vzsryl #99608 üzenetére
Nem az a kategória, de azokat vonzza be, mint a legyet a sz*rszag. Szép, szép, ez még nem a classic, talán még itthon is készült, a 82 lovas se motor is jó, de ezt ha valaki használósra veszi, pár év és ugyanúgy elkorhad mint a többi.
Lehet f astrán nosztalgiázni, de eljárt fölöttük az idő, kereslet is csak inkább egy rétegből kerül ki. -
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #99617 üzenetére
Sajnos teljesen igazad van. OT én sem F Astrat vennék, bármennyire is szeretem. De sajnos annyira c type autó lett,hogy az eszméletlen.
És igen. 2014-ben amikor az enyémet vettem patika állapotban volt az autó. Úgy,hogy figyeltem/vigyáztam rá pár év alatt rozsdabogja lett belőle.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ferrari fan
tag
Szaisztok!
Egy kis segítség kéne.
Túrom már egy ideje a fórumot és a google-t is de valahogy nem találom meg az infót.
Szeretnék váltóolajat cserélni a Z16SE motorkódú 2002-es G Astra Caravanomba.Milyen váltó van benne? Hol tudom megnézni?
A tömítés miatt jó lenne tudni, mert váltó specifikus a tömítés kialakítása.Olajat már kinéztem, remélem ez jó bele (tudom 1L nem elég ):
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/valtoolaj/valtoolaj_opel_35782Másrészt lehet, hogy akkor már szervo olajat is cserélnék.
Mi való bele?Segítséget előre is köszönöm!
-
Ferrari fan
tag
válasz Ferrari fan #99624 üzenetére
Közbe másik fórumon meg lett a válasz ma, ahogy írtam egyből írtak a márkatársak.
Nah de hogy itt is meg legyen a válasz, ha erre tévedne valaki a jövőben haosnlóval.Az olaj marad [link] , mellé ez a tömítés, szemre vételezve a váltó deknit ez a befutó [link]
Szervóolaj pedig, mivel piros van benne jelenleg, ez lesz [link]Szóval ha minden rendbe, akkor ezek kellenek Z16SE motorú G Astramhoz váltóolaj és szervóolaj cseréhez
További szép napot mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Ferrari fan #99625 üzenetére
Ha szervóolajat lecserélted elmondhatnád, h sikerült. Honnan engedted le? Nekem az még függőben mert fingom nincs hol kellene leengedni
#99601mohabá 007: Na úgy néz ki élő a hiba. Tegnap világított a szervízlámpa
Az lesz, h veszek egy fékpedálkapcsolót azt kicserélem.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
peet137
tag
Sziasztok,
volt itt már valakinek dolga Magnetti-Marelli EGR szeleppel? Egy Z16XE1-es H Astráról lenne szó, aminek le van ragadva az EGR szelepe. Még nem próbáltam tisztítani, azzal próbálkozok először, de ha újat kellene bele, akkor csak a Pierburg jöhet szóba, vagy esetleg valamelyik olcsóbb verzió is jó lehet?
Az autó most olyan 1800-2000 között rángat, de csak ott. Opcommal néztem, próbál EGR-t nyitni, de nem megy neki Csatornák tiszták, a szívósor levételkor néztük.
2 hibakódom is van 0171 és 111261, ezek közül az elsőre már úton a megoldás - remélem - egy bontott mozgató vákuum labda formájában, az enyémben szakadt a membrán, a második (szegény keverék) lehet ez EGR miatt? A tankszellőztetőt már cseréltem, mert az tuti hibás volt, most már csak kb 200 km után jött vissza a hiba, előtte törlés után kb 1 nappal.Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz peet137 #99627 üzenetére
171-es hibakód miatt szedtem le egy hete a szívósort és takarítottuk ki az egr csatornákat, azóta jó. Nekem indulásnál rángatott és kb 200 km pálya után dobta szinte mindig.
Ugyanez a motor.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
H Astra 1.8-as 140 lovas motorral mennyire jó választás? Átlagos felhasználásra.
Köszi! -
peet137
tag
Tényleg, fordítva írtam a kódokat, a 1112 a "kiiktató" és a 0171 a szegény keverék.
A szívósort végignéztük (mindenképp le kellett szedni a Twinport lapátok miatt, azokkal hál isten nincs gond, csak a vákuum nem ér el odáig), ott tiszták a csatornák, csak hát addig nem jut el a gáz...
A rángatás meg csak ebben a tartományban, amint kicsit feljebb, vagy lejjebb veszem a fordulatot, minden frankó. Ráadásul, amennyire észrevettem, hidegen nem csinálja, csak melegebb motorral. -
-
peet137
tag
Egy lemez? Mármint teljes szívósor szélességben az egész csatornához? A csatorna maga tiszta, erre a lemezre nem emlékszem, meg fogom nézni.
Az EGR takarítás után úgyis kiderül minden, persze, ha egyáltalán menthető a szelep.
OPCOM szerint 0,88%-on áll fixen, onnan nem megy sehová, hiába "kéri az autó".Van EGR tisztításra bevált szer? Az ultrahangos - gondolom - kiesett, az EGR tisztító spray segít ezen valamit?
ui: közben nézem a linket is , itt azért vannak még hasznos infok, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz peet137 #99636 üzenetére
valóban, z16xe
akkor passzolnám a kérdést
de ha bent mozog a szelep az öntvény házban akkor úgy lehet ahogy mondod#99638Gyarmati_:
na ennek nekiállok akkor, köszi
csak tűnjön már el az udvarról az a "csúnya" b5.5[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
senior tag
válasz body007 #99626 üzenetére
Már több kocsinál is csináltuk haverommal. A kocsit felemeltük, bakra tettük, hogy a kerekeket lehessen mozgatni. Az olajtartályra visszatérő csövet levettük, azt egy üres kannába fordítottuk. A tartály a visszatérő cső helyén lezártuk.
Motor beindít és ahogy fogyott az olaj a tartályból mindig utána öntöttük. Közben a kormány végállásig kitekerni oda vissza. Aztán cső vissza helyére, kocsi a kerekeire.
Eddig ez a metódus bevált, de figyelni kell ne szívjon levegőt.EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
Dino69
aktív tag
Sziasztok,
A héten vettünk egy K Astrát, full fapadosat, és az lenne a kérdésem, hogy azt a pontmártixos fejegységet ki lehet e cserélni valami komolyabb gyárira??[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok!
Megnéznénk ma egy G Astrát, évjárathoz és kilométerhez mérten megfelelő ár, de elég szép állapot. A tulajt ismerjük valamennyire, tőlünk 2 kilométerre laknak.
1.4 Ecotec és a tulaj szerint egy csepp olajat nem eszik, erre garanciát is vállal, hála annak, hogy mindig szigorúan 10 ezrenként cserél.
Karbantartott autó sokminden ki lett cserélve, tavaly fóliáztatva, garázsban tartják.
Mire lenne érdemes még figyelni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #99641 üzenetére
Hogy elhozd. Gombokból fenntartható, jó autó. Ha nem volt törve, akkor nem rohad. Ha XEP-es a motorkód, akkor láncos, de ugyanúgy cserélni kell, mint a szíjas vezérlést, mert hamar elkezd csörögni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Köszi a válaszokat! Elhozzuk 99%. Nem makulátlan, de nagyon rendben van. Nagyon jól megy, nem ráz, nem kopog, nem nyüszög. Műbizonylat van.
Némi szivárgást látok a motor és a váltó közt. A felületi futóműdolgokon felüül a jobb hátsó sárvédőn láttam egy picit meg a bal első sárvédő alján ahogy a képeken is látszik.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Gaga_30
tag
válasz rasotamas #99641 üzenetére
Hűtőfolyadék fogyásra figyelj esetleg (kérdezz rá)
, az én XEP-m sajnos csipegette ,nem lett jó vége.
De egyébként én is ajánlom, nem sok utassal relatív dinamikus és a fogyasztása is baráti.
Van benne pár baromság, de az újabb autókban még több van.Az enyémben ezek voltak cserések, a teljesség igénye nélkül:
-szelepfedél kb 70 e Ft
- vezérlés szintén kb 80
- első kerékcsapágyak 50
-féktárcsa+betétek kb 30
-hátsó dob 15
-olajcsere a GM olajjal és a szűrőkkel együtt is max 15 e Ft.Nem vészes árak, és nem egyszerre jött elő minden.
A motorfelújítás és a kapcsolódók az más tészta, de az egyedi eset volt.
-
peet137
tag
válasz body007 #99649 üzenetére
És mibe áztassam be?
Gondolom az ultrahangos nem játszik, mert szerintem nem lehet eléggé elszigetelni az elektronika részét. Vagy tévednék? Gondoltam rá, hogy simán beledobom abba, aztán hagyom kiszáradni, végülis az csak egy elektromágnes, de ezt nem tudom, mert nem lehet szétszedni, nyilván...
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel