-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Monyos #99850 üzenetére
P0171 - Túl szegény keverék a rendszerben (1. hengersor)
Ezt a hibakódot akkor dobja, ha a rendszerbe túl sok levegő jut be.(fals levegő) Ez lehet nem megfelelő csőcsatlakozás, hibás tömlő. A legvalószínűbb, hogy a szelepfedélben lévő membrán szakadt el. Ha rossz szelel. Kézzel, borotvahabbal nem nehéz ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
manokaki
őstag
Esetleg tud valaki kárpitost aki ülés szakadás javitásában mester ? Pesten ?
köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
válasz Monyos #99850 üzenetére
Szia,
nekem is van hasonló tünet, de meleg motornál szinte mindig. A 0171 is jön-megy, most épp nincs. Nálam szinte biztos, hogy az EGR miatt van, mert azt Opcommal megnéztem, le van ragadva. (szintén Z16xe1)
Ill korábban cseréltem a tankszellőztetőt, mert az hibás volt, ez is okozhat ilyet.A kábel nekem is ott van a tűzfalon, szerintem nem tartozik semmihez, csak közös a korbács az összes felszereltség között és ebben épp nincs semmi, de remélem a többiek kijavítanak, ha tévedek.
-
ricsi8800gt
addikt
Mikor gyertya csere van szokták a gyertya hézagot állítani? Vagy csak simán ki be azt csá?
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ricsi8800gt #99856 üzenetére
Általában a gyertya kódjában benne van hogy mennyire van állítva a hézag gyárilag, meg a szerelési utasítások között is meg lehet találni az adott motorhoz való hézagot, de szerintem 99%, hogy ki-be, főleg, ha ugyanolyan gyertyát teszel bele, mint amit kivettél.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok
Cserélt már valaki visszacsapo szelepet Z16XER motorban?
Mivel és hogyan sikerült kiszedni ?Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
csiben1
tag
válasz csiben1 #99845 üzenetére
Ebben esetleg valaki segíteni?
Ahogy nézegettem, a 101 lovas dízel 5 sebességes és nincs dpf, míg a 110 lovas dízelben van dpf és 6 sebességes. Ezt meg tudjátok erősíteni? Melyik motort érdemes választani inkább?[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
mohabá 007
aktív tag
válasz jimmy5 #99859 üzenetére
visszacsapó szelep csere
(amúgy meg melyiket, mert van belőle 2)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
jimmy5
aktív tag
válasz mohabá 007 #99861 üzenetére
Erre gondoltam amit belinkeltel.
Ha már 1 napot áll az autó utána 1-2 másodperces trakorozassal indul. Ha jövök megyek vele akkor soha nem csinálja. Leallitom,inditom, semmi "zaj". Tavaly volt okoskerekek cseréje, szolenoidok cseréje. Ezért gondoltam hogy a visszacsapo szelep hiba lesz.
Amúgy hol van a másik visszacsapo szelep ?Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
realpopek
tag
Sziasztok,
Klíma kompresszor cserénél mit kell még megnézni, átnézni? Megszorult a kompresszor azért kell kicserélni, elég a gáz lefejtése, kompresszor csere, majd ujjra feltöltés, vagy nem ilyen egyszerű?
Köszi,,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
-
Gaga_30
tag
Motor hűtőrendszer teljes átmosására tud ajánlani valakit a XVI ker környékén?
-
ArthurShelby
addikt
Zafira A-ban hangos a klíma kompresszor (ciripelős hang), ha be van kapcsolva, és szerintem régen nem fogta ennyire vissza a kocsit a klíma.
Jól sejtem hogy szorul kicsit? Lehet még valamit tenni a cserén kívül (ami esetleg olcsóbb megelőzés mielőtt lehal teljesen)?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nrg.960
tag
Nálam is előjött a G Astra-nál a gyújtáskapcsoló hiba, szétszedtem az egész kormány körüli részt, kormányt és légzsákot is..hátha valahol le lehet akarsztani a kormanyzárat.. hát nem igazán..
Felhivom a szerelőm, mondja tegyek vissza mindent, kulcsot tegyem be, és egy csavarhúzóval kezdjem befelé ütni a gyújtáskapcsoló betétet amíg el nem kezd sípolni. Így tettém, és láss csodát, kormanyzár oldott.Nem vagyok a szavak embere..
-
mephi666
nagyúr
na, zafi következő meglepetése: 1 hete jöttünk haza kedden nyaralásból, amikor 130km belement és a toronycsapágyak megadták magukat... szerdánként fiunkat tornára hordjuk, úgy voltunk vele, hogy szerelőig ezt a 3x10km-t tesszük csak bele városban, kímélve... 1 hete szerdán semmi gond nem volt, ma indulnánk: gyanús volt, hogy nem akart nyitni rendesen a központi zár... beülve kijelző fekete, nem indul, akku kottára lemerült valami 1hét alatt csumára leszívta... gyorsan felszaladtam az F kulcsáért: annak halálközeli állapotban van az akkuja és már 3 hete be se volt indítva... gondoltam megyünk azzal, ha valami csoda folytán beindulna... indult is pöccre, gyerekülést átraktam gyorsan és azzal mentünk oda-vissza klíma nélkül... kérdés, hogy mi szívhatta le tökig az akkut? (felhoztam töltőre, tényleg 0ra le volt merülve) ...én a csomagtartó zárszerkezetére tippelek, ami szintén nyaraláskor kezdett szórakozni... azóta próbálgattam és zárt rendesen, de lehet hogy valami nem tökéletes benne és zárlatos?
ui: nagyon fura az F a B Zafira után megszoktam, hogy azt jobban kell taposni, ennek meg sokkal direktebb a gázreakciója... asszony meg is jegyezte, hogy miért nyomom ennyire
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
CD van benne alapból volt is valami nyugtató album, de azóta bele került fixre egy leander
az a gyanús, hogy amikor meglett, akkor került bele új akku és főleg csak városban jártunk vele... akkor még többet mentem az F-el és volt olyan hét, amikor az újjal nem is mozdultunk sehova (ho-ban dolgoztam, nem kellett és nem is akartam nagyon kimozdulni: közeli boltba is inkább F-el jártam...) ...akkor nem szívta le semmi... most pedig 130km alatt töltenie kellett rá eleget a generátornak és 1 hét alatt csumára lemerült... a zárszerkezetre tippelek elsőnek, mert az nem működött rendesen...
soha nem végeztem méricskélést, multiméter van: milyen pontokon kell nekiállni rejtett fogyasztót keresni?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #99869 üzenetére
Nem akarlak idegelni de a Zafi meg a történései nagyon emlékeztetnek trassher G Astrájára
Őt mondjuk ezer éve nem láttuk itt, gondolom eladta azóta.
Kereskedésben nem is nézek meg semmit, abban az árkategóriában amiben a gyereknek keresek, öngyilkosság ott nézelődni.
Akku: cseréld ki a kettőt, aztán meglátod, valami leszívja vagy az akku hulladék.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
az akku 3 hónapos... nem hinném, hogy azzal van a gond... eddig jön szépen a szívás, de remélem előbb-utóbb rendbe lesznek a problémái rakva, onnantól meg évekig minimális ráfordítást igényel csak
#99872: ez jó ötlet... hétvégén lesz több idő, akkor elszórakozok vele a központi zárral lehet egy körön a csomagtartó is?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
Gugliztam: azt a javaslatot találtam, hogy a multit áramerősség módban kössem be sorba az akku negatív pólusa elé és úgy mérjem az átfolyó áramerősséget... ha nem 0 közeli az érték, akkor biztosítékozzak és azon a körön lesz gebasz, ahol beesik 0 környékére... de végülis hasonló, mint fesz módban a szivargyújtón a nagy kilengés keresése
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
vzsryl
nagyúr
válasz mephi666 #99869 üzenetére
Az F azért is ugrik hirtelen, mert 8 szelepes. Sokkal hamarabb kezdi leadni a nyomatékot, mint a 16 szelepes. Az 1.6-os, 75LE-s Astra-m 2800-on adta le a max nyomatékát, és kuplung elengedéssel majdnem úgy ment előre, mint a 2.0 CRTDI-s Superbem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
farkas-j
őstag
Ez a mérési módszer inkább csak saccolás, kis szivárgó áramnál semmit nem ér. Vagy kell egy egyenáramot is mérni tudó lakatfogó (a többségben lévő olcsók nem tudnak egyent csak AC áramot mérni) vagy lekötöd az egyik akkusarut és beiktatsz egy árammérőt. Már az 1-2 ezer Ft-os multiméterek is tudnak legalább 10A-ig mérni, de én inkább 100 mA nagyságrendű szivárgásra tippelnék ha egyáltalán az a gond.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
mephi666
nagyúr
válasz farkas-j #99879 üzenetére
2óra töltés után levittem az akkut, hogy legalább be lehessen zárni a kocsit: multiméterben csak 20A-s tartományban tudtam mérni, mert ki van égve a biztosítékja: 0,8-1A közti folyást mértem... ez eléggé krvasoknak tűnik: érthető, ha 1hét alatt így lefogyott (hétvégén több időm lesz, akkor majd nézegetem a biztosítékokat: ha jól látom az akku mellett a motortérben van 1 tábla meg hátul a csomagtartóban +1)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Hachiko95
aktív tag
válasz vzsryl #99878 üzenetére
Viszont az csak egy "sima" 16 szelepesre igaz. Egy változó szelepvezérléses, twinportos Z18XER mindenhol megy, alul-középen-felül, főleg ha viszonylag kevés súly párosul hozzá. Nyomatékcsúcs 3800-on van megadva, de 1800-as fordulaton már elérhető annak 85%-a.
Egy C16NZ pedig középre van hangolva, alul-középen szépen megy, felül fáradt, de kellemes karaktere van és a közvetlenség kárpótolja az erőhiányt. -
mephi666
nagyúr
válasz Hachiko95 #99884 üzenetére
Miénk c14nz 60ló nem izomgép, tömeg-lóerő arányban hasonló, mint a zafi, viszont sokkal direktebb
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
_seth_
veterán
válasz Hachiko95 #99884 üzenetére
175NM @ 3800rpm
140LE @ 6300 rpm
----------Azért ezt így leírni igen derék mutatvány!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #99885 üzenetére
Annyiban igaza van hogy egy A16XER az mindenhol egyforma - sehol se megy
Postázást nem vállalok.
-
Gaga_30
tag
válasz AMD Power #99883 üzenetére
igen, classic z14xep
Eddig 2017 ősze óta:
-szelepfedél csere membrán miatt
-150 e km nél teljes motorkatasztrófa, két megolvadt dugattyúval - motorgenerál (eltömődött az olajjárat egy leszakadt tömítés csere miatt)
-a csomagtérajtó kábelei elszakadtak télen
-most épp kánikulában meleg motornál nem indul, remélem csak önindítóA kopó dolgokat nem írtam, azokkal nincs bajom. (kuplung, első fékek kompletten, vezérlés, olaj, stb, izzók)
-
Hachiko95
aktív tag
válasz mohabá 007 #99885 üzenetére
Mi a probléma azzal a mondattal?
#99887_seth_
Jobban megy egy H astra GTC-ben (~1300kg), mint az A20DTH az Insigniában (~1700-1800kg). Nincs turbó késleltetés 1800-nál már ugrik, amikor 4500-nál a dízel elfogy ez még akkor indul meg, egy nagyon széles használható fordulatszám tartomány van.
A múltkor leírtam: "1800-tól 6300-ig 150Nm+, gyakorlatilag egy nyomaték fennsík van. 2500-5700 fordulat között végig max. nyomaték közelébe tanyázik 170Nm+."A lényeg a súly, ha abból nincs sok, azt minden meghálálja.
Egy ismerősöm ismerősének unokatestvérének a szomszédja mutatta ezt a Hillclimb videót, hogy mit tud a Z18XER. [link] -
Tikakukac
titán
válasz Hachiko95 #99891 üzenetére
Szerintem itt a kifejezésekkel van a gond. A mindenhol megy, meg ugrik meg hasonlók. Nyomaték fennsík 150Nm-el leírva az úgy... szóval na. Ez még fogalmazzunk úgy, hogy ez inkább egy ovis uzsonnája, mint egy bányamunkás ebédje, ha érted mire célzok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
Insignia a műhelypornóban.
Ivanics Ricsi (a. insignia mester) látszik, hogy keni-vágja a témát. Annyi minden van, azt se tudja hirtelen mit mondjon
Szvsz a kezdeti insigniák gagyik voltak, aztán szép lassan javultak, viszont a súlyuk maradt...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Tikakukac #99893 üzenetére
Természetesen a saját kategóriáján belül kell érteni, nem egy S54B32 vagy F136. Nyilván egy Insigniában nem lenne olyan virgonc az 1.8 szívó, bár abban már a lustább Euro 5-ös verzió van.
Ha egy Honda R18A2-höz hasonlítjuk, aminek gyakorlatilag ugyanezek a specifikációi, és egy 8.gen ufó civicben próbáljuk ki, ahhoz képest is szembetűnő lesz, hogy az konránt sem megy úgy alacsony fordulatszámon, mint a Z18XER. A Hondát pörgetni kell, nem lehet olyan mélyről indítani egy kigyorsítást, igaz az is Euro 5-ös már.
150Nm nem hangzik soknak, de az végig elérhető, ha pedig normális fordulatszámon használjuk 170Nm is megvan, a nyomaték "görbe" inkább egy fennsíkra hasonlít és ez adja a karakterét.
Hiába van 360Nm nyomatéka az A20DTH-nak az Insigniában, az a +400-500 kg úgy elviszi az egészet, hogy nem is érződik. Vagy ha a Honda S2000 2 literes szívóját nézzük, egészen 6300-ig nagyobb teljesítményt ad le a Z18XER, gyakorlatilag leszabályzásig. J Astra 1.4 turbó (A14NET) sem megy úgy. Ezért írom azt, hogy alsó-közép-felső (1800-6300) fordulatszám tartományban is rendesen megy.tldr.: H GTC Z18XER motorral jó párosítás.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ArthurShelby #99894 üzenetére
Alapból se tetszik annyira az Insignia formája, de a videó alapján szerintem jobban jártam, hogy egy kései szériás C Vectrát vettem, mintsem széria eleji Insigniát.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz mephi666 #99881 üzenetére
nem reagált senki erre: ez a 800-1000mA szivárgás létezik, hogy 1 eszköztől jön? pl zárlatos csomagtér-zárszerkezettől? ahogy néztem, mindenhol azt írták, hogy 100mA fölött már tuti gebasz van valahol... ez pedig nagyságrendekkel több (ezzel számolva maxról kb 2-3 nap alatt csumára leszívja az akkut)
...közben megnéztem a kézikönyvet: központi zárnak elől-hátul is van biztosítékja... szét van szedve több körre? érdekes: 20+25A-essel van védve... ja és a központi zárral együtt kell érteni a visszajelzőjét, ami csipog ha nyitott ajtóval akar elindulni az ember, vagy ennek a visszajelzésnek van valami más neve?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz Gaga_30 #99890 üzenetére
"Jól" hangzik. Sajnálom. Nekem az F bitang megbízható volt. Egyszer hagyott cserben több mint 7 év alatt ,de az sem az ő hibája volt hanem a béna szerelő/hibás kuplung bowden miatt.
Az SX4 jó választás volt utána. Eddig ugyan ezt a vonalat viszi tovább , csak picit magasabb "szinten".Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Spórolós topik
- Autós topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-book olvasók
- Háború Izraelben
- Facebook és Messenger
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...