-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Taycan
Szerintem ez egy csoda, egy mernoki bravur es kellene es jo olvasni rola es nezni a kepeket es kellene es elfogadnam es kellene es.... nagyon.
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #158798 üzenetére
80-nal mehetnek, az meg a géptől függ, hogy a tiltás 83-85-89 vagy hogy épp van-e (megbuherálták) vagy mennyire méri pontosan. Aztán ezekkel a különbségekkel előzik egymást. Megjegyzi a sofőrkártya is amit visszanézhetnek elég sokáig, de nem nagyon tartja vissza őket/nem nagyon nézegetik.
Tempo100-at mondjuk megkaphatnák a jobb kamionok, ha egységes 90-et nem is akarunk. Ha egy 20 tonnás busz 50 emberrel mehet 100-at, egy kamion ami átmegy a szigorított feltételeken, miért ne mehetne.
[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
-
aero.
veterán
A 80-ról 90-re emelést meg én is támogatnám
Én még nem láttam kamiont 80-nal menni, max városban. -
félisten
válasz #89309696 #158787 üzenetére
Oké, hogy a Zil-130 egykörös fékrendszere gáz volt, de a maximális tömege is alulról nyaldosta a 10 tonnát. Már láttam 5 tengelyes billencset is (nem félpótos, hanem sima alváz 5 tengellyel), rákérdeztem a sofőrre, hogy miafranc, csak nem 40 tonnás (4 tengelynél 38 tonna a max. engedélyezett tömeg, 5+ tengelynél 40 tonna)? Mondja hogy de bizony, és a plusz két tonna miatt is megéri...
Na most rakottan 40 tonnás (esetleg picit megcsúszik, csak legyen 5%, máris 42 tonna) járműnek a tehetetlensége milyen? Bármilyen személyautóból (akár SUV vagy Pickup is lehet) úgy csinál matricát, hogy a sofőrülésben meg se érzi az ember...
Na most megengedsz egy ilyen járműnek 100 vagy 110km/h-t?
40 tonna esetén 100km/h (27,7m/s) = 14,6 MJ.
Míg 80km/h esetén (22,2m/s) "csak" 9,7 MJ. Vagyis plusz 20 km/h sebesség is csaknem másfélszeres kinetikai energia...Viszonyításúl a 120mm-es Rheinmetall L/55 löveg DM53 páncéltörő lőszerrel (8,35kg és 1750 m/s) tud 12,25 MJ-t a csőtorkolatnál. Persze, kisebb felületen adja le, de maga az energiamennyiség nagyságrendje ettől még azonos...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
6030D
őstag
válasz #89309696 #158787 üzenetére
Nem védem őket, de abba gondolj bele, hogy te levezethetsz egy s*gg*l 1000 km-t, akár két pisiszünettel, ő nem. Ha 5-tel többel megy, akkor egy nap 16 óra alatt 80 km-rel megy többet. Az jelentheti neki azt, hogy az estét vagy a hosszú pihenőjét a családdal tölti, vagy egy óra utazással odébb. (tudom, hogy lehet túlvezetni, több napot egybe nézni, stb. csak a miheztartás végett írtam a számokat)
Én ki szoktam bírni, azt az 1 percet, amíg végigszenvedik egymást, max akkor villantok rá, ha az utolsó pillanatban húzza be elém.
A 80-ról 90-re emelést meg én is támogatnám, főleg, hogy az 1-2 éves kamionoknak jobb a fékrendszere, meg a vészfék asszisztense, mint a magyar autópark nagyobbik részének.Illetve milyen lenne már, ha az összes kamion levillogna, aki mellett elmegyünk 130-nál nagyobb sebességgel, nem? Mert az nem szabáJJos.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Reggie0
félisten
válasz fant0mi #158789 üzenetére
Az a baj, hogy az eljaras rossz helybol. Esz nelkul videozni, majd felreallitani kell, amig meg nem erkezik az intezkedos rendor. Aki felreallast megunja es lelep az intezkedes elott extra buntit kap. Igy csak nehany videos auto kene ami fel-ala megy es csak rogzit/kiint, de nem all meg.
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #158780 üzenetére
Két bunkó farok találkozása. Az egyik erősködik mikor tudja, hogy nem megy és nem lehet, a másik szintén erősködik, mert eszébe nem jutna lassítani 5-tel, hogy a művelet aznap befejeződjön és mindenki mehessen dolgára. Inkább nyomja neki mindkettő padlón a 89-es tiltáson (gyártótól is függ) és a gép mérési/eltérési hibahatárának különbözetével történik az előzés vagy nemelőzés.
Értem én, hogy időkapuk vannak, van két kamionos a családban, de nem ezen fog múlni.Mondjuk már nagyon ideje lenne azt az őskövület 80-as pályatempót felvinni a teherautóknak 90-re. Nem a Zilek korában vagyunk már.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz fant0mi #158785 üzenetére
Így van, de én úgy tudom vannak helyettük helyettesítő szervek, bár azt nem tudom milyen gyakorisággal vannak kinn.
Jómultkor Jeepet vittem Óvárra a pályán, rendőr autó mögöttem, kamion előz már vagy 3 perce előttem, villogó felkapcsolásával csináltak helyet maguknak - meg nekem (rendőr srác nagy arc volt tetszett nekik a gázgyorsítós V8 hangja, mutogatott meg vigyorgott mint a tejbetök ), de nem vették ki az előző kamiont nem történt vele semmi - és előtte sem láttam egyszer sem intézkedést ezügyben.
Má' nem
-
fant0mi
őstag
válasz tboldi #158780 üzenetére
Az egyik mer 84-gyel menni, a masik nem, az csak 80-nal. Van a sebesseguk kozott 1 m/s kulonbseg. Egy jarmuszerelveny kb 17 m. Ez kell duplan, plusz nehany meter ki be sorolni. Legyen 40 meter, es akkor csisszre elozunk. Csak ennek a tavolsagnak a lekuzdesehez kell. 40 s, es ez csak egy sima elhaladas, meg a ket kocsi kozotti sebessegkulonbseg felvetelehez szukseges idot bele sem vettuk.
Egyebkenta civil skodak mehetnenek ki az M1-re nyugodtan, lenne ott is bevetel. -
tboldi
nagyúr
Innen is üdvözlöm a kamionos kollégát, aki hosszú perceken keresztül sem tudta megelőzni a másik kamionost az M1-esen. Aztán mikor elfogyott a türelmem, villogtam neki, nagy nehezen visszamászott mögé, és miután megelőztem őket, újra nekiállt ő is a műveletnek, de bosszúból rámnyomta a refit (zavarva a másikat is, gondolom). Még jó, hogy van fólia, meg az eső miatt marha koszos a hátsó üveg.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lorcsi #158774 üzenetére
Nem muszáj de ha felkerül a horog akkor azonnal kell új műszaki, azzal mehetsz az okmányirodába és kapod az új forgalmit (persze nem ingyen). Értelemszerűen így rövidül a műszakid érvényessége ha lejárat előtt viszed műszakira (viszont lejárat előtt 30 napon belül nem rövidül).
Arra figyelj, hogy ha nincs műbizonylat az adott horogra akkor csak olyat vegyél meg ami E jeles (azokhoz nem kell külön műbizonylat).
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
Ha vonohorgot szeretnek tenni az automra, mikre figyeljek ?
Latok sok bontottat is eladot..papirok nelkul, de gondolom a muszaki vizsgahoz kell papir is
eladó: vadi új soundcore motion+
-
félisten
válasz gzbotii #158769 üzenetére
Sajnos tipikus baleset. Én rövid ideig teherautóztam, de már 20 éve sem volt olyan nap, amikor valami önjelölt Fittipaldi ne vágott volna be elém. A légfék jellemzőivel illetve a tehetetlenség fizikai törvényeivel mit sem törődő sofőrök addig kísértik a szerencséjüket, amíg egyszer cserben nem hagyja őket...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gzbotii
nagyúr
Ma munkába jövet láttam egy elég komoly balesetet. Igazából én értem oda elsőre, mentő még nem volt hívva. Személyautó sofőrje indulás előtt nem biztosított, kivágott egy kamion elé (legalábbis a helyzet és a kamionos állítása szerint is ez tűnik lehetségesnek) - 40 tonna meg nem kérdez
Azt megnéztük, hogy a sofőr, eszméletlenül ne az övre legyen ráborulva. Remélem túléli.
Telefonhívás után két perc sem telt el és már jött az első mentő, szerencsére.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #156601 üzenetére
Most már pár tanknyi benzint kiautóztam kikapcsolt startstoppal. Érezhetően nyugodtabb az életem. Induláskor képes kultúráltan kúszni és nem rángat. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít (=ennyire nem sikerült élhetőre hangolni).
Vili kedvéért; hiába egyliter, azért tud fogyasztani is, ha egy kicsit több autó van az úton.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #158721 üzenetére
Robinak is gondjai voltak a biztosítóval mikor rátolatott a kisteherautó, megkérdezheted tőle, hogy ő mit csinált mikor kezdte unni a papírtologatást.
Amúgy igen, az itthoni KGFB az kb. parkolási sérülésre van. Meg olyan esetekre ahol az autó annyira sérül amivel még tovább használható. Annál komolyabb kár esetén szél fújja az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #158751 üzenetére
Addig is ragaszd le celluxxal a hibat, hogy ne menjen bele kosz
I humbly and respectfully decline™
-
Skillet
addikt
Melyik droid app az ajánlott tankolásokat beírni? Ha egyéb autóval kapcsolatos kiadásokat is rögzíteni lehet benne (szervizelések), az csak előny.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz MasterMark #158741 üzenetére
Ahogy a többiek írják - aránylag ésszel, a rákövesedett retket súrolva. Nem krómozott acél, hanem rozsdamentes, polírozott acél (inox).
Hogy őszinte legyek, ami olyan állapotban van, mint az 1. fotón, abból nekem nem sikerült olyant kihozni, mint a 3. fotón szereplő. Sokkal jobb lesz, de közelről azért maradnak opálos részek. A 3. fotóhoz a rendszeres tisztogatás (akár egy nedves törlőpapírral) erősen ajánlott.
Vilikének. V60 kipu a mosás után 9 nappal, ~ 600 kilométerrel és ~ 30 liter gázolajjal később:
Köszönet a DPF-nek.
Nagyítva az alsó inox-szegélyen némi oxidáció megfigyelhető, ezt csak drasztikusabb polírozással lehetne eltüntetni, annyit nem ér, élőben szép így is.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #158741 üzenetére
Ha ésszel csinálod akkor nem. Haver a szélvédőt is ezzel takarítja (mondjuk én azt azért nem merném).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MasterMark #158738 üzenetére
1. lépés: veszel egy retkes kipufogójú Golf 7 GTI-t.
2. lépés: lemosod, megvárod míg megszárad.
3. lépés: veszel az OBI-ban* 000-ás és 00-ás acélgyapotot / acélgyapjút.
4. lépés: a száraz kipucsövet megtisztítod a száraz acélgyapjúval.*Ebay-ről is rendelheted (steel wool), de az OBI-ban jobban megéri.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #158730 üzenetére
Exbiztosítósként azt javaslom amit EQM is: egy ügyvéddel írjatok hivatalosan egy szép dörgedelmes levelet (ha van jogász ismerős az is elég, a lényeg, hogy a neve 2 betűvel hosszabb legyen mint a miénk). Akkor nagy eséllyel meggondolják magukat.
Mondom 4 év alatt amíg ott voltam egy pert sem nyert a biztosító károsulttal szemben.#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #158733 üzenetére
Nem tudom milyen alkatrészről van szó, de 1 éves autónál ettől én a legtöbb esetben elzárkóznék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #158730 üzenetére
Ha bontott cuccal betakarná az összeg, szerintem megfontolandó (főleg, ha az új alkatrész utángyártott lenne).
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #158730 üzenetére
Nem akarlak biztatni semmire, főleg mivel nálunk ezt a lakatos cég intézi, de ők pl: rendszeresen noszogatják ügyvéddel a biztosítót hasonló eseteknél és nem kellett még egyszer sem a tényleges perig elmenniük. Biztosító is tudja, hogy hol a helye, csak az átlagember inkább elengedi a dolgot, így nyernek egy halom pénzt (ezen is).
EQMontoya: Apám megnézném egy MX5ben, bár nem lenne sokkal szebb látvány, mint én.
Focvis: Kipufogó tisztítás?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #158727 üzenetére
Ahogy sejtettem, megy a szarakodás.
2444800 Ft-ig van jogalap a biztosító részéről, a szerviz ennél 50-100k-val több költségre számít. (Naná, ez így jó nagy fejőstehén nekik.)
3 opciót vázoltak:
- Nyilatkozunk a biztosító felé, hogy lemondunk a további kárigényről (bérautó + értékcsökkenés)
- Bontott alkatrészek
- Kifizetjük a különbséget.Őszintén szólva egyik sem tetszik. Ok, a bérautóról lemondunk, de az értékcsökkenésről miért tennénk?
-
stickermajom
addikt
válasz EQMontoya #158725 üzenetére
A bérautót megindokoltuk, a javítás idejére (6 nap) meg is adták volna. Halottnak a csók körülbelül, másfél hónapja le van támasztva az autó... Abba már beletörődtünk, amúgy is sok volt a stressz melóban, szóval asszony táppénzen van, nem létszükséglet most így az autó.
Csak felhúztam magam a szervizben, hogy még esetleg nekünk kéne bármit is fizetni, azért mert egy álló autóba belerohant valami barom.. -
McSzaby
őstag
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #158724 üzenetére
Azt azert indokolnod kell, hogy az auto a munkaba jarasodhoz nelkulozhetetlen, vagy ceges esetben bevetelkiesest okozna a hianya.
De tenyleg egy faszsag az egesz. Torvenyileg szarul van megcsinalva. Egyreszt az, hogy olyan cegen kell bevasalni a karodat, akinek nem vagy ugyfele, tehat rohadtul nem erdekelt abban, hogy Te a korulmenyekhez kepest pozitiv tapasztalatokat szerezz.
Masreszt nem kotelesek fizetni olyan dolgokat, mint a sulyado, gfb, autopalya matrica es hasonlok idoaranyos dija, ami tenyleg wtf? Nyilvan nem nagy tetel, de baszd meg, az milyen mar, hogy a kocsid all, mert masok osszetortek, es arra az idore is Te fizetted a matricat.Szoval tipikus magyar megoldas az egesz, olcso, de legalabb szar is.
Engem is csunyan le akartak huzni, mikor az elozo IS-t osszetortek alattam, ilyenkor jol jon nemi jogi jartassag, vagy egy jogasz a csaladban. Esetleg ismeros szerelo, aki eleg arcpiritoan vastag szamlat ir az adott javitasrol. Bontott alkatresz, magas munkadij, azt nem tudjak avultatni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #158721 üzenetére
Perelni elvileg mindenert lehet. Akar azert is, mert emiatt kellett autot berelned.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #158721 üzenetére
Isten hozott nálam öcsém, ez a való világ...
-
stickermajom
addikt
válasz EQMontoya #158719 üzenetére
Ha ez igaz, akkor ez röhej ebben a formában. Kiütöttek egy 1 éves autót alólunk lassan másfél hónapja, a károkozó vígan vezet azóta is, rendőrségi határozat sehol nincs még, a biztosító meg nagyban hallgat a pótszemle óta és még a végén nekünk kell zsebből kifizetni a maradékot vagy évekig pereskedni. Sok értelme így ennek az egész KGFB mizériának nincs.
A vétkes majd megússza egy 30 ezres csekkel, ugyanúgy vezetheti ész nélkül a 20 tonnás billencset, a vétlen félnek meg milliós kára származik az egészből, amit az ég világon senki nem térít meg..Qru, nincs még info tőlük. Az eredeti 1,8-ra megvolt a jogalap, de a mostani 2,4 óta nagy kuss van. A szervizzel beszéltünk, ők mondták a kipótolós lehetőséget, ha esetleg elutasítanák.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #158717 üzenetére
Mire hivatkoznak? Új autónál még kgfb esetén sincs avultatás...
Amúgy ahogy EQM mondja, perre kell menni. Szerencsére a bírók is utálják őket, 10 esetből 10-szer ellenük ítélnek (tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #158717 üzenetére
Nem.
A biztositoval kell megegyezned, vagy perre menned.Szamlas javitasnal, ha nem hajlando a javitas teljes osszeget teriteni a szamla elleneben sem, akkor valamilyen jogalapra kell hivatkoznia. Avultatas, mittomen.
Ezt tudod vitatni, akar a biztositonal is elhetsz panasszal, akar perre is viheted, ha nem sikerul megegyezni.Same rules apply!
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #158717 üzenetére
Elvileg lehet ilyesmiert pereskedni, de ezt egy ugyved majd ugyis elmondja.
-
stickermajom
addikt
Ha a biztosító kevesebb összeget ítél meg, mint amennyibe az autó javítása kerül, akkor ugye elvileg van lehetőség kipótolni saját pénzből. Ezt a különbözetet be lehet hajtani a károkozón?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz McSzaby #158713 üzenetére
Ez csak másodkézből jövő info, de nem mindenhol szeretik átírni a kivont autókat, lehet, hogy az első ügyintéző vissza akarja előbb helyezni forgalomba. Átírás után meg kivonod fél évre pár ezresért.
Sima műszaki elég lesz utána, nekünk régi rendszerben véglegesen kivont cuccokhoz csak NKH vizsga játszott.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz molnarpeter #158711 üzenetére
Ideigelenesen kivont. Lehet ilyet mondani, akkor aktívan kivont.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
vettem egy Lada 21011-t, amit elkezdtek felújítani. Én lennék, aki befejezi. Papírjai rendben, de ideiglenesen ki van vonva a forgalomból és nincs rá műszaki évek óta.
Egyelőre írtunk egy biankó adásvételit, amire dátum nem lett írva, de mielőtt befejezném a felújítást, azelőtt szeretném névre venni a gyereket.
Kérdésem az lenne, hogy hogy tudok névre venni egy autót, ami egy csupasz bódé, de még sárvédő sincs rajta? Saját motorja, alvázszám, minden rendben csak darabokban az autó
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
nagyúr
[link] Az új DS nagyautó. Nem nézne ki rosszul, sőt, habár oldalról belelátni más típust is. Belül is a részletek nagyjából egyediek, de ez a színválasztás erős gyomrot kíván. Kár hogy a német hármas mellett Franciaországon kívül tartok tőle nem sok vizet fog zavarni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz CactuS #158694 üzenetére
Vegyetek üléspróbát egy V60-ban, amiben motoros az ülés, azt sejtem, hogy a nem motorost tágabb határok között lehet állítani, viszont a Summumban szériában motoros a bal1.
Nehéz dög a V60, hiába a Mondeo platform, minden masszív benne, nincs kikönnyítve, talán még igazi Volvonak tervezték, érzésre el fog menni 500 000 km-t különösebb (zsebbenyúlós) probléma nélkül. Megvan július óta, közel 17 k km: eddig 2x vettem észre, hogy regenerált a DPF; az olajból fogyott 1 pálcikányi (1/4 liter) és ugyebár nem telítődik gázolajjal, mert csak hosszútávokat megy a dízel; nem zörög, nem nyikorog semmi. -
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #158704 üzenetére
Ha azt veszem alapul, hogy a longlife olajjal elmegy egy autó 20-30ezret, ha megfelelőek a körülmények hozzá, amihez ugyanolyan szűrő kell, akkor ha hármat nem is, de két 10ezres olajcserét kibírnak az autó szűrői is. Persze nem javasolt, meg hülyeség is mikor 1500Ft a márkásabb szűrő a legtöbb átlagautóba, de ha olyan kutyaszorítóban van az ember akkor szívbaj nélkül bent hagyhatja a régi szűrőt és elmehet Horvátországba is nyaralni vele, semmi nem fog történni, a kocsi örülni fog az új olajnak és annyi (nyilván ne azt a szűrőt hagyjuk bent amibe pont előtte ment a 30ezer Km).
De máshogy is meg lehet közelíteni, ha választani kell 2 év 20ezer Km olaj+szűrő csere vagy 1 év 10ezer Km olaj+2év 20ezer Km szűrő csere között akkor a másodikkal sokkal jobban jár az autó. Ha a második esetnél tegyük fel már kinyit a biztonsági szelep akkor az elsőnél is bőven kinyitott már és az első olaj az ami öregségéből/telítettségéből adódóan sokkal kevésbé köti meg a koszt szűrés nélkül.
OBD csatin keresztül folyamatosan naplózva szerintem látni lehetne ahogy csökken az átlagos olajnyomás majd hirtelen megnő az átlag mikor már átengedi a megkerülőn a szűrő. Nem lepődnék meg ha ez 30ezer felett jelentkezne csak. Bár ennek egyik feltétele, hogy egy olyan motorról beszéljünk amiben nincs 6 Kiló olajsár.Munkagépeknek megvan az az előnye, hogy sokkal kevesebb a hidegüzem, ezért az ebből eredő kopadék is, meg az üzemanyag, pára is az olajban, így kevésbé koszolja össze a szűrőt is az átlag autóhoz képest. Meg persze nincsenek szétfeszítve meg kigrammozva, 2.2 literből 60 lóerő, hajjajjj. De vannak 1.6 literes 35 lovasok is.
Persze az MTZ verhetetlen 4.7 literből kihozott 50 lóerővel, annak kenés se kell.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
Igazi paraszt módjára kicseréltük a traktorban az olajat, de a régi szűrőt tettük vissza, mivel nem volt a boltban belevaló, rendelgetni kéne. Hát mi arra nem várunk. Kicsöpögtettük a régiből aztán ment vissza, bele az új olaj, tökéletes. Nem kell akkora hisztit csapni ebből, nem az első eset, hogy így cseréltünk olajat. Nyár végéig röhögve elmegy így, fél év, aztán majd az akkori olajcserével megkapja az új szűrőt is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest