-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #322494 üzenetére
Én 50-ből kicserélem az összeset a szarolaszon, és csak a légszűrőházat meg az aksit kell kivenni.
-
őstag
válasz szabonagyur #322491 üzenetére
Pénteken is volt 3,5 óra (oda és vissza is, igaz Kemecsére mentünk az +20 kilométer). Dugó is volt mindkét irányban, de a legrosszabb hogy most valami eszméletlen ritmustalan így félig letúrva az M3 és ezt sokan nem is érzékelik (sok emberen látszik hogy nem agresszív csak tapasztalatlan ezeken a nagybetűs ünnepeken, és ha lehet az még veszélyesebb)...
-
Emunem
senior tag
válasz norbert1998 #322494 üzenetére
Csak nehogy utána meg pont azok kattogjanak pár ezres után. (Vagy addigra eladod? )
"... hát persze ..."
-
norbert1998
nagyúr
válasz Snoop-y #322480 üzenetére
Mindegyikőtök azt mondja, hogy ne kemény, hanem sima, szóval akkor sima lesz, de jobb fajta.
Sajnos mindet nem fogom, mert a hidraulikus tartó az 50 pénz darabja, az egyikhez még az atyauristent is kell bontani a motortérből. Azokon meg ugye simán elfordul a motor, mert kettő van csak belőle, meg bólintásgátlóból is.
Viszont ez nem sima járós autó, hanem ilyen daily project car -
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #322491 üzenetére
pl ahol ott a zöldhullámot először szándékosan ölik meg lámpaprogram módosítással utána meg ugyanazok siránkoznak a kialakult dugókra, hogy fúúúú
vitézy+tarlós művek produkciója Bp-n 10-12 évetöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #322491 üzenetére
Nemtom, Óváron kívül Győrben szoktam gyakrabban előfordulni, és az ottani közlekedés sokkal olajozottabbnak tűnik, zöldhullámot elkapni is több esélyem van. Ott viszont én vagyok az, aki feltartja a forgalmat, mert nem győzöm kerülgetni a bazi nagy úthibákat, az óvári utak sokkal simábbak.
-
félisten
válasz tboldi #322490 üzenetére
Mondjuk ez melyik városra nem jellemző itthon? Nem is nagyon találkoztam itthon olyan várossal aminek tényleg jó a közlekedési dinamikája és ez alatt nem azt kell érteni amikor a 0-100-at tolja mindenki, de ugyanúgy minden lámpát elkapsz.
Olvastam, hogy vasárnap délután/éjszaka!!! A Bp- Nyíregyháza táv 4 óra alatt volt meg sokaknak csak mert terelés volt, baleset semmi. Ez normál esetben attól függ Pesten merre mész 2-2,5 óra alatt abszolválható, akár tereléssel együtt is, mivel azért 80-as tábla van, ha tartják a 90et annyira azért nem vészes lassulás.
-
tboldi
nagyúr
Sokszor ecseteltem már, hogy Óvár közlekedése milyen gyatra, itt minden sokat fogyaszt. Lámpaszinkron teljes hiánya, indokolatlan udvariaskodások, rengeteg elindulás-megállás, de ha éppen haladunk, akkor is olyan tempóval, hogy az egyik fokozat már sok, a következő még kevés... Meg a város viszonylagos rövidsége sem segít, nem tud teljesen bemelegedni az autó. Mondjuk az Alfára éppen nem igaz, az “őskori” turbóbenya marha sok hulladékhőt termel.
Sőt az új körforgalom építése miatt több volt a dugó is mostanság, de ennek már talán vége lesz.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #322485 üzenetére
Én nem is lepődtem meg rajta, csak vannak a topikban néhányan, akik szeretik ezeket a számokat.
Általában 400-500 km-t teszek bele egy hónapban, de most kevesebbet sikerült. Mondjuk az átlag akkor is 10 fölött szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #322474 üzenetére
148,9 km-re tankoltam 18,45 litert.
Csak város + mostanában sokat mozgattam ide-oda az udvaron/garázson belül + műszakin is egyhelyben járatták.
Az utóbbi hetekben úgy alakult, hogy többet furikáztam a Hondával és a Lanciával, de a jövő hétre tervezek egy parndorfi kirándulást az Alfával.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #322478 üzenetére
Sebaj, majd megint talál balek szponzorokat az új kasztnihoz.
⭐ Stella
-
Snoop-y
veterán
válasz norbert1998 #322451 üzenetére
Kemeny szilentek kihoznak es felerositenek minden mas problemat is szoval lesz egy olyan erzeted mintha 3 honapon belul szetrazna az egesz autot de igazabol csak ramutat problemakra amikrol eddig nem tudtal.
Ha cserelsz akkor viszont a teljes szettet csereld ne csak ott. Sima jaros auton nem upgradelnem amugy.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
félisten
-
bandus
veterán
marhára nem értem miért dobál ilyen videókat nekem a facebook, de most látom, hogy az istenített rallys srác azért megint hazavágta a fabiát a szezonzárón
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
Havi MiTo fogyi: 12,39 ℓ/100 km
-
brumi1024
veterán
Pedig van, pont a minap talalkoztam eggyel, amikor X5-re kerestem negyevszakost. Meretben az egyetlen opcio a Pirelli Scorpion Verde All Season, EU-ban arult, nem terepgumi es csak M+S.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #322450 üzenetére
Vmi kez alol vett 3 evszakos, mar 2017-ben sem nagyon volt az EU-ban 3 evszakos gumi.
A 10 ev meg vicc, ertem hogy a gyarto szerint max 10 ev az elettartam de na...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szabonagyur #322455 üzenetére
Feltehetőleg 2018 előtt gyártottal
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz norbert1998 #322451 üzenetére
Nem leszel tőle boldog.. nekem a Pingvinben a 4 bakból 3 az ilyen szilentes által belesütött teligumi.. amikor a hátsót kellett, akkor mondtam neki hogy nem baj ha kicsit keményebb.. 300 Newtonmeter fogja rángatni. jah. emelhettem fel a meleg alapjáratot 900-ra mert 750-en olyan vibrációt vitt át a bódéra hogy megőrültem tőle.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Dare2Live
félisten
válasz kungzi #322465 üzenetére
VWs topikba tedd fel a kérdést.
Ökölszabály, hogy amit gyártó előír. Ha mindkettő engedélyzetett akkor én főleg ilyen alacsony csereperiódusnál 5W30at raknék bele.
A VW ajánlásokra is figyelj.
Ha eddig LMet raktál bele én nem váltanék márkát. Max ha van magasabb APIs ami megfelel arra. Egy API SN+tól van már van LSPI követelmény ami főleg DIs motoroknál hasznos tud lenni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kungzi
veterán
Üdv
2010-es Volkswagen Golf VI 1.4 TSI 160LE motorhoz inkább 5w30 vagy 5w40 ajánlott? Legtöbbször 8000km-ként cserélem az olajat. Melyik márka ajánlott? Eddig Liqui Molly ment bele. Köszi szépen
-
Dare2Live
félisten
válasz szabonagyur #322455 üzenetére
M+S kőkorszakival. Németbe kapták el de 7év alatt nem kopott le. Hát őőő...
"Persze a nap végén nem biztos, hogy olcsóbb a négyévszakos megoldás, 2-3 év után ugyanis drasztikusan romlik a teljesítménye."
Ilyen szakszerűtlenül, pongyolán, félrevezetően fogalmazni ha tetszikk hazudni egy szaklapnak nem gyenge. Az autós újságírás nagyja alapból gáz, jellemzően kimerül az újautó tesztelés, fizetett hirdetés vonalon de namár.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz macilaci78 #322450 üzenetére
Szeretem fiktív történet. De az új szabályozás ettől még pont így van.
-
félisten
válasz cOxeR #322457 üzenetére
Sejtettem, csak itt kíváncsi lennék a felháborodott autó tulajra is, hogy mivel is volt a gondja.
Alapból fura nekem, hogy 7 éves 4 évszakost ő meg használni akarja, akár 10 éves koráig is, pluszban remélem beszerzett valahonnan egy nem is EU-s 4 északos gumit az i3 hülye és drága mérete miatt. -
őstag
A pontos típus valóban nem derült ki, de 6 éves legalább, szóval egyébként is kuka (az én szememben): "akiknek az autóján még 2018 előtti gumiabroncs van (mint például nekem is)".
"Less but better" - Dieter Rams
-
cOxeR
Ármester
válasz szabonagyur #322455 üzenetére
Most épp megint megy a szokásos éves négyévszakos elleni propaganda, a Fb-on is a második video nagy profi gumis aki nem ajánlja, mert nem jó se télen se nyáron, de ha valaki azt akarja ő eladja neki azt is…
-
norbert1998
nagyúr
válasz MasterMark #322454 üzenetére
Motorféknél, főleg kis fokozatban, hirtelen gázelvetéelre vagy rosszul sikerült visszaváltásra előre-hátra billegünk, mintha kockás lenne a benzin. Egészen biztos, hogy a billenésgátló az oka. A váltó nem fog billegni nekem semerre, mert bowdenes.
Annyira még nem billeg, hogy vészes legyen, de idegesít -
félisten
válasz macilaci78 #322450 üzenetére
Csak megint a lényeg maradt ki a cikkből, milyen 4 évszakossal futott a kedves író, hogy nem volt rajta a jelölés
-
MasterMark
titán
válasz norbert1998 #322453 üzenetére
Nem teljesen értem, a motor billenésgátlójától nem bólogat az autó. Az a motor billenését akadályozza meg. Ha rossz a billenésgátló akkor pl. a váltókar folyton előre hátra mozog, drasztikus esetben egy ilyen billenés ki is ránthatja sebességből a váltót.
Ezen kívül más dolgokat is lerángathat magáról a motor.Ha nem ezeket tapasztalod akkor nem valószínű, hogy az a gond.
Switch Tax
-
norbert1998
nagyúr
válasz MasterMark #322452 üzenetére
Szemre meg nem rosszak a mostaniak sem, ezért félek, hogyha vezsek sima újat, akkor is bólogatni fog az autó
-
MasterMark
titán
válasz norbert1998 #322451 üzenetére
Olyan rezgéseket fog átvinni amit nem biztos, hogy szeretnél.
Switch Tax
-
norbert1998
nagyúr
Motortartókat kellene cserélnem, legalábbis a billenésgátlókat mindenképp, mert motorféknél úgy belibeg a motor, hogy az én fejem is bólogat bele... Meg hát ugye ez biztosan gyilkolja a kettőstömegűt is.
Kérdés, hogy vajon lehet-e, illetve jó ötlet-e, ha valami keményebbet, például poliuretán "szilentet" teszek bele? Érzetre tuti jobb lesz, de ez nem fogja éppúgy gyilkolni a kettőstömegűt?
-
macilaci78
nagyúr
Hátha valakit érint. Többek között Németországban a négyévszakos gumikból már csak a hármas hegycsúcs piktogrammal ellátottakat fogadják el téliként. Forrás.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz Atomgeszi #322417 üzenetére
Ebben az elméletben az a
szépfő kamu, hogy szerinte minden jármű 27.67m alatt áll meg 50-ről, nem vesz figyelembe súlyt, gumifelület méretét, gumitipust, útfelület minőségét, páratartalmat, hőmérsékletet, csapadékot, fékhatást, ABS meglétét-nemlétét, futóműelemek állapotát... etc..etc.. Egyszerűen egzaktul bármilyen jármű ennyi idő alatt áll meg eszerint és pont.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
ArthurShelby
addikt
válasz Petyyyyy #322447 üzenetére
Vadkáros volt a kocsi flottás korában, és az a sejtésem rossz minőségben csinálták meg (#markaszerviz), és sejtésem szerint a motorháztető is benne volt (ebben majd megerősítenek/cáfolnak az okosabbak, de pl az alatta lévő fekete szín miatt számomra gyanús).
Igaz, hogy abban a kanyarban sergetni (gyönyörű szó, köszönöm) szoktam, de lehet érezni, ha fel van fagyva (mint már most is).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #322445 üzenetére
PszMc, ez nem néz ki jól.
Abban a kanyarban azért eléggé sergetni kell a technikát, hogy dolgozzon a kipörgésgátló. Jártam erre pár évig, igaz csak olyan autóval, ami elöl kapar.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ArthurShelby
addikt
Egész sokat járok a Móricz Zsigmond körtér felől a Szent Gellért tér felé. A Gellér térnél lesz 2 sávos az út, (végre lehet menni) és ott van egy balos kanyar a Bartók Béla útban és így párhuzamos lesz a Dunával.
Na az a kanyar ilyenkor már mindig csúszik, fel van fagyva (a kocsi most 7fokot írt). Ahogy kiérünk a Dunához valószínűleg az erősebb szél miatt fagyott.
Már többször leteszteltem azt a kanyart (ma is) úgy, hogy nincs mellettem más a másik sávban. Dolgozik a kiporgésgátló rendesen (arrébb oldalazna ott a kocsi)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Petyyyyy #322423 üzenetére
Már gépeltem, hogy köszönettel élnék a lehetőséggel, de annyira bizgerelte az agyam, hogy egyből kéne, hogy végül kijöttem a Qru által javasolt red car spa-hoz.
Nem vagyok túl tanult kárpittisztítós, de nem hinném, hogy ez a legjobb. Mellette van valami komolyabban kinéző zöld gép is, azt majd nappal egyszer lehet kipróbálom (bár normál forgalomban túl messze lenne).Ha már itt voltam kapott egy gyors (nem alapos) porszívózást, és egy gyors mosást. Bár ne tettem volna... [kép]
Már alapból tátongott ott egy lyuk, és tele van kavics/kőfelverődéssel a motorháztatő, de ez már erős[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322431 üzenetére
Az unneplosben nem szallitok folyekony etelt pont ezert. Csak verzo embereket.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz tboy93 #322432 üzenetére
:/ fú, bringaszállítók mögött extra követési távolságot tartok és amint lehet megelőzöm.
Egyszer 4 bringát vittem tetőn, 2 a saját Thule, 2 tescós tartóban, utóbbiból az egyik elengedett autópályán 130-nál. Szerencsére csak a bicikli és csomagtértetőm bánta. Szedhettem össze a darabokat.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz hobizoli #322424 üzenetére
Sajnos én már reflexből számolom a szituációt, hogyha túl nagyot fékezek, akkor fixen belém jönnek hátulról. Közben meg előre is kell figyelni, hogy elég legyen a kisebb fékezés is.
Sajnos ez van. Muszáj 2 ember helyett is gondolkodni sokszor.. Nincs kedvem biztosítózni, meg stb, hogy a hátsó lesz a hibás úgyis.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
szebe
addikt
válasz hobizoli #322429 üzenetére
Nem a 60 méterről beszélek, hanem amikor mennek kvázi konvojban, és tojik arra, hogy kettővel előtte a sorban villannak a féklámpák.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nagyúr
válasz hobizoli #322424 üzenetére
Azert ez az autopalyan beleallok a fekbe sem magatol ertetodo. Tegnap jottunk haza Olaszországbol, Szloveniaban az tömött autopalyan besorolt elem egy kombi vonohorogra akasztott biciklivel. Amint besorolt, a bringa rogzitese egyszercsak fogta magat es elengedett, annyit lattam hogy megindul felem a bicikli es lecsapodik a foldre, repultek szejjel az alkatreszek, gyors fek + tukorbe nezes utan kirantottam a kozepso savba az autot. Ha telibe satuzok szerintem megtolnak hatulrol. Egyebkent szerencsere a hatso kereknel megfogta valami es nem repult le az egesz bringa, igy csak a kormanyrol / elso kerekrol lehullo alkatrészeken mentem át.
Egy par szaz meterrel kesobb jott a mellkasra nehezedő erzes, azert ha telibe kaptam volna nem biztos hogy most itt irogatok
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz aero. #322412 üzenetére
Borsó
Fonott kosár, benne befőttes üveg, benne borsó leves (valamiért nem zárt jól a teteje, és a teteje kicsorgott a hátsó üésre).@mindenki
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, ötleteket!A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #322425 üzenetére
A felhajton elottem egy Corolla komolyan vette a 40-es tablat, volt idom megfigyelni a finom feher soreteget az ut szelen. Itt hajnalra mar -1-et ir.
Jo hogy le lett viztelenitve. A szembe szomszed mult telen elodazta, 1000 kobmeter viz folyt el neki.
Plusz ugye a furdoszobajat is szet kellett verni. Draga moka vt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szebe
addikt
válasz hobizoli #322424 üzenetére
Autópálya már ott problémás, hogy követési távolság az mi, na meg nem látnak 2 autónál tovább előre. Néhány autóval előtte féklámpák, de emberünk még veret 140 tempomattal, aztán amikor előtte is beleállnak a fékbe, akkor megy a csodálkozás, hogy jaaaa, lassítani kéne.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Jut eszembe a 14-ben a Red Car Spa-nal is van karpittiszto gep.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz Atomgeszi #322420 üzenetére
vezetok nagy resze nem tud jol(!) fekezni
autopalyan is van egy varatlan szituacio, akkor nem beleall fekbe, hogy minnel nagyobb mertekben csokkenjen a sebessege meg "messze" is az akadalytol, hanem lassan kezd fekezni es egyre erosebben fekez
de mivel igy lassulas nem akkora merteku, a sebessege is nagyobb marad az akadalyig es tobb utat is tesz meg, amire megallna, vagy meg sem tud allniholott az elejen nagyot fekezve meg tizenmeterekkel(!!) elobb is megallt volna elotte
a fekezessel idot lehet nyerni, ami alatt menekulesi utat tudsz talalni a helyzetbol
meg nem mind1, ha nem tudsz megallni elotte, es mindenkeppen ki kell kerulnod, vhogy akkor 90-l csinalod a javorszarvastesztet, vagy 50-l
90-l nincs auto amivel vegrehajthato, 50-l meg barmelyik megcsinalja[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Van a XXII-ben. Ha egyik este átjössz, megcsináljuk géppel pár perc alatt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
Jah és az M0 már helyenként fel vt sózva. Hát elkezdődöt....
#nincsbennetarcsi
-
-
Atomgeszi
nagyúr
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz philoxenia #322404 üzenetére
Úgy látszik, hogy csak a balesetek fő okának meghatározását (gyorshajtás)szeretik kamuzni
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Hetvegi Bubi fogyi: 7.53 (bc 7.0). Ez egy Matra + rokonlatogatos kor. Azaz keves palya es autout, a tobbi orszagut. Plusz az ovatos csucstamadas ugye.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
veterán
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Autó kozmetika nincs a környékeden? Vegye ki az ülést, végezze el a műveletet, majd ha kész érte mész.
-
aero.
veterán
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
-
Snoop-y
veterán
válasz philoxenia #322404 üzenetére
Pedig de:
brake distance increases exponentially as speed increases. It's not a simple linear relationship. The faster you're going, the much longer it will take to stop because the kinetic energy of your vehicle rises with the square of your speed. Meaning, if you double your speed, your stopping distance quadruples. --------->
at 30 km/h, it might take you 14 meters to stop, but at 60 km/h, it jumps up to around 56 metersNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
ArthurShelby
addikt
Kilötyögött levest a hátsó ülésből hogy tudom kiszedni? Első körben zsepikkel felitattam, második kör jön most törölközővel.
Nincs valahol kárpittisztítós porszívó egy automosónál?
Tudom lehet bérelni, de mivel nincs kert, nem vagyok vele előrébb a városban.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #322406 üzenetére
Ez miert problemas a tilosban parkolason kivul? Mi is igy toltjuk a Golfot itthon . Garazsbol kabel ki, kabeltaposoval. Oszloprol tolteni ugyanennyi problemas erintesvedelmileg.
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
philoxenia
MODERÁTOR
Csak nekem tűnik hihetetlennek ez a fékút számítás?
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- SSD kibeszélő
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen videókártyát?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest