-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Azért nem hiszel a szemednek, mert ami 4s gumit ajánlanak, az kb top3 kategória, az meg árban messze túl van a lehetőségeiden, ezért nincs tapasztalatod egy jó 4s szettel. Nagyon fejlődnek, ezzel párhuzamosan, ha nem megy valaki télen a hegyekbe, akkor kb havat sem lát.
Szaladgálós swiftre tavasszal az fog felkerülni, megyek évi 25-30 ezret, 2 évente cserélem, kalap. -
BlackV
őstag
Ja és még valami. A 4s további előnye az M+S, sárban verni fogja a nyárit, ha valaki olyan helyen lakik.
-
BlackV
őstag
Van valami értelmes 1-2 éven belüli youtube teszt, ami némi rálátást ad a téli vs 4S gumik közti különbségre?
Nem tudom, hogy van-e ilyen. Tudtommal az adac a nyárit a nyárival, télit a télivel, 4 évszakost a 4évszakossal hasonlítja össze. A poén az lenne, ha a nyári és téli tesztek közé betennének 4évszakosokat is. Jó lenne látni hogy forró aszfalton mi a hátránya a 4s-nek a nyárihoz képest, valamint hideg aszfalton a télihez képest.
A többi rész nem túl izgalmas: havon és jégen egy prémium 4s felveszi a versenyt akár a prémium télivel is, aquaplaning-ben sem láttam szignifkáns különbséget. A nyári itt mindkettőt veri persze.
Szóval a szezonális gumizás igazi előnye véleményem szerint esős körülmények között jön, de csak az év nyári gumis felében, illetve az első bekezdésben írt párharcot nem tudom. (Egyébként én mindenképpen visszaveszek esőben, mert a felúszástól rohadtul fosok, szóval nálam ez sem igazán szempont.)
Nekem most Michelin CC2 van a régi autómon, az új pedig valami nyári contival jött, sztem ezt lehajítom róla és veszek rá conti all seasont, a Michelin CC3 kicsit szarabb lett, meg zajosabb, az adac szerint. A CC2-vel semmi bajom nem volt, soha nem éreztem bizonytalannak, friss és tömött hóban is dúrtam vele, meg ónos glattjégen is szépen megálltam vele egy kis motorfékes rutinnal.
-
hito
nagyúr
Hurrá, nem volt elég bajom, most akkor bonyolódik 4 évszakosakkal is
Hogy kell ezt elképzelni? Mennyivel vagyok kijebb biztonságban az évszaknak megfelelő abroncshoz képest? Volt már, hogy vészfékezés után egy A4-es lapot nem lehetett volna betenni a két lökös közé, ott nem álltam volna meg 4S gumikkal.
Felhasználás tekintetében évi 15-20e km, néha terep sárban, illetve meredek földes emelkedő is előfordul. Vezetési stílus dinamikus, de nem pszicho, kanyarokat néha szeretem provokálni.
Btw elgondolkodtató az is, hogy valószínűleg 4S gumikkal az adaptiv összkerék hajtás miatt nagyobb biztonságban vagyunk egy évszaknak megfelelő abronccsal szerelt első kerekes autóhoz képest. Bár ez lehet, hogy csak fikció.Van valami értelmes 1-2 éven belüli youtube teszt, ami némi rálátást ad a téli vs 4S gumik közti különbségre? Féktáv, kanyar, hó, eső, stb, jól szemléltetve, amiből egy magamfajta is rögtön megérti a különbséget
Kerestem, de vagy régi, vagy expert tudás kell hozzá. -
yodamester10
őstag
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
Én sokszor ezért is áll távol tőlem a 4 évszakos
-
vzsryl
nagyúr
Ugyanilyen méretben vettem tavaly a Lagunára Kumho Ecsta HS52-öt. A tavalyi nyári gumi tesztben összesítve 3. helyezés, biztonságban 2. helyezés. Kb. ugyanannyit megyek vele, mint te. Két szezon lement ugye, eddig teljesen oké. A várható élettartamban erősen kiemelkedett a mezőnyből. Előtte Michelin Primacy 3-as volt rajta, és nem éreztem jobbnak azt sem.
Most darabonként 35k környékén mozog, szóval szállítással együtt pont belefér a keretedbe. -
MM
őstag
8-10 évvel ezelőtt volt igaz, amiket most leírtál a négyévszakos gumikról. Kicsit olvass vissza, esetleg nézz meg egy tavalyi, vagy idei ADAC tesztet. Rengetegen használunk 4 évszakost már innen a topicból is, senki sem a levegőbe beszél.
Nyilván a gumisok 99%-a ellene van, hiszen sokkal kevesebb lesz a munkájuk.
Nálunk a családi gépen 2,5 éve van fent a Goodyear 4s Gen3, 215/60 R17 méretben (ami pont a te váltóméreted), 40e km ment bele, kopás minimális, télen hóban is elfogadható, kánikulában minimálisan érezni, hogy nem nyári. Jövő őszig biztosan fent lesz, de lehet még 2 évet. Gumisnál azóta sem járt, minek?
Nem ráz, nem kopott félre, az autószerelőnél pedig mindig ránézünk kívül/belül.
Nem utolsó sorban 4 év alatt amit nem költök el a gumisnál, abból majdnem kijön a következő szett. -
t1
veterán
Egy kis érdekesség.
Családi használatú Grand C-Max 1.6D 30.000km-t futott Vredestein Quatrac DOT1321
Első hátsó cserélve volt ezek ennyit tudtak. -
-
Egon
nagyúr
Üdv!
2019-es Nissan Leaf-re keresnék nyári gumikat (téli van). A méret: 215/50 R17.
90%-ban városban használt, évi 12-14K km futás várható.
Nem tudom, hogy érdemes-e ilyen paraméterekkel kifejezetten EV-re való gumikat keresni: ahogy nézem, azok igen húzós árban vannak...
Jó lenne mondjuk 150K-ból megúszni a vételt, de ha van kifejezetten jó ár/értékű gumi egy kicsit magasabb árkategóriában, az még jöhet... -
hito
nagyúr
Köszönöm a kommentet, de ezt már sokszor leírták előtted. A keretet többször is írtam, ebből kérném szépen, hogy - ha akartok - segítsetek kiválasztani a legkevésbé rosszat. Megértettem, hogy nem lesz jó, hogy jót nem kapok ennyiért, most már csak arra vágyom, hogy a legkevésbé rosszat sikerüljön kiválasztani

Egyébként nem hiszek a szememnek, hogy ebben a topicban négy évszakos gumit ajánlanak
Télen-nyáron szar, szakik szerint is, tesztek is erről szólnak. Kicsit később vesztenek tapadást a nyárival szemben, de ennyi. Átgumizáson nem akarok spórolni, kényelem nem szempont. Legalább évente 2x látja szaki a gumikat, ez is előnye ennek. -
ParmaBoy
aktív tag
válasz
rayoliviero
#69679
üzenetére
Viszont nem gaz, ha regebbi dotos, lejarod hamar!
-
válasz
rayoliviero
#69677
üzenetére
Többet mész /év mint amennyit a Peugeotba beleraktam 6 év alatt
Mondjuk én ezért is mentem rá a 4S gumikra.
Neked azért valami felsőkategóriából kéne választani, az épp aktuális tesztek top3 versenyzője közül valamelyiket. -
No.01
addikt
válasz
rayoliviero
#69672
üzenetére
Mi a keret? Ilyen futas melle a 4evszakos szerintem felejtos.
-
MM
őstag
Vehetsz 120-140e Ft között 4 db téligumit, ami - talán - az első télen még használható lesz, de a második szezonban már biztosan hulladék kategória, valószínűleg eladni sem tudod majd.
Vagy rászánsz ~180K-t egy normális téligumi szettre, amit legalább 3 szezonban tudsz használni, megfelelő tárolás mellett akár 4-5 szezont is kibírhat.Hacsak nem adod el az autót jövőre, az első verzió nettó pénzkidobás szerintem.
Továbbmegyek:
160e-től már van használható 4 évszakos gumi, 3 év alatt azon spórolhatnád a legtöbbet, a jelenlegi nyárit is eladhatod, ha még használható, és 3 évig rá sem nézel gumisra.
Laufenn G-Fit (ez már elmegy, magamnak nem tenném fel)
Kumho Solus (ezt már bevállalnám)
Yokohama
Nexen
Kleber
Vredestein -
hito
nagyúr
Most ott tartok, hogy az eddigi tanácsok alapján 2 márka között vergődök:
Illetve találtam még egy Nankang (remélem jobb, mint a neve) nevezetű gumit egész emészthető áron. Rákerestem itt a topicban. Találtam ilyen-olyan véleményt, de nem egyértelműen lehúzós.
Valószínűleg a Sebring-et választanám, de az egyetlen árukeresős vélemény visszafog, nem túl bizalomgerjesztő =>
"Második szezon elején már kikeményedett.
Kipörög, csúszik..."Van még a Maxxis, de nem szeretnék ennyit költeni rá, mint ahogy írtam is már sokszor, úgyhogy inkább nincs
Hogyan tovább? Ki melyiket ajánlaná a 3-ból?TFSi: köszi, de 48eFt-os darabáron biztos nem

-
rayoliviero
veterán
Sziasztok!
A munkába járós autómhoz keresek téli gumit, esetleg négyévszakos gumit. Egy Volkswagen Passat B7 4 Motion autóról van szó, mellyel évi 50 000 km-t megyek és csak belföldön használom.
235/45 R17 a méret.
Ki mit ajánlana? -
ncc1701
veterán
No. Aludtam párat, nem csuklóztatom a gyereket azzal, h vegyen még 16-os acél felnit, meg tpms szenzort télire.
Budán, lehetőleg mom környékén tudtok olyan gumist, ahol meg tudja venni az új téli kerekét (215/50r18, közép-felső kategória), valamint ott is tudja hagyni, mert az albijába sztem nem akarja felvinni. -
gg72
veterán
Vettem a napokban egy Alfa Giulietta-t és két szett van hozzá: egy fél évet (idei szezon) futott Sailun Atrezzo ZSR2 205/55/R16 91Y (tavaly év végi gyártás), illetve szintén Sailun téli Ice Blazer Apine+, 2023 gyártás, ez is egy szezont futott. Ránézésre mindkét gumi rendben van, a nyárit most használom is, rendben van. A kérdés, hogy szerintetek a téli csere előtt érdemes lenne-e vmi jobb 4evszakosra cserélni (Pirelli SF3) kb. 40-50ezer ráfizetéssel? Kb évi 12ezret megyek majd vele.
-
almi
senior tag
Valamiért a Continental-ból is a 99T és 103V-t hozta fel ebben a méretben, mint opció és ugyan így a GoodYear-ből is.
Nincs sok különbség, így szerintem ezt választom: Continental AllseasonContact 2 235/50 R19 103V XL FR M+S 3PMSF
Írtátok, hogy a Michelin CC2-nél jobb pl. ez a Conti, viszont mindenhol olcsóbb.
Nyilván ennek örül az ember, csak érdekes. Ennyit tesz a márka? -
vzsryl
nagyúr
Én is csak ebből tudok kiindulni:
https://www.vezess.hu/magazin/2025/09/29/meg-ne-vedd-ezeket-a-teli-gumikat-ezeket-viszont-batran/“kiemelésre érdemes viszont két olcsóbb márka, a Matador és a Momo gumijainak a drágább társakéhoz mérhető teljesítménye”
Tavaly a nyárinál én is “kockáztattam”, és a 2024-es, dobogós helyezésű (biztonságban 2.) Kumho Ecsta HS52-t vettem. A Conti és a Michelin majdnem pontosan a duplájába került volna. Már 2 szezont lefutott gond nélkül, szóval a közepesek is néha tudnak pozitív meglepetéseket okozni.
-
-
-
hito
nagyúr
Ezt szerintetek érdemes megnézni?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
Csak szerpentinen, de sajnos igaz. Mindkettő.
-
Andreas Weav
újonc
Most 1 pillanat alatt rákeresve neked egy Kumho nem releváns.Azért egy 1.5 TSi nem egy elfogóvadász.Ami marad az ötletem után még költheted valami kézzel fogható dologra is...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
tboldi
nagyúr
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
-
almi
senior tag
válasz
kenguru99
#69628
üzenetére
Sziasztok!
Az autó tömege 1838 kg, viszont konkrét gumi terhelés előírást nem talaláltam a kezelési útmutatóban. A legkisebb példának említett a 99V volt és a jelenleg rajta lévő nyári is (amivel az autót adták) egy Hankook Ventus Evo Suv K137A - 99V.
Ha jól értem, akkor pont a Michelin felejtős és inkabb Contit nézzek 100V körül?
-
CsodaPOK
senior tag
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
Én ma közel se voltam a határon autózáshoz. Az ország közepénél jártam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
Bé, bé!
-
ParmaBoy
aktív tag
válasz
Andreas Weav
#69642
üzenetére
Ige. +N.
-
Andreas Weav
újonc
Ebbe a fórumba amúgy mindenki vagy folyamatosan határon autózik (és) vagy iszonyat balfasz sofőr...Bocs de ez most kijött.
-
hito
nagyúr
Köszi mindenkinek, megértem amit írtok!

TFSi:
ezt még szabad megvenni úgy, hogy 3 évre tervezek vele?Most látom, készlet: 1db
-
juvegamer
tag
Megnéztem a Sebringet...hát nem is tudom, kicsit fura nekem a mintája. A Giti szimpatikusabbnak tűnik. Szerintem kipróbálom a Gitit.
Igazából nem akarok sokat költeni mert jövőre le akarom cserélni az autót viszont megyek decemberben Ausztriába és félek hogy a mostani kopott 4s- be belekötnének ha mondjuk megállít a rendőr. -
ncc1701
veterán
Gyerek vett egy 2025-ös yarist, aminek a nyárija 215/50r18-as. Az alacsonyabb felszereltségű az 16"-os kerékkel megy, a 215/65r16 pont jó váltómérete. Acél felnit merre érdemes venni? Majd még ki kell sakkozni a méreteit, mert azt még nem tudom.
Szerk: ami még jobb lenne, van olyan gumis cég, ahol van acélfelni, meg gumi is? GOndolom nem scifi feltételezés.
-
kenguru99
senior tag
CC3 nincs ebben a méretben. Az Conti AllSeasonContact 2 vagy az Pirelli AllSeason SF3 lesz ide a jó választás.
#69622 almi
"Érdemes a SUV jelölést választani,"
Nézd meg az autód kezelési útmutatójában, hogy mi az előírt súlyindex amit tudnia kell a guminak. -
vzsryl
nagyúr
A gumi a legfontosabb biztonsággal kapcsolatos alkatrésze az autónak, főleg télen. Lehet neked akár karbon-kerámia féked is, ha nincs tapadás. Ezek az 1-2 tonna, vagy afeletti, száguldó edények mindössze 4db tenyérnyi helyen érintkeznek az úttal.
Nem kell prémiumot venni, de egy jó közepes a minimum télre. De a közepesek is általában a 3. szezonra életveszélyessé tudnak válni, szóval ezzel is számolni kell. Emiatt téliből én már csak prémiumot fogok venni, de ez már mindenkinek az egyéni preferenciája. Szeretek télen is haladni.
Csúsztam meg már párszor, de jó gumival eddig még egyszer sem (kopp-kopp). -
ncc1701
veterán
Bakker, ennyire q drága minden. Gyereknek is most kell 4 téli gumi, 18", darabja 60e a normálisnak, ez van. Nekem jövőre kell 4 jó nyári, tudom, h darabja 65e, ez van, kiköhögöm.
Ha nem lenne rá pénzem, akkor egy régi swifttel járnék, 13"-os kerékkel. Tudod, majom-banán.
És az lesz a legrágább, ha leesel az útról/nem tudsz időben megállni. -
BaLee
addikt
Ez nem sznobizmus...
Sejtem mire gondolsz, mert sok topicban tényleg ez van, de az fórumozók által ajánlott minimumként javasolt gumik még nagyon messze vannak a prémium abroncsoktól. Méretedben a valóban prémium gumik 55 körül indulnak.Gumi fronton így működik a ritka ill. nagyobb méretek árazása. A korábban írt Sebring tényleg a minimum, utána talán a Maxxis ami már ajánlható. Elég megnézned pár gumitesztet és sok egyéb márka be sem kerül a tesztekbe mert már korábban elvérzik.
Ezeknél a nagyon noname gumiknál nem csak arról van szó, hogy akár már 1-2 szezon után cserélheted őket, mert használhatatlanok lesznek (elöregszik, felkeményedik) de haveri körben volt olyan aki sokat hallott a 4 évszakos gumiról csak a lényeget nem értette meg, hogy nem mindegy mit vesz, vett egy noname valamit amit a gumis rámelegített és vizes úton le akart esni az útról, körforgalomban csúszott kifelé a kocsi lassú tempónál. Kevesebb, mint 1 hónap után kivágta a gumikat (pontosabban próbálja eladni őket) és rendelt egy olyat amit mások ajánlottak. Azzal elégedett.Aki keveset tud rászánni az pont azzal lőheti lábon magát, ha vesz valami olyan olcsó gumit ami rövid távon drágább lesz (vagy mert tényleg leesik az útról vele, vagy 1 év után cserélheti míg a másikkal elmenne 2x annyit, pedig nem feltétlenül 2x drágább).
Hasonló hülye méretben vettem gumit 1-2 hete, tudom miről beszélek... -
almi
senior tag
Sziasztok!
Skoda Kodiaq 1.5 TSI PHEV-re keresek négyévszakos gumit (235/50 R19).
Évi max 15k km-t megyek az autóval, 90%-át országon belül.
A Michelin CrossClimate 2-t ajánlották, de elvesztem a lehetőségekben, sajnos még nincs tapasztalatom ilyen téren.
Érdemes a SUV jelölést választani, vagy a VOL is megfelel a célnak? Érdemes-e peremvédőset? Stb-stb.
Egyelőre ezeket a típusokat találtam:
Michelin XL CROSSCLIMATE 2 VOL M+S 3PMSF 235/50 R19 103V
Michelin XL CROSSCLIMATE 2 SUV VOL M+S 235/50 R19 103H off road, 4x4, suv
Az egyik SUV edition, a másiknál ott van a 3PMFS.
Egyáltalán leszűkítsem Michelin-re, vagy nézelődjek Conti és egyéb márka felé?
Ha igen, esetleg tudtok javasolni alternatívát is? Árban ez a 80k körül belefér.
Köszönöm!
Üdv.
almi -
gippazoid
őstag
Akkor csak el van színeződve. Lehet a készre sütéskor ott nem volt elég formaleválasztó anyag és ezért lett sötétebb ott.
A gumisom pont ugyan ezt mondta, mikor elvittem hozzá, hogy rendesen ki legyen centrírozva és megmutattam neki a csíkokat.
Volt olyan kerék, ami 30g-ot kért pedig centrírozták amikor felszerelték a Pirelliket, csak ugye másik gumisnál.
Mikor levette a súlyokat, már csak 10-15g kellett a centrírozatlan kerékre. -
hito
nagyúr
Nem megsértődés, hanem általános hozzáállás kérdése a dolog. A sznobizmus a lapcsalád szinte minden felületén megjelenik. Egy szakmai fórum velejárója, ha tetszik, ha nem.
A költségkeret véges, a banános kitekintést határozottan visszautasítom, mert nem Mokkát vettem volna, ha úgy gondolkoznék. Idén már 1,5MFt-nál járok szervizköltségben, mert pont idén lett esedékes minden nagyobb kopó-forgó cseréje, az említett kuplung-kettőtömegű mellett a vezérlés is + első fék + 2x olajcsere szűrőkkel és még néhány apróság. Véges a büdzsé és gondoltam gumira nem fogok most a dupláját költeni, ha nem muszáj. Ha nem ilyen év lett volna szerviz szempontjából, biztos is hogy megkapja a közép/felső kategóriát.
Nem osztom le évekre, mert nem akkor kell majd kifizetni, hanem most. Ennek semmi értelme. -
MM
őstag
Már bocs, nem kötözködésnek szánom:
Arról van szó, hogy kb. 45e/db-tól indulnak az értelmes téligumik ebben a méretben, így 30e Ft-os kerettel senki nem fog itt javasolni semmit.
Másrészt egy SUV kerekes járműről beszélünk, ami ráadásul összkerekes, és saját bevallásod szerint most költöttél rá 650e Ft-ot. Nyilván egy autónál felmerülnek fenntartási költségek, a 4 keréknél 60e Ft különbségről beszélünk, ami 4 év használat esetén 15e Ft/év. A majmos/banános hasonlat jutott az eszembe, de most nem írom le... Szóval ha ez nem fér bele, akkor nyilván meg kell oldanod valahogy "okosba", csak ne sértődj meg, ha ajánlást erre nem kapsz, és ne kezdjél el egyből sznobozni másokat. Szerintem...
-
No.01
addikt
Nme is kell magadeva tenned. Van arany kozeput iletve jo ar/ertek aranyu termek amit nyugodt szivvel lehet ajanlani. A szart vagy ami gyengen teljesit vagy netalantan nem ismered, nincs vele tapasztalat azt valamire valo topiclako nem javasolja. Szerintem.
Nexen, Kleber, Kumho, Barum... ezek mind kozepkategoriasok, de tullognak a kereteden.
vagy esetleg nezel egy kisebb meretet...
-
hito
nagyúr
Most akkor ha nem a prémiumot akarok venni az ember, mert épp nincs keret rá, akkor ássam el magam, dobjam ki a kocsit, tegyem félre, szálljak BKV-ra, inkább járjak nyárival TÉLEN és a többi? Pedig nem szakadt, leélt, javított használtat szeretnék venni, hanem újat, nem nyárival akarok télen járni, hanem az évszaknak megfelelő abronccsal. Ezek biztos jobb megoldások lennének.
Na ne már, hogy 35eFt-ig nincs elfogadható gumiabroncs, ami jobb, mint a nyári télen, ami jobb, mint a leélt 10 éves, vagy szakszerűtlenül javított prémium
No.01: ez a kedvencem, "kb. semmilyet". 23eFt-tól vannak télik ebben a méretben. De nyilván nem ennyiért szerettem volna venni, mert azt még én is megértem, hogy itt csak szart kap az ember, hanem 35eFt-ig. De nyilván még rosszabb, mint a 23ezres.
Minden topicban megfigyelhető ez a sznob hozzáállás. Ezek szerint vagy prémium, vagy ássak egy gödröt és feküdjek bele. Sajnos nem tudom magamévá tenni ezt az életérzést.
-
juvegamer
tag
Giti Allseason AS2 -ről tud valaki valamit?
Bevállalható? -
-
Motion_Blur
félisten
üdv,
Alábbi dísztárcsa közepet keresek továbbra is, esetleg van valakinek forrása erre?
-
hito
nagyúr
Nincs nekik
És ha mégis venni kéne ennyiért (max. 35k/db), akkor melyik lenne az?Most Kumho van fenn, de a legolcsóbb télijük 46eFt/db, annyit most nem szeretnék költeni rá, mert ebben a hónapban már volt egy 650eFt-os kuplung+kettőstömegű kiadás.
Ja, nem tudom hogy számít-e, de adaptív összkeresek az autó.
-
hito
nagyúr
Sziasztok! Nincs könnyű dolgom, mert 30eFt környékén keresek téli szettet 215/55/R18 méretben. Taurus-ra rákerestem itt, de el is ment a kedvem (nedves aszfalton csúszik, 2. szezon elején már betonkemény, stb.).
Előző autómon Point S-t használtam, arról jókat hallottam, de ebben a méretben nincs télijük. Tudnátok javasolni valamit ebben az árban, ami nem életveszély és nem kell kukázni 1 szezon után?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Háztartási gépek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- World of Warships
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Nissan Leaf 1 Tekna 24kWh / 9 pálcás
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Vadonatúj, bontatlan iScooter i9 elektromos roller, 1 év gari 30 km/h
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 700W
- Bomba ár! Dell Latitude E5540 - i3 / i5 I 6-8GB I 320GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 Super 12GB GameMax Aero Mini ECO 650W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Kerestem, de vagy régi, vagy expert tudás kell hozzá.


Télen-nyáron szar, szakik szerint is, tesztek is erről szólnak. Kicsit később vesztenek tapadást a nyárival szemben, de ennyi. Átgumizáson nem akarok spórolni, kényelem nem szempont. Legalább évente 2x látja szaki a gumikat, ez is előnye ennek.
Mondjuk én ezért is mentem rá a 4S gumikra.


