-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
addikt
válasz
johnny82
#62898
üzenetére
A gumiajanlas reszet nagyon adom. Kifejezetten jol mukodik a hetkoznapokban az emlitett Gen3.
A gumibol viszont csak akkro vegyen masik meretet, ha az valoban szerepel az alternativak kozott. Legutobb videki kisvarosban is belekotottek nalunk a nem "gyari" gumiba pedig az elteres eppencsak +1% volt (valtomeret), de a gyari gumitablazatban nem szerepelt.
Szerintem ha valtomeret akkor nem kellene, h baj legyen belole, de sosem lehet tudni ki es miert kezd el kukacoskodni... en meg gyulolok magyarazkodni barkinek is. -
niof
veterán
Mondjuk van, amiben a H750 gyenge volt, a száraz/neves vészfékezés. Az is tényező felénk, mert rendszeresen szaladgálnak át előttem őzek, rókák, borzok...
Hát, nem tudok mást tenni, mint bízni, meg teszteket nézni ezerrel. Valamit vennem kell, az fix, mert a mostani kopott, és hát téli...
-
niof
veterán
BaLee írta, hogy ha a téli teljesítménytől tartok, válasszak téliesebb 4 évszakost. Márpedig tartok, de nem is igazán a városi, meg a főúton való közlekedés miatt, hanem inkább azért, mert abban a faluban, ahol lakok, attól függően, hogy merre akarom elhagyni a települést, 2-3 kisebb-nagyobb (inkább nagyobb) emelkedőt kell megmászni. És jellemzően ha hó van, a helyi polgármester úgy áll hozzá, hogy majd elolvad...
Nem megkérdőjelezni akarom, amit itt írtak, csak beszélgettünk a kollégákkal, és kérdezték, hogy milyen gumit akarok. Elmondtam, és akkor mondta az ő tapasztalatait vele. Neki Ford Focus-a van, kombi, 215/65/17-es mérettel használja.
Ugyanabban a tesztben, ahol ezt a gumit találtam, volt egy Vredestein Quatrac is. Sok mindenben fej-fej mellett vannak, egyik ebben jobb, másik abban.
Persze, ami a keretbe beleférne (más típusok), nincs a kocsira való méretben. Azért ez elég bosszantó...
El vagyok bizonytalanodva... -
saen
veterán
Nekem ez volt a döntő amit írsz, hogy utánanéztem a négy évszakosnak. Régi Corollámon elöregedett a téli gumi és vettem rá újat. Majd rájöttem, hogy egész télen volt 2db nap konkrétan amikor szükség volt a téli gumira, a többi napokon a nyári volt a nyerő. 2 napért meg vesz a fene téligumit... Corollán még mai napig téli/nyári páros van emiatt, de ha marad nálam az autó, akkor a köv szett már arra is négyévszakos lesz.
-
mghltm
addikt
irtad a 30e/darab felso hatart, ennyiert mar top gyartok ( michelin, pirelli, good year, continental, dunlop ) gumijait is megkapod negyevszakosban
-
rbalint88
veterán
-
niof
veterán
Megnéztem a weboldalát, és bár ott nem említi ebben az elérhető méretben, de a gumiwebshop keresője szerint van ilyen.
Nekem csak 3 éve van jogsim, szóval abszolút kezdő vagyok gumi téren (is), beleültem abba, ami az Aygo előtt a családi kocsi volt, és elkezdtem használni. És most jutott oda a dolog, hogy cserélni lesz szükséges. De ha azt mondod, hogy több, mint 10 éve megbízol ebben a típusban, az másfelé billenti a bizalmi mérlegemet. -
niof
veterán
Mondjuk inkább jellemző manapság a latyakos tél errefelé, és olyan betyáros hideg sem volt mostanában (-20 mondjuk).
BaLee
Igen, ezt abban a cikkben is írták, amit említettem, hogy ezek is nagyon sokat fejlődtek az évek alatt. Ezért is jöttem kérdezni, mert apámat hiába kérdezem, szerinte jó ez, és bár nem volt negatív tapasztalatom, de szerintem sem optimális. -
saen
veterán
Téli gumi nyáron nagyon nyúlik és észrevehetően megnő a féktáv. Nem mértem, de érzésre sokkal hosszabb és a távolság észrevehető. Mondom ezt úgy, hogy óvatos vezető vagyok és nem szoktam száguldozni.
A négyévszakos nem nyúlik közel ennyit sem a nagy hőségben és télen a hóban is hoz azért egy elfogadható teljesítményt. Egyre többen pl síelni is négyévszakossal járnak már. Ez persze nem azt jelenti, hogy 20cm hóban nem jobb a téli, mert egy csúcs télit nem fogsz vele kiváltani, de működni fog. -
BaLee
addikt
"hogy relatíve drágábbak, és igazából az általános vélekedés, hogy ami minden körülmények közt jó, na olyan nincs, igazából se télen nem jó, se nyáron"
Ez nem általános vélekedés, ez azoknak a fotelszakértőknek a véleménye akik 20 éve ezt hallották valakitől és bevette az agyuk és minden cikknél bekommentelik. Közben tapasztalata egyiknek sincs, vagy nagy ritkán ha van is, akkor kipróbált egy alsópolcos gumit amit a gumis rámelegített és úgy alkot véleményt.
Ezt nem értik meg az emberek, hogy egy tudatos gumiválasztás nem így működik, hogy a "gumis ajánlotta" vagy a kommentelők ezt írták.
Sokkal nagyobb b@romság egész évben télivel járni.Van több olyan teszt ahol tél is nyári referencia gumikkal is összevetik és több 4 évszakos veri a referencia a gumit téli vagy nyári körülmények közt. A referencia gumi típusa persze általában nem derül ki, biztosan nem egy top gumi, de valljuk meg elég keveset válogatnak a kínálat tetejéről...
Ha félsz a téli teljesítménytől válassz téliesebb 4 évszakost.
-
niof
veterán
&Qru
Köszönöm mindkettőtöknek.
Igazából ezt az autót, így ahogy van "örököltem", apám használta így, ő meg még kevesebbet járt vele, heti talán 50-100km-t ment. Aztán vettünk egy Aygo-t, és arra van téli/nyári csereszett, így annál ez nem probléma. Idáig nem tapasztaltam semmi negatívumot a használat során, de valószínűsítem, hogy a táv/sebesség/vezetési stílusom miatt.
De ha azt mondjátok, jobban járok egy 4 évszakos szettel, elhiszem. -
saen
veterán
Elég fura azon aggódni, hogy nem elég jó egy négyévszakos gumi amikor téligumival akarsz nyáron vezetni.
Van néha olyan teszt amikor betesznek a egy téligumit a négyévszakos mellé referenciaként. A legjobb négyévszakos gumik kb hoznak egy közepes téligumi szintet.
Személy szerint tavaly október óta használok egy Conti AllSeasonContactot a Jazz-en, nem is az újat és sokkal jobb megoldás, mint télin vezetni egész évben. Ez utóbbit is csináltam, tudom milyen egy Wintercontact nyáron. -
niof
veterán
válasz
rbalint88
#62865
üzenetére
Kerestem 4 évszakos gumikat is, de azokról meg azt találtam, hogy relatíve drágábbak, és igazából az általános vélekedés, hogy ami minden körülmények közt jó, na olyan nincs, igazából se télen nem jó, se nyáron. Mondjuk az igaz, hogy nem olyan rég belefutottam egy cikkbe valahol, hogy ezek is sokat fejlődtek az elmúlt években, és már nem olyan pocsékak, mint régen voltak. Persze tudom, hogy a téli nem ideális nyáron, szétkopik, kenődik.
Esetleg van valami átfogó teszt 4 évszakosokról, téli/nyári szettekkel összehasonlítva? Mert olyanokat találtam persze, hogy ezeket külön-külön vizsgálják, de olyat, ahol a 3 csoportot együtt, olyat nem... Mert ugye pont az lenne a lényeg, hogy egymáshoz képest milyenek. -
rbalint88
veterán
Erre valo a negyevszakos gumi, hogy egesz evben fent legyen az auton

A teli gumi nyaron “megsul” es sokat romlanak a teli tulajdonsagai, igy az semmikepp nem ajanlhato egesz eves hasznalatra.
Hankook, Nexen, Vredestein eri meg, ezek 20-22k/db aron vannak es tudasra a legdragabbak 95%-at tudjak 65-75% aron
-
niof
veterán
Sziasztok!
Milyen téli gumit ajánlotok egy 2006-os Fiat Punto 1.3 MultiJet-re (188)? A jelenlegi szett, ami rajta van Kumho WinterCraft WP51 (165/70/14), kb. 5-6 éves, és közeledik a kopásjelzőhöz. Egész évben használom. Nem teszek meg vele nagy távokat, melózni járok vele, oda-vissza napi 35-40 km-nél többet nem megy, nem száguldozok.
Néztem az utódját, de nem tetszett, amiket írtak róla, ezért más márkát/típust néznék. Nyilván nem versenyautó, és nem is úgy használom, de fontos lenne, hogy nedves/száraz úton is jó tulajdonságai legyenek, és mivel dimbes-dombos környéken lakom, télen a hóban is jól teljesítsen (ha hullott). Ezen felül nem lenne baj, ha nem emelné a fogyasztást, bár a Punto esetén erre nincs panaszom, és jó lenne, ha az új is elmenne olyan 5 évet, mint a mostani. Nagyon max. 30k/db a plafon, amiben gondolkodom. Az ajánlásokat előre is köszönöm. -
Jadro
veterán
Nekem is bevált amíg működött, néha szintrehoztam vele az autó kerekeiben a nyomást és a bicikliket fújogattam vele. Szerencsére váratlan helyzetben nem kellett használnom, ott jönne igazán jól. Most pedig nem csinál semmit, hiába töltöm fel.
Szóval a cucc jó, csak ár/érték arányban ez így nekem nem érte meg, pedig lehet hogy csak egyedi a probléma

#No.01: Köszi a Bosch tippet, ránézek arra is!
-
No.01
addikt
Nekem mar egy ideje a Bosch easypump van. Minden honapban csekkolom vele a guminyomast es az elmult ~1 evben eggig 2x toltottem. Nagyon elegedett vagyok vele.
Ha nem allandoan nagy gumicsonakot vagy autogumit 0-rol akarsz felfujni akkor ennel tobb mezei usernek szerintem nem kell.
Probaltam szivargyujtosat is, de sokkal nagyobb es lenyegesen macerasabb a kabel vegett. Szerintem -
user2
csendes tag
válasz
focvis
#62859
üzenetére
Előtte nálam is volt egy szett tőlük, ami elhúzott. De a nyári klassz volt. A lényeg, hogy egy hibás, vagy nem az elvártak szerint teljesítő termék miatt kár leírni, főleg, ha gond esetén segítenek. De nekem mindegy, béke!
Off-off: nekem is van tiltólistán gyártó (nem gumi), nem láttam még "normális" terméket tőlük, más meg szereti, a működésüktől is hányok, de biztosan tesz hasonlót más is, csak az nincs az orrom előtt. Szóval egyébként értelek.
-
user2
csendes tag
válasz
focvis
#62849
üzenetére
Nó offenz, de egy szett, 3+ éves gumi miatt, amit ki tudja, miként használt a doktorÚr, leírni egy komplett márkát érdekes logikai lépés...
Nokian Wetproof szett volt az előző autómon, 2020 nyarától használtam 4 évig, szerintem a legjobb, ha nem a legjobb volt az eddig használt gumik közül.@többek: Köszi a kompresszorral kapcsolatos gondolatokat.
- A Xiaomi nem győzőtt meg, inkább tűnik játéknak. Plusz az sem előny, hogy aksis, kerülöm a töltést igénylő tamagocsikat.
- A defektjavítós készletekkel nem vacakolnék, nem is értem. (A mankókerék helyett is inkább hurcibálom a évszakkal ellentétes kerékszett egy darabját.)Szóval jó lett volna, de ha nincs tapasztalat, hát nincs tapasztlat.
-
A Momo néven márkázott gumikat is ők gyártják, tudtommal az még egy egy lépcső lefelé.
#62850 No.01 : Gondolod, hogy azóta jobbak lettek? Erősen szkeptikus vagyok ezt illetően, látva, hogy kb. minden ócskább / kevésbe tartós lett az utóbbi időben. (pl. autók)
Ezek a gumik a fotón szereplő állapotukban 3-3,5 évesek voltak.
-
válasz
tasiadam
#62844
üzenetére
Erre #62836 a hsz-re vonatkozik a kérdésed?
7,5 éves sztori.
2017. januárjában használtam vásárolt, ideiglenes autónak szánt Saab 9-3-on voltak, 2013-2014-es gyártású 235/40R18 Nokian zLine gumik, azaz 3-3,5 évesek. (Magyar autó, valóban egy idősebb orvostól vásároltam egy Mercedes márkakereskedésen keresztül.)
Mind a 4 így nézett ki, a vállrészen kívül-belül repedések, a fémszál látszott a résen. 1 vagy 2 szálszakadt is volt (már).
Ezek után nálam a Nokian kuka kategória, ugyanakkor a Marso-nál pozitívan bírálták el a garanciális igényem, amiért piros pontot érdemelnek.
-
No.01
addikt
válasz
Tothgera30
#62847
üzenetére
Az, h az EnergySaver radir modjara kopott az erdekes. Nekem az is volt, de annyira szarnak titulaltam, h 1 szezon utan inkabb eladtam csak ne kelljen hasznalnom.
Sajna a legtobb ECo gumi ilyen... vagy meg ilyenebb.
En ezen a Laufenn-en akkoris meglepodtem. Marmint a brand hovatartozasat illetoen...
Az, h egy 2021-es gumi ilyet produkal az meg vegkepp durva. -
Nem olyan olcsó az S Fit EQ+, másrészt eddig soha nem volt vele probléma, pedig évente kétszer szereltetem felnire. Az hogy becsúszik egy gyengébb minőség, vagy X év után az útviszonyoknak köszönhetően hamarabb degradálódik, az nem biztos hogy a gumi hibájának róható fel. Mondok jobbat, Energy Saver rokonomnak úgy elkopott mint a radír, és tapadásban sem volt erős, főleg esőben. Pedig emlékszem, régen ezek alig koptak, hamarabb repedeztek szét.
-
No.01
addikt
válasz
focvis
#62842
üzenetére
Koszi ezt nem tudtam... Igy viszont meginkabb gazos a dolog minosegbiztositasi szempontbol. (es azonnal meg is magyarazza, h a fentebb megeirt gumis tortenet miert is valosulhatott meg. Marmint nem maga a problema hanem, h az uj gumikat a gumis masnapra be tudta szerezni)
Sajna az en szememben a Hankook is max kozepkategoria szoval ha meg abbol nyirbaljuk meg a koltsegeket budget szintre akkor abbol nehezen sulhet ki barmi jo.
Nalunk a helyi gumis (aki azert gumis letere mar mondott neha furcsasagot sot konkretan hulyeseget is) azt mondta, h bizonyos szint ala nem szabad menni mert amig nem necces a szitu addig mindegy a dolog, de ha a megcsuszas vagy a meterk is szamitanak akkor ott az olcso gumi szignifikansan sokkal rosszabb lesz. Nala a belepo szint amit nyugodt szivvel ajanlott az a Barum. -
kenguru99
senior tag
válasz
Tothgera30
#62839
üzenetére
"Pedig a Nokian nagy név. "
Sose volt nagy, semmilyen értelemben. Az én tapasztalatom szerint messze a legrosszabbul öregszik. -
No.01
addikt
válasz
Tothgera30
#62839
üzenetére
Azert a CC2 az a masik veglet foleg 4S-ben
-
-
No.01
addikt
válasz
focvis
#62836
üzenetére
Huhhh ez eleg meredek allitas. En tudok olyanrol aki nagyon kitarto volt, de a 3, centirozhatatlan 0km-es gumit mar nem akarta kicsereltetni a gumissal. (nagyon low budgetben gondolkodott igy jott kepbe a Laufenn)
Szoval van errol barmi irott anyag mert neha napjan fel-felbukkan egy hasonlo hir , de ahogy a mellekelt abra is mutatja ez azert ilyen olcso mert a minoseg max a minimumot uti meg. -
HdRew
őstag
Prime 4-et a mostani után már nem szívesen vennék, amúgy sem voltam a Prime 3-mal feltétlenül elégedett vezetés közben és most egy darabig nem vennék Hankookot.
Legutóbbi vizsgát is a télin csináltattam meg, nem mondtak rá semmit. Nem feltétlenül csak a pénz miatt nem venném a rá való méretet, hanem mivel többet gyártanak a 205-ösből, talán nehezebb is kifogni valami vacak gyártmányt. De megértelek, teljesen valid a meglátásod és nagyon szépen köszönöm, hogy írtál.

Köszi, ezt eddig még nem is olvastam, hogy gyorsan öregszik a BS. A Continentallal lehet teszek egy próbát.

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!

-
válasz
Tothgera30
#62835
üzenetére
Ugyanaz a DOT mind a 4 gumin?
Nem egy top kategória, de a minőségbiztosítás (elvileg) Hankook színvonalú.
Nálam Nokian esett szét hasonló helyeken, ennél sokkal csúnyábban. -
Adott márkával nincs problémám. S Fit EQ+. Cca. 1163kg/90le/125nm-hez nem volt vele probléma. Vigyázva van rá, kátyúk, padka, kavicsos út kerülve, glicerines gumiápoló szezonban többször. Viszont nincs zárt garázsban.
#62834 Qru: Olyasmi jelenségnek tűnik. Többin tapogatás alapján ez egy vastagabb gumiperem. Dot 2021.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30
#62832
üzenetére
Mintha kezdene levalni a futofelulet. Garis meg a gumi?
-
No.01
addikt
válasz
Tothgera30
#62832
üzenetére
Laufenn? Barmire
Viccet felreteve en nem latom mit is kellene nezni... Amig a szovet nincs kint es nem ereszt addig veszesen nagy baj nem lehet.
-
Sziasztok.
Ma reggel vettem észre. Olyan mintha a ragasztás mentén elengedett volna. A többin nem vettem észre ilyen "hibát". Nem mély, olyan 1-1,5mm lehet. Ez mire utalhat?
-
No.01
addikt
Nem rossz a Turanza (T005 ha jol emlekszem), bar en nemigazan kedvelem a Bridgestonet... Esetleg Prime 4 (bar en a Hankookot sem kedvelem bar az ar/ertek aranyat elismerem)
Konkret ajanlas helyett inkabb csak a sallangokat puffogtatnam, mint Prius2 (tars)tulajdonos.
Maradj az eredeti meretnel mert tudom, h dragabb, de vizsgan egyre inkabb necces a nem ra valo meret. -
HdRew
őstag
Sziasztok!
Toyota Prius 2nd gen kocsihoz kérnék ajánlásokat, hogy milyen gumit érdemes venni. Úgy néz ki a Hankook Ventus Prime 3 gatya lett 3,5 szezon után.
(Ma újracentríroztattam, ott is össze-vissza voltak a súlyok, de miközben forgatták a gumit oldalról látszódott, hogy nem volt egyenletes a felülete.) Ezt azért csináltattam, mert 100 km/h felett elkezdett remegni a kocsi, most már sokkal-sokkal jobb, de még mindig nem tökéletes és gondolom ez a gumi miatt lehet.Ugye gyárilag a 195/55/R16 van a Priusra, de én 205/55/R16-ot vennék, már a téli gumi is abban a méretben van.
A Bridgestone Turanza jónak tűnik, gondolom azzal nem fogok mellé, de szívesen venném a megerősítéseiteket is.
Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!
-
tasiadam
veterán
Ujabb gumi a greengon: toyo celsius. Eletemben nem lattam meg
-
No.01
addikt
válasz
gyenesmartin
#62823
üzenetére
Nem sok. En nem tudom ajanlani. 2 kulonbozo Toyotasat probaltam igazabol egyikert sem adnek penzt ha vennem kellene.
-
mghltm
addikt
ha ritkan hasznalod ( havi 1 vagy 2 alkalom ), szivargyujtos kompresszort javaslok fb / jofogas / vatera oldalrol. 5000-ert tudtam venni egy vw ag-sat ( continental gyartmany ). par pelda:
Honda kerékfújó kompresszor, eladó!
-
No.01
addikt
Mindig erdekelt, h hol lehet ezt megtalalni listazva? Marmint ugyertem , h nem a gyartok oldalan. Van erre valami dedikalt oldal talan ahol minden uj megjelenes kovetheto?
A tyrereviews-on van ilyen, de ezek szerint nem mukodik jol. (iden 1 modell van csak listazva)bencefica13:
Nekunk a Goodyear van 2 eve. Megvennem megegyszer barmikor. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bencefica13
#62816
üzenetére
Matador elegge futottak meg kategoria de egesz vallalhato. Rovid tavra tervezve kb felesleges jobb ra.
-
bencefica13
csendes tag
Sziasztok!
2000-es évjáratú 1.0 motorral (50LE, 86Nm) rendelkező Volkswagen Polo-ra szeretnék új, 4 évszakos felnit vásárolni.
A környéken a legtöbb embernek Matador van, szervízesnél is ez lenne raktáron rögtön ahogy néztem, ismerősnek Goodyear Vector van és meg van vele elégedve.Nem szoktunk száguldani, nehéz is lenne a teljesítménnyel, van értelme az árkülönbséget megfizetni a Goodyear-ért, vagy elég lenne a Matador arra a pár évre amíg még húzza a Polonk?
Köszi előre is!
-
Qru
MODERÁTOR
Látom megjelent a Pirelli Powergy All Season SF és ha jól értelmezem a marketinget, akkor a Cinturato AllSeason SF3 alá lett pozícionálva?! Remélem az őszi tesztekbe már ez is bekerül...
-
válasz
choco01
#62813
üzenetére
A https://www.wheel-size.com/ oldalon keresd ki a gyári méretét, alapvetően ahhoz igazodj.
Kifelé biztos van egy kicsi hely hagyva, kb. 10 mm, de nem érdemes túlzásba esni, kimaxolni.
(Ha csak 3-4-esre javasolják, az valószínűleg a negatív tuning miatt van, azaz beljebb lenne a felni.)
-
choco01
addikt
Sziasztok,
BMW 5 G31-re nézek felnit,
nyárra elől 8Jx19" ET30
hátul pedig 9Jx19" ET44 felnik vannak most rajta. (BMW 845M)Télre elől: 7.5Jx18 ET25
hátul pedig 8.5Jx18 ET40 felniket néztem. (BMW 796M)Az itt talált kalkulátor szerint elől a belső 11 mm-rel lenne kintebb, a külső pedig 1 mm-rel bentebb. Hátul pedig a belső 10 mm-rel kintebb, a külső pedig 2 mm-rel bentebb.
Ez még így jó lehet? Több helyen csak hármas és négyes BMW-re ajánlják ezt a felnit és az ötös nincs a listán.

-
user2
csendes tag
Nem gumi, de gumis téma. Az Aldiban láttam "Ferrex" név alatt kompresszort huszonkevésezeréért. Elgondolkoztatott, hogy a téli-nyári cserék, meg úgy a rendszeres nyomásellenőrzés/-pótlás esetén kényelmesebb lenne, mint a kútra mászkálni. Kb ugyanez, vagy mint ez (de Hyundai néven is láttam már) csak más néven. Próbálta esetleg valamelyikőtök? Érdemes lehet venni egyet?
-
No.01
addikt
Felreertheto voltam en a Focvis altal emlitett 205/50r17-re gondoltam.
Viszont aaz eredeti kerdesre valaszolva mar sok ajanlas volt (kicsit tan tul sok is)A Hankookra visszaterve az aranykozeput S1 Evo3 oregedeserol van tapasztalat?
Pont reggel kerdeztek, hogy egy hosszabb nyaralas elott megiscsak gumit cserelnenek az egyik kollegamek mert at atvizsgalasnal szoltak nekik, h a jelenlegi ugyszinten Hankook mar elegge kopottas es repedezett. (igaz nincs garazs)
Octavia kombi egyebkent es az ajanlat amit kaptak egeszen jo csak ok is azt hiszik (remelik) h az uj majd kibir 5-6 evet holott tutira nem ahogy a mostani sem birta. -
válasz
eron009
#62795
üzenetére
A 7" széles Golf felnire általában 205/50r17-et tesz a VW.
A 225/45 egy jó árú méret, ebben szinte alig van különbség egy prémium és egy középkategóriás gumi között.A sportos gumiknak szokott nagyobb peremvédője lenni. Pirelli PZero.
Középkategóriából a Falken FK520-at ajánlom. -
-
eron009
tag
Köszi
Abszolút normál felhasználásra kell, 115Le 1.6 dízel kombihoz a 30000Ft/db árat lőttem be első körben, de ez nincs kőbe vésve. Nem ezzel fogok versenypályára kijárni. Viszont a jó peremvédő fontos lenne, sőt kizáró ok ha nincs. Új autó, új fekete felni, szeretném ha minél tovább szépek maradnának (jó használt mindkettő, de sérülésmentes és nekem új :D )
Új hozzászólás Aktív témák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- PR-Telecom
- Mesterséges intelligencia topik
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Milyen széket vegyek?
- Battlefield 6
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Napelem
- További aktív témák...
- NA550/00 Philips 5000 Series Dupla kosaras Airfryer
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- JURA Impressa F50 automata kávéfőző cappuccino fejjel eladó
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX B360 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB Zalman N5 ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 590 8GB ZALMAN T4 Plus ADATA 600W
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 256GB 1 év garancia
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i3-6G I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


Most akkor??...

(Ma újracentríroztattam, ott is össze-vissza voltak a súlyok, de miközben forgatták a gumit oldalról látszódott, hogy nem volt egyenletes a felülete.) Ezt azért csináltattam, mert 100 km/h felett elkezdett remegni a kocsi, most már sokkal-sokkal jobb, de még mindig nem tökéletes és gondolom ez a gumi miatt lehet.

