-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
stickermajom
#63298
üzenetére
Általában a lemez meg alufelninek más a kialakítása szóval nagy eséllyel más kéne oda ha normálisan akarod rögzíteni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#63298
üzenetére
-
No.01
addikt
válasz
LurkerSheik
#63295
üzenetére
En ugy tudom, h 235/45 R18 ami neked gyarilag lehet.
Fugg par dolgotol a valasztas. Nalunk van a csaldban megjelenes ota Michelin CC / CC+ / CC2.
Szerintem a konkurencia mar tobbet fejlesztett es itt az idu, h lasssacskan elorukkoljanak valami ujjal.
A Conti ASC2-vel meg nincs sok tapasztalt teszt meg annyi sem. Uj fejlesztes, volt aki panaszkodott, h kisse zajos.
En jelenleg egy GoodYear 4season gen3-at hasznalok nagy megelegedetseggel.
Nyilvan ennel is letezik jobb, de azert a felhasznalas modja kisse determinalja a modellt is.A hiba amit ne kovess el: ne gondold, h ezek elmennek 5-6 evet vagy 60-70e km-t mert nem fognak.
A 4. evre mar biztosan romlik a legtobb tulajdonsaguk. En itt huzom meg a hatart, de volt mar amelyik kicsit tobbet futott es 3 ev utan lett cseres.
Ettol fuggetlenul meg mindig jo kompromisszumnak gondolom, de a vegleteket nehezebben toleralja. Tovabba a nagy es nehez jarmuvek es az autopalyazas ami meg nem a 4S-ek territoriuma. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
LurkerSheik
#63295
üzenetére
Continental AllSeasonCOntact 2 vagy Goodyear Vector 4S Gen. 3 ami szóba jöhet még.
Esetleg ha olcsón megúsznád akkor Pirelli Cinturato AllSeason SF2 vagy SF3 ha van a méretedben vagy a már említett Vredestein Qatrac Pro vagy Pro+.
-
Sziasztok!
Múltkor írtam h padkáztam a felnit.
Na az már javítás alatt, de a Pilot sport 4 gumma kuka róla.Most vennem kell gumit, szettben,
mert 245/40 r18-ban nem igazán látok 1db-ot használtan, meg az is elég kétes…Ezen inkább nem spórolok a használttal, de már szemezgettem a 4 évszakosokkal.
Michelin Crossclimate 2-t néztem de 65k-t sokallok, egy újfejlesztésű Alpin 7-re azt mondom oké.
De ha megéri a felárat…Melyik 4 évszakos jó minőségű még?
Kínai nem jöhet szóba.
Vredit ajánlották páran.235 vagy 245 /40 vagy 45 R18
Peugeot 508 SW 1.6hdi lesz az alany (tehát nem egy aszfaltszaggataó) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#63293
üzenetére
Egyelore csak a felnire, remelem mondtad neki.
Acel az teljesen jo. Latod en nyaron is azt hasznalom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#63291
üzenetére
Egesz friss. Franko. Alu a telid is?
-
stickermajom
addikt
Elég gyorsan megjöttek a téligumik, szombat éjszaka adtam le a rendelést. Láttam hogy akciós és úgy voltam vele most még van ideje ideérni.

Michelin X-Ice Snow lett 225/65R17 méretben. Három DOT2624, egy 2524, szóval nem a túltárolt készletet szórták ki akcióban. Ha lesz időm jövő héten felszereltetem a felnire aztán valamikor októberben saját kezűleg felrakom az autóra a négyévszakos helyére.
-
Asbee
veterán
GumiOK tól jön a Goodyear aztán csere után mennek a Hankookok gariba. Remélem nem lesz szemétkedés, aztán az árukat meg levásárlom télire , mert már az is 6 éves megy szét a mintázata. Így 1 gumit bukok ha minden jól alakul, az meg megy pótnak.
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Jápár éve, hogy egy Kia Stonic-ra vettem Goodyear Vector 4Seasonst. Na 5 év meg 45k km után kezd csúnya repedezett lenni a felülete, szóval csere kéne. Ebben szeretnék egy kis segitséget/gondolatmenet ellenőrzést kérni

Extra igény nem nagyon van. Jó volt ez is, amig az anyaga nem nyakkant meg, immár nem olyan nehéz kipörgetni pedig a kocsi gyengusz
Na mindegy, a szüleim lájti használatára még igy is okés, de jobb azért vigyázni.Mind 88T...185/65 R15
Néztem ugyanennek a Goodyernek az újabb kivitelét. A random ADAC teszten nem rossz, 30k
Vredestein Quatrac 25k
Michelin CrossClimate 35k...A Michelin árát nem indokolják a teszteredményei, gyakorlatilag ezen gumik fej fej mellett mennek...
A Vredestein lehet a befutó szerintetek is nem ilyen árazással?
-
Asbee
veterán
válasz
focvis
#63273
üzenetére
Nem sajnos, mert amíg ment a gép addig csinált valami mást, csak a súlyt pakolta rá, mikor már állt. Most lett alaposabban megnézve, hogy visszamentem. Megnéztem én is őket. Email ment nekik, hétfőn meg teló ha dolgoznak. Sajnos Pécs tőlem 600 km oda vissza meg 7-8 óra út, így mindenképpen futáros opció lesz, leszerelve.
-
No.01
addikt
Onnantol, h felkerult mar veszett ugy (vagy legalabbis tulon tul maceras... bar volt aki vegig vitte)
Sajna a Hankook az pont az ilyenek vegett kerul kevesebbe. Ha jo akkor mindenki orul, de ha nem akkor beszivtad, jon a szenvedes vagy/es a fejvakaras.
...es akkor meg a kor(e)ai oregedesrol nem is beszeltunk...
-
Asbee
veterán
válasz
HoaryFox
#63267
üzenetére
225/40 ZR18 XL, semmi különös. Én is azt gondoltam, lehet még a koreai jobb is. Sajnos hülye voltam, Goodyeart akartam végig venni, aztán láttam az adott shopban 33 ezerrel olcsóbbra jövök ki a Hankook-kal így emellett döntöttem, ráadásul jókat olvastam róla.
Nem tudom gumikra érvényesíthető-e a 14 napos elállás, így hogy felvannak szerelve, próbálva voltak, de ez lenne a legjobb. Amikor Michelin 4 évszakos szálszakadt lett fater Toyotáján, ugyaninnen véve, ott visszaküldést akartak, bevizsgálást és ha jogos akkor csere. Inkább vett egy újat. Gondolom most is ez lesz majd, ami nekem a legrosszabb. -
HoaryFox
őstag
-
Asbee
veterán
Végül Hankook S1 evo3 at rendeltem. Felraktuk ma. Made in Korea mind , 23 49. heti. Gyorsforgalmi jó úton, 100 tól ráz az egész bódé. Egyre jobban ahogy nő a sebesség. Mivel kormányt nem rázza, már sejtettem itt nem centír gond lesz. Gépen megpörgetve, 4 ből 3 gumi szar, 1 nagyon 2 csak kicsit. Automaxos (gumi profi) rendelés volt, most majd mehet a ba… kodás. Nem tudom hogy tárolhatták, vagy a hankook ekkora fos, de ilyennel még nem találkoztam 4 ből 3….. Hátra rakva a legrosszabbat is fos az egész. Ráadásul kell valami gumi mindenképpen minél előbb, mert a kocsit használni kell. Ebben a melegben nem gyilkolom a télit.
-
HoaryFox
őstag
Tegnap átvettem a Ventus S1 Evo 3 szettet, fel is rakattam 16600 Ft-ért itt Fehérváron, hát azért ég és föld a menetzaj a régi 4 évszakoshoz képest. Meg tapad is tisztességesen, már csak a bódé billeg

DOT: 3224 -
185/65 R15-ben dobozosra (Renault Express Van) mi a javasolt 4 évszakos? 92T kell, vagy 92H
- Hankook Kinergy 4S2 / szám nélküli Vredi Quatrac
- vagy kb 25 ezer per szettel többért Conti ASC2 illetve Pirelli Vector 4S gen3? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
LurkerSheik
#63250
üzenetére
Van a kisebb sérülésektől megvédi a felnit. Ezek a leggyakrabban használt jelölések (gyártótól és kiviteltől is függ melyiket használják):
MFS - Maximum Flange Shield - maximális peremvédő
RFP - Rim Fringe Protector - szegélycsíkvédő
FP - Fringe Protector - szegélyvédő
FR - Felgen Ripen/ Rim-prtotecting Ring - peremvédő gyűrűFelnijavításra: SOS felnijavítás vagy a DeWheels Kft.
-
-
No.01
addikt
válasz
LurkerSheik
#63250
üzenetére
Nekem is R18 es mikor vettem a gumikat feltetel volt a peremvedo. A semminel sokkal, de sokkal tobbet er... de ha nagyon haz a szitu akkor lehet meg igy is keves (bar valoszinuleg csokkenti a kart)
Viszont erdemes tudni, h peremvedo es peremvedo kozott is eleg nagy tud lenni a kulonbseg... Sajna a Michelin es a Conti adjak a legkisebb peremet.A sogorom itt jart, de ez neked kisse kiesik...
-
Sziasztok!
Pár hete padkáztam a jobb oldali felniket, R18.
A peremen egy 15 centis horzsolás van most, szemmel látható deformáció, nagyobb törés viszont nincs vagy nem látni.Illetve a jobb első lassan ugyan de ereszt, minap vettem észre. Gumis szerint az abroncs jó.
Ezt szeretném javíttatni, mielőtt felkerülnek az új téli vagy 4s gumik.
Még nem döntöttem el de egyre jobban hajlok a 4S felé.
Jövőre a nyári Michelin PS4-em is cserés lesz.Van értelme a peremvédős gumiknak, van valami jelölése ha gumit keresek?
Tudtok ajánlani megbízható felni javító műhelyt Fót, Észak-kelet pest környékén?
-
No.01
addikt
-
Vérboci
addikt
nem tévedés, 20,7 dollár volt a 4 darab
ami volt eddig a kerekeken, az még a gyári, most múlt 7 éves. semmi bajuk, de ha már gumicsere volt, akkor cseréltem. ha a 7 év a másfélszeres, akkor a kínai bírjon 4-et, azzal is kiegyezek.
Qru: 13-14ezer a gyári Ford darabja, több mint 50ezret egyszerűen nem ér szerintem ez. Sajnáltam rá a pénzt és a fordos facebook csopibann többeknek is bevált a kínai. bár sokéves tapasztalat még nincs.
-
No.01
addikt
válasz
Vérboci
#63245
üzenetére
7.5e es nem darabja???
Toyotat vettem (OEM) az kis kedvezmennyel volt 41EUR/db, de ennek mar 3 eve. Mostmar inkabb 50EUR+ a darab ar.
Nem tudom mitol fugg ezen szenzorok elettartama, de mikor beleastam magam (ugyszinten 3 eve) akkro meg jelentos kulonbseg volt az olcso kiani es a gyariak kozott (kinek hogy, de jelmzoen minimum 1.5x tovabb birtak a gyariak. Igaz azota a kinaiak is fejleszthettek)Kaphatok egy linket?
-
Vérboci
addikt
tegnap megjöttek a tpms szenzorok kínából, így ma fel is ugrottak a hankook kinergy 4S2 gumik a fordra (205/55 R16 94H XL).
kicsit aggódtam a kínai szenzorok miatt, de könnyű volt őket aktiválni és eddig jól működnek
...reméljük sokáig, de legalább addig amíg a gumi bírni fogja. nem bánnám, ha a nexxen 4 éve helyett mondjuk ötig. -
-
No.01
addikt
válasz
rbalint88
#63239
üzenetére
Aki kerult mar necces helyzetbe a tapadas hianyabol adododoan (jelen) az nagyon megtanulja azt ertekelni.
Motornal, autonal es bringanal is igy van.Ettol fuggetlenul nekem is baromira nem tetszik ez az uj trend, de ahogy korabban is irtam a korabbi hamis biztonsag sem volt jo.
-
rbalint88
veterán
Annyival egeszitenem ki, hogy a friss tapasztalatom szerint a Michelin Primacy 4 igy a negyedik szezonjara kezd elfaradni tapadasban - eleg konnyen kiporog es kanyarban is hamarabb megcsuszik, mint korabban, ugyhogy ezt se feltetlenul erdemes 5 evre tervezni. Ja es minta boven van rajta, mert 20k-t futhatott max ez a szett. (35k van az autoban, 21 junius ota hasznalom 0km-tol)
Engem egyebkent azert zavar ez a korai oregedes, mert ha kell a tapadas es nem jarod le, akkor cserelgeted 3-5 evente es csak gyartod a felesleges hulladekot, -
No.01
addikt
Ezek elmeleti dolgok...
...mindaddig amig nincs gaz![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Engem allitottak meg iden random ellenorzesre Graz utan palyarol lehajtva, de csak annyit neztek, h milyen gumi van az auton. (a Goodyear volt) profilmelyseget nem tudok, de oket sem erdekelte egyaltalan.
Viszont van story ahol ezen buktak egy nagyobbacska osszeget mert volt karokozas es a biztositot viszont erdekelte a profilmelyseg. 2.6-ra mar nem fizettek. Draga mulatsag volt. -
No.01
addikt
válasz
focvis
#63235
üzenetére
En pontosan igy tolom mar 3. eve es egyaltalan nem bantam meg pedig en megfordulok tobbszor egy evben a haldoklo nyugaton is. Problemam meg nem volt sot meg necces helyzetem se.
Nalam a magasabb futas vegett Michelin Primacy 4+ van nyarikent es Goodyear 4season gen3 "telikent"xEon1337:
Ha en kevesebbet mennek akkor nem lenne 2 szettem (egyszeruen nem adja ki a matek)
Futasteljesitmeny fuggo a dolog, de vedd bele a kepletbe, h a 4evszakos meg ha el is megy 60e km az mar nem lesz olyan az utolso negyedben...
...es szerintem a 60e km is kisse utopisztikus. Nekunk volt P2-n es hiaba csak varos es varosba bejaras (videk) a kulonbseg meg ugyis erezheto volt.
Sajnos vagy sem en azt latom kirajzolodni, h a 4evszakos ha valaki valoban annak hasznalja es nem 5e-t megy egy evben akkor a 4. evre mar max szuksegmegoldas.
A te esetedben meg palyaznal is vele ahogy olvasom igy en csak 3 evvel szamolnek...
...cserebe 3 evente uj abroncsod van ami azert elegge jelentos javulas a biztonsag teren. (legalabbis amig a fejekbol ki nem kopik, h van meg rajta minta boven, mert a tapadas nem csak azon mulik es latjuk manapsag mikent oregednek meg a magasabbra pozicionalo gyartok abroncsai is)
Szerintem. -
válasz
xEon1337
#63233
üzenetére
Szia!
Csak félig válasz a kérdésedre. Pont azon agyalok, hogy télire veszem meg vagy a Conti AllseasonContct 2-t, vagy a Pirelli Cinturato Allseason SF3-at. Nyárra egyelőre ragaszkodom a nyárihoz. (225/40R18, Golf GTI)
A Conti tartósabb, a Pirelli sportosabban kezelhető, viszont én 5000 km-t megyek a télivel, ha ezt 4S-re cserélem, akkor lesz 6-7 e. km / év benne, ami a Pirellivel is 5 év.Ezek a hibridek elég nyomatékosak, állóból indulva, érzésre gyalulhatják nyáron a gumit, különösen a 4S-t.
Ötlet: vedd meg a 4S-t ősszel, aztán ha nyáron nagyon szar, vedd meg mellé a nyárit, és használd tovább októbertől áprilisig a 4S-t. -
Sziasztok!
Jövő héten úgy néz ki, hogy új kocsim lesz (mármint nekem új, amúgy használt). Két jelölt van, eltérő gumi méretekkel. Mindkettőn még a gyári, 2019 év végi gyártású nyári gumi van, amit jövőre már nem tervezek felrakni. Na most jön a kérdés, hogy ha jön az ősz, akkor vegyek rá téli gumit és majd tavasszal nyárit vagy próbáljam meg a négyévszakosat? Évente kb. 20.000 kilométert megyek, fele Budapest, fele autópálya.
Szerintem ilyen futásnál a négyévszakos 3 évente kuka, a külön szettekkel 5 évre jó vagyok.215/55 R17 (Lexus ES300h)
-
Michelin Primacy 4+ (264.000 Ft) és Michelin Alpin 7 (288.000 Ft)
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 vagy Continental AllSeasonContact 2 XL (240.000 Ft)
-
Éves költség külön szettek, átszereléssel: ~160.000 Ft
Éves költség négyévszakos: ~80.000 Ft225/50 R18 (Lexus UX250h)
-
Michelin Primacy 4+ (280.000 Ft) és Michelin Alpin 7 (328.000 Ft)
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 vagy Continental AllSeasonContact 2 XL (284.000 Ft)
-
Éves költség külön szettek, átszereléssel: ~171.600 Ft
Éves költség négyévszakos: ~94.700 FtSzignifikáns különbség, csak nem tudom, hogy ér-e ennyit a biztonság!?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis
#63231
üzenetére
Igen neki lehet adni a szavára. A Michelin is olyannal magyarázta anno, hogy egyrészt erre van igény másrészt olcsóbb így, hogy nem kell kétfélét berendelni, készletezni, gyártani, raktározni, stb.
Mondjuk amúgy is sóher voltam és a V-s helyett az olcsóbb H-sat vettem meg (gyári előírás a 89V).
-
Többször olvastam, hogy logisztikai, így pénzügyi okokból a gyártók egyre gyakrabban ugyanazt az abroncsot "csomagolják" pl. 88H vagy éppen 91V XL feliratú "köpenybe".
Egy darabig némileg kételkedtem benne. Viszont legutóbb a Tyrereviews-on olvastam ugyanezt Jonathan Benson tollából egy kommentben - úgy vélem, ő tényleg beleásta magát és a kapcsolatai is megvannak a hiteles információk begyűjtésére. -
válasz
focvis
#63172
üzenetére
Ma, szerdán délben meghozta a GLS a pénteken este megrendelt gumikat. Feltételezem, csak hétfőn reggel dolgozták fel a rendelésemet. Maxigumi.hu, európai hálózat, minden országban más név alatt fut.
DOT: 5323
Büszke kínai.
(Goodride, Westlake egykutya)
-
polonic
félisten
Mivel szoktátok kerékcserénél a korábban felkent rézpasztát leszedni?
Meg pontosan mi az a cucc, amivel meg megtisztítja a gumis a kerékagyat? Tudok olyat venni, amit be tudok fogatni akkus fúróba? -
raziel01
veterán
Hétvégén levettem a kereket a kocsiról, mondom kavicsokat kiszedem, lemosom, legumiápolózom.
Akkor látom, hogy a gumisnál a kerékagyra felkent rézpaszta konkrétan mindenhol is ott van. Teljesen szétkenődött mindenhova. A csavar menetre is volt kenve egy pici az egy dolog, én mondjuk nem szoktam.
A másik döbbenet. A jobb hátsó 4 db súllyal volt felrakva és nem volt vele baj csak peremnél eresztett még februárban. A mostani gumis 11 db ragasztott súllyal rakta fel peremtömítés után.
Valszeg csak forgatnia kellett volna a gumin.
Nem is figyeltem eddig. -
BaLee
addikt
válasz
grabber
#63206
üzenetére
CC2-vel szerintem nem is nagyon kell kapkodnia a Michelinnek, mert nagyon eltalálták.
Újabb teszteken is 3.-4. hely körül mozog, a havas teljesítményben sokat javult, ott ahol korábban gyengébb volt a CC és CC+ esetén és szárazon is jó maradt.
Rémlik olyan teszt ahol a Goodyear vector 4seasons gen3-nál is jobb volt havas teszteknél pedig az is télies minta.A nagyon új mintákról meg még nincs is túl sok tapasztalat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grabber
#63206
üzenetére
Na ez tanulságos centrír témában:
A rezonanciát okozó hiba a felniellenőrzéskor, de nem általa, hanem az ahhoz való kerékrögzítésnél bukott ki: az egyik felni palástja deformálódott, ezért azt a hagyományos centrírrögzítés máshogyan tartja, mint ahogyan az autón áll. Hiába lett így centrírozva a kerék, nem a megfelelő álláshoz, ezért az autón remegett. Eltérő kúppal, kétoldali rögzítéssel azonban jó lett a kiegyensúlyozás. - [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
grabber
#63206
üzenetére
Ha nem dudorodik látványosan, akkor könnyen meglehet, hogy elsiklanak felette. Amúgy nemtom, nem vagyok gumis, csak fórumban okoskodok.
…………………………Más: Most először sikerült megnyikkantanom a Quatracot az Ypsilonon. Kereszteződés, állórajt jobbra kisívben, diesel power.

-
válasz
tboldi
#63203
üzenetére
Nem látják vagy jönnek rá? De lehet,csak 100kmh felett van és a visszapillantóban látom a rezgést is.
Gumis nem tudja a görgetőn sem megmondani hogy szálszakadt?Qru: Nincs baj a CC-vel de lehet nem ér ennyit. 2-es verzió óta nem jött ki új tudtommal.
Világvégén vannak nekem. Ez nem az automax gumis? Ott vettem a CC-ket. Utána jó volt,bár akkor minden zsír új volt.No.01: Conti AllSeason 2 olcsóbb is. Bár a 66k már azért az sem kevés.
-
No.01
addikt
válasz
grabber
#63202
üzenetére
CC2 szerintem lassan megerett a frissitesre (legalabbis a konkurencia kezdi lekorozni)
En tovabbra is a Goodyear vector 4seasons gen 3 nagy hive vagyok, de azota jottek mar ujak, mint peldaul a Conti AllSeason 2.
Itt volt aki nehezmenyezte, h hangos. Nekem is aktualis 1 honapon belul, de meg mindig gondolkodom mert ketlem, h addig lesz ujabb megjelenes vagy teszt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grabber
#63202
üzenetére
Gumi-profi team pl.
De ha a hátsót érzed akkor ott már nagy a gebasz.
Vredestein Quatrac vagy Qauatrac Pro+, bőven elég nálad is előbb öregszik el mint sem elkopna.
-
Tegnap autópálya úgy rázott a hatsó gumi,hogy nekem elég volt. Most lett megcsinálva.
Egy centrirozás sem megy. Hova vigyem?Michelin cc2 2021. Jövőre már cserés. Nem kopott el,de kis apró sérülések és öregszik már. Az sem mai már. Van helyette valami ajánlott?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Milyen széket vegyek?
- Battlefield 6
- PR-Telecom
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Napelem
- Spórolós topik
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- További aktív témák...
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- IKEA GRUPPSPEL gamer forgószék, Gunnared fekete/szürke színben újszerű, garancia 2027 őszig
- OONI VOLT 2
- Olcsóbb! Új, felbontott Bosch GWX 17-125 PSB 1700 W X-lock prof. sarokcsiszoló flex - 1,5 év gari!
- Nespresso AEROCCINO XL Fekete tejhabosító, nagyobb kapacítású
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB White Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3415 94% Akkumulátor
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3910
- 130 - 131 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Acel az teljesen jo. Latod en nyaron is azt hasznalom.
".

Köszi az infókat.

).







