-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
saiyajin
senior tag
A vezető oldali ajtóban (Corolla E12) meghalt a zárban a motor, és csak a kulccsal tudom nyitni. A távirányító nyitja a többi ajtót, és zárja is, a csomagtartóéval együtt, de ami nekem kell csak kulcs. Hol tudnék ilyen alkatrészt szerezni?
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
lsc
nagyúr
-
Doki16
addikt
Sziasztok!
2014 körüli Toyota Auris Hybridet szeretnék venni. Azt tudom, hogy priusok nagyon jók és kiforottak már, de az Auris is van ugyanilyen jó? Milyen a megbízhatóság a hibrid rendszernek? Eléggé elveszek a használt autók között, hogy mi milyen felszereltség. Van valahol egy leírás, hogy mik a felszereltségi szintek elnevezése és tartalma?
Előre is köszönöm a választ, nem szeretnék teljesen tudatlanul beleugrani a nézelődésbeA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacike59
újonc
Az új Aurisom - szemben a korábbi tizenhárom éves Corollával - valami nagyszerű ötletből kifolyólag gyárilag nem tudja felhúzni az elektromos ablakokat, ha a távirányítóval bezárom az ajtókat. Mivel hozzászoktam korábban, hogy ezzel nem kell külön foglalkoznom, meglehetősen idegesít a dolog. A márkaszerviz szerint a kocsi programja sem ismeri a lehetőséget, így nem tudják beállítani.
Van valakinek valami megoldási ötlete, javaslata? -
AMD Power
titán
Ezt itt nálunk szerintem zabálni fogják!!
-
maláj
addikt
srácok
2 kérdés- a kicsi Yarisra vonóhorgot tenni az perverz gondolat ???
- indításnál gyújtózik 2mp-et az mekkora "gáz" (illetve mi a kehes benne) ??? -
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
yaris hibrid első 15k-s olajcsere stb. lassan aktuális lesz.
melyik toyota szervizt ajánljátok bp-n? toyota buda ajánlott? -
m4csk4fogo
tag
válasz molnarkrav #5283 üzenetére
N üzemmódban nincsen visszatáplálás ezért D a javasolt
-
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #5277 üzenetére
&(#5280) rob210
Köszi srácok,estére megcsináltuk (na jó a szerelőm ) Bárdiból hozott cuccot hozzá,picit átrendezte a dolgokat,de tökéletesen működik.
Gondoltam ha már úgy is hónapokkal ezelőtt megvettem a két ajtópántot (eléggé lógott a vezető oldali ajtó) és mivel van segítségem is akkor nekiugrom.
Jó kis móka volt,de az ajtó most úgy csukódik ahogy kell.Pár patentot meg két csavart pótolnom kell holnap és azzal sikeresnek nyílvánítom ezt az akciót. -
molnarkrav
csendes tag
-
blg
senior tag
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Én a 2-es Priusomban B módot CSAK hegyen használtam. N módot meg csak autómosóban. Sík terepen D-ben kell menni, és kész. Ha nem túl erősen fékezel, akkor úgyis a generátor fékez, nem a féktárcsák és a fékpofák.
Igazából a B annyiban különbözik a D-től, hogy B-ben erősebb a lassulás, amikor nem nyomod sem a gázt, sem a féket. Ilyenkor kicsit erősebben tölt vissza az akksiba, mintha D-ben lennél. Az meg D-re és B-re is igaz, hogy ha már tele van az akksi, akkor kezdi használni a motorféket (pörgeti a motort üzemanyag nélkül).nekem így 5 literes fogyasztásom volt (64000 km-es átlag)
[link] -
molnarkrav
csendes tag
válasz molnarpeter #5282 üzenetére
Köszi a választ! Elvileg engedi akár az N-t is. Lehet, hogy megoldódott a 7l-es fogyasztás rejtélye
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Nem gond, csak akkor tegyed B-be, mikor motorfék kell Ha kigurulsz, N-be is lökheted, ha gomb nyomása nélkül engedi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarkrav
csendes tag
Sziasztok!
Segítsetek légyszi. Nemrég ültem át egy hybrid Yarisba.
A váltót mindig "B"-ben hagytam, és a fogyasztás gyanúsan magasnak tűnt.
Ma kipróbáltam úgy, hogy csak hegyről lefelé tettem "B"-be, valamint amikor láttam, hogy fékezni kell majd, akkor menet közben átváltottam, például pirosra rágurulva, majd egyből vissza "D"-be.
Rögtön kevesebb is lett fogyasztás kb. 2l-el.Ezek szerint így kéne használnom? Ha manuális autóban motorféket használnék, akkor "B", egyébként "D"? És nem gond, ha folyamatosan váltogatom őket?
Köszi!
-
r0by
addikt
válasz molnarpeter #5278 üzenetére
Köszi
Ki is próbáltam, cakk pakk ki lehet cserélni -
molnarpeter
nagyúr
Hidraulikus kuplung, fékfolyadék van benne. Fékcső mérete ha egyezik, szvsz pont elég gyári megoldás, ugyanúgy sorozatban készül, azonos menetű csatlakozók, kicsit hosszabb sem gond (ha van helye) Ha egyedi cső gyártó csinálja, fontos, hogy PTFE cső legyen, a fékfolyadék agresszív.
[ Szerkesztve ]
-
r0by
addikt
Tudja valaki, hogy T25 avensisben hogy kell váltószoknyát cserélni? Googlen és youtube-on sajna nem találtam róla infót.
-
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #5274 üzenetére
Igen,jelenleg az az egyetlen lehetőségünk. Jobb lett volna valami gyári megoldás,de ha nincs más megoldjuk ezzel.
Azért köszi. -
dh66e
veterán
Na megvan a hiba.
Elrohadt a kuplung hidraulika cső a corollán.
Viszont nem találok sehol,ha esetleg tud valaki az ne tartsa magában.
Legrosszabb esetben gyártunk egyet.
Köszi. -
Zototh64
őstag
Rugdostam is, rángattam is, tekertem vagy 100 kört. Leszedtem a tekerőkét rögzítő 4 anyát is, és semmi. Sacc fél centit jött a kerék. Annyit, hogy éppen hogy körbe tudom forgatni. Aztán ennyi.
IPhone 16 Pro Max, Samsung Galaxy S23 Ultra 5G, Huawei Mate 20 Pro, Garmin Fenix 7X Pro Sapphire, Garmin Instinc 2X Solar ez eladósorba került a Fenix miatt, Garmin EDGE 1040
-
Zototh64
őstag
Sziasztok!
SOS segítség kellene, egy út széli defekthez.
Corolla Verso 2004.
Hogyan lehet leimádkozni a pótkereket? A csomagtérben lévő csavart tekergettem már minden felé.
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
IPhone 16 Pro Max, Samsung Galaxy S23 Ultra 5G, Huawei Mate 20 Pro, Garmin Fenix 7X Pro Sapphire, Garmin Instinc 2X Solar ez eladósorba került a Fenix miatt, Garmin EDGE 1040
-
Safranek
aktív tag
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
tibor72
tag
válasz molnarpeter #5265 üzenetére
+1
-
vbbb
addikt
Már annak is fogok örülni, ha találok egy normális mesterembert (Baja körül) aki bevállalja a kocsi hátsó ablakainak a sötétítését. De meg fogom próbálni az biztos.
De csakis ilyen ízlésesre mint ezt itt!
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
addikt
Szerintetek ez már gagyi kategória vagy még érdemes rászánni kis pénzmagot?
-
diablo1984
veterán
Jaja, nekem is anno a passatban 5000km alatt dadogósra váltott a kuplung egy dugóban araszoláskor megégett a tárcsa, mert a lendkerék kúposra volt kopva, arra az új szett kuplungot rátolták, az érintkező felület így kb 50%-os ha volt, az meg a dugóban emelkedőn megégett és utána induláskor rázta a mindenséget is, majd kiesett a motor! Itt is a felszabályozatlan lendkerék volt a ludas semmi egyéb, gondolom a tárcsát is le lehet nyalatni rövid idő alatt ugyanilyen okból.
Az a lényeg, hogy a kuplungot le kell szedni egy hozzáértőnek (nem péknek és "jólvanazúgy" mestereknek)és látszani fog hogy mi a gond, rosszabb esetben egy lendkerék felszabályozás+egy kuplungtárcsa csere és nem lesz mostanában gond vele! -
rob210
nagyúr
válasz PeeterssoN #5254 üzenetére
Igen meg, ha a lendkerék nem lett felszabályoztatva, pedig kellett volna.
Vagy maga a kuplung valami gagyi gyártó áfamentes terméke.
Vagy nem szakszerűen lett összerakva.
Illetve felhasználó hiba, pl. Kuplunggal tartod a kocsit hegynek fel piros lámpánál. ( sajnos láttam már ilyet )
Egyszóval igen ki lehet nyírni.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz PeeterssoN #5254 üzenetére
Milyen márka került be?
-
BigBear
senior tag
válasz Ragadozó #5249 üzenetére
Nem egészen. Abban egyetértünk, hogy ne álljon neki. De a cseréhez nem kell megbontani a motort. Ezt csak a hazai "hozzáértő" szervizek / szerelők szeretik csinálni, mert egy valag pénztvel lehet kérni erre hivatkozva.
A hivatalos módszer a rögzített állapotban való becsavarozás, majd a motor megforgatása visszafelé, ezzel koldódik a zár.
(Turn crankshaft bolt in the opposite direction of rotation to release chain tensioner.) -
PeeterssoN
őstag
1 év alatt ki lehet nyírni új kuplungot? Megint csúszik !
-
dh66e
veterán
Felbecsülhetetlen érzés felüljáró lábánáll belső sávban ötödikben amikor beesik a kuplungpedál mikozben egy sor kamion van melletted és neked ki kell sorolnod a köv kihajtónál.
Nem kicsit vert le a víz.
E12 Corolla 2.0 D4D
Jobb esetben csak munkahenger,legalábbis remélem. -
vbbb
addikt
https://youtu.be/_ErhIrnmSnA
Erdekes "megoldasnak" tunik olajfogyira, amit egy Yaris-on presentalnak.
-
Pőze
aktív tag
Tegnap hallottam meg ezt az érdekes hangot alapjáraton. Valami hullámzó morajlás hallható. Szerintetek mi lehet ez? [link]
-
Drizzt
nagyúr
válasz molnarpeter #5229 üzenetére
Nem, de olajfrissítés volt egyszer. Sajnos fogalmam nincs melyik kilométernél, de lassan lehet kellene megint. Gyorsan checkoltam scheduled maintenance guide-ot, 60000 mérföldenkénti intervallum van benne(bár az is csak special operations conditionsre vonatkozik, mint pl.: gyakori földutazás, lassan megtett hosszú utak, vontatás: Maintenance guide).
I am having fun staying poor.
-
Dare2Live
félisten
Ez tuti nem kor, vmi oka van.
OBDt dugj rá hátha kijön vmi, tetőcsomagtartó gondolom nincs, olaj 0W30, 0W20 nem vagyok biztos ajánlott e, guminyomás ellenörzés.... de ~0l/100km az sok. Meg figyelj a lábadra... elöbb utobb rájössz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Zototh64
őstag
Mindig ugyan ott tankolsz?
Én igen, (mert hárklis vagyok rá) ha csak a szorgos hétköznapok vannak, és akkor amikor kigyullad a lámpa.
Szinte azonnal kiderül, hogy gond van e az üzemanyaggal.IPhone 16 Pro Max, Samsung Galaxy S23 Ultra 5G, Huawei Mate 20 Pro, Garmin Fenix 7X Pro Sapphire, Garmin Instinc 2X Solar ez eladósorba került a Fenix miatt, Garmin EDGE 1040
-
F-ECT$
titán
Röviden: változatlan felhasználási szokások mellett kb 1 L / 100 km-es fogyasztás növekedés esetén milyen hibára lehet gyanakodni?
Hosszan: 2005-ös Toyota Corolla, 1.6 benzines motorral, ~200e futott km, kb 1 éves kora óta nálam van. "Akármit" csináltam vele átlag 7-8 L körül fogyasztott télen, nyáron, városban, pályán. (A computer is ezt mutatta, és tankoláskor is ez az érték jött ki, mikor kiszámoltam.)
Az elmúlt fél évben a 7.5-ös átlag szép lassan felkúszott 8 liter fölé, az utolsó tankoláskor pl 45.2 L-t tankoltam bele 540 km után (ez 8.37 L / 100 km). Egyre többször kell 500-550 km után tankolnom bele, pedig régebben 550-600 km után kellett csak.
Tényleg ugyanúgy használom, mint eddig, ugyanannyival megyek, ugyanazokon az utakon járok, ugyanannyi a városi / országút / autópálya arány, mint eddig, és súly sincs benne több.
Rendszeresen hordom évente (=15.000 km-enként) szervizbe, illetve ha bármi furcsát érzékelek, akkor is. (Bár ilyen nem volt sok.)
Milyen hibára utalhat ez? Vagy csak simán a korral jár?
Dive ever, work never.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Milyen távokat mennétek vele, hányan használnátok?
-
L4mie
veterán
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
snassz??? miért?
Én nagyon szeretem az enyémet.
Nézzél TS-t![ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Geresics
addikt
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Közhely, de állapotot vegyél, ne típust! Tehát amelyik jobb állapotban van, én a helyedben arra repülnék rá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
lsc
nagyúr
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Ugye ha jól tudom corolla 4 ajtós, auris 5, Neked kell dönteni melyik jön be jobban. Mielőtt megveszed gondolom kipróbálod, ha recseg ropog akkor ott kell hagyni.
Az élet kegyetlen .
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok.
2008-as aurist és ugyan csak 2008-as corollát nézegetek. Benzinest.
2000-es évjáratú yarist váltana valamelyik.
Kinézetre az auris jobban bejön, de sokat olvasom, hogy kopog a belsőtér, meg recseg, stb...
Yaris után lehet nem tűnne fel nekem, mert az sem egy luxus belső.
Corolláról eddig nem sokat olvastam. Kicsit olyan snassz.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Incubus
tag
válasz Coccolino_O #5226 üzenetére
Hali!
Nekem 2002-11 évjáratú van kombi 1.6 vvti
A kopó alkatrészeken kívül nincs vele gond.Üdv
-
Drizzt
nagyúr
válasz Coccolino_O #5226 üzenetére
Nekem 2003-as 1.6 vvti, 4 sebességes automata van. Török gyártmány tudtommal. Hibátlan. Csak tankolni kell bele, meg cserélni az olajat és szűrőket 10k kilométerenként, meg a fékeket amikor elkopnak. Sokszor gondolkodom, hogy illene már cserélni, de akármit megnézek, rájövök, hogy racionális érvet nem tudok találni a csere mellett. Persze már lehet beindul majd hirtelen az állapotromlás, de úgy vagyok, hogy ezt már addig kéne használni amíg végleg meg nem adja magát. De ez az állapotát elnézve szerintem még legalább 5 év. Asszem 255K km-nél tart.
I am having fun staying poor.
-
AMD Power
titán
válasz Coccolino_O #5226 üzenetére
Facelift utánit szoktak itt a srácok javasolni. 2004-tő.
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Toyota Corolla E12-vel kapcsolatban lenne kérdésem, milyen évjáratot tudnátok ajánlani? Van olyasmi, amire különösképpen oda kell figyelni? Milyen motorolajat kellene vennem hozzá? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
hibrid hegyes környezetben.
lefele:
Nem megy motor. Be se kapcsol. Ha véletlen vhol gyorsítani kéne azt akubol kell megoldani. Nem probléma.
Nincs alapjárat = nincs fogyasztás.
fékezni kell = visszatáplálsz.felfele kb atkinson miatt fogyaszt kevesebbet. 70km/h max átlagsebesség miatt nem ugrik fogyi légellenállás miatt.
Ilyen hegyes környezetben Pécs Magyarürögi út Remeterét Orfű, lefele motor leállítva, gumik 2.8ra fújva kb 0t fékezve "simán" be lehet vinni egy nem hibrid yarist is 3.5l/100km környékére.
Természetesen a leállított motort nem ajánlom senkinek ha vki fékez ami ugye hiba és bűn, mert sima yarison nincs visszatáplálás kb 3-4*teljes fékezés után nincs fékrásegítés ami azért izmossá teszi fékezést.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
molnarpeter
nagyúr
Benzin motor nem tölt alapvetően, hanem motorfék közben alakítja a lendületet árammá. Tulajdonképpen a legjobb spórolási tanács, hogy csak nagyon finoman nyomd bármelyik pedált - gyorsítás közben ilyenkor jobban tud támaszkodni a villanyra, lassulás alatt pedig hatékonyabban be tudja osztani a lendületet, és nagyrészt az akkuba kerül az energia, nem a fék kopik
[ Szerkesztve ]
-
MkravD
újonc
válasz diablo1984 #5206 üzenetére
Na, tegnap hegyről le, Árpád hídon
8070-es tempóban, hegyre fel összesen oda-vissza kb 26 km megvolt 5.3-bol (a korábbi 7.3-5 helyett).
Lehet, hogy indulasnal kicsit nagy gázt. Nem a két lámpa közti gyorsulos típus vagyok, de mire elérem az 50 km/h-t a tükörben sem látom a többieket. Kezdőként rendszeresen azt hittem, hogy benéztem és piros volt amikor indultam.
Lehet, hogy ezen kéne még alakítani.
Azért ez még játék hybrid. Konnektorra sem lehet kötni, tulajdonképp a benzinmotor tölti az akksit. Szóval csak egy kicsit zöldebb, mint egy tisztán benzines.
De már alakul a piac, az új Leaf és az új Plugin Prius is nagyon jól néz ki. -
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
Toyota Corolla E11 1.6 benzines 2001 műszerfal izzókat kéne cserélnem! Tudtommal 1,2W 12V kell bele de állítólag spéci foglalata van ( cikkszám: 90011-03004 ) és a sima nem jó! Ez igaz vagy nyugodtan vehetek bele normál kis izzókat? -
lsc
nagyúr
válasz Darksiders84 #5218 üzenetére
Ha jól tudom közösen szerelik a cseheknél a peugeot-val és citroen-nel, a benzines japán motor, azzal nem hiszem hogy sok gond lenne. Többet nem nagyon tudok róla, esetleg face csoport ha van.
Az élet kegyetlen .
-
Darksiders84
aktív tag
Sziasztok 2006-2012 Aygoról olvasnék véleményeket tapasztalatokat a mérete lényegtelen fogyasztása állítólag alacsonyan jó. Megbízhatósága érdekelne típus hibák? Motor és alkatrészek japán belsőtér francia esetleg az összeszerelése vagy hogy is van ez a kis kocsi?
-
Zototh64
őstag
Sziasztok!
2004-es Corolla Verso-ra nem tudtok véletlenül csomagtér rollót, és tető tartót (a hosszantira gondolok, amit fixen kell felcsavarozni)?
Előre is köszönöm!
IPhone 16 Pro Max, Samsung Galaxy S23 Ultra 5G, Huawei Mate 20 Pro, Garmin Fenix 7X Pro Sapphire, Garmin Instinc 2X Solar ez eladósorba került a Fenix miatt, Garmin EDGE 1040
-
rob210
nagyúr
válasz Ragadozó #5191 üzenetére
Na akkor a fejlemények, van egy kis 12voltos motor aksim.
Arról kapott maga a foglalat plusz miuszt úgy rendben világított.
Aztán visszatettem a helyére és csak a pluszt ráadtam a foglalat lábára kivezetékeltem, akkor is tökéletes volt.
Tehát a plusszal lesz valami gond, a tolatókapcsolót kizárnám, mert akkor a radar se menne, hiszen a lámpáról kapja a jelet ami viszont csak akkor kapcsol, ha a kapcsoló "megvezérli".
A biztosítékokat kicseréltem, hirtelen felindulásból az összeset, amúgy is eléggé el voltak már oxidálódva.
Most akkor hogyan tovább, mert eddig amit mondtál az fél siker, de a hiba okozóját továbbra sem lelem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
blg
senior tag
Szia,
Az, hogy 5 km-eket jársz vele, szerintem negatívan befolyásolja a fogyasztást. Nincs ideje rendesen bemelegedni, pláne hűvösebb időben, pláne, ha óvatosan nyomod csak.
Én amíg 2-es priussal jártam (úgy tudom, a motor/hajtásláncuk egyforma a yarissal) 5 l/100km átlagom volt vegyesen, de nyáron, klímával, csak Budapesten, 4,2-4,6 összejött (napi 2*25 km a városban).
Bezzeg most egy 1.6-os Aurissal 7,9 az átlagom.
-
L4mie
veterán
[Ez a lötyi ajánlott] egy 1.4 es 2004 es corollához?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Dare2Live
félisten
Amilyen felhasználást írsz ott max 5l kéne ennie. Kis gyakorlás pulse&glide...al meg max 4.5et. Amiket írsz annál az én yarisom (2sz-fe) kevesebet eszik úgy, hogy van benne pálya 130 ahol eléggé eszik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
MkravD
újonc
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Én vagyok béna, vagy ez ilyen?
Egy Yaris hybriddel járok, és nagyon nem tudom hozni a gyári 3.7es fogyasztást.
Kis klíma (nem is bírom nagyon), rádió, Bluetooth, nem vezetem sportosan, de felveszem a forgalom ritmusát. Így hozok ki belőle kb 5.5-öt, 5km-es távon.
Viszont hazafelé fel kell mennem a hegyre, ott egyből alsó hangon hét literre ugrik, ha beragadok egy busz mögé, akkor 8 fölé is megy, bár ezt egy belvárosi igazi araszolgatos dugóban is hozza.
Szóval én hibazhatok valahol, vagy együtt hazudik a gyártó?[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Retekegér #5193 üzenetére
Ahol én eddig jártam MOon szakszervízbe 5W30, 5W40et raknak.
Legutoljára 2SZ-FEnél szakszervíz olajcsere, mondtam nekik 0W20. Mondták nem 5W30. Nem hitték el az van szervízkönyvben, kifotoztam elküldtem nekik rákérdeztem nem foglalkoznak vele.Nem csak 1NR-FE érintett. pl 1KR-FE is.
A probléma 0W20al is jelentkezik, csak késöbb. Notorikus 5000mérföldes olajcsereperiód se segít.
Szóval szar szériák vannak a piacon.
Toyota meg hülyének nézi a vásárlóit evvel a 0W20as reagálással. Főleg, hogy szakszervízek rákérdezésre se azt rakják autókba ami az előírás.
más: Külön izgi, hogy az elöző 1.3ast (2SZ-FE) nem érintette az kb a világból kiment, miközben nyomatékosabb volt és nem fogyasztott rosszabbul.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Suzuki topik
- Ukrajnai háború
- Vezetékes FEJhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest