-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabee.
nagyúr
Nekem elképzelhető hogy 1.4 v16 95LE a verdám?

-
tresh
veterán
válasz
rob210
#12153
üzenetére
pontosan van 1.6 75 le nekem is az van, ez itthon nem nagyon volt forgalomba csak kint. ha nagyon zavar egy henger fej csere és máris 90 Le de nem fogsz nagy különbséget észre venni

Még annyi hogy anno egy seat cordoba néztem a sport line-t 1.6 75 le na most azzal földig aláztam ugyan úgy 1.6 16v szelepes 100 le-s csodákat pl golf... mert alulról nyomatékos és már jóval előbb leadja azt plusz a lóerő = végsebesség .. (természetesen csak ilyen kismértékben eltérő LE-nél) tehát a különbség annyi elvileg hogy az 1.6 75 le kb 170 nél áll meg míg a 90LE kb 190 körül papíron de bagóért van hengerfej ha kell az a plusz lóerő

a szervóra meg csak annyit hogy sokan nincsenek tisztába mit hirdetnek nem kizárt hogy elírták.
-
AMD Power
titán
-
Csabee.
nagyúr
Üdv!

Múlthét óta egy Renault Megane tulaj vagyok! Nagyon elégedett vagyok a kocsival..
-
FerNandor
őstag
ha villog tényleg lehet állítani?
mivel? a computer gombjával vagy a nullázópöcökkel?
most lecserélem úgyis 10km-nél, de lehet, hogy még korábban, mert az elözö periódus, amikor megvettük, sajnos belecsúszott a 20ezerbe. mondjuk adtam neki egy protec mosót is az akkori cserekor.te otthon cseréled magadnak az olajat? veszek egy krokodilos emelöt és akkor én cserélem majd magamnak ezentúl, csak azon gondolkodom, hogy ha azzal megemelem, akkor aláférek-e annyira, hogy le tudjam szedni azt a müanyag burkolatot, kb 5 csavar tartja asszem...
kinyitott vezetöoldali ajtóval, LOL

ilyen hülyeségeket én is olvastam, hogy "együtt kell nyomni a comp. gombjával" stb. én simán gyújtáson nyomtam egyedül a pöcköt azt' kész
-
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor
#12182
üzenetére
Megane klubbon, írtak ilyen furcsaságokat, hogy pl.: beindított motorral működik csak a nullázás, vagy kinyitott vezetőoldali ajtóval.....
Én így nullázom mindig.

(#12183) zsizsef: nekem eddig 15.000km-re ugrott, most a legutóbbi o9lajcserekor 20.000-re. Elvileg lehetne talán változtatni, mert amikor nullázod és villog, akkor lehet léptetni....
MIN.[IooooooI] --> ezt indítás után írja ki, ez az olajszinted.
Bal oldalt a min. jelzés, a karikák jelképezik a szintmutatást.
Ha fogynak a karikák, akkor csökken az olajszint.
Egyébként szintminimumra is jön jelzés, valami ilyesmit ír: "OIL LEVEL TOPUP" illetve STOP. -
mycso
Topikgazda
válasz
zsizsef
#12170
üzenetére
Ìgy kell lennie, amikor már nem sok van hátra a szervizciklus lejártáig, akkor nem a hátralévő km-ert írja, hanem a "service coming soon" feliratot, majd amikor odaértél a ciklus végére akkor a villáskulcs állandóan világít és a computer is állandóan a "service due" feliratra vált.
Tehát nem a nagyszervizt jelenti, hanem minden ciklus végén ez van /nálam 20k km-enként/.
Ha megtörtént az olajcsere, nem nullázódik, hanem a szervizben tudják nullázni, vagy te is otthon.
-
AMD Power
titán
Nem néz ki rosszul.
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef
#12170
üzenetére
ez bizony a gyerünk a szervizbe jelzés.
Elérted a 150.000-es nagy szerviz ciklusát.
Így sajnos közlöm az nem plusz 40-hanem 60.000-lesz
Ami persze nem jeleneti azt, hogy komolyabb problémád lesz, csak a szervizt ha nem volt vásárláskor cser (vezérműszett stb.stb.) meg kel ejtened, ami azért egy nagyobb összeg lesz.
-
zsizsef
senior tag
Urak!
Csütörtökön voltam állapotfelmérésen hatósági műszaki vizsgához. Minden rendben volt. Kedden kéne vinni vizsgára.
A lényeg. 88322km óra szerint (+40000 a valós). Eddig csak a "service coming soon" üzenetet kaptam. Ma reggel indítok, "service due" üzenetet kapom. A narancssárga villáskulcs pedig bőszen világít, nem alszik el.
Ez így van rendjén? Mind a két jelzésnek mennie kell folyamatosan, míg a szervizben nem törlik? Vagy valami gond van a kocsival? Bár nem tapasztaltam rendellenességet.
M2 1.6 (2007)
Köszönöm! -
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Első stabilizátor rudat (aka kutyacsont) cserélt már valaki Megane 2-n?!
Holnap lehet nekiállok, ha nem túl bonyolult művelet. -
Szplöttyy
senior tag
Nekem(komolyan mondom) jobban kéne a klíma, mint bármi más. Egy olyan autóval, ami mondjuk 1.6 8V benzin(vagy felette), kurblis ablakos, szervótlan, abs nélküli, stb, de klímás, nagyon jól el lennék vele. Főleg hogy nem dohányzom, már az ablakot sem kell húzogatnom. A klíma után a központi zár, amit szeretek, és utána a szervo. De ha csak egy lehet akkor klíma. Nincs jobb, mint ülni a dugóban, felhúzott ablakokkal, napszemüvegbe, halkan hallgatni a rádiót, és szemlélni hogy mindenki félmeztelenül szenved az autókban. Persze ilyenkor nem gondolunk arra, hogy mennyit eszik a gép. De sajnos az enyémbe sincs klíma. De a következőbe lesz, ez biztos.
-
Laraxior
titán
Vezérléscsere letudva, reggel elindultam a boltba, majd a parkolónál szól a barátnőm, hogy kicsit furi a jobb hátsó. Rózsavíz...
gumicsere 
-
vallas
őstag
válasz
Balagee1986
#12136
üzenetére
Nekem is csinált ilyet, azt mondták üzemanyag nyomás szabályozó csere lassan...
szintén dci...
nálad lehet gyorsabban.... -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Urak Pest és szűk környékén tudtok olyan helyet ahol felújítanak központi injektort?
Van egy Bosch Injektorom tartalékba, szeretném fullra felújíttatni.
-
SZATA
senior tag
Elvittem a Cliot a szerelőhöz. Most csak egy hibakód olvasásra volt ideje, vagy ott lehetett volna hagyni további "tesztelésre" 2-3 napra, ami nekem nem volt jó.
Azt mondta, h a fordulatszám jeladóval volt vmi hiba, de az sem aktuális hiba, hanem eltárolt. Még vmi sebesség nem megfelelő hibát is mutatott, de azt nem tudta mire vélni.
Mondta, h használjam, ha előjön vigyem vissza azonnal újbóli kiolvasásra. Ha cserélni kell, 10e Ft + munkadíj.
Említettem neki a néha jelentkező kicsit egyenetlen, kimaradó alapjáratot, de majd az előbbivel együtt megnézi v megjavul a cserével.Ami viszont meg nem tetszik, h tegnap tankoltam és az eddigiekhez képest fél literrel nőtt a fogyi, pedig most kis vidék is volt. Már az előző is magasabb volt kicsit.
-
AMD Power
titán
Van olyan Megane amiben nincs szervokormány gyárilag? Illetve van olyan 1.6 ami 75 lovas?
Gondolom az csak elírás a hirdetésben..!? -
rob210
Topikgazda
válasz
Balagee1986
#12148
üzenetére
A szűrő sarkalatos pontja a dolognak, ha gyors bilincses akkor kezd ott a vizsgálatot.
Nekem sem sikerült elsőre jól felpattintani rá a csövet, csak én mindig leellenőrzöm mit csináltam és azonnal láttam, hogy nincs a helyén, amikor megrángattam a csövet és egy kicsit lejjebb csúszott.
Ezt szerintem neked is érdemes megnézni. -
válasz
Balagee1986
#12145
üzenetére
A gázolaj szűrő mikor volt cserélve? Ha régebben, akkor ezzel kell kezdeni. El sem hinnéd, néha miket találok benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Balagee1986
#12145
üzenetére
Tudtam én, hogy ő kell neked

-
válasz
Balagee1986
#12143
üzenetére
Sajnos ez elkerülhetetlen. Sokan csak akkor panaszkodnak, ha lejtőn motorral felfelé állnak meg. Iyenkor a buborék felkúszik a szivattyúhoz, és elég nehézkesen indul.
Legjobb lenne a szivattyú két csövét belógatni egy üveg gázolajba, ezzel kizárható a szivattyú hibája. Ha úgy jó lesz, akkor a hiba a tank és a szivattyú között van valahol.
-
válasz
Balagee1986
#12128
üzenetére
Hi,
Az izzitást felejtsd el, csak 5 fok alatt kapcsol be, addig csak felvillan az izzítást jelző fény, de csak a motor beindítása után kapcsolnak a fűtőszálak, a jobb emisszió érdekében.
Elsődlegesen arra gyanakszom, h visszaesik a gázolaj a tartályba, amikor áll a kocsi, gondolom csak első indításnál csinálja, utána ha már ment aznap, akkor nem. Nem tudom pontosan ,van-e ezen a motoron átlátszó üzemanyagcső, de ha van és buborékok vannak benne, akkor bizony gáz van. Valahol levegőt kap a rendszer, ami azért baj, mert a tankban csak szívókosár van, nincs segédpumpa, szóval addig dadog, míg kinyomja a levegőt.
Ezzel kellenek kezdeni a hibakeresést, h ellenőrzöd a bubikat.

Üzemanyag csöveket ellenőrizni, az injektorok között is, elég egy kis repedés, vagy egy rossz O gyűrű, és kész a baj.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Balagee1986
#12136
üzenetére
Egy kérdés, a dieselben izzító relé is van azt is cserélted a gyertyákkal együtt?
-
Karika87
csendes tag
válasz
rob210
#12132
üzenetére
Köszönöm, megnézem hátha jó lesz 30% Városi használat!
+1 kérdés
Ha valaki meg tudná mondani, hogy hogyan lehet megoldani a bal oldali féltengely gumiharang cserét ami a váltóból jön ki, annak big thx mert 20-25 ezer a gyári (ami igen nagy vicc egy normál 1500-2500,de elvileg csak az jó hozzá) -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Balagee1986
#12136
üzenetére
Mert nem jár mind a 4 hengered. Ha elkezdte és egyre gyakrabban csinálja, az szerintem kompresszió hiány? Mikori évjárat, hány km, mióta használod?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Balagee1986
#12128
üzenetére
Felső holtponti jeladó.
Akkor csinálja ezt, reggeli nehéz indulás, dadogás, fordulatszám ingadozás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Karika87
#12120
üzenetére
Gyerekek.
Alapvető hibát írt le az úriember
Fogadjunk, hogy nem sokat pályázol, hanem inkább a városban használod a kocsit.
Szóval egyértelműen a tünetek alapján amit leírtál, a fojtó szeleped van elkoszolódva.
Le kell szedni szépen elmosogatni benzinnel, vagy féktisztítóval.
Visszateszed és kutya baja nem lesz.
-
AMD Power
titán
válasz
Balagee1986
#12128
üzenetére
Izzítógyertyák milyen állapotban vannak?
-
Kornel
veterán
válasz
Balagee1986
#12128
üzenetére
a probléma az, hogy dízel
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Balagee1986
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem olyan témában, hogy van egy clio II 1.5 dci 82 Le verdám, mostaniban egyre gyakrabban csinálja azt hogy alig akar indulni van amikor 1x re elindul de akkor is hosszabb indítózásra. De többnyire 3x-4x kell indítózni amire elkapja. Mi lehet a probléma? Ebből az indítási problémából adódhat az egyenetlen alapjárat is ????
Léccy segítsetek
-
dbius
veterán
válasz
Ghandi
#12125
üzenetére
NÉzz körül itt, korrekt árak vannak, a lagunámhoz innen vettem műanyag dobbetéteket, mert itt volt a legkedvezőbb.
-
Ghandi
aktív tag
Pont ma romlott el a tabom,nem tudtam napközben netezni

Jobban utána néztem a Megane 2 müanyag doblemeznek és a vaterán találtam,azaz a Grado plázában komplett bal első doblemezt utángyártottat 3600-ért! Postával együtt kb 4500ben megvan az egész
-
Ghandi
aktív tag
válasz
Karika87
#12118
üzenetére
Megane 2-nél is ilyen szűrő van,annál a tank melett van a bal oldalt.Csak alulról látható,azaz akna vagy csápos emelőről lehet.
Én egyszerre két autóban cseréltem olajat és szűrőket(Megane 2 1.4 és egy Dacia Logan 1.4) A szűrőboltban mind a két autóhoz ugyan olyan benzinszűrőt adtak,a katalógus szerint ugyan az van mind a kettőben.A Meganenál aránylag hamar megtaláltam,de Loganban nincsen ilyen szűrő.Végigvezettem a benzinvezetékeket és a jobb első sárvédő és a müanyag doblemez között találtam valami nagyobb fajta négyszögletes szűrőt,de ahoz nagyon szét kelett volna szedni az autót és nem volt ilyen szűrőm sem,igy hagytam az egészet.
Szóval néha a boltok is tudnak hülyeséget adni,nem biztos hogy jó is hozzá. -
Karika87
csendes tag
Ok thx, de pl ha csak 1 napot áll akkor pöc-röf. Trafó tuti nem, az máshogy rángat.
-
dbius
veterán
válasz
Karika87
#12120
üzenetére
Amit a könyvben néztél, az egy másik - üzemanyag - szűrő, ami szerintem mindegyik üzemanyag szivattyún van alapból és az csak egy műanyag hálószerű szűrő.
Amit Te vettél, az szintén üzemanyagszűrő, de azt nem tudom pontosan hol van a Te kocsidban. Nálam 1-es Lagunában - az, amit Te vettél - alul, a tank előtt van - akna felett lehet lecserélni. Szerintem a Te kocsidnál is ott körül lesz.
Ha rángat a motor, azt elég sokféle dolog okozhatja.
Nehéz indítás oka lehet a felsőholtponti jeladó meghibásodása is.
-
Laraxior
titán
válasz
Karika87
#12120
üzenetére
Hát, itt a srácoknak mégane van, nekem van ugyanilyenem, de én meg síkhülye vagyok hozzá, én is mindig ide jövök kérdezni

Ha rángat akkor trafó, nem megy az egyik henger. De hogy sokat áll és úgy nehezen indul, azt nem tudom, én is csak a tapasztalataimra hagyatkozok. -
Karika87
csendes tag
Hát az a problem, hogy minél tovább áll annál nehezebben indul be( nagyon rángat a motor, néha le kell állítani, majd újra indítani,mert úgy érzem hogy kiesik a helyéről), és el kell kezdenem valahol. Amugy amit feltöltöttél ott minden rajznál csak 4 henger vázlat van nekem meg V6 van :S
Ha valaki meg tudná mondani, hogy hogyan lehet megoldani a bal oldali féltengely gumiharang cserét ami a váltóból jön ki, annak big thx mert 25 ezer a gyári (elvileg csak az jó hozzá) -
Karika87
csendes tag
Hello! Köszönöm!
Leszedtem megnéztem ezt írja:
Az üzemanyagszűrő az üzemanyagtartályban helyezkedik el, magában foglalja a szivattyú/
szintérzékelő egységet és nem szerelhető szét. Cseréje esetén ki kell cserélni a szivattyú/
szintérzékelő egységet. Az üzemanyagszűrő szűrési kapacitása a gépkocsi teljes élettartamára elegendő.Na most én vettem ilyet: [link]
Nem értem :S -
Karika87
csendes tag
Köszöntem! Szedem!
-
Karika87
csendes tag
Hali!
Kellene kis help. Tudna nekem vki linket küldeni amiben Renault Laguna 3.0 V6 szerelési utasítások vannak (üzemanyag szűrőt nem találom).
Segítséget előre is köszönöm. -
AMD Power
titán
Nem mondod?
Jó mondjuk ízlések és pofonok. Ettől színes a világ. 
Nah és ez,hogy tetszik!?

Suhanó fürdőkád: Megane CC
Teszt: Renault Megane CC Floride -
tresh
veterán
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Laraxior
titán
Tartósságon úgyis kiderül, hogy mennyire válik be a paszta, mert most is azzal csinálta meg, de ha megint eldobja 1000km után akkor baszhatom

-
tresh
veterán
válasz
rob210
#12101
üzenetére
Hát azért ha figyelembe vesszük hogy a 2 éve volt beállítva ,gondolom akkor cseréltél gyertyát és ha 15e km-nél többet mentél 2 év alatt akkor lehetséges hogy nem a hőérték hanem az elhasználódás volt az oka (nem azt mondom hogy feltétlen cserélni kell de nem kizárt a mai minőségi világba hogy 2év után még ha 15e km-s csere periódust se éri el de már cserélni kell, bár NGK nem erről híres
)..illetve lehet ez az én hülyeségem de én minden tavasszal mindent átellenőrizek hézag stb-t is
Én elsőre erre a két dologra gondolok. Ha nincs olaj folyás mint ahogy említettedLaraxior: könnyebb és jobb bevétel a polcról ezt levenni mint elmagyarázni hogy egy 2ezer ft paszta a megoldás azért a huszonx ezer ft jobb bevétel

Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Milyen videókártyát?
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 128GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8600G / 6700XT 12GB / 16GB DDR5 / 512 SSD + 2TB HDD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone Air Space Black 256 GB Használt, újszerű 100% akku / 7 ciklus Garancia 2026.
- SteelSeries Apex Gaming billentyűzet, német, RGB
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



mivel? a computer gombjával vagy a nullázópöcökkel?





bocs de akkor nem teljesen normális
gumicsere
Gondolom az csak elírás a hirdetésben..!?
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

