-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bubi92
őstag
sziasztok
én lettem Marsu G astrájának boldog tulaja. Kaptam hozzá műbizonylatos, fóliázott oldal üvegeket. Egy ideig vaciláltam rajta, hogy felrakjam-maradjon az átlátszó-még is felrakom-de áh nem. És végülis a nem mellett döntöttem. Így viszont számomra feleslegessé váltak. Szóval ha valakit érdekel 4 ajtós astra fóliázott üvegeket bizniszelhetnénk.
Plusz egy büszkélkedős kép
:
-
Ablakos
őstag
Zörög a kutyacsont. Ez a bűvszó mit jelent? GAstra első futóműnél van néha zirgés-zörgés.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
haddent #37791 üzenetére
Amit ide írtam az a MAP szenzor probléma volt.
Tegnap meg a másik, ami szerintem a Lambda szonda lesz.Február közepén volt szervizben, akkor azt mondták, hogy amit még kéne: hátsó fékbetétek tavasszal, kipufogón alakítani. Másképp okés állapot.
Amitől tartok, hogy az sógorok amikor meglátják a román rendszámot és számukra muzeális járgányt
Természetesen, indulás előtt elvitetném szervizbe, szakember nézzen rá, szerinte megbírna e egy 3000km utat.
-
7Sony7
addikt
válasz
gzbotii #37790 üzenetére
Ha jó az autó, nem téma neki. Kávét, ropit, sok zenét vigyél magaddal, mert piszok unalmas lesz.
Lehet, hogy a zajméréssel nem mész sokra, én mértem ma 2000 és 3000 fordulaton is, mindig 80.82 decibelt mutatott.
Más: Srácok vettem talpast, de nem bírom kiszedni a régit! Hogy kell???
-
gzbotii
nagyúr
Ti mennyire vállalnátok be egy Gyergyó-München, 1300km utat egy '95-ös Corsával?
Két felvonásban lenne, Gyergyó-BP majd BP-Dingolfing.
Nyáron lehet megyek újra ki melózni, viszont jó lenne ha lenne ott kocsi, ellátogatni haverokhoz, 80-100km környéken van több is, de saját autó nélkül azért elég nehéz a közlekedés.
Kocsim általánosan jó állapotban van, közelebbről apróságokat kellene rajta javítani. -
trassher
addikt
válasz
Ivan15 #37782 üzenetére
Hiába van több helyen is alvázszám, mindnek láthatónak és olvashatónak kell lennie. Eredetvizsgán is megnézik mindet, ha bármelyik is nem kivehető bukta van.
LaciCRM: Mindjárt utána olvasok hogy hogy is zajlik a dolog. Már eredetvizsgán szóltak hogy ez így nem sokáig lesz használható.
AMD Power: Láthattad az enyémen is milyen kókányolások voltak, többet én sem vennék nyugdíjastól.
diablo1984: Marad a művelet jövő hétre mert holnap már nincs hol festéket venni. Azért egy próbát megér majd, hátha segít a dolgon de úgy érzem ebből új alvázszám lesz sajnos.
Szerk.: Na most koppant az állam. Ez komoly lehúzás lesz.
A hatósági alvázszámmal ellátás hatósági díjai:
- előzetes eredetiségvizsgálat:
a) Kis kategória (1400 cm3 hengerűrtartalomig) 17.000 Ft
b) Közép kategória (1400 - 2000 cm3 hengerűrtartalomig) 18.500 Ft
c) Nagy kategória (2000 cm3 hengerűrtartalomtól) 20.000 Ft
- átalakítási engedély: 11.800 Ft
- időszakos műszaki vizsga: 16.290 Ft
- alvázszám hatósági beütés: 4.000 Ft
- engedélyezett átalakítást követő első időszakos v. pótdíja: 4.600 Ft
53.960 Forint, éljen a legalitás.
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #37785 üzenetére
Ez nekem ugyan olyan mint a eladói szövegekben a "női tulajtól". Köszi már eleve bukó nálam.
-
diablo1984
veterán
válasz
trassher #37779 üzenetére
szerintem bontsd le a műanyagot róla és smirdlivel csiszold meg az alvázszámot, majd a végén matt feketével fújd meg! ha felületi a rozsda, akkor jobb lesz, gyenge lemezbe nem nagyon szoktak alvázszámot ütni mert lerohad, mindig gerenda, torony, tűzfal, masszívabb dologba, az nehezebben rohad át!
AMD Power: azért a szocialista skodás korból kimaradt olajat is csak bele kell valamibe tölteni...... a nyugdíjasok nem feltétlenül értik meg, hogy az olajat akkor is le kell(ene) cserélni évente, ha nem használják a kocsit, de hát kevés a nyugdíj.......
-
#81556480
törölt tag
válasz
_seth_ #37778 üzenetére
Ha nincs a motorban váratlan meglepetés, akkor szerintem ez a legjobb dolog amit tehetsz.
(#37779) trassher spoiler alert !
Azt ajánlom ne várd meg a műszakit mert akkor baj lesz. Amíg van rajta addig csináltasd meg. nem ismerem az aktuális jogszabályt de régen teherautónál volt ebből problémánk.
(#37782) Ivan15 azért mert a kis táblácska könnyen hamisítható, és nem az a hivatalos alvázszám, hanem ami be van ütve.
-
Ivan15
senior tag
válasz
trassher #37781 üzenetére
miert kell ujat kerni amikor ott van egy kis tablan ha felnyitod a motorhaztetöt elöl: a 12-17 szamjegy az alvazszam Nezd meg itt is a kepet alul
-
trassher
addikt
Nem tudom csak annyit hogy a tűzfal környékén kellene legyen. Anélkül hogy tudnám pontosan nem állok neki lebontani az egészet. Az ablaktörlő karok talpánál lévő műanyagborítás alatt gondolom hogy lehet de az meg olyan mint egy tejfölös pohár, félek ha kiveszem sose rakom vissza.
-
trassher
addikt
Na a mai égető kérdés hogy g astrában hogy férek hozzá az esővíz elvezetőhöz. Megint volt egy leheletnyi vízréteg a gumiszőnyeg alatt a sofőrülésnél. Ami nagyobb gond hogy az anyósülésnél lévő alvázszámnak lassan lőttek. Októberig van műszaki a kocsin de így nem fog átmenni, kérhetek új alvázszámot. Ennyit arról hogy nyugdíjastól jó autót venni. Hát jó az
.istennek a büdös faszát -
_seth_
veterán
Lassan aktuális lesz a vectrám rendbetétele és a legfontosabbal azaz a motorral kezdeném. A hibája egy hűtővíz felforrásból (venti hiba) adódó hűtővíz fogyás, nem vészes de szépen látni, hogy fehér a füst és fogy is a hűtővíz még ha nem is gyorsan. Van egy plusz x20xev hengerfejem és arra gondoltam, hogy azt vinném el gépműhelybe felújíttatni és szerelőnél berakatnám + megnézetném, hogy a blokk milyen és ott kell-e csináltatni valamit. Egy hengerfej felújítás annyira árban sem vészes és a meglévő bár szintén nem túl nagy olajfogyást is csökkentené + kicsit csak jobb lenne utána.
Szerintetek ez milyen ötlet?
-
haddent
addikt
válasz
Calogero #37759 üzenetére
Az opelekben "kemény" a szervo (mint minden más is igazából), ennek én igazából örülök. Na jó, az F -ben kriminális karom leszakad szervó van, de a H -ban nagyon kényelmes már (nekem). Persze kényelmesebb, tudom milyen, pl renaultokban még a picikben is olyan rásegítés van hogy megpöckölöm és helybenfordul 5öt
Egyébként biztos vagyok benne, hogy ki fogja húzni nálad sokáig, ha nem sérül és rendesen megkapja a karbantartást esetleg többet -
7Sony7
addikt
Köszi mindenkinek. Pont a bárdinál voltam, vettem talpast. Kicserélem, hátha megoldja. Ha nem, akkor keresek tovább, amiket még mondtatok.
-
Calogero
addikt
válasz
Grande Ale #37772 üzenetére
Tankolónyílás ajtajára nincs rá írva?
Ha nincs akkor kézikönyvben is benne van :[link] 227 oldal -
Markizmark
addikt
válasz
7Sony7 #37766 üzenetére
Emeld föl, szedd le a kereket és rángasd meg a gömbfejeket. Talpas, kormány, stabilizátor, esetleg pajszerral finoma a trapéz szilenteket belül. Mondjuk azokat terhelés alatt kell nézni, aknából.
Ha a kormány gömb kicsit mozog az még nem olyan vészes, de ha a féltengely alatt lévő 3 csavaros talpas gömbfej van kikopva akkor azt mihamarabb cseréld.(#37770) Skizz Én is ilyen gumit fogok venni, csak 175/65 r14 méretben. Meggyőzött engem is a teszt és az ára 2-3 napja.
-
Grande Ale
őstag
Meg tudná valaki mondani, hogy Meriva 2005 1.6 autónál mennyi kell legyen a keréknyomás?
-
gban
veterán
válasz
7Sony7 #37766 üzenetére
Nem értek hozzá, de nekem hasonló volt, nem is rég, 2 hete talán, és gömbcsukló volt - az akart kiesni.
Ritkán koppant, a jobb eleje, lukba menve, de 10-ből 2x csak, akkor, ha nem így rúgózva mentem bele hanem "beleesett" a lukba - nehéz pontosan leírni.
Vagyis amikor lukba mentem, de az autó nem követte, hanem azonnal visszajött a kerék, és nem rúgózott utána az autó.
Remélem valamennyire érthető.
A lényeg, hogy azt mondták, azonnal csere, mert bármikor kifordulhat a kerék.
Nem azt mondom hogy neked is ez van, csak azt, hogy mielőbb nézesd meg. -
Skizz
addikt
válasz
Markizmark #37769 üzenetére
No.
Adac szerint fasza kis gumi, viszonylag csendes, viszonylag jó szárazon és nedvesen, viszonylag lassan kopik, szóval viszonylag rendben van. Ennyiért az elég. Csak gondoltam van itt valakinek tapasztalata vele. De nemtudom, hogy újonnan lehet -e jobbat kapni ennyiért.
-
Skizz
addikt
válasz
Markizmark #37767 üzenetére
De megbeszéltem vele, hogy 14én jön Pestre, ott átvenném, szóval ez a része irreleváns. Ha meg a 2 év gariról a kezembe nyomja a papírt, akkor szerintem megéri az a 6k mínusz. Annyiból felrakatom.
-
Markizmark
addikt
-
7Sony7
addikt
Ha balra ki van szedve a kormány, és rossz úton megyek, vagy indulok, megállok, a jobb eleje koppan mitől lehet?
-
Skizz
addikt
válasz
Markizmark #37764 üzenetére
De miért? Itt 6 rugóval drágább + az olxes is megoldható Pösti átvétellel.
-
Skizz
addikt
Hello
Ilyennel rendelkezik valaki? Qrva jó ár...
-
-
Ivan15
senior tag
válasz
mohabá 007 #37760 üzenetére
a kutya is azert maszott elöre, mert hatul szük neki -egyebkent miert van hatso üles benne? Nembaj, ismerek olyat, akinek ilyen van bordo ülesekkel es kormannyal, feher müszerfallal, feher tetövel
-
Calogero
addikt
válasz
haddent #37698 üzenetére
Ebbe a videóba elég változó terepviszonyok mellett hajtották. Én csak hóban tudtam még kipróbálni.
Mások lapátolták a kocsik körül a havat, nekem csak elég volt leseperni róla. Az autó szépen kiásta magát[link] , [link], [link],[link]
Igazad van nagyon kényelmes,szedi a lábát ha kell. Olyan 8-9 másodperc körül éli el a százat 1912kg+75kg cipelve .
Ami nagyon tetszik benne az a kormányzás, Ha ehhez kéne hasonlítani a H Astrám-at, olyan mint ha az Opelben nem is lett volna szervó. A párom félt is tőle hogy ezzel a batárral hogy fog parkolni, de ős kellemesen csalódott benne. Már csak a gáz adagolást kéne megszoknia, ezt már nem kell pörgetni hogy menjen...
Most ez az álláspontom hogy ez az autó marad amíg ki nem pusztul alólam, a családban van már s60 ugyanilyen D5 -ös motorral most van benne 520 000 km körül. Ha ezt nálam is kibírja akkor már elégedett leszekui. Ez nem sem rossz: [link]
-
haddent
addikt
válasz
Ivan15 #37754 üzenetére
Én ezt úgy értettem, hogy ez, a Fiat 500, az a skoda meg a vw ezek baromi hát.. nem sporotos és nagyon nem veszik a saját megjelenésüket komolyan. A rendes mini john cooper kövezzetek meg de szerintem egész kis sportos dög, és ugyanennyi mint ezek. Jó, hogy BMW és a gatyád biztos ráköltöd, de ha ilyen kis szar kéne, akkor nem kérdés melyik a szebb (nekem). Nem álmaim autója de egész korrekt
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #37749 üzenetére
Belülről kulturált. Motor az olyan amilyen, a 115 ló nagyon jól hangzik de 1 literből.. hát.. A külseje sem lenne rossz a maga kategóriájában, az oldala elmegy, hátulja érdekes de még hát jó, eleje viszont nagyon elsietett? Az egész autó ilyen extravagáns kis szarkeverő és elöl meg olyan ,mintha gyárilag le lenne szakadva a lökös, mert épp a srácok építik gittből a sufniban a tuningosat
Ilyen kis nyomott gépben asszem a Minit nem lehet überelni kár szenvedni
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Tudna nekem valaki egy Meriva 2005 1.6 16V Z16XE kezelési útmutatót küldeni vagy linkelni? Sehol nem találok... -
AMD Power
titán
Sziklás egység – Opel Adam Rocks 1.0 Turbo teszt
Nekem nah ez az ami nem jön be. Hiába Opel.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
AMD Power #37743 üzenetére
Most ebbe vagytok belekötve? Csak nekem így rémlik. Nemtom', majd megnézem biztosra, most csak "így mondtam".
Más: tegnap stopnál való indulásnál lefullasztottam, majd mérgembe odaléptem neki, 4000+ váltottam el, amikor 4-esbe raktam be, akkor gyúlt egy check engine és kicsit be is rángatott. Félrehúztam, megállítottam, indítás és már nem égett. Este se volt baj.
Mondták, hogy a lamba szondám a végét járhatja lassan, az lenne a baj forrása? -
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37736 üzenetére
Jah talán már értem mire gondolsz. Igen van hang gyújtás ráadáskor.
-
gzbotii
nagyúr
Szerintetek mekkora kb a normális zajszint a beltérben, 80km/h -3000rpm tempónál egy '95ös Corsában/Astrában?
Nekem kicsit soknak tűnik, kipuff nem lyukas, stb. Kíváncsi vagyok más véleményére -
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37730 üzenetére
Nem, a kormánymű volt csak 50k.
ESP az most van de érdekes módon eddig nem volt, úgy rémlik. A vinnyógó hangot mire érted?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37719 üzenetére
Nem kaptam meg, 50k volt. De az igazat megvallva most mégis mintha pontosabb lenne a kormányzás pedig addig se éreztem "rossznak". Amúgy szervós lenne. Lambdaszondát nem cseréltek, azt nem tudom, hogy nézték-e végül, mert sárga lámpa se volt már.
-
haddent
addikt
Hátul kell új fékpofa, még van egy néhány mm, remélem kibírja még a nyári gumi időszakig. Valószínűleg márkaszervízben lesz cseréltetve, mert egyúttal az elektromos szervos kormány kicsit (1-2fok?) csálé jobbra és csak ott hajlandóak hozzányúlni. Ezt már a multkor is felvetettem, azt mondták, hogy majd azért nézzük meg, nem kell-e féktárcsa is. Hogy tudom megnézni/eldönteni, hogy lehúznak-e vele, vagy valóban túl kopott már a tárcsa is?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
F_Zolee #37717 üzenetére
Magyarán mondva átvertek,anyagilag jól lehúztak. A „rossz kormányművet” legalább megkaptad?Mennyi zsetont kértek ezért?
Itt van a kormányműved (legalább is hasonló,ha nem szervós)Működése:csigatengely (a baloldalon majdnem függőleges tengely) kapcsolódik egy fogasléces kiképzésű tengelyhez (a házban lévő hosszú vízszintes tengely) A csigatengely a kormány felé kapcsolódik,a vizszint tengely a kerekek felé(nagyon elnagyoltan,de tán ennyi is elég) Durva hasonlattal,ugyan úgy működik, mint egy hurkatöltő.Fogaskerék hajt fogaslecet. (ettől egyszerűbben nem tudom leírni)Így talán már megérted,hogy olyan nem lehet, hogy ha a meghajtó,vagy meghajtott fogaskerék kopott,csak egy oldal kotyog.Mindkét irányba,azonos mértékben kell rosszul működnie a cuccosnak.(Ha csak egy oldal rossz,ott valamelyik gömbfej,talpascsapszeg (már ha van) a hunyó.(ez csak az Én véleményem)
A rossz lambdaszondát is kicserélték?Mert ha rossz volt CO jó nem lehetett! -
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37712 üzenetére
Megvolt a hibakód csak már nem emlékszem rá konkrétan. De az kb nem árult el semmit. Csak ott derült ki a lambda szonda gixer amikor diagnosztikára lettek küldve dolgok...
Viszont a kormányműre azt mondták, hogy a fogaskerekeknél volt valami probléma(mondta konkrétan is csak mivel ilyen téren még analfabéta vagyok így nem ragadt meg teljesen
) és ezért a jobb oldali kereket se irányította rendesen.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
F_Zolee #37710 üzenetére
Én eddig csak oyan szervízbe vittem a kocsit,ahol megengedték,hogy ott legyek a szerelésnél,és láthatom,hogy mit csinálnak,hogy szerelik.Ha nem engedik ezt meg,(balesetveszélyre,meg sokmindenre hivatkozva) köszönöm,hogy itt lehettem,
irány a kijárat. Ha nem sumákok,mivel kell a bevétel mert abból élnek,visszahívnak,csak Önnek,csak kivételesen most az egyszer,csak senkinek ne mondja el mert ezt nem szabad......(rizsa ezerrel) Ha meg nem van másik,ahol ez természetes.
Ajánlatos alaposan részletesen körbenézni,és ha ilyet,vagy hasonlót látsz a hirdetőtáblán,falon kitéve onnan azonnal menekülj! -
gban
veterán
válasz
F_Zolee #37710 üzenetére
Ez igaz, de én ahogy előttem is javasolták, csak megnézetném máshol is ha a legkisebb gyanú is felmerül.
A negatívizmus meg sajnos a világ itteni működéséből eredő szükségszerű rossz - de én inkább hívom bizalmatlanságnak, illetve körültekintésnek, óvatosságnak, önvédelemnek, ami nem kicsit kifizetődő, pláne hosszú távon.
De nem csak autóilag, nézz körbe a csalós topicban, hírekben, stb. -
F_Zolee
nagyúr
Hát nem tudom, de nem akarok ennyire belemenni a negatívizmusba. Ilyen alapon akkor még mondhatnának bármit amit cserélni kell benne.
Az meg nyílván való, hogy ismeretlenek ott vágják át az embert ahol akarják ha úgy is akarják.(#37709) mohabá 007: ja értem. De mostanra a hibajelzés meg eltűnt.
-
gban
veterán
válasz
F_Zolee #37704 üzenetére
A mai világban senkiben sem lehet megbízni sajnos, ha nem ismered konkrétan, és 100%-ra tudod hogy megbízhatók.
Nekem anno (2000 környékén) vizsgán derült ki a Kadettról hogy az alja rohad és nem engedik át, plusz van még pár baja, pl. lukas a gumiharang - előtte voltam egy magát agyondícsérő szervizben, hogy 2 nap múlva vizsga, nézzék meg és amit kell (illetve lehet), csinálják meg.
Viszavittem, szóltam, ez mégis hogy van, nem látták az egyértelműt?
Hebegtek, habogtak, gondoltam becsületből korrekt árat meg határidőt mondva megcsinálják, ha már fölöslegesen buktam a vizsgadíjat.
Persze, ahogy azt elképzeltem...
Mondták, alvázhoz le kell bontani az egész futóművet, rá sem érnek nagyon, de valahogy 1-2 héten belül megoldják, és minimum 45 ezer, mert ez ennyi, az annyi óra, és ez a minimum, ha nem jön közbe semmi.
Elvittem ismerőshöz, nem vállalta, mert tényleg nem ért rá (jó nagy karosszériás műhely), de ajánlott egy volt alkalmazottat aki maszek lett.
Elvittem, mondta, ma ne hagyjam ott de vigyem vissza másnap (otthon dolgozik, nem fér el nagyon, és az utcán sem), 2 nap alatt kész lett, hibátlanul, minőségi munkával (vizsgán mondták), és 12 ezer volt....
És elmondta már az elején, hogy egyáltalán nem kell lebontani, csak lekötni pár csavart, vágni, hegeszteni, kezelni, visszatenni, stb. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37705 üzenetére
Nem tudom, hogy a CO milyen. Nem mondták, hogy azzal lenne gond. Jobb hátsó gömbfejet kell cserélni még meg az ékszíjat.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37705 üzenetére
Erre majd rákérdezek, hogy mi volt vele, mert tünetet nem tapasztaltam.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
F_Zolee #37704 üzenetére
Adómentes (láthatatlan)
jövedelem.Ha az úton látsz egy tizest nem vennéd fel?Ha másfél hónapja semmi gond nem volt,akkor most sincs.Nem a cég húz le,hanem az alkalmazott.A helyzet egyszerű.Megkéred őket,mutassák meg mi,és miért rossz.Ne hagyd magad,mert nem a kormányművel van a baj!
CO mérés ok?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37703 üzenetére
Ott kellett hagyni az autót, aztán 2 óra múlva hívtak, hogy miket kellene csinálni rajta. Szóval nem voltam ott.
Nem egy kókler céghez vittem szóval fura lenne ha ezzel akarnak lehúzni.Nem értem ők miért ítélték rossznak mikor én nem vettem észre semmi hibát. Kis kormányzásra is reagált egyből... Futómű állításon másfél hónapja volt amúgy. Szilenteket kellett cserélni akkor meg még pár dolgot csak most nincs nálam a munkalap. Talán még a lengőkart is...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
F_Zolee #37671 üzenetére
Most van átvizsgáláson a verda. Kormányművet kell cserélni.
Ezt csak úgy mondták,vagy odahívtak,megmutatták,hogy tessék ezért meg ezért nem jó.Holnapra meg ki is cserélik?Remélem tettél a kormányműre olyan beazonosítható jelzést,hogyha kéred a kiszerelt rossz kormányművet,megismered.Van egy olyan érzésem(ne legyen igazam) hogy anyagilag le akarnak húzni.Tíz a zsebbe,és mindenki jól jár.
Arra kíváncsi lennék,hogy ha közölnéd velük:kösz gépet elviszem,az elővizsgán feltárt hibát kijavítom,oszt majd jövök vizsgára ide (vagy máshová)
Én azt csinálnám,hogy autót ide,irány egy normális gumis,futóműbeállítás.Beállítás közben rákérdezni:ugye nem nagy a kormány holtjátéka?(cáfol,vagy megerősít) De mondhat olyat is,hogy a kormánymű jó,viszont a
kormányösszekötő rúdon lévő gömbfej,vagybármi más ki van kopva,ezért nagy a holtjáték.Ezért a futóművet nem is lehet beállítani.Kb:3500Ft-ért megtudod,hogy valóban az van e amit a szervíz mond.Igen,érezni.Pontosabban:menetközben ide-oda mozgatod a kormányt,és érzed,hogy nagyobb a holtjáték a kelleténél,miközben az autó egyenesen halad Jó kormánymű már pici mozgatásra is irányt vált..(ha a kormányműhöz kapcsolódó cuccok is hibátlanok)
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #37700 üzenetére
De ha ilyen holtjáték lenne akkor azt vezetés közben is érezni kellene, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Google Pixel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Melyik tápegységet vegyem?
- AliExpress tapasztalatok
- A Galaxy S23 is kipróbálhatja a One UI 7-et
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest