-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #8899 üzenetére
Én rohadt jó áron vettem az autómat, a közelében nem volt azóta olyan áron. És lehet, nem is lesz. 3 éve vettem, kb egy évre rá jött egy ajánlat, hogy ugyanolyan autót mint az enyém 3000 euróval drágábban , akciós áron meg lehet venni .
Na, azóta meg még drágábbak lettek, a fizetésem meg alig emelkedett.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8898 üzenetére
Nem feltétlen, a dráguló új autók húzzák magukkal a használt piacot is. Minden drágul...
Nyilván annyival nem fog többet érni a használt, amennyivel megdrágul a szalonautó, de valamilyen szinten kompenzál a piac.
A Cliot majdnem annyiért adtam el percek alatt, amennyiért megvettem szalonból 2 éve, pedig beleraktam 65ezret. Mondjuk egy 10 millás autónál ez nem így működött soha és ezután se fog.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz JohnyBlue #8894 üzenetére
A jelenlegi Yaris jobban tetszik, mint az új...
Az árakon pedig továbbra is rendesen le vagyok döbbenve. Az 1.5 Hibrid hozzávetőleg 700-800 ezer forinttal olcsóbb csak, mint egy 1.8 Hibrid Corolla...Az M/T és a Hibrid azonos felszereltségi szintek között továbbra is 1.2 millió, a CVT és a Hibrid között 700 ezer forintos árkülönbség van.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
JohnyBlue
addikt
Új Yaris ár... pfúúú
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
makszi
aktív tag
Köszi mindkét tippet mikroszálás kendőm van akkor elsőre csak azzal próbálom meg.
-
-
makszi
aktív tag
Lassan elkelne egy kiadós belső takarítás a 2 hónapos új Corollámra. Kérdésme hogy a rengetek fekete zongoralakknak mivel menjek neki? Létezik, olyan eszköz amellyel nem lesz millió karc a takarítás után a zongoralakkon?
Másik kérdés, hogy ki milyen belső takarító szerre esküszik? -
theuprising
tag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
Toycar Pomázt jobban ajánlom, ráadásul a vezetőjük Varga Péter, aki Sakurás volt anno, onnan vált ki még jó pár éve. Ő ért hozzá, és a szervizesei is.
#8884:
vbbb
USB-jét sosem használtam, csak bluetoothon keresztül használom és a telefonról megy a zene, nekem is mixek pl.: youtuberól. Azt meg telefonról irányítom[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
Ha hibrid toyota szervízelés akkor toycar-pomáz
-
Gaben92
őstag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
CT-ket hordanak oda elég sokat és meg vannak elégedve velük. Viszont azt hallottam, hogy nem olcsók de nem tudok konkrét árat.
"Márkaszervizekre már nem jellemző ez a kiszámlázunk valamit de ha ügyfél nem tudja ellenőrizni akkor nem mindig csináljuk meg/cseréljük ki mentalitás?"
Kérdezd Doki16 fórumtárs főnökét akinek a hivatalos Audi szerviz 120k-t érő replika felnit adott el gyáriként 500k-ért. [Kérdés + beszélgetés] [Megoldás]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Sidorovich
senior tag
Toyota Sakura Hibrid Központtal van valakinek tapasztalata?
A héten ha minden igaz én is Toyota tulajdonossá válok (Prius 3), és úgy terveztem kezdetben oda viszem majd karbantartásra vagy ha valami baja van.Márkaszervizekre már nem jellemző ez a kiszámlázunk valamit de ha ügyfél nem tudja ellenőrizni akkor nem mindig csináljuk meg/cseréljük ki mentalitás?
Előre is köszi a visszajelzést!
-
vbbb
addikt
válasz theuprising #8883 üzenetére
Pár gyors kérdés kíváncsiságból: ha pl egy mixet/zenét hallgatsz USB pendrive-ról akkor tudja onnan folytatni ahol abbahagytad vagy előlről kezdi el játszani? 32GB-os USB-ot tud kezelni? Köszi!
Megtaláltam a gyártó oldalán, hogy nekem a GBL3TO1 (bluetooth és a az nélküli változat is) típus elvileg csatlakoztatható gond nélkül a navigátorhoz. Akkor ez körül fogok nézelődni!
[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
Dension Gateway Lite BT jobb, van benne bluetooth zenelejátszás is, és ezt is lehet vezérelni a kormányról. Én is ilyet használok a GS-ben.
Talán ez jó lehet neked, a listában ott vannak a támogatott autók, évjárattal. -
Drizzt
nagyúr
Tényleg, lehet már vajon Android auto upgrade-et kérni a tavaly Corollákoz?
Amúgy kíváncsi leszek a kötelező szervíz is hogy fog menni ilyen időkben. Hamarosan meglesz egy éves az autó(ok, azért július). A 15K kilométer addig egész biztos nem jön össze, ha csak körbe nem utazom Európát, ami megint nem tűnik reális opciónak.I am having fun staying poor.
-
vbbb
addikt
Sziasztok! Használ valaki Yatour média bővítőt? Ez jobb megoldás lehet/van olyan jó mint egy mp3 transmitter? Köszi!
Olyat találtam a termék leírásában, hogy nem kompatibilis TNS700-as fejegységgel. Ez igaz?
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Felmerült 2 kérdésem az új Hybrid Corolla TS-sel kapcsolatosan.
A kocsiba most van 2100 km, és a következőkre lettem figyelmes.1. Valahol azt olvastam, hogy Sport módba sose kapcsolja le a benzin motort, nos nálam ez nem igaz ugyan úgy kapcsolgatja, ez normális így?
2. Ha rálépek a fékre akkor előröl elég hangos ilyen elektromos motor hang hallatszik, itt szintén az a kérdés, hogy ez normális?
Ez csak rövid ideig van mikor rálépek a fékpedálra, aztán elhallgat. -
nagyúr
válasz Sidorovich #8874 üzenetére
Jenőnél vagy toycar-nál kell venni.
De legalább Jenővel átnézetni.
Ráteszi gépre és a szervizt is letudja ellenőrizni, ha európai.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Sidorovich
senior tag
válasz diablo1984 #8873 üzenetére
Nem vagyok egy rutinos használt autó vásárló, mit érdemes nézni az üléshuzat alatt?
Az általános cikkeket a használt vásárlásról elolvastam Totalcaron és egyéb oldalakon, de ha van még Prius specifikus jó tanács mit érdemes megkérdezni/leellenőrizni szívesen fogadom.
-
diablo1984
veterán
válasz Sidorovich #8871 üzenetére
ez jobban néz ki, de majd személyesen kukkants be az üléshuzat alá, hogy mi van alatta.
-
nagyúr
válasz Sidorovich #8871 üzenetére
Juhász Jenő - Elite Autónál nincsenek tekerve a kilométer állások, vagy ha igen, akkor arról tájékoztatnak.
Juhász Jenő 100%, hogy látja, ha tekerve van és el is mondja eladás előtt.Megjavítva azért nincs, mert akkor a rétegvastagság mérővel kötnének bele, hogy biztos rommá volt törve.
Hozzávetőleges javítási árajánlatot a képek alapján a Hybrid garázstól kérnék.
Legalább nagyságrendet megtudod.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Sidorovich
senior tag
válasz diablo1984 #8869 üzenetére
Pár hsz-el feljebb Juhász Jenő - Elite Autot ajánlották, mint megbízható kereskedés ahol csak Toyota hibridekkel foglalkoznak. Itt szerintem az összes autó külföldi, holland vagy francia. Ha ez kizáró ok, akkor a kínálat elég nagy része kiesik, maradnak a magyar 3-400.000 km-es taxik, amik lehet előtte szintén kintről lettek behozva. Szóval akkor nem tudom honnan vegyek.
Ez csak egy példa volt, nem feltétlenül ezt venném. Itt van pl. még ez is:
https://kocsi.hu/toyota/prius/toyota-prius-1-8-hsd-executive-automata-jbl-hifi-hirdetesid-3tzs8d2015 P3 Executive, és nincs is úgy lelakva a külseje mint az előzőnek. Kerek 3M. Szombaton valószínűleg kimegyünk és megnézzük a készletet.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
Az előző tulajnak nem igazán ment a parkolás.
-
diablo1984
veterán
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
Ennek eleje-hátulja le van ütve(ami itt képen látszik, ki tudja a többi elem élőben milyen), ezt engedd el, 10 éves autó, közbe van gyilkolva(az első lökös alja törött is), külföldi autó, így a km állást is fenntartásokkal kezeld! Én meg nem venném az biztos!
-
Gaben92
őstag
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
"Kicsit meg van húzva a sarka"?
- Első lökös húzva, törött és lóg
- Hátsó lökös húzva és lóg
- Jobb hátsó ajtó meghúzva, alul horpadt
- Jobb első sárvédő megnyomva
- Bal első sárvédőn kis húzás de nem vészesMondd meg nekik, hogy kifizeted az 50.000-et a javításra amit említettek, csináltassák meg (fényezést is beleértve) és utána viszed. Nem vagyok lakatos vagy festő de szerintem az a kijeletés, hogy 50.000-ből javítható kicsit erős...
Belül amúgy nem rossz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Sidorovich
senior tag
Ezzel pl. mi lehet a gond?
https://kocsi.hu/toyota/prius/toyota-prius-1-8-hsd-premium-automata-hirdetesid-xrf24w2010-es P3, Elite Autonál árult, jól felszerelt és 3-ba belefér. Kicsit meg van húzva a sarka de ezt meg lehet csináltatni, nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Egyik csoporttagunk most hirdeti 3M-ba a CT-jét. Méter van benne (276k km egész pontosan) viszont végig szervizelt, számlái is meg vannak és egész jól felszerelt példány ha a LED fényszórók hiányától eltekintünk.
Tudom, P3-ról volt szó ez meg Lexus de a hátsó felfüggesztést és a "csomagolást" eltekintve műszakilag ugyanaz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
No.01
őstag
válasz Sidorovich #8864 üzenetére
Tudom-tudom, de szemleyes velemeny alapjan a 3M-ba a normalis P3 sem fer bele... foleg a mai EUR-FT arfolyam mellett...
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Köszönöm a tippeket!
Ahogy nézem, az Elite Auto szinte kizárólag Toyota hibridekkel foglalkozik, szóval először ott nézek szét. 3 millió még beleférhet, így nem zárkózom el a P3-tól sem, de meglátjuk ott mit tanácsolnak.
Nagyjából tényleg annyi az igény, hogy legyen egy megbízható és biztonságos automata váltós közlekedő eszközöm, de ahogy néztem ebbe a keretbe nem sok normális és megbízható automata váltós autó fér bele.
Ford Focus volt az első jelölt 1.6-os megbízható szívóbenzines motorral, de a Powershift DPS6-ról rengeteget lehet hallani, így elvetettem. -
JohnyBlue
addikt
Hümm Első körben megfordult a fejünkben de a rossz utakkal hogy van kapcsolatban az ignis ? Mert havi 1x elmegyünk a világvégére a hegyekbe ahol ha 10 centis egy kátyú akkor az már simaliba Igazából az út 70százaléka kátyú. Opel Combo elsírja magát ha menni akarunk vele. A Fábia toporzékolva elkezd zokogni. A Yaris meg lazán képünkbe röhög és elmegy a szerelőhöz panaszkodni.
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
JohnyBlue
addikt
Helló!
Családi hányós, ütős-vágós nem sajnálom, szar az út menjél nyugodtan, rakjunk be 4 zsák cementet, megkarcolja a bokor nemszámít menjél nyugodtan autót szeretnénk vásárolni.
Az ilyen 2001-2003 környéki RAV4 eket kuksiztuk párommal. Havonta kb. 2-300km menne. A használt piacon inkább csak ezek a kétezres dieselek vannak durván 200K futással. Jók ezek ? Van valami rákfenéjük? Mire kell figyelni, hogy nagyon ne szopjuk meg a vasdarabbal ?
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
hhenry
őstag
Helló! A prius ezek alapján valóban neked való autó,viszont P3-ból a normális kinálat kb 2.8-3 milliónál indul.
Ezért inkább P2-t vennék viszont abból már az összes 10 évnél öregebb,de ezeknél teljesen mindegy.
Budapesti kereskedők akik határozottan ajánlottak:Juhász Jenő-elite auto,Mezei Zsolt-Auto329(Mi tőle vettük a P3 Plug-int),Gedeon72 és Maszlag Nándor,de róla mostanában volt egy pár sztori ami alapján nem ajánlott. Pomázon még ajánlott a ToyCar,de náluk a P2 kinálat elég gyér mostanában,de messze ők a legkorrektebbek.Átnézésre a már korábban említett Juhász Jenő vagy a ToyCaros Varga Péter.
Facebookon érdemes belépni a Prius Club Hungarybe rengeteg az infó+Ph-n is van prius topik
-
galervin93
addikt
válasz Dluinet #8856 üzenetére
Ahh, akkor nálam ma az első eset volt. Télen meg a második. Köszönöm!
szerk.: kis infó, nem tudom másutt mi a helyzet, Toycarnál voltam múltkor, mert hallottam egy kis kellemetlen zúgást/búgást (hála égnek "csak" ócskák már a téli gumik), 15ezres szervizre is csak "elméleti" időpont van, vírushelyzettől függően változhat...
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Életem első autójának vásárlását tervezem 1-2 hónapon belül. Az autóra szánt összeg kb. 2 - 2,5 millió körül lenne. (Az autó ára, átírás meg kezdeti tatarozás nélkül.)
A legfőbb szempontok: automata váltós legyen, működjön, és ne legyen túl öreg (10 évesnél öregebbeket már kerülném), biztonságos és megbízható autót szeretnék, ami nem hagy ott az út szélén. Vezetési élmény, stb. most másodlagos, a buszhoz képest minden nagy élmény és racionális döntést szeretnék hozni.
Ezek alapján a Toyota Prius felé irányíotttak a "Milyen autót vegyek?" topicból.Ebből a keretből milyen Priust érdemes venni? Kijöhet már belőle egy normális 3. generációs, vagy inkább a 2. generációs kínálat tetejéről válogassak? A legtöbb Prius 3-400.000 km-el taxi volt ahogy nézem, de Totalcar cikkek szerint ettől nem kell félni, még ezután is sokáig jól elmennek. Ezzel mik a tapasztalataitok?
Ez lenne az első autóvásárlásom, ezért kérnék tanácsokat: hol érdemes Priust venni? Kereskedőnél vagy magánszemélynél? Előbbiből tudtok megbízhatót ajánlani ahol szokott lenni Prius a kínálatban? Budapesti vagyok, de egy jó ár/érték arányú autóért akár bárhová elmegyek az országban.
Vásárlás előtt gondolom ezt is érdemes bevizsgáltatni. Bosch szervizt ajánlanátok erre? (MűhelyPRN-t szoktam nézni. )
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz galervin93 #8855 üzenetére
Indítás után rövid idővel bekapcsolja a motort, és 40°C-ig melegíti a hűtővizet, ha szükség lenne rá, akkor ne hideg motor kapja a terhelést.
Fűtés is a motorról kapja a hőt, ilyenkor azonnal bekapcsolja a motort és 60°C-ig melegíti a vizet.EV gombbal felülbírálatod, ha csak ki vagy be szeretnél állni a garázsba.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #8853 üzenetére
P3 plugin?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
galervin93
addikt
Eddig nem különösebben figyeltem, így nem tudom mennyire normális/nem normális, de a hármas Priusom induláskor időnként akkor is indítja a benzinmotort, ha (látszólag) nem volna rá szükség (majdnem fullon a hibrid akku, hűtés/fűtés/klíma kikapcsolva). Nem mondom hogy minden alkalommal csinálja, szóval van hogy villannyal indulok, csak néha furcsa helyzetekben is dohog a motor. Vagy csak tudjam be a P3 "önfejűségének" (vicces kis masina, látszik hogy nem "lineárisan" gondolkozik benne a számítógép, érdekesen pakolgatja a "fokozatot", kapcsolgatja a benzinmotort stb., szerintem mókás ).
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
hhenry
őstag
-
-
Senhi
aktív tag
válasz Csabroncka #8849 üzenetére
Hát a kocsi 2 éves, újkori értéke 8,3-ban adja meg a biztosító nyilván én ennek a töredékéért vettem, de jó kérdés ilyenkor mivel számolnak. Hitel nincs, fixen 100 ezer az önrész.
-
Senhi
aktív tag
válasz Csabroncka #8844 üzenetére
Nekem Allianz-nál full casco 180ezer/év... Budapest, 30 év. Mindez C4-be sorolva. Próbálok nem gondolni rá akkor annyira nem fáj
-
Gergőke88
addikt
válasz Csabroncka #8844 üzenetére
Nekem 80e/év volt egy 2020-as Hibrid yarisra B0.
-
-
Senhi
aktív tag
válasz koxkids #8838 üzenetére
Nekem a lentebb is említett kit-in van benne, teszi a dolgát, még megvan . Kényelmes, árban sem vészes és pont ott véd ahol a legsérülékenyebb a rendszer. Általában ezt ajánlják a facebook csoportokban, de amiket te mondtál azokkal sincs gond.
A blue16-ban engem az zavart, hogy kényelmetlennek tűnik minden alkalommal 3cm-re odaérinteni a szélvédőhöz a kulcsot, valahogy 2020-ban ez már nekem nem adja.Ja és persze casco. Az kötelező.
Én is Budapesten lakom és utóbbi időben jobb híján a környéken sétálok esténként kikapcsolódás képen és szoktam figyelni aurisokat/priusokat/corollákat, hogy látszik-e milyen védelem van benne. Ugye a kis villogó biszbasz ledről legalább sejteni lehet. 5-ből 4-ről semmi nem látszik így kicsit nyugodtabb vagyok, hogy nem az enyémnek állnak neki ha úgy adja...
-
őstag
Sziasztok!
Pár hónap, és csatlakozni fogok a Toyota csoportba egy Auris HSD-vel. Mostában utána kezdtem járni egy két dolognak, és most a fő kérdés ami foglalkoztat, milyen riasztót építessek be az autóba? Ahogy néztem két fő cég van ami ajánlott: Blue16 és Car-Őr.
Van ezekkel a rendszerekkel tapasztalata valakinek? Budapesten lenne főképp használva az autó, tervben van garázs bérlés a közelben, de jobb a biztonság, így emiatt gondoltam plusz rendszerre, főleg annak tudatában, hogy eléggé kelendő típus.
Esetleg ajánlott más rendszer is?
Nagyon köszi előre is! -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz molnarpeter #8835 üzenetére
Köszi a választ!
Bikázásnál próbáltunk már mindent. Egy 2.0 HDI-ről, illetve egy új XC90-ről is, egyikről sem ment a dolog, az én vékonyka bikakábelem konkrétan elégett az első próbánál, utána hozta a szomszéd bácsi az iparit, rátettük, hagytuk járó motorral 10 percig, majd magas fordulatszámon pörgő motor mellett próbáltam beindítani, de semmi. Ha az akksi benne volt, akkor semmi reakció nem jött, ha lekötöttem az akksimat és direktbe a sarukra tettük a bikakábelt (itt is 10 percig vártunk járó motor mellett), akkor eljutottam odáig hogy megpróbált gyújtást adni, de elkezdett kattogni, majd full elsötétült a műszerfal, és csak akkor jött vissza ha visszatettem az akksimat, rá a bikakábel, 10 percig áll és utána.
Odaadtam nagybátyámnak az akkut, nekik a műhelyben van valami komoly töltőjük, azzal megvizsgálják és feltöltik ha lehet.
Karosszériánál: Most tüzetesebben átnéztem a gépezetet, többnyire kavicsfelverősések vannak a szélvédő fölött, illetve az A-oszlopon, valszeg egy kis csiszolás-javítás megoldja, egyetlen ujjbegynyi hólyagosodás van felső íven a szélvédő fölött, azzal majd kell valami komolabbat gondolom. Illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is teljesen bebarnult, az első csücskénél már kívülről is látszik egy nagyon enyhe kis parnukás/rügyezés. Utánanézek merre van Érd/Pest környékén bontó, hátha van nekik ajtó, mondjuk eléggé ritka óceánkék metál az autó, félek hogy nem lesz hozzá színazonos alkatrész.
Viszont ezt látván valszeg az lesz a kocsi sorsa, hogy a nyáron felújíttatom, megcsinálok rajta minden hibát, és télre keresek neki egy teremgarázst és ott fog pihenni, mert ha nálam fél év alatt (ilyen enyhe télen) ennyire kikezdte a rozsda, akkor nem lesz egy hosszú életű dolog, ősszel meg veszek egy másikat ami jó lesz mindig, ő meg megy szépen idényautónak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #8834 üzenetére
Bikázás: két észrevételem lenne valószínű vékony a kábel, és nem vártok eleget. Mai nap 1.3 dízellel bikáztam 7.4 literes traktort. Rendes kisujjnyi vastag kábel akkusarukra csatlakoztatva, gépen gyújtás levéve, autó járó motorral, emelt fordulaton kb 2 perc töltés. Utána kábel le, és csak azt követően indítottak, így kímélve van a segítő kocsi, nincsenek óriási áramok a két akku között. A gyenge kábel kompenzálható idővel, de a lényeg, hogy várni kéne néhány percet is akár, mire indítva van Lemerülve már károsodás is felléphetett, jó lenne bemérni az akkut.
Ha új aksival is érvényes az egy hét merülés, autóvillamossági műhelyben érdemes lenne ott hagyni, hogy nézzék meg, mi zabálja le az akkut. Lehet sok minden sajnos, kapcsoló, relé, utólagos riasztó (ha van)...
Ez már csak magánvélemény, de alvázvédelmet szerintem újonnan az igazi csinálni, mikor hibátlan a felület. Használtan már egy Waxoyl jellegű cucc praktikusabb tud lenni, mert pl. egy rücsi alatt nem látszik, ha hólyagosogik a rozsda, és be tudja zárni a párát, stb. Illetve érdemes kézzel végigmenni rajta, és minden kis rozsdapöttyöt szépen lekezelni alapozóval és fedőréteggel, évente megismételve többet ér szerintem, mint akármi ráfújva. Géptető fényezés, elég lehet az elejét ködölni, a szélvédőt viszont lehet, hogy ki kell venni, ha alóla indul a rozsda, vagy odáig terjed a folt, fémet talált kavics esetén talán megúszható Ajtó: színazonos bontott, ami rozsdamentes szerintem jobb lenne, mint ezt javítani, persze akkor abba is érdemes valami korróziógátló kezelést eszközölni, hogy ne kövesse az elődje útját ki is lehet javítani, de valószínűleg visszatérne, hegesztés helyett pedig jobbnak tartanék egy szebb darabra cserét, ezt pedig el lehet passzolni, mondjuk attól függ, van-e pont ugyanolyan szín, és mennyi lenne a mostani javítása.
[ Szerkesztve ]
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Múlt év augusztusában vettem egy 2003-as facelift-es Yaris TS-t, amit szeretek nagyon, de 2 olyan problémája van, amit egyszerűen nem értek:
Az egyik, hogy ha nem használom 1 hétig, akkor csutkára meríti az akksiját, és utána ipari töltővel kell könyörögni az akkunak hogy térjen magához, vagy új akku. Ilyenkor másik autóról bikázni sem tudom, mert csak kattog össze-vissza és elsötétül a műszerfal.
A másik hogy fedett kocsibeálló alatt áll, 3 hetetnte mosom magasnyomásúval, most kapna alváz és üregvédelmet, mert ahogy nézem eddig nem adtak neki, viszont most vettem észre, hogy gyönyörűen hólyagosodik fel a motorháztetőnél, illetve a szélvédő körül a festék egyelőre nagyon pici pontokban, de 8-10 helyen, illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is kezd szépen kibarnulni. Ezzel mit lenne érdemes tenni? Nem szeretném hagyni elenyészni, mert tök jó kis autó.
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz Csabroncka #8829 üzenetére
Nem, mindkét kulccsal próbáltam (másfél éve cseréltem bennük elemet). Viszont most vettem észre, hogy négyet sípol nyitáskor a motortér felől.
[ Szerkesztve ]
<< Heimdal >>
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz molnarpeter #8825 üzenetére
A sarukat nagyjából megpucoltam, később a testkábelt is alaposabban szemügyre veszem, hátha arra is ráfér egy alaposabb tisztítás. Sajna multiméterem nincs, de köszi a tippeket!
<< Heimdal >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Retekegér #8824 üzenetére
Ha döglött akku, lehet, hogy a töltést sem veszi, esetleg másik akkuval meg lehetne próbálni, vagy legalább bikázás Másik a kontaktok kérdésköre, akkusaruk ne lötyögjenek, test kábel legyen jó, korrózió és érintkezés önindítóig legyen rendben. Esetleg valamelyik relé... Önindítót meg lehet kocogtatni, ha hozzáférhető, csak nem szabad mellette hozzáérni kábelekhez Multiméter esetleg van?
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Corolla Verso 1.8 vvti (start/stop gombos) nem indul. Gyújtást ráadva kattan egyet és kész. Műszerfal világítás, meg minden egyéb van, a biztonság kedvéért töltöttem az akksit, de semmi. Nem volt semmi előjel, pár nappal ezelőtt gond nélkül indult. Önindító lehet, vagy valami más?
<< Heimdal >>
-
nagyúr
Nem sok mindent kell tudnia.
Indítózáshoz nem kell.
12V-ot adja le pár másodpercig.
Igazából egy 9V-os elem és egy booster áramkör elég lenne.Azért vettem, mert priusosok ezt használják.
Szerencséren nem kellet még az éles teszt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
aksi korától függ
1-4 hét
Én ezt vettem.
Ha lemerülne a kisaksi, akkor ezt a bikapontra rákötni, power gombot megnyomni és már szedhető is le.
Csak annyira van rá szükség, hogy ECU felébredjen és egy relét behúzzon, hogy a nagyaksi élesedjen."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Drizzt
nagyúr
Vajon egy Hybrid Corolla indito akksi mennyi ido alatt merul le? Nem nagyon akarok kimenni az utcara, ha esetleg lenne valami bajom, senkit nem szeretnek megfertozni, de ha meg valamiert kesobb orvoshoz kell menni, nem artana ha a kocsi meg elindulna. Kb. ket utcara parkolok, de nem lenne rossz kozelebb hozni az autot.
I am having fun staying poor.
-
félisten
válasz ssgt1981 #8818 üzenetére
Az alkalmazás egy csomó dologra jó amúgy is, például akár közvetlenül benne lehet szervíz-időpontot foglalni, a Toyota különféle elérhetőségei megtalálhatóak benne, van gyári szervíz-kereső, van egy külön menüpont az egy bites felhasználóknak, hogy melyik ellenőrző lámpa (check light) mit jelent pontosan, stb...
Azt írja, hogy kizárólag a kompatibilis járművekkel lehet párosítani. Mikor az App-ban párosítani szeretnéd az info centerrel, akkor csak a navigációs rendszerrel szerelt opciókat lehet választani, a mi esetünkben a Toyota Touch 2 with Go opció van csak, nincs olyan, hogy Toyota Touch 2, ahol nincs ott a "with Go".
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ssgt1981
senior tag
MyT appot szeretnék az infotainment rendszerhez társítani, de nem tudom, mert a menüben egyáltalán nem jelenik meg az online fül. A rendszeren hiba kapcsolom be a wifi-t egyáltalán nem lát wifi hálózatot. Tudnátok segíteni a MyT app és a wifi működésre bírásában? Egy 2020-as navigáció nélküli CH-R-ről van szó.
-
No.01
őstag
Igen mi is hasonlot tapasztaltunk.
A kereskedesbe viszaerven azt mondtak biztosan az ECO mod okozhatta (miert is??? az max kevesbbe nyomatja a meleget vagy a hideget szoval pont, h forditva kellene, h legyen szerintem)
Illetve ami meg fura abban amit irsz, h nalad csak 1-2 sec ideig volt ez meg bele is ferne, de nalunk ez ennel lenyegesen tovabb tartott, ezert is kellett allitgatni. Lehet ha meg varunk par percet akkor helyrejon, de ki szereti azt, ha egy ido utan fix homerseklet mellett folyamatos - erezheto - hideg(ebb) levegot fuj be?
Azota kiderult, h a mi regi (P3 plug-in) autonk is hasonlot csinal igaz ott nincs dual mod.Majd meg nyomozok.
**Mas**
Hamar itt vagyok akkor meg kell emlitenem, h idokozben voltam Rav4-et tesztelni. Szelteben lenyegesen kellemesebb, de fejterben - a kotelezo tetoablakkal - nem volt am sokkal szellosebb ami minimum fura.
Az elektromos ules a szellozteto funkcioval viszont baromira jo es nem is annyira zajos, mint amire emlekeztem (regebbi Kiaban lattam eloszor) -
Csabroncka
addikt
Akit érdekel(t) gyári kerékőr készlet ára (alufelnihez) 14.900- (Toyota Buda)
"in medias res"
-
nagyúr
feltételezésem: Meleget fúj a klíma, nap rásüt a hőérzékelőre, ami azt mondja a klímának, hogy túltolta a meleget, hűtse vissza a megadott hőmérsékletre. Klíma elkezd hideget fújni.
Nap elmegy, erre hőérzékelő adja a jelet, hogy hideg van az utastérben, klíma erre, elkezd meleget csinálni.
Klíma nem működőt csak a hideg-meleg befúvás.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
makszi
aktív tag
Szia!
Elfelejtettem leírni de te is eszembe jutottál mert bizony azt hiszem már tudom miről írtál a múltkor a klíma furcsa túlságosan erős működéséről. Szóval mikor jöttem hazafelé vasárnap délután hol sütött a nap hol elbújt és kétszer is észre vettem hogy hirtelen határozott hideget vagy meleget kezd el fújni a klíma. Ez csak 1-2 sec ig tartott és utána már nem érzékeltem ezt.
Engem ez egyáltalán nem zavar és szerintem a feleségem is csak akkor venné észre ha szólnék neki, de tény hogy van egy ilyen jelenség amit eddig más kocsiba nem tapasztaltam.
A klíma 22.5 fokra volt állítva AUTO módban és az AC nem világított és nem Eco módban volt., és nem is Dual módban volt mert csak egyedül voltam a kocsiba. -
makszi
aktív tag
Szia!
Igazából, nincs problémám ezzel a fogyival. Amikor melóban jártam volt 5.1 és 5.5 is a fogyi. Tartós 150 nél (GPS szerint 147) nincsenek csodák, nem tud 6 liter lenni a fogyi.
Azt nem tudom, hogy 5000 km után vagy valamikor később megy-e lejjebb, de nyáron melegebb időben és szél nélkül biztos hogy be fog menni 8 alá szerintem. -
félisten
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap megvolt az első hosszabb távú fogyasztás teszt.
3 hetes Corolla kombi 2.0 hybrid 184 Le. Egy személlyel üres kocsival.
A kocsiba 1200 km volt mikor elindultam most van benne kb 1750.
Odafelé Mol 100 as benzin visszafelé Shell V-power racing volt benne.
Nyári gumi és 2-7 fokig terjedt a hőmérséklet.
Az út Gödöllő-Szombathely oda vissza.
Odafelé M1 autópályán tempomat 140-re állítva. M86 autóúton 130-ra állítva. Pesten át a belvároson normálisan haladva. Mire leértem 7.5 lett a fogyi.
Visszafelé M1 autópályán tempomat 150-re állítva. M86 autóúton 130-ra állítva. Pesten át a belvároson normálisan haladva. Mire hazaértem 8.1 lett a fogyi.
Maga az autó nagyon stabil. Pályán az adaptív tempomat nagyon kényelmes + sávtartó.
Annyi még hogy talán ha 2 -szer kellett elém kijövő autó miatt lassítani annyira kevesen voltak az utakon .
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Amazon Kindle
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Saab, Volvo topik
- Mikrotik routerek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest