-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nickedez89
senior tag
válasz
adorjant #54722 üzenetére
Hát minden tiszteletem azé, aki hozzá tud férni ehhez a fékpedál kapcsolóhoz!
Én nem tudom magam se félbe hajtani, se kicsavarni a karom hogy hozzá férjek!
A biztosíték tábla felől megközelíthetetlen, a fékpedál felől alulról szintén nem értem, hogy lehet hozzáférni!Úgyhogy marad a várakozás egy tech2 diagnosztikára vagy nem lesz tempomat azt kész!
-
trassher
addikt
válasz
adorjant #52321 üzenetére
Azt nem tudom pontosan de gondolom egy kaptafára megy a vag-com-al. ECU mileage adatot kell keresni benne.
mohabá 007: Értem.
Ha nem cserélik a szűrőt akkor értelemszerűen a pumpa is megsínyli mert nem bírja áttolni a naftát.
gzbotii: Ha rendesen deformált akkor tényleg kuka.
becsitibi: Ősz - tél gumi, tavasz - nyár szövet, legalábbis szerintem.
-
w333
félisten
válasz
adorjant #51515 üzenetére
Az még semmi gond ... nem kell félni, semmi baj nem lesz tőle
Annyi hogy a km órád az viszont csalni fog, szóval mikor az óra 95 km/h mutat akkor valójában már 100km/h haladsz, szóval pontosan 5km/h -t csal !
(#51516) F_Zolee
Lealkudtál 50k -t ? vagy én emlékszem rosszul hogy 900k volt ?
-
#TOTTI
őstag
válasz
adorjant #50878 üzenetére
Nekem Castrol Edge 5w-40 volt cserélve 42e km-nél, most pedig 53e km-nél Opel GM Dexos2 5W-30 (Szerviz4+ akcióban) és én ezzel hallom halkabbnak. (Z16XER) Bár az autó nagyon halk, főleg ha a hó fel van tapadva az autó aljára és a kerékjárati ívek belsejébe.
Az 5W-30 nem is Dexos2 szabványnak megfelelő!
-
-
roberto211
őstag
válasz
adorjant #47857 üzenetére
De akkor végülis ha valami kissebb gondja lenne abs nek javítható pár tízezerből nem?
Ha csak egybe lehet cserélni a csapágyakat akkor szerintem nem cserélte ki a kereskedő..
Másik topicba írják,hogy neki akkor csinálta ezt mikor haldoklott az akksija..
Lehet valami összefüggés?
Így érdemes lenne megvenni?
-
-
AMD Power
titán
válasz
adorjant #44275 üzenetére
Próbáltam részletes leirtást találni arról ,hogy Classic II Astrak miben változtak a 2004 előttiekhez képest.
Amit eddig tudok. A szigetelés változott. Állítólag negatív irányba. Motoroknál ugye bejöttek a Twinportos mocik. Itt bejöttek a láncos vezérlések is.
A Twinport eljárás részterhelésnél egy kis pillangószelep segítségével elzárja az egyik szívócsatornát. Ekkor a hengerben erőteljes áramlás alakul ki, ami növeli a motor hatékonyságát, és így jelentősen csökkenthető a fogyasztás. A másik csatornán az égéshez szükséges levegőt nagy részét visszavezetett kipufogógáz szolgáltatja. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek kénszegény benzint. -
diablo1984
veterán
válasz
adorjant #43975 üzenetére
esetleg 1 mérettel a mostanitól rövidebb szíj megoldásként? nekem egyszer volt, hogy szíjcserekor a szerelő nagyobbat vett, mert a méret nem volt raktáron, én is 2 évig szívtam vele, hogy klíma bekapcsoláskor elkezdett sírni a cucc. végül vettem rá egy kisebb szíjat és utána jó volt. persze a szerelő nem szólt a hosszabb szíjról, ez csak idővel derült ki, ő már feszítőt akart volna cseréltetni velem.......
-
F_Gergely
őstag
válasz
adorjant #39871 üzenetére
Motortér az tiszta, alul csöpög valami egy olajhűtő csövet cseréltünk a múltkor de valami még mindig csöpög. De felülről tiszta minden. Amikor megvettem folyt mindenhol minden belőle na az tényleg szép látvány volt
(#39872) tboy93
Persze ez alap, átvezetékelem az egészet, mert kap majd grafikus EQ-t, meg 2 db erősítőt. Lesz egy hét mire megcsinálom az tuti
És ha már a hifi miatt szét kell bontsam majd a kocsit, leszigetelem az egész kasztnit, ajtókat, padlólemezt mindent, egyrészt hogy ne legyen rezonancia, másrészt meg hogy hő és hangszigetelve is legyen az autó.
www.zajcsillapitas.net - tőlük lesz a cuccos rendelve. -
BullKoxa
őstag
válasz
adorjant #39573 üzenetére
ma voltam Ismerős szerelőnél ! Megvan a visszapillantó tükörlap berakása, neki sikerült és nagyon jól teszi a dolgát! A titok tükörlap ki fúrószárral kicsit megnagyobbította a lukat ahova a pöcök megy, vékony fogó, ( kijáratod a pöcköt 5.5 a nagysága, holtpontig) először a távolabbi pöcköt tette bele a tükörlapba aztán a felsőt , és ezután jött csak a tükör bepattintása a helyére. Ha nem érthető akkor irj Pü-t Vasárnap ha az idő engedi a másik tükröt tesómmal megcsináljuk.
-
w333
félisten
válasz
adorjant #39326 üzenetére
Vastag levegőcsövet leveszed itt látszik és már látni is fogod a pillangószelepet, jó alaposan be kell fújni, illetve manuális gáz húzogatással nyitni zárni tudod a pillangószelep (körölötte is legyen tiszta), pofon egyszerű az egész csak egy csavarhúzó kell hozzá és kb. 15 perc az egész művelet, ha nagyon piszkos akkor + 10 perc míg leoldja a ráégett olajat !
(#39328) Skizz
Levegőszűrő vastag csonkja (csöve) van rákötve !
(#39330) mohabá 007
Jah -jah ... de sebaj ritkán kell tisztítani jelenleg nekem kb ilyen lett Link
-
Kickass
őstag
válasz
adorjant #39042 üzenetére
Srác aki a képeket küldte mondta, hogy egyszer szakadt le, mikor a szerelő keresztbe ráfeküdt teljes testsúllyal.
Szerintem köv. héten én is megrendelem, nem hiszem hogy a H Astra kartámasz olcsóbbra jönne ki mint ez már ha lehet egyáltalán találni, pláne magában ülés nélkül.
-
Declare
őstag
válasz
adorjant #38833 üzenetére
Ha maganszemelytöl veszed es beleirjak a szerzödesbe, hogy "megnezted, megvetted, szevasz" es ezt mind a ket fel alairta akkor szerintem semmi jogod nincs reklamalni. Ha kereskedestöl, akkor van talan 1 ev szavatossag....de aztan ilyen teteleknel, nem tudom kinek erne meg idöben es anyagiakban a perlekedes, meg bizonygatas....
En mondjuk csak ugy adnek el autot, hogy nezd meg, vizsgald at, ha tetszik vidd ha nem nem (jo mondjuk en nem is ganyolok, meg biztos nem vernek at senkit direkt rejtett hibaval), de tudod mikor irnek sima adasvetelit, fel ev szavatossaggal, hogy aztan hivogasson akarki, meg bizonygasson, meg en bizonygassak........egy hasznalt autonal benne van a pakliba, hogy minden tökeletes, semmi bajod, semmi hiba, aztan egyszer csak elszall valami.
A masik meg, hogy bizonyisd be, hogy ki csinalta, mit csinalt....ki akar kit atverni.
-
zolikaDB
veterán
válasz
adorjant #38525 üzenetére
Neked volt kis kasztnis Corsa Van 1.3 dízellel, nemde?! Az mennyire húzott az 1.6 szívó G-hez képest?
Plusz, azért az OPC-k java része ganajra van vágva.... Ott simán belekúszna a 2 millába egy értelmes(en újra összerakott) példány.
Az 1.9TDI jó alternatíva, de ugye azok is Föld-Hold 4x. Egy Audi guru mondta, h az 1.8T-k 20 szeleppel ezek ellenében jó alternatívák, ha erős kocsit akarok. Fenntartás kb hasonló, de többet ad élményben. És értelmesen lehet tuningolni.
Volvo, Saab turbok??
V6-os benzines verdák? Vagy 6 hengeres dízel Opel? (Signum, C Vectra) -
zolikaDB
veterán
válasz
adorjant #37317 üzenetére
Ha már hang. Nekem vezetés közben a kormány irányából, vagyis bal oldali tájékról jön egy sziszegő hang. Mint amikor valami leereszt. A menetzajtól annyira nem feltűnő. Végig hallom, amíg jár a motor.
Amikor megállok, leállítom a motort, még hallom egy pillanatig és szépen befejezi. De nem érzem sehonnan, h fújna valami, és szaga sincs.
Na ez mi lehet? -
Bati0501
őstag
-
7Sony7
addikt
válasz
adorjant #34300 üzenetére
4 felnőtt + bőrönd az már majdnem teljes terhelés. 2-3 fokozatba kell állítani már ilyenkor a fényszórót.
Valami autó használatijában láttam, de már nem emlékszem hol. Ha megtalálom belinkelem.
Érdemes lenne megnézni amúgy, hogy este odaállsz valami fal vagy kapuhoz, felkapcsolod a pilácsot, nem ül senki a kocsiban csak te, húzol egy krétacsíkot, hogy hova világít. Persze 10m re, vagy messzebb érdemes állni, hogy látszodjon a különbség. Utána beül 4 ember, esetleg +csomag, és megnézni hanyasra kell tekerni, hogy ugyanoda világítson.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest