-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
És ha már ott vagy, lengéscsillapítókat is cserélhetsz, átnézheted a gömbfejeket is, csak, hogy 100% legyen az a 100%, ne 65.

imyourfriend A 0-100 romlani fog valszeg, mert több lesz az anyag a vasban. Olaj a telókban, gumi a szilentekben, de vezetési élményben, biztonságban, kanyar sebességben javulna.
-
giigz
veterán
Nos uraim, ha már feljött a futómű téma, érdeklődnék egy kicsit, bár azt mondtam nem fogok költeni a kocsira, és ehhez valószínűleg tartani is fogom magam, de tájékozódni nem árt, és érdekelne a dolog...
Szóval nekem elől a stabilizátor rudam elvileg szar, meg a végén az kis gumi valami is, és a két oldali szilent is cserés.
A jobb és bal oldalon (ha nem egyben van) a stabilizátor rúddal mit kell ilyenkor csinálni? Cserélni, vagy javítják is? A lengőkar szilent meg gondolom cserés. Ez a művelet, legfőképpen a stabilizátor problémára gondolok, kb. mennyibe fáj?
(#32774) mycso: Hmm, jól mutatna az asztalomon, de mondjuk /10-ed áron...

-
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=-
#32781
üzenetére
futóműs problémát én meg se említeném semelyik autó márkánál/típusnál ilyen szar utakon mindig lesz valami a mi kopogni fog
Benzines rönyó motorok meg a világból kimennek ha tesz az ember bele normális gyertyát és trafót
Turbos motorok mind benya mind diesel terén gazda függő mit fog kibírni 
-
AMD Power
titán
válasz
-=Tiger=-
#32781
üzenetére
Ezek a tipikus szerencsétlenségek. És persze az ilyen és ehhez hasonló pancserekkel van tele a net. amiből mit szűr le az ember. Nah a szar francia. Bezzeg a német. Azoknak soha semmi baja..... Utána meg vesz a pancser egy PDTDi 823e-rel km és utána meg hebeg meg habog majd mikor az is szar lesz.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
AMD Power
#32766
üzenetére
Ez egy f@sz, már ne is haragudjatok. Szüleim 2003-as Thaliája még az életben nem állt meg. A kopó cuccokon kívül egy generátort kellett cseréltetni benne külföldön és az is az én hibám volt. Igaz, max 120E van benne, de még egy izzitó sem hullott el benne, nem hogy adagoló stb...

szerk: ami most nagy hibája: km jeladó csere, jobb első és csomagtér kp. zár motor, kicsit kopog elöl a futómű. Tuti milliós költség.

-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power
#32766
üzenetére
Rossza cím, amit eddig nem tudtál az idióta tulajról.
Miért nem vitte el szervizbe ez is pékhez hordta a kocsit.
No és a generátorszíj szakadást felejtsük már el.
Nem a kínai fost kellett volna megvenni hanem a Gates, vagy dayco szíját.Imádom az ilyen szakemberek vezetett táblázatait.
De mindegyikhez oda lehetne írni itt fos alkatrészt vettem ezért a vételár 5szörösét buktam.Egyetlen hiba volt ami jogos az a testkábel az clió betegség de azt meg aki kicsit is utána olvas tudja és lehet orvosolni fillérekből,
Ezt mindegyik autóval el lehetne játszani, polo corsa akármelyik képes hülye gazdával lehetetlen hibákra.

-
rob210
Topikgazda
válasz
cellpeti
#32764
üzenetére
Ezt én nem venném meg.
Nem ismerem az előéletét, de nekem cégesnek tűnik akkor meg jócskán több van benne és a mostani céges karbantartásokat ismerve kihagynám az életemből a szopóroller 2.0-át.
Lehet jó vétel, de gyanúsan olcsó.
A kilométert meg felejtsd el, ebben nem annyi van.
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power
#32766
üzenetére
Kamu az egész, tipikus francia lejárató hülyeség.
(#32767) cellpeti: Azt nem tudom, nem arra írtam, ettől függetlenül lehet jó, csak alapjában véve viccesnek és szánalmasnak tartom, hogy minden M2 belseje szarrá van kopva viszonylag kevés km után. Nekünk a 151k km-es Fókában gyakorlatilag egy karc nem volt a beltérben, nemhogy valami elkezdjen kopni... A kilincs, könyöklő, gombok, stb. minden mintha új lenne. Ezekben a Megane-okban meg szintén hasonló km-nél szét van kopva az egész...

-
AMD Power
titán
-
cellpeti
nagyúr
-
#42667776
törölt tag
válasz
wertigo1984
#32762
üzenetére
Köszi!

-
giigz
veterán
Már bent van a kereskedésben
Múlthéten bementem megnézni, mintha csak egy érdeklődő lennék, hát mosolyogtam amit mond... "Jelenleg ez a legjobb állapotú autónk, tényleg garázsban volt tartva és végig szervizelve, az ilyen több éves használt autók nem ilyenek szoktak lenni, ez gyakorlatilag ajándék áron van, szinte új állapotú"... Lazán mondtam rá "Azt elhiszem, biztos jó gazdája volt..." 
(#32746) sladka_pani: Érdekes a téma, totál úgy volt elkönyvelve, hogy én nem akarok cserélni, 3-4 évig még marad az enyém, senkinek nem jutott eszébe, hogy én esetleg átvehetném a sajátunkat...
A kereskedésbe beadás után 1 hónappal jutott eszembe, hogy b@sszameg lett volna rá pénzem, csak az enyémre nem kellett volna költeni azt a 400k-t amit szept. óta költöttem rá, és akkor most cserélhettem volna a Fókára... -
Sly189
senior tag
Na, ékszíj csere volt
szerelőhöz vittem én nem kinlódok ilyenekkel 
7000 HUF anyaggal együtt.
Ilyen volt a szíj.
mycso:
Én nem azért vettem dízelt, mert munkába akartam vele járni... nem is akartam vele egyáltalán. Egy darabig nem is jártam.Csak amikor már 4 műszakba kellett járni, ott azért már húzós lett volna buszocskázni. FŐleg hogy a bérlet kb 3000Ft, kocsival bejárni 5000Ft (+ amit a cég áll, és így jön ki nekem az 5000Ft saját erő )
Így már van értelme a dízelnek


-
sladka_pani
senior tag
Szerintem ugyanúgy gondolkodunk, én is napi 25-25km-t taposok a kocsiba, ez éves szinten a heti 6 nappal 15ezer és 20ezerre jövök ki 1 évre az egyéb mászkálásokkal. Azért írtam, hogy 25 ezer, mert az ár különbség kb. ennyire jön ki -ha csak nem fogsz ki egy ugyanolyan árú és állapotú dízelt-, tehát ha nem mész vele annyit, nem jön vissza a fogyasztásból a vételkor kiadott összeg. A szervizelésről nem is beszéltem, ehhez sokszor mázli kell. Új autónál meg egyértelmű ez a 25 ezres berögződés, mert sokszor 1 millával drágább a legkisebb dízel azonos felszereltség mellett, szóval inkább 25ezer+, hogy visszajöjjön az árkülönbség. Egyébként nagyon szívesen visszaváltanék dízelre én is a vezethetőség miatt, de ez egy ideig nem fog megtörténni :/
-
mycso
Topikgazda
válasz
sladka_pani
#32749
üzenetére
Ezt az évi 25-30k km-ert én hülyeségnek tartom...
Az viszont biztos, hogy 4-5km-es etapokra nem való.Én is munkába járáshoz használom, napi kb. 50km (25-25), ami havi szinten kb. 1000km-ert jelent, ez ugye évi 12k km, tehát közel nincs a sokak által emlegetett "ideális" diesel futáshoz. A valóságban persze az egyéb szaladgálásommal, stb. megszokott lenni az évi 20k km.
Illetve a másik fontos tényező, hogy nekem nagyon bejön a diesel vezethetősége, így nem is volt kérdéses a választás. -
tresh
veterán
válasz
cellpeti
#32753
üzenetére
Persze mert pl mazad 6 kombi kb csak dieselbe van/volt/lesz mivel mind céges...
Azért a kínálat aljáról commonrail-es dieselt venni nagy lutri... régi turbó dénesnél még csak csak mert ha ott meghal a blokk bagóért van másik.. de dci ből én nem merném bevállalni pedig sok mindent magam csinálok de pl ott a 4 porlasztó csere ára igen csak szíven ütne annyiért koppra újítom a mostani tdi-m blokkját..
-
rob210
Topikgazda
válasz
cellpeti
#32753
üzenetére
Én még egy idős, és azonos felszereltségű autónál, közel azonos állapot mellett, nem találtam olyat, hogy a diesel olcsóbb lett volna.
Egy ilyen hirdetés párost valóban belinkelhetnél.
2-3százezerrel drágábbak a dieselek sőt frissebb típusoknál akár 6-7százezerrel is drágább. -
cellpeti
nagyúr
válasz
sladka_pani
#32749
üzenetére
azt nézegettem, hogy a dízelek olcsóbbak sokszor, mint a benzinesek
-
sladka_pani
senior tag
válasz
cellpeti
#32747
üzenetére
Hosszútávon még a benzines se, kérdés meddig bírja. Télen pláne nem szeretik a rövid utakat a dízelek! Aki pedig azt állítja, hogy a mai dízelek már nem olyanok, teljesen más technológia, stb. és bírják ezeket az 5km-es napi távokat, az hazudik vagy nem is próbálta.. Mondjuk az újakat én se, mert 5 év dízel után 1 éve benzinessel járok, de FIZIKAI képtelenségnek tartom, hogy nem üzemi (szóval ami alatt a legkevesebbet kopik) motor, víz és olajhőmérséklet elérése nélkül hosszútávon ez ne okozna valamilyen kopást, károsodást. Ennyit nem fejlődött az ipar, az alapműködés és karbantartás ugyanaz maradt. Szóval városinak csak is benzint javasolnék, dízelt évi 25.000 km felett azt mondják. Én vennék alatta is simán, csak ne lenne annyival drágább, hogy ez megérje

-
cellpeti
nagyúr
Nekem amúgy arra kell, hogy eljárjak melóhelyre. Itthon beindít majd megyek vele kemény 5-6km-t és leállít. Ha jól tudom ezt nem nagyon szereti a dízel motr, vagy tévedek?
-
sladka_pani
senior tag
Családé a kocsi és eladják előled a Focust mikor látják mennyire vágysz rá?

-
giigz
veterán
válasz
AMD Power
#32744
üzenetére
Ha nem is sírtam, de rendesen bosszantott a dolog, sőt azóta is bosszant, és egészen addig bennem lesz, amíg ezt nem cserélem le, valami legalább olyanra, mint a Focus lett volna... Sajnos már nem tudok mit tenni, rossz döntések sorozata vezetett idáig, első autóm, szép kis tanulópénz, de úgy érzem, nagyjából mindent megtanultam, ami ahhoz kell, hogy következő alkalommal ne essek ilyen hibába.
1,5 év alatt 15k km ment bele, évi 10k km szinte pontosan. Most már marad még 1-2 évet, a következő műszaki előtt tervezem lecserélni, aztán vagy úgy lesz, vagy nem... Költeni már nem költök semmit rá amíg megy, most minden megvan, bármi hiba lesz, amíg megy, nem foglalkozik vele, ha meg megáll, felgyújtom...
A következő 2 évben 1 olajcserét tervezek, semmit más pénzt nem költök már rá ezek után.Egyébként tavaly szeptemberig ha eszmélek, még belefért volna a Focus-unk, de már csak idén tavasszal eszméltem, addigra meg már elment erre a pénz... 400k ment rá azóta csak a szervizre (gumi is, stb.), most pont annyi hiányzik a Fókához... De pár hónapot késtem felismerni, hogy ennek mennie kellett volna, és inkább egy újabbra cseréljem...
Ez van...
-
giigz
veterán
válasz
Sly189
#32737
üzenetére
-gyerta
-elosztó fedél
-rotor
-talpas csapszeg
-axiál csukló
-porvédő gumiharang
-olaj
-akkumulátor
-futómű állítás
-elektromos ablak bovden szakadás
-nívópálca
-elektromos szerelés
-nyárigumi
-olajcsere
-lég, olaj, üa. szűrő csere
-szelephézagállítás
-fagyálló csere
-ablakmosó motor
-elektromos vizsgálás
-injektor talp tömítés
-szerszám készlet
-szívósor tömítés
-elektromos vizsgálás
-szívósor előmelegítő
-alapjárati motor
-fagyálló csere
-alapjárati motor
-alapjárat beállítás
-4 új téli gumi
-4 dísztárcsa
-szőnyeg
-ablaktörlő, ablakmosó
-felni festék
-4 új nyári gumi
-műszaki vizsga
-féktárcsa/fékbetét csere
-ablakfólia
-olajcsere
-rozsdához anyagok
-injektor
-karosszériás munka
-fényező munka
-vezérléscsere
-kipufogó javítás
-hűtő javításÉs van pár kis dolog amit nem írtam bele... Egy 8-9 éves klímás, jól felszerelt 1.6 benzin Focus árában van

-
Sly189
senior tag
válasz
ZoliM@ster
#32734
üzenetére
Helyes
annyira tippeltem a leírtak alapján. Ami egybe van azt meg kell fizetni kész. Vagy veszel olcsóbbat és ráköltesz 2x annyit 
Én is ezért vettem meg az enyémet. Belefáradtam a sor szutyokba

-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz
Sly189
#32733
üzenetére
1,3 m. Nem kevés, de az autó patent, garantált kilóméteres, tulajdonképpen ismerettségből való(megbízható embertől), lecserélt vezérléssel-olajjal-szűrőkkel. Minden ügyintézést megoldottak, 3 munkanap alatt a nevemen volt, cakli-pakli. Teljes átnézés is megvolt, minden jó állapotban van rajta. Annyi látszik, hogy valamikor állhatott az autó egy darabig, mert elég sok falevél volt a motortérben+egyik másik gumialkatrész kissé felkeményedett. De a hátsó fékek pl. újak, tehát tényleg egyben van a gép.
-
Sly189
senior tag
válasz
ZoliM@ster
#32722
üzenetére
Üdv itt
mennyi volt az átírással mindennel a verda? Nem a NAV tól vagyok 
-
cellpeti
nagyúr
értem, köszi. A neten alvázszám alapján nem kérhetők le az adatok?
-
rob210
Topikgazda
válasz
ZoliM@ster
#32722
üzenetére
Nem biztos, hogy van nekik de a patent depót próbáld meg, ha nekik nincs ilyen fülük akkor senkinek.

-
cellpeti
nagyúr
üdv
1.5 dci Megane kombi 99LE. Van benne kettőstömegű????
-
#42667776
törölt tag
válasz
ZoliM@ster
#32722
üzenetére
Szép gép!
Sok balesetmentes km-t hozzá! -
ZoliM@ster
aktív tag
Sziasztok!
2 hete én is csatlakoztam a Renault használók klubjához. Eddig nem volt időm képeket és infót közölni, de most megteszem


Amit tudni lehet a kocsiról, hogy 2006-os. 123.000 km-rel vettem, Németországból jött, ahol 1 női tulajdonosa volt. Törve soha nem volt, 1-2 apró horzsolás van rajta. 1.5 dCi, 86 LE. Az autó gyönyörű állapotban van, főleg belül. Makulátlan, sehol egy kopásnyom.
Vásárlás után a hűtővíz fogyás gonddal jelentkeztem itt is, végül kiderült, hogy a légtelenítő csavar nem lett elzárva, ott szivárgott
Az autó nagyon jól megy, 750 km alatt 4,4-es átlagot hozott, sok rövidtávval, egy Dabas-Szeged-Dabas úttal, valamint némi budapesti dugózással.
Jelenleg összesen 2 apró gond van. A jobb oldali toronycsapágyban valószínűleg megadta magát a zsír, mert eléggé surrog. Maga a toronycsapágy nem cserés, a szerelő azt mondta, hogy nem instabil az autó, valószínűleg nem kell cserélni. A másik idegesítő dolog, hogy a csomagtérroló jobb oldali akasztóját letörte a korábbi tulaj, így nem lehet beakasztani. Viszont eddig nem találtam sehol csak magát a kis akasztót, mindenhol egyben akarnák adni a rolóval. Ha erre tudna valaki megoldást azt megköszönném
-
Adonimus
senior tag
Sziasztok.
Gondoltam megosztom ezt veletek:Így indul a 15 éves Magane Classicom: Youtube
Az alapjárati fordulat stabilan 750-en áll mindig, csak indítás után magasabb.
-
SZATA
senior tag
válasz
asdf74
#32709
üzenetére
Én is jártam így. Szedd szét a kulcsot, mint ha elemet cserélnél (könyv leírja, óvatosan, szét ne hulljon), és a mikrokapcsolóra kell visszatenni a fedelét. A két pici fém lemez domború oldallal legyen felfele, majd a gumi, és utána a fém. Az alu fedél lábait jól nyomd össze, hogy tartson. Mióta másodszorra így megreparáltam, jól bírja.
A kulccsal záráskor nem működik a központi zár, tehát nem lehet így zárni a csomagtartót.
(#32714) Babcola: Nekem beriaszt, ha gyújtás nélkül nyomod a központi zárat.
-
Babcola
tag
Nem feltétlenül. (3 ajtós) Az én kocsimon úgy lehet ezt végrehajtani, hogy nyitott bal első ajtóval bent a központi gombját megnyomod, aztán kiszálsz bezárod kulccsal, és kész. Nem vezérli a kulccsal történő nyitás a többi ajtót, csak ha gombbal nyitsz.

Új kulcs drága lesz. De nekem most volt kulcsmásolás 3500-ért. Viszont már megvolt az elektronikás kulcs, már csak hozzá kell tanítani
-
#42667776
törölt tag
válasz
rob210
#32712
üzenetére
Jelenleg időjárás függő, a fedett helyet meg tudom oldani, de ha hideg idő lesz akkor nem működik a dolog.
A két külön nap is járható kis különbséggel, persze tudom az + üzemanyag kétszer kijönni.
Egyik ismerősöm műhelye szervezés alatt van, hogy be tud engedni, de azt még pontosítani kell vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
#42667776
#32710
üzenetére
Korrekta baj csak az hogy nem tudom 2 napig nélkülözni a kocsit, sajnos sejtettem, hogy ilyen időt fogsz mondani, mert a jó munkához idő kell ez egy örök közmondás

Valamit ki kell majd találnom.
Időjárás függő a dolog?
Mert októberben leszek szabin akkor esetleg ki tudom lökni magam alól a kocsit 2 napra.
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. E hónapban úgy néz ki átvesszük tesóméktól a Clio-jukat. 2005 vagy 2006-is 1.2 16V Campus. A kérdésem az volna, hogy tudnátok egy megbízható, korrekt, jó árú, hozzáértő szervizt, szerelőt ajánlani Bp-en, ahol/akivel átnézethetnénk, és a szükséges dolgokat cseréltethetnénk?
-
#42667776
törölt tag
válasz
rob210
#32704
üzenetére
A normál polír 20k ami 3 lépcsős és a végén van egy gépi wax ez egy nap, este hozod, másnap este viszed az autót. A nano-s az 30k és két nap, egyik nap a polír, másnap a nano 3 lépcsőben. A záró kemény viaszt kétszer kell felvinni és hagyni kell közte 2h várakozási időt+ha elviszed 24-36h-ig ne érje víz,ne legyen mosva, ez a teljes kikeményedési ideje. Az srp-s védelem kicsit kevésbé csillogó, kevésbé taszítja a vizet és hamarabb kell újra kezelni valamilyen waxal. A nano-t a hozzávaló samponnal célszerű mosni, vagy csak nagynyomásúval lecsapatni, nem érdemes a maradék vizet törléssel eltávolítani mert gyengíti a bevonatot, vagy hagyni kell megszáradni, vagy mikrószálassal ráterítve felitatni, így elvileg garantált az 1-1/5 év védelem. Azért írtam ilyen hosszan, mert ezeket lényeges betartani.
-
asdf74
tag
Sziasztok! Van egy 2002-es Clio Dci-autóm, nejem reggel munkába indult megnyomta a kulcsot és beszakadt vagy mi a fene. (mintha betört volna a kulcs). A kérdésem hogy simán ha kulccsal zárom az ajtót, akkor ugye a csomagtartó nem záródik be mert nem központi zárja be ugye, van-e vmi módszer arra hogy bezárjam a hátsó csomagtartót is azaz teljesen lezárni az autót. (ui: akkor most új kulcsot kell csináltatnom?)
Új hozzászólás Aktív témák
- G.SKILL Trident Z RGB 32GB (2x16GB) DDR4 4800MHz
- Új, Aktiválatlan, iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- ÚJ HP ProBook 445 G11 - 14" WUXGA - Ryzen 5 7535U - 16GB - 256GB - MAGYAR - 2+ év garancia
- 176 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





Benzines rönyó motorok meg a világból kimennek ha tesz az ember bele normális gyertyát és trafót 



A kereskedésbe beadás után 1 hónappal jutott eszembe, hogy b@sszameg lett volna rá pénzem, csak az enyémre nem kellett volna költeni azt a 400k-t amit szept. óta költöttem rá, és akkor most cserélhettem volna a Fókára...
Egy ilyen hirdetés párost valóban belinkelhetnél.


