-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
LamerGyuri
#74998
üzenetére
A VW a Zisten!
Nem baj, hogy a 3-as Golf és Vento szintű elavult szarok kerülnek annyiba, mint egy M1 ph2 és összehasonlíthatatlan a két kocsi, de a VW az VW b+. Arra fröcsögnek a lányok, pirosodnak az arcok, párásodik a levegő. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Reg jartam erre. :)
Havernak kerestunk dolgozos autot, amiben a burkolos cuccait tudja vinni, esetleg nemi alapanyag is belefer alkalomadtan.
Vegul arra jutott, hogy egy Kangoo kell neki, sogor Renault szervizben dolgozik (mondjuk ezt mind tudjuk, hogy nem feltetlen elony
), tetszik neki es en is elegge mondtam, hogy azert az az 1,5 dCi nem egy olyan rossz valasztas. :)
Vegul talaltunk egy ALD-tol kifutott, vegig szervizkonyves autot, a Borsodinal volt reklamanyagszallito, fullba matricazva.
Nagyon szep allapotban van, megkaptuk a teljes tortenetet, a kasztni hibatlan, a matricak megvedtek a karcoktol, kavicsoktol, egyebkent is minden elem gyari, nem volt torve, fenyezve.
2013-as, 216 ezer km, 180nal teljes vezerles csere, vizpumpaval, hosszbordassal egyutt.
Kb. fapad deluxe, klima, elektromos ablak, de neki eleg. :)
Bosch rendszeru 1,5 dCi 75 loerovel, tehat nincs DMF es amennyire tudom fix geos a turbo.
Hazafele minden oke volt vele, szepen megy, indul, megall, at lett nezve alaposan. :)
-
#89309696
törölt tag
Hát ezek a Valeo ablaktörlő lapátok nem valami acélosak. Compact asszem, szóval a full alap verziói. A pötyörgő esőt ugyanúgy maszatokra keni, mint a régiek. Ez is csak akkor töröl szépen, ha rendesen esik az eső, a szitálást elkeni. Pedig lemostam az ablakot, lapátot, tiszta volt minden. Na mindegy, ez van, ezt kell szeretni...
-
Jaded
őstag
Én ilyenkor azt szoktam mondani, hogy "tulajdonképpen ez egy M2, csak más kaszni elemek vannak rajta"
Gondolom a FL jobb lesz. Én már kezdem elengedni ezeket a dolgokat, eddig sem tudtam volna hirtelen autót cserélni, a mostani helyzetben meg pláne nem..
Egyébként 20 fok körül ideális neki, akkor nem recseg-ropog, és az úttartása is sokat javul
16-os kerékkel ugyanazt tapasztalom amit te, tehát akkor a futómű ennyit tud. -
#89309696
törölt tag
Azt hiszem visszaállok a 95-ös benzinre... Az olajat már kicseréltem, de ha nem cseréltem volna akkor most az is elmaradna.
Fogunk még sírni bőven.
-
Hego
tag
válasz
rob210
#74977
üzenetére
Nekem 4-es Megane van, de rendszeresen ülök 3-asban is.. Gondolom valami alapfelszereltségűt próbáltál, mert szerintem sokkal jobb a 4-es. Én nem akartam Megane-t venni, furának tartottam elöl hátul a lámpákat(a lámpa túlnyúlásait), de beleültem egy Intensbe és egyből megtetszett..
-
Hego
tag
- az ülőlap rövid, az ülés szűkös, viszont az oldaltartás jó
nem tudom milyen magas és széles vagy, de nekem kurvakényelmes az ülés. kormányt is minden irányban lehet állítani úgyhogy nekem teljesen jó.
- a sokak által említett zörgéseket én nem tapasztaltam, jól egyben van, a hangszigetelés is jó
ezzel egyetértek
- a középkonzol, kemény műanyagból lévő "díszítő" eleme szétQrja a jobb térdem
ezzel meg ismét nem
- a kilátás az autóból, borzalmas. Valahogy túl kicsik az ablakok, az első szélvédő meg
túlságosan meg van döntve. Viszont ettől belül picit olyan tank (biztonság) érzésem van.
Igen, meg van döntve a szélvédő, de szerintem ez kilátásnál nem zavaró, csak beszállásnál. volt már aki beverte a fejét
- ez az érintős r-link, valami borzalom (a kezelése), amúgy jól szól, jól működik
egy hét alatt meg lehet szokni
- a váltó nagyon pontos, tetszik- viszont a motor - váltó hangolása borzasztó, nagy fordulat esések és rossz tartományba
- akkora turbólyuk van alul, hogy elképesztő (az 1.5dci 1000x jobban autózható)
Nekem 1.6 szívó van, motor váltó teljesen más, nem túl hamar váltottál fel? akkor amikor a nyilak jelezték? Nekem is kéri már 1900 körül hogy váltsak el, olyankor leesik a fordulat 1500 körülre, ott meg nem megy...
Úgyhogy én 2500-nál szoktam elváltani..
- a kormány túl szervózott, nagyon mű, nem sikerült hozzászoknom, olyan mintha a kormány és a kerekek között nem lenne fizikai kapcsolat. Nagyon mű.
Talán, de van nála rosszabb is. Céges Focus(legújabb) mondjuk jobb volt ilyen szempontból
- futómű, elsőre jónak tűnt, sokkal kényelmesebb a lagunától, ám mégis elég feszes. Viszont forszírozva előjön egy olyan jelenség (ebben a kormánymű is ludas), hogy egyszerűen leesik az ívről az eleje, a hátulja is hajlamosabb arrébb mászni. Szürreális élmény. (225/40R18)
Igen, futómű nem sportolásra való
-
#89309696
törölt tag
Az hagyján, hogy ez le van rongyolva és annyiét hirdetik, mint egy Megane közepesen jó állapotban. A normális Kangook árából két normális Megane jön ki, annyira fent vannak.
Clio csak másfélszer drágább. Érdekes egy árazása van a piacnak, de ez nem csak autóknál van így.
Megane, Thalia reális.A másik mikor ezeket normál állapotúnak jelölik. Ezeknél ha valaminek autó alakja van és berreg, gurul akkor az már normál állapot, a fenti Kangoo is annak van jelölve.
-
#89309696
törölt tag
[link]
Beszarás mit el mernek kérni a Kangookért, olyan árak vannak. -
MM
őstag
válasz
rob210
#74977
üzenetére
M3-ba (sima + FL) összesen ~300e KM-t raktam, most M4-el 100e körül járok.
Ha szervíz szempontból írtad ami írtál, az természetesen más tészta, de használat szempontjából (futómű, zajszigetelés, beltér minőség, ergonómia, kinézet) szerintem torony magasan az M4 vezet az M3 előtt. Igaz, hogy ez Intense, kisebb felszereltségűt nem próbáltam.
A motor az 1.5 dCi volt mindben, de abból is a mostani a legjobb nálam, igaz, egyik sem a legerősebb verzió volt. Mondhatni az első öt év kivételével végig követtem a motor fejlődését!
Ha már szóba került:M2 sedan 1,5 dCi 86 Le 5 seb (2008 FL): ment mint a golyó...
M3 5 ajtó 1,5 dCi 90 Le 5 seb (2011): a gépészek először azt hitték, elromlott a turbo, annyira pocsékul ment...
De aztán kiderült, hogy mind ilyen, valmi EuroX update lehetett akkoriban.
M3 5 ajtó 1,5 dCi 95 Le 6 seb (2014 FL): ment mint a golyó, és ez már sokkal alacsonyabb fordulatról húzott, mint az előzőek, 130-nál hatosban jóval kevesebbet is pörgött -> sokkal rugalmasabbnak érződött a motor.
M4 kombi 1,5 dCi 110 Le 6 seb (2017): Ez kb úgy megy, mint az előző 100 km/h-ig, fölötte érezni a plusz kraftot főleg, autópályán hatosban gyorsításnál pl... Szernecsére ez még nem az AdBlue-s változat.Ezekbe így kb. 600e Km-t raktam, mindig figyeltem a turbo visszahűtésre pályán megállásnál, ...stb, soha egyikkel sem volt gond. (olajcsere/szervízek 30k Km-ként... de ez sok pálya mellett mindig éven belül volt) Az új 115 Le AdBlue-sok közül most is több M4 vár a szervízben AdBlue tartály cserére, de nincs belőle elég.

Kadjart második autónak használunk itthon a Tce 140-el, és a nagyobb / nehezebb kasztni ellenére úgy érzem, jobban megy mint a 110-es dCi. Kanyar vadászatra jobb az M4, de egyébként a magas üléspozíció és a komfortosabb rugózás megvett engem is kilóra, még egy 160 Le automatát el tudnék képzelni a következő 3 évre, csak essünk túl ezen a vírus helyzeten előbb...
-
válasz
CactuS
#74974
üzenetére
Elsőre én is arra gondoltam, hogy fellazult a pótkerék...
A kulcs a kereket rögzítő műanyag betétbe van bepattintva. Most a kereket a teknőből átraktam felülre a csomitartóba.
Valami ilyesmi a tartó:
[link]A kipufogót megrángattam, nem hallom, a kocsi hátulját lenyomogattam, szintén nem hallom...
-
mycso
Topikgazda
Volt most egy hetem, meg párszáz km, mindenféle körülmények között, megane4 1.33@140-el. (intens)
- az ülőlap rövid, az ülés szűkös, viszont az oldaltartás jó
- a sokak által említett zörgéseket én nem tapasztaltam, jól egyben van, a hangszigetelés is jó
- a középkonzol, kemény műanyagból lévő "díszítő" eleme szétQrja a jobb térdem
- a kilátás az autóból, borzalmas. Valahogy túl kicsik az ablakok, az első szélvédő meg túlságosan meg van döntve. Viszont ettől belül picit olyan tank (biztonság) érzésem van.
- ez az érintős r-link, valami borzalom (a kezelése), amúgy jól szól, jól működik
- a váltó nagyon pontos, tetszik
- viszont a motor - váltó hangolása borzasztó, nagy fordulat esések és rossz tartományba
- akkora turbólyuk van alul, hogy elképesztő (az 1.5dci 1000x jobban autózható)
- a kormány túl szervózott, nagyon mű, nem sikerült hozzászoknom, olyan mintha a kormány és a kerekek között nem lenne fizikai kapcsolat. Nagyon mű.
- futómű, elsőre jónak tűnt, sokkal kényelmesebb a lagunától, ám mégis elég feszes. Viszont forszírozva előjön egy olyan jelenség (ebben a kormánymű is ludas), hogy egyszerűen leesik az ívről az eleje, a hátulja is hajlamosabb arrébb mászni. Szürreális élmény. (225/40R18)Most így összességében azt mondom, hogy nem vagyok oda érte.
-
rob210
Topikgazda
Na urak, tippeket várok.
Autó 1.4 2001 grandtour megane.
Jobbra kanyarodáskor, gázadásra, daráló hang. A csapágy rendben a féltengely csukló rendben. Ötlet nulla
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
molnarpeter
#74963
üzenetére
Akkor szerelő lesz.
Thx mindenkinek! -
eTrade
tag
Renault Clio lett Magyarország Autója 2020 [link]

-
válasz
sesomaru1989
#74958
üzenetére
Inkább ne, lehet, hogy már a szétesés előtti állapotban van, jobb lenne, ha megnézné a mechanikát!
-
zeon.hu
nagyúr
Jobb első ablakot csak ritkán lehet lehúzni.
Olyankor viszont magától elindul felfelé, de csak szakaszosan, 2-5 mm-t ugrálva.
Mi lehet a gond?
(Grand Scenic, 2005) -
sesomaru1989
aktív tag
válasz
diablo1984
#74955
üzenetére
Szia,
De csak a kettes hengernel? Honnan a fenebol jon az olaj, hogy a trafo vege is alt az olajba?
Az alapjarat jo, a gazrakcio jo, fustot nem ereszt.
Amit eszrevettem h lomhabb lett, nem ugy huz ahigy kellene. Azert tartok attol h valami extremebb gyurukopas...Egy reggel nem akart indulni, ott alapjarat is elment, le is akart fulladni. Aztan hagytam 5 percet es minden ok volt..
-
diablo1984
veterán
válasz
sesomaru1989
#74954
üzenetére
Jah, hogy motoron belül? Hideg motornál ne nézd a gyertyák, az nem mutat jó képet, ha megtakarítod, akkor menj vele párszáz kilométert és utána vedd ki! Olajos nem nagyon lehet, ahhoz aktív gyújtáskimaradásnak is kell lenni, ha eszi az olajat és azt is égeti el, akkor fekete, kormos lesz a gyertyára lerakódott szmötyi, de mikor hideg a motor és esetleg a szívató is megy, akkor tud rá nedvesebb cucc is lerakódni, vagy ha a befecskendezéssel gondok vannak, de az a hangján is hallana....
-
#89309696
törölt tag
válasz
sesomaru1989
#74950
üzenetére
A gyertya vége volt olajos ami a motorban van vagy a trafót mikor kihúztad az állt az olajban kívül?
-
diablo1984
veterán
válasz
sesomaru1989
#74950
üzenetére
szelepfedél tömítésnél szivárgó olaj?
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Gondoltam megnezem a gyertyakat a kocsiba, hezag allapot stb. Es a 2 gyertya konkretan allt az olajban.
Van otletetek h mi a fene lehet vele? Rossz a gyertya?, esetleg a trafo adta meg magat? Vagy valami nagyobb baj lehet?
1.6 benzinrol van szo.
Elore is koszi. -
gergo5991
őstag
autós topikban volt, de irom ide is, több szem többet lát alapon
erre tudna valaki választ adni hogy ez most mi?
magyarázat: ha leállitom a motort 3-4 pumpálással kőkeményre pumpálom a fékpedált benyomni minimálisan lehet
beinditom a kocsit adok egy kis gázt hogy lehessen hallani hogy beinditottam, nyomom a fékpedált sziszeg végig, és kb a feléig be tudom nyomni, akárhányszor nyomom meg nem keményedik fel.
megjegyzés: most volt elol hátul tárcsa, betét, és fékolaj cserélve. Azt hittem fékolaj cserénél automatikusan légtelenitik a féket mert ez hozzá tartozik, vagy esetleg a fékrásegitő levegős csak?
videó
renault megane 3. gen 1,6 16v benzin 2010 ről van szó -
MC Pite
veterán
Az LS932 a 8671002274 váltója ahol megint két bár a bypass(?). A 8200768913as alternatívája (amit tavaly raktam fel) is az LS932, ott meg 1,3-1,6 a megkerülő, a visszafolyó pedig 0,12b. Vagy rosszak ezek az adatok is...
De legaláb közben rátaláltam a tuti leszedőre is, amit rob is említett. -
MC Pite
veterán
válasz
forceberg
#74942
üzenetére
Úgy látom 0,8 helyett 2b a megkerülő, és elvileg ezekhez jó:
1.4 TCe, Gyártás éve 05.2009 - ..., 1397 ccm, 130 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 03.2009 - ..., 1461 ccm, 86 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 11.2013 - ..., 1461 ccm, 95 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 02.2009 - ..., 1461 ccm, 110 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 05.2009 - ..., 1461 ccm, 90 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 02.2009 - ..., 1461 ccm, 106 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 09.2012 - ..., 1998 ccm, 190 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 09.2012 - ..., 1998 ccm, 220 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 11.2008 - ..., 1998 ccm, 180 LESzóval már megint nem megy túl simán

-
MC Pite
veterán
válasz
rob210
#74936
üzenetére
Asszem megvan a bő egy centi...
Saját magam után(nem a szerviz tépte meg) körmös leszedő, és 21es dugó, kb vízszintesen tartott hajtószárral (2őt tudott racsnizni a generátor merevítőig) pár perc alatt a kezemben volt. Két órás szopás helyett.Szerk: Ezekből egyik számot sem hozza hozzá: [link]
Igaz, a lég és pollenszűrőkből is a bárdi programban voltak nem hozzávalók is most mindkét autóhoz, de sírbatesznek már; tényleg mindig minden sz#rnak nyomozzak utána?
-
MC Pite
veterán
válasz
MC Pite
#74934
üzenetére
Hm, valami változott az Elfné/Totálnál? Idáig nem pont ezeket dobta, és én b*lfasz vagyok, de a honlapokon nem találom meg a motorolajokat és specifikációkat, max a google segítségével.
Ugyanazok a nevek már mindkét gyártónál, és pl az A3/B3-es 900FT-t nem hozza, ill azonosak a nevek.
:Evolution RN Tech Elite 5W-30_ :Evolution 900 SXR 5W-30
:Evolution RN Tech Elite 5W-30 :Evolution 900 SXR 5W-30 -
MC Pite
veterán
A Purflux olajszűrő az enyémre egy bő centivel kisebb magasságú mint a gyári, akkor inkább az utóbbit vegyem?
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#74930
üzenetére
Diag nincs egy obd + torque ami van itthon, de hibakód csak a p0420 volt( se fhp se immo hiba)amit töröltem és ki is kapcsolta a hibajelzést.Lehet ez egy pici tömítetlenség a kipufogón esetleg ami a lambdát megtéveszti?Vagy ez egyértelműen katalizátor?
A gyertya Denso pru nemtudommennyi
amit írtál, hogy kell az lett belerakva.
Hézag ~0.9mm mert az 1-es hézagolólemez nem ment közé, de ez gyárilag ilyen is volt nem lett állítva.
Kellett volna? -
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991
#74927
üzenetére
Ha halálán van az immo tud firvsa dolgokat produkálni.
Az enyémből ki lett vágva, mert teljesen kialudt a ledje. Meg elkezdett hurok hibát dobni. Indult még rendesen, de nem akartam megvárni míg az lesz, hogy hol indul hol nem majd egyszercsak nem.Immo hibánál csak teker teker de nem indul be. Ac tiltva, ugyebár.
De az fhp-t érdemes megtisztítani, én azzal kezdeném, ha nincs diag, hogy egyértelmű legyen mihez kell nyúlni.
Gyertyacserénél hézag be lett állítva?
Denso típusa? Mert az se mindegy! -
#89309696
törölt tag
válasz
gabor9991
#74927
üzenetére
A Rönó ezen motorjai nyomatékszegények alacsony fordulaton, azért érzed gyengébbnek. Padlózni kell meg forgatni, 4000-től indul az élet.
Persze van akinek ez nem jön be,én ezért is adom el az enyémet.Nem kell autópálya, egy sima főút is megteszi az ilyen picimotoros izéknak, ahol tartható a 100, ott már ez 2900 körül forog. Csak menni kell vele egy-két órát folyamatosan 90-100 körül, ne legyen bene sok lakott rész.
Nem csak a kati miatt, az autók amúgy is szeretik ha néha mennek.
Persze attól is függ milyen kocsi, ha ilyen napi 2-2Km távos akkor egy nagyobb út előtt dolgozni kell rajta. Ha rendes használatban van (10-15Km pl), akkor nem muszáj. -
sesomaru1989
aktív tag
válasz
molnarpeter
#74907
üzenetére
Szia,
Hat az enyem nem egeszen ilyen, de koszi, tampontnak jo lesz
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#74926
üzenetére
Az immo hibás működésekor indítás alatt gyorsan villog a visszajelző led a műszerfalon?
Vagy honnan tudom meg, hogy nem ismerte fel a kulcsot?
Most ha a kulcsot beteszem a gyújtáskapcsolóba másodpercenként vagy kicsit sűrűbben villog a led, amikor gyújtásra kapcsolom akkor pedig felkapcsol az összes visszajelző és ha jól emlékszem (nem az enyém a kocsi) ilyenkor kialszik az immo ledje és be is indul ha indítom.
Ha az immoval van a probléma akkor ilyenkor nem kilszik hanem gyorsan villog? (nekem fordom van ott azt hiszem így jelzi az immo hogy nem ismerte fel a kulcsot)
Katalizátor hibára visszakeresve volt korábban 2 találat, mindketten gyertyacsere után kapták a hibajelzést, ezzel én is így vagyok kb 150 km-re korábban lett nagyszerviz denso gyertyákkal együtt megcsinálva.Ennek lehet ehhez köze vagy csak véletlen egybeesés?
Itt felém sajnos nincs az alföldön autópálya meg nagyon normális út se meg a gazdája is jobb, ha nem kergeti 120-szal
, de lehet egy kis hajtás tényleg nem ártana neki ,mert az én 100 lovas autómhoz képest ez nem tűnik hasonlóan erősnek. -
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#74924
üzenetére
Ez thalia 1.4 16v, reggel óta be lett indítva vagy 10-20 alkalommal egyszer sem csinálta azóta, de rendeltem bele egy újat a bárdiból, ERA gyártmányról van véleményed?Viszont most dobott egy p0420 hibát is de ki tudtam törölni és nem is jött vissza.
Más hibakódot nem is találtam torque-al -
rob210
Topikgazda
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#74765
üzenetére
Lenne még egy kérdésem.
Olyat produkált 2 hét alatt már másodszor az autó, hogy csak teker de nem indul, ha a kulcsot kiveszem a gyújtáskapcsolóból majd újra visszateszem utána rögtön beindul.
Láttam immo hibáról leírást de nálam nem villog az immo led ilyenkor, a másik tipikus hiba a felső holtpont jeladó lehet talán.Szerinted a jeladó csinálhat ilyet vagy inkább immo hiba lesz? -
mycso
Topikgazda
válasz
MC Pite
#74915
üzenetére
Szia, én úgy tudom, hogy ez konkrétan a 2.0dci lagunáknál előforduló probléma.
Bár most, hogy a netet turkáltam miatta, találtam megane/scenic benzines problémákat is.A csatlakozó a szivattyú tetején van.
Itt van két remek iromány: [link] [link](#74916) zsizsef : szia, neked a szivattyú életben maradt, vagy azt is cserélni kellett?
Utána olvasva mindenkinél, "csak" ennyi a jelenség, hogy megég a csatlakozó, annak is a 4. lába (test). Viszont ezen kívül sehol, semmilyen probléma nem tapasztalható és a csatlakozót kicserélve örök élet +1 nap.
Olyan mintha, ezek a gyári csatlakozók lennének szériahibásak. -
zezoli
csendes tag
Tud esetleg valaki olyan programot vagy alkalmazást , amivel ELM327 segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az elektronikus rögzitőféket egy 2015 megane esetében? Valaki kísérlezettt már ezzel?
-
MC Pite
veterán
Srácok, ez a csati merre van, üa szivattyú tetején vagy még elől? Ránéznék lassan...
-
MC Pite
veterán
Hasonlót szoptam be a korábbi autóval, ott a siemens BSM-nél (motortéri egység) volt a csati. Ott 'véletlenül' a mellette lévő (csatiban üres) pinre is ugyanazt vezérelték ki, így takarítás, új pin beszerzés, Y elágazás készítése volt a megoldás (pedig eredendően is kétszer ekkora felület volt, de az is kevés). Persze elébb a tanácsok alapján BMS-et cseréltem és egy darabig jó is lett tőle, később derült ki hogy nem az volt a ludas.
Ez a hiba a benzineseket/fiatalabbakat is érinti? Akkor legalább megmozgatnám, megtakarítanám az enyémen is.
-
hz0917
tag
Sziasztok!
2004-s, 1.4 benzines megane2 termosztát cseréhez melyik gyártó terméke ajánlott?
Az otthoni csere és légtelenítés megoldható, ha igen mire kell figyelni? -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter
#74907
üzenetére
Neki sedan van. ;)
-
KDavid17
aktív tag
Sziasztok
Ti megane 3hoz ( 2012 , 1.5 dci 90 le) milyen olajat használtok/ajánlotok? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
sesomaru1989
#74906
üzenetére
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Szedte mar le valaki 2004 es Megane 2 sedan-rol a hatso lokharitot? Van valami kulonosebb trukje? Egy koccanast kovetoen elall a kasznitol, szeretnem leszedni es ujra visszarakni. Mire kell figyelni?
Elore ia koszi.
-
mycso
Topikgazda
-
-
mycso
Topikgazda
Nos, többszáz orosz, lengyel és ukrán oldalt elolvasva, ez a jelenség mondhatni általánosan előforduló hiba.
Akinél előfordult, a csatlakozóban ugyan ez a láb volt megégve, viszont 99%-ban nem szivattyú, hanem csatlakozó hibáról írnak. Létezik "csatlakozó javítókészlet" (egy ilyet holnap veszek is ügyesen).
Ami aggaszt, az a szivattyún lévő megégett csatlakozó. Ezt pl. lelkes oroszok a csatlakozó "lebarmolásával" és a vezetékek direktbe forrasztásával oldották meg (volt akinél, nem csak megégett, hanem konkrétan eltűnt ez a láb).
Min1, a napokban teszek egy próbát a köteg csatlakozójának a cseréjével, a szivattyúét meg megpróbálom megpucolni, aztán próba....
(hogy ez eddig miért nem jutott eszembe, hogy orosz oldalakon keresgéljek)
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210
#74896
üzenetére
Letöröltem annó...
Elvileg, amit találtam neten, hogy valamelyik 70A biztosíték a szivattyúé.
A 70-esek mind rendben voltak.Viszont csak szétkaptam a szivattyú csatlakozóit: (a második kép nem sikerült, de a lényeg látszik) --> a kérdés, hogy mitől...a szivattyú halálától égett meg, vagy valamitől megégett, amitől a szivattyú nem kap áramot. Úgy sejtem egy pár napig ezen még elfogok szórakozni.
Viszont ez alapján meg úgy gondolom, hogy csak kellene valahol lennie egy elhalt biztosítéknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi ékszerdobozka
- iPhone 13 128GB 100% (1év Garancia)
- HIBÁTLAN iPhone 16 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 92% Akkumulátor
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3962, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
összetákolni hátul a fészerben, aztán mehet is hahu-ra, ott úgyis vw az isten





