-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
75kokoko75
aktív tag
Sziasztok! Most vettünk egy 1998-as megan scenic-et. Soha nem is ültem ilyen autóban azelőtt, így segítsetek nekem légyszi.
Az normális, hogy nagyon magasan fog a kuplung? Ez jellemző a tipusra?
Előre is köszi a segítséget -
harry
veterán
válasz
molnarpeter
#78498
üzenetére
Ah ennyi veszodest meg nem erne meg, itt nem hiszem hogy eleve lenne kereslet ilyesmire... meg atgondolom, hatha sikerult egy honapon belul hazavinni, de ha mas nem veszek ra egy szett gumit.
-
harry
veterán
Koszi sracok! Ahogy irtam, vagy meg iden akarnam eladni (es akkor nem is bajlodnek ezzel ha osszel osszejon), vagy megtartom max 1 evet, de akkor kb csak a mostani szezonra keresek valamit. Egy jo profilmelysegu, par eves, nem repedezett gumival ketlem, hogy akkora problemak lehetnenek. Ha nagyon nincs akkor persze nem szorakozok aztan veszek ra rendeset, nalam is elso a biztonsag, csak hat orultem volna ha tovabbi nagyobb koltsegeket meg tudom uszni...
-
rob210
Topikgazda
válasz
bLaCkDoGoNe
#78477
üzenetére
Hátul a küszöbnél húzd szét a csatlakozókat fújd be kontaksprayel és reménykedj.
Álltalában itt szokott ilyen eső után lekontaktolni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
LamerGyuri
#78488
üzenetére
Szerintem mindenki használt abroncson közlekedik mondjuk
(kivéve, mikor az új felszerelésekor kigurul az autó a szervizből). Más kérdés, hogy külön vásárolva (felni nélkül) szereléssel együtt a fajlagos költség 1 lekoptatott mm-re vetítve magasabb, mint az új gumikkal lenne. -
t.imi
addikt
válasz
MC Pite
#78484
üzenetére
Természetesen nem erre gondoltam, minőség-ár volt a lényeg, az itthoni 2-300ft ledekhez képest.
Valami hasonlót kerestem: [link] létezik több leddel, vagy 8 db körbe oldalt. Mondjuk a megfelelő típus, márka keresése + mászkálás utána már kész ráfizetés.[Erre gondolsz?] Bagó összeg, ha vásárlástól nézem 2 évet kibírt a benne lévő hagyományos.
-
polonic
félisten
válasz
LamerGyuri
#78488
üzenetére
Egyetértek. Az élet múlhat egy méterrel hosszabb fékúton.
-
LamerGyuri
senior tag
Használt gumi?

Ne már. Vagy el akarod adni az autót, és emiatt olcsóbban megúszni?
4 (azaz négy) tenyérnyi felületről van szó, ami a közvetlen kapcsolat az út és az autód között. Én nem merném ezt ismeretlen előéletű abroncsokra bízni...Az összefoglalóban van felni-gumi váltóhoz link; bár a tiédhez nem is hoz 14"-os felnit, 15"-től indul a méret.
Majd Robi bácsi megmondja, Megane tulajként, mi a jobb hozzá. -
harry
veterán
válasz
LamerGyuri
#78485
üzenetére
Koszi! Nem tudom mennyire lehet ettol elterni mondjuk (tehat ha talalok hasznaltan gumit + felnit, gondolom esetleg szelesebb lehet mondjuk 6", es ennek megfeleloen valtozhat ET is, KO es KF ugyanaz persze). De majd rakerdezek a felnis topikban is talan ha aktualis lesz.
-
válasz
LamerGyuri
#78485
üzenetére
Na ez az autósok 70-80%-át nem szokta érdekelni...
-
LamerGyuri
senior tag
...valamint az sem mellékes, hogy: Közúti forgalomban használható : nem (off-road)
harry: jót találtál; azok az értékek a gyári lemezfelni adatai 175/65 R14 gumihoz:
5,5x14 -> szélesség, átmérő collban
KO:4x100 -> 4 csavar, 100mm-es osztókör
KF:60,1 -> középső helyezőfurat mérete
ET: 36 -
MC Pite
veterán
Nem venném, és megint nem megy a foncsorra kb semmi fény. Bentre és Osram 4000K halogén izzókat szoktam rakni, a LEDnél jóval olcsóbb, és sokkal(!) kellemesebb a fénye (nem kemény árnyéka van, hanem puha, rendes szórt fénye van). Akár kintre is mehet (de minek, akkor ott vannak a Sportlight W5W izzók sokkal olcsóbban, újabb 5 évig tuti bírja).
-
harry
veterán
Hello,
Lehet nem uszom meg*, es kene teli gumit vennem a kocsira : /A gumimeret 175/65 R14 (+ esetleg valtomeretek), eddig rendben (Megane1 ph2 2003).
Ellenben lehet felnit is kell vennem / eleve igy talalok hasznaltan, milyet kell keresnem? Valahol ezt talaltam:
5,5x14 -> szelesseg, atmero collban
KO:4x100 -> 4 csavar, 100mm-es osztókör
KF:60,1 -> ?
ET:36Pontos ez / hianyzik valami info / van olyan ami nem is fontos?
*(tervben volt hogy a hideg bealtakor esetleg mar hazaviszem / eladom, de erre most mersekelt esely latok, igy viszont nyilvan teszek ra telit).
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
molnarpeter
#78478
üzenetére
Köszönöm a tippet, megnézem azt is, habár indítózáskor pöccre indult, nem "éreztem" gyengének az akkumulátort.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#78477
üzenetére
Alacsony akku fesz szerintem
rá kéne mérni, plusz diag. -
bLaCkDoGoNe
veterán
Sziasztok, tegnap a kicsi kocsi (Megane 1 Ph2) a SERVICE és ABS lámpákkal örvendeztetett meg induláskor. Utoljára 2-3 hete mentem vele, akkor minden rendben volt, azóta álldogált csak. Van esetleg tanácsotok, hogy az obligát ellenőrzések (biztosíték, jeladók állapota) mit tudok még otthoni körülmények között megnézni hibakeresés jelleggel?
Köszönöm. -
t.imi
addikt
Ennek fényében, ha nincs normális márka, marad a hagyományos izzó. Sok kedvem/időm nincs kísérletezni.
-
KTU
addikt
Megane 2, 1,6 benzin ph1, külső féltengelycsukló készletet kellene rendelnem.
Értelmes minőséget alig találok.
SKF, NTN-SNR, FAG,
MAXGEAR, CIFAM, METELLI, RUVILLE, MAPCO, SAMKO, KERGEN.Jól gondolom hogy ezekből az SKF a befutó?
féltengely csukló
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210
#78469
üzenetére
Pontosítok: Vannak jó ledek, de itthon 98%ban a szarok vannak, és a (közepesen)jók rohadt drágák általában. Néha van pár üdítő kivétel (pl a filamentes W5W amit a C3-ba használok), de a két szállítmányból az első fasza volt, a második már derengett.
-A 6-7000kelvines ledek bizony a 3000es izzó helyett lilásba viszik a színt sokszor, érdemesebb melegfehéret venni, vagy pirosat.
-A legtöbb ledizzó nem a foncsort használja, azaz nem a foglalat felé visszafelé veri a fényt, hanem direktbe szórja főként, amivel jóval kevésbé látható messziről!szerk: Unix/Bárdi/Láng és többinél a legszarabb kínai van olasznak csomagolva. Fullrandom böknek rá hogy mit vesznek fel a kínálatba, normálisat még nem láttam egy darabot se közölük, de lehet hogy van...
Képekben:

rob: Filamentesek beférnek, de nagyon kevésben van elég nagy ellenállás indexhez. De 2in1 megoldásként ez is érdekes lehet, a valóságban jók szoktak lenni a switchback (index és menetjelző) cuccok, ha ez elég alapnak is tűnik.
-
t.imi
addikt
Nagyon köszönöm urak!
Elnézést a reklámért, hátha úgy könnyebb beazonosítani a boltot és termékeit. Leddiszkont Budaörs, Tesco parkoló. Onnan szándékoznék vásárolni. Nem létszükség, kipróbálnám :)Én otthon jártam így, mármint a halványan derengő LED izzoval 230v-on. Mondjuk az pár száz forintos Tesco izé volt, normális márka nem csinálja azóta.
Esetleg megnézem Bárdi, UNIX-nál, ott hátha minőségit adnak, ha forgalmaznak. -
gixxergabi
senior tag
válasz
gixxergabi
#78470
üzenetére
Úgy értem az "izzó" fél oldala égett a másik fele meg azóta is világít...félreérthető volt
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi
#78470
üzenetére
Ezek mitsubishi targoncából vannak.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
gixxergabi
senior tag
válasz
rob210
#78469
üzenetére
M3-ban én is arról tudok beszámolni, hogy ajtó belsőbe tett led "derengett".
Menetfénybe, tolatólámpába tettek pedig hamar kiégtek, vagy volt amelyik már villogott mielőtt beadta a kulcsot...Van pár olyan T10-esem aminek a fele "égett ki", de a másik fele meg köszöni szépen jól van...
Lehet valami jó tipust fogtál ki, vagy ennyivel "másabb" az M1 "elektromos hálózata"...
Vagy én fogok ki sz@rokat
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite
#78468
üzenetére
Ezt cáfolnám, nekem igaz egyesben led a helyzet és fék lámpa hátul.
Csodálatos piros, de nem túl erős, se a tompított, se a fék.
6 éve változatlanul teszi a dolgát.
Indexben is gondolkozok egy ideje, de olyan kicsi w5w-t sajnos nem találok, ami szórja a fényt (azaz több ledes) és beférne a búrába.
-
MC Pite
veterán
Nem érdemes LEDesíteni a helyzetjelzőt.
1, lilás lesz a piros
2, villódzani fog idővel (mert 12 és nem 14,5V-ra méretezik)
3, meg is fog purcanni hamarább mint egy izzó
4, ha szilárdtestrelés vezérlésen van, sok olcsóbb darab (az itthoni ára ettől lehet drága!) az dereng lekapcsolt állapotban is -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8
#78466
üzenetére
Jah így értem csak az előző hsz.-ben megfejthetetlen volt, mit is szeretnél tudni.
Igen az okoskerék tudja szórni az olajat, de ha az szórja az jelentős olajfogyasztàssal párosul. Meg hát úszik a vezérlés ami nem egészséges. A 3 szimering is ereszthet. Illetve ahol szokott ereszteni, ez a legjellemzőbb az a szelepfedél. Kiöregszik a ragasztó és repedések mentén megjelenik az olaj.
Egy vezérlés burkolat leszedésével könnyen kideríthető, ami max 30 perces mutatvány. -
Somatom
veterán
válasz
forceberg
#78462
üzenetére
Igaz, régen volt, de nekem szakközépben tanították négy évig, mielőtt bizonyítványt adtak arról, hogy ez a szakmám.

Egy ólomakku normál töltése a névleges kapacitás 10% -a. Vagyis, 100Ah -s akku esetén 10 Amper. Ha jól rémlik, akkor egy Lada generátora 45 Ampert tudott. Egy modern autóé jóval többet. -
Jelenleg nem tudom, hol lenne érdemes villamosságot tanulni.
Ha x energia szükséges a motor beindításához, amit az aksi szolgáltat. Akkor ezt az x kivett energiát kell visszatölteni. Ha kicsi az aksi, ha nagy, akkor is.
A telefonos hasonlatod is rossz, mert fel lehet tölteni az 5000Ah-s aksit 500mA töltőárammal is, csak tovább tart. Illetve a telefon és az indító akkumulátor más célt is szolgál.
-
Benir8
senior tag
Tudja valaki egy cikkszámot dobni O-gyűrűt okoskerékről?
Renault Megane II 1.6 16V 82 kw K4M812 -
Ez egy nagy baromság, mindenféle szakmai alapot nélkülöz, de túl nagyot felesleges vennie.
Annyit kell visszatölteni, amennyit az indítózás kivett + amennyit merült az aksi, amíg állt az autó.
Arra mindenképp figyeljen, hogy nagy indítóáramú legyen az aksi dízelhez. 600A feletti. -
-
KTU
addikt
válasz
Predator2
#78453
üzenetére
Fel is kell azt az akkumulátort tölteni,
de inkább szinten tartani, úgy hogy közben azért másra is kell az energia amit a generátor termel.hasonlat,
pl. a régi "gombostelefon" töltőjével (550 mA), nem töltjük az új 5000 mAh akkus telefont, mert "soha" nem tölti fel, ezt több A-al kell tölteni hogy fel is töltse. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
M3 hátsólámpa izzó. Éppen kiégett az egyik helyzetjelző izzó.
Ledre érdemes cserélni, vagy maradjak a sima izzószálas megoldásnál?
Nincs kiégett izzóra figyelmeztető visszajelzés a műszerfalon. -
Predator2
addikt
Helló
1.5dci 82HP 2004-es autóba milyen akkumulátort ajánlotok? Milyet lehet maximum?
Most egy Varta van, de ennyi az össz infóm.Thx
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
polonic
#78443
üzenetére
Szélvédős műhelyben szokott lenni speckó felszerelés a leszedéshez. Ha meg akarod spórolni a kört, akkor szerintem körbe lehetne vágni a mostani matricát, és úgy tenni rá az újat, kicsit vastagabb lesz az eredmény, de kevesebb utánajárás. Vagy az említett régi maradvány leadás, új matrica igénylés.
-
válasz
polonic
#78445
üzenetére
Itt van bővebb infó.
Milyen iratok szükségesek?
A megrongálódott regisztrációs matrica utángyártása akkor engedélyezhető, ha az azon feltüntetett rendszám vagy vonalkód alapján a matrica még azonosítható. Az utángyártandó – a szélvédőről eltávolított – matricát a kérelem benyújtásakor be kell mutatni.
Milyen költségei vannak az eljárásnak?A regisztrációs matrica gyártásának engedélyezésére vonatkozó közúti közlekedési igazgatási hatósági eljárási díja 1550,- Ft
-
Portré módban fotózták szerintem, azért vannak benne homályos foltok. Mondjuk a jobb eleje nem teljesen ép, meg a lökhárítót is szétfúrták, bíztató darab.
ΞΔGLΞ: Az a baj, hogy 5000 Eur lehet egy sima parkolási sérülésből is kint. Nekem anno volt egy Corolla versom, azt osztrákoktól hoztam, lekérdezve az előéletét, összesen volt rajta ~8000 EUR kár összesen. Megvoltak a kárelőzmények, meg az előző tulaj, egy korosodó bácsi használta és ügyetlenül parkolt, de azt stabilan, viszont lelkiismeretesen cseréltette a horpadt elemeket az autón. Szóval ez a lekérdezés tud nagyon nagyon fals infót is adni.
polonic: Ha nem jön le pengével, akkor okmányiroda. Arra nem emlékszem, hogy kérik-e a sérült matricát vagy csak simán pengetni kell a lóvét.
-
polonic
félisten
Szélvédő cserénél a rendszám matricával mi lesz? Mert nekem fólia is van rajta és leszedni szerintem esélytelen. Újat kell igényelni valahogy?
-
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
Megane 2 2004 1.6 16v 162e km ... elektromos kormányrészében tekerés közben úgy kb. 30-60 fokos szög között /balra-jobbra is/ fémes koppanó hang hallatszik, főképp döccenőkben , de álló helyzetben is már észrevehető a koppanás tekerésnél.
Kb. 1 hete egyre fémesebb a hang, de a kormányzás nem akad meg, folyamatos ...
A mellékelt fotó alapján a hang az elektromos résznél alulról jön !
Toronycsapágyak 3 éve, kormánymű , külső-belső összekötők, stab.pálcák, stb. az év elején voltak cserélve.
- van e erre a részre valamilyen felújító szett (link hozzá), vagy szét kell szedni teljesen
- nézzek bontottat kompletten /lehet u.e a hibája annak is/
- esetleg felújított teljes elektromos kormányrész kapható e (elérhetőség ha lehet)Köszi a válaszokat !
... a fotó: -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Valami k...ra nem tiszta ezzel a hirdetéssel, nekem ott lett gyanús, hogy egy ilyen fullos lag3, ami 2013 májusi, kitűnő állapot, automata meg minden, azok nem gagyi 2 milla környékén tanyáznak, még akkor sem, ha valóban úgy süllyed az áruk, mint beton a vízben. Ez, kb 1 millióval olcsóbb, a többi hasonló lagunához képest.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy kis "érdekesség", nevezzük így, mint volt Laguna tulaj néha nézegetem ezeket az autókat...szóval...
A hirdetett kitűnő 2013-as, és képről valóban annak tűnő TŐRÉSMENTES Laguna 3 2.dci 173 le. [link]
-
AthlonXP
őstag
Köszönöm a segítségeteket!
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
2002-es Megane ( 1.4, 16v 95le ) generátorhoz keresnék csapágyat, nem tudja esetleg valaki, hogy milyen méretű, számú kell hozzá?
Van egy kis hangja neki, legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy onnan jön a hang, pár ezer km-rel ezelőtt lett cserélve benne vezérlés, vízpumpával, külső szíjjal, feszítő csapággyal, stb. Így elvileg már csak az lehet, mert a generátor még gyári benne. -
gixxergabi
senior tag
-
t.imi
addikt
válasz
gixxergabi
#78425
üzenetére
Olaj csak a kompresszor kenésére van. A hűtőgáz végzi a munkát. Nem az fagy le, a radiátor - elpárologtató része, amin a levegő az utastérbe áramlik. Kis mennyiségű levegő nagy mennyiségű hideg hűtőgáz. Egyszerűen lekondenzál a viz, ami ráfagy. Ezáltal csökken az átáramló levegő mennyisége, ami miatt még több pára fagy rá és szép lassan egy jégtömb lesz az egész.
Tiszta levegőszűrő esetén nyáron, dög melegben gondolom nem fordul elő. Amikor hűvösebb az idő, szűrő sem patika, már inkább.
Lehet sima mérnöki bravúr is, nincs össze passzítva a szállított levegő mennyisége a hűtőrendszer teljesítményével. -
gixxergabi
senior tag
válasz
MC Pite
#78424
üzenetére
ˇ25°ra állított belső hőmérsékletnél is még mindig jeges, és nem kellemesen hűvős levegőt fúj, még percek után is"
Én gyakorlatilag nem is tudtam emiatt használni AUTO módban nyáron. Mert ilyenkor gondolom a legalacsonyabbra veszi, hogy minél hamarabb elérje a beállított 22-23 fokot.
És nálam ez úgy nyílvánul meg, nem tudok másra gondolni, "lefagy" a hőcserélő és a jobb fele jéghideget fúj, a bal fele meg kinti forró levegőt.
Nem, nem olyat mint amikor kevés a gáz és kicsit langyosabb, mert fel lett töltetve, megtapasztaltam azt is milyen, előtte olyan volt. (leszívták a maradékot-vákumpróba-feltölt)
Szóval ilyenkor AC off, és kis idő múlva mintha kiolvadna és megindulna benne a gázáramlás, és elkezdi mindkét oldalt a hideget fújni, persze amíg még hideget tud off állás mellett.
Manuálisan beállított 22-23 fok mellett nem csinált ilyet, csak AUTO módban.
Lehet tényleg a hirtelen hideg miatt lefagy félúton (de mi, az olaj?), hallott már vki ilyet? -
MC Pite
veterán
Igazából a szokásos vonalat/filozófát hozza a Ford, ami van akinek szimpi, van akinek kevésbé.
-Az ülés végre normális (bár nincs állítható deréktámasz). A középkonzol most is szerencsétlen alakú, de mivel magasabban, 'székesebben' ül rajta az ember, így legalább nem nyomja a lábat. A relatív nagy fokozatokban állítható támlaszöget mondjuk nem szeretem benne.
-Az elektromos rögzítőfék nagyon lassan és bután enged ki; és hasonló autókhoz képest nagyon furcsa, hogy megálláskor nem húz be.
Sőt, hangjelzést sem ad, csak mikor már kinyitottad az ajtót (és már nyilván balra nézel) egy kis üzit dob fel hogy húzd be a féket - párszor elgurultam vele mire megszoktam. Nem kapcsolható menüből. Sajnos az elindulást segítő is hektikus, nem sikerült kitanulni mikor fogja meg az autót és mikor nem.
-Digitklíma még mindig valószínű a korábbi beszállítótól származik (ahogy az olcsóbb újabb BMW-kbe is) úgy látom, mert pocsék sajnos. Szeretem a digitklímát, tudom ésszel használni; de:
-Kint 12-16°van, 21-21,5-re állítom a belső hőt (AC OFF) és várnám meleg-langyos levegőt lábra, fentre hűsebbet, de még nem hideget. Ehelyett hideg levegőt tol lábra (kintit), egészen 24°ig, amikor meg fentre is tök meleget tol. Hármas Focus és a kettes (az egy és a kétzónás is) ezt csinálta mindig. (Még párom manuális C3-jában is lábra tolja először a meleget.)
Klímával sem jobb a helyzet, kint 26° volt, tetőablakot és ablakokat mindig nyitva hagytuk amíg állt, hogy ne melegedjen fel, és még 25°ra állított belső hőmérsékletnél is még mindig jeges, és nem kellemesen hűvős levegőt fúj, még percek után is. 3 éves 70ezret futott, és újonnan is ezt csinálta.
-Aki szokta nézni a pillanatnyi fogyasztást, annak infó hogy ebben a szám érték is használhatatlanul ugrál, és a sáv is tök használhatatlan (0-15-30 skála van egy 2cm magas skálán).
-A tükrök megint kicsik, vagy inkább úgy mondom erre kicsik a Focuson még elmennek. Erre (és a klímára) mindenki egyből panaszkodott (meg a nagyon harapós kuplungra és a lagymatag fékre; ami abból is adódott, hogy későn és keveset használja a hátsót, így a tárcsa 80% nem is érintkezik a betéttel.)
-A fényszóró végre normális, és izzócserééhez sem kell szétbombázni az autót.
-Android autó 2 telefon 2 kábel fél órás tortúrája után el lett könyvelve hogy nem működik, majd kb a tizedik rádugásnál már működött. De. Nincs magyar nyelv az autóban, így angolra vált az android autó is, és a felolvasás és címbemondás is angolul kellene hogy menjen; azaz ehhez le kell választani az autóról míg bemondom a címet, vagy menet közben kell pötyögni (hogy angoul olvassa fel a magyar értesítéseket az kevésbé zavaró, de szintén használhatatlan).
-Telefontartót a szellőzőkre (amik az égnek állnak) nem lehet rakni, a szélvédő meg mocsok messze van.
-A pohártartó az jó, nem spórolták el a rugókat mint az én autómban.
-Belső világítás remek volt, a csomagtartóé kritikán aluli.Szóval nem rossz, de sajnos a legtöbb fordos nyűgöt hozza magával. Egyébként a fiatal autó futóműve (17es ballonos kerekekkel) már kopog, meg valami a hajtásban is (megint nincs meg a mechanikában a bizalmam), és marha ijesztő vele nem tükörsima, kanyargós úton menni, a kicsi berugózást/dülöngélést nem csillapítja a lengéscsillapító - ez sajnos nem ritka a SUV-oknál.

-
KTU
addikt
válasz
Istikee007
#78422
üzenetére
Ha olajat keresel benzinesbe,
rob210 válaszai:
"Elf Evolution 900 SXR 5W-40 motorolaatj akkor érdemes beletenni, ha sokat autópályázol plussz 40 fokban.
Télen és városi araszolgatósnak jobb az 5w30" [link]Szűrők:
"Az unixos szűrőt hagyjuk.
Hengst, purflux, renault gyári, ezek szűrők amikkel még nem volt gond." [link]------------------------------------------
Hogy honnan, az függ hogy hol laksz, helyben melyik autósboltba milyen kedvezményeket adnak.
Vagy hogy honnan melyik webshopból hogy tudod összeszedni, hogy ne legyen postaköltség.Ahonnan vásárolgatok ZS+U (ZSU), Kauf-Fer Áruház, Kovács Autóalkatrész Webáruház
-
Istikee007
tag
Sziasztok.
Renault Clio II 1.4 benzin (1999) következik az időszakos szervíz, vihetem én az olajat, olaj szürőt, üzemanyag szürőt, levegő és pollenszürőt. Milyen olajat ajànlotok bele illetve a szűrőkből milyen màrkàt ajànlotok? Illetve honnan ajànljàtok a vàsàrlàst?
-
MC Pite
veterán
Ha valakit még érdekel friss Ford vs Renault tapasztalat, hétvégén vezettem egy bő húsz órát egy 2017-es Kugát mindenféle körülmények között...
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Ma reggel vettem észre, hogy az anyósülés felől, a kormányműről lecsúszott a gumiharang egy pár mm-el... Ez valami porvédő lehet, vagy van más szerepe is? A gyors-kötöző rajta van, tehát ha jól gondolom meglazulhatott. Kibír így pár napot rövid távon, utána tudnám csak kicserélni rajta a gyors-kötözőt, és helyére rakni a gumi harangot.
Mellékelek egy képet miről lenne szó: [kép]Az autó:
Megane 2
2004
1.4 16V 98le---------------------------------------------------------------
(#78398) MC Pite
(#78397) rob210
(#78396) lsebestyen
Köszönöm a válaszokat olaj témában! Felhívtam a helyi olajcentrumot, viszont itt az 5w40-et ajánlották... Ragaszkodjak az 5w30-hoz? (nincs 100.000 km az autóban) -
rob210
Topikgazda
válasz
egyedülülő
#78406
üzenetére
Keress másikat.
Fiatalabbat és kevesebb kilométereset.
600 körül már értelmes darabok vannak. -
rob210
Topikgazda
válasz
egyedülülő
#78401
üzenetére
Mikori kiadás mert a 2 est sokáig gyártották.
-
harry
veterán
Megjottek a cuccok
Valamelyik este / hetvegen neki is esek... -
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Gyorsba kell vennem valami kocsit és kinéztem egy Laguna II-est 1.8 benzines motorral. Minden nagyon jónak tűnik messziről, de nem értek a típushoz. Holnap megyek megnézni. Mire kell figyelni a konkrét típusnál? Vannak típushibák? Az 1.8 as motor milyen megbízhatóság szempontjából? Elektronika ezen mennyire stabil? Volt 807-es pugom, az volt az egyedüli francia tapasztalatom. Azon sajnos voltak bosszantó dolgok. Egy idő után mutatta mennyi benzin van benne, az aktuális fogyasztást, a keréknyomásjelző állandóan kongatta a vészharangot és hasonlók.
A válaszokat előre is köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 14C / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C Dock Gen2 (akár 3x4K felbontás)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi 14T Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
köszönöm, megnézem ezt is!
Nincs normális minőség?
(kivéve, mikor az új felszerelésekor kigurul az autó a szervizből). Más kérdés, hogy külön vásárolva (felni nélkül) szereléssel együtt a fajlagos költség 1 lekoptatott mm-re vetítve magasabb, mint az új gumikkal lenne.

rá kéne mérni, plusz diag.





De azért nagyon köszi a tanácsokat!

mycso
