-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
baluka6
#81688
üzenetére
Korrekt ára volt, a női tulaj nálam sem előny. 30, 60, 80, 91k-nál volt olajcsere. Teleszkóp akkor jó volt (hidegben rosszabb, és még csak engem zavar, nejem szerint jó ez még). Ezekszerint előző tulaj nem kapcsolgatta legalább havonta a klímát....
Motorteret láttam, porvédőt nem, 1-2 karc és letört deréktámaszállítóval az átlag alatt volt 2-300-al. Meg a kosz, de azt carnext megoldotta átvétel előtt (ezek is rajta voltak a dekrás felmérőlapon, nyilván ezt kifizetették, és ennyivel olcsóbban ment piacra). Ebben semmi különös nincs, hibátlan autó nincs, max a szalonba (de sokszor az új se hibátlan).Állapotfelméréseket általában hanyagolom, mert ötből négyszer sz.rt sem ért, idő és pénzpazarlás volt (a fele, szembeötlő hibákat se jegyeztek fel, vagy egyszer ráijesztős mindent is felírós felmérést kaptunk).
Ezt éppen el akartam vinni egyébként, de hétfő reggel hívtam őket ahogy felkerült, mondták ok, csütörtökre tudnak leghamarabb sofőrt aki elviszi erre (ha még meglesz). Ilyenre fel is háborodhattam volna, de mivel 4-5 hónapja volt hiredtésfigyelőn, és a mobilés felhozatalt is hetente csekkoltam, enélkül is tudtam hogy a benzines addig nagy eséllyel le lesz foglalózva.Keyless betét ha jól sejtem bentről pattintható ki?
-
passat77
tag
válasz
DJGABI
#80920
üzenetére
Szia,
Nekem is hasonló problémám van az autóval (2007-es 1.6 Laguna 2) mármint az, hogy 1500-2000 fordulat között ha odalépek a gázra akkor valami iszonytató rezonáló hang jön a motortérből. Neked sikerült-e már ezt a problémát megoldanod? Eddig három szerelőnek mutattam, de passzolta mindenki...
-
Ganz-[HUN]
addikt
hali
valaki el tudná magyarázni hogyan kell használni a szabadkéz funkciót Lag 2 Ph1-ben, és hogyan kell érvényesíteni/bekapcsolni? Privilege felszereltség. -
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter
#81692
üzenetére
Köszi!

-
dssport
tag
válasz
rob210
#81624
üzenetére
Na megnéztem időközben 2006-os clióból egy 1.4 16V változatot is, és mentem a 2007-es 1.2 D4F740-nel is.
Igazad volt, az 1.4 sokkal jobban viszi, stabilabb szebb járású motor pedig 100k kilométerrel több volt az adott példányban, mint az 1.2-ben.
DE.... Sajnos az 1.4 fapad edition volt és nem férek el benne mert nem állítható az ülés magassága. A kormány brutál húzott jobbra, erőből kellett tartani balra minimum egy negyed fordulatot, hogy ne essen le az útról. Rá akarták fogni az egyébként kuka gumira de parkoláskor/tekeréskor valami egyszer egyszer kattant is... Bal első sárvédőt cserélték, szóval tartok tőle, mi van ha meg volt ütve. De igazából mindegy is mert nem férek be normálisan...
Az 1.2-ben (2007) félbőr, jól állítható ülések vannak, azt legalább magamra tudtam szabni.
Viszont, jól éreztem már elsőre is, hogy a kuplung nem oké. Próbakörön végleg kiderült, hogy a felső 2-3 centin fog, Majdnem felengedett pedállal indul meg az autó, baromi zavaró, azonnal cserélném, gondolom attól javulna. Levettem az olajbetöltőt próbakör után, sajnos a motorba nem látok bele, mert ezen az a hülye műanyag csöves megoldás van, de az látszik, hogy a betöltő csőben áll a hab. Gondolom, sokat városoztak vele. Bár a lexikon szerint most volt olajcsere...A kérdésem az lenne, hogy szerinted elképzelhető, hogy csak abban a műanyag csőben a betöltő sapka alatt van hab, mert a pára ott csapódik ki igazán, vagy ha leszedném a szelepfedelet, akkor azt látnám, hogy a veztengely meg minden abban a habos trutyiban úszik és a betöltő tetejéig felnyomja? (Amúgy szerintem olaj is sok van a motorban)
-
zaskar
senior tag
válasz
baluka6
#81688
üzenetére
Szerencsére vannak ritka kivételek is. Én 4,5 évesen, 50 ezer km-el vettem a Laguna 3-ast, amit a cégünknél hajtott egy felsővezető hölgy. Ha nem ismertem volna az autót, természetesen visszatekerés gyanúja merült volna fel. De tudtam, hogy a hölgy csupán magáncélra használta, nem munkaeszközként, így mindössze évi 11-12 ezret ment vele. Ennek volt még egy pozitív hozadéka: az olajcserék hamarabb megtörténtek, mint 30 ezer km, mert a 2 év hamarabb eljött. Én mióta megvettem, 15 ezrenként cserélem. Az összes szervizszámlát megkaptam, szerencsére a közeli márkaszerviz a korrektebbek közé tartozik, ezt tapasztalatból tudom. Egy dolog volt csak, mit a hölgy hátrahagyott: a világos kárpitok rettentő koszosak voltak, pedig neki nem került volna pénzbe a takarítás😊
-
Somatom
veterán
"Service Due" üzenet. Ez gáz, vagy csak az esedékességre figyelmeztet?
-
baluka6
aktív tag
válasz
MC Pite
#81682
üzenetére
Én ilyen flottás autókkal foglalkozom, többek között Leaseplan-nel is kapcsolatban vagyok. Kizárólag a gyári előírás szerint szervizelik (30.000 km) márkaszervizben, ami Renault esetén nem mindig szerencsés.
A másik (minden előítélet nélkül) a női használó, ami 90%-ban sokkal nagyobb hátrány, mint előny. Egyébként az autóra vissza térve, az olajos motortér, a csomagtér teleszkóp és a szakadt lengéscsillapító porvédő az első megtekintéskor kiderül, ezeket be kellett volna kalkulálni. A keyless betéteket zörgése sajnos "típushiba", ki kell pattintani és ecetmentes szilóval körbekenni. A többi tömítés szerintem egyedi eset, sokkal többet futott és öregebb példányoknál sincs ilyen hiba. Lehet, hogy vásárlási előtti állapotfelmérésen ez kiderült volna.
-
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210
#81683
üzenetére
Csöbörből vödörbe?

Vszínű Puretech lesz az utód. Elvileg még sokára...
Amiket kicserélek, egy dolog, de amiért el kell vinnem valahova, az jobban zavar (pl klíma). Na, meglátjuk majd mit találunk, és mennyi lesz az annyi.t.imi: Hja, nem árulom el honnan tudom azt a forgatókönyvet. Naív voltam, megesik. És pár hete megint szétszedtem, mert megpurcant a korábbi tolató fényforrás, helyette került be ez, és ez a rádiót se zavarja legalább (és olcsóbb is volt, meg itthon is kapni, ilyen van a másikban is). Legyen tattósabb is...
-
t.imi
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210
#81681
üzenetére
Leasplanes, legalább átlagos előélete volt, lásd aláírás(egygazdás, női középvezetőé). 2019 májusban volt 104k, most 140k km (hm, október vége óta a kicsibe is belement 8k).
A fojtó sz. és szívósortömítések ahogy keresgéltem (meg az olaj) rengeteg ilyen motoros autónál előfordul. Azért vettem 4,5 éves autót a 12 éves helyett, hogy elég legyen a tmk, de több terven felüli javításom van ezzel. Jó, eleve a psa topik forgalma az ötszázada a renaultosnak, de innen is inkább az jött át, hogy ez még nem extra amik elöjönnek nálam.
Bár nekem már gyanús... Bár sokkal alacsonyabb az ingerküszöböm átlagemberektől, az is igaz. -
MC Pite
veterán
Mennyire normális Megane3nál, hogy 5-6 évesen cserés a lengéscsillapító porvédő, fojtószelep tömítés, szívósor tömítések, trafótömítések(nem találtam külön), olajos a motor teteje, a csomagtér teleszkóp századik kenés után is nyikorog/nehezen csukódik a kombi ajtaja, hogy az augusztusi klíma töltés után (1-2 havonta télenis használom a klímát) úgy tűnik megint tölteni kell (azaz összes tömítés és két szelep cserélve lesz ha nem látunk most se szivárgásnak nyomát), a bal ajtó átvezető csati(gondolom/remélem) kezd kontaktos lenni (hangszórónál veszem észre)és hogy zörögnek a keyless betétek az ajtókban(itt iscserélni kellene valamit?) ?
t.imi: Akkor kell max patent, ha egy ronggyal nem tömted be a csomagtérajtóban a rést, és beesett a csavar, ami utána lentragad az ajtóban. Amúgy elvileg nem kell.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
M3 kombiban cserélnék fék, stb izzókat. Milyen patent szükségeltetik oda?
-
passat77
tag
Sziasztok,
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy
1500-2000 fordulatszám között valami idegesítő módon berezonál az autónál mikor tövig benyomom a gázpedált. A szerelő szerint a szívó rész irányából jön a hang mikor a folytószelep kinyit, de nem tud mit kezdeni vele, hibakód nincs. Egyébként az autót még erőtlennek is érzem. (2007-es 1.6 benzin Laguna 2)
Mi okozhatja ezt a rezonanciát? -
válasz
Mezga Aladár
#81668
üzenetére
A cserelgetos szervizekre is tobb hetes varakozas van naluk, megtehetik.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Pttypang
#81664
üzenetére
Nagyon. A vill. szerelő óradíja 18 e forint. Nagyon sokat rá lehet írni. A vicc akkor is az, meg sem nézi az autó hanem csípőből elutasítja.
(Az elmúlt években szervizben cserélt alkatrészek: komplett kipufogó+katalizátor, komplett kuplung, FHP jeladó+csati, akku, hátsó lambda-szonda, alapjárati motor, lengéscsillapító). Erre jön egy nehezen detektálható hiba és elzavarnak a francba. Persze az autó alkatrész csereüzemektől nem vár mást az ember. -
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom
#81665
üzenetére
És még mennyi ilyet tudnék sorolni.
Néha néha amikor egy igazi gazdás autó jön annak hogy tudok örülni, azon öröm dolgozni.
Az nem is tart annyi ideig.
Utoljára a 2016 os fluenc volt ilyen vezcsere 3 óra.
Én nem akartam elhinni, hogy kész lettem vele ennyi idő alatt, de aztán rájöttem, hogy ja igen nem volt semmi elfokolva nem volt összerohadva kikopva eltörve tönkrecseszve.
Urak azok a renault szakszervízben nem szerelők.
-
Somatom
veterán
válasz
Pttypang
#81664
üzenetére
Sztem ha újkorától ők szervízelték volna, akkor vállalnák. Én megértem, hogy egy ismeretlen, többszázezret futott autóba nem akarnak belenyúlni. Már az átvizsgálás óradíja is horror lenne. Plusz a korábbi taknyolásokból eredő problémák, a nem rendszeres karbantartások miatt beszorult beragadt, berohadt dolgok, elöregedett gumik, tömítések, stb., stb.
-
válasz
Mezga Aladár
#81644
üzenetére
Szeretnem vajon kiprobalni, milyen vastagon tud fogni a tolluk, ha igazan eroltetem, hogy ranezzenek? :)
-
Somatom
veterán
válasz
DonThomasino
#81657
üzenetére
Kizárt, hogy egy OT -s autót márkaszervízbe vigyek. Hacsak nem kifejezetten valakihez.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989
#81645
üzenetére
mert az öreg autót szerelni kell. az újon csak ráírni, hogy szerelve lett.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989
#81642
üzenetére
nézd meg jobban kamera szöget váltottak.
Sok a szar autodocos videó, de ez spec jó
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Mezga Aladár
#81644
üzenetére
Gondolom, mert alkatrészt kapsz fillérekért, azon nem tud keresni.
Meg amennyi idő rá megy egy idős kocsira, annyi idő alatt, egy új autón 3 4 szer annyit húz le.
Sajnos ilyen világot élünk.
Ami öreg azzal nem.foglalkozunk, kuka... -
troll81
addikt
Sziasztok kicsi probléma lett a twingo val kuplung kész a de a fogas pont kicsit nem az igazi és jött egy lámpa
A könyve ezt írja. [kép] vagy automata váltó zavar
vagy a befecskendezés problémát ír...
Itt elakadtunk.
Nem törölhető jelenleg. A hibalampa.
Vagy a kuplungfogas pont állítható, programozhato? -
sesomaru1989
aktív tag
Udv,
Én látom rosszul h ebben a videoban, nem jól rakjak be a szűrőt??
Nem folyás irányba kellene ? ;) -
válasz
DonThomasino
#81640
üzenetére
10 evnel idosebbre mar nem neznek ra.
Twingo 2-t ha nagyon szepen kerem, megnezik esetleg, de mar az is nagyon szajhuzos. -
Xantomas
őstag
válasz
sesomaru1989
#81609
üzenetére
Ami filc keretes, azt lehet anélkül is. A Bosch-nak, Mann-nak, Valeonak is van olyanja, csak óvataosan kell befele játszani, mert mindenbe beleakad. Viszont sokkal-de sokkal jobban "tömít" mint a műanyag keretes. Nincs az, hogy a keret mellett átszívja a juharfa termésének a hártyáját, és zörög a ventillátorban míg el nem törik.
Ettől függetlenül az időölő művelet mindig a kitakarítása, klíma tisztító habbal kifújása, szóval... Jobb ha kint a kesztyűtartó, több a hely.
#81614prandris Az a jobbkormányosok miatt van. Ott is útban van a pedál, és a bevágások azért vannak, hogy kanyarba hajlítva tudd betenni, ne kelljen kiszedni a pedálokat. -
Bucsek
tag
Sziasztok,
Idén januárban vettünk asszony nagy örömére egy 2016-os Renault Clio 4 Grandtour 1.5 dci-s autót. Semmi probléma vele, amint megvettük cseréltettem vezérmű szíjat, meg átment egy ellenőrzésen, hogy minden érték szuper, lehet vele autókázni.
Most sincs gond, csak kijött egy hibaüzenet, "Check Anti pollution system". Neten sok mindent nem találtam róla. Van egy hibakód olvasóm, ami 2 hibát ír ki:
P049B – EGR „B” Flow insufficient detected
P0380 – Glow Plus/Heater Circuit „A”Eme 2 hiba, ami zavar. Nem tudom, hogy valamelyik vissza vezethető az anti pollution hibára, de Ti szinte tuti jobban tudjátok mint én

Egyébként az autó teljesen jól működik, nincs baj vele, leszámítva, hogy magától elrepedt a szélvédő, de ez már egy másik történet

Segítségeteket előre is köszönöm.
Zoli
-
válasz
Mezga Aladár
#81627
üzenetére
Megnyugtatlak, en is felhivtam a kozeli szalont, hogy nezzenek ra a twingo-ra, udvariasan elmondtak, hogy nem, nem fognak ranezni
-
DonThomasino
veterán
A képen egy m2 ph1 1.4 16v.
A bal oldali eső elvezető cső mellett (vagy benne ) megy egy vezeték.
Az gyári, pontosan mi az ?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#81633
üzenetére
Nem poénkodok, van. Mint pár kollégának még itt.
Tedd fel a kérdést, ki lakik hozzád legközelebb, aztán szerintem megnézi bármelyikőnk. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
LamerGyuri
#81632
üzenetére
Van gyári diagnosztikád? Vagy csak poénkodsz?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#81631
üzenetére
Annyiért én is megcsinálom

Hol laksz, házhoz megyek!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
gixxergabi
#81630
üzenetére
Akkor is vicc. Egy hibakód kiolvasás 20 000 forint? 10 perces munkáért?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#81629
üzenetére
Gazdasági totálkár lenne a számla...
-
salieri.
őstag
válasz
Mezga Aladár
#81627
üzenetére
Egyik szalon sem vállal 10 év feletti autót.
-
Mezga Aladár
veterán
A Duna autó Renault nem vállal Megane 1 típust javításra.
-
Ganz-[HUN]
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN]
#81623
üzenetére
ha az anyós oldal az nem akkora gáz avezető oldalinál kell kivenni a műszerfalat, meg a merevítőket, az egy jó napos meló

-
Ganz-[HUN]
addikt
szisztok!
Lag 2 ph1 2002 F9Q 750 kombinál (privilege, hűthető kesztyűtartó)
Mennyire nehéz a fűtésbox szervíz? Az anyós ülés felől ugye nincs fűtésem, fix hideget fúj. Be tudok nyúlni valahol megpiszkálni a lapátot? vagy szoptam, műszerfal ki? -
dssport
tag
válasz
rob210
#81621
üzenetére
Köszönöm szépen a tanácsot, nagyon hasznos volt!
Remélem, hogy a szelepek csattogó, kopogó hangja adott esetben elégé feltűnő ahhoz, hogy észrevegyem. Bár attól tartok, hogy ezt is el lehet fedni különböző mézekkel, ha olyan a nepper. Illetve gondolom ennek is vannak árnyalatai és amire te gondolsz, hogy szétverte a szelepüléket az már valami végső stádium és azt egy süket is meghallaná.
Az a baj, hogy 11 éve csak diesellel járok, ahhoz képest pedig egy légkompresszor is csendes.32.000km-ig vitték márkaszervizbe, (gondolom addig élt a garancia) aztán mindenféle gumi és gyorsszervizekbe, majd 97.000-nél kapott ismét márkaszervizben egy nagyobb karbantartást vezérlés vízpumpa összes szűrő. Aztán megint következtek a gyorsszervizek, ergó remélem, hogy legalább 32.000-nél és 97.000-nél elvégezték rajta amit kellett...
A 2006-os 1.4 16V 98 lovas változatban is kell szelephézagot állítani, vagy azzal is van valami hasonló feature amire illik odafigyelni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
dssport
#81619
üzenetére
1.2 16v
Ezeknél 40ezrenként szelephézagot kell állítani, azaz ennél legalább 3 szor kellett már. (kellet volna)
Ha hidegen indítod és csattog utána meg bemelegedés közben szépen elhalkul és kisimul a járása, akkor engedd el. Szétverte a szelepüléket a szelep tányér. Eszi az olajat és 60Le maradt meg a 75 ből.
Ha hidegen szépen jár nem csattog akkor viszont, ha odafigyelsz rá egy hűséges kis darab lesz, városba ideális. Autópályán is lehet vele menni egyszer egyszer, de nem az az erőssége.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#81618
üzenetére
Gödöllőn biztosan tudok neked bontottat. Ha el tudsz érte menni.
-
dssport
tag
Sziasztok!
Tegnap néztem egy 2007/10. havi, 3 ajtós cliot, városi csapásmérés lenne vele a cél.
~130k km, végig vezetett könyv, olajcserék évente 10k, max 2 évente 15k kilométerenként.Szép állapotú az autó, egyedül talán a kuplungot éreztem keményebbnek az általam megszokottnál.
Motor: 1.2 16V 75 ló D4F740Van esetleg valami akna, amire illik odafigyelni az adott típusnál megvásárlásakor?
A motor azon kívül, hogy gyenge remélem, hogy nem elromlós fajta és jó olajjal, szűrőkkel, bemelegítve, bírja a ,,sportos" használatot.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#81602
üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Már nem tudom ki kérdezte a váltókar lötyögést, de ez a kettő felel érte a kis műanyag persely a fokozatválasztó végén, illetve "A" rugó.
[link] -
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#81610
üzenetére
"Jobb mint a fordban ahol a gázpedált kell kiszerelni.
"A vezetőoldali ülés előtt a hátadon fekve

Első csere volt vagy 3 óra villáskulccsal szenvedve, meg szétdarabolta a kezem a sorjás merevítő a pedáloknál, ma már a rutin és az akkus csavarozó+hosszú dugókulcs miatt megvagyok 20 perc alatt.De még most is szívesen megpofoznám azt a mérnököt aki ezt így megálmodta. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85
#81611
üzenetére
-
kisgyerek85
senior tag
Rob: köszönöm szépen a zsu ajánlást. Ma beèpítésre került a féltengely csukló ès a kettő első lengéscsillapító, úúú nagyon jó lett a menetstabilitás. Èn nem èreztem, de mutatta a szerelő, hogy nullás volt minkèt csillapító. Benyomta ès nem nagyon akartak visszajönni. 124km/h fölött megszűnt a kormányremegès is (fèltengely csukló hiba okozta, első körbe azt hittem h a gumikat kell újra centírozni)
A boltot megjegyzem ès ha bármi kell, akkor tőlük fogok rendelni, nagyon jó áron dolgoznak. -
sesomaru1989
aktív tag
-
prandris
tag
Ma cseréltem M2-ben levegő és pollenszűrőt, holnap lesz idő olajszűrő és olajcserére. Ami benne volt pollenszűrő az ilyen bizonyos pontokon gyárilag bemetszett keretű szűrő volt, ami tudott harmonikaszerűen csuklani és így gondolom be lehetett tolni a kesztyűtartó levétele nélkül is. Ez valóban egy működő képes dolog, vagy van oka hogy nincs elterjedve? Ránézésre rendesen fogta a szutykot.
-
prandris
tag
válasz
Nordik
#81605
üzenetére
Nem kellett rongálni semmit, csak a hangszórót kellett csipkedni itt-ott. Nálam minden elfért, azóta is úgy vannak ahogy beraktam és beázás nélkül üzemelnek. Ez [link] kelleni fog, ha még a gyári csatalakozó van a kocsin. Én is lecseréltem a taknyolt csatlakozót ilyenre végül.
szerk.: a dobozban volt a hangszóróhoz dísztakaró az már a kukába került -
Nordik
őstag
M2be tudtok ajánlani valami olcsó 13centis hangszóró szettet előre ami könnyen beszerelheto? Tehát nem kell farigcsálni nagyon stb. A lényeg, hogy szóljon...
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#81599
üzenetére
Holnap megnézem neked a gyári cikkszámát, de bontottan is kapsz, mert ez igazából sose megy tönkre, ha nem teszik tönkre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nissan Leaf 1 Tekna 24kWh / 9 pálcás
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- GALAYOU GALAYOU R1 kültéri WIFI 2K kamera napelemes akkumulátorral
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 365 NAPRA RÉSZLETRE BANKMNETES KAMATMENTES , GAMER PC ,LAPTOPOK , GAMER SZÉKEK , GAMER MONITOROK
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16 2023 M3 Pro 36GB 512GB macbook garanciával hibátlan működéssel
- magyar billentyűzet - 171 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Az 1.2-ben (2007) félbőr, jól állítható ülések vannak, azt legalább magamra tudtam szabni.
obi ilyesmi helyek kilőve? autoalkatresz webshopoknál se találok :\
az egyik réz paszta attól úgy besül, hogy cseréltetheted is ki, 98e az alkatrész!

csővágóval vagy flexel.


mycso
