-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
válasz
DonThomasino
#80792
üzenetére
Delete
-
shifty!
senior tag
válasz
Xantomas
#80793
üzenetére
Lökös leszedésnél egyszerűbb módszer is van az M2 lámpatest hozzáférésnek
Kerék kiteker koppra, ha menetirányszerinti bal oldali lámpa kell akkor koppig jobbra, ellenkező oldalon koppig balra.
Nőgyógyász nyílás műanyag sapkáját kitekered félreteszed.
7-es crova, laposfejű csavarhúz, a 7es kulccsal kicsavarod a műanyag dobbetét tartó csavart, kb függőlegesen fent a kerékjárati ívben, 2 vagy 3 műanyag dobtartó patent van, azokat a laposfejűvel óvatosan, hogy ne törjön, kiszeded.
A lökös meg a kerékjárati műanyagelem belső pereméről így ki tudod már emelni a kerékjárati dobot, óvatosan félre tudod húzni úgy, hogy a kerékre rátámasztod, és tökéletesen hozzáférsz a zárhídtól felfele mindenhez, lényegesen jobban hozzáférhető így a lámpatest. -
DonThomasino
veterán
Párás, nedves , nyírkos időben ilyen porszívó szerű hangot hallok a motor felől.
Ha emelem a fordulatot, erősödik a hang is.
Száraz időben nem hallom.
Az valami szíj lehet ? -
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino
#80792
üzenetére
Én feladtam a nőgyógyászkodást. Egyszer robi úgy cserélte ki, vakon, érzésből, de miután egy órát anyáztam, inkább leszedtem a lököst, és kiszedtem lámpát.
10-10 perc leszedni a lököst, és visszatenni.
Mondjuk, ha már kint a lámpatest, akkor ki is cserélheted az egész izzószettet
Tessék egy videó, ettől hátha okosabb leszel. [link]
-
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino
#80789
üzenetére
Van egy kis műanyag füle, azt megfogod, és húzod, kijön a foglalattal, vezetékkel együtt az izzó.
Ha magából a foglalatból nem tudod kihúzni, akkor fogsz egy alkoholos törlőkendőt, áttörlöd az izzó üvegét, megvárod míg megszárad, majd utána próbálkozol újra. Jó feszesen benne van, de ki fog jönni. Fogót ne használj, mert csak összeroppan.
Én néha fogok egy szigetelt vezetéket, áthurkolom, és azzal húzom le. A beltéri, térképolvasóból a szélső W5W-ket csak úgy tudtam kivenni, és cserélni. -
DonThomasino
veterán
válasz
DonThomasino
#80788
üzenetére
Megtaláltam, de nem sikerül kivenni, mert nem tudom hol megfogni.
Ötlet ? -
DonThomasino
veterán
M2 kombi jobb első helyzetjelző izzóját előről cserélem a motortérből?
Kell tudnom valamit előtte ? -
Xantomas
őstag
válasz
LamerGyuri
#80763
üzenetére
Visszaolvastam, szerintem ezt félre lehet érteni, vagy nekem van ehhez későn.
Mármint rádió kijelzőjére, amikor 4 db 0-t ír ki, mert kéri a kódot, ha akkor lenyomod egyszerre az 1+6 gombokat, kiadja a precode-ot. Lehet nem 1 perc, hanem kell több, de a lényeg, hogy ki lehet iratni.Nem bemondja a rádión, vagy ilyesmi

rob210, nah jó, de ő eleve a precode-ot kérdezte, nem az aktiváló rádió kódot. Ezért nem értem hogy most mi van.

-
rob210
Topikgazda
válasz
Gali199qd
#80779
üzenetére
ahhoz vadászni se lesz egyszerű dewandert.
Van a tiéden is egy ilyen szám, azzal megegyezőnek kell lennie.
Jó meló kicserélni és utána légteleníteni a teljes fékrendszert.
Jah és a munkahengert is cserélni kell, mert az ereszti át a fékfolyadékot és azt teszi tönkre a dewandert. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino
#80776
üzenetére
Jah igen, de ez nem a beírandó kód, ebből kell kikalkuláltatni a kódot.
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan
#80775
üzenetére
Ha berohadt akkor már csak a csere segít.
Komolyabb felszerelést nem igényel, de emelő, bak legyen! Emelőről nem szerelünk!
A nyergen van egy rugó is ezt esetleg érdemes ellenőrizni, hogy még megvan-e
Illetve egy fogóval megfogni a kart ahova be van a rugó akasztva és megmozgatni, ha az szépen könnyen jár akkor valóban bowden hiba.
(de nem az szokott lenni.)
-
DonThomasino
veterán
válasz
LamerGyuri
#80763
üzenetére
-
Bacusuz
őstag
Sziasztok!
Olyan megbízható Renault szerelőt keresek aki esténként(délutánonként) esetleg hétvégente tudna fogadni és nagy tapasztalata van a típusban. Elsősorban ha lehet válogatni észak-pest és vonzáskörzete régióban.
Az igazság, hogy most váltottuk le a második Focusunkat, mert megvettük a céges Clio IV-grandtourt amit új kora óta használtam. A Fordnál 10 év alatt kialakult a villanyszerelői illetve a szerelői gárda, sikerült nagyon jó és megbízható szakembereket találnom, akik napközben is csak azokat a típusokat javították márkaszervízban. Mivel most nagyot váltottam így próbálok tőletek segítséget kérni, nem nagyon tudom merre induljak el.
Köszönöm az ajánlásokat, jöhetnek akár privátban is. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75
#80756
üzenetére
Ha hajtókar csapágy problémád van akkor azt én hallottam volna és szólok, hogy ne költs rá, egy fillért se tovább
Illetve erősen csodálkoznék rajta, mert én még benzinesben talán eggyel ha találkoztam, de abban 674ezer kilométer volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri
#80763
üzenetére
NEm működik hidd el

-
prandris
tag
Ma a jó idő miatt gondoltam megejtem a havi klíma bekapcsolást (M2 1.6 2004 manuál klíma). Sajnos meglepődve vettem észre, hogy nem fúj hideget. Hazaérve leparkolva szórakoztam vele még, tulajdonképpen nem csinál semmit azon kívül, hogy az AC gomb világít. Se kattanás, se fordulat növekedés és a ventilátor sem kapcsol be a kocsi orrában. Ősszel volt töltve egy kellemes kompresszor cserével egybekötve. Télen kapcsolgattam még amikor plusz fok volt.
Elillanhatott a gáz? Vagy komolyabb lehet a probléma? -
atosan
veterán
Üdv
Valószínűleg kézifék bovden rohadásom van. Volt egy defektem, jobb hátsó kerék behúzott kézifékkel elforgatható volt, leellenőriztem a másik felét is, az fogott. Ritkán van "szerencsém" sűrű, araszolgató városi forgalomhoz. Szintén jobb hátsó fék az említett araszolgató forgalomban érezhetően megszorul kicsit. Amint elhagyom a várost, visszaáll rövid időn belül (ha leparkolok 10-15 perc után minden oké). Összefúghet a kettő?
Megane 1/2 kombi, K4M700, tárcsafék hátul is. -
Gali199qd
tag
Sziasztok !
Budapesten a 9.kerületben tudtok ajánlani szervízt?
Aki hétvégén is megtudná csinálni az autóm .
Hiba : fék bowden szakadás + jobb hátsó dobban is leszakadt a bowden szem .
Sziszeg a fék, pedál lenyomásnál és utána is . -
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino
#80761
üzenetére
De, csak minek?
Márkakereskedés, vagy akinek van dialogy accountja, le tudja kérni. Net is tele olyan cégekkel, akik megmondják pénzért. Csak mi garantálja, hogy még a gyárban beszerelt rádió van benne?
Négy, hosszú inbusz kulccsal, vagy a kiszedőjével ki lehet kapni a fejegységet, és leolvasod. Ha leveszed az - akkusarut egy tizes kulcsal, és vársz egy percet, majd visszarakod akkor meg kiadja a kódot rádión. -
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino
#80759
üzenetére
Használd a keresőt

Precode:
Rádió függő: 1 + 6-os, vagy 1 + 5 gomb, egyszerre, hosszan, amikor kéri a code-ot, és 4 db 0 -t ír ki. -
DonThomasino
veterán
Megane 2 radio precode ját hogy tudom megnézni?
Létezik radio code generálás, alvázszámból is ? -
Sziasztok,
Amikor megvettem a 16 szelepes 2004-es twingomat, kaptam vele egy megane 1 fem haspajzsot. Mennyi a valoszinusege annak, hogy ezt valahogy fel lehet rakni az auto aljara?
A twingo muanyag verziojaval nem igazan hasonlitanak, de meg nem neztem ala a csavarhelyeknek.
-
AthlonXP
őstag
válasz
rob210
#80754
üzenetére
Köszönöm a választ!

Sajnos le kell vennünk a helyéről, mert eltört az a kis fém lemez, ami tartotta a helyén, ezért kérdeztem.
Hétvégén tudunk vele foglalkozni majd, addig meg a jó öreg gyorskötözős és drótos rögzítéssel oldottuk meg a problémát.. Az autónak mennie kell, munkába járós gép, napi használatban. -
75kokoko75
aktív tag
Sziasztok!
Ha hajtókar csapágy problémám van akkor mindig hallani a kopogást, vagy csak időnként, és különböző erősséggel?
Én nálam az utóbbi. Néha nem is hallani. Ezért inkább valami gyújtótrafó, vagy más elektromos hibára gyanakszom.
Scenic 1/2 14 16v -
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség...
Egy Megane 1, 2001-es, 1.4 16v autóról lenne szó. A csatolt képen látható, piros körrel jelölt, csőnek a csatlakozóját szeretném széthúzni és ebben kellene segítség, mert egyelőre még nem jöttem rá és nem akarom hogy megsérüljön...
Illetve az a hengeres szerkezet, amibe a cső másik vége van kötve lent, annak mi lenne a pontos neve?
A generátor szíjtárcsájával szemben levő fekete, hengeres alkatrészre gondolok, sajnos a képen nem látszik, lefotózni nem tudtam hirtelen, ezért egy a neten talált képet tettem ide, de szerintem abból is ki lehet találni, melyik alkatrész kellene nekem...
-
rob210
Topikgazda
-
klambi
addikt
válasz
kisgyerek85
#80750
üzenetére
hát nekem egy citroen c4 van 2013-as de ugye a grand nagyobb, ezért ez neked szerintem kicsit lenne.
-
shifty!
senior tag
Hölgy és úrvezetők, kacsa M2 hátsó lámpatestének leoldására milyen trükk van, azon kívül hogy áztassam kólával/WD40-nel, hátha leoldja a rárohadt rozsdát? Az ujjamat már kificamítottam, aztán a műanyagot is lehántoltam a fogóval a csavarról, kevés sikerrel.
Ugyanitt off: elvitték az Espace-t családunktól
-
klambi
addikt
válasz
kisgyerek85
#80742
üzenetére
csak grand jöhet szóba? milyen árkategóriában?
-
emre
veterán
válasz
molnarpeter
#80746
üzenetére
Nem, ez egyértelműen csapágyas, igaz a szénkefék felőli.
-
Tibko8
senior tag
válasz
Somatom
#80735
üzenetére
Ma folyamatosan figyeltem városban OBD-n keresztül volt hogy elindulásnál 12.4V leeset egy pillanatra majd onnan folyamatosan felment 14.6V -ra majd vissza 14.2V majd volt hogy egy pillanatra 15V is ment és onnan vissza 14.4V környékére. Viszont alapjáraton folyamatosan tartja fűtés világítás minden mellett a 14.4V. Folyamatos haladás mellett is 14.4 körül mozgott végig. Így gondolom a generátor hiba kizarhato.
-
klambi
addikt
válasz
kisgyerek85
#80623
üzenetére
milyen verdákat néztél?
-
Xantomas
őstag
Mivel más korábban más is megtette:
Csináltam egy költségkalkulációt a kocsira, összeszedtem végre minden számlát, minden blokkot, beírtam táblázatba, ami eddig rá lett költve.
Bár gyűjtöttem a blokkokat is, meg írkáltam rájuk a km állásokat, a jórészükről eltűnt a felirat nagyrésze.2017 nyarán vettem 176e km-rel.
most 2021 februárban van benne 243e km.
Ez idő alatt az összes költség, kivéve az üzemanyag, levonva a biztosítási események visszítérítéseit (kátyúkárok, meg ráparkolás), ebben benne az olajcserék, munkadíjak, Xado adalékok, 2 szett nyári gumi, egy szett téli, de még a védőkesztyű, féktisztító, ablakmosó folyadék is, kötelező biztosítás, és autópálya matricák, 921398 ft.
Ebben még nincs benne a jövő havi forgalmi vizsga költsége, sem egy sávelhagyási bünti, amiért vészvillogóval, buszmegállóban álló buszt előztünk meg záróvonalnál (három autó egymás mögött), sem egy elrontott rendszám miatti autópálya büntetés.Bennem, az élt, hogy meglesz az évi 20e km átlagban, de úgy néz ki, hogy nincs, az utóbbi 1 év, ezt szépen le is húzta, sőt, alig használtam. 3.5 évre leosztva, ez évi 263e Ft, km-re leosztva 13,7 Ft/Km.
A blokkok, alapján, kb 4100l üzemanyag ment el, ez hozza is, a 6l körüli 100km-re vetített átlagfogyasztást. Ennek kb fele prémium, fele sima. 400 Ft-os átlagárral számolva, ez 24,4Ft-ra jön ki km-enként.Összességét nézve, tehát, az elmúlt 3.5 évben, 38,1 Ft/Km költsége volt az autónak. Nem tudom, hogy ez rossznak, vagy jónak számít-e. A Totalcal egy 2014-es minta kalkulációja alapján, ez akkor, benzinesre 77Ft/km
A kiadási görbét nézve, az elején volt magas bekerülési költség, amikor cserélni kellett a szokásos részeket, valamint a 200e km körüli nagyszervíz, és a kátyúkárok, majd az azt követő szervizek, illetve futómű javítások. Eddig minden futóműhiba visszavezethető volt, egy korábbi kátyúkárra, szóval, ha okosaban teszem, plusz lenne cascom, akkor minden, ami sérült, kismértékben is, akkor azt annak terhére lehetett volna, és elméletileg javították volna.
Ezzel is kalkuláltam egyet, de ez nem hiszem, hogy tükrözi a valóságot. Ha minden futómű alkatrész cserémet, és annak költségét levonom 3 évi kalkulált casco költségből, és annak 10%-os önrészét veszem, akkor az jön ki, hogy BP-en sajnos kifejezetten megéri M2-re cascot kötni, mert akkor a futómű alkatrész, valamint szakadt gumi, felütött felni, stb stb költséget tekintve, 200e ft-tal lennék beljebb.
Szerk: Áttúrtam az összes korábbi, a kocsi életéből származó számlát, garipapírt.
Valamiért átsiklottam felette, hogy volt már benne valamilyen váltó szimering, és szinkrongyűrű cserélve, 102e km-nél, még az Osztrák tulajnál, valamint akkor kapott új kinyomót, kuplungot, és kettőstömegűt. (Ez megmagyarázza a plusz feliratokat a váltón) A 14-15e km-es olajcsere ahogy kell, az elején befigyelt, de a harmadik csere után már 10e km-ként lett cserélve. -
válasz
Tibko8
#80734
üzenetére
Az aksit kétféleképpen érdemes leszeltelni, azon kívül, hogy állás után feszültséget mérsz rajta.
AGM esetén 12,6V alatt semmiképp sem tekinthető feltöltöttnek.1. 1-2-3A-rel kisütve mérni, hogy mennyi idő alatt merül le
2. nagy árammal 10mp-re megterhelve. Lásd terhelővilla.Nekem mindkét módszerre van saját épített eszközöm.
-3A-rel kisütve a 8 éves Varta gyári 70/760-as AGM aksiból még simán kijött több, mint 40Ah.
-120A-es terhelés: simán jó feszültségen maradt az aksi. 760A CCA-s aksinál jobb lenne mondjuk legalább 200-250A-rel tesztelni, de a 120 is "lehúzza a rolót", ha xar az aksi.Ezek otthoni használatát nem szakmabelieknek(elektronika) nem ajánlom, mert utóbbi esetben 1500W körüli teljesítmény tud fűteni rendesen.
Az autó töltőrendszerén meg nehéz kiigazodni, mert nem tölti mindig az aksit! Ugye a túltöltés is káros!
Hátmég ha enegry smart management is van a szoftverében... az még olyat is csinál, hogy fullra nem tölt, hanem az aksiról járatja időnként az autó villamosságát. Emiatt menet közben simán lehet mérni akár 12V körüli értékeket is. (ezt saját beépített műszerrel az aksi saruin mértem)(#80735) Somatom : teljes feltöltéshez az AGM-nek kevés a 14,4V, főleg hidegben, akkor akár 15V fölé lehet menni.
-
baluka6
aktív tag
Szia,
Felhasználás függő, ha sokat mész hosszú távokat, akkor egyértelmű a dízel előnye. Rövid távokat jobban viseli a benzines.
Fenntartás szempontjából az 1.4 Tce láncos, ami ha elkezd csörögni, akkor cserés (ˇ300k Ft, ha jól emlékszem, de majd Rob kijavít), a Dci-nél viszont kalkulálni lehet az esetleges porlasztó/magasnyomású cserével. Ismerősöm pont most cserélteti 2014-es Grand Scenic 1.5 Dci-n, 170.000 km-t bírt.
1.4 Tce fogyasztás 7,5 litertől felfelé, Scenic-be inkább 8-9, a Dci 5,5-6-al beéri. (vannak népmesék a 4 literes átlagról is).
2.0 Dci Koleos nem tűnik rossz választásnak, csak szegényke ne lenne olyan rút.
-
Somatom
veterán
válasz
Tibko8
#80734
üzenetére
Három dolog miatt történhet ilyen.
1.: Elégtelen töltés.
A 14,4 Volt -tal ezt kilőhetjük (már, ha valóban 14,4V).
2.: Valami leszívja az akkut.
Hosszú menés után (feltöltött akku) leveszed az akkusarut. Másnap, induláskor rakod vissza és figyeled, hogy indul. Ha szarul, akkor az akku a hibás. Ha jól, attól még lehet rossz az akku. Akkor jöhet a terheléses vizsgálat, vagyis, hogy terhelésnél mekkora a feszültségvesztés.
3. Szar az akku.
Lásd a kettes pontot! -
klambi
addikt
Sziasztok!
Vannak itt (benzines) talisman tulajok?
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok
Úgy néz ki eljott az idő új akkumulátor vásárlásnak. 1 napos állás után már nem indít csak csipog és a mutatók remegnek és hibákat dobál. (Nem rövid távon van használva az autó most is 200km ment az autó egy huzamban mielőtt le lett állítva)
Reanult Clio 4 Grandtour 2016-os 1.5dci euro 6-os star-stopos ehhez kéne új akkumulátor. Viszont nem tudom hogy milyet lenne érdemes hosszú távon. AGM vagy EFB mi a különbség? Melyik márka? Esetleg ez jó lehet [link]
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter
#80727
üzenetére
Szia néztem nem boldogultam meg vele.

-
troll81
addikt
Egy twingo ra 75ps első autó anyósnak. Mennyi lehet a kötelező biztosítás?2005 autó. Vagy kalkulátor?
-
Xantomas
őstag
A régi gumikéder. Futóműves a rugalmas részénél fogva szedte le. Nem a jó részén engedett el... persze nem szólt róla, csak utólag derült ki.

Új gumival, de még a régi tartó:
Természetesen a patentek törtek, 6-ból 5, de készültem:
Lecsupaszítva, kipucolva az összes esőelvezető, még áttörölgetés előtt:
Remélem most már nem lesz tele levéllel, meg egyéb szarokkal, plusz cserés lett az összes burkolat patent is amit kiszedtem.
Költségek: gumi:3000 Ft, tartó, 6000 Ft, patentek 2000 Ft.
de ez is egy olyan költség, ami soha nem térül meg, max az én lelkemnek jó. Meg a kabin filternek, klíma konzenz elvezetőjének, stb... untam hogy egy kisebb vödör levélaprólék volt ott minden cserekor. -
Somatom
veterán
Bluetooth OBD cuccból mi az ajánlott?
-
mycso
Topikgazda
válasz
DonThomasino
#80714
üzenetére
Na, ja. Nálam mondjuk 3 reggeli indulásból (olyan - 4-5 fok alatt) kétszer biztosan előjött.
Nekem nem volt teljesen visszatolva "bepattintva" télen a fej a helyére, így már-már rutin mozdulat volt indítózás után.
-
prandris
tag
M2 csomagtér zárnak lehet kenést adni? Néha csak nagyobb erővel zár le. A nagy fagyok előtt jobb híján castrol lánc spray-jel fújkáltam be a már csont száraz ajtó zárszerkezeteket is, de ez finomabb mechanikának tűnik.
-
titko
tag
Sziasztok!
Van egy 2008-as 3-as Lagunám. Nagyon jó döntés volt amikor megvettem, kényelmes és jó. Viszont a derekam kezdi feladni a harcot, egyszerűen nem bírja az alacsony üléshelyzetet, meg a ki beszállást. Gondolkodom a cserén, bár nehezen engedném el a Lagunát, de maradnék konszernen belül. Nézegettem az ugyanilyen motoros Koleosokat. Vagy ami szóba jöhet a Scenic 1.5 dci vagy 1.4 TCE. Szerintetek? -
emre
veterán
No,ma reggelre megfagyott a ventilátorom, vidám volt így indulni.
Biztos előtét ellenállás vagy más is lehet a probléma?
Eddig csak nyekerget egy kicsit, de ma el sem indult, a biztosítéka rendben van.
Ja,Scenic 1/2, 1,6, digit klíma. -
passat77
tag
Sziasztok,
Eléggé hangos, sípoló hang hallatszik a fojtószelep házból mikor berakom a kártyát de még nem indítom az autót. Ez mennyire normális? (Laguna 2 PH2 1.6 benzin) -
mycso
Topikgazda
válasz
DonThomasino
#80700
üzenetére
Jajj, ismerős megane 2 probléma. Komolyabb mínuszokban, ezt szokta csinálni.
Magától nem jön rendbe, csak ha áramtalanítod.
Én a fejet kihúztam, aztán a csatlakozóját lehúztam pár másodpercre majd vissza. -
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter
#80704
üzenetére
Én ezt biztosan nem tenném. Ha szétforogja magát a motor, az nagyobb kár. Pont azt csináltam volna, amit tusi74. A lehető legnagyobb fokozatban lassan addig fékezni, amíg le nem fullad a motor. Aztán lehet vizsgálgatni, hogy mi lehet a bibi.
-
tusi74
őstag
válasz
molnarpeter
#80704
üzenetére
Amikor kinyomtam a kuplungot, teljesen felbőgött a motor és emelkedett durván a fordulatszám, a váltó üresbe állítása nem jutott eszembe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tusi74
#80680
üzenetére
Így kívülről végiggondolva a történetet talán a kuplung kinyomása, illetve váltó üresbe kapcsolása segíthet ilyen helyzetben, mikor a motor nem azt csinálja, amit vár tőle az ember. Fordulatszám persze kellemetlen, de úgy normál módon meg lehet állni. Persze teljesen más így, kényelmes otthoni kanapéról olvasgatnom, mint az autót vezetve egy ilyet átélni, nem is akarok nagyot mondani, csak morfondíroztam egy sort 🤔
-
szaja11
újonc
válasz
DonThomasino
#80700
üzenetére
Ilyen mínuszokban random módon az enyém is csinálja. Akku saru levesz, visszatesz, kód beír és megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Az ötlet jó, de milyen a kivitelezés? Teszten a Chieftec Kockája
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- BestBuy topik
- Óra topik
- Bestbuy játékok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- JURA Impressa F50 automata kávéfőző cappuccino fejjel eladó
- LG mosógép és hőszivattyús szárító összeszerelő konzollal
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3849
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



Ezért kérdeztem, hogy tud-e valaki hozzá szakit aki megtudja csinálni .



