-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989
#81795
üzenetére
profi4
-
harry
veterán
Hello,
Par kerdes Megane1 (1.4 16V benzin) olajcsere temaban:
- A leereszto csavart kicserelhetem pl. erre a hatlapfeju csavarra? link
Ugy latom M16-os, de talan rovidebb (15mm vs 22mm?). Vagy inkabb vegyek egy 8as negyszogkulcsot? Tovabbi csavar lehetosegeim: link
- Ugy altalaban mikor erdemes ezt a csavart cserelni? A mostanit 2 eve raktam be, tavaly csak a rezgyurut csereltem.
- Mennyi az olajleereszton a meghuzasi nyomatek (alatta rez roppanto gyuru)?
- Mennyi arra az esely, hogy ha ezt multkor meres nelkul csak erosen rahuztam, serult a teknoben a menet? Akkor egy ilyet hasznaltam, olyan kegyetlen erokar nem lehetett: link -
-
Benir8
senior tag
válasz
rob210
#81783
üzenetére
Lemezzel megoldható, ez jó biztos megoldás.
2006 Renault Megane II 1.6 Grandtour
Másik kérdéssel fordulnék hozzád. Klíma nem fúj hideget. Hibakód olvasó szerint klíma csőnél van egy nyomásszenzor meghibásodott? Klímásoknál tudják cserélni?
Köze van ehhez a hűtő ventilátorhoz is? Álló helzyetben nem kapcsol be amikor már üzem meleg a motor. Direktbe akkuról bekötve működik. Termosztát új. Hűtővíz hőmérséklet érzékelő is új.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989
#81791
üzenetére
sima lemezből tudsz hajtogatni.
Ezerszer fent volt már itt is cikkszámmal is
-
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon
#81786
üzenetére
Nincs
-
Sziasztok , van valakinek tapasztalata az 1.5 DCI motor 86 lóerős változatával ?

-
kirjak
aktív tag
Sziasztok, autómról lejárt a garancia és keresnék egy igazán gondos és tapasztalt renault műhelyt ahol a hamarosan következő szervízt szakszerűen elvégeznék. A kecskeméti Formont -ról nem hallottam túl jó véleményeket, nekem az lett volna legközelebb.
Mivel az autóm új korától nálam van és eléggé féltem szeretném ha gondos kezek tennék meg érte amit lehet. 1.6 dci Bose Megane -ról van szó, 95.000 km-nél járok vele még gyári fékek vannak benne azt mind kicseréltetném plusz vezérlés olaj, szűrők stb.
Ha valaki tud ebben segíteni azt nagyon megköszönném!
A szervíz után el is szeretném majd adni ha abban is tudtok segíteni akkor azt is megköszönném. Svájcban vettem és ott is használtam. Szeretném ha RS Megane lenne a következő autóm. Lenyűgöző ez az autó márka szerintem. Ez már a harmadik renaultom és még mindig nem tudok leszokni róla
Köszönet annak aki segít
Üdv
Kirjak -
zsotlee83
friss újonc
Üdv kedves Renault tulajdonosok és hozzáértők! Kéréssel fordulnék hozzátok. Tudna-e valaki érdemben segíteni egy "electronik fault" problémával kapcsolatban? Renault megane 2 CC 1,9 dci 131 le 2005 évj. start/stop gombnyomásra világít minden a műszerfalon, max sebességgel bekapcsol a hűtőventilátor és ennyi. Nem is tekeri az önindítót csak electronic fault felirat és kész. Csak akku saru levételével lehet lekapcsolni. Van esetleg tipp? Biztosítékok átnézve, reléket csak szemrevételezéssel megnézve, hogy nincsenek-e megégve, de semmi. UCH és akku melletti biztosíték dobozt is kivettem, hátha... de semmi oxid, beázás, kábeltörés. Gyakorlatilag egy porszem sem volt bennük. Ha valakinek van ötlete szívesen venném. Köszönöm.
-
Benir8
senior tag
Renault Mégane II 1.6 Grandtour
Kipufogó leömlőnél lóg rajta a hővédő szövet. Milyen megoldással lehetne kijavítani?
Megane I 1.6-os motorról hőálló lemezzel lehet helyettesíteni? -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade
#81776
üzenetére
Na akkor most azt mondom neked, hogy menj le a kisboltba, vegyél egy sört, idd meg, egészségedre. A kupakját meg picit lukaszd ki középen, tekerd fel ehelyett a sz@r lemezanya helyett. amiből mindegyiket el fogod hagyni (ezt borítékolom) előbb utóbb.
Nem viccnek szántam, mindig így pótolom, én Márka megyet használok, mert amúgy nem iszom.
-
eTrade
tag
Szia Robi/ sziasztok,
Időközönként észrevettem hogy zörög-csörög valami az autó alatt, most volt alkalmam alaposabban alánézni és meglett a hang forrása:

Rob: Utánajártam és ez lenne a cikkszáma: 7703080115
Sajnos egy magyar oldalt sem dob a kereső. ☹️
Márkaszerviz/kereskedésen kívül valami tipped, hogy hol vehetnék ilyet?Előre is köszönöm!

-
válasz
gixxergabi
#81773
üzenetére
Változó, mert eltelt menetidőt is néz. Nekem legutóbb kb. 17g volt benne és olyan 1700km az utolsó regenerálás óta, mikor megcsinálta. Nekem a Maxxmotion-os tisztítókúra óta mindig 20g alatt kezdte.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN]
#81759
üzenetére
Diaggal meg kellene nézni azt az autót.
A szabadkéz antennáinál szokott előfordulni olyan, hogy megadják magukat.
-
mycso
Topikgazda
Illetve ha már otthoni diagolás.
Van egy csatorna, amit követek youtube-on, sok okosságot oszt meg az orosz úriember.
Most nézem, hogy ő egy RenOlink nevezetű programot használ (akár kártyát is programoz vele).
És nem tűnik vészesnek az ára: emag
A jól ismert keleti "shopban" 16 dollár, az újabb verzió 25 dollár. -
passat77
tag
Sziasztok,
Kecskeméten tudtok ajánlani szerelőt? Olyat aki ért is a francia autókhoz. (2007-es 1.6 Laguna 2)
-
mycso
Topikgazda
válasz
klambi
#81766
üzenetére
Persze a távirányítóval megy, de akkor ahhoz elő kell venni a távirányítót...
Valami fórumon már írtak róla, hogy lehet állítani, tehát biztosan létezik, majd bogarászom, aztán ha van érdemi infóm, megírom.
Más: DPF-ben mennyi korom lehet??? Tegnap, hogy nézegettem 23g-ot ír, az sok-kevés-elég????
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#81760
üzenetére
Gondolom a futóműbeállításkor a mérőfej a dőlést is méri, de kimondottan a dőlést nem nézte eddig senki tudtommal.Mikor visszavittem többször is hogy beállítás után továbbra is sz@r annyit mondtak hogy a gyári értékre van állítva ott van a munkalapon nem tudnak mit csinálni vele.
Azt hogy sz@rfrancia ez ilyen még meg se kaptam
Nincs csak ez az egy garnitúra felni sajnos esetleg a pótkerékkel lehetne kiszűrni ha valamelyik kekék rossz.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Xantomas
#81736
üzenetére
Én ddt4-el, szoktam nézelődni.
Tegnap találtam egy olyan okosságot, ha lehúzva hagyom az ablakot, majd kiszállok és becsapom az ajtót, akkor magától felhúzza.
Rengeteg okosság van a ddt4-ben, viszont az is biztos, hogy könnyen kinyírható vele az autó.Most az ablaktörló időzítést vadászom, egyelőre sikertelenül, hogy a kar meghúzása után legyen egy kis kivárás.
Illetve a fényszenzor lehetne pontosabb, (annak az értékeit is lehet módosítani) bár annak még utána olvasgatok, hogy mit-mere. -
Telda
addikt
Sziasztok!
Tavaly ősszel p0130 hibakódra cseréltem lambdaszondát, aztán töröltem a kódot.
Ez után érezhetően jobban járt a motor és az alapjárat is egyenletesebb volt.
Kb. 1000km se mentünk az autóval és most újra előjött a p0130 hibakód.
Olvastam hogy a szegény keverék (pl. fals levegő) is okozhatja ezt a kódot.
Vagy kifogtam valami selejtet és ez is tönkre ment? -
kisgyerek85
senior tag
válasz
gabor9991
#81758
üzenetére
Elmèlkedès szinten írok csak. Èn nagyon sokáig szenvedtem azzal, hogy lemegy az autó az útról. Nyári gumik lemezfelnin vannak, tèli garnitúra pedig acèl. A tèlivel húz az autó a nyárin nem, vagy csak minimálisan. Jelenleg a felnin van egy kátyú okozta kicsi ütès, de tudom,hogy ezelőtt is így viselkedett az autó ezzel a felnivel.
Nincs máris garnitúrád? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Mezga Aladár
#81708
üzenetére
ennyiért már inkább kínai clipet vennék.
Mycso: Köszi. Akkor ez sem működik "szerencsére".
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#81757
üzenetére
Igen erre is gondoltam már mert pont jobbra húz mint amelyik gumi jobban kopik de van digit nyomásmérőm is amivel ellenőrizgetem bennük a nyomást meg benzinkúton is egyformára felfújtam a kerekeket, maradt a húzás ugyanúgy jobbra, ha a jobb oldali kerekeket átszerelem bal oldalra akkor is jobbra megy el az útról, (fék nem fog be mert nem melegszik egyik se a saját kocsim ugyanott megy egyenesen tehát nem is az út lejt) futómű elvileg nem rossz, összetartás szintén elvileg jó de valami baja csak van amire nem jön rá senki
-
gabor9991
addikt
válasz
#89309696
#81755
üzenetére
Bal oldali axiálcsuklót kicseréltették velem, a vizsga előtt át lett nézve mert nem szoktam kamu műszakis helyre vinni a kocsikat, annyi lett megállapítva hogy az minimálisan lógott de a két korábban említett "futóműves" ezt észre se vette.
Épp ez lenne a lényeg, hogy kiderüljön mi okozza a gumikopást mikor elméletileg minden jó és jól is van beállítva. -
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#81753
üzenetére
Ami érdekes, hogy a gumi külső és belső széle is rendellenesen kopik a közepe nem annyira látványosan de az egész futófelület jóval kopottabb mint a másik 3 keréken.
Toronycsapágy-toronyszilent fél éves, futómű nem lóg februárban volt műszakin.
Futóműves meg itt vidéken sajnos nincs minden sarkon így muszáj oda vinni ami van
-
LamerGyuri
senior tag
-
Nordik
őstag
válasz
rob210
#81745
üzenetére
Én se gondolom. Holnap megemelem rá nézek a kerekcsapagyra, kotyog e a kerek. Eddig is volt egyébként nagyon halk pulzáló zúgás, én azt be tudtam a guminak, de lehet a kerekcsapagy kezdte már megadni magát. A legjobb lenne ha morogna mert akkor egyértelmű lenne.
Terheles váltásnal is van egy halk roppanas néha, megyek egyenes úton elveszem a gázt és újra kopog folyamatosan, de ez is mintha útviszony függő lenne. Mintha függene attól mennyire lejt az út. Bízom benne csak egy kerekcsapagy.
Egyebkent száríto szűrő a helyen van stabilan, azt megnéztem.
De hétfőn mindenhogy szerelő lesz.
-
gabor9991
addikt
válasz
rob210
#81729
üzenetére
Thalia futóműve nem egy bonyolult szerkezet mitől lehet ez hogy a [jobb első] mindkét széle meg van rendesen kopva a futófelület ~1mm-rel kisebb mint a másik 3 keréken, miközben a [bal első] és a 2 hátsó gumi szépen egyenletesen kopik?
Volt vagy 3 alkalommal 2 különböző futómvűesnél is mindketten azt mondták tökéletes a beállítása a futóműnek.
Cserélgették a kerekeket a cserélgetés után úgy éreztem hogy sokkal jobb lett de a gumit továbbra is nyalja.
Nem lóg semmi benne most volt műszaki pár hete axiálcsukló toronycsapágy, toronyszilent volt korábban cserélve.Guminyomás rendben.
Amellett hogy kopik a jobb első gumi érezhetően kicsit jobbra húz az autó.
Ennyit tudnak gumi?ami nexen 4 évszakos. -
Szabmester03
csendes tag
válasz
molnarpeter
#81741
üzenetére
Köszi, egy b corsa comboból ültem át, az ehhez képest aerodinamikailag egy versenyautó
Iszonyatosan megfogja a szél a kangoot -
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#81729
üzenetére
Na szóval úgy néz ki megoldódott félig vagy jobban. Mondom kiszedem az összes trafót, és ezzel a módszerrel kimérem őket. Három tökéletesnek mondható, ám a negyedik elég érdekes eredményeket mutatott, mondhatni mindig mást. Itt jön a szerencse, már megadóan rakom őket vissza, irány a Bárdi jobb híján ami nyitva és van valami készleten, jött egy szomszéd renaultos ember kérdezi mi a baj, elmondom és heuréka volt neki tartalék trafója és kölcsön is adta. Beraktam és minden tökéletes!!! A hiba lámpa azonban maradt. Nem tudom elalszik -e idővel vagy majd törölni kell?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Szabmester03
#81739
üzenetére
Inkább átlagosnak tűnik [link] (azért egy tégla aerodinamikai tulajdonságaival nem is olyan rossz az
) -
Szabmester03
csendes tag
Sziasztok!
Renault kangoo 1.5 dci, 50kw 5 személyes
6l fölött van a fogyasztásom, nem sok az?
-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#81729
üzenetére
Sajnos nem jutottam dűlőre, elvileg megy a mind a négy henger, egyenkén lehúztam a csatikat az 1 és négyes hengert kiiktatva azonnal megállt, viszont a 3-es 3-ast lehúzva nemiképp csökkent csak a fordulat. 2,3-as hengerből kivettem a gyertyákat, az elektróda elég fehéres volt, szóval az egész messze állt az őzbarnától, aztán referenciának kivettem a 4-est is és ott is hasonló volt a gyertya. Viszont semmilyen lerakódás, rendellenesség nincs rajta. Aztán kivettem az alapjáratit, szép tiszta, megmozgattam a fhp, csatiját, semmi változás. Az alapjáratot óra szerint tartja mégis remeg, és úgy 1500-ig remegősen kissé nehezen veszi a fordulatot, utána pörög és nem tűnik erőtlennek sem vészesen, ám mondjuk a tegnapi naphoz képest gyengécske.a 2-es 3-as hengernél kicseréltem a gyertyákat egy régebbire, semmi változás.
-
-
Xantomas
őstag
válasz
Mezga Aladár
#81708
üzenetére
Jah, rendeltem, univerzálisan sz@rt sem ér, a RenPY fake ELM-nek ismeri fel (még nem is PIC-van benne, hanem ST32-re írt elm klón fw), hiányzik belőle több protokol válasz üzenet. Ne vedd meg. Torque, meg ilyen szarokhoz jó, de ahhoz túl drága, de gondolom diagra kellene, arra nem jó, ment a refund.
Diagra rendes CLIP, hivatalos ELM-es diag, vagy olyan ELM klón kell, amin rendes PIC-van, azt leforrasztod, rendelsz az ELM-től rendes ELM-et, olyan tokozában amit leszedtél: [link] [link] felforraztod, és menni fog a Pythonos diag is.
Univerzálisra meg ott a Delphi eszköze, amit mint tudjuk, csakis hivatalos forrásból szabad megvenni
Kicsit perverzeknek, meg ott a CANALYZE, ami a hivatalos, Thales /Renault group általá kitett opensource tool, amivel el lehet érni mindent IS a kocsiban. Hivatalosan a legteljeskörűbben a Vector illesztőjével, meg hozzá a SW csomaggal lehet használni, aminek nem akarod tudni az árát, (tényleg nem, nincs az a kelet európai kis cég, ami egyáltalán ki akarnál termelni) de a legolcsóbb PEAK USB illesztője, ill natív linux CAN driverrel a Beaglebone is is már jó hozzá, legalábbis, amivel eddig próbáltam. Mondjuk úgy, hogy nem arra van kitalálva, hogy földi halandó piszkálja vele a kocsit.
Amúgy, rajtam kívül senki nem piszkálja így a kocsit, vagy ez csak az én perverzióm? Mert soha semmi ilyen kérdésre semmi válasz
-
#89309696
törölt tag
Hali.
2004 Kangoo, 1.5 dci, 65 Le. Észrevettem, hogy reggel beindítás után néha nem egyenletes az alapjárat, finoman rángat pár másodpercig majd abbahagyja, majd megint, majd abbahagyja. Aztán 1-2 perc múlva jó. Nem durva rángások. Ha emelek a fordulaton 1000 köré hidegen akkor nem rángatózik.
Ma reggel mentem vele 9Km-t, majd két óra múlva indultam volna tovább és fél percig indítóztam mire beindult. Akkor viszont rögtön és simán.
Valami ötlet, hogy mitől lehet? Rémlik, hogy buborékokat kéne néznem, meg nyomásvesztés, ilyenek. Más probléma nincs vele, megy rendesen.
Szűrő és csövek cserélve 20 ezerrel ezelőtt. Sima Shell gázolaj, sose kapott prémiumot, üresre se volt kifogyasztva. Nem látok a szűrő környékén szivárgást, az autó alá még nem másztam be. -
Tibko8
senior tag
Sziasztok
Olyan problémám van egy Clio IV GRANDTOUR-ral hogy a bal hátsó ajtót a kocsi nyitottnak érzékeli minden egyes ajtózár nyitás után (mármint ha kinyitom az autót központizárral) és csak az segít ha kinyitom az ajtót és jó erősen becsapom és ezt most már minden alkalommal elkell játszani.
Ez valami típus hiba lenne van rá megoldás?
-
MC Pite
veterán
Nem rossz, de ez sem az igazi. Nekem most van úton 21/5ösben azaz osram, ami az Y alakú, foncsort megvilágítós. De igen, jellemző probléma hogy rohadt drágán vannak normálisak, a többi szinte mind szemét. Azért is linkeltem azt, ami legalább nem zavarja rádiót, elég a fénye és jó helyre vetíti és normális a hűtése. Tolatóba oké, de 21/5-ből nem merném megvenni.
Egyébként beltérre még mindig Osram Cool blue halogén izzókat használok, mert már 5-6 éve nem találok elég jó W5W ledet, pedig pártíz félét próbáltam, és nem a boltosok random készletéből válogattam, hanem célzottan keresgéltem. Ahogy a főfényeket is, de azokból nagyjából megvannak a frankók, és már emberi áron is akadnak
. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000
#81728
üzenetére
Diag bármi lehet.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia 1.4 16v (2003) Ma reggel induláskor minden rendben,2 km múlva kiraktam a feleségem a munkahelyén,kissé visszaesett alapjárat épp csak hangyányit,erős motor remegés,traktor szerű érzet,mintha 3 henger menne de felpörög erő is van,ám gyorsítás közben is remegős enyhén. Ha hazaérek megnézem az alapokat,gyertya trafó,stb,merre kutakodjak még?
-
Nordik
őstag
M2nel hallok néha tompa, halk kalapalo hangot jobb elölről. Főleg balra kanyarodasnal, de néha egyenesen haladva is. Volt a hétvégén egy 500kmes utam ezután jött elő. Ki tekert kormánnyal elindulva nincs ilyen hang egyik irányból se így talán féltengely kizárható. Jól gondolom, hogy esetleg kerekcsapagy lesz? Gyari lehet meg benne, 130ezer kilométerrel.
-
dssport
tag
válasz
Somatom
#81719
üzenetére
Szerintem ezek már csak akkor jelzik, hogy épen regenerálnának amikor baj van. Javítsatok ki, ha tévedek de VW-ből kiindulva gondolom a gyárak szemlélete közös: alap esetben a felhasználónak nem szabad tudnia erről, mert ez gond. Nem kell kijelzés, nem kell tömítettségi állapot. Persze jelekből lehet olvasni: Látszólag ok nélkül megy a ventilátor, magas pillanatnyi fogyasztás, más a hangja, dől belőle a meleg, büdös a kipufogógáz, füstöl, vw pl máshogy megy. (baromi idegesítő, teljesen eltolódik a megszokott, használható fordulatszám tartomány... kezdetben azt gondoltam, hogy basszus megszorult a geometria aztán egy fenét ,,csak" regenerál)
Nem tudom kinek milyen élete van, de nekem ennél sajnos sokkal sűrűbb, hogy lyukra kocsikázzak regeneráció miatt. Illetve persze, néha be lehet iktatni de velem már volt olyan, hogy több mint egy héten keresztül nem tudott ez végigmenni, mert folyamatosan időpontokra mentem aztán meg az ágyba. Vagy olyankor kezdte el amikor volt 3 liter gázolaj a tankban... kösz... vagy megtöltenek egy repülőről menet közben vagy megállok tankolni és megszakad... De hozhatnék olyan példát is, hogy szinte megállás nélkül letekertem 600km-t pályán és amikor beértem a városba akkor kezdte el... Nem, nem mentem tovább, örültem ha hazaérek... Ez a megyek pár kört a ház körül általában nem játszik. Ehhez folyamatos haladás kell, akkor az igazi és ha nem egy oválpálya közepén laksz akkor nehezen fog végigmenni a városi forgalomban. Egyre gyakrabban kezd bele, nyírja az olajat stb... Hangsúlyozom ezek VW tapasztalatok...
-
válasz
Somatom
#81719
üzenetére
Semmi baja nem lesz, ha leállítod. Mikor legközelebb újra megtelik, megint elkezdi kiégetni.
Legalábbis K9K 846 esetén nálam így csinálja.De ha meg akarsz nyugodni, akkor ha le akarsz vele állni és meleg motornál a szokásosnál magasabb az alapjárat, meg hallasz valami cöcögő hangot, akkor épp regenerál
Mész vele pár km-t, aztán végez is.
Elméletileg van egy olyan dolog, ha sokszor egymás után nem tudott teljesen regenerálni, akkor dobhat rá hibakódot. -
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen
#81718
üzenetére
Mehetek még pár kört a ház körül, ha neki ez ennyire fontos, csak kérjen meg rá, mert különben nem tudom, hogy ő épp regenerálódni szeretne.
-
válasz
gixxergabi
#81714
üzenetére
Nálam is van + befecskendező, de állítólag attól még a motorba is megy elvileg extra gázolaj.
Én is szoktam néha nézegetni, hogy épp hány gramm korom van benne, mikor regenerált utoljára, vagy épp hány fokos maga a DPF.(#81713) Somatom : a részecskeszűrőben halmozódik a korom, amikor a rendszer úgy látja, hogy elért a korom egy mennyiséget, akkor regenerál, azaz kiégeti a DPF-ből a kormot. Ilyenkor felfűti magát 640°C-ra, ahol a korom szépen elég.kb. Alap üzemben a DPF kb. 200-350°C-os, ami nem elég meleg, hogy a korom elégjen, ezért kell jobban felfűteni.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
forceberg
#81712
üzenetére
"mész egy hosszabb távot a regenerálás után, akkor szépen kitisztul az olaj a gázolajtól"
Szerencsére az enyém nem így működik, hanem 5dik befecskendező dpf előtt... lehetne is kötni rá a vezérlésére led-et visszajelzőnek, de lusta vagyok rá
ha nagyon érdekel hogy áll, akkor meg CarScanner app ODB-n megmondja... -
válasz
Somatom
#81711
üzenetére
Jártam már úgy, hogy azt hittem, hogy kinulláztam, aztán mégsem. Én magamnak cserélem az olajat. Már villog a 30000, de még nem elég a gombnyomás!

Én is abban a hitben éltem ,hogy a sok regenerálás, jó néhány be nem fejezett be fog számítani az olajcserébe.
Nem számított! Ha mész egy hosszabb távot a regenerálás után, akkor szépen kitisztul az olaj a gázolajtól.Idő mennyi telt el a csere óta? Ha németbe jársz a kocsival, akkor gondolom pár hónap csak a 8e.
-
válasz
Somatom
#81706
üzenetére
Az inkább nem lett kinullázva.
A regenerálás sem számít bele annyit, mint sokan gondolják.
Nálam a tavaly nyár végi tisztítókúra alatt 1-2-300km-enként regenerált a kocsi, nyilván párszor regenerálás közben is le kellett állítanom. Mégsem sürgette az olajcserét.
Az olajminőséget sem nézi igazából, csak a felhasználás függvényében kalkulál a fedcomp.
Pl. sok hidegindítás, főleg, ha be sem tud melegedni a motor. -
Mezga Aladár
veterán
Használ valaki ilyen diagnosztikát?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
egy kérdés, clio 1.2 2006 bb-cb motorkódú manuális váltóba hány liter olaj szukséges?
köszönöm szépen a választ! -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter
#81701
üzenetére
Volt
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter
#81701
üzenetére
Nem tudom. De, sztem nemsokára kiderül.

-
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN]
#81694
üzenetére
Szia, azt nem tudod kapcsolgatni, az van és kész.
Ha kiszállsz a zsebedben a kártyával és elkezdesz távolodni, kb. 1-2m után be kell zárnia automatikusan (és adnia kell ilyenkor az autónak valamilyen hang és fényezést).
Ha így zártad be és odalépsz az autóhoz, majd megfogod a kilincset, akkor nyílnia kell.
Illetve ha az utastérben van a kártya (kivéve csomgtér, onnan nem működik), akkor beülve tudod indítani az autót, nem kell semmit dugdosni sehová.Röviden, szabadkéznél a kártya zsebben / táskában és soha nem kell elővenni: nyit, zár, indul...
Új hozzászólás Aktív témák
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LG mosógép és hőszivattyús szárító összeszerelő konzollal
- Nissan Leaf 1 Tekna 24kWh / 9 pálcás
- Olcsóbb! Új, felbontott Bosch GWX 17-125 PSB 1700 W X-lock prof. sarokcsiszoló flex - 1,5 év gari!
- Nespresso AEROCCINO XL Fekete tejhabosító, nagyobb kapacítású
- iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3581
- Macbook Air M3 15" 16GB 256GB 100%
- JBL Quantum400 gamer fejhallgató
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- LG 27UN880-B - 27" IPS ERGO - 3840x2160 4K - 60Hz - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync - Mac
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





