Új hozzászólás Aktív témák

  • didyman

    őstag

    válasz Reggie0 #27193 üzenetére

    Autók milliói mennek enélkül. Hogy az izzó élettartamát rövidíti, ezt csak nagyon sűrű fel-lekapcsoláskor lehet kimutatni, alapvetően az izzó érzéketlen a kapcsolások számára (az üzemi feszültség csökkenésével egyre érzéketlenebbé válik a rendre vastagabb wolfram szál miatt), és autóban amúgy is éri elég mechanikai behatás. Amíg a wolfram szál megfelelően ép, addig a bekapcsolás során sem fog ettől tönkremenni, ami meg ilyenkor kiég, már amúgy rendszerint a végét járta és valamely pontján kritikusan meggyengült (persze, hogy ekkor ég ki, hiszen ilyenkor éri nagyobb terhelés), egy feleslegesen bonyolított (autóról beszélünk, ahol csak úgy nem mókolgatunk, hanem normális, ipari színvonalú megoldást illik csinálni törekedve egyszerűségre) megoldással pár órát tudunk megúszni, mely után ugyanúgy felkapcsoláskor fog kiégni az izzó.

Új hozzászólás Aktív témák