-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Nem. De, ha aláfekszel és odavilágítasz, akkor megláthatod. Korábban Rob tett fel ide képet az enyémről.
Ne higyj el semmilyen kamu dumát, hogy csak tölteni kell a klímát, meg az ablakmosótartályt, régen járt, azért indul nehezen, stb! Ha villanykézifékes, azt próbáld ki! Drága, ha javítani kell. -
-
embe
nagyúr
válasz
rob210
#86291
üzenetére
Félreértettél - lehet félreérthető voltam.

Én azzal foglalkozom, és elfogadom.
Csak mint írtam rémlett hogy korábban kaptam infót kerülendő motorról, és nekem az egyik 2.0-s rémlett. Emiatt kérdezem, hogy nehogy abba beleszaladjak. A 3.0-s eleve kiesik, így a 2.2-s is.
A korábban említett hátsó híd problémát ki lehet egyszerű próbaút során szűrni? -
mycso
Topikgazda
Urak, a Koleosban lévő "X-Tronic CVT" ez miféle szerzemény?? Esetleg lenne valakinek ezzel a váltóval közelebbi tapasztalata?
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok adott egy Renault clio grandtour 4 2016-os 1.5dci ma reggel szokás szerint teli tankoltam és az üzemanyag szint jelző megsem mozdult ugyan ott van mint tankolás előtt volt. 10 km után megalltam újra tankoltam de csak 2L ment bele szóval biztos teli a tank. 250 km mentem vele a mutató arányosan csökkent is utána újra megalltam tankolni és 8L ment bele és a szint jelző szintén ugyan ott van mint tankolás előtt.
Bármi ötlet mi lehet? Épp Horvátország felé tartunk természetesen mikor máskor jönne közbe valami.

-
embe
nagyúr
válasz
rob210
#86289
üzenetére
Tudom. De a 3.0-s V6-s is, és ott van a kerülendő motorok között. Pedig az is japán.
Volt Merivám, az örök életű 1.7 Isuzu motorral. Tudom hogy ilyen bartelezés folyik itt is.
De valamelyik, nem 3.0-s motorról hallottam/olvastam hogy szintén kerülendő, mert hajlamos az összeomlásra... Na majd holnap rákérdezek. -
Plero
aktív tag
válasz
rob210
#86285
üzenetére
2019-ben vettük 158ekm volt az órában. Most 208ekm. Megvételkor minden szűrő és folyadék cserélve lett. Utána 12ekm-enként olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő csere. Minden második olajcserénél gázolajszűrő csere. Eddig egy "előtétellenállás" és egy kormányösszekötő csere volt. Csak hosszú utakra használjuk.
-
rob210
Topikgazda
Ha valaki rendben akarja tudni a kocsit arra kell költeni. Az espace pedig nem egy olcsó autó.
Nagy fék nagy ez nagy az nagy minden benne.
Csak a motortartó bakok 100e ha mindet kicseréled, márpedig 10en évesen ki kell.
A szelepfedél meg szokott dögleni (olajgőz lecsapató) 56ezer, szóval ha minden rendben van akkor is vannak dolgok amik nem olcsók bele. Egy összes szűrő olaj csere (dpf) se 40ezres tétel.Cserébe nagy kényelmes, nincs ilyen, más márkában!
Pl. A galaxyt egy grand espaceba berakod hátra és elmész vele nyaralni
Magyarán kategóriájában nincs ellenfele.
A 2.0dcivel nagyon kellemes a menetdinamikája is és a fogyasztása is korrekt akkora tömeghez viszonyítva.
Igazi családi igavonó és utazó autó.
Cserébe ha kér meg kell neki adni! -
Somatom
veterán
Utazóautónak vettem. Ez kicsit más, mint egy helyközi járat, amivel egy hibánál átugrasz a szerelőhöz. 34 fokos kánikulában, nyaralásra megpakolt autóval, üvöltő gyerekkel az út szélén állásnál csak az a gondolat rosszabb, hogy ezt megelőzhetted volna. Speciális körülmények (tudod, a meghalt, idős orvos nyugdíjas özvegye által árult autó
) kivtelével nem szokták az eladók a friss nagyszervíz számláját lobogtatni. Szóval, rögtön a kötelezővel kezdesz. Olaj, szűrők, vezérlés, stb. 200 -nál javasolt egy főtengelycsapágy csere. Mondtam Robnak, hogy akkor már nézzen át mindent, ami forog, mozog. A vízpumpáról mutatott fotót, utolsó pillanatos volt. Az önindítót fel lehetett újítani, de a generátor menthetetlen volt. Mindezt úgy, hogy az autó "tökéletesen" működött. Sztem ezek bármelyik hasonló futásteljesítményű autónál előfordulhatnak. Ekkor még nem említettem a hibákat. Stabpálca, bakok, fékek, lengéscsillapítók, stb, stb. Biztos, hogy ezek közül is cserélni kell ezt-azt. Az enyémen vki rosszul rakta össze a levegő beömlő állítóját. Előlről lehetett látni, de az egész műszerfalat ki kellett bontani. Egyszer megállt a klíma. Iderült, hogy az anyósülés alatt van a szabályzója, ami megállt, nem tudott áramolni a levegő és a rendszer letiltotta a klimát. Alkatrész öt rugó, szerelés, klímatöltés 50 rugó. -
embe
nagyúr
Üléssor alatt a hátsó üléseket értettem.
Valóban látványos a tábori ágy a kocsiban.
,és a "nappali" elrendezés.
Amiben 200ekm. van olyan kevés lehet. Szinte mindben ettől csak több van, legfeljebb "letagadják". -
Somatom
veterán
Ja, a hátsó híd. Rob levette a kereket, oszt alatta végig volt repedve a hossztartó. Akkor meg lett hegesztve (rálapolással), de egy fél év múlva megint el volt repedve. Csere. Sajnos, alulméretezett a hátsó futómű. Hallottam olyan verziót is, hogy a kereszttartó szilentje odalesz, amitől oldalirányú mozgása lesz a hossztartónak és ettől reped el. Ha 200 ezer Km körüli példányt találsz, akkor garantált a fél millás ráköltés (ez csak a motor).
-
Somatom
veterán
Biztos, hogy Espace IV -et néztél? Abban nincs "üléssor". Mind az öt hátsó ülés különálló, egyforma, kivehető, csúsztatható, megfordítható. Létezett gyári hatszemélyes, aminek a hátsó ülései állítólag karfásak. Ha kiveszed a középső ülést, a két szélsőt pedig egy sínnel beljebb rakod, akkor akár a hátsó ablakig hátra tudod tolni. Sok cucchoz jól jön a Grand plusz húsz centije. Ilyet sem minden egyterűben lehet.

-
Llew
senior tag
Sziasztok!
Laguna 3-ban a zselés motortartó bakok cseréje mekkora költség, és mekkora meló? Szervíznek, nem én akarok neki állni. -
embe
nagyúr
válasz
Somatom
#86272
üzenetére
Bocs az elírásért! Látszik hogy Fordos vagyok, sokadik Fordom, most is Galaxy volt főcsapás, csak annak nagyon elszálltak az árai.
Igen tudom hogy Espace ... csak mint mondtam a Fordra jár az agyam, és ott van Escape.
Nagyon nem Bp-i vagyok, Nyíregyháza mellett lakom, nagy távolság. De köszi a felajánlást!
Igazán nem fogom tudni normálisan átvizsgáltatni, így kicsit bungee jumping lesz. De nem lelakottat szeretnék venni. A 13-as Focust szeretném lecserélni, de nem minden áron.
A hátsó híd probléma hogyan jelentkezett, mik a tünetei?A Grand változat nem cél, elég a normál, de ami sikerül. Azért olvasgattam, nézegetem. Tavaly már volt egy fellángolás, csak akkor elvetettük, kényelmetlennek találta a feleségem a 2. üléssort. Igaz ami igaz kicsit alacsonyabb az ülés pozíció ott, a térdet magasabbra kell húzni.
De akkor nem néztük meg alaposan azt a példányt. Most megint felmerült mint lehetséges jelölt. Szétnéztem a hahu-n, és találtam egy kereskedésben Nyíregyházán, igaz az öregebb, de legalább alaposan átnéztük. És megtetszett a bazi nagy tér. -
Somatom
veterán
Renault Escape sztem nem létezik (legalábbis én nem találtam). Nem Espace -ra gondolsz (flanciásan ejtve: eszpász, ami teret jelent)?
A 2.0D vehető, a 2.2D felejtős. Az állapot a lényeg. Tele van technikai kütyükkel. Ha lelakottat veszel, a gatyádat is ráköltheted. Úgyhogy típusismerettel rendelkező szerelő áldása nélkül meg ne vedd! Én elkövettem ezt a hibát. Bár, lehet, hogy akkor is megvettem volna, ha előre tudom, hogy komplett hátsó hidat kell cserélni. Viszont, ha jó, akkor imádnivaló autó. Az enyém az utolsó kiadás, a nagypuncis. Elütöttem vele egy rókát, kéne ez-az az elejéhez, de mindenhol csak telefonszámokat mondanak. Legalábbis sztem azok csak telefonszámok lehetnek, nem árak.
Szóval a 2012 utánihoz semmi sincs bontóban és az is horror áron.
Ha főfalusi vagy, akkor megismerkedhetsz az enyémmel (nem eladási céllal). -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Tervezgetjük egy nagyobb utazó autó vásárlását... Pontosabban egy egyterűt. Megtetszett az Escape. Most is voltunk Horvátországban nyaralni és a 2 suppal szinte tele lett a 2013-as Focus kombi csomagtartója. És a családban lévő másik 2 autó csak ettől kisebb. Így gondoltuk ha már lúd, akkor legyen kövér - az Escape-ban bőven lesz hely.
Soha nem volt még sem Renault, sem más francia autónk.
2012-14 közötti , 2.0 dízel motorral szerelt példányokat nézegetünk. Valahol hallottam, olvastam, de több helyen is, hogy valamelyik 2.0-es dízel motor összeomlásra hajlamos. Vagy a 2.2-es volt? Nem emlékszem, és nem találok rá infót. Tudom a 3.0-es Isizu motor is kerülendő.
Nem tudjátok melyik ez a motor, mi a motorkódja?
Amiket látok, szinte mind a 150Le-s 2.0-es motorral van szerelve.Illetve van valami olyan hiba esetleg amire figyelni kellene?
-
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#86268
üzenetére
Menet közben vagy ha félreálltál miután beindult akkor neked se szórakozik már?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#86261
üzenetére
Pedig nálam is lehet klíma nélkül...m3/1 digit
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75
#86265
üzenetére
A motor és a váltó találkozásánál a termosztát alatt.
-
Nordik
őstag
válasz
75kokoko75
#86262
üzenetére
Felső holtponti jeladó esetleg?
-
75kokoko75
aktív tag
Sziasztok!
Már nagyon bosszantó a "jelenség", ezért leírom, hátha találkozott már valaki ilyennel...Időnként nem akar indulni az autó. Csak pörgeti, de nem kapja el. Aztán sok indítósás után beindul. Általában azután, ha mozdítom az autót. Teljesen mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor. Van amikor hetekig nem csinálja, de van amikor napjában többször is.
Scenic 1999 1,4 16v
Mi lehet a gond?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
gixxergabi
#86257
üzenetére
Ha a belsőlevegő keringetésre van állítva akkor mindegy mindig bekapcsolja a klímát.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#86251
üzenetére
Annyi tűnt még felé ezzel kapcsolatban, hogy ha elindítom a kocsit és bekapcsolom a klímát akkor ki-be kapcsolgat, alapjárat ingázik 700 és 1000 között. Ha elindulok akkor bekapcsol a klíma megy szépen, pirosnál vagy még járó motorral parkolva is megy, semmi probléma vele tartja az 1000-ret. Viszont ha leállítom a motort, majd újra indítom és bekapcsolom a klímát akkor ismét kezdődik előröl a tortúra. Szóval az eddigiek alapján, álló helyzetben kapcsolt klímával van a probléma, elindulva majd félreállva jól megy és nincs gond vele.
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Renault Megane II Grandtour (2007 oktober) első féknyereg: melyik márkájú nyereg van rajta, ha a nyeregről először le kell venni egy szép nagy hajtogatott drótot?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár
#86256
üzenetére
És hová van állítva a fújás irány?
-
valaki_xy
tag
válasz
Mezga Aladár
#86242
üzenetére
Érdekes, nekem 3/1 van digit klímával és lehet belső keringetést kapcsolni klíma nélkül. Neked is digit, vagy manuális?
-
prandris
tag
M2 manuális klíma ezekben a melegebb időkben bekapcsoláskor párszor ki-be kapcsolgat (hallatszik a kattanás) majd hűt rendesen. Autó leállítás után majd pár perc múlva újra indításkor tegnap például el sem indult a 40 fokban, csak ki be kapcsolgatott folyamatosan. Egy éve cseréltem a nyomáskapcsolót mert akkor meg sem
mozdult, nrf lett berakva. Gáz több mint 2 éve amióta nálam van a kocsi nem volt töltve, passz mikori töltés. Nyomáskapcsoló megint vagy gáz hiány esetleg komolyabb gond lehet? -
janos1988
addikt
Hali.
Renault Megane (ph1, 1,4 16v) az alany.
Nem tudom, hogy előtte is volt-e ez a hang vagy nem, de pár hónapja hallani (vagy tünt fel), ahogy menet közben halkan a motortérből hallani ciripelő hangot. Ha gázt adok akkor kicsit jobban hallani. Viszont, ha kinyomom a kuplungot akkor megszűnik a hang. Ez normális, más is hallja? Vagy mi okozhatja?
Köszi.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2
#86180
üzenetére
Nos megoldottam...műszerfal totál szétbontás nélkül..időben lehet nem érte meg, de levéve is kb így cserélnéd, vagy tovább kell bontani az egészet. Igazándiból a módszerre rájövés tartott ideig.
Kötelező alapeszközök: magnézium, idegnyugtató, nőgyógyász pálcika ujjak
Figyelni kell rá, hogy a lamellák és az állító nem csereszabatos, jobb a jobb, bal a bal oldalra.
Az elülső rostély állító fogas lécecske pedig még forgatást is nézni kell.
Lépések:
1.Rádió kiszedése
2. Vészgomb kiszedése, kipattintása előrre
3. Felnyúlsz a rádió lyukon és hátulról kinyomod a lapokat tartó tekerős előlapot, és megpróbálod annyira előre nyomni amennyire csak lehet

4. a lapátokat úgy tudod kiszedni, hogy a műanyag házat "levegő torok" szét feszíted, kiugrik a tengely és akkor oldalazva kihúzod a lapátokat, ügyelve hogy ne karcold a házat belülről. (mire ki kísérleteztem nekem kicsit az lett belül.)
Eddig könnyű
5.
Jól látható, hogy a donor 2004-esből kiszedett műanyag állítóka egész másképp néz ki
és az új merevebb anyagnak érződik...Lehet az volt a cél, hogy jobban fogja a tengelyeket, de rosszabb lett. A képen nem látszik, de látszott, hogy a be is volt hasadva a műanyag., mert a tengely szét feszíti.
Ez a belső lamella állító:
Ez a külső lamella állító, ez is különbözik.
Ezt nem szabad megforgatva visszarakni, mert a lapátok 3 sima 1 pöcök 2 sima. Más a tengely mérete is.
6. lapátok visszarakása.
Hát nem olyan könnyű, mert valamelyik mindig leakadt elmozdult. De valahogy sikerült.
A tengelyekre műanyagra is jó szilikon zsírt tettem hangya menyiségnyit, épp csak hogy kenje. Megpersze mélyen benyúlva kitakarítva a légjárat, a záró lamella. Erősen rá volt rakódva a kosz a belső falra.7.Szerintetek melyiket volt nehezebb visszarakni? A külsőt vagy a belsőt?
A külsőt. Sehogy nem ment rá vagy állandóan 2-3 lapát ledobta magát a fogas lécecskéről
1xer be is esett a léc...szerencse nem tök mélyre erre figyeljetek!
Nagyon sok próbálkozás szívás után rájöttem a megoldásra.
Egyrészt kell egy igen keskeny benyúló, de masszív szerszám, kampó. próbálkoztam...de nem volt elég jó semmi, vagy elhajlott, nem fért bele.
Az ablaktörlő lapát fém szállja lett végül jó, egészen keskenyre hajtva. (közben rájöttem hogy talán a damil fonál is jó lett volna, ha befűzöm...)
De még így is nehezen pattant fel, egyesével ráhúzni tartani a lapátokat közben...
Elképesztően macerás, trükkös.
ÉS úgy volt hogy az eredeti fogas lécet használom de arra sokkal nagyobb erő kellett bepattintani, inkább oda is a donor 2004-eset raktam (lásd hasonlító kép)Hátha másnak is jól jön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas
#86241
üzenetére
Odaírtam, hogy elfogult vagyok.
De szerintem nagyon gondold meg.
Szakmailag erősen kifogásolható megoldások vannak benne. Ha akarod kivesézhetjük.
Többek között a felfüggesztése se a legpraktikusabban kivitelezett. A klímája egy csuda. Na mindegy nem beszéllek le róla. Ha tetszik tetszik. Csak ne legyen drágább a leves (fenntartás) mint a hús (megvétel). -
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Tapasztalat Megane 3/3 1.6/110 LE, teljesen pontos a fedélzeti computer. 1 literen belül volt a fogyasztás mérése a valósághoz képest.
Kérdés: azt a funkciót, hogy ha bekapcsolom a belső levegő keringetést akkor automatikusan bekapcsolja a klímát, ki lehet kapcsolni? -
Xantomas
őstag
válasz
rob210
#86237
üzenetére
Ne feledd, másnak meg a francia kocsik szarok.
Az 500x nem olyan rossz. Egy platform a Jeep Renegade-del. Azért az belül nem olyan szörnyű. Ez se. Van fejtér, térdeknek hely, anyagok is elég igényesek.
Csak nevében 500, jellegében egy egész masszív kis szerkezet, komoly, sokat bíró futóművel ( igaz ez plusz hibalehetőség).
Úgy volt beleugrunk egy Ioniq pluginba, de 2 hét alatt 1-1.5 millát ugrott az áruk. Plusz napelem továbbra sincs, pár okoskodó vén idióta miatt tölteni sem lehet a garázsban, mert hogy az elektromos autó kigyullad és nem lehet eloltani. Egyelőre ők vannak tulajdoni hányadban többségben. Arról a kasztról beszélünk, aki a garázs feljáróban, kifele megáll, lecsukódik mögötte a kapu, majd nagy gázzal nekitolat, mert azt hiszi egyesbe tette.
-
files32
tag
válasz
lsebestyen
#86239
üzenetére
És a nem turbós hibrid Vitarában olyan van.
-
polonic
félisten
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas
#86236
üzenetére
Inkább egymást szeretnétek, mint azt az olsz szart.
De hát ti tudjátok.
Nekkem meg nagyon sarkos a véleményem, elfogadom, ha másnak bejön, én irtózom az 500as sorozat mindegyik példányától.
Kollégámnak az abarth van a hangja csodás, a menetteljesítmény mosolyt csal az arcodra, de nekem nem lenne kedvem minden nap becipőkanalazni magam, abba a kis szappantartóba.
Tudom tudom, az 500asból sok verzió van hízlalt is, de az meg ormótlan és már nem is 500as.
Mindegy ez nem az én gondom
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210
#86232
üzenetére
Valószínűleg csak túllihegem a dolgot.
Most hogy nem kell esküvőt szervezni, lett egy csomó szabadidőm
Az intercoolerig nem bontottam vissza, nem tudom miért nem ugrott ez be. Asszem ezt megteszem, amúgy is, a hűtőket, pontosabban azok közötti területet is szeretném kipucolni.A turbót csak nagyon manuális módszerrel néztem meg. Értsd ez alatt, hogy kézzel megmozgattam, tekergettem, csavargattam, ujjbeggyel kitámasztva, de nem éreztem kotyogást. Annyit se amit eddig a kezembe került felújított turbóknál.
Lassan úgyis megint olajcsere, megy vissza az ELF. Ha azzal nem csinálja, akkor megvan a bűnös. Amúgy is, mindenki azt mondja, hogy az a diesel, ami porszáraz, az legfeljebb a szalonban áll.
Eladásra, vagy konzerválásra felkészítés van, ez kiderül heteken belül. Jövő héten megy lakatoshoz, fényezőhöz, rendberakja a rányitásos horpadásokat, sarkain a horzsolásokat, lökösökön a lakk leválást, meg a motorháztetőn a kőfelverődéseket. Végre kicserélem a vezető oldali ülés szivacsait, és felmegy a felújított bőr huzat, és az új kormánybőr.
Két személynek túl nagy, háromnak csak két ajtós, ha meg két felnőtt ül hátra, pláne ha klausztrofóbiás, akkor egy kinzókamra.
Plusz szerelmesek lettünk mind a ketten a Fiat 500x cabrioba. Annyi kompromisszum van, hogy van B és C oszlop. Meg a robotizált váltó.
-
Josi
senior tag
Sziaasztok!
Fluencem kiirta, hogy "Service due in 30 day"
Tudom én ezt törölni? Ha igen, hogyan?
Olajcsere meg hasonlók májusban elvégezve. -
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas
#86231
üzenetére
Hát ez elég összetett dolog.
Én nekem eneosról nincs tapasztalatom.
Elfet meg motult használok.
ha szivárog valahol az olaj akkor ott olajköd van, abba beletapad a por és kész az olajsár, de ezt neked nem kell magyarázni.
Viszont az intercoolert megnézted?
Annak az olajtartalmából ugyanis nagyon sokmindenre lehet következtetni.
Illetve azt, hogy a turbó nem lóg, azt, hogy állapítottad meg?
Mert terhelésen magas fordulaton, ha ereszti az olajat akkor az a coolerben köt ki.
De őszinte leszek, ha 10ezer alatt 1 liter olajjal elvan akkor én nem piszkálnám örülnék neki.
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210
#86203
üzenetére
Elvileg holnap jön is, köszi.
Másik:
Neked az 1.9 dci-k, mennyi olajat vesznek fel, olajcserekor. Papíron, 4.5l, de nekem maxig töltve, plusz olajszűrőt is feltöltve 4.7l szokott lenni. 3-3.5 dl marad mindig az 5l-es kannából. ( 8200768927 Gyári szűrő / Purflux 933)Letoltunk egy cca 4000 km-es elég vegyes használatú túrát a hetekben. Sok pálya, sok emelkedő, sok padlózás. Párszáz km 3200-as fordulat feletti használat, klímával. (Had ne írjak sebességet. )
Általában olyan 7-8e km után szoktam utántölteni a maradék 2-3 decit, mert annyit megeszik, bár az előző két csere után is, amikor Eneos töltöttem bele, kicsit korábban megette, de most konkrétan 5e-nél, pályás leálláskor, már szólt az elektromos nívó, hogy min szint alatt van. Pálcával nézve min szint felett. A maradék 3 decit beletöltve, másnap reggel indítva, maxon a szintjelző, szóval addigra minden lecsorgott, a pálcás nívó szerint egy hangyafasznyit max felett van.A turbó előtti cső, meg a karter tiszta olajfilm, de nem dzsuvás, kormos olaj, hanem mintha teljesen új lenne (lecsapódott olajgőz? Van olyan?)
Turbot kikaptam, nem lötyög, pedig már arra gondoltam, hogy kezdi megadni magát, hogy az köpi, csöveket eltörölgettem, összeraktam új tömítésekkel, azóta semmi. Az EGR-en konkrétan nem volt korom. Csak olajfilm.
Elraktam egy tubus ex120-at, a vészterhes időkre, azt most beletettem az olajba.Nekem kicsit úgy tűnik, hogy az Eneos Hyper R, nagy terhelés és fordulatszám mellett már túl vékony ebbe a motorba, vagy csak szimplán ilyen fordulatszám mellett ez teljesen normális, hogy mindent belep a motorolaj? Vagy a túl nagy fordulat miatt túl nagy lett az olajnyomás?
-
Próbálom leírni, de nyilván hallani kell ezt a hangot:
Indításkor is hallani pillanatra, illetve nagyobb gyorsítás esetén, nem tudom mihez hasonlítani, hogy rezonancia lenne (egyenletes hang), vagy mi, de álló helyzetben nagy gázra nem csinálja, csak terhelésnél, normál, kis gyorsításra semmi, úgy szép hangja van az autónak, csak ha nagyobb gázt adok.
Elölről hallom, de zárt ablak mellet nem is igazán, csak ha le van húzva. Valami szíj lehet?
Tudom, sejtem ez nem ilyen egyszerű kérdés
Vezérlés csere volt rajta 2 éve kb, legalábbis mielőtt vettem, nem sok évekkel korábban...Jövő héten viszem úgyis olajcserére, majd mondom nekik, nézzék meg mi ez.
-
Bass
addikt
válasz
rob210
#86228
üzenetére
Igen 30éve Renault szervizbe dolgozó ember csinálta de nem kértem h nyomozzon csak a cserét.Az még gyári volt amúgy és a stabrud belső gumijával együtt lett cserélve ha már le lett szedve. A hang előtte is meg volt mert azt hittem h a belső stabgumik ropognak de nem. Az a baj h aknán,emelőn szervizbe nem lehet kicsikarni belőle a hangot csak menet közben.
-
PofaJenö
senior tag
Sziasztok
Clio 1.2 16v 2008-as a belső vissza pillantónál a belső lámpánál hogy cserélek égőt kell valami cél szerszám?
Mert sehogyan se tudom szét szedni csak billeg a tokjában, a másik meg van valakinek ülésdöntő kar bal oldali mert valószínűleg eltört recseg és nem állít semmit.
Debrecenben ha van valakinek. -
Bass
addikt
válasz
Somatom
#86224
üzenetére
Nem álló helyzetben mi is majdnem felboritottuk de semmi,úthibákon sincs,monroe lengéscsillapítokat,új lengőkarokat ,bölcsőszilentet,stabrúd belső szilentet,korm.összekötőket kapott snr toronycsapágyakat de csak a torony gumik maradtak. Legutóbbi szerelő pszrevette hna rezonátor el van szakadva ,csere hátha onnan jön a hang,kipuff gumik szintén,mondja h motortartó bak is megérett de a hang forrása tuti nem az ,alul a bukásgátló hibátlan.
-
Bass
addikt
válasz
rob210
#86223
üzenetére
Nem kopog recseg semmi még kormányzásra sem és úthibáktól sem csak amikor a piros l5ömpánál indulok illetve lassú sebességről való fékezéskor pl araszolásnál,parkolóból kiállásnál,anno pár hónapja ezért lettek cserélve a torony csapágyak,összerakás után nem csinálta kb 10km-ig aztán megint nagyon kifog rajtam és a szerelőkőn ez a dolog
-
-
Bass
addikt
válasz
rob210
#86202
üzenetére
Szia 284-s került bele az okés,de kicseréltem a kormánymű perselyt és a komplett axiált mert lógott. De a recsegés/ropogás nem múlott el. Arra lettem figyelmes hogy amikor emeltem akkor is jött a hang,a toronycsapágynál csak a csapágy (snr) rész lett cserélve a gumis része az nem ,tud annak is hangja lenni? Illetve szerelés után amikor összeraktam kb 1 kilométerig nem jött elő a hang,nár kezdtem örülni 😀 Tényleg a futóműbe minden ki lett már cserélve csak a toronycsapágy gumis része nem,és bárkihez viszem tanácstalanok
-
glx
csendes tag
Sziasztok. Gyertya csere előtt állok.
- 2003.04 1,6 benzines, motorkód: K4M700. Milyen gyertyát tegyek bele? -
mexel
veterán
Sziasztok! A pyrent honnan kell leszedni ami magyar nyelvű és windows-on is fut? Sok helyen láttam több verziót, de nem szeretnék valami vírusba futni
-
válasz
LamerGyuri
#86207
üzenetére
Na, sikerült. Kösz.
-
válasz
LamerGyuri
#86205
üzenetére
Kérlek, vagy egy link is jó, mert elképzelésem sincs mit kellene vele csinálni

-
2002-es Thalia első ajtó ablaktekerőt hogy kell leszedni? Feszegetem, de meg sem mozdul. Rá lehet gyógyulva, vagy kell valami extra művelet? Hátsót anno ha jól emlékszem csak simán lehúztam: [link]
-
Xantomas
őstag
Hátsó fékre, bowden visszahúzó rugót hol kapok? Már mindkettőről elveszett. Eddigi próbálkozásaimmal lyukra futottam. Csak emiatt nem vennék komplett új féket ( több helyen is arra bíztattak)
Új hozzászólás Aktív témák
- Segway Ninebot KickScooter D18E
- IKEA GRUPPSPEL gamer forgószék, Gunnared fekete/szürke színben újszerű, garancia 2027 őszig
- Olcsóbb! Új, felbontott Bosch GWX 17-125 PSB 1700 W X-lock prof. sarokcsiszoló flex - 1,5 év gari!
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S752 - i5-3GEN I 4GB I 160GB I DVDRW I 14" HD I DP I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 14 Pro 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


,és a "nappali" elrendezés.

Szóval a 2012 utánihoz semmi sincs bontóban és az is horror áron.

