Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz And #50847 üzenetére

    Szevasz

    A pwm most nem jutott az eszembe, esetleg szóba jöhetne az is.
    Jogos a kérdés valóban, minek oda fényerő csökkentés, ha kell a max fényerő?
    Erre kettős a válasz:
    Egyrész mivel ez egy 36éves retro autó, és eredetileg volt benne ilyen funkció egy porcelán-huzal potmétrr formájában, csak már kiporladt belőle valami anyag, ami miatt a feltekert huzal már képlékeny, a csuszka érintkezése nem stabil, ezért szeretném egy funkciójában eredetinek látszó megoldással pótolni,
    másrészt van beszerelve egy utólagos kék LEDes hőmérő is, aminek viszont teljes sötétben országúton zavaróan erős a fénye, ilyenkor jól jönne, ha lejjeb tudnám kicsit csavarni, mivel a többi műszert sem kell ilyenkor kémlelni.

    A pem-mel szemben csak annyi az ellenérzésem, hogy a műszerfal világítását már átalakítottam LEDesre, ami vibrálni kezdene pwm esetében, ha csak nem kilohertzen hajtanám.
    Vagy akkor nem még, ha a pwm táp kimenetére kondit is tennék, ami simítja az impulzusokat.

    A FET lineáris vezérlése esetén keletkező hőre gondltam, az kis bordával tudnám elvezetni, van hozzá hely.

    Köszi
    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák