-
Fototrend
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
félisten
válasz
jézusom #56996 üzenetére
Üdv.!
12V 2A ?
Egy autónál csak az önindító behúzó mágnesének kell 15-30A, aztán amikor csattan, zárja az villanymotor cm2 felületű vörösréz tappancsait, mert a forgatás megindításához 100 - 200A kell.
(Nem régen történt: Szomszédom pár éves VW autója egyáltalán nem indult az önindítózás. Nem méregettünk, volt egy 12V 55Aó-ás autó akkumulátorom, bikáztuk, azzal sem indult. Kiderült, hogy cella zárlata lettés annyira leszívta a bika akkut is, hogy az elektronika tiltotta le az önindítózást.)
Orosz tél, -20CFok és ennyi hiányzott ahhoz, hogy pöccre induljon... Biztosan így történt.
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Szeretnék venni egy akkumulátoros vészindítót. Ilyesmiről lenne szó. Viszont 18650 cellám van bőven, így inkább csak elektronikát vennék hozzá. Ilyen megoldást nem tudtok?
Tehát vásárolható vagy barkácsolható elektronika is érdekel
Köszi!
-
wody21
tag
Kedves Hobby elektronika guruk!
Még a héten szükségem lenne egy 33uF 35V tantál elektrolit SMD kondira „D” tokozásban 7,3x4,3mm mérettel... Valakinek nincs véletlenül 1-2 db "elfekvőben"? Debrecenben próbáltunk érdeklődni, de egyik helyen csak 1+ hét múlva jönne meg, nekem az pedig késő!
Ötleteiteket köszönöm szépen előre is!
Üdv:
w21. -
Bazsee71
őstag
Üdvözletem!
Egy Kenwood Major KM600 konyhai robotgéppel küzdök. Legutóbbi használatnál (dagasztás) égett szagot éreztem, majd leállítottam. Ezután elindítva nagyon hektikusan járt a motor: volt, hogy legkisebb fokozaton el sem indult csak búgott, illetve maxon pörgetve is ingadozott a fordulatszám.
Átvittem édesapámhoz, ahol adott minden szerszám a szétszereléshez. Ott is elindítottuk, hibátlanul járt. Azért belenéztünk, mi lehetett a gond.
A vezérlést nemrég újítottuk fel (végeztünk egy teljes generált a gépen, közel 20 éves), most műszerrel kimértünk minden egyes alkatrészt, de nem találtunk hibát. Szénkefék (~3 mm-t koptak eddig, nem ebben az évtizedben fognak elfogyni), tekercs ránézésre rendben.
A motor tengelye viszont ~2 mm-t mozog vertikálisan, illetve alul, a ventilátornál horizontálisan is ~1-1,5 mm-t. Úgy sejtem ez nem jó így. Okozhatja ez az egyenetlen járást, időszakos hibát? Ha igen, akkor megpróbálom kicseréltetni a csapágyakat, egyéb esetben elgondolkodok egy motorcserén (csak végső esetben). A motor egyébként 800W-os, a szabályzás triacon keresztül megy.
A segítséget, tippeket előre is köszönöm!
-
PHM
addikt
válasz
fireproof #56975 üzenetére
Az olcsó kínai töltő rövid időn belül tönkre fogja vágni az akkut.
Ez nem Ni-Cad akku, amit büntetlenül túl lehet tölteni.
A linkelt töltő talán jó, de nem tudtam leolvasni az adatokat a matricáról.
Mindenesetre, ha megveszed, meg kell nézni a terhelés nélküli
végfeszültséget, valamint azt, hogy helyes-e a csatlakozó polaritása. -
rostiron
őstag
Sziasztok.
Egy mosógép leeresztő szivattyút cserélnék. Az eredeti 30W - 0.25A, de a legtöbb amit találok azok 40W-sak. Betehetem helyette ??
-
fireproof
őstag
Fogalmam sincs ezekről... faterom vett valami olcsó kínai állítható töltőt és ezzel akarja tölteni mert sajnál 7-8 ft-ot a gyári töltőjére... De gyanítom vagy rossz vége lesz vagy az aksi hal be ha ezzel akarja tölteni...
Viszont EZ A TÖLTŐ elvileg jó lenne hozzá nem? Bár a csavarhúzó cikkszáma nincs a listában... ( 0 603 985 020)
-
-
fireproof
őstag
Sziasztok. Csak egy gyors kérdésem lenne. Van itthon egy Bosch PSR 1080 LI akkus fúrócsavarozóm aminek elveszett a töltője. Tölthetem ezt egy utólagos töltővel 12V-al és 1200mA-al?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Kernel
nagyúr
válasz
nyogo83 #56964 üzenetére
Ha 12V-ból levonjuk a 3,3 V és a diódán eső 0,7 V-ot, marad 8 V, amit 100 mA árammal szorozva el kell fűteni a toknak, vagyis 0,8W.
Ha a hűtése nem ennek megfelelő, akkor túlmelegszik. Egyébként az adatlapon szerepel a belsőleg limitált disszipáció is, tehát elvileg nem kellene tönkremennie, de a tartós magas hőmérséklet attól még nem tesz jót neki.
Közben találtam egy ilyen adatot, a SOT-223 tok max. disszipációjával kapcsolatban, talán épp emiatt van határon:
(#56967) gyenesmartin
Nem ismerem, de az IC láthatóan erre a célra lett optimalizálva, esetleg az adatlap segítségével alkatrészt is lehet módosítani, ha nem lenne pontos.
-
tvamos
nagyúr
válasz
gyenesmartin #56962 üzenetére
Egyszeru az egesz.
Epitesz egy arduinos rpm merot, es az arduino egyik pwm kimenetere kotod a muszert, amit vettel.
[link] [link]
En annak idejen pic16C84-gyel, meg egy tl074-gyel csinaltam, ahogy mar irtak, en is a gyujtokabelre tekertem par menetet, es azzal erzekeltem a gyujto jelet. (Mondjuk en 10 led-del.) -
Kernel
nagyúr
válasz
gyenesmartin #56962 üzenetére
SAK215 jó helyette állítólag, illetve az adatlap szerint is úgy néz ki, azt viszont látni eBay-en is.
-
nyogo83
senior tag
Adott egy kezi oszcilloszkop, erosen hobbi kategoria.
A lenyeg, hogy 9V-os DC tapegyseg kell hozza es kifejezetten tiltjak, hogy 10V-nal nagyobb tapfesszel ne terheljuk.
A kerdesem az lenne, hogy mi lehet szerintetek az oka?
Talan nagyon melegedne egy 12V-os tapfesszel a feszstab?
Egy LM1117-es 3.3V--os smd feszstab van belerakva, aminek elvileg 20V a max Vin-je ahhoz kepest a 12V-ot nem erzem tul soknak.
Kiprobalni egyelore nem merem, mert nincs itthon ilyenem, ha esetleg tonkremegy.
Mindenesetre erosen gondolkodom, hogy beletoldok egy 7809-et, mert 12V-os adapterem van annyi, hogy macskat hajigalok veluk. -
nyogo83
senior tag
válasz
gyenesmartin #56957 üzenetére
Linkelhetned, hogy milyen tipusrol van szo. Van olyan, amelyiknek krokodil csipesszel kell a gyujtokabelre akaszkodnia es van olyan is, amelyiknek a jelvezetekebol kell 4-5 menetet a gyujtokabelre tekerni.
-
Barret001
addikt
válasz
gyenesmartin #56957 üzenetére
"a nagyfeszültségű vezetékre kell rákötni az érzékelő vezetékét" Ez így van,csak nem galvanikusan
Egy krokodilcsipesszel kell rácsíptetni a vezeték külső burkolatára.Ez a legelterjedtebb rácsatlakozási mód.
A stroboszkóp lámpák is innen veszik az impulzust a vezérléshez. -
tvamos
nagyúr
válasz
gyenesmartin #56957 üzenetére
Szerintem cseréld ki azt az ic-t.
[link] -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Vettem ebayról egy mutatós fordulatszámmérőt. Meg is érkezett, beüzemeltem. A rajza szerint a nagyfeszültségű vezetékre kell rákötni az érzékelő vezetékét. Ezt egy kicsit furcsálltam így inkább a gyújtótrafó elé kötöttem, ahol 12V van. Beindítottuk a kocsit, az ment rendesen, de a mutató alig moccant meg 0-ról még gázadás után sem. Így gondoltam bekötöm a nagyfeszültségre. Rossz gondolat, azonnal tönkrement benne az ic (CP1005).
Így viszont gondoltam, mi van ha egy arduino PWM kimenetére kötöm rá közvetlenül a mutatót. Megnéztem, hogy maximális kitöltöttségnél mennyit mutat a műszer. De így elég pontatlan lett, aztán megcsináltam, az elvi max 8000-es fordulathoz rendeltem a 255-ös kimeneti szintet. De még így is hozzá kellett adnom 1200-at, mert ezalatt végig 0-át mutatott.
Csináltam gyorsan egy ábrát, hogy beírt fordulatszámnál mennyit mutat a műszer.Mit kéne vele csinálnom, hogy viszonylag pontosan mutassa az értéket? Arra is gondoltam, hogy kiveszem belőle az egész mérő részt, csak a mutató és a számlap marad, és beleteszek egy kis szervo motort.
-
mezis
félisten
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Igen, működik, de csak egyetlen napon az évben, április elsején...
-
McSzaby
őstag
De van ultrahangos érzékelő benne. Le is volt pattanva a műanyagvázáról, azt visszaraktam, de nem hiszem, hogy az volt a baj. Az autóból nem jut ki ez az ultrahangos dolog, nem? Ha holnap ráérek majd, akkor majd megnézem közelebbről. Kiszedem a kapcsolókat és megmérem őket.
-
válasz
McSzaby #56951 üzenetére
Ultrahangos érzékelő nincs a beltérben?
Az új családi autóval szívtuk meg tíz éve. Volt benne ultrahangos érzékelő, kettő is. Nyáron a ház előtt parkolt, kissé leengedett ablakkal, hogy ne legyen bent pokol. Teljesen random indult be a riasztó. Mígnem egy ismerősünk hívta fel a figyelmünket a két kis szenzorra, és mondta, hogy ezek egy légyre is bekapcsolnak, ahogy berepül az autóba.
Egyébként én még mindig az ajtókapcsolóra gyanakodnék.
-
McSzaby
őstag
Csak beriasztott állapotban. De akkor végigmegyek valamikor a kapcsolókon. Viszont, ha a kapcsoló a szar, akkor miért csak néha riaszt be, amikor be van zárva és hozzá sincs nyúlva?
Nekem még az jutott eszembe, hogy akkufesz. esésre is reagál és elindul, ami azt jelenti, hogy van benne valahol egy feszültségforrás a szirénának. Nem lehet hogy az gyengült el?
-
válasz
McSzaby #56949 üzenetére
Én első körben az ajtókapcsolókra gyanakodnék. A régebbi autókban gyakran romlanak el. Nem a mozgásukkal van a baj, hanem a a zárás-nyitással. Multiméter szakadásvizsgálójával könnyen ellenőrizhető, hogy jól működnek-e.
Ha két vezetékes a kapcsoló, akkor a multiméter két tüskéjét a vezetékre, majd normál állapotban (nyitva) zárni kell a kapcsolónak, tehát a multiméternek sípolnia kellene. Ha benyomod, elhallgat. Nyomkodd meg a kapcsolót és figyeld a működését.
Ha egy vezetékes, akkor a vezetékre az egyik tüske, a másik az autó egy fémes részéhez (nem festett csavarfej, nem festett fém felület) kell kötni, és a fentiekhez hasonlóan tesztelni.
Ha mindegyik kapcsoló jó (négy/öt ajtós modellekben hat szokott lenni belőle).
Fontos kérdés, hogy csak akkor indul be, ha be van riasztva az autó, vagy kikapcsolt állapotban is?
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Negy hobbielektronika téma, de talán Ti is tudtok segíteni.
Van egy Spal AS90-s riasztó a kocsimban, ami minden ok nélkül, teljesen megjósolhatatlan időközönként beindul. Volt, hogy napi 2x, volt, hogy 2 hétig semmi. Eleinte az akksira gyanakodtam, mert állt az autó 2 hetet a nagy hidegben, aztán megcseréltem az akkut egy biztosan jóval, de ennek ellenére tegnap megint elindult. Amikor elindult megnéztem a "riasztási memóriát" és 4 LED pislogást mutatott, ami a használati útmutató szerint "Ajtók-motorháztető-csomagtartó" nyitást jelent. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyszer nyitva felejtettem a jobb első ajtót, beriasztottam a kocsit és emiatt elindult a riasztó. Nem tudom ez mennyire releváns infó a témában. (Többször ki be riasztottam mire észrevettem, hogy hülye vagyok... )Az ajtókapcsolókat megnyomogattam, szabadon járnak, szóval nincs leragadva egyik sem. Multival nem mértem még rájuk. Hogy tesztelhetném a rendszert, illetve van tippetek mit nézzek meg mélyebben? Lehet ezt a típust valahogy "resetelni" esetleg? Hátha az említett nyitott ajtós riasztás miatt kavarodott be nála valami..
Köszönöm!
-
Barret001
addikt
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Gondolom ez valami olyasmi,mint az önmagába visszadugott hosszabbító,amiről megy a betonkeverő...
Próbáld ki,és írd meg a tapasztalataidat! Sokunkat érdekel ám -
tvamos
nagyúr
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Minden képpen építsd meg! Ha elakadsz, majd segítünk.
-
mezis
félisten
válasz
Flashback #56944 üzenetére
Igen, tintasugarasban találtam kis ék alakú, erős, éles műanyag darabkát, amivel remekül lehet mobil, tablet hátlapot, egyéb pattintós műanyag házakat nyomtalanul szétfeszíteni.
A tápegység általában 24 - 40V-os. Láttam már olyan hirdetést, amikor valaki modellezéshez a ezeknek a szerkezeteknek villanymotorjait kereste. -
Úgy tűnik van itthon egy rossz szkenneres tintasugaras nyomtató és egy rossz különálló szkenner is. Ezekből nyerhető ki valamilyen használható alkatrész?
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Igen, de tilos haaználni, mert teliholdkor nem működik, a hold mágneses tere bezavar, és fel is robbanhat!
-
Gergosz2
veterán
válasz
gyenesmartin #56940 üzenetére
De tett rá alufóliát!
-
gyenesmartin
őstag
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Nem. A vezetékek szabadon lógnak a levegőben. Olyan ez mintha elszakadt volna a kábeled.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Skalár hullámok jönnek így létre a szokásos EM tér helyett és ezek az éterben terjednek, kihasználva a nullponti energia minimum állapotát. Ez egy tiltott technológia, amit a nagy energiacégek nem engednek elterjedni a világban.
-
tsu
tag
válasz
DonThomasino #56937 üzenetére
Persze. Ha hosszabb alufólia csíkokat tekersz rá, még messzebbről is.
-
DonThomasino
veterán
Ez tényleg működik ?
[link] -
Kernel
nagyúr
A mérleghinta közepén sem történik látszólag semmi, de attól még működik a szerkezet. A szint (potenciál) nem változik, de erők (áramok) hatnak.
A bemenet és kimenet közötti feszültség úgy osztódik, hogy ideális esetben (végtelen erősítés, nulla bemeneti áram) létrejön a virtuális 0 potenciál.
A gyakorlati műveleti erősítő nyílthurkú ellenállása persze nem végtelen, de jó sok.
http://itl7.elte.hu/elektronika/node3_2.html
A két ellenállás találkozási pontját virtuális földpontnak nevezik, mivel ha az erõsítõ erõsítése nagy, akkor ezen a ponton szinte nincsen vezérlõjel.
Vagy a másik, amit tegnap linkeltem:
-
tvamos
nagyúr
válasz
krisztianAMG #56923 üzenetére
A két bemenet között (Vdiff) nincs feszültség! (A valóságban persze van egy nagyon kicsi, de elhanyagolható.) Ha ott feszültség van, akkor már kirakat a műveleti erősítő. Az a baj, ha az elem - pontjára teszed a muveleti erősítő negatív pontját, meg a neminvertáló bemenetet is, az nem jó, fél tápra kéne húzni, egy feszosztóval.
Persze, kell kondenzátor. -
Kernel
nagyúr
válasz
Heimdallr75 #56922 üzenetére
Egy hasonló van itt:
Tehát ha 13,8 V tartófeszültséget kötnél rá, ahhoz nem kellene áramkorlát, de az nem is felel meg az utazás közbeni, minél gyorsabb töltés követelményének, sőt nem is töltés, csak tartás (noha ez nem teljesen igaz, mert ennyivel is indítóképesre lehet hozni egy autóakkut, egy éjszaka alatt).
Ha gyorsabb töltés kellene, akkor lehet feljebb emelni a feszültséget, viszont az áramot is korlátozni kellene 2,1 A-nél.
A korábban is tárgyalt XL4015 CC/CV modul FET-kapcsolójával képes ilyen minimális feszültségkülönbséget is áthidalni, így talán használható lenne erre is.
A modul kimenetét rövidre zárva be lehet állítani az áramkorlátot.
-
Kernel
nagyúr
válasz
krisztianAMG #56923 üzenetére
Leválasztónak nevezik, szükség van rá ilyen esetben, mert kiakadna a kimenet.
4,5 V szorozva az erősítéssel, akkora szintet akarna felvenni.
-
krisztianAMG
senior tag
válasz
Kernel #56919 üzenetére
Szerintem ti nem értitek, hogy én mit nem értek, de nem baj, jó irányba haladunk.
Még egy percre térjünk vissza ehhez az ábrához:
A táplálás, és a föld viszonya most már világos. Összefoglalom az egészet, és ha valamit rosszul értettem meg, akkor javítsatok ki:
Az invertáló bemenet eleve 0V-on áll. Ez fix. Ha nics potenciálkülönbség az invertáló és nem invertáló bemenetek közt, akkor a kimeneten 0V van. Ha a nem invertáló bemeneten elcsúszna ez a szint, akkor a kimeneti feszültség változna, de ez nem következhet be, mert a visszacsatolás húzza le a kimenet szintjére. Ezáltal a DC szintek állandóak, és az erősítendő (erősített) AC jel mindig középen lesz. És ha mondjuk építenék egy fejhallgató erősítőt, amit egy 9V-os eleből létrehozott szimmetrikus táppal táplálok, akkor muszáj egy leválasztó (szintillesztő?) kondenzátort használni, hogy a forrás GND-je és a VGND közti 4,5V-ot "kiiktassam"?
-
Zola01
tag
Sziasztok!
Bocs,ha kicsit off a kérdés,de hátha tudtok segíteni.
Esetleg ismer valaki olyan hobbi elektronika boltot Debrecenben, ahol ki tudnának cserélni a Logitech egeremben két mikrokapcsolót? Foglalkoznak ilyen "apró" munkákkal?
Lehetőleg olcsó és gyors legyen. (ne kelljen otthagynom az egeret, majd visszamenni érte egy hét múlva)Köszi!
-
Kernel
nagyúr
válasz
Heimdallr75 #56913 üzenetére
Az akku linkje mondjuk elcserélődött, de ha az is "rokon", akkor direktbe is rá lehet kötni, vagy egy kisebb ellenálláson keresztül, hogy ne szikrázzon a feszültségkülönbség miatt.
-
Kernel
nagyúr
válasz
krisztianAMG #56915 üzenetére
Ezt le is írja:
The Differential Input Voltage is Zero as V1 = V2 = 0 (Virtual Earth)
A negatív visszacsatolás miatt azonos potenciálra kerül a két pont.
Mivel az csak egy elméleti lecke a műveleti erősítők működéséről, a tápfeszültség mellékes, illetve ideálisként feltételezett erősítőről van szó, ami odáig is fokozható, hogy a táppal nem foglalkozunk. Az csak úgy "van", végtelen határokig, pozitív és negatív irányba is.
Ez a virtuális földpotenciál is egy elméleti fogalom, talán innen jobban megérthető:
http://arekold.amk.uni-obuda.hu/elab/segedletek/Elektro_Fuzetek_2.pdf
-
tvamos
nagyúr
válasz
krisztianAMG #56915 üzenetére
Ha nem akarsz + / - tapot, akkro az also nem jo, a pozitiv felperiodust le fogja vagni.
Amugy is nagyon csunya dolog a neminvertalo bemenetet ellenallas nelkul a foldre kotni! -
Ribi
nagyúr
válasz
krisztianAMG #56915 üzenetére
De az alsónál még mindig nem tudni milyen tápokra van kötve az erősítő. Ha -+ tápja van akkor a GND teljesen normális ott. Akkor is lényegében ugyanazt kapod mint az elsőnél. Két bemenet különbségét erősíti így nyilván gnd=0=vgnd.
Elsőnél meg vgnd=5v
De még mindig nem világos mi is akérdés, vagy mi az ami fura a dologban. Opa ígyis úgyis dif erősítő. -
krisztianAMG
senior tag
válasz
Kernel #56881 üzenetére
A tápfelezős virtuális föld világos, itt is így oldják meg:
De én erre gondoltam:
As we are not using the positive non-inverting input this is connected to a common ground or zero voltage terminal as shown below, but the effect of this closed loop feedback circuit results in the voltage potential at the inverting input being equal to that at the non-inverting input producing a Virtual Earth summing point because it will be at the same potential as the grounded reference input. In other words, the op-amp becomes a “differential amplifier”. (forrás)
Minden szót értek, de mégsem értem a miértet. Ha az invertáló bemenet azonos potenciálon van, mint a neminvertáló, akkor a virtuális föld=GND=0V?
-
xors
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget, nézelődök tovább, nekem a gyújtáskapcsoló a gyanús még.
Már csak egy kis jó idő kéne, -2 fokban nem a legjobb zárlatot keresni -
Heimdallr75
őstag
Sziasztok,
kis segítséget kérnék, közeledik a horgász szezon, és felmerült egy kis hordozható boom box féleség. Adott hozzá pár maradék autó hangszóró (nem lesz feltétel a hifi hangzás).
Gondolkodtam jó lenne rádió mp3, BT is bele.
Végül ezket összeadva elég húzós lenne így a következő gondolat került elő:
[link] egy ilyet betenni, hozzá egy 12 voltos akkut valami kissebbet például.
Viszont nem tudom mi lenne a megoldás töltésre, valami elektronika létezik ehhez feltételezem, mit javasolnátok? (nem lenne baj ha szivargyújtóba dugva menne onnan is és tölteni is lehetne közbe). -
A bizti helyére bekötsz egy fényszóróizzót és indulsz hibát keresni. Ahol megtaláltad, ott elalszik az égő.
Konkrétan a tipus vezetékkötegelése nincs előttem, indulj el a vastag dróton, és logikusan kösd le sorban a rácsatlakozó elemeket. Így bizti hegyek nélkül megúszod és tűzveszély se lesz. -
Kernel
nagyúr
válasz
#15241216 #56908 üzenetére
Gogle-barát szokott rávezetni, például beírom, hogy:
usb load site:mysku.ru
Ha egész orosz területen akarok keresni, akkor:
site:ru
Utána a webes vagy a képkeresőt is érdemes nézni, rá lehet találni:
http://mysku.ru/blog/aliexpress/37927.html
http://mysku.ru/blog/aliexpress/48251.htmlCsak ezt nem rajzolták le. Vagy tovább kell keresni, most nem tudom átnézni alaposabban a találatokat.
-
#15241216
törölt tag
Sziasztok!
Használ valaki ilyet?
Esetleg Kernel, az orosz barátaidtól nem tudnál kapcsolási rajzot szerezni?
-
jksx
senior tag
Itt az első bejegyzésnél található linken van kapcsolási rajz. A főbizti körén van a gyújtáskapcsoló, az ABS is. Érdemes az önindító behúzó tekercsét is ellenőrizni. Ilyen öreg autónál a kábelek szigetelése is sérült lehet.
-
xors
senior tag
Ugyan nem autószerelős topik, de itt van véleményem szerint a legtöbb elektromos szaki
Kocsimban (95ös régi swift), mi nyomhatta ki menet közben a főbiztosítékot (60A)? Generátor és önindító méréseim alapján jónak tűnik. Ha nincs bent a kulcs a zárlat akkor is megvan. Tudnátok segíteni merre keressem a hibát? Ha valami konkrét eszköz lenne, akkor gondolom annak a körnek a biztosítéka ment volna ki, és nem a fő.
Előre is köszönöm! -
soldi3r
veterán
Jo reggelt!
Tudnatok mondani egyszeruen hasznalhato aramkortervezot es vezetekelos szoftvert?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Macska topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Napi 700 ft tól elvihető RÉSZLETRE BANKMENTES HP 840 G11 Ultra 5
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest